Thursday, April 28, 2011

BERTAUBAT DAN BERAMBOSLAH DARI BUMI MALAYSIA WAHAI KELUARGA PUAKA !







34 comments:

Melayu Perak said...

test

paparem said...

betul betul korang seperti binatang. najib yang terbabit dengan kematian altantuya masih di sanjung. rahim yang merogol bukdak masih di sanjung. mulai hari ini aku pun bersumpah akan
akan memastikan umno tempat aku berkubur selamanya.

sicomelkusayang said...

Tadi tengok buletin utama tv3, anwar ketika balai polis dang wangi melenting & menjawab tidak soalan wartawan tentang;

1. jam omega
2. dna (...katanya, DNA apa?,DNA apa?DNA apa?DNA apa?DNA apa?DNA apa?DNA apa?DNA apa?.....)
3. sumpah laknat (....hukum mana?,hukum mana? hukum mana? hukum mana? hukum mana?hukum mana?...)

langsung tidak jawab soalan tapi asyik putar dan attack kredibeliti wartawan....

Melayu Perak said...

test

Melayu Perak said...

test

Melayu Pasir Gudang said...

BAPAK KAU PAPAREM....BUTA MATA BUTA HATI, KAU MEMANG PARIAHHHHH....KALAU NAJIB BUNUH ORANG KENAPA RPK MENGAKU MENFITNAH PM.

Melayu Pasir Gudang said...

HALLOO,HALOO CUBAAN SUARA SUDAH SUDAH LAH TEST TU MELAYU PERAK, JOB KITA LANYAK PKR DAN JUAK-JUAK NYA.

hilbert said...

BERTAUBATLAH ANWAR!!!
MINUMLAH SUSU nesvita Omega plus atau susu Anlene untuk menguatkan tulang belakang!!!
Tulang depan tak payah, memang dah kuatpun!!!

Reza aljunaid Post said...

selagi anwar takut nak bersumpah laknat maka aku dengan beraninya mengesahkan bahawa anwoowww memang kaki sontot dan kaki pantat haram takut bersumpah bukti sah memang kaki dosa... selagi nyawa ada, anwooow tidak boleh diizinkan memerintah negara Islam Malaysia....Allahu Akbar...!!!! Jihad hapuskan Munafik tetap diteruskan. Bukan aku saje ni...seluruh jentera tentera-tentera umno dan Islam ..ulama-ulama benar .... umara-umara ikhlas ....rakyat yang jauhari ...

Reza aljunaid Post said...

kalu anwar berani bersumpah laknat..maka atomatik...perang jihad hapuskan munafik digugurkan..ganti perang jihad ekonomi Islam pulak...kalu anwar nak jadi ketua pembangkang sampai bilapun takpa..asalkan dia berani sumpah laknat...hanya orang beriman sahaja yang berani sumpah sebut nama Allah ini...inilah prinsip aku dulu,kini dan selamanya...

jie said...

pencacai tegar macam paparem ni payah. dah terang lagi bersuluh. berapa kali dah diterangkan najib tak terlibat dalam hal altantuya tu. RPK sendiri dah ngaku.yang binatang sekarang idola ko yang tutuh orang depan belakang.paham tak paparem. sebelum tuhan tarik nikmat akal yang dipinjamkan lebih baik ko guna untuk berfikir.

Putra Melayu:: said...

Salam bro.. Pada aku diorang xperlu dihalau malah terus dbiarkn terus dinegara ini.. Kenapa?? Kerana mereka blh djadikn contoh trbaik utk anak cucu kita melihat orang yg pernah menggadaikn maruah diri,agama dan segalanya demi kuasa.. Biarkn mereka terus ditatap oleh rakyat jelata yg selama ini terus ditipu dan dipermainkn. ..

Hamdan said...

aku sokong Putera Melayu, jangan halau mereka. anwar satu2nya pemimpin yang boleh tonjolkan siapa pemimpin2 pembangkang sebenarnya.. si kapal sing dulu kata dia peliwat hari ini kapal sing jilat buntut nuar jadi loyar nuar. dia main jubur main amoi tapi hadi awang dan nik aziz kata OKEY... esok lusa kalau anuar main bini mereka pun mereka akan kata itu hak nuar nak main siapa.... Malaysia ni serba boleh, kan... best country, Malaysia.....!

Reza aljunaid Post said...

teruskan serangan...gunakan segala senjata...lambat laun...rakyat akan percaya...tidak hari ini...hari lain...tahun lain...anwar akan rebah..dan akhirnya ...bila dia nak mati nanti saksikan azab-Nya....aku yakin...Allah SWT beri amaran 3 kali sahaja.....apa pun teruskan menyerang...kalu tidak..dia akan menyerang balik umno/barisan nasional...jangan jemu menyerang...kalu ikut...anwar dah kalah dah...2-0....dia tak berani serang dato eskay....esok dato eskay akan serang guna bom berangkai...sumpah laknat di masjid...kalah lagi anwar...3-0..

rauna said...

Bro GAP,bleh tak besarkan imej Pisang Tanduk Anu..War tu, nk suruh PAPAREMbat copy&paste jadikan wallpaper komputer dia..asik menyalak jea kat sni..plz bro..

kasim said...

PAPAREM, AWATLA BANGANG SANGAT HANG NI, BUTA PERUT KA, TAK PASAI-PASAI NAJIB DENGAN ROSMAH YANG HANG BALUN PASAI APA. MANA BUKTI YANG HANG ADA.. BAHALUL BETUI LA HANG NI.. VIDEO ANUWAR TU ADA DEPAN MATA HANG TAK NAMPAK KA? BENDA YANG TAK NAMPAK HANG DOK CERITA APA, MANA DIA VIDEO NAJIB DAN ROSMAH , MANA?MANA?MANA? HANG TUNJUK MAI.... BAHALUL BETUI LA HAMPA NI... SANGGUP JADI PENCACAI DAP HANYA KERANA DENGKI KAT ORANG UMNO...

kasim said...

PAPAREM, KALAU HANG NAK JADI BANGANG SORANG2 TAK PA LA, JANGAN DOK AJAK ORANG LAIN JADI BANGANG MACAM HANG JUGAK...

kasim said...

Semalam, semasa pertama kali tengok video anwar part2 dan snap video aku rasa sangat hiba. Dalam kepala aku terfikir tentang anak2, isteri dan juga keluarga dia.

danisha said...

aku cabar ko pulak gap ,cuba bersumpah pulak yg mengatakan apa yg ko cerita ni btl.asyik suruh anwar je.cuba ko pulak

basic_2009 said...

perbualan di kamar tidur malam ini
jeng ... jejeng ...


Kak Wan: Abang, Jah rasa memang Abang buat benda tu dengan amoi pelacur cun tu ...
betul tak???


Anwar Omega: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....
itu mungkin pelanduk dua serupa ...


Kak Wan: celako kau .... !!!
pelanduk dua serupa ke ... atau buaya dua serupa ...


Anwar Omega: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


Anwar Omega: OK lah Jah ...
sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
nak mintak ampun ...

sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!!

Melayu Perak said...

Paparem perhatikan ayat ini:

Allah telah mengunci mati hati dan pendengaran mereka dan penglihatan mereka ditutup.Dan bagi mereka siksa yang amat berat. 1:7

Jangan lah dek kerana nak pertahankan al-juburi maka kebenaran di sanggah....

Melayu Perak said...

.

Melayu Perak said...

Dan lagi...

Di antara manusia ada yang mengatakan. Kami beriman kepada Allah dan Hari Kemudian, pada hal mereka itu sesungguhnya bukan orang-orang yang beriman. 1:8

Samalah dengan ulamak Pas yang mengaku beriman kepada Allah tetapi sebenarnya lebih sesat menyimpang dari ajaran Islam.1:9

Putra Melayu:: said...

Salam..
Sesungguhnya pengikut anwar telah ditakdirkan sesat dan bebal selamanya..kalau pun anwar mengaku,mereka tetap tidak akan percaya..pasti akan berkata ia konspirasi dan pengorbanan anwar utk malaysia.. Cuma aku kecewa dgn masyarakat cina yg tidak sedikitpun terkesan dgn perkembangan trkini.terus meratah kekayaan bumi ini dan menganggap anwar hanya kessempatan terbaik utk terus berkuasa..kini tnpa anwar sekalipun mereka tidak akan cacat. Penang dan selangor adalah nadi malaysia..menguasainya adalah seumpama mnguasai malaysia..Tahniah Pakatan Selangor terutamanya PAS kerana telah terbinanya GEREJA terbesar diMalaysia di Kinrara.. lebih besar dari masjid negara / masjid putrajaya..Siapa YB Kinrara? Dia juga yg mnjadi wakilrakyat pertama yg melarang azan dilaungkan dgn pmbesar suara..Tahniah PAS..Tahniah PKR..

Putra Melayu:: said...

Salam..
Sesungguhnya pengikut anwar telah ditakdirkan sesat dan bebal selamanya..kalau pun anwar mengaku,mereka tetap tidak akan percaya..pasti akan berkata ia konspirasi dan pengorbanan anwar utk malaysia.. Cuma aku kecewa dgn masyarakat cina yg tidak sedikitpun terkesan dgn perkembangan trkini.terus meratah kekayaan bumi ini dan menganggap anwar hanya kessempatan terbaik utk terus berkuasa..kini tnpa anwar sekalipun mereka tidak akan cacat. Penang dan selangor adalah nadi malaysia..menguasainya adalah seumpama mnguasai malaysia..Tahniah Pakatan Selangor terutamanya PAS kerana telah terbinanya GEREJA terbesar diMalaysia di Kinrara.. lebih besar dari masjid negara / masjid putrajaya..Siapa YB Kinrara? Dia juga yg mnjadi wakilrakyat pertama yg melarang azan dilaungkan dgn pmbesar suara..Tahniah PAS..Tahniah PKR..

Melayu Perak said...

Dan lagi...

Mereka hendak menipu Allah dan orang-orang yang beriman,pada hal mereka hanya menipu dirinya sendiri sedang mereka tidak sedar.1:9

Benar lah ayat ayat ni ditujukan kepada Keluarga Puaka Anwar al-juburi

Melayu Perak said...

Dalam hati mereka ada penyakit, lalu ditambah Allah penyakitnya dan bagi mereka siksa yang pedih disebabkan mereka berdusta 1:10

Ayat-ayat diatas lebih sesuai kepada penyokong-penyokong PAS dan PKR yang jumud kepala hotaknya.

Karl said...

paparem:

"mulai hari ini aku pun bersumpah akan
akan memastikan umno tempat aku berkubur selamanya."

Wow!. ko nak sumpah macamana tu? Sumpah style AnuWar ke? Alang2 tu, bagi DNA sekali. Binatang pun tak balun jantina sejenis dol. agak2 sikit.

samadlelong said...

KAU NAMPAK MASA DIA NAK KELUAR AIR DIA PULUN GILA!!!!!!!! ITULAH ANUGERAH TUHAN WAN JIJAH, MANA NAK LETAK MUKA HOI???????????

hangkedee said...

aku tak nak komen banyak,cuba suruh dia keras kote.kalu kote di bengkok kebawah sah laki kak jijah....bongkok sabut looo,makan ubat kuat dari Haramjadahkah..

Anonymous said...

Paparem,
ko mmg buta hati & buta mata!! yang ada bukti ko xpercaye..
yang xde bukti bukan main ko fitnah..
Dah terjual negara ni baru ko nk menyesal ke?? xpayah ko nk bersumpah nti satu ari nti ko yang menyesal..

-hidUp waniTa umnO-

PaparemKeluargaPuaka@PuakanyaKeluargaPaparem said...

paparem ni salah seorang keluarga puaka laknat ni kot.....????

Anonymous said...

Keluarga yang tak ada maruah dan harga diri.

Anonymous said...

olih kerana BRO GAP yakin itu gambar anwaribrahim maka saya cabar GAP disini buat sumpah laknat kesahihan dlm video/kisah liwat anwar dgn saifu. itu anwar.kalau GAP berani bersumpah laknat disini sekarang.