IKLAN BERBAYAR

Monday, May 30, 2011

NURUL IZAH HARUS BETULKAN OTAK BAPAKNYA DULU.

 nurul izah anak puaka kepada anwar ibrahim makin meroyan.

dalam kenyataannya dia mendesak agar belia menolak BN pada pru ke 13 nanti. traumatisme anak puaka ni makin menjadi bila BN berjaya mengumpulkan hampir sejuta belia dalam program di putrajaya.

sebenarnya anak puaka tahu  belia menunggu masa untuk menolak pakatan pada pru ke 13 nanti.

2008 sejumlah pengundi muda telah melakukan 'testing' untuk menukar dan memberikan peluang kepada pakatan sebagai alternatif (pengganti) kepada BN.

tapi sepanjang 3 tahun yang kudus ini, takde satu benda pun yang pengundi muda boleh merasa bangga terhadap performan pakatan.

pakatan takde kredibel dan gagal meletakkan 'kualiti dan mutu' kerja mereka setaraf  BN.

sebagai contoh di selangor. defisit belanjawan kerajaan pakatan selangor berlaku 2 tahun berturut-turut sejak mereka memerintah. 

adakah pakatan layak mengangkat diri mereka sebagai contoh pimpinan yang bersih moralnya, wahai anak puaka ?

cakap pasal moral. 
baik izah tengok moral elizabeth wong terlebih dahulu.

oh itu mungkin jauh, apa kata anak puaka perhatikan aksi moral bapa kamu yang bernama anwar ibrahim ?

adakah entiti dan juara binatang politik bernama anwar ibrahim ini capable (layak) untuk dijadikan contoh terbaik terhadap belia ?

dia melanggan pelacor.
dia meliwat anak muda.
dia menjual kalimah ALLAH.
dia menggadaikan hak islam.
dia melacor bangsanya sendiri.

lebih hodoh, dia membenarkan anak melayu bernama lina joy murtad. alasannya kerana 'ia hak lina joy'..

nasihat aku kepada anak puaka, betulkan kepala otak bapak mu dulusebelum nak cakap bab perubahan !

66 comments:

Anonymous said...

dah terdesak giler tu, balik rumah jaga laki lagi baik la woi..

Anonymous said...

bapa dah tak boleh betul......sebab anak pun tak betul...

Anonymous said...

Jaga laki sendiri dan anak anak kat rumah sudahlah..

Anonymous said...

Semua Najib buat tak betul belaka, semua BAPAK dia buat SEMUA BETUL BELAKA..

Anonymous said...

apa jasa jadah ini kepada malaysia...balik rumah ja...suami duk tunggu atas katil....

saya pembodek umno tegar said...

united malay national organization

kah kah kah kah

nama parti pun omputih nk bela melayu konon..

kah kah kah kah

sebenarnya nk bela kroni..korg tukang sorak dapat habuk je..

vincent tan kaya raya,lim goh tong 7 keturunan hidup senang lenang, roberkuok king of billioner malaysia, ala banyak lagi la nk ckp kalau kroni ni cuma malas nk tulis, aku tau korg pun sedar semua ni tapi ats dasar ketuanan melayu korg buat pekak je semua ni kan?bagus la tu..

tunggu kebangkitan anak muda..

Anonymous said...

'5 kali cuba pujuk Nik Aziz, tawar 3 menteri'
Abdul Rahim Sabri | May 30, 11 12:28pm
Usaha memujuk PAS bekerjasama dengan Umno dilihat berterusan apabila Datuk Nik Aziz Nik Mat mendakwa beliau didatangi wakil Umno sebanyak lima kali untuk tujuan itu dalam masa terdekat.

Menurut ahli parlimen Pasir Puteh Muhammad Husain, Nik Aziz mendedahkan perkara itu ketika bertemu dengan anak-anak Kelantan di Lembah Klang di Dengkil petang semalam.

"Ya, betul, beliau sebut (ada) lima kali pertemuan. Ia berlaku dalam masa terdekat, (ia) mengenai isu kerjasama PAS dengan Umno," katanya yang hadir dalam majlis di dewan orang ramai di situ.

Menteri besar Kelantan itu bagaimanapun didakwa tidak memperincikan individu itu sebaliknya hanya menyebutnya sebagai "berpangkat datuk" dan "pesara kerajaan".

Muhammad juga berkata, Nik Aziz ada memberitahu, PAS ditawarkan tiga jawatan menteri sekiranya membentuk kerajaan perpaduan dengan parti Islam itu.

Bagaimanapun menurut Muhammad, Nik Aziz menolak mentah-mentah pujukan itu kerana PAS sudah membuat perjanjian dengan DAP dan PKR.

Muhamad juga menjelaskan, mursyidul am PAS itu memberitahu, usaha itu berlaku sejak April lalu apabila Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kembali menjaja isu kerjasama kedua-dua parti Melayu itu.

Aku Darah Anak Melayu said...

hoi pembodek..ckp pasal kroni..DApiq..hamPAS..dengan Parti Kencing Rakyat tu semua tak main kroni kew..lagi bapak besar dia punye kroni..apa jasa diaorg kat tanah melayu ni..

Anonymous said...

Tak perlu lah di pujuk lagi parti ajaran sesat itu.Biar mereka jawab dalam liang lahad nanti.Siapa saudara kamu China DAP.

Anonymous said...

ini bab berkawan.mana lbh baik org yg berkawan dgn muslim tetapi penyamun atau dgn non muslim tetepi tidak penyamun

Anonymous said...

