IKLAN BERBAYAR

Friday, April 29, 2011

ANWAR DUDUK TAHYAT AWAL UNTUK SAPU AIR MANI ?!

 lihat foto di atas.. amati nya dengan fokus yang serius.

apa anwar buat ?

pada 9 april bersamaan dengan hari sabtu aku dedahkan satu perkara penting tentang isi kandungan video seks anwar ibrahim.

dalam artikel 9 april aku tulis anwar duduk tahyat awal untuk sapu air maninya... aku siap lukis lagi foto evidence tersebut. lakaran ala-ala dalam mahkamah la.
semalam seluruh isi kandungan video seks tersebut dah tersebar.

jelas dakwaan aku tepat. anwar memang duduk dalam keadaan tahyat awal untuk sapu air maninya dengan tisu.

KLIK SINI untuk mengimbau semula artikel 9 april yang aku maksudkan.

24 comments:

Matt said...

si anu tu baca jampi supaya 'senjata' dia kekal power...

samadlelong said...

KAU NAMPAK MASA DIA NAK KELUAR AIR DIA PULUN GILA!!!!!!!! ITULAH ANUGERAH TUHAN WAN JIJAH, MANA NAK LETAK MUKA HOI???????????

Karl said...

GAP, apa kata lakaran gambar tu kasik dalam resolution 1024x768 ke, 1280x1024 ke. Bukan apa, memudahkan puak pakatan riot nak buat wallpaper ke. Hahaha

malaysian said...

Mufti Perlis berkata, pembuktian dalam rakaman video seks itu tidak boleh digunakan di mahkamah syariah melainkan tertuduh sendiri mengaku ataupun tuduhan dibuat dengan menghadirkan empat saksi “hidup, lelaki Islam yang bersifat adil dan mereka melihat jenayah itu berlaku.”
Kata beliau, surah 24 al-Nur; ayat 4-5 adalah nas qat’ie atau muktamad yang tidak boleh dilanggar berkaitan dengan hukuman penuduh pelakuan zina yang mesti cukup empat saksi dan hukuman qazaf dikenakan ke atas penuduh yang tidak cukup “syarat empat saksi.”
cekuplah menyebar fitnah dan bertaubatlah sebelum malaikat maut menjemput anda. awak akan menangung dosa setiap jiwa yg melihat gambar yg saudara paparkan ini. Tak takutkah azab allah swt.

Azraque said...

Butoh la lu Malaysian. bila kena kat muka pemimpin korang nak 4 saksi la tu la macam macam. APsal masa korang tuduh najib Bunuh al tantuya dulu korang x dak pulak citer nak bawak 4 saksi yang warak. hampir semua ceramah korang dok fitnah najib. poodah. Kat ofis aku ni ada 20 orang yang warak boleh aku bawak sebagai saksi. Die orang semua confirm 100% kata tu Nuar Berahi. Apa lagi kau nak? cukup tak banyak tu?

Azraque said...

Pada orang yang guna nick Malaysian ni aku berdoa semoga ada la perompak yang datang rompak rumah enko lepas tu rogol mak enko depan mata engko padahal enkgo dengan mak engko je ada kat situ yang mana tangan ngko pun dah kena ikat. Pastu pergi le buat laporan POlis kata mak enko kena rogol. Pastu aku doakan polis tu tangkap engko dan hukum Qazaf sebab x bawak 4 orang saksi warak. Woit...Malaysian, bila nak berhujah tu guna akal la woit. Ni la tipikal puak puak PASBODO yang selalu guna akal yang letak kat kepala lutut. Bodo tahap cipan. Cipan pun x bodo macam orang PAS. Memang BANGKAI

Azraque said...

Aku bukannya penentang Hukum tuhan tapi Aku tengok Orang yang macam Malaysian ni la yang menghina Hukum Allah. Al Quran tu universal & menyeluruh. Yang puak korang dok ambik separuh separuh tu pe kes. Tu namanya menghina Al Quran bila korang hanya guna Al Quran semata mata nak lepaskan diri dari tersepit.
Islam mengajar kita berfikir jauh. Bukan takat apa yang ada depan mata je.

Anonymous said...

azraque,
wa sokong lu beb!!
mmg btol.. yang len tu pikir dlu sebelom bercakap






-hidUp umnO-

Anonymous said...

To Pekong Al-juburi tu tengah buat apa tu...sembahyang kot...lepas bersetubuh

Anonymous said...

Bravo la lu GAP...dah masuk tv3 la.Tak payah 4 saksi lagi,dah beribu-ribu saksi dah tengok..kahkahkahkah,padan muka al-juburit wal pukimak...

Anonymous said...

Inikah wajah pemimpin anugerah tuhan???

Ali said...

Apa terok sangat nii ...sampai telanjang bulat ...

.

zainalsamsudin said...

kalu dulu2 tak ada video...sekarang dah moden,,,kalau boleh minta ustaz asri jemput 4 mufti untuk lihat keseluruhan video ini.... sekali gus menjadi saksi yang empatlepas tu pakat2 buat keputusan bersama. benda yang baik tidak ada salah nya untuk kita lakukan. kalau boleh mufti2 ini memenggil anuar untuk lakukan sumpah laknat, anuar kata di dang wangi , orang yang nak memanggil sasaorang untuk bersumpah laknat hendak lah dari orang yang tak pernah minum beer dan sebagainya. wallahwaalam..

Anonymous said...

Cerita2 jahiliyyah melayu UMNO nii... mengarut .... bloggers, spr, sprm, pdrm, utsang mabuk, brita hariamm, .... kalau melayu beriman dengan mereka niii.. ramai tersesat atau suhabat.... terutama sifat dendam kesumat & dengki khianat mereka kepada Anwar Ibrahim yang banyak menggugat kepentingan peribadi nafsu syaitan mereka....

Seperti “kedengkian pembesar2 Melayu” terdapat kecerdikan Hang nadim dizaman Singapura diserang todak, Hang Nadim difitnah utk derhaka & guling raja; “kedengkian pembesar2 Melayu” terdapat keakraban Hang Tuah dengan Raja Melaka, Hang Tuah difitnah bermukah dengan gundik raja; kedengkian melayu Langkawi terhadap kecantikan Mahsuri , beliau difitnah berzina/bermukah dengan kendak; Sifat buruk Melayu- “Perasaan DENGKI, DENDAM & TAMAK HALOBA” serta “budaya FITNAH & KHIANAT” masih diwarisi dan apakah ulangan sejarah seperti yang sedang berlaku terhadap Anwar dan sekeluarga hari ini?

Juga dizaman Rasulullah, kaum munafik telah membuat fitnah terhadap Rasulullah sendiri, yang mereka dakwa isterinya Aisyah telah berzina dengan seorang sahabatnya. Ada beberapa sahabatnya yang lain turut menyebarkan /promosikan cerita bohong ini. Hampir sebulan lamanya. Rasulullah bermesyuarat & menyelidik kesahihannya. Rasul bersabar & berdiam diri menunggu wahyu. TIADA perintah/ arahan supaya yang dituduh kena BERSUMPAH MUBAHALAH. Akhirnya Allah turunkan wahyu menafikan & membersihkan ‘Aisyah dari fitnah tersebut. Dua orang sahabat (Muslim) yang beriya2 menyebarkan cerita fitnah zina tanpa saksi & bukti dikenakan hukum QAZAF ( 80 sebatan). Rasulullah tahu Munafikin pencetus fitnah tapi dibiarkan hukuman diakhirat nanti.

Apakah ulamak kita ragu2 tentang prosedur syariah ini? Mengapa sebahagian ulamak biarkan melayu2 jahil berhujjah tentang hukum hakam Allah mengikut akal cetek dan kedunguan mereka itu?
Pada aku... perjuangan menolak kedurjanaan UMNO lebih penting dari segalanya untuk mengembalikan hak & maruah Bangsa dan Islam yang kian terpinggir....... walaupun tanpa Anwar!

Anwar boleh dihapuskan oleh UMNO, tapi perjuangan TOLAK UMNO tetap berlangsung sehingga Allah membuat keputusan....

Jasad Anwar tak penting, tapi semangat perjuangan Anwar tetap bersemadi dalan jiwa pejuang2 rakyat yang tulin....

Oleh itu.... UMNO tak payahlah tunjuk sikap dungu & bebal dengan bawa isu aib dan keji seperti ini kepada musuh2 politiknya ... berapa lama nak bertahan lagi?

Satu masa RAKYAT akan bangkit, UMNO hancur jugak... cuma masanya saja... lihat sekeliling anda semua kerajaan authokratik & dcronian seluruh dunia sedang hancuuuuuuur.... begitu juga keegoan UMNO akan hancuuuuurrrrrr!

Anonymous said...

anom 5.33...

jangan kau spin cerita. kaulah manusia yg terlebih pandai tapi tak boleh diikut.. bodoh tak boleh diajar...

ini bukan cerita dongeng sang umno nak menebas sang anuar..

ini hanya pasal anwar...

takde kaitan kote dia dgn umno atau sesiapa pun... ini cerita pasal kote dia yg tak ada sivik... itu saja...

tak pernah ada SATU bukti pun yg mengaitkan dgn umno...

TAPIIII.......

terlalu banyak bukti yg mengesahkan salah laku dia...

ko ingat kami semua tak sayang anwar ke dulu...

dulu aku cukup sanjung dia... anggapan aku dialah pemimpin yg paling layak jadi PM selepas Tun Mahathir...

