Saturday, April 16, 2011

KEPADA YANG MERINDUI TUN MAHATHIR.










13 comments:

Ms Pearl said...

Dah jumpa dia banyak kali. Dah berdiri sebelah dia banyak kali juga. But i just can't get enough :D

Thank you GAP.

p/s: mintak tun M tandatangan kat buku doktor in da house?

Anonymous said...

AYAHANDA TUN M.. MY IDOLA..SAYU JE BILA TENGOK WAJAH DIA....AURA DIA MASIH BERBISA LAGI...BEB....

aku je said...

Semoga Tun sekeluarga sentiasa dalam rahmatNya. Amin..

di kala dia nak bina jambatan pulau pinang. Pembangkang kata projek membazir..

di kala dia nak wujudkan keta proton saga.Pembangkang kata mana ada org nak beli..

di kala dia nak bina KLCC.Pembangkang label KLCC batu nisan..

di kala dia nak buat Putrajaya.. pembangkang kata dia membina "mahligai mahathir".

di kala dia nak buat KLIA..pembangkang kata membazir duit rakyat..

di kala dia nak buat kompleks sukan negara..pembangkang kata membazir..

di kala nak anjurkan sukan komanwel, pembangkang kata membazir..

di kala dia nak buat litar F1 Sepang, pembangkang kata membazir duit rakyat

hari ni??
nak jambatan p pinang satu lagi
nak besarkan KLIA
bla..bla.. F1..hak penyiaran..bla...bla..lotus racing..

memang pembangkang kat malaysia ni buta hati, main hentam membuta tuli.

Lahanat betul orang-orang dalam DAPigs dan hamPAS. Sekarang yang paling bongok PKRuntuh le. Ketua mcm gampang. Tak berwawasan punya parti pembangkang.

Anonymous said...

UNDOUBTEDLY.... THE BEST LEADER IN MALAYSIA!!

WE LOVE YOU SOOOOOO MUCCCCHHH TUN DR MAHATHIR!

MAY ALLAH BLESS YOU WITH GOOD HEALTH AND WISDOM.

AMEEEN!!!!!!!

Anonymous said...

i love you Tun!
We love you Tun.

If they hate you, it's their problem!!

Be blessed with all the good things in life!

Anonymous said...

Salam Tun...You are Awesome..Leadership by example.

Your sincerity from your heart and shines on your face.

Moga Allah memberkati Tun dan keluarga.Enjoy your deserved retirement...and take care Dr. In The House.

bzz said...

Bro, takde video ucapan Tun yg full ke?

Nk jugak dgr ucapan Tun utk org yg berotak mcm kita. Ucapan utk org dr Jubori kita taknak dgr.

jie said...

Tun memang hebat. ntah kenapa lately ini hati akan sayu bila menatap wajahnya. negarawan yang amat banyak jasanya kepada bumi bertuah ini dengan wawasannya yang mendepani masa tapi sering kali menjadi mangsa caci maki pehak pembangkang. berbagai gelaran diberikan oleh pembangkang kepada beliau. tapi ketenangan beliau menghadapi keadaan genting yang buat saya cukup respek dan tindakan bijaknya telah menyelamatkan Malaysia. semoga Allah sentiasa merahmati Tun sekeluarga dan dikurniakan kesihatan yang baik. sebab saya yakin Malaysia masih memerlukan suaranya.

BajingAlas said...

Setiap kali MENDENGAR namanya,MELIHAT wajahnya digambar atau ditv,MENDENGAR suaranya pasti naik meremang bulu roma.
PASTI fokus 100%.

Ternyata AURA dan kredibeliti Ayahnda Tun masih tetap utuh dari dulu.
Hidup Tun..!

anti bohmau said...

dulu kini & selamanya menyayangi Ayahnda Tun & Bonda...

semoga Allah SWT berkati Tun & Toh Puan berdua di dunia & akhirat, Insyaallah....

berjuta rakyat malaysia sentiasa mendoakan kesejahteraan utk TUN berdua.....Ameen.

Anonymous said...

Ya ALLAH lanjutkan lah usia Tun & Toh Puan dlm kesihatan yg baik dan di rahmati selalu.Wajah Tun begitu tenang itu tandanya beliau di rahmati Allah kerana jasa Tun yg membina bumi bertuah ni dgn ikhlas walaupun mendapat cercaan dari mereka yg hasad.Nur di wajah Tun begitu bersih.Hanya orang dengki dan jiwa kotor seperti Azmin sasau saja yg mengatakan org tua yg tersungkur.manusia yg tak tahu bersyukur.

Anonymous said...

Ya ALLAH lanjutkan lah usia Tun & Toh Puan dlm kesihatan yg baik dan di rahmati selalu.Wajah Tun begitu tenang itu tandanya beliau di rahmati Allah kerana jasa Tun yg membina bumi bertuah ni dgn ikhlas walaupun mendapat cercaan dari mereka yg hasad.Nur di wajah Tun begitu bersih.Hanya orang dengki dan jiwa kotor seperti Azmin sasau saja yg mengatakan org tua yg tersungkur.manusia yg tak tahu bersyukur.

Anonymous said...

Tun M, adalah Idola saya sekelaurga dari dulu lagi, apa pon yg diperkatakan akan saya dengar dari mula hingga habism semestinya ada sesuatu baru yg akan diutarakan. Tidak putus dengan Idea2 yg berwawasan..Tun teruskan dan jangan berhenti selagi Allah mengizinkan.Insaalah ....