IKLAN BERBAYAR

Saturday, May 28, 2011

SSDE MALAM INI HOT . PASAL APA ?

pasal ustaz mohd noor yang pernah balun nik ajis masa prk galas akan turun ! sebarkan...

23 comments:

Anonymous said...

WAHAI......POK NIK BERTAUBATLAH...SEBELUM TERLAMBAT....

Servant of God said...

Bro GAP,

Terima kasih sebab link video nih. Minta maaf aku nak amik kesempatan nak paste sikit.

Kepada juak2 PAS yang suka nak kata orang UMNO sesat dan tak beriman, hambik engko!

Dan kamu juga dipersilakan membaca bahan yang telah aku sediakan khas untuk orang2 yang taksub dengan nik ajis:

--------------

Surah An-Niisa', ayat 136:

" Wahai orang-orang yang beriman! Tetapkanlah iman kamu kepada Allah dan RasulNya, dan kepada Kitab Al-Quran yang telah diturunkan kepada RasulNya (Muhammad s.a.w) dan juga kepada Kitab-kitab Suci yang telah diturunkan dahulu daripada itu dan sesiapa yang kufur ingkar kepada Allah dan Malaikat-malaikatNya, dan Kitab-kitabNya dan Rasul-rasulNya dan juga Hari Akhirat, maka sesungguhnya dia telah sesat dengan kesesatan yang amat jauh."

Sekarang kau pi pulak video yang GAP letak tuh.

Tgk seluruh video, tapi fokus pada
waktu 7:25 - 8:30 dan tgk!

Nik Aziz mengatakan ayat Al-Quran sudah expired! Dia perlekeh ayat 249 surah Al-Baqarah! Dia kata sudah tidak relevan di zaman demokrasi!

Wahai penyokong2 PAS! Apa erti Iman?

Nik Aziz kamu sudah tidak percaya dengan Al-Quran!

Ini bukti yang Nik Aziz yang korang sayang sangat tuh telah sesat dengan sesat yang amat jauh!

Ketua kamu beriman?

Nik Aziz beriman haramjadah! Dia boleh berambus!

imran said...

.

daripada sesama melayu membuang masa bergaduh disini , ada lah lebih baik orang melayu berniaga kecil kecilan seperti menjual nasi lemak , goreng pisang dan sebagai nya . dapat juga menambah hasil pendapatan . tak laa terjerit jerit mintak kerajaan naik kan gaji .

pukul satu nanti jangan lupa pergi masjid menunaikan sembahyang jumaat .


.

Anonymous said...

imran - saya menyokong saranan mu. melayu masih mundur kerana malas. nak berpolitik pun tak reti, akhir nanti miskin di dunia dan akhirat. siapa nak beri subsidi diakhirat???

Anonymous said...

nik aziz suka menyesatkan org lain..dia sebenarnya yang dah sesat

Anonymous said...

aku dari kecik x suka situa terkutuk nie...ko taulah nasib ko dekat akhirat nanti...panjang lagi umur ko yea..

Melayu Perak said...

ustaz mohd nor dan ustaz idris adalah ulamak tersohor....bangkit lah ulamak lain....bongkarkan penyesatan pas untuk menyesatkan umat melayu dan islam....

Anonymous said...

mudah2han nik aziz kembali ke pangkal jalan

Nok said...

Mcm mana Pork Nik nak balik ke-pangkal Jln...sbb jln dah kena blok olih PKR dan DAP...suka tak suka kena ikut sampai ujung.....

Sebenarnya Nik Aziz di uji olih tuhan tentang ilmu nya yg ada sedikit tu...yg membuatkan dia takbur dan terus jadi munafik...yg penyokong2 dia ingat ilmu dia amat tinggi setaraf dgn Nabi...saya pernah ustaz berkata semasa kecik2 dulu...di akhirat nanti golongan yg mcm ini lah akan terjun ke neraka dulu setelah di hisab....salah satu sbb takbur dan tidak menyampaikan kebenaran kepada umat....contoh dgn apa yg berlaku sekarang....sanggup buat apa saja demi kepentingan peribadi dan Politik...tak apa lah...nanti di sana jawablah..mungkin juga didunia ni juga tuhan akan tunjukan...

gerakan anti pembangkang said...

satu cara nak menginsafkan puak2 ni ialah, jatuhkan mereka dalam PRU13 nanti. mereka disanjung sbg parti islam dalam dunia politik padahal mereka bukan parti islam. mereka bermegah sbg parti ulamak kerana dunia politik tetapi mereka sebenarnya bukan ulamak. semakin mereka disanjung, semakin itu lah mereka merosakkan agama. Biarlah dunia politik jugalah yg menjatuhkan PAS.

Anonymous said...

hehehe...mula2 gi dgr ceramah ni,pastu boleh tengok champion cup Barcelona belasah MU!...hehehe pepehal pas mmg sesat!!



anakjati_sgway

Anonymous said...

dah sesat...menyesatkan org lain....bertaubatlah puak2 pas oiii.....jgn tabsub....cari kebenaran dan keredhaan...

penarik rantai said...

K'jaan luluskan kenaikan tarif elektrik

Majlis Ekonomi Negara (NEC) hari ini meluluskan kenaikan dalam tarif elektrik tetapi butirannya hanya akan diumumkan Isnin depan. NEC yang bermesyuarat di Putrajaya hari ini dipengerusikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan dihadiri oleh beberapa anggota jemaah menteri.

Menteri Tenaga, Teknologi Hijau dan Air Datuk Peter Chin dijadualkan mengadakan sidang media pada jam 4 petang Isnin bagi membuat pengumuman rasmi. Menurut kenyataan media ringkas dari kementerian Chin petang tadi, pengumuman mengenainya akan dibuat dalam masa terdekat.

“Semakan harga gas dan tarif elektrik masih diperhalusi dan pengumuman mengenainya akan dibuat dalam masa terdekat,” petik kenyataan itu.

Sejak beberapa minggu lalu, anggota jemaah menteri berulang-kali mengingatkan rakyat supaya bersedia menghadapi kenaikan tarif elektrik dalam usaha kerajaan mengurangkan subsidi negara. Pada Rabu lalu, kabinet menangguhkan keputusan untuk menaikkan harga bahan api kerana bimbang tindakan itu akan menimbulkan kemarahan rakyat.

Sepanjang 18 bulan lalu, kerajaan telah meningkatkan harga gula lebih 58 peratus dan membenarkan harga petrol RON97 mencatatkan paras tertingginya pada RM2.90 seliter. - Mkini

Singapura potong gaji Menteri, Malaysia potong Subsidi.

SINGAPURA 22 Mei – Gaji menteri-menteri Kabinet Singapura akan dikaji semula menyaksikan gaji mereka dipotong apabila formula gaji sedia ada menteri-menteri dimansuh, kata seorang pemimpin masyarakat berpengaruh Gerard Ee.

Gaji tinggi yang diterima anggota Kabinet merupakan satu daripada beberapa isu yang dibangkitkan semasa pilihan raya umum lalu, selain kenaikan kos tinggi perumahan awam, penjagaan kesihatan dan barangan asas. – Agensi

Note: Kah kah kah kah... Singapura bila ada kenaikkan kos barangan asas, gaji menteri kena potong.. Kat Malaysia bila bik mama pergi bershopping kat Turki, rakyat Malaysia yang kena tanggung beban.. kah kah kah kah.. yang paling gembira sekali ialah penyokong umporno.. mungkin sebab penyokong umno/najib ni bila beli barang tunjuk saja kad keahlian umno harga barang dapat murah.. bayar bik elektrik dan air dapat potongan.. tuang minyak dapat free agaknya.. kah kah kah kah.. bangang tak sudah-sudah...

Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (mendukung) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga).- Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim.

Anonymous said...

Puak-Puak taksub akan mengatakan klip di atas adalah satu konspirasi. "Konspirasi" adalah kata-kata keramat yang ada di dalam otak dan sanubari mereka setiap kali pegangan extreme mereka dicuit atau dijentik.

Begitulah... Kalau sudah telinga jadi pekak, mata dibutakan, apa-apa sahaja teguran dan kritikan pasti dijadikan sebagai satu rekaan. Sedih eh. sungguh sedih dengan golongan seperti ini.

Uking said...

Kalau para pemimpin BN tidak berkakhlak agung dan mulia seperti Ulama dalam pembangkang, apa nak kata, sebab mereka cuma manusia biasa, dan tidak menggunakan serban dan jubah untuk mengaburi orang ramai dan bila-bila masa mereka akan dapat hidayah. [TAK HERAN PUN KAN]. Tapi apa pula dengan Ulama dalam PR dengan serban yang besar dan jubah tebal dan adakalanya ala-ala daif yang kononnya bersih dan maksum segala, rupa-rupanya tak kurang hebat kejinya? [SUNGGUH MENGHAIRANKAN]. Sudahlah pantang dikritik, hebat pulak mengejinya.

Anonymous said...

pok nik aku rasa dia ni penyanyi asal wali band...tersesat....dah banyak buat dosa.... jadi jalan pintas nak masuk syurga.....masuk lah pas...heheheeheh

komandomelayu said...

PENARIK RANTAI
OTAK TAK BOLEH PAKAI!
MULUT BAU PETAI
BONTOT MACAM POPEYE!

TARIF LETRIK DINAIKKAN UNTUK SELARAS DENGAN HARGA BAHAN API MCM GAS,MINYAK DAN ARANG BATU UNJUK MENJANA KUASA ELEKTRIK!

APA KAU INGAT LAMPU RUMAH KAU TU
KUASA LEKTRIK DIJANA DARI TAHI ITIK?

CUBA KAU POTONG WAYAR KAT METER RUMAH KAU PASTU CUBA PEGANG LA TENGOK!TELOR KAU YG KENA SALAI!

GAJI MENTERI SINGAPURA BRP?
GAJI MENTERI MALAYSIA BRP?
RAKYAT SINGAPORE BRP EKOR?
MANA BOLEH DISAMAKAN.
PASTU KALU MENTERI CUMA 10-20 ORANG TAK BERI KESAN LANGSUNG PADA EKONOMI SEMASA!
BODOH TAPI NAK BERHUJAH MCM DAH PANDAI!
KALU IKUT OTAK SERABAI KAU LINGKUPLAH EKONOMI NEGARA!

Anonymous said...

Orang Melayu Malaysia asal guna jenama Islam/senama Islam segera laris.Tahi anu...pun habis.

Anonymous said...

aku sampai le ni masih dok fikir ..apa ke mengenanya nama penarik rantai dgn politik...selain rantai kapal,hanya monyet atau beruk pok yeh je yg selalu berantai..kalau yg tu memang 'match' sinonim dgn tulisan ala-ala budak pra matang-bahasa lembutnya BINGAI.

Anonymous said...

imran adalah produk doktrin nik ajis.

Anonymous said...

AWAS DGN IMRAN....BALUN ANJING NIE...MENYAMAR JADI MELAYU......DI AKUTUK KAW2 BANGSA KITA....CELAKA HANG....

Anonymous said...

Imran menasihatkan Melayu utk maju, aku tak nampak beliau memusuhi Melayu.

Anonymous said...

nasihat apa.....bangsa melayu dia kutuk macam2....komen yg membinalah...jgn samakan bangsa melayu macam lembu.....dia yg lembu...