Saturday, May 28, 2011

BERITA GEMBIRA UNTUK AHLI PAS.

 berita ini pasti menggembirakan anwar.

pas mula berjinak dengan politik wang bila puluhan proksi anwar mula berebut jawatan dalam pemilihan pas. operasi anwar menghancurkan parti pas semakin membuahkan kejayaan. alhamdulillah.



31 comments:

Awan Network said...

Xbest la kalau mcmnie..semua politik nak ada perangai mcm nie..susah la..

Jom Tengok :
SAMBUNGAN ISU MAKCIK HAJJAH SITT ALWUZARA HINA ISLAM!!
LADY GAGA PAKAI......KONDOM??
JUSTIN BIEBER NAMPAK TUT~~ ??

Anonymous said...

Bo Lui Be sai Kong!!! Lui Lui Lui. Bo Lui, Lu esai Kun !

doncin cai said...

Preview
Edit Anonymous said...
aku memang terpegun dengan skill Messi..maybe better than Maradona !!

aku ni lebih berumur dari GAP... aku cuma nak berkongsi cerita dengan rakan yang baca blog ini....

ketika zaman aku undergraduate... kuasa politik orang2 Melayu sangat hebat....meraung raung MCA dan GERAKAN mohon kepada kerajaan agar Kolej Tuanku Abdul Rahman di jadikan universiti....Musa Hitam, kata "no way" !!! terkedu le deme..... nak masuk U di zaman itu, prioriti adalah kepada Melayu..

special case : jika Melayu memasuki form six science, walaupun result mereka semua F, TETAPI kerajaan secara automatik akan menempatkan mereka di UPM dan UTM mengambil course Diploma Pendidikan untuk menjadi Guru ( tolong nafikan perkara ini, khusus kepada cikgu2 yang mendapat manafaat dasar ini )
apabila kerajaan mengatakan akan membiayai dengan memberi biasiswa kepada semua non-bumi yang dapat 8A dalam SPM...... hati aku menjadi tersangat sebak, cuma ayo mata aje tak keluo...SEBAB ini lah kesannya, apabila kuasa politik kita tidak se kuat seperti dahulu.....
untuk pengetahuan semua.. " doktor china yang paling hebat di kalangan doktor2 china yang lain, adalah mereka yang mendapat MBBS dari universiti malaya "
tahu kenapa ?
di zaman itu, kaum tionghua yang ambil form six science dan mendapat 5 prinsipal A... tidak semuanya akan diterima masuk ke U... maksud saya, jika terdapat 6 orang yang memperolehi 5 prinsipal A di perak, hanya seorang sahaja dapat masuk fakulti perubatan di UM.. baki yang 4 orang lagi, ada yang ke oversea dengan duit sendiri, masuk local U tetapi bukan course perubatan dan yang lain akan terus bekerja....TETAPI sekarang ini, berlambak lambak IPTS.. "mereka" tiada punya sebarang masalah lagi dalam hal pendidikan......
AKU SANGAT SEDIH DENGAN PENGORBANAN ORANG2 MELAYU DALAM PERKARA INI... SEBAB PUNCANYA ADALAH KERANA KITA TIDAK BERSATU !!!!!!

bull.... soi lek, soo koon, guan eng, nga kor meng... kome belakun sahaja, TETAPI orang2 MELAYU tidak bodoh..ingat baik baik !!!!!

donchinchai @gm
May 28, 2011 4:26 PM

Anonymous said...

GAP,

"minta jasa baik GAP jangan sebut alhamdulillah for benda benda yang buruk"

Terima kasih.

yang ikhlas:
ternampak perkataan alhamdulillah...

Anonymous said...

PAKU DULANG ..PAKU SERPIH....HEHEHEHHEHE....

Anonymous said...

Dulu depa cakap umno amal rasuah dalam pemilihan sekarang Allah tunjuk kebenaran yang depa pun sogok duit jugak,SPRM kena pantau jerung2 yang nak kuasa serta pangkat dlm PAS ni

Anonymous said...

PUAK PAS BAYAR DUIT JUGAK KUT NAK MASUK SYURGA....HEHEHEHE

Anonymous said...

X PAYAH PANTAU... biar diorg mcm tu....balasan biar diorg tahu....islam pas macam mana.....

imran said...

.

Melayu bodoh macam lembu . Suka ambil rasuah , suka merempit , suka hidu gam , suka menagih dadah , suka bergaduh sesama sendiri , suka fitnah dan mengumpat , suka percaya kepada berita angin , suka dengki dengan bangsa sendiri ... lepas tu ada hati mengaku Islam . Sedih aku lihat dengan sikap bangsa ku sendiri .


.

