Monday, April 11, 2011

SUAMI NURUL IJAH MUKA TENSION !

 masa nik suryani soal anwar mana pergi jam omega dan kenapa tak ber twitter selama 2 jam, muka suami nurul ijah nampak bengang semacam je.( dalam bulatan)

apa yang tengah dia fikirkan pada saat nik suryani soal bapak mentua dia tu ek ?

apa nak buat bro, dah hobi bapak mentua ko macam tu. redho je lah.

14 comments:

Zek said...

Anwar mendidik keluarganya berbohong. Maka tidak hairanlah Isterinya pembohong, dan anaknya Nurul Izzah juga kuat berbohong.

Macam mana kita nak letakkan kepercayaan kepada pemimpin2 yang sentiasa sahaja berbohong. Hancurlah negara kalau Anwar menjadi pemimpin.

Anonymous said...

taklah GAP..dia berfantasi jeeee

SUami Nurul: Ohhh Nik i Love UUuuu...

Anonymous said...

1mALAY siaL Lucah ........ produk ideologi UMNO.....

pacat said...

dalam kepala otak dia pikir...
"tanya lagiii!! tanya lagiii!! tanya lagiii!!!... biar pak mentua aku kantoi bahlol!!!!"

Anonymous said...

tahniah nik suryati ... saya bangga dengan anda. kantoi si 'sodoman' tu. hahahaha !!! hanya orang yang besalah jer yang akan meroyan cam si 'AnuGerah tuhan' tu. sapa nak mengaku dah berak tepi jalan kan .... dasar kuarga puaka pengkhianat agama, bangsa, negara.

vulcan933 said...

apa anugerah yg layak diberi pada keluarga ini?

Anonymous said...

haha padan muka lu!!suruh je la bini lu tu berhenti menipu. org malaysia dah tak percaya la!!

Abu Garcia said...

Rasanya Anwar masa tu dah terkucil dah tu .... orang utara kata meghuah .... hehe

Anonymous said...

SURAT TERBUKA UNTUK WAN AZIZAH. Wan Azizah,kata kamu.."Suami saya tidak meliwat Saiful.Lelaki bertuala putih wajah nya,rambut,lirikkan senyuman,lingguk tubuh,bahasa tubuh didalam klip video lucah(tang mana lucahnya)?itu bukan SUAMI SAYA". OK...ok...okkkk...saya terima.suami kamu..sudah tentulah kamu lebih menggenalinya dari orang lainkan?betul tak rakyat Malaysia?.Tapi wahai WAN Azizah,yang saya dan rakyat Malaysia inginkan adalah PENAFIAN HENDAHLAH DISUSULI DENGAN TINDAKKAN. Sahut 5 cabaran musuh kamu.Amat mudah.Tanpa rasa gentar lakukan!!! 1-LAKUKAN SUMPAH MENGIKUT CARA ISLAM.2-TUNJUKKAN JAM OMEGA(ADA DALAM SIMPANAN KAMU KAN)?.3-LAKUKAN UJIAN KESAN PEMBOHONGAN(pembohongan tiada dalam kamus hidup kamu skeluarga kan)?.4-KAMU SENDIRI KEHADAPAN DAN DESAK MUSUH KAMU UJUTKAN SURUHANJAYA DIRAJA(KAMU SENDIRI SLAH SEORANG AHLI PENALNYA.TAKUT APA BUKAN SUAMI KAMU LELAKI BERTUALA PUTIH DLAM KLIP VIDEO ITU KAN)?5-SERAHKAN DNA(MMANG KAMU YAKIN BUKAN AIR MANI ANWAR,SUAMI KAMU DLAM DUBUR SAIFUL ITU BUKAN?GENTAR APA SERAHKAN AJE.biar mereka terkedu). Wan Azizah, Kamu dipehak yang benar bukan?.Suami kamu tidak bersalah,dia difitnah.dia dianayai,segalanya adalah konpirasi dari pehak lawan kamu bukan"?. Makanya...Ayuh..bangkit Wan Azizah,selamatkan maruah suami dan keluarga kamu.Percaya dan pegang eratlah janji dari ALLAH YANG MAHA ESA LAGI MAHA MENGETAHUI,sesungguhnya ALLAH BERSAMA DENGAN HAMBANYA YANG BENAR,DIANAYAI DAN TERANAYA. Wan Azizah, Ketahuilah oleh kamu..itulaqh senjata paling ampuh dan ubat paling mujarab untuk kamu sekeluarga.Dengan menyahut cabaran mereka,tanpa rasa gentar...ia merupaka racun paling berbisa untuk memusnah dan menghancurkan musuh-musuh kamu. Boleh kamu lakukan?..tentu kamu boleh jika kamu dipehak yang benar.Bankit Wan Azizah...selamatkan maruah suami kamu.sahut cabaran mereka.BUKTIKAN PADA MEREKA< KAMU SEORANG ISTERI DAN WANITA BERANI."TANGAN YANG MENAYUN BUAIAN BISA MENGGONCANGKAN DUNIA". Wan Azizah,yakinlah ALLAH akan membantu kamu.ALLAH akan memberikan kekuatan luar biasa krpada kamu.JANGAN BERLENGAK LAGI.SAHUT 6 CABARAN DARI MEREKA ITU. Cabaran ke6-jangan dihalang penayangan klip video yang mereka dakwa suami kamu itu.mlah kamu cabar mereka supaya tayangkan keseluruhan aksi lelaki bertuala putih yg mereka dakwa suami kamu itu sampai tamat.jangan separuh jalan.(kamu amat yakin lelaki itu bukan suami mu.betul bukan?"Jahatnya mereka menuduh itu suami kamu bukan?tak apa ...biarkan mereka. Wan Azizah, BERPEGANGLAH TEGUHLAH DENGAN PEPATAH DIBAWAH INI... "BERANI KERANA BENAR,TAKUT KERANA SALAH. BERSAMA MU, NUR CAHAYA(Menulis Melalui Pengalaman)