Si pembodek tu apa hal... mabuk pasberg ke...?

Anonymous said...

org bn beriya2 nak pujuk tgna,dlm masa yg sama blogger pro BN asyik burukan tgna,dimana ikhlasnya org umno ni...tapi takpe,..yg ptg tgna tetap bersama PR pi jalan laaaaa dgn umno

Anonymous said...

Kalau dapat kumpul 1 juta orang pun...

What the point...nothing...

Saja nak membazir duit...bagi makan, bagi hadiah, panggil artis, nyanyi2, hiburan, buang masa, bercampul gaul jantan betina...

Yang sebenarnya nak pujuk budak2 yg tak tau apa2 tu supaya sokong UMNgOk @ UMporNO dan Barang Naik (BN) ada le nampak gayanya...

Kesian, sampai begitu sekali terdesak...nak menang pada PRU13 nanti...

UMNgOk, UMNgOk...

He he

Anonymous said...

Kalau UMNO semua jaga kroni.. yang hampa puak fuckatan tak jaga kroni. tengok apa jadi dengan Teoh beng Hock, sampai disebabkan jaga kronilah beliau mati membunuh diri.

Anonymous said...

semua orang melayu kroni UMNO, kalau dah semua dapat sama banyak sama rata pelik juga ye... komunis pun tak dapat buat macam tu.. tentu sekalilah masing-masing melayu dapat bahagian mengikut keperluannya samada dalam bentuk pelajaran, peluang perniagan, pekerjaan, kesihatan, kemudahan awam dsb.
bersyukurlah kita... mudah-mudahan kita dilimpahi rahmahNya.

Anonymous said...

Bersyukurlah kita orang melayu hendaknya, kelmarin saya pergi ke sebuah kampung yang jauh dari bandar, pergi kenduri kawin didalam hati ini sangat berbangga, rumah mereka besar-besar, setiap rumah ada sekurang-kurangnya sebuah kereta, maklumlah hasil kebun, getah sawit harganya baik. terkenag saya zaman 60an, 70an rumah orang kampung beratapkan daun rumbia, berlantaikan batang pinang dan berdindingkan kulit kayu, sekarang ni, tak tahulah kat mana nak cari, kalau ada mahu aje saya bawa anak-anak nak tunjukkan macam mana rumah datuk nenek dan moyang mereka zaman dahulu

Anonymous said...

baru tiga tahun PR perintah negeri2nak dibandingkan umnO yg dah bepuluh tahun perintah negeri2 melayu, adakah itu satu perbandingan yg adil???

PR yg berusia 3 tahun memerintah(dipuji sendiri oleh KETUA AUDIT NEGARA berkaitan ketelusan dlm pentadbiran)dibandingkan dgn UmNO yg dah 50 taun lebih lama mentadbir(pon masing tunggang-langgang dlm menyatupadukan rakyat Mesia),
memang eloklah pon kita turunkan UmNOK-Bn nie dari tahta di Putrajaya....parti yg bukan ikhlas pon memperjuangkan nasib melayu....

ini adalah satu artikel budus ^ syok sendiri dari pencacai UmNOk.....

-Najib Altantuya-

Anonymous said...

RPK dah settle sendiri isu Altantuya, dia duk altantuya lagi...hahaha...mabuk dengan PAS dia nih..DAP cerdik sikit, pasal isu altantuya ni....Harrkkk tuiii beribu kali untuk babi2 PR nih...hahahahahah

Nok said...

Puak2 pas...aku tak pernah baca jawapan hangpa bila pro GAP tanya????lancau lah...komen hangpa semua di spin2 pimai dok tang tu jugak...koarang memang tak bijak untuk berdailog......2 perkara yg sah akan berlaku:

1. Pas akan kalah banyak kerusi di PRU13,kebarangkalian Selangor jatuh ke BN.
2.Ktan 50/50,Kedah 60/40.
3.Anuar Ibrahim confirm berihat di S.Buluh tak berapa lama lagi....no way out for him...tapi penyokong boleh try & error minta doa pada tuhan, tapi kalau tak makbol jgn kata umno konspirasi dgn tuhan pulak....

GAP sengaja membiarkan hangpa melayan perasaan dgn melepaskan geram di ruangan ini....hangpa nak kutuk umno ke pemimpin unmo ke silakan, sebab pro GAP memang dah tahu hangpa tak berapa cerdik mcm puak2 pemimpin hang seperti yg berbahgia Pork Nik,Mat Sabun...dan lain2 lagi...kesian penuh simpati kat Serawak satu pun tak sangkut...tapi lagak bukan main....nak pi putrajaya...tolong ambik cermin besar......

aku je said...

s.p.u.t,

masih juga kau tak jawab soalan aku.
Tentang gema kepentingan Islam yang makin pudar dari PAS.

Gadai kuasa politik kepada Cina, bahananya agama Islam menjadi mangsa. Mana peginya salakan PAS??

Anonymous said...

Jangan bercerita pasal kroni kalau kita sendiri pun berkroni juga. Laki, bini anak sedara mara dikaut jadi tukang sorak dan pak lawak laksana sarkis dikala bersidang dalam dewan. Bila mengupas sesuatu isu, isi dan fakta mengalahkan wakil rakyat di kedai kopi. Mengata pihak lain menfitnah kita wahal kita pada masa yang turut sama menfitnah pihak yang kita kata mengeluarkan fitnah. Saya tidak nampak dimana hala tuju negara jika pihak PR memerintah. Kalau rakyat secara total memilih PR, saya hormati keputusan tersebut tapi kalau masih ada sokongan terhadap kerajaan sekarang, pihak penyokong PR sepatutnya menerima hakikat bahawa tidak semua mahu mengikutmu.

Jika kalah pilahanraya, hantu Mak Limah selalu dipersalahkan. Kalau menang (dan ada yang menang pun), sedikit ulasan tiada diberikan. Jikalau hati sudah tertanam dengan sifat yang busuk, bagaiman baik sekalipun orang lain nampak jahat dimata mereka.

Saya sudah jelak dengan mainan PAS, cukuplah selama ini saya memperbodohkan diri saya dengan hanya menyokong membabi buta. PAS dan PKR sudah merasa jasa saya member peluang untuk cuba merubah iklim pemerintahan negeri Selangor sepertimana negeri kelahiran saya (Kelantan). Peluang yang diberikan hanya digunakan untuk berceramah dan menggunakan kroni untuk mengutip hasil tapak pasar malam sahaja (itu pun berlagak laksana gengster).

Pada hemat saya, PAS menyimpang dari matalamat asal semenjak berkawan dengan Anwar. Sebab kuasa PAS jadi gelap mata.

Jangan mendabik dada ramai rakyat cenderung ke arah PR sebab ada juga manusia seperti saya yang berputar 180 darjah dari pro PR kepada pro pemerintah. Fikir-fikirlah di luar kotak.

Anonymous said...

Anwar perosak negara.

Mahfuzz gila glamer.... Merepek tak tentu hala.

Khalid samad???? Cakap saja pandai tapi otak udang

Anonymous said...

Melayu PKR adalah Me-Layu yang tak laku dalam UMNO. Mereka tak dapat apa yang mereka hajati lalu cuba mencari jalan pintas wahal mereka pun sama macam oran UMNO malah kekadang tu lebih teruk.

PAS? Terlalu taksub dengan diri sendiri hingga mereka merasakan mereka sahaja yang paling Islam. Bertepuk tampar dengan DAP ok tapi berdamai dengan UMNO tak mahu. Hati penuh dengan tahi kebencian sehinggakan mereka fikir mereka sahaja yang mendapat tempat paling tinggi disisi Allah. Mereka diperbodohkan oleh PKR dan DAP. Mereka bangga bilamana mereka disuruh berbaring atas jalan yang kotor sebab kotor sudah sebati dengan diri mereka. Tak percaya? Tengok bandar Kota Bharu atau setipa tandas dalam surau en route ke Kelantan. Semua itu mencerminkan perbuatan dan hati mereka yang kotor bak sampah sarap di setiap longkang di KB. Malu aku jadi orang Kelantan yang pernah menyokong PAS. Keluar dari kotak dan buka minda kalian seluas-luasnya.

Anonymous said...

bagi saya pembangkang di malaysia telah membuktikan kepada dunia... mereka bukan pembangkang yg bijak. yg sama2 dapat check and balance utk memacu negara. tahunya nak rebut jadi pemimpin.

jika difikirkan balik, jadi pembangkang juga adalah baik utk reputasi diri selagi kita menjadi pembangkang yg bijak, yg tahu bila utk membangkang dan bila pula harus bersetuju.

ini tidak. segala perkara nk dibangkang dgn retorik tanpa fakta. diberi peluang jadi pembangkang dalam parlimen... dalam dun... apa yg jadi? mcm monyet bertekak pd isu yg tak mendtgkan faedah atas sb sakit hati x dpt mengusai negara atau negeri.

padahal jika mereka ini guna otak, gunakan kesempatan membangkang tersebut utk mengolah corak politik malaysia agar lebih berkesan. kalau bn salah, gunakan kesempatan membangkang tersebut dalam dewan dgn hujah2 bernas. ini tidak. balik2 nak bergaduh, membawa usul yg tidak penting... tgklah... kes di negei sembilan... apakah wakil rakyat pembangkang yg begini yg kita mahu, membawa usul ttg talkin yg dibaca dikubur? nampak sgt cetek ilmu dunia dan cetek ilmu akhirat... jgn salahkan bn atau org yg menyokong kerajaan sedia ada jika pembangkang mengetengahkan wakil2 yg sebegini rupa...

tolonglah jadi pembangkang yg berilmu sblm bercita2 nak jadi pemimpin negara... jgn matlamat hanya nk jadi pemimpin tapi lupa yg ilmu kepimpinan tak ada...

Anonymous said...

Macik ni memang sial, semua pkatan sial terutama Parti Ajaran Sesat.

Aku mental habis bila dengan Khalid Gereja punya alasan batahan concert i City. Dia tak berani nak sebut concert to HARAM, MAKSIAT & Bertentangan dgn Islam.

Dia hanya kata "alasan yang mudah orang faham" iaitu Tempat tak sesuai & Keselamatn penduduk" lansung tak berani sebut tentang hukum Islam.

Lancau betul Khalid Gereja & PAS ni, berkokok kokok perjuang Islam asyik kata UMNO tak mahu Islam. Kimak Dia nak sebut concert tu Haram pun tak berani, bukan ada pun si Ronnie tu kat surau sek 7 pada Jumaat lepas dia dok round utk tunjuk hero membantah concert sial tu.

Lancau kepada semua mungkuk mangkuk PAS. Menyesal aku undi PAS hancus tak berguna. Asyik mengulum kulup kafir harbi, hina nya tak tau nak kata.

Anonymous said...

Kembali kpd ajaran Islam sebenar. Ikut contoh pekerti Muhammad SAW. Selamat Dunia dan Akhirat!

Anonymous said...