Tapi BANGKAI GAJAH TAK KAN DAPAT DITUTUP DGN NYIRU...

BAU BANGKAI LAMBAT LAUN AKAN TERSEBAR JUGA..

skg kebenaran hasil dari solat hajat yg dilakukan dah nyata..

HAK dan BATIL..

tapi kenapa kamu masih lagi memilih yg BATIL...

Org yg kami sanjung sebenarnya SANG PUAKA BERTOPENGKAN MANUSIA...

cuba gunakan akal yg sihat tue....

jgN jadi PATUNG.....

-GERAKAN MELAYU BERDAULAT-

Anonymous said...

betul la apa yang dikatakan buku 50 dalil duluuuuuuuuuuuuu..........

Anonymous said...

taniah dan syabaas. sy dulu jugga mcm sdra. sy mmg mrah pd tun sbb pecat anwar. tp byk perkara Allah dah tunjukkan. semoga malaysia dilindungi oleh Allah drp pemimpin seperti Anwar ini.Semoga Anwar dan penyokongnya bertaubat selagi nyawa dikandung badan.

Anonymous said...

di pejabat aku banyak penyokong Al-Juburit,kerja gomen,tipu overtime,sembahyang/solat tak tinggal,dahi hitam tanda warak,dan tagline mereka ialah "lebih baik bagi cina DAP perintah negara.Antara mereka ada menceritakan kisah di zaman Rasulullah S.A.W (kisah dari ustaz penceramah) mengenai seorang Islam yang sedang memandikan seekor babi.Nabi ternampak dan menegur orang itu,dia menjawab ini bukan babi yang Rasulullah sangkakan,tapi ia adalah "ibu saya" yang kena sumpah,Nabi pun pergi.Moral dari kisah ini ialah jangan derhaka kepada ibu.Tolong sahihkan kisah ini saudara ku di luar sana,kerana kisah ini datangnya dari orang-orang warak.Kisah ini timbul ketika PAS sedang menyokong usaha DAP mempergiatkan industri penternakan babi.

Anonymous said...

kita didakwah oleh geng tabliq dan mereka yang alim supaya, mengamalkan apa yang dilakukan didalam solat dalam kehidupan harian atau aktiviti di luar solat.Al-Juburit jelas seorang yang berpegang teguh dengan amalan ini.

Anonymous said...

Termakbul doa Solat hajat... Kebenaran tentang anuar jelas Dan nyata... Beliau diaibkan Dan ditelanjangkan... Tidakah ini cukup utk kita fikirkan walau sedikit, kenapa ianya berlaku? Kenapa aib ini tiddak terjadi pada org lain? Apa alasan kukuh lain utk menidakan bukan anuar dalam video ini? Saksi...? Pakar video Dan photographer pkr yang warak2 cari 2 ekor, essay Dan rakyat... Baper org nak?.... Kalau pramugara terlampau pon boleh dihukum, kenapa anuar tak boleh, heret je nuar ni.... Hebat sangat ke anuhina ni.... Pokoknya sekrg anuar mmg lakhanat, kotor, pengkhianat Dan tidak layak menjadi pemimpin Islam Dan bercakap pasal perjuangan.... Anuar telanjang.... Subhanallah....

Anonymous said...

1999 liwat 1 tak lepas, lewat pun tak betul..... video betul kot.... hebat pemancung anwar... umno....

azraque.... doa akan diliwat saiful....

Anonymous said...

Sembahyang sunat lepas senggama. Kiblat taruk kat mana2 pun boleh. Boleh rujuk pada ulamak PR untuk maklumat lanjut. Orang UMNO jangan tiru aksi orang dalam video tu.

akuantiPR.

gerakan anti pembangkang said...

aku tgk mula2 dlm TV3, pastu part 1, pastu part 2. Yg latest ni, MEMANG SAH DIA.dalam hati aku sendiri bersumpah yg dakwaan itu betul. Ini bukan fitnah...jika niat untuk membuktikan kebenaran...semoga Allah mengampuni dosa yang membuktikan kebenaran tersebut. Malah inilah apa yang Allah takdirkan kepada orang munafik macam Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Saya tengok gambar tu, video tu. Ada rupa macam Anwar tapi tak dapat sahkan 100% Anwar. Jadi tak beranilah nak memfitnah dia. Kalau ia sekali pun, apa faedahnya saya menyebarkan keburukan orang lain. Allah meyuruh kita menutup keaiban orang lain. Lainlah kalau hati kita memang dah bencikan dia atas sebab-sebab tertentu, maka iras-iras dia pun kita kata dia dan jaja sana sini nak aibkan dia. Satu lagi, bagi saya, salah seorang yang promosikan video ini tiada kredibility iaitu seorang yang pernah tercalar reputasinya semasa Anwar jadi TPM dulu. Mungkin dendamnya pada Anwar belum padam!