Anonymous said...

boleh tahan jambu laki nurul tu nurul boleh caya ke mereka berdua duan tanpa nurul disisi....

pemerhati said...

klau aku la mesti mnyesal kawin dgn penipu ni..aku rasa byk lg anak tengku2 lain yg comel dan baik budi bahasa drp minah ni..gap knapa ko tulis dia sbagai anak kaki kelentong je..bukan dia pon kaki kelentong sama?

Anonymous said...

Pemilik sebenar jam tangan Omega yang diserahkan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah, kepada polis akan diketahui dalam masa terdekat selepas polis menerima pengesahan daripada pengedar jam jenama berkenaan.

Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani, berkata pihaknya percaya pemilik jam tangan itu akan dapat dikenal pasti menerusi kad pendaftaran yang dikeluarkan syarikat pengedar kepada pembelinya.Beliau berkata, sehingga kini pihaknya masih belum membuat keputusan sama ada akan meminta Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan jam tangan Omega beliau kerana ia bergantung hasil siasatan yang dijalankan.

Zulkarnain said...

Keluarga puaka tu kalau tak menipu tu yang kita pelik. kalau menipu tu orang tak heran lagi dah. dah macam makan nasik diorang ni. pengikut2 dia pun sama. 2x5.

nazir said...

Kepada
anon April 11, 2011 9:13 AM

1mALAY siaL Lucah ........ produk ideologi UMNO.....

Jwpan..

1. Jika itu produk UMNO... so NUAR lah bahan ujinya dan NUAR juga telah merialisasikanya..

2. Jika NUAR menrialisalikanya so harus terima dgn jujur dan terbuka serta harus mengaku yg dia produk seks dlm video tu.

3. Soalan media begitu mudah tapi begitau sukar untuk NUAR menjawab.
Kenapa setiap soalan untuk NUAR, dia jwapan dgn soalan semula dan terus mendivert soalan kepada jwabn yg tidak ada kena mengena dgn soalan asas serta kenapa nak marah dgn media dgn jari telunjuk yg menyoal beliau.

4. Org 2 media tahu NUAR mmg cuba mengalih setiap soalan mereka dan org2 media tau sgt video seks itu mmg asli.

5. Rata2 org media kelulusan multimedia dan mereka mmg diajar mengelpasti video yg orie atau yg telah dieditkan..

6. Mereke tau video itu mmg tulin kerana itu org media berani menyoal NUAR dgn soalan yg POWER yg mmbuatkan NUAR , ZIZAH dan IZZAH merah muka.

7.So kepada yg menyokong NUAR pergi ambil kos jurufoto atau kos multimedia dan nilai sendiri video tu.

8. ZIZAH dan IZZAH mmg tau NUAR terlibat dlm video tu.. tapi disebabkan pangkat dan politik mereka ssanggup pertahankan NUAR.

9. Akhir... NUAR tidak layak jadi pemimpin dan NUAR mmg terlibat dlm skandal video seks tu.

10. so kepada laki IZZAH... buat lah siasatan sendiri dan jgn bersubahat.