Anonymous said...

http://twitter.com/#!/sitt_alwuzara

http://makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com/2011/05/06/surah-al-khinzir/

minta jasa tuan utk peringatan n buat laporan kt pihak berkuasa...

pelaku tu masih lg aktif..tgk sj twitternya..

Anonymous said...

bagus le tu erdogan dah masuk parasit yang akan menghancurkan PAS dari dalam dana yahudi sudah mengalir masuk...insyalah akan ada pemilihan cawangan dan bahagian nanti dimana puak erdogan mula bergerak...nak tengok pak lebai,berjubah serban dan berjanggut pulak baling kerusi dan bertumbuk nanti tungguuuuuu.....

GAP KEMBALI said...

alhamdulillah tu aku sebut pasal pas bakal hancur.

bukankah kehancuran pas itu berita baik untuk umat islam.

tumpang lalu

Anonymous said...

Helo Imran ni I dont think you are Malay....Melayu Celup kot.

You said Melayu Hisap Dadah....Yang Mengedar Dadah....bangsa macam Imran.

Melayu suka gaduh sama sendiri...Yang melagakan orang macam Imran..Gangster lagi kaki Gaduh....bangsa apa ek.

Sedapnya cakap Melayu Bodoh Macam Lembu....Kalau Imran betul orang Melayu you tidak akan cakap Melayu Bodoh....Lu Son of a Bitch.

Anonymous said...

imran, anak babi cina komunis.

kalau tidak kerana MELAYU. maka agama Islam tidak begitu gah di tanah ini. Sehinggalah semua Melayu itu di fahamkan Islam. Kerana Melayulah agama Islam menjadi agama persekutuan.

kalau tidak kerana MELAYU, tanah ini tidak akan merdeka. Mungkin masih bawah gagasan malayan union (sebut malaysian malaysia) atau pun komunis cina berkuasa.

kalau tidak kerana MELAYU, yang bangsanya berjiwa halus dan mudah bertolak ansur, kerana Islam pegangan kami, maka cina dan segala kafir harbi tidak mungkin dibenar menjadi warga Tanah MELAYU.

Cina bangsa perosak. Bangsa Parasit. Bangsa Pengotor. Jika tidak, takkan semua binatang melata biawak, ular, apalgi babi menjadi makanan keturunannya dari Shanghai hinggalah ke sini. Dari zaman dulu kala sampai sekrang.

Bangsa Melayu tidak suka berebut ataupun terlalu berkira. KAlau tak percaya kerjalah dimana-mana bhgn customer service jusco, tesco dll sbg part time sebulan dua. Cina la bangsa yg paling berkira. 5 sen punya pasal pun nak maki cashier. Lahanat punya Cina.

Lahanat Cina dan segala kafir harbi. Bangsa PARASIT.

Anonymous said...

Aku sokong Imran! Memang Melayu semakin Teruk, Nape nak marah? Melayu perlu berubah dan bermuhassabah! Jangan Gelabah!

Anonymous said...

Agreed with ANON 6.55pm dan 7.28pm. kalau you kerja dekat Customer Care dkt mana2 bank yang guna platinum card bila suruh verification yang suka guna four letter word dan maki hamun pun Bangsa China...bloody rude....duit dah habis tension tak tentu pasal pakai credit card macam facility tu duit bank tu Bapak Mereka PUNYA.

Orang Melayu Bersatulah kita demi agama dan bangsa ...kalau duduk rumah orang buatlah cara menumpang. Ini tidak mana dunia mereka duduk mesti nak adakan China Town lah ...Little India lah bla...bla..

Anonymous said...

YANG PASTI...ORANG2 CINA MACAM SI IMRAN PALSU KAT ATAS TU TAK MANDI PAGI DAN BASUH BERAK GUNA TISU JE..HEHEHE

Anonymous said...

inilah lumrah politik, tak boleh lari dr $$$$$$, tak kira apa parti pun! aku cadangkan kerajaan haramkan parti-parti politik yg menggunakan Islam utk menarik pengaruh di kalangan rakyat..jangan dirosakkan agama demi kuasa!! hamPAS!

Anonymous said...

ada satu makluk apa x tau.yg dok sokong sgt imran babi tu.dia kta dia melayu.tpi bg org dok kata lembu..bengong btoi dia ni.nama apa pun x tau.

Anonymous said...

PUKIMAK IMRAN BUKAN MELAYU.....BALUN ANJING NIE....

Anonymous said...

Hal politik dan wang nimemang sejak dulu lagi..cuma kaedah berbeza..

sebelum merdeka, semua pejuang politik kehulu hilir mencari dana untuk membawa rombongan ke UK tuntut kemerdekaan.....

selepas merdeka, pejuang politik juga kehulu dan hilir mencari dana untuk membangunkan kerajaan dan negara....

semua diatas nampak harmoni...

yang berbeza sekarang, pejuang politik kehulu dan hilir mencari undi untuk memenangi jawatan...

dah nak jadi Hampeh...

tapi yang paling Hampeh...pejuang politik yang gadai maruah sanggup mintak duit yahudi untuk menghancurkan keharmonian negara...
siapa dia????
dan yang terbaru...memang yang paling gembira adalah PERWAKILAN MUKTAMAR PAS 2011...hahaha......
-niknordin_p21

komandomelayu said...

IMRAN A/L CHAN ANAK HARAM JADAH BALACHANDRAN DI TG RAMBUTAN!

KAU LUPA MELAYU MEMANG SUKA BUNUH
PENGKHIANAT BANGSA MCM KAU NI!

KAU NI LAH CONTOH MASALAH UMAT MELAYU ISLAM YANG TAK BERILMU TETAPI NAK BERHUJAH PAKAI KEPALA LUTUT PASAL OTAK KAU KOSONG!

KAU LAHIR DARI BONTOT LEMBU KE?

KALAU RASA NAK BUANG KUASA MCA,GERAKAN CINA DAN MIC HINDU KAFIR NI LAH MASA NYA UMAT ISLAM KENA BERGABUNG PAS DAN UMNO KALAU TIDAK NANTI JADI MCM SINGAPURA!

SEBAB ABANG ANWAR KAU DAH JUAL BONTOT DIA DEKAT DAP BABI DAN KALAU KAU BAGI PEMBANGKANG MEMERINTAH NEGARA MAKA JADILAH MACAM PPINANG TU! BODOHHH!

MINTA ULAMAK FATWAKAN HARAM MENGUNDI DAP BABI LAKNATULLAH TU! SEBAB RAMAI ORG PAS DAN PKR MCM KAU YANG JAHIL LAH YG PANGKAH KERTAS UNDI DAP BILA PILIHANRAYA ATAS TIKET PAKATAN SYAITAN!

NASIB BAIK LA KAU NI DENGAN NUAR JUBUR TAK IDUP ZAMAN JEPUN KALAU TAK JADI PENGKHIANAT MELAYU MACAM DLM FILEM SARJAN HASSAN!

KAU NAK PENAMPAR JEPUN PASTU MAKAN SUP SELIPAR JEPUN?

UMNO SYAITAN ?TAPI UMNO LA YANG MERDEKAKAN NEGARA,LAWAN KOMUNIS,BINA MASJID,HOSPITAL, SEKOLAH,UNIVERSITI,JALANRAYA,TUBUH BANK ISLAM,PROTON,PERKIM,JAKIM,KLCC PNB,KWSP,MAS DAN SEMUA PEMBANGUNAN FIZIKAL DAN ROHANI SAMPAI SEKARANG NI!

ANWAR DAN NIK AJIS BUAT APA KAT NEGARA NI?
SEKOR BESARKAN KOTE PASTU SAPU PUKI PELACUR &BINI ORANG,MAIN BONTOT LAKI DAN GADAI DIRI JADI BABI DAP!
SEKOR BUBUH SERBAN ATAS KEPALA BUAT FATWA HARAMJADAH UNDI PAS MASUK SYURGA,HALAL KAWAN DENGAN SYAITAN,HALAL ZINA DAN LIWAT,ALLAH MENCARUT,ISTERI RASULULLAH DEMONSTRASI!

KAU YANG TIPU DIRI KAU SENDIRI PERCAYAKAN CINA BABI DARI SAUDARA SENDIRI!

KALAU TAK PAHAM JUGAK BAGI ALAMAT RUMAH KAU!

aku je said...

Aku ulang balik.

Sape tak percaya bahawasanya bangsa cina ni bangsa lahanat, cuba kerja part time dimana-mana bhgn customer service jusco, tesco dll sebulan dua. Ukur lah sendiri tahap lahanat bangsa nama Cina ni. Cina la bangsa yg paling berkira. 5 sen punya pasal pun nak maki orang.

Lahanat punya Cina.

Bangsa PARASIT.

aku je said...

Kalaulah betul si imran bangsanya Melayu, dia ni tak ubah mcm watak Buang lakunan Allahyarham seniman Saleh Kamil dalam cite sarjan hasan.

Dasar tali barut.

Antara skrip cerita sarjan hasan selepas Buang berjaya dibunuh (adakah manusia seperti ini halal dibunuh?);

"Saudara-saudaraku sekampung, janganlah ada lagi manusia semacam ini di tanah air kita. Memang bangsa kita masih muda, aku tak peduli itu semua. HArapanku bersatu padulah kita hendaknya."

Anonymous said...

kamu ni kena kritik sikit dah meraung....

kena komen sikit dah pikiaq negatif....

org kritik tu tanda ambil tahu dan sayang...

belajar belajar lah menerima teguran dgn baik.

belajar belajar lah memberi teguran dgn baik.

komandomelayu said...

ANON 10Z:52

KAU NI SOKONG SAPA?

aku je said...

anon 10.52..

kritik tu boleh, tapi biarlah kritik yg membangun. Tapi bila dah dok kata Melayu bodo mcm lembu, mana boleh jadi??

matz.kelate said...

anon 5:22

GAP,

"minta jasa baik GAP jangan sebut alhamdulillah for benda benda yang buruk"

Terima kasih.

yang ikhlas:
ternampak perkataan alhamdulillah...

-----------------

aku pun ucap alhamdulillah..sebab kerana parti PAS lah Islam lemah, dipandang serong oleh bangsa lain dan dikutuk di Malaysia tercinta ini. Ini kerana parti hamPAS telah banyak menggunakan dan melacurkan agaam demi politik mereka..

Parti hamPAs lah yg bertanggungjawab dalam membawa idealogi dan tabiat memfitnah, memaki hamun, memaki pemimpin yg tak sependapat, berdoa pecah perut sesama islam, membantu peliwat, menyokong peliwat dan bermacam lagi ajaran sesat yg tidak diajar oleh rasulullah semata mata mahu mendapatkan faedah politik sempit dengan bertopengkan islam.

ingatlah kawan2. kalau hamPAS itu jujur dalam perjuangan ISLAM.. sudah lama parti mereka itu dapat mengalahkan UMNO, menambat hti rakyat dan memerintah negara.

Mana mungkin allah tidak membantu mereka yg ikhlas dalam menegakkan ajaran Islam. sudah 50 tahun lebih malaysia merdeka.. tapi parti mereka masih lagi di takuk lama bahkan makin teruk sejak bersekongkol dengan peliwat dan DAPigs.

Aku yakin.. allah membantu UMNO kerana UMNO masih kukuh dan konsisten dalam menegakkan Islam, membangunkan Negara dan memperjuangkan hak hak Islam di Malaysia.

Insyallah.. malaysia akan terus di bawah pemerintahan UMNO/BN selagi UMNO tidak tergelincir dalam menegakkan islam di Malaysia. Banyak yg UMNO buat utk islam di Malaysia.. dari sektor pendidikan sampai la kepada sitem kewangan yg mana sekarang bercambah sistem perbankan islam .

Tahniah UMNO dan BN..

ANACONDA said...

PEMILIHAN PAS PUN ADA RASUAH WANG RINGGIT KE, APA YG KORANG NAK HERANKAN, KLU BOLEH SI CALON PAS NI BAGI BINI DIA PUN DIA AKAN BUAT SEMATA MATA NAK UNDI & KUASA...

SB ITU PUKIMAK2 PAS NI ADA BAIAH CERAIKAN BINI KLU KELUAR PAS SERTAI UMNO...

BAGI AKU RAJA SEGALA PUKIMAK ADALAH SI NUARPORNO...

Anonymous said...

Apa nak heran..politik wang dah lama berlaku dalam PAS....parti HamPAS ni hipokrit hanya tahu menunding jari jer tentang kesalah ini kepada UMNO..walhal mereka jugalah juara....

PSttt...teringat kes nak jadikan kristian agama rasmi negara..PAS antara paling ligat melompat..bukan DAP yang menjadi target sebenarnya..

Biar pun isu ni dah agak nak basi tapi just nak kasi ingat balik..sorie lari tajuk sket.

Lidah rasmi PAS, HARAMKAH...separuh akhbar mereka dok hentam Utusan kerana dok bongkar konspirasi peringkat tertinggi antara DAP dan Paderi kristian...

HEran bin ajaib, DAP elok2 ja diam knp PAS yg lebih, terutamanya HARAMKAH dan segala gerak kerja akhbar berkenaan..

PAS yg terkinja2 mcm beruk bila tuannya-DApigs- disentuh Utusan!!!

Jelas PAS mmg keldai DAPigs malah mereka juga layak dinobatkan sebagai anjing suruhan DAPigs..menyalak bila rasa tuanya terancam...


Undi PAS = Undi DAPigs
Sokong PAS = Sokong Ketuanan DAPigs.

Karl said...

Politik wang melanda hamPAS? ohhh silap. bukan baru2 ni melanda bro. Dah lama dah. Tapi dilabel sebagai sedekah, jariah dsb.

Satu je aku nak cakap:
peragut rantai, otaistillkick, imran, upip, sput...

MASYYYUKKKKKKKK!!!! Heh.