PAS pukimak tak berani pertahankan Islam.

Lagi sekali PAS PUKIMAK.

Anonymous said...

anak muda bodoh macam kau je s.p.u.t yang tk bangkit2..orang lain sume dah bangkit dah....

ANACONDA said...

APA, NURUL IZAH MINTA BELIA TOLAK UMNO/BN DLM PRU KE 13 AKAN DATANG, WOITTT ANAK PUAKA, KENAPALAH KAU D LAHIRKAN BIUL SEBIULNYA UMAT, KALAU BELIA TOLAK UMNO/BN TAKKANLAH SEJUTA YG TURUN D PUTRAJAYA...

SEJUTA MAT/MINAH BELIA YG HADIR TU NAK DEFEND PUTRAJAYA LA BANGANG...

AKU ULANG, SEJUTA MAT BELIA YG HADIR TU NAK DEFEND PUTRAJAYA LA BANGANG...

APALAH MALANG KAU JADI YB PARLIMEN PUN AKU TAK FHM..., INILAH AKIBATNYA PENGUNDI KAT LEMBAH PANTAI TAK BOLEH BEZAKAN ANTARA INTAN & KACA...

APA JASA KAU PD MAT/MINAH BELIA NI AGAR MEREKA TINGGALKAN UMNO/BN, KAU NAK KANGKANGKAN PANTAT KAU SBGI GANTI...

ANAK BERANAK NUAR NI MMG SIAL...

ANACONDA said...

KPD NON 1031PM...

ULASAN KAU TU MCM PANTAT NURUL IZAH JE...

BUTOLAH...

ANACONDA said...

ANON 958PM...

NI SORANG LAGI PUKIMAK...

ULASAN KAU MCM PANTAT TERESA KOK...

PANTAT PELACUR LAGI SEDAP...

Anonymous said...

Berapa berat mata memandang berat lagi bebanan dipikul, Berilah secebis kasih pada Nurul Izah. Sebagai anak , anak sesiapa pun akan membela bapanya , walau pun marah padanya jgn lah di maki hamun dan mencarut, tunjukkanlah bakat berhujah kalian dgn kata2 indah dan bersopan. sebagai orang Melayu yg kaya budi bahasa ditambah dgn Agama Islam Agama yg benar. Berubah lah cara anda berhujah .

ANACONDA said...

ANON 1005PM...

PUKI LU PUNYA MAK BERULAT...

KAU TAK BOLEH BUAT PROG MCM TU KAU BISING...

BUTOHLAH, YG KERAJAAN PUKIMAK PKR SELANGOR ANJUR KONSERT D I CITY TU KAU TK NAK PLAK KOMEN, SDGKAN D SHAH ALAM NI MAJORITINYA UMAT MELAYU PENGANUT AGAMA ISLAM, BUKANNYA PENGANUT AGAMA ISLAM PAS...

MULUT KAU DGN UBANG PUKI JIJAH SAMA JE BACINNYA...

ULASAN KAU BAHALUL LA BRO...

ANACONDA said...

KORANG NAK SURUH SI NURUL IZAH NI BALIK RMH JAGA LAKI KE...

AKU NAK TANYA DGN KORANG LA JANTAN2MALAYA, ADAKAH KORANG SANGGUP BERBINIKAN NURUL IZAH DAN BERBAPAK MERTUA DGN SI NUARPORNO NI KE...

CUBA KORANG JWB DGN TENANG...

BUAT SOLAT ISTIKHARAH DULU KE...

Putra Melayu said...

To all PASik and PGayR fan...
Tiadak perlu melatah dan besilat bak pahlawan gagah andai isu pokok dan utama pun anda semua blm pasti jawapannya.. Malah usah mnggunakan otak dikepala lutut anda itu utk mmbncangkn mkro ekonomi dan sains politik massa.. Kerana anda masih gagal utk mengetahui peliwat dan pnzina yg menipu dan memperdaya.. Mari jwb soalan upsr dibawah andai anda masih bermaruah..jika xdpt mnjawb,sila blah agar anda tidak diketawakn sbgai keldai berkepala gajah..
Siapa pelaku seks dlm video itu? Dimanakah jam omega? Dan kenapakah anwar enggan bsumpah/mnyerah dna?
~Putra Melayu~

Putra Melayu said...

To all PASik and PGayR fan...
Tiadak perlu melatah dan besilat bak pahlawan gagah andai isu pokok dan utama pun anda semua blm pasti jawapannya.. Malah usah mnggunakan otak dikepala lutut anda itu utk mmbncangkn mkro ekonomi dan sains politik massa.. Kerana anda masih gagal utk mengetahui peliwat dan pnzina yg menipu dan memperdaya.. Mari jwb soalan upsr dibawah andai anda masih bermaruah..jika xdpt mnjawb,sila blah agar anda tidak diketawakn sbgai keldai berkepala gajah..
Siapa pelaku seks dlm video itu? Dimanakah jam omega? Dan kenapakah anwar enggan bsumpah/mnyerah dna?
~Putra Melayu~

Anonymous said...

UMNO Pujuk Pas Bersatu... Apa Ni?
Ahli UMNO kat bawah bermatian membela pemimpin mereka dan mengutuk Pas habis-habisan, pemimpin Umno pulak berubah arah, apa crita bro?
Kepada Pemimpin Pas:
Tak payah layan org UMNO tu, buang masa jer, ibarat lepas anjing tersepit, buat apa. Apa UMNO tak malu ker? muka tembok dan tampal kulit babi, setelah kutuk, fitnah, kawal kebebasan media pas/pembangkang, rampas kerajaan Pas di Perak, kelentong dalam Pilihnraya kecil, sekat royalti minyak dan banyak lagi perkara yang busuk dan hancing dilakukan oleh UMNO terhadap Pas, sekarang nak berbaik pulak, pergi mampus la... Klau depa betul-betul nak berbaik dan bersatu demi Melayu, bubarkan Umno, masuk Pas, habis cerita, ini tak, suruh Pas pulak masuk Umno, apa crita? Depa ingat Pas bodoh, tak bermaruah dan muka tak malu macm depa ka... Nak perbodoh budak terencat akai dan ahli Umno boleh la... Ahli Pas sekarang terdiri daripada orag cerdik pandai, golongan professional dan pelajar universiti, bukan senang korang nak psiko dan bodohkan... Sudah la Umno, simpan la niat busuk hgpa tu... Apa Umno dah hilang arah ka, tak tau nak buat apa lagi dah, hgpa kan control kerajaan, dah habis dah ka strategi dan taktik kotor, dah kering dah idea jahat hgpa... Terima ja la hakikat yang hgpa akan kalah teruk dalam PRU nanti, PR akan ambil alih kerajaan, masa tu semua PM dan mantan PM termasuk menteri, akan ditahan, disiasat dan harta haram mereka akan disita... La ni pun depa tengah satanby untuk bakar fail dan lari keluar dari Malaysia. Depa akan lari dan tiggai ahli Umno yang telah depa perbodohkan selama ini sebagai kambing hitam atau umpan polis... Kesian.... Kepada rakyat Malaysia; Melayu, Cina dan India yang 'cerdik', gunakn kuasa politik anda dengan bijak, tentukan masa depan anda sendiri, pangkah la PR untuk kehidupan yang lebih senang dan selesa... Kita tumbangkan kerajaan Umno/BN yang banyak bebankan rakyat selama ini... Kita TUKAR kerajaan...

Anonymous said...

Anaconda . Bahasa yg awak guna amat teruk utk dibaca! Sesuaikah anda berbangsa Melayu yg beragama Islam ? Memalukan UMNO jer !!!

ANACONDA said...

KPD ANON 1215 AM...

ULASAN KAU NI KAU HANTAR PD SI NUAR DULU, TAK PAYAH NAK PERLI2, MCM PUKIMAK JE AKU TGK KAU NI...

SKRG MASA UMNO/BN SERANG...

NAK BACA KAU BACA, UNDI D TANGAN KAU, KLU KERANA MAKIAN AKU NI BUAT KAU TAK MAHU UNDI BN, THAT IS UR CHOISE BRO...

BAGI AKU THIS IS MY PERSONAL...

YG MENGAJAR AKU JADI BEGINI ADALAH SI NUARPORNO...

SIAL KAU NUAR...

Anonymous said...

1)org bn beriya2 nak pujuk tgna,dlm masa yg sama blogger pro BN asyik burukan tgna,dimana ikhlasnya org umno ni...tapi takpe,..yg ptg tgna tetap bersama PR pi jalan laaaaa dgn umno
-SO TNGA IKHLASLAH YE...MASA SAKIT NAJIB TOLONG BILA SIHAT DOA NAJIB PECAH PERUT...INILAH ULAMAK PAS BUKAN ULAMAK ALLAH SWA...

2)Kalau dapat kumpul 1 juta orang pun...

What the point...nothing...

Saja nak membazir duit...bagi makan, bagi hadiah, panggil artis, nyanyi2, hiburan, buang masa, bercampul gaul jantan betina...

Yang sebenarnya nak pujuk budak2 yg tak tau apa2 tu supaya sokong UMNgOk @ UMporNO dan Barang Naik (BN) ada le nampak gayanya...

Kesian, sampai begitu sekali terdesak...nak menang pada PRU13 nanti...
-SO ANJURAN PAS DAN PR TAK ADA CAMPUR JANTAN BETINA...APA CERITA LIWAT DAN VIDEO..YANG DISOKONG PAS..
-PR MELALAK NAK TURUNKAN HG BARANG..AWAT TAK BUAT DULU KAT 4 NEGERI YANG HAMPA PERINTAH...JANJI PILIHANRAYA DAH TUNAI
-PAS YANG TERDESAK TERPAKSA SOKONG VIDEO LUCAH KERANA NAK MENANG ...GADAI AGAMA...PARTI AJARAN SESAT..

3)baru tiga tahun PR perintah negeri2nak dibandingkan umnO yg dah bepuluh tahun perintah negeri2 melayu, adakah itu satu perbandingan yg adil???

PR yg berusia 3 tahun memerintah(dipuji sendiri oleh KETUA AUDIT NEGARA berkaitan ketelusan dlm pentadbiran)dibandingkan dgn UmNO yg dah 50 taun lebih lama mentadbir(pon masing tunggang-langgang dlm menyatupadukan rakyat Mesia),
memang eloklah pon kita turunkan UmNOK-Bn nie dari tahta di Putrajaya....parti yg bukan ikhlas pon memperjuangkan nasib melayu....

ini adalah satu artikel budus ^ syok sendiri dari pencacai UmNOk.....

-Najib Altantuya-
---HOI MANGKUK TELUS APA...TENGOK SELANGOR 3 TAHUN DEFISIT...BUDJET...KAT PENANG DAN SELANGOR DAP CURI HAK KONTRAKTOR MELAYU...
---TAK PERLU PERBANDINGAN ANTARA 3 THN DGN 50 TAHUN...BARU 3 TAHUN DAH BANYAK KETIDAKADILAN,PEMBOHONGAN,PENYELEWENGAN...KALAU 10 THN DAH GADAI NEGARA...KAHKAHKAH..BUKTINYA..HAK-HAK BUMIPUTERA BANYAK TERGADAI KAT SELANGOR DAN PENANG KEPADA DAP...

KAT KELANTAN NIK AJIS DAH PERINTAH 20THN ADA MAJU....
.....SO PR PARTI YG IKHLAS LE YA...NAK BELA RAKYAT TAIK KUCING JANJI PILIHANRAYA TAK TUNAI...INI JUJUR DAN IKHLAS...LIWAT JUBUR DAN BANTAI PUKI CINA ...OH ..ITU 100% JUJUR....
...LU NAK CAKAP PASAL KES ALTANTUYA...LU APA TAU ...TARAK BUKTI SIAP MASUK SYURGA...OPSSS...GO TO HELL...

.......KEPADA PENYOKONG2 TEGAR PR...BARU PERINTAH 4 NEGERI DAH BOCOR SANA SINI...ADA EKONOMI MAJU ...TARAK...ADA KRONI ADA...ADA RASUAH ADA...ADA NEPOTISME ADA...PARTI ANAK BERANAK..PKR DAN DAP...NIK AJIS..ULAMAK POLITIK ...IKUT SEDAP HATI JA KELUAR HUKUM DAN FATWA SENDIRI...HADI PULA MENGHINA ORANG SARAWAK PATUTLAH TAK MENANG PAS KAT SANA...PKR DAN PAS PENGADAI MARUAH AGAMA BANGSA DAN NEGARA...KERANA ASYIK KUTUK NEGARA...ADA YANG GI LUAR NEGARA KUTUK MALAYSIA AWAT TAK JADI JE WARGANEGARA INDON KE...
....PR...JANJI PILIHANRAYA LALU ADA TUNAI KAT KEDAH,SELANGOR,PENANG ...ADA TARAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK....HABUKKKKKKK..PUNNNNN TARRAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK......PENIPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.....SAIFUL DAH SUMPAH DAN HAJI, NAJIB DAH SUMPAH DAN UMRAH...ESKAY DAH SUMPAH....ANWAR DAH APA?...ANAWAR DAH APA?....DAH KELENTONG SELURUH RAKYAT MALAYSIA....HARI2 TIPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...KECUALI JUBUR DAN CINADOLL...INILAH BAKAL PM MALAYSIA ....?????????

Anonymous said...

Anon12.22 . Aku sokong hang . Nik Aziz akan jadi PM . Baru depa tau. tentu harga petrol, gula dll turut turun sebab Tok Guru pakar ekonomi, tengok di Kelantan , negeri termaju dan teradvance di Malaysia, Bolih kah pakar2 Ekonomi yg ada menandingi Tok Guru Nik Aziz? Rasuah tentu sifar, maksiat menurun. kemiskinan akan hapus. Kesimpulannya HEBAt BEBENOr Tuan Guru Nik Aziz ni .

ANACONDA said...

KPD 1223AM...

OOOO BAHASA AKU MEMALUKAN MELAYU, MEMALUKAN UMNO, BUTO KAULAH, APA YG SI NUAR BUAT PD BANGSA MELAYU, AGAMA ISLAM & BUMI MALAYSIA INI BAGI KAU APA, SOPAN, BAGUS, BERETIKA, MORALNYA BAIK, BOLEH D JADIKAN TAULADAN...

JGN MUNAFIK LA, AKU MENULIS DGN LUAHAN ISI HATI AKU, YA LUAHAN HATI KEBENCIAN, YA LUAHAN HATI DENDAM YG TERAMAT, SO WHAT, AK MMG JIJIK DGN DAP, NAMUN AKU LEBIH JIJIK PD NUAR & KLRGANYA, AKU JIJIK DGN KOMUNIS, NAMUN AKU LEBIH JIJIK PD NUAR & KUNCU2NYA...

BAHASA AKU PD JUAK2 FUCKATAN HARAM SIAL INI MMG BAHASA LOW CLASS, SO WHAT, TAK PERLULAH KAU NAK SENTIMENTAL DGN AKU...

MAAF, BUKAN AKU TDK TERIMA TEGURAN KAU, INI BAHASA AKU KPD MEREKA...

Anonymous said...

Anonymous said...

Berapa berat mata memandang berat lagi bebanan dipikul, Berilah secebis kasih pada Nurul Izah. Sebagai anak , anak sesiapa pun akan membela bapanya , walau pun marah padanya jgn lah di maki hamun dan mencarut, tunjukkanlah bakat berhujah kalian dgn kata2 indah dan bersopan. sebagai orang Melayu yg kaya budi bahasa ditambah dgn Agama Islam Agama yg benar. Berubah lah cara anda berhujah .

.....SIAPAKAH YANG MEMPERKENALKAN BUDAYA SAMSENG , DEMO DAN CELUPAR DALAM POLITYIK MALAYSIA....BUKANKAH ANWAR...DAN KAKI CARUT TGNA...

Anonymous said...

kepada s.p.u.t...dari ayat kau tu aku dapat rasakan yang kau ni terpengaruh sangat ngan hisham anjing rais si tua bangsat yang tk sedar diri tu.adakah konek kau dah di isap oleh tu kutuk tu..aku rase da beratus2 cmmnt aku kt blog tt anjing tu.tp tk pernah satu pun die kuar kn.heran betul aku..aku tau kau mesti baca blog GAP ni hisham anjing tua kutuk.di sebab kan satu cmmnt aku pun kau tk penah kuar kn kt blog sampah kau,jd aku nk amik kesempatan ni untuk bertaya kepada kau melalui blog GAP ni..adakah benar citer yang aku dgr dari kengkawan UBU kau sendiri yang kau ni kaki isap konek orang muda?lagi satu,betul ke citer yang aku dgr yang konek kau tk boleh tegak hingga kau tk mampu tuk hasil kan zuriat dan hanya dgan cara ngisap konek orang muda je kau dpt memuaskan nafsu kau?....tolong jawab yer tua kutuk....

Anonymous said...

Anaconda. Aku sekadar menasihatkan kamu . Tak betulkah saranan aku utk kau guna bahasa yg baik dan berhemah. Jgn memalukan orang2 Melayu UMNO.

Anonymous said...

Anon 12.37 . Siapa lebih besar antara Nik Aziz, Anwar Ibrahim dgn Allah SWT ? Ikutlah sifat Nabi Muhammad SAW yg sentiasa membuat baik walau pun macam2 manusia lakukan padanya. Kalau awak suka maki maknanya kamu ni puak Nik Aziz agaknya. Menyamar sebagai org UMNO !

ANACONDA said...

ANON 1242AM...

TELAH AKU BERTERUS TERANG PDMU, TAKE IT OR LEAVE IT...

PUKIMAK KAU NUAR, PELACUR & PENGKHIANAT BANGSA, AGAMA & NEGARA...

Anonymous said...

Di larut malam ini saya terkenang kenang dengan si dia yang jauh di mata . Kami berpisah kerana campur tangan pihak ketiga . Saya tidak tahu di mana dia berada sekarang ini . Adakah dia bahagia ? Adakah dia sihat ? Hanya Tuhan saja yang tahu ...


.

Karl said...

Anon May 30, 2011 9:22 PM:

"5 kali cuba pujuk Nik Aziz, tawar 3 menteri'
Abdul Rahim Sabri | May 30, 11 12:28pm
Usaha memujuk PAS bekerjasama dengan Umno dilihat berterusan apabila Datuk Nik Aziz Nik Mat mendakwa beliau didatangi wakil Umno sebanyak lima kali untuk tujuan itu dalam masa terdekat."

Laaa. wakil UMNO je ke? Ish ish ish. Mana punya "Datuk" la tu. Aku ingatkan DS Najib datang jumpa peluk2 macam Hadi Awang pegi ke najib peluk2. Ke macam Nasharudin propose kerajaan perpaduan dulu tu. Rupa2nya wakil je.

teringat aku kes budak hamPAS kene tetak konon2nya, baju koyak berdarah tapi badan kebal. Kononnya la. teringat pulak kes bagi duit fotostat dalam sampul lepas tu tulis "sumbangan UMNO". Alahai. puak kaki fitnah ni bukan boleh percaya. Hari ni puji, besok dah doa pecah perut.

Tak payah layan la si tua tu. Dia lagi seronok berkawan dengan syaitan katanya. negara isle pun boleh tangguh, karpal singh punya pasal. nizar i'm-still-mb pulak cakap takda agenda negara isle dalam perlembagaan hamPAS. hamPAS ni kira macam sub-con dapIGS je. dapIGS suruh baring, dia baring. dapIGS suruh kasi nama Allah, dia pun bagi. dapIGS cakap "negara isle over my dead body", dia pun menikus lepas tu ada yang sanggup mati untuk karpal singh pulak.

kesian aku tengok penjilat pakatan riot ni. ko pegi je la lap kasut tuan besar dapIGS ko tu dol. Heh.

Anonymous said...

kawan2, tak elok maki musuh politik dgn pukimak.. puki mak berulat... tak elok sangat... maki yang tulis comment, bukan maki mak dia... tang si anak puaka tu, dah dia memang anak puaka si juburi... ntah2 dia dan mak dia dan bapak dia semuanya ANIMAL FAMILY kot?

doncin cai said...

c.p.u.t
aku pun banyak kali comment kat blog hisham 3 suku rais.... tak ponah keluo.... tulisan bukan main idealistik, ilmiah...hanya kerana sifunya, anwar gampang...
filem ke 2 mamat ni
"dari bongek ke putrajaya sangkut kat juaseh"
sebagai orang negeri 9, aku cukup malu dengan hishamudin rais... BORN FOLLOWER !!!!

ANACONDA said...

KPD ANON 1.29AM...

ULASAN KAU PUN TAK JAUH BEZANYA...

BALUN JE LA...

GAP said...

Selama beberapa tahun aku telah merungut kerana kurang tidur dan terlalu
banyak tekanan dalam hidup, akan tetapi sekarang kini aku tahu kenapa
ianya berlaku (the real reason) :

Aku keletihan kerana terlebih kerja... nak tau kenapa? Di bawah ini aku
akan tunjukkan kenapa aku mempunyai beban kerja yang lebih dan ianya
adalah benar dan bukan rekaan aku :

Populasi penduduk Malaysia sekarang adalah 23 juta orang.
1.7 juta darinya sudah bersara.
Jadi tinggal 21.3 juta orang.

1.3 juta pula adalah golongan kanak2 bawah 6 tahun.
Jadi tinggal 20 juta orang.

Dari 20 juta ini, 7 juta masih belajar (tadika, sekolah, kolej,
Universiti dll).
Jadi tinggal 13 juta orang yang boleh buat kerja.

Dari 13 juta ini, 5 juta orang adalah pekerja kerajaan yang pergi kerja
tapi tak buat kerja.
Jadi tinggal 8 juta orang yang boleh buat kerja.

Tolak 3 juta orang yang duduk dalam hutan (tentera darat) pasal
diorang nie nak kerja macam mana... tinggal dalam hutan.
Dah tinggal 5 juta orang yang boleh buat kerja....

Dari jumlah itu, tolak 2.7 juta orang yang menganggur dan tak der kerja,
surirumah, pekerja yang kena VSS, orang2 tua, fresh university student,
kena buang kerja dll).
Tinggallah 2.3 juta orang yang boleh buat kerja.

Dari jumlah ini, sebanyak 1,215,512 orang dilaporkan sakit dan kini
berada di dalam hospital di seluruh Malaysia (tak kiralah hospital swasta
ke atau hospital kerajaan dan ini termasuklah hospital gila).
Dah tinggal 1,084,488 orang yang boleh buat kerja....

Sekarang ini mengikut bancian terkini, terdapat 1,084,486 orang di dalam
penjara dan Pusat Serenti di seluruh negara.
Jadi dah tinggal 2 orang yang boleh buat kerja...

Dan 2 orang itu adalah engkau dan aku...

Dari dua orang ini... engkau SEKARANG INI masih duduk depan komputer, main
internet, main games, reading jokes, membaca email, main chat dan tak buat
kerja langsung... jadi tinggallah Aku sorang yang buat kerja dalam
Malaysia nie...

Mana aku tak letih!!

Jadi sedarlah skit.... dahhhh..!!! pi buat kerja!!!


.

Anonymous said...

kau da isap batu lps tu kau merapu meraban....hahahahahahahah

Anonymous said...

bapak tak betul anak pun tak betul...nak mengajar belia konon,,,betulkan bapak kau izah,,,baru nak betul org lain....bapa nuar aljuburi da dpt gelaran firaun,,tak lama lgi izah dapat le anak firaun..mak,bapak,anak sama je buat hurui hara dalam malaysia

Anonymous said...

Sudahlah nurul izzah oi...isu sampah bertambun kat flat lembah pantai tu ko kasi settle dulu jgn nak heboh2 pasal kroni ke apa ke...pakai otak sikit..

Anonymous said...

buat pembaca...puak juah fuckatan haram memang patut kena baham kaw2 dgn anaconda...cakap baik2 anjing nie bukan nya faham...pork nik cakap boleh mencarut...boleh samseng dan macam2 lagi...sendiri baca endiri tahu.....itu budaya siapa.....budaya pikimak fuckatan haram jadah....aku sokong anaconda.............

Melayu Perak said...

gap said..2.48 am

kelakor lah kamu nampaknya ada 2 orang yang kerja dalam malaysia...sorang tu main internet tinggal lah kamu sorang...

kah..kah...kah

SueC4 said...

Orang yang mengutuk gutuk UMNO pi berhijrah tempat lain ..aku sokong UMNO sebab parti Melayu..tempat anak cucu cicit aku bersandar harap..aku bangkang orang melayu yang mempergunakan UMNO..UMNO hancur sebab sekerat dua mahkluk yang gunting dalam lipatan, musang berbulu ayam..hancur UMNO hancur Melayu..saat ini tiada parti melayu lain yang boleh dipegang janjinya..daripada tiada baiklah ku pegang janji UMNO..sebusuk busuk UMNO pun terasnya Melayu...peduli apa dengan rasis..tiada bangsa lain yang tolong aku kecuali bangsa aku sendiri MELAYU beragama ISLAM...ada akal pakai, ada mata lihat..ada ilmu guna..

Anonymous said...

WOIII..ANACONDA!tak tau berbahasa ke.memalukan bangsa dan negara aje.Arwah makbapak ko ajar hidup mencarut ye.Ko baru lepeh pekene batu ker.Spesis ape ko ni dasar ularngok tengah eroyan kot.

Anonymous said...

Anaconda penah kena gasak ekornyer dgn Anwar kot!Sal tu meroyan ajer..marah giler.Teruk ke kene sturkunyit?Atau kecewa sal Anwar tak mau gasak ekor ko sal bau tungkikkk.

Anonymous said...

> PungKoR > P elacu R >>> ketuanan PungKoR !!!

Anonymous said...

SueC4..negara ni bukan negara pak hang nak suh hijrah tempat lain.sal tak mencacai umno je suh gi hijrah tempat lain.hang ni kalut malut tul.klu PR nanti memerintah negara,hang bawak la anak cucu cicit hang gi duk alam lain.

Nok said...

Anom 1214, mcm konfiden aje PR menang????lancau takreti kira ke????

prestasi PR tu agak2 bagus sangat ke???aku nak tergelak cuba hang kira kerusi yang dah menang, boleh memerentah negara ke???nak harapkan tuhan tolong???buat le sembahyang hajat banyak2 mungkin tuhan boleh tolong.....kerusi BN yg lepas sebab undi protest...kali ini rakyat dah tahu pemimpin ko yg haprak tu...ko jgn harap sangat nanti kecewa....serawak teloq...

Anonymous said...

anon 1214.....kimak hang.... apa kalau....belum memerintah lagi....tak akan dapat memerintah....hang tak puas hati dgn kerajaan lain....berambus keluar...celaka kau satu ketutunan....kimak....

Anonymous said...

Agak2 nya pemimpin PAS yg bijak pndai mengaji luar negeri ni dulu taja guna duit sendiri ke? Takpun dapat nikmat JPA?