Wednesday, May 4, 2011

VIDEO SEKS :HJ HADI KATA BOLEH DEDAHKAN AIB ANWAR !

  bukti dah dapat.

kenyataan hj hadi di prk permatang pasir yang membenarkan 'aib' didedahkan sebagai landasan menilai pemimpin ! klik gambar di bawah .
kenyataan ini telah didedahkan oleh bloger panglima perang cyber. tahniah sahabat.

sekarang rakyat nak tanya balik hj hadi, nak nafikan lagi ke statement kamu ni ?

35 comments:

Anonymous said...

omega menunjuk kan torpedo nyA!!!!!

Anonymous said...

KENAPA PEMIMPIN2 PR NI SUKA CKP BERBELIT2 PENING KEPALA..CKP ISLAM SGT...

Matt said...

tuan haji kata kalau aib tu aib pemimpin umno memang patut didedahkan tapi kalau aib pemimpin pr tk patut didedahkan

ada faham heheh

Anonymous said...

Tidak menghairankan kalau Hadi pusing 360 darjah. Pemimpin Pas wajib menjaga kepentingan parti bukan kepentingan agama.

Anonymous said...

bro gap,boleh tak sensorkan bahagian bawah gamba kedua.geli la tgk.nak baca post pun kena laju2.anyway teruskan perjuangan anda!

Panglima Perang Cyber said...

tq atas kredit GAP kpd ana.

teruskan GAP.


sokongan utk GAP dulu kini selamanya.

komandomelayu said...

KALAU DAH BOLEH BERKAWAN DENGAN SETAN DAP KAFIR PASTU SOKONG ANWAR MUNAFIK PELIWAT PENZINA PASTU BUAT HUKUM IKUT SELERA KEPALA LUTUT SAMPAI ISTERI RASULULLAH BERDEMONSTRASI MINTA DUIT!

APA JENIS IKTIQAD

PARTI ISLAM MALAYSIA NI?

HATI HATI HJ NIK AZIZ,HADI DAN MAHMPUZ OMAR JANGAN SAMPAI PENAMPAR ISLAM HINGGAP KE MUKA BARU NAK SEDAR!

ANDA DIPERHATIKAN

Anonymous said...

eeeeee.. tak malu... :D

Mat Bon said...

cuma wan azizah je yg boleh confirm itu kote siapa... hahahahha..

(ok2..sory2.. aku x thn nk gelak.. hahahaha)...

Anonymous said...

ape le kau orang semua cuba kau perati betul betul kan ada jam omega tu anwar pakai kat totey dia tu nampak tak nampak tak kalau tak nampak kau orang semua memang nak mampos.....

Alhamdulillah said...

harap dapat tutup gambar kemaluan kerana ia dapat menambah dosa pembaca....

gerakan anti pembangkang said...

ha ha haaa....

"JANGAN SAMPAI PENAMPAR ISLAM HINGGAP KE MUKA BARU NAK SEDAR!..."

ANDA DIPERHATIKAN

oleh:komandomelayu

paling tak tahan ayat di atas. ini geram tahap gaban dah ni.

Anonymous said...

modal kempen pilihanraya gambar no 2 sangat mukajarab sekali....sesuai untuk semua pilihanraya kecil dan umum....

Anonymous said...

org buta mata dan buta hati yg mengatakan itu susuk anwar.aku dah kata umno ni kalau sebelum ni walau pun batang pisang mereka akan undi asal ada lambang umno.begitu juga dgn gambar ini ,olih kerana ketuanya kata ini anwar maka berduyun2 kata ini anwar walau pun dlm hati berkata ini bukan anwar.demi nak jaga hati boss jadi semua la menyalak ini lah gambar anwar....ooii rakyattak semua bodoh mcm ko rang..wahai umnongok macam anjing

Anonymous said...

kalau betul anwar kenapa polis nak tangguh2 sapa org sebenar dlm video,apa nak tunggu.susah sgt ke nak cari bukti,sengaja agar rakyat huruhara baru nak dedah.jadi org jujur dan takut pada ALLAH jangan takut pada manusia.

Anonymous said...

anon May 4, 2011 8:29 PM ....

dato' eskay tu ketua UMNO ke.??..

usah mengata org la.. klu batang balak letak serban, sankut gmbar teoh beng hock lepas tu letak lanmbang pAS.. mesti hang pun pangkah...

atas dasar apa?.. undi balak lebih baik dari undi UMNO.. x gitu?? hihihih

Anonymous said...

ntah..bagi je tau yg itu anwar..berapa lama nak siasat..
skang ni org bukan setakat geram dgn si anwar dan penyokong taksub nye saja, polis pun org geram sebab lambat sgt nak dedahkan siapa..tunggu apa lagi.

Anonymous said...

ketika si isteri tak larat layan
siANU sedih membawa harapan
pada sigadis cina diberi habuan
hebohlah sedunia terpegun heran

seronok sungguh ketika menonton
filem hebat lakonan terbilang
sekejap di bawah sekejap terlentang
apa-apapun hero tetap cemerlang

dan kah...kah....tahniah la bro..
gambar yang terbaik abad ini
tapi sayang anu nya tertunduk malu

selepas membelasah bertalu-talu
belakang depan disorong lalu
ah...ah...kata sibetina itu
sikit saja lagi...katanya siANU

Anonymous said...

Aku harap Eskay jangan sesekali berjumpa atau bertemu dengan Najib. Nanti tak pasal2 diaorg akan cop sebagai Eskay berkonspirasi Najib.

Sudah tiba masanya, kita kasitau kat pihak pakatan bahawa Eskay adalah sahabat karin Anwar. Mungkin keakraban Anwar dan Eskay perlu ditonjolkan lebih lagi melalui gambar2 kerana penyokong Anwar ramai tak percaya.

Anonymous said...

Aku tak paham kenapa PAS & PKR masih sokong Anwar utk jadi PM dan anggap isu seks tu masalah peribadi. Sedangkan masa Clinton kena blow dgn Monica dulu pon rakyat Amerika yg ternyata bukan Islam mahu Clinton step down sebab dia org tak nak ada pemimpin yg tidak bermaruah. Tapi org Islam PAS & PKR boleh terima bakal pemimpin yg sah2 biseksual..
..nauzubillah.
Semoga Allah akan selamatkan bumi Malaysia dari mendapat pemimpin yg dilaknat mcm Anwar.

Anonymous said...

ini ada satu lagi laknat punya kerja,setelah buat semakan daftar pengundi di selangor ada pertambahan penggundi di satu2 tempat apabila di semak dan pergi di alamat tersebut tiada nama dan tinggal dialamat tersebut,igt kami tak tau taktik ini.mereka akan merampas selangor dgn apa cara sekali.tetapi kami tidak tidur dan kami dapat mengesan.sampai bila nak jadi penipu...cuba buat kajian tiap pilihanraya kecil kalau tak menipu bolih menang ke...

Anonymous said...

kalau nak cari pemimpin yg benar2 bersih dan soleh utk jadi pemimpin adakah kamu mampu utk mendapatkanya.bercakap seolah2 kamu semua bersih.cuba tanya pada diri kamu sapa yg bersih diantara kamu.dan......

Anonymous said...

KUALA LUMPUR: Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah hari ini menafikan beliau menuduh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim terlibat dalam video seks yang didedahkannya.

Pengakuan itu bercanggah sama sekali dengan dakwaan beliau sebelum ini.

“Saya tidak pernah menuduh Anwar berzina. Bila saya tuduh dia berzina? Soal dia zina atau tidak berzina tidak ada kena mengena dengan saya,” kata Eskay selepas memberi kenyataan di Balai Polis Kepong petang tadi, lapor Malaysiakini.com.

Eskay juga dilapor cuba meletakkan beban dakwaan kononnya Anwar adalah pelaku dalam video itu kepada wartawan.

Menurutnya, beliau menjemput wartawan terpilih untuk menonton video itu di Hotel Carcosa pada 21 Mac lalu kerana mahukan mereka membuat penilaian sama ada pelaku dalam rakaman itu adalah Anwar.

“Saya menghubungi wartawan untuk tanya sama ada orang dalam rakaman itu adalah Anwar, itu sahaja. Anda yang paling rapat dengan dia, selalu mewawancara dia,” kata Eskay kepada pemberita yang kelihatan tercegang dengan kenyataan beliau.

Anwar sebelum ini membuat laporan polis terhadap Eskay, bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas Bendahari Perkasa Shuib Lazim kerana menfitnah beliau bersabit rakaman 21 minit itu.

Mereka turut mengugut untuk menyebarkan video itu kepada rakyat jika Anwar dan isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail tidak berundur dari politik dalam tempoh seminggu.

Video fitnah berkenaan kemudian disebar secara meluas di internet oleh blogger Umno- Barisan Nasional.

Anonymous said...

SUNGAI BULOH: Seorang kenalan rapat Datuk Shazril Eskay Abdullah yang dipelawa sebagai sebahagian konspirator penayangan video seks di Hotel Carcosa Isnin lalu mendedahkan, ahli perniagaan itu mahu menjatuhkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan ‘apa cara sekalipun’.

Hal itu didedahkan Mohamad Mahti Abd Rahim, bekas anggota polis yang juga bekas pengawal peribadi kepada Tan Sri Megat Junid selama lebih 20 tahun, yang turut mengenali Eskay.

Beliau mengakui turut mengetahui mengenai penayangan video seks itu dan turut diajak bersama menyertai kumpulan berkenaan tetapi beliau menolaknya.

“Dua hari sebelum tayangan video, Eskay bertanya sama ada saya boleh membantunya dengan menyediakan beberapa orang anggota Unit Tindakan Khas (UTK).

“Ini kerana saya bekas pengawal peribadi menteri, jadi Eskay tahu saya ramai kenalan di kalangan UTK. Tetapi saya tidak membantu,” katanya ketika membuat pendedahan itu di sebuah premis di Sungai Buloh, petang ini.

The Number One

Mahti mengetahui Eskay memang bertekad mahu menjatuhkan Ketua Umum KEADILAN itu dengan apa cara sekalipun dan kerap mengulangi ungkapan betapa kononnya Anwar menipu beliau dan mengambil ‘hak’nya.

“Sejak marahkan Anwar, Eskay mula bercakap buruk mengenai beliau (Anwar) dan pernah berkata: ‘saya akan menjatuhkan Anwar dengan apa jua cara pun’,” katanya.

Si Kitul


Mahti mendedahkan tembelang Eskay kepada media
Mahti berkata, Eskay selepas juga pernah mahu mendedahkan suatu cerita buruk mengenai pelakuan Anwar tetapi beliau enggan mendengarnya tetapi Eskay ada menyatakan tindakan itu untuk ‘the number one’.

“Saya tidak mahu terlibat. Saya ingin beritahu semua ahli politik mengenai manusia bernama Eskay. Dia memang tidak boleh dipercayai dan seorang pembohong.

“Saya tidak mahu ada ahli politik lain yang ‘terkena’ dengannya. Saya tak mahu bersekongkol. Jadi, sebab itu saya memanggil media untuk buat pendedahan ini.

“Bagi saya, Eskay adalah si Kitul. Dia ingin memporak-perandakan negara,” katanya.

Apa cara sekalipun

Mengulas lanjut, Mahti berkata, Eskay mendendami Anwar berikutan keengganan Ketua Pembangkang itu memberi keterangan bagi pihaknya berhubung kes saman syarikatnya terhadap kontraktor utama projek jambatan bengkok, Gerbang Perdana Sdn Bhd.

Beliau yang turut menjadi saksi, ada bersama Eskay di mahkamah bagi kes berkenaan pada 8 Mac lalu dan mendapati ahli perniagaan berkenaan mula bercakap buruk mengenai ketika mahkamah berhenti rehat.

“Sejak marahkan Anwar, Eskay mula bercakap buruk mengenai beliau (Anwar) dan pernah berkata: ‘saya akan menjatuhkan Anwar dengan apa jua cara pun’,” katanya

To Live Again said...

Time PRK Pematang pasir 2 dh la bulan puasa..Mahfuz dgn smbongnya ckp pebuatan dia menelanjangkan Rohaizad 2 sm sebijik mcm Badar al-qubra Rasul s.a.w..Astarfirullahhalazim..Sesat sunggub pas ni..

Segala ayat2 Allah dilacurkan dgn harga yg sgt murah x kira bulan puasa atau di mane saje demi UNDI...

Bertaubat la pas oi..Haji Hadi ingt Allah sm..Dulu bukan main Tuan haji ckp konon pas msuk politik pasal nk berdakwah..Kalah pon xpe jnji menyatakan KEBENARAN kerana kononnya menyatakan kebenaran adalah KEMENANGAN SEBENAR..Konon lg kata Tn.Haji pas x kisah KALAH di dunia asalkan dapat KEMENANGAN ABADI di akhirat kelak..

Cakap ape ni?? Kalau yg berckp 2 mat pit tepi jalan xpela..Ni yg bercakap sorg yg mengaku diri 2 ualam pewaris nabi..

Mmg betul la sabda Nabi s.a.w di akhir zaman akan lahir ramai ulama tetapi dr mulut ulama inilah keluar segala macam FITNAH!

Nauzubillahhiminzalik..

pakteh adam said...

Anon 9.16

Tak kisah lah kalau eskay tak dapat kongsi P*** china doll yang buat dia nak jatuhkan anwar.

Kalau setakat nak jatuhkan atau cold storage the entire opposition leader,.. ISA ada!!. pernah dengar GLOBAL. Ekonomi dan kesejahteraan semua rakyat sesuatu negara memerlukan rakan diseluruh dunia. Even China yang ada local market hampir 2 billion, pun perlu eksport product dia keluar negara. Untuk apa? Untuk kesejahteraan duniawi rakyat mereka.

Ianya bukan macam islam PAS yang hanya ada di Kelantan. Bandingkan usaha PAS dengan puak Tabligh.... bagai langit ngan bumi!!! Jadi x payahlah nak cakap pasal memperjuangkan ISLAM.

DAP, PKR dan PAS tak ada persamaan. Yang ada hanya satu.... bencikan UMNO

1. DAP tak kan berjaya, selagi tak mendapat sokongan MELAYU. Pernah baca komen Cina Lahnat ni di blog Melayu yang liberal bila si melayu ni belasah UMNO / ISLAM... depa kata apa?? "We need more Malays like you". Faham ke kau dengan maksud TERSIRAT tu?

2. PAS memang mempunyai nilai di hati orang Melayu. Tak kira penyokong atau tidak, semata mata atas satu persamaan~ Melayu dan Islam. Cina dan India didalam PAS hanya sekitar lima tahun kebelakangan ini. PAS dan kELAB PENYOKONG daripada Cina dan India Kafir ini hanya marriage of convenience. PAS kononnya berjaya MENTARBIAH si kafir manakala si Kafir setia kepada perjuangan asal~ MEMUSNAH ISLAM DAN MELAYU. Kau tak boleh baca yang TERSIRAT tu?

Di Selangor ni aa perasan macammana pihak DAP memperkudakan PKNS untuk memasukkan Cina di kawasan majoriti MELAYU?? Semua rumah / kilang kecil/ kedai harga half a million dan above. Adalah sekor dua MElayu yang beli.... yang lain... semua si kafir ni. Nak buat macam mana.... depa ada kebolehan dan otak dan duit untuk menjaga bangsa dan kepercayaan mereka.

Kau .... dok jadi anjing menyalak nyalak dan mengulang ngulang berita yang kau sendiri tak faham dan MALAS nak ambil tahu.

Kalau betul di Mahti tu ada cakap... kindly produce the audio video yang dia ada cakap tu by upload it to youtube. Any documentation?? kindly post it to your blog site.

Jadi anak jantan. Jangan jadi anjing yang menyalak kerana rasa was-was. Keluarlah daripada golongan yang was-was pada diri sendiri.

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, WOW!!!! bagus 'BARANGAN' nya. Fuhh.... kalaula kes ni masuk mahkamah, mcm mana la agaknya abg anu punye perasaan bila hakim mintak nak nengok anunya utk membuktikan hujah pendakwa??? Tu la... Rasulullah SAW da ajar cara mcm mana nak berJIMAK, jgn bogel licin mcm tu, sekurang2nya litupla dgn kain selimut. Seganlah dgn mahluk2 ALLAH yg lain. Bila da terkantoi mcm ni, kan dah TERJUNTAI semuanya. Tapi boleh ke guna sunnah Rasulullah SAW ni utk perbuatan ZINA?? hu hu... ketuk lutut, tanya nafsu.

gersang said...

aku stim le tengok punai si anwar tu... nuar... nanti u kontek i yee... auuwww... i sumpah tak buat sumpah...

Anonymous said...

klau bukan anwar dlm video tu....apa hadi nak sibuk!! Rakyat mahu tau siapa pelaku tu supaya rakyat memilih pemimpin yg beriman jujur dan amanah.
Bukan kita nak mengaibkan org, byk lgi video yg hebat dr ni tpi rakyat tak sibuk pun. Kita perlu jaja gambar video ni sampai pelakunya mengaku!! Apakah pelakunya nak cucu/cicit nya tau kelakuannya semasa dia masih bernafas??

Anonymous said...

macam gini ke contoh seorang tuan haji????buat malu je letak nama 'haji' depan tu.

lidah biawak!
lidah bercabang !
talam 2 muka, eh 1000 muka!!
double standard!!

terima kasih dedahkan statement si lidah bercabang ni. Hilang terus respect aku kat dia ni.

Sebagaimana aku tentang Lim Kit Sial anak beranak mcm tu jugalah aku tentang Nik Aziz dan si lidah bercabang ni. Paling merbahaya la lidah biawak mcm ni. Pakai serban, jadi presiden parti islam (skrg parti sesat anjing DAP), tapi hati busuk!lidah bercabang. eeeee..!!

lahanat punya hadi awang!

hamPAS said...

Berdasarkan kecek hj Hadi tu...memang patut la KOTEI ANUwar
dipamerkan......tak salah kan?
Jadi...kepada pakar forensik PR...inilah peluang anda utk nak kaji betul ke itu KOTEI ANUwar...

matz said...

ahahaha..

terjulur macam jantung pisangg.. memang anugerah setan betol la anwar nih hahaha

matz said...

ahahaha..

terjulur macam jantung pisangg.. memang anugerah setan betol la anwar nih hahaha

Anonymous said...

BOLEH PERCAYA KE HADI NI.....SIAPA YA YANG PERNAH MENGKAFIRKAN SESAMA ISLAM????

Karl said...

Pakatan riot macam tu la. Dah terlampau banyak cakap berbelit, menipu, sampai masa diri sendiri akan terbelit. Yang jadi bangang, tetap pencacai2 pakatan riot. Kahkahkah.

Apa2 pun, GAP, kasik mozaic sikit la AnuGeram PunaiSihat AnuWar tu bro. Aduh. Nanti ramai pulak pelawat gay seronok. Hahaha.