Wednesday, May 4, 2011

TUN MAHATHIR TAHU APA NALLA BUAT.


 siapa rakan yang lebih mengenali rapat anwar luar dan dalam selain nallakarupan.

dalam buku tun mahathir, ada disebut bahawasanya dia tahu kegiatan seorang lelaki india bernama 'nalla' yang membekalkan beberapa perempuan cina untuk dibalun pulun oleh malaun bernama anwar di sebuah rumah banglo di kenny hills.

semalam nalla kata pelaku video seks tersebut adalah anwar.

sudah berapa kali nalla nak tasykil pas, tapi pas tetap menjunjung pemimpin kaki zina dan liwat. inilah kehebatan pluralisme pas. kalau dato fadhil nor masih ada, mungkin pas tak seliberal macam sekarang. KLIK SINI

145 comments:

Anonymous said...

ekekekekeke......pala kote satu malaya dah tengok, ada ati nak jadi pee emm.....ekekekekeke

Anonymous said...

org mcm ni Allah SWT tak pelihara kehormatan diri dia, sbb terlalu zalim dan munafik anwar ni.

Anonymous said...

Macam tak cunat je punai si dajjal tu.

MOHD ZAN MAT ALI said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Bila dia buat benda yang tak baik dan Tuhan masih biarkan dia...Dia mula makin berani dan berani dan berani..

Anonymous said...

Tapi sebenarnya Tuhan tidak membiarkan.. akan sampai satu ketika nanti..dia akan mendapat balasan apa yang dia lakukan.. Kita boleh menipu semua orang dalam satu masa, tapi kita tidak boleh menipu seseorang sepanjang masa..

Anonymous said...

Klip Video Seks - Mencari Kebenaran Atau Sengaja Menempah Dosa ???
Tulisan di bawah adalah tulisan yang dinukil daripada blog "future lady lawyer". Sesekali kita wajar mendengar dari mereka yang berkecuali.

From my humble opinion sebagai seorang yang berkecuali..tidak memilih dan menyebelahi mana2 pihak..cume sebagai seorang yang ade sedikit otak untuk berfikir..

ekoran sumpah laknat yang dilakukan oleh Datuk Eskay dan dulu saiful berhubung ngn video sex and liwat..pelbagai spekulasi timbul..sehingga menyebabkan perpecahan dan kecelaruan dalam masyarakat..

i love to put the word "biggest stupidity" here..

stupidity for what?

perlukah kita bersumpah laknat diatas kemaksiatan orang lain?sedangkan kita tidak membawa 4 orang saksi yang beriman untuk membuktikan dakwaan..dalam islam..orang yang mendakwa hendaklah membawa bersamanya bukti dan pihak yang harus bersumpah adalah orang yang dituduh..dan sekiranya orang yang dituduh tidak mahu bersumpah..tiada apa yg perlu dilakukan oleh mana2 pihak termasuk mendesak untuk bersumpah..sebab tidak ada kewajipan untuk berbuat demikian..

bagi saya..

tidak perlu bersumpah laknat..for what kita mahu bersumpah diatas kemaksiatan orang lain?ianya seperti membuka pekung didada orang lain..pada fahaman saya..kita tidak boleh bersumpah untuk membuktikan berlakunya maksiat terhadap orang lain..sebab fungsi sumpah adalah untuk menyatakan kebenaran diri..yang dia tidak bercakap bohong bahawa dirinya bersalah atau tidak bersalah..

sumpah laknat keatas maksiat diri.
bukan maksiat diri orang lain.

sumpah tidak membuktikan apa-apa.kita tidak boleh mempercayai sumpah yang dilakukan itu adalah benar...apatah lagi dizaman sekarang terlalu ramai orang yang bersumpah dusta..

bagi saya sumpah yang dilakukan itu lebih membawa kepda keburukan..spekulasi dan fitnah yang berpanjangan..merosakkan lebih ramai umat islam terutamanya yang jenis tahu menghemtam secara membabi buta..

bukan kah itu membuktikan satu kebodohan telah terjadi??

kalau diikut dalam islam..orang yang mendakwa tanpa mengemukakan bukti adalah tertakluk kepada hukuman juga..yang menuduh yang patut dihukum bukannya yang dituduh sekiranya dia menuduh tanpa membawa bukti 4 orang saksi....sekiranya yang dituduh tidak mengaku dan enggan berbuat apa2..maka berhentilah mendesak dan membuat spekulasi..

apa yang korang risaukan?
nun di ATAS memerhatikan..
Nun di ATAS telah tersedia hukuman yang adil seadilnya terhadap setiap sesutu yang dilakukan..

logically speaking..

tuduhan zina dan liwat adalah sesuatu yang amat besar.
mengaibkan.

Anonymous said...

kalau anda melakukan perkara itu sekalipun..dan disuruh bersumpah sedemikian rupa dan seluruh dunia mengetauhinya?

adakah anda mahu bersumpah?
Allah lagikan mahu menutup keaibaban kita..apa hak kita sebagai manusia untuk membuka keaibaban diri kita?

apa gunanya bersumpah didepan manusia..ianya hanya mengaibkan dan membawa kepada sesuatu yg lebih teruk?apa gunanya bersumpah didepan manusia yang rata ratanya nya jahil dan cetek otaknya apabila kita tahu Allah itu maha besar dan agung..?baik kite bertaubat dan memohom keampunan Allah tanpa memperdulikan orang2 yang jahil otak dan pemikirannya..

so bagi saya..bersumpah ke..tidak ke..dalam dunia hari ini..sesen pon tidak boleh diguna pakai untuk menentukan kebenaran..
yang hanya ada adalah..
menambahkan kekeliruan, kekotoran, kejijikan dan perpecahan..

sumpah laknat yang dilakukan seolah2 sangat terdesak..terdesak untuk menjatuhkan hukuman salah kepada DSAI..sekiranya dia bukan berada dipihak yang terdesak..perlu ke bersumpah laknat untuk membuktikan DSAI berada dlm video tersebut?

Ya saya faham DSAI adalah satu nama besar dan kita harus tahu siapa dia sebenarnya..namun dengan bersumpah sedemikian rupa..adakah kebenaran akan terserlah?apa yang saya nampak..rakyat semaki haru dan bergolak gara-gara sumpah yang dilakukan..

DSAI mungkin benar benar melakukannya dan beliau mungkin difitnah..yang mana betul dan salah..im not in position to answer it..
Hanya Allah yang mengetauhinya..

apa yang saya nampak..DSAI memang tidak mahu bersumpah..beliau mungkin takut, atau beliau mungkin tidak mahu melayan sesuatu yang bodoh pada pandangannnya..so saya nampak DSAI ada satu prinsip yang bukan senang untuk diubah-ubah..so let him be..tidak perlu paksa atau mendesak DSAI untuk melakukan sumpah balas sebab bagi saya..xde guna pon..ianya tidak akan dapat menyelesaikan perkara tersebut..

kesimpulannya..
saya ambil sikap berkecuali..
tak mahulah terjerat dalam kebodohan dan dosa yang berpanjangan..
dosa menfitnah,,
dosa mengejek
mencaci..
sedangkan dosa sendiri tak tertanggung..
im sorry..i dont wanna be stupid..

bagi saya..masyarakat harus faham bahawa isu maruah dan tuduhan sebegini WAJIB hanya dibicarakan di dalam Mahkamah Islam dan bukan di khalayak.

so ikhlas dari hati saya..sebagai org islam..jauhilah dari meletakkan hukuman atas sesuatu yang anda tidak pasti dalam isu2 berat sebegini kerana anda tidak punyai basis yang diharuskan Islam untuk berbuat demikian..
p/s: if u dunno how to use your brain on the way it should be used..dont force others to do the same.. Moral of the story: Don’t be stupid and think.

Anonymous said...

tulis panjang2 mcm baguss....tapi bahalol.....

kalau anak ko kene mantatt dgn nuar baru tauu....

bawak video ke polis , tapi polis baling ke bakul sampah suruh bawak 4 saksi.....

lepas tu pala ko kene luku 80 x....

boddo mcm taikk.....

Anonymous said...

kalo fitnah najib cukup dgn bawak SD RPK sehelai dah kompom kata najib bunuh altantuya.

tu yg aku kata boddo mcm taikk...

Anonymous said...

org hamPas terus buta, bisu, biul dan pekak bila kes tokkong mereka nuar brahim saban hari didedahkan dlm media cetak dan letronik,

hamPas terus berkiblatkan tokkong mereka nuar brahim utk menerus perjuangan bertahta di putrajaya nanti balaci+malaun hamPas jadi hulubalang lah.

nallakurapan (non muslim) boleh taubat. dajjal sekor ni nuar brahim entah apppaaa..

Black said...

Bilamana video pembunuh Nurin begitu blurr, ramai yg berharap pihak polis dapat sesuatu dari video tersebut agar pembunuhnya dapat di tangkap. Tak ada satu ulamak pun yg menentang video cctv tak boleh digunapakai.
Tapi sifat hipokrit @ munafik begitu jelas ketara bilamana keadaan tidak memihak mengikut citarasa dalam kes Juburit ni.. Seribu persamaan cuba dinafikan dgn satu dua perbezaan..

Anonymous said...

hari2 tgk butuh sendiri, tak kata plak butuh org lain...

tapi bila tgk butuh nuar kata butuh org lain, kata konspirasi, kata video pelesu,....

boddo mcm taikk betull....

Anonymous said...

Anon 9.33p.m.and 9.34pm. you said you dont want to be STUPID but you are DAMMED STUPID. Why I said this cos nobody BERZINA depan 4 orang. Does it mean if you do it not having 4 person seen the act is considered OK. I am asking you this questions:

1. Sumpah Tak Nak
2. DNA tak nak kasi
3. Jam Omega tak tunjuk.
4. Ujian Poligraph suggested by
Husam Musa pun tak mau.

So WHAT DO YOU THINK if you are not STUPID! Allah maha mengetahui ek
3.

NOK said...

9:34 Ko punya komen tu di lihat tak berapa convince...kalau adik ko ke, bini ko ke kena main dengan Anuar ko report ke tidak...pada Polis? atau pun kau diam sebab nak jaga aib....tak kena kat batang hidung sendiri kita boleh lah komen macam2...hendak 4 saksi le ,saksi tu pulak mesti org yg boleh di percayai...sampai kiamat dunia pun tak boleh nak bukti.....mana ada org nak buat maksiat panggil saksi....

Reza aljunaid Post said...

aku nak cadangkan...supaya lebih taukid..saiful barangkali dah lihat bentuk tubuh dan anu anuwar...apa pendapat saiful..gambar dan anu anuwar sedang telanjang tu....apa pendapat anda saiful..?...

Anonymous said...

Sama manusia boleh ler kau tipu..itu pun manusia yang bebal jer..takder otak...taknak mikir...sebab bengap sangat...Depan tuhan nanti..jawab ler engkau....Insaf dan tobat ler..sebelum terlambat.Amiiiin.

pak jabit lg pisang said...

setuju ngan anon 10.19....yg terlalu fanatik ni agaknya kalau disuruh bogel n tonggeng pun sanggup!....otak dah beku tahap gaban.....

Anonymous said...

anon bahalol tu anak cina yg suruh tengok kebenaran berzina dari perspective si kafir.

Anonymous said...

Ramai yang kata kena bawa 4 saksi dan bertelangah mengenainya. Islam itu sesuai untuk semua zaman. Zaman dulu orang buat salah boleh diserkap oleh orang kampung bila-bila masa (satu kampung saksi pun boleh bagi) tapi zaman sekarang kalau buat kat tempat-tempat macamtu sapa tau atau dapat menangkapnya. Lebih-lebih lagi pesalah gunakan peguam pandai 'pushsing'. Dah tentu sampai kiamat tak selesai. Tuhan itu adil, dia tak mau agama islam nie tidak bertamadun, tidak ikut peredaran zaman cuma ulamak-ulamak kita yang masih berfikiran lama, statik. Masih menggunakan peraturan lama tanpa mengikut peredaran zaman. Maksud saya disesuaikan, bukannya menghalalkan perkara yang haram dsbnya. Sedangkan sains itu terus berkembang. Tanpa kita sedari sebenarnya 4 saksi tu dah ada - cuma kita tak pandai untuk berfikiran ke hadapan. Sebab kita bukan alim ulama kena pulak ilmu yang kurang. Salahnya mereka kerana tidak menjadikan Al-quran dan Hadis itu hebat mendahului zamannya. Fikir-fikirkan lah.

Anonymous said...

KALAU BENAR TU ANWAR...TAK KE NAYA KITA PUNYA PM...MACAM TU TAK BERDOSA KE ...PILIH...KETUA NEGARA MACAM TU...SIAPAKAH ORANG MELAYU YANG BODOH UNTUK MENGGADAIKAN NASIB BANGSA MELAYU...DIA TAK APALAH SUDAH KAYA...PAS PUN SATU...ASYIK2 KATA HUD HUD TAK LAKSANA PUN KAT KELANTAN ...SO SELAMA INI NIK AJIS BERDOSA COZ TAK LAKSANAKAN HUD HUD DIKELANTAN...CAKAP JA LEBIH...SUKA KUTUK BANGSA SENDIRI...
OIIIIIIIIIIIIIIIIIII ORANG MELAYU...SEDARLAH SIKIT...BANGSA CINA DOK GELAK SAKAN ORANG MELAYU DAH NAK HILANG KUASA AKIBAT BERPECAH...SIAPA PELOPOR PERPECAHAN MELAYU KALU BUKAN NIKY AJIS DAN ANWAR....
KALAU SEKALI KUASA MELAYU DAN BUMIPUTERA HILANG ....PKR DAN PAS INGAT BULIH DAPAT BALIK KE...PKR PARTI PENGGADAI BANGSA....PAS PARTI PEROSAK BANGSA....NIK AJIS ...SANGAT BENCI DAN DENDAM PADA UMNO....TANPA NIK AJIS SEDARI BELIAU TERUS BERKUASA SEBAGAI MENTERI BESAR KLATE...KERANA MELAYU DAN BUMIPUTERA...BERKUASA...KALAU MELAYU DAN BUMIPUTERA YANG DI KETUAI UMNO NI DAH HILANG KUASA...ADOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII..............LIHAT SAHAJA SINGAPURA.....PAS SENTIASA INGAT JADI PEMERINTAH MALAYSIA....TANPA MEMIKIRKAN BAHAWA....MAJORITI PENDUDUK SABAH SARAWAK...BUKAN BERAGAMA ISLAM....KALAU BUKAN KERANA UMNO...DAH LAMA MELAYU DAN BUMIPUTERA....GULUNG TIKAR HILANG KUASA....DARIPADA BUMIPUTERA BUKAN MELAYU...BODOH PUNYA PAS DAN PKR...PENJUAL MARUAH BANGSA...

komandomelayu said...

ANON 9.33 & 9.44

SAPA SURUH KAU TENGOK KOTE ANWAR TU? BODO!

KAU NI DAH PERNAH KENA LIWAT @ROGOL BELUM?
KALAU KENA LIWAT@ROGOL JANGAN REPOT POLIS KALAU TAK DE SAKSI 4 ORANG! BODO!

ORANG NAK SELAMATKAN AGAMA,BANGSA DAN NEGARA KERANA ANWAR DAH JUAL JUBOR DIA DAN PAS KAT DAP! BODO!

KAU BARU NAK FIKIR PASAL MORAL OF STORY?KAU BIGGEST STUPIDITY!

BANGSA MELAYU DAN ISLAM DAH KENA LACUR OLEH PKR DAN PAS PUN KAU BUTA!

'FUTURE LADY LAWYER' KONON BELUM JADI LAWYER DAH PERASAN CAKAP ENGLISH!

KAU NI SAMA PERASAN BODO SOMBONG MACAM MELAYU SINGAPURA!

'NUN DIATAS 'SURUH KAU BERUSAHA UBAH NASIB BANGSA KAU SENDIRI DULU SEBELUM MENYERAHKAN PADANYA!

Melayu Perak said...

Bagi yang belum mengetahui dari mana puak-puak PAS mencedok ayat Quran tentang Qazf(tuduhan berzina),4 saksi dan 80 sebatan itu sila lihat ayat berikut :-

Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan 4 orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) 80 kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik. An-Nuur (24) : Ayat 4

Dari keterangan ayat tersebut, tuduhan berzina diguna pakai untuk wanita-wanita yang dipelihara kehormatannya.

Adakah Al-juburi seorang wanita? Kalau pun ayat tersebut boleh dikiaskan kepada lelaki, adakah al-juburi lelaki yang suci terpelihara kehormatanya...

Kan al-juburi sebelum ini ada kes liwat yang terlepas kerana masaalah teknikal...pas tu sekarang dengan Saiful...Pulak tu menuduh Najib membunuh altantuya...dan fitnah seperti Felda bankrap dsbnya..

Adakah perkataan didalam ceramah beliau sopan kalau tak penuh maki-hamun dan mencarut?

BiarAkuBerterusTerang said...

Tak tau nk ckp ape dgn si kote lendut ni..mungkin nurul buat sidang akhbar tergempar yg dia di dot dot dot oleh bapa kandung sendiri baru org nk percaya kot..harap2 jd la mcm tu endaknya..

bombastik said...

Response kepada lady lawyer punya pendapat, aku pun di atas pagar juga tapi aku berpendapat sumpah eskey dibuat untuk menunjukkan dia juga bersalah membawa malaun itu pegi buat maksiat, tapi malaun tu cakap betul juga, penzina tak boleh bersumpah. tak faham ke dia cakap. Satu lagi, apa ke jadahnya dok kwn rapat dgn magnum punya geng kalau tiada bersebab. Itu pun tak boleh fikir? Kalau seorang itu alim dan warak dia akan berkawan dengan ulamak bukan dengan magnum punya orang kecuali ada sesuatu yang boleh memberi sesuatu kepadanya. haa ,,

Putra Armada said...

To anoy 10.19..
Well said and clearly described.. Sometimes they are too stupid not to think that they are really stupid.. Islam mmg menetapkan segalanya dgn cukup sempurna namun segalanya perlu dirujuk dgn dada trbuka dan menyeluruh..menafsir al quran tidak hanya dgn sepotong ayat namun perlu diteliti seluruh surahnya.. Jgn jadi ulalalamak pas yg sentiasa kehulu ke hilir mnjaja beberapa hadis dan ayat utk pentingan nafsu kuasa dan harta..renungknlah...
P/s: to be berkecuali dlm politic means 'keep your mouth shut'.. Bro!

Anonymous said...

mamat anonymous yang tulis panjang lebar pasal hukum hakam agama tu memang bijak menulis. kata berani kerana benar, nama pun tak berani tulis, itu dah bacul, namanya. panjang lebar cerita pasal sumpah lepas tu salahkan orang yang bersumpah. mula-mula kata neutral, lepas tu hentam mangsa yang bersumpah.

Sebagai orang Islam kita ingin menuntut keadilan, kalau betul saiful dirogol? maka dia wajib di bela, bukan begitu, dia diperkosa oleh seseorang yang berkuasa dan berpengaruh, apasal double standard dengan mangsa rogol. kedua Eskay ingin memberitahu dunia, tentang perilaku sebenar lelaki bernama Anwar. Dia adalah seorang yang rapat dengan Ketua Umum PKR, mengapa kredibiliti sebagai confidante Anwar di persoalkan. Apakah Dato' Eskay perlu menghentam Najib dan Rosmah baru boleh kira sebagai becakap benar. Kalau dia penipu maka dia dah lepas tanggungan itu, kerana Allah akan melaknatnya di dunia dan akhirat. dunia dia akan kelam dalam sumpah olok-olok dia. macam Anwar bersumpah 1998 dulu terus Allah laknat sampai 6 tahun duduk jel dan tak dapat jadi PM sampai sekarang.

Rakyat juga punya hak untuk mengetahui peribadi dan sifat sebenar seseorang pemimpin yang ingin memimpin. Akhlak adalah sepatutnya a non issue bagi calon PM, tetapi Anwar banyak sangat agenda sampingan yang kita baru tahu.Satu lagi dia ni suka memfitnah orang sekarang dia kena makan fitnah balik, itu pun kalau boleh kita kata fitnah. Fitnah adalah mengadakan sesuatu cerita yang aib terhadap seseorang, tapi ini VIDEO SUDAH KELUAR, berjuta manusia dah tengok, CNN diam BBC diam Al Jazeera pun diam. Pasal apa ? pasal dia orang tahu tak guna menidakkan video itu, dah benda betul, tak guna nak pertahankan lagi. Ini kecuaian Anwar sendiri dan bukan kerja orang lain.

pasal saksi 4 orang ni..memang betul cara yang kawan anonymous cakap, kalau nak tuduh, kena ada saksi, Aku nak tanya Mongolia tu ada berapa saksi, adakah saksi orang yang tak minum arak dan berzina? tapi geng PKR ni hantam jugak. Tapi kali ni bila Kemaluan yang aib tentang Anwar secara terang dipertontonkan RAMAI YANG BUTA. BUTA MATA DAN BUTA HATI. BRO ANONYMOUS YANG TULIS PANJANG MENJELA tentang sumpah, macam mana kita mengadili orang yang munafik. golongan Abu suffyan, yang depan petik hadis dan quran tapi belakang sokong murtad dan kesamarataan agama dan menyokong golongan minoriti dari segi agama, bangsa dan selera seksual. ini dalam youtube dengan temuramah BBC, CNN dan tulisan ceramah di LSE. Ini soal Akidah dan Anwar telah banyak menipu orang Melayu.

Abd Razak said...

stoppppp!!
kita tengok pula gelombang kedua pendedahan dato eskay tidak lama lagi...

apa yang kita tahu dato eskay adalah kawan rapat sampai tahap pergi berhibur bersama..kita yang dok dengar dan tengok dari jauh jangan bergaduh..ok
aku percaya anwar tidak berani saman dato eskay , dato nalla.ezam dan ummi halfilda sebab mereka ni pegang banyak rahsia peribadi yang tak sanggup kita tengok...ok ..tunggu tu

capt razak

fulisiakantora said...

Ya Allah, ampunkanlah hamba2 Mu yg munafik.... AMIN. Bila kroni puak2 penjilat jub al-ANU ni mengadu domba, menabur fitnah, menuduh org letup org, tuduh menteri tua rogol amah, pemipin korup... takde pulak kau berhujah tentang keadilan sistem keadilan, 4 saksi yg soleh, kemukakan bukti2, ikut Al-Quran & As-Sunnah, tak baik bukak AIB org, tak elok main SUMPAH2... mcm2 lagilah. Tapi bila kena kat 'BATANG' sendiri, mulalah keluar hujah MUNAFIK org2 munafik kau!! Datuk Eskay bawak video & hujah2 lain kau TOLAK mentah2, RPK yg botak lagi bangang bawak surat sumpah undang2 yahudi ni kau JUNJUNG pulak. Berentilah jadi MUNAFIK tak bergaji ni, kalau kau kata kau perjuangkan KEADILAN, jadila pejuang yg jujur, jgn memilih bulu. Bulu org je buruk, bulu kau REBONDING. Jika datang sesuatu berita yg buruk, datang pulak dari org2 yg fasik kita wajib TAPIS... diulangi TAPIS, bukan BUANG terus dalam longkang. Ini ayat ALLAH ni... bukan ayat2 cikgu PAS yg bunuh Ahli Syurga hari tu.

Anonymous said...

Perhatikan betul-betul pada ayatyang diguna pakai ni,

Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina) dan mereka tidak mendatangkan 4 orang saksi, maka deralah mereka (yang menuduh itu) 80 kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik. An-Nuur (24) : Ayat 4

-Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik (berbuat zina)
DISEBUT DENGAN JELAS WANITA-WANITA YANG BAIK-BAIK MAKA NAK BANDINGKAN DENGAN SI ANWAR TU YANG DAH BANYAK KES LIWAT DIHADAPI DAN AKTIVITI BERSAMA NALLA YANG BELUM TERDEDAH, BOLEH DIKIRA BAIK-BAIK JUGAK KE?

Hanya yang menggunakan akal yang waras saja dapat menilai dan membuat kesimpulan yang terbaik.
Wallahualam.

stratus14 said...

Kesian kat Umngok..dah tau expired, cam2 care nak jatuhkan anwar.

Lepas isu ni reda, ade la plak video 'anwar' wat seks ngan lembu plak. Mesti ramai yg percaya..kan puak2 umno kan sama taraf ngan lembu..

Bagus la anwar ni..lepas wat seks dlam video tu, terus perut jadi kempis..rambut pun lebat..dalam masa 24 jam je..hebat2..

Melayu Perak said...

Terima kasih Anonymous 11.32pm perbetulkan ayat saya supaya lebih mantap...

Diharap lepas ni Juak-juak PAS/PKR tidak gunakan tuduhan Qazf,4 saksi dan 80 sebatan lagi.....

Anonymous said...

bodoh penyokong parti keparat rakyat (pkr) nie..kalo nmpk anwar romen kucing tepi jln pown dia sokong gk anwar ckp tuh bkn anwar..mmg perosak bangsa tol stratus14 ni

Tcheguavara said...

Ada ke lagi yang belum tengok Full Version UNCENSORED VIDEO SEKS ANWAR AL-JUBURI...

Please download for free from PAPAGOMO.BLOGSPOT.COM

Manjee said...

Astaqfilrullah al azzim..baby tua nak pakai pempes..

Melayu Perak said...

Bro GAP buleh tak buat cover sikit tentang SINGAPORK General Election...

Ini penting sebab kita nak tengok ape komen DAP kalau PAP tak leh memerintah 2/3 dalam Parlimen

Anonymous said...

umat2 nabi lut peliwat tegar. umat2 pas pemakan tahi peliwat tegar.

amalan apa yg diterima tuhan jika mendokong manusia yang nabi tak mengaku umat.

mengaku alim / ustaz pas membunuh anak kecil macam ssetan.

ingat pas ingat pembunuhh

Anonymous said...

ape ke tololnye blog future lawyer lady yg kunun2nye org yg bekecuali menyatakan Dato Eskay sumpah laknat di atas kemaksiatan org lain.

Adakah si tolol future lawyer lady meneliti ungkapan Dato' Eskay ketika melakukan sumpah laknat?

Dato' Eskay bersumpah bahawa salah seorg lelaki yg terdapat di dalam video tersebut adalah dirinya, bukannya dato' Eskay menyatakan dia menyaksikan anwar berahim sedang memantat china doll tuuu....

bodoh bebal budak future lawyer lady tuuu....mcm mane la kalau dia handle kes.

Lagipun isu yg rakyat nak tahu skrg, adakah lelaki yg sedang mantat china doll dalam video tu adalah anwar ibrahim. Rakyat nak tahu jugak kenapa anwar ibrahim tak nak sumpah laknat kalau betul lelaki dalam video tu bukan dia.

Dalam Islam benarkan melakukan sumpah laknat jika ada 2 pihak yg bertelagah untuk mencari kebenaran.

Anonymous said...

Future Lady Lawyer ni kalau kena rogol cam mana dia nak bawak saksi 4 orang tu.. apa guna ilmu sains/dna tu diturunkan Allah kalau tak bagi keuntungan kepada manusia. FLL pergi balai polis, polis bukan nak suruh angkut 4 saksi, tapi polis suruh pergi hospital buat pemeriksaan samada benar kena rogol atau tak. kalau kesan air mani masih ada, dapatlah FLL ni sumbat perogol tu dalam penjara. kalau tak ada, mana nak cari 4 saksi. kalau macam tu, semua perogol kat dalam penjara mesti dibebaskan sebab tak ada saksi 4 orang..

Anonymous said...

Baru2 ni hero kita bagi speech yang beliau bukan Superman sebab tak pakai spender, memang betul la dlm gambar ni dia tak pakai apa2 pun :)

Anonymous said...

nk 4 saksi apa ke jadah...takan le dia nak meliwat nk kongkek amoi china doll tu nak bawak 4 saksi dia tgk sedap menyuntut dn menutuh...

apa spesel sgt bangsat tu...
yang belambak-lambak kes rogol liwat tu apasal tak diberi hak keadilan bila dlm makhamah...tup tup..rotan penjara...

butoh la korang yg bela si babi tu...

Anonymous said...

seronok sungguh aku tengok kote siANUghairah tu...tua bangka dah nak mapus tapi hebat lagi kalau berzina...siap terlentang atas bawah...yang seronoknya sipelacur cina tu dok jilat ais krim siANughairah...agak-agaknya macam tu nasib si bini cijah....tapi buat macam mana....bertuah lah dia dapat suami anugerah Tuhan katanya...anugerah kote besar? anugerah hebat berzina? anugerah peliwat tegar? anugerah apa lagi ye.....entah...tetapi masih ada manusia yang sering bercakap tentang Islam masih menyokong manusia munafik macam ni...kerana nafsu politik untuk memerintah negara walaupun bangsa terhumban dan hina..semoga Allah SWT memberi kkeuatan kepada kita untuk terus berani menyebar kemungkaran ini...terima kasih GAP..teruskan kerja mulia ini..

Anonymous said...

ketika si isteri tak larat layan
siANU sedih membawa harapan
pada sigadis cina diberi habuan
hebohlah sedunia terpegun heran

seronok sungguh ketika menonton
filem hebat lakonan terbilang
sekejap di bawah sekejap terlentang
apa-apapun hero tetap cemerlang

dan kah...kah....tahniah la bro..
gambar yang terbaik abad ini
tapi sayang anu nya tertunduk malu

selepas membelasah bertalu-talu
belakang depan disorong lalu
ah...ah...kata sibetina itu
sikit saja lagi...katanya siANU

Anonymous said...

..memang sah itu bukan Anuwar kerana punai Anuwar punya bulu lebat..tapi yg dalam video tu punai tak ada bulu..ya punai ini lain dari yg lain, satu dalam sejuta..punai tanpa bulu...kekekekekek

Anonymous said...

Ketahuilah,semua yang mengaku BERKECUALI,perlu kepada 4 saksi,sebenarnya adalah penyokong kuat Al-Juburit.

Peliaq cangkuk said...

Keh..keh..keh awat peliaq dia macam cangkuk...

Bak mai sat nak kait moktan.....

Bagi le bang nuar...sat...aje...

Anonymous said...

Melayu makin bengap,Cina makin hebat.

Melayu Perak said...

Demi Allah kita juang habis...habisan

Jangan diberi muka lagi pada Cina laknat DAPig ni lagi...

halim said...

Pada dasarnya memanglah sumpah Eshkay berkenaan tidak membawa sebarang makna seperti yang dikatakan oleh Mufti Perak kerana ia memang tiada dalam Islam, kerana beliau bukanlah orang yang dianiaya (dirogol/diliwat) cuma memberikan akusaksi bahawa beliau berada bersama (si celaka laknatullah) pada ketika itu.Mungkin ini yang dimaksudkan oleh FLL di atas..namun FLL terlupa bahawa,Eshkay dan rakyat Malaysia umumnya perlu melakukan sesuatu untuk menghalang di celaka ini untuk berkuasa, benar Allah SWT ada,namun persoalannya perlukah kita berpeluk tubuh sahaja dan menunggu sehingga semua sudah terlambat?

tembeleng said...

@Future Lawyer Lady:
boleh berikan sebutan-sebutan kes rogol, zina dan sebagainya dimana 4 saksi yang cukup syarat telah dikemukakan dan kes itu berjaya didakwa sehingga membawa kepada hukuman?

Jadi dalam kes-kes rogol dimana hanya perempuan yang mengaku telah dirogol sebab berlaku dalam hutan getah tempat tak ada orang, maka Future Lawyer Lady sebagai majistret akan buang keluar kes tersebut? Alamatnya, 99.9% perogol akan lepas dari hukuman. (Yang lagi 0.01% tu bengong macam rempit yang suka rogol dan zina ramai-ramai).

Ini Bapak Future Lawyer Yang Cakap said...

@Future Lawyer Lady:
"apa gunanya bersumpah didepan manusia..ianya hanya mengaibkan dan membawa kepada sesuatu yg lebih teruk?apa gunanya bersumpah didepan manusia yang rata ratanya nya jahil dan cetek otaknya apabila kita tahu Allah itu maha besar dan agung..?baik kite bertaubat dan memohom keampunan Allah tanpa memperdulikan orang2 yang jahil otak dan pemikirannya.."

So, nak buat ada mahkamah dan undang-undang? Sebab kitakan semua manusia yang cetek dan jahil belaka, dan Allah maha besar dan agung? Jadi nak buat apa jatuhkan hukuman? Biarlah mereka bertaubat, kemudian kita lepaskan mereka semua.

Bengong punya "argumen". I suggest you study a leeeetle bit harder... nampaknya kualiti anda sebagai lawyer belum mencapai piawaian.

Anonymous said...

si future lady lawywr tu sebeno nyer dh try butuh si aljuburit tu ckp ckp gitu

Melayu Perak said...

Jangan lupa 1Melayu 1Bumi...

Buy Chinese Last

Anonymous said...

Awesome.... So big.... I dpt bayangkn sedapnya totei abg nuar ni.....

Anonymous said...

aku x percaya ini DATO SERI ANWAR IBRAHIM..cuba kita fikir sekejap...
dgn teknologi skrg yg moden mcm2 kita boleh ubah... islam pon ada ckp jgn kita tuduh seorg itu klo kita x ada 4 org saksi... dan saksi 2 pula bukan nya dari golongan yg fasiq... klo korang ada ilmu agama tau kan syarat2 saksi.... apa2 pon LU FIKIR LAR SENDIRI.....

Anonymous said...

anon 2.57..
kepala otak lu lah..
kenapa masa PM kita di fitnah dgn C4, dgn Altantunya pelacur berok2 laknatullah PAS tidak pula ckp itu dosa aibkan sesama muslim..
jauh sekali pula untuk beriman dgn SURAH AN-NUR ayat 24 itu yg mendatangkan 4 org saksi yang adil??

tidak cukup dgn itu..semsa perarakan BERSIH mereke PAS PKR DAP laknatullah mengejek2 dgn jeritan ALTANTUNYA.. adakah itu maruah Islam? Allah MAHA ADIL wahai berok PR oiii..

So skrg ni Allah sedang mengaibkan manusia yg tcukup jahat merosakkan Islam dan Kedamaian negara ini..

itu belum lagi di kira fitnah dahsyat tiba2 jer Tuduh DS Rais Yatim! Cukup jahat puak2 mcm engko ni berpura2 tunjuk 'alim syaitan' bila sudah tersepit..

ALLAH MAHA ADIL!!

Black said...

Dari Saidina Ali ;"Berhati-hatilah kepada 2 jenis golongan manusia. Satu adalah golongan fasik yg pandai berkata-kata. Dan satu lagi adalah golongan yg kuat beribadah tetapi mereka bodoh. Yang fasik akan menyembunyikan kefasikan dgn kata-kata. Dan yg bodoh akan menyembunyikan kebodohan dgn ibadahnya. Mereka adalah penyebar fitnah kepada mereka yg mudah terpedaya."

Yg fasik munafik tu..celaka Juburit..
Yg bodoh bangang tu..puak jubah gila kuasa..

Anonymous said...

Anon 2:57
Bodoh betul nko ni... Bukti ada ko x pecaya... Dah jelas nyata... Pasal pakai teknologi la rakyat dapat tengok anuar binatang ni telanjang... Ko kena ingat.... Gelaran anuar aljuburi tu ulamak ko mat sabu yang bagi.... Ha ha ha... Betul betul bodoh... Kalau video ni kena kat pemimpin umno ntah apa yang korang kata....
Anuar telah diturunkan bala dan dikeji didunia... Aku bersyukur anuar tersungkur pada1998... Makbul do a solat hajat rakyat semua....

lompat parti ke bn said...

kalau video anwar ni dia dia kata palsu atau pun boleh di edit, dh tentu awal2 lagi najib yang kena.. dh tentu deme buat muka najib yang berzina.. ini aku rase memang muka lelaki y ni... aku rasa video ni ori punye.. aku cabar pihak pkr buat vedio mcm ni kalau boleh di palsukan..

Anonymous said...

@Anon 2.57
org yg cakap teknologi zaman sekarang apa pun boleh ubah adalah org yang buta teknologi. tak penah amik tau lansung bab teknologi tapi masih nak komen pasal teknologi.

teknologi is teknologi. walau semoden mana sekalipun ianya masih berpaksikan logik akal manusia. ia tidak dicipta secara magic, dgn hanya memtik jadi semua yg dihajati berubah sepertimana yang dikenhendaki tanpa sedikit cacat cela. itu bukan teknologi. itu khayalan2 manusia berotak sempit. selalu pikirkan semua benda boleh dibuat dgn teknologi.

Anonymous said...

tambahan...

tahun 1997 dulu, masa m'sia baru terima kemudahan internet. ada orang claim, internet boleh detect kat mana alamat seseorang tu berada secara detail. hahaha

gerakan anti pembangkang said...

aku bukan pertikai hukum Allah. tapi korang nak cari 4 saksi, mana nak cari. takkan anuar berzina bagi tengok kat orang. korang ada otak tak? yang ada masa tu si Eskay saja. masa tu Datuk T ni orang kepercayaan Anu-war. tapi dengan kebesaran Allah jugalah telah memberi petunjuk kpd Eskay supaya mendedahkan kemungkaran si anwar ni. so, bukan setakat 4 orang, lebih 20 org wartawan saksi video ni. skrg ni jutaan rakyat malaysia dah tgk video, takkan nak cari 4 saksi lagi.

gerakan anti pembangkang said...

aku yakin kalau si Nallakarupan tu orang Islam, dia pun buat sumpah laknat juga yang dia pernah jadi pembekal stok pelacur kpd si anwar tu. Baca buku Tun M.

Anonymous said...

menyokong anwar itu berdosa

para pengikut anwar, sila bertaubat

gerakan anti pembangkang said...

kepada penyokong anwar,

Anda tidak diminta untuk menyebelahi UMNO atau kerajaan. itu hak anda.

tapi anda wajib TINGGALKAN anwar dan pembangkang.

Tolong

Anonymous said...

2.57 Kalau begitu bila lagi PKR nak buat video Najib berzina dengan pelacur atau video yang menunjukkan Najib terlibat membunuh Altantuya he he he

revolusi pedang srikandi said...

FUTURE LADY LAWYER kata tidak perlu bersumpah laknat..for what kita mahu bersumpah diatas kemaksiatan orang lain?ianya seperti membuka pekung didada orang lain..pada fahaman saya..kita tidak boleh bersumpah untuk membuktikan berlakunya maksiat terhadap orang lain..sebab fungsi sumpah adalah untuk menyatakan kebenaran diri..yang dia tidak bercakap bohong bahawa dirinya bersalah atau tidak bersalah..

sumpah laknat keatas maksiat diri.
bukan maksiat diri orang lain............SO SEKARANG....ANWAR KENA BERSUMPAH UNTUK MENYATAKAN KEBENARAN DIRI YANG DIA TAK MELAKUKAN MAKSIAT TERSEBUT DAN MENYATAKAN BAHAWA DIRINYA TAK BERSALAH.....TAPI ANWAR PUN TAK NAK BUAT..RUPANYA DALAM MELAKUKAN KERJA-KERJA MACAM NI ANWAR MASIH TAKUTKAN BALA DARIPADA ALLAH...

basic_2009 said...

shutup you FUTURE LADY LAWYER !

bodoh punya FUTURE LADY LAWYER !

===

ape nak bawak 4 orang saksi lagi .... ?

kan dah ada teknologi VIDEO terkini ...

so, saksinya sekarang 4 juta atau 40 juta atau 400 juta DAH tengok Anwar Aljuburi mengongkek amoi pelacur tu !!!



PAS + PKR + DAP = buduh + bodoh + bangang !

NaLLa said...

to ANON9:33
Dey...apasal U cakap itu macam bodo punya orang.... U cakap senang...tapi kalu U punya jubur ada bikin liwat itu ANUwar...apa ? U mau diam aje ke? Lagi U diam lagi banyak itu liwat punya mari...! Mau repot sama polis tapi..U ada bukti ke..? itu video tak bole bukti...korek u punya jubur kasi DNA pun...tak bole bukti..nak cari sakti 4 org mana mau bikin..? Nak suruh ANUwar bersumpah..? itu kerja lagi bodo... Jadi itu jalan paling mudah U serah aje pada YANG di atas....akhirat nanti terima hukuman... Tapi.. U tau ka itu akhirat bila sampai..? Sebelum akhirat sampai..U punya jubur hari2 ada liwat.....ayyooo mana tahan..!!

Anonymous said...

http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13795#445246

Anonymous said...

http://mimpi-senja.blogspot.com/2011/05/sah-kaki-putaq-alam-eskay-nafi-tuduh.html


kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahakhakahakhakahkahakahkahakkkkkkkkkptuiiiiiiiiiiiiiiii

umnok-tenuk dah nak mampossssssssssssssssssssssssssssssssss



kahakhakahakhakahkahahkkkkkptuiiii

Anonymous said...

KALAU BENAR TU ANWAR...TAK KE NAYA KITA PUNYA PM...MACAM TU TAK BERDOSA KE ...PILIH...KETUA NEGARA MACAM TU...SIAPAKAH ORANG MELAYU YANG BODOH UNTUK MENGGADAIKAN NASIB BANGSA MELAYU
-----------------------------------
komen paling bangang aku penah jumpa..kahkahkahkahkaptuiii..

najib tue bersih sangat ker bleh jadi pm???CHECK MATE!!!!!!!!!!!!!KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

aku je said...

future lady lawyer,

jadi, maksud anda adalah diamkan saja lah anwar dgn imej waraknya? Biarkan saja lah dia terus menjadi pilihan orang yang terkasima dgn kepetahannya berpidato dan menabur fitnah? Dan akhir sekali, biarkan saje rakyat kebanyakan memilihnya menjadi PM seperti yg dicita- citakan?

Baiklah, sumpah laknat Eskay mengelirukan masyarakat kata anda. Jadi dia hanya boleh diamkan diri dan serah sahaja video tersebut kepada polis. Biar polis yg menyiasatnya.

Lupakah anda bagaimana Anwar dgn yakinnya dlm PC menyatakan ianya satu konspirasi KDN dan kerajaan Malaysia? Sudah dijelaskan oleh Datuk T ini saja lah cara bagi menghentikan tohmah terhadap PDRM yg tidak habis-habis menjadi mangsa fitnah.

Kes TBH, SPRM (disebut kerajaan BN oleh pembangkang) jadi mangsa. Nizar siap pegang lilin konon nak jadi hero Cina DAP tu.

Kes Aminurrasyid, PDRM kena belasah. Walhal, budak tu lari dari sekatan jalan dgn hampir nak langgar polis.

Kes anak yatim piatu 7 tahun sekolah agama PAS kena bunuh dgn ustaz PAS. SENYAP SUNYI. Ada nmpak pimpinan PAS baca yasin sebagaimana mereka rela memgang lilin ketika TBH mampos?

From my humble opinion, ini salah satu cara bagi mengurangkan impak kedajjalan Anwar dan sekutunya. Mereka sesuka hati memfitnah sana sini dari 1997 lagi. Siapa yg bertanggungjawab memporak perandakan negara ini?? Dari zaman dia pelajar lagi. Memang inilah resminya. Pentingkan diri dan gemar sungguh memporak-perandakan pemikiran dan mengundang tindakan ganas orang ramai.

Manusia seperti Anwar WAJIB diperangi dgn apa cara sekalipun. Kerana sikapnya yang langsung tidak membela Islam dgn pluralisme, bible melayu, nama Allah dll.

Kerana sikapnya yg bersama-sama dgn DAP dan menjadi anjing komunis moden bagi dipadam ketuanan Melayu ke atas tanah Jawi ini bagi dipunyakan kepada Cina.

Boleh jawab soalan mudah aku? Siapa yang sebenarnya memporak-perandakan negara ini dari 1974 hingga 2011??

Sumpah laknat oleh Saiful, Ezam, Ummi, Eskay dan DS Najib sedikit sebanyak mententeramkan dan meyakinkan hati umat Islam mcm saya. Yang letih melihat fitnah jahat Anwar terhadap negaranya sendiri. Dari sebesar-besar perkara sehingga kepada sekecil2 kain batik pun menjadi modalnya memburukkan tanah tumpah darahnya sendiri.

Kami mahu menyerahkan segala-galanya kepada Allah dan sangat percaya bahawa Allah Maha Adil. Tentunya bukan pada mesin poligraf.

Anonymous said...

aku bukan pro anwar tapi kenyataan ko

"KALAU BENAR TU ANWAR...TAK KE NAYA KITA PUNYA PM...MACAM TU TAK BERDOSA KE ...PILIH...KETUA NEGARA MACAM TU"

macam la pemimpin umgngok tue bersih sangat..selagi kita manusia bro,takkan lepas dari wat silap termasuk diri ko dan diri aku.manusia tak maksum..org macam ko la yg memecahbelahkan kesatuan umat islam termasuklah tuan tanah kedaung blog nie...tak payah nak bertegang urat camni..dorang kat atas dok ketawa tengok macai macam ko nie..org2 macamko nie la yg dorang suka..macai tak bergaji..free dump slave...kita kena ingat ISLAM MELAYU PERLU BERSATU TAPI BUKAN DIBAWAH MANA2 PAYUNG PARTI..PARTI2 NIELAH YG MEMECAHBELAHKAN KESATUAN UMAT ISLAM..SAMPAI BILA KITA NAK JADI CAMNI????????

FIKIR2KAN LAH..

-nash-

Anonymous said...

kasihan zizah

kasihan zizah

kasihan zizah

kasihan izzah

kasihan izzah

hahahahhaha

padan muka kao!!!

cayalah anwar!!!!

Anonymous said...

Manusia seperti Anwar WAJIB diperangi dgn apa cara sekalipun. Kerana sikapnya yang langsung tidak membela Islam dgn pluralisme, bible melayu, nama Allah dll.
----------------------------------

satu lagi komen bangalll!!!

umno ada sifat membela islam ker bro?????

kahkahkahkahkahkah...CHECKMATE

Anonymous said...

mak datok... besornye menate tu!

Anonymous said...

kerajaan umno jugak la yg menghalang penyebaran bible melayu kat bangsa kau tu..nak harap ANWAR????
lina joy pon disokongnya!!
bangang punya balaci anwar!!!

Anonymous said...

UMNO+PAS+PKR = 2X5

TAPI YG SEDEYNYA ISLAM MELAYU SESAMA SENDIRI BERPERANG = YANG DAPAT UNTUNG = MCA+GERAKAN+DAP+MIC+PPP+NTAHAPAAPANTAH PARTI...

YANG BODOH ORG2 ISLAM MELAYU!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

kerajaan umno jugak la yg menghalang penyebaran bible melayu kat bangsa kau tu..nak harap ANWAR????
lina joy pon disokongnya!!
bangang punya balaci anwar!!!
------------------------------------
1 LAGI KOMEN PECACAI FREE BAGHALL!!

Abis tue cua soi lek mangkuk tue hina islam,NAPE NAJIB BLEH SOKONG PLAK???APA BEZANYA DIA DGN ANWAR???


CHECKMATE!!!!!KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

haha kasihan org anwar ni..dah tertekan agaknya??

mesti meraung tahap omega tgk gambar2 pojaan hati dlm blog gap ni...kehkehkehkeh...

aku je said...

anon 11.25am.

1. Adapun 'bangal' tiada dalam kamus bahasa Melayu.

2. Kerajaan BN telah:

Meletakkan bahawasanya agama Islam agama rasmi negara ini disamping menghormati hak agama lain

Meletakkan batu asas sistem kewangan Islam dalam DUNIA ISLAM

Memperkenalkan dinar emas dlm DUNIA ISLAM

Meletakkan rasa hormat negara barat terhadap negara Islam (banding dgn Afghanistan, Pakistan, Sudan, Somalia, bagaimana mereka mengukur umat Islam)

Meletakkan pendidikan umat Melayu/Islam di tempat yg utama. Ada MRSM, ada UiTM dll. Bayangkan MRSM, UiTM, UKM, UPM tiada. Bersainglah di Lim Kok Wing, Taylor's college dll.

Jadi, apakah sumbangan PAS terhadap agama Islam?
1 mukim 2 jemaah jumaat?
atau
budaya mencarut? caci nista?
atau
budaya melacurkan rumah Allah?
atau
budaya berkawan dgn syaitonirojim?
atau
budaya meracuni pemikiran budak2 sekolah (tika aku di darjah 1 ustaz kat sekolah aku dgn terang menyatakan dah besar undi PAS supaya exam nnt semua PAS, aku tak lupa ini)
atau
budaya menyalak dan kemudian diam bila terkena btg hidung sendiri? (kilang arak tepi federal highway, dulu menyalak, sekarang SENYAP SUNYI takut ROnnie Liu)
atau
bina sekolah di bosnia herzegovina?
atau
menyertai misi kemanusiaan ke palestin? (org dah atas kapal, baru nak buat ceramah)

berhujah lah secara ilmiah, bukan membuta tuli ejaan pun salah.. hehe

zainalsamsudin said...

saya dah bagi pendapat kalau nak sangat 4 orang saksi. skrg zaman dah ada video... panggil 4 orang mufti untuk menyaksikan video ini dan bawa pakar2 video dan wakil dari ejensi lain yg berkaitan kemudian putuskan sama ada video ni tulen atau tidak dan mufti yg 4 putuskan sama ada berlaku zina atau tidak ...saya percaya kalau dulu ada video kaedah ini akan diguna pakai. wallahwaalam..

OK ADA BEZA said...

Abis tue cua soi lek mangkuk tue hina islam,NAPE NAJIB BLEH SOKONG PLAK???APA BEZANYA DIA DGN ANWAR???

nak tau BEZA???

NAJIB SEDANG PERTAHANAKAN 60% KUASA ISLAM DI TANAH MELAYU

ANWAR...DIA NAK JUAL 70% KUASA ISLAM PADA DAP
LIHAT KEBIJAKSANANAN DAP DISERAWAK


DAP =12
PRK =2
PAS =0

DAP TETAP SOLID..MELAYU TETAP DIBODOH KAN ANWAR..SAMPAI 00000
PUN TAK PAHAM PAHAM LAGI

KESIMPULAN :

NAJIB DAN ANWAR JAUH BERBEZA...
SGT JAUH.. MENYOKONG BN SEKARANG DAH KIRA FISABILLLILLAH..

MENYOKONG PKR DAN PAS DAH MULA MASUK HARAM...JIKA DITAFSIR KUASA ISLAM YG AKAN HILANG...

aku je said...

sejahat-jahat UMNO pada mata pencacai Anwar,

pernahkah UMNO mensyirikkan nama Allah pada triniti kristian?

pernahkah UMNO menyokong murtadnya Lina Joy (kalaulah umat ISlam zaman Natrah dengar akan seorang manusia Melayu Islam menyokong murtadnya Lina Joy..tidak mustahil peristiwa berdarah tersebut boleh berulang..)?

pernahkah UMNO menyamaratakan agama Islam seperti konsep pluralisme?

pernahkah UMNO menyokong bible Melayu? Bukankah semua Melayu itu difahamkan beragama Islam? Maka utk apa bible ini? Adakah Melayu itu difahamkan beragama Kristian bukan Islam?

sekian sahaja soalan mudah dari saya. Jawab..jgn tak jawab..

aku je said...

betul la GAP, delete atau kaburkan le part2 sulit tu.

Aku pun tgk komen je terus. Kau punya tulisan pun aku tak berapa baca sbb nak skip gambar haram jadah tu.Geli geleman.Buat dosa je tgk belalai haram tu.

Anonymous said...

bgtau je lah kat puak2 anwar dan PAS ni.kalau dah otak bodoh mana boleh terima pendapat org lain. ckp org melayu tak caya, tapi DAP caya sgt.elok la kena tipu dgn cina2 mata sepet.

betul..menyokong UMNO itu satu jihad. cuma parti ciptaan manusia tidak lari daripada kelemahan. itu yg perlu diperbaiki

tapi menyokong PAS dan anwar adalah sesat. kalau PAS memimpin PR, DAP tunduk padanya, aku pon sokong PAS! tapi malangnya lebai2 malang ini adalah dayus dan hanya berani bergaduh dgn UMNO, kecut pula dgn DAP.

mana pergi suara ulama' yg dulu sibuk mengatakan Malaysia bukan negara Islam kerana ada kilang arak??

mana pergi suara ulama dalam kes kematian adik saiful?

mana pergi suara ulama' yg menentang murtad?? di mana suara ulama ketika anwar menyokong lina joy?

apakah ulama hanya mampu menentang penyebaran video seks, tapi berdiam diri tentang perlakuan seks si pelakunya?

aku yakin masih ada ulama yg berpegang teguh pd ajaran islam dan menjalankan kerja2 dakwah secara ikhlas dan jujur.

lalu dr asri bertanya..mengislamkan politik atau mempolitikkan islam?

Anonymous said...

NAJIB DAN ANWAR JAUH BERBEZA...
SGT JAUH.. MENYOKONG BN SEKARANG DAH KIRA FISABILLLILLAH..

MENYOKONG PKR DAN PAS DAH MULA MASUK HARAM...JIKA DITAFSIR KUASA ISLAM YG AKAN HILANG...
------------------------------------
susah nak cakap dgn yg dah berkarat nie...hehehhhehehhehe...siap ada fisabilillah lagi....yo la..umngok jo la yg botol...kahkahkahkahkahkahkah

malas nak layan kepala2 berkarat nie...

Anonymous said...

bgtau je lah kat puak2 anwar dan PAS ni.kalau dah otak bodoh mana boleh terima pendapat org lain. ckp org melayu tak caya, tapi DAP caya sgt.elok la kena tipu dgn cina2 mata sepet.

betul..menyokong UMNO itu satu jihad. cuma parti ciptaan manusia tidak lari daripada kelemahan. itu yg perlu diperbaiki

tapi menyokong PAS dan anwar adalah sesat. kalau PAS memimpin PR, DAP tunduk padanya, aku pon sokong PAS! tapi malangnya lebai2 malang ini adalah dayus dan hanya berani bergaduh dgn UMNO, kecut pula dgn DAP.
----------------------------------

dah siap bleh wat fatwa lagi...

RUN 4 UR LIFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Anonymous said...

bgtau je lah kat puak2 anwar dan PAS ni.kalau dah otak bodoh mana boleh terima pendapat org lain.
-----------------------------------
KO DGN UMNGOK TUE BLEH TERIMA PENDAPAT ORG LAIN KER APATAHLAGI RAKYAT...CHECKMATE!!!!!!!!


KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHAKHAKHAPTUIIIIIIIIIIIIIII

Anonymous said...

bgtau je lah kat puak2 anwar dan PAS ni.kalau dah otak bodoh mana boleh terima pendapat org lain.
------------------------------------
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

KOMEN PALING WAT AKU NAK GELAK GULING2..

SETAHU AKU UMNGOK LAA YG TAKDA TELOQ DARI DULU LAGI...BERANI GADO SESAMA MELAYU JER..DGN KAPIAQ TELOQ KASI BINI SIMPAN!!!!


KAHAKHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

tapi malangnya lebai2 malang ini adalah dayus dan hanya berani bergaduh dgn UMNO, kecut pula dgn DAP.
-----------------------------------
KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

KOMEN PALING WAT AKU NAK GELAK GULING2..

SETAHU AKU UMNGOK LAA YG TAKDA TELOQ DARI DULU LAGI...BERANI GADO SESAMA MELAYU JER..DGN KAPIAQ TELOQ KASI BINI SIMPAN!!!!


KAHAKHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

Ternyata mereka yg selama ini mengaku ulama' dalam PAS terutama sekali seperti Nik Aziz hanyalah ulama' politik.

suaranya hilang sehinggalah jenazah seorang anak yatim piatu mati dibunuh ustaz PAS selamat dikebumikan

suaranya hilang tatkala ronnie liu bersuara - "pulangkan..."

suaranya sumbang dlm hal nama Allah disyirikkan kepada kristian

suaranya tiada gema dan senyap sunyi dalam seantero dunia Islam kecuali dalam ruang sempit PASnya yg hanya berkisar di Malaysia ini. Kenapa?

Kerana kepentingan politik sahajalah semata-mata..

Karl said...

Si Nalla ni kalu dia cakap DS Najib dalam video tu, percayalah orang2 macam paparem, penarik rantai, stratus14 dan anon2 sebangang dengannya yang mengusung cerita tu macam hadis sahih.

Dan tanpa segan silu la keluar macam2 "fatwa" nak menghalalkan mereka menabur fitnah lagi dan lagi. Mentaliti pakatan riot yang tipikal.

Black 10:01, aku setuju kenyataan ko.

Anonymous said...

sejahat-jahat UMNO pada mata pencacai Anwar,

pernahkah UMNO mensyirikkan nama Allah pada triniti kristian?
-------------------------------------
LAGI KOMEN TAHAP CIPANZI..

NAK TANYA 1 SOKLAN BRO?
SAPA PEGANG REMOTE CONTROL TUK NEGARA NIE BRO??

KALAU BETUL PERJUANGKAN ISLAM NAPER MAKIN HARI MAKIN BAYAK KES MURTAD BRO??

DAH BERAK TENGAH JALAN NAK TUDUH ORG LAIN PLAK...



CHECKMATE!!!!!!!!!!!!!!!

KAKAKKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKAKKKAKAKAKAKAKAKKA

Anonymous said...

gelak la selagi boleh..yg pasti hujah kamu kosong. jgn mati sambil gelak berdekah2 sudah.

aku gelak 2 harkat je.hehe

Anonymous said...

nampak sgt dah tertekan..hehe...

Anonymous said...

Abis tue cua soi lek mangkuk tue hina islam,NAPE NAJIB BLEH SOKONG PLAK???APA BEZANYA DIA DGN ANWAR???

nak tau BEZA???

NAJIB SEDANG PERTAHANAKAN 60% KUASA ISLAM DI TANAH MELAYU

ANWAR...DIA NAK JUAL 70% KUASA ISLAM PADA DAP
LIHAT KEBIJAKSANANAN DAP DISERAWAK


DAP =12
PRK =2
PAS =0

-----------------------------------

KO MEMANG BEBAL!!!

KO TENGOK PLAK APA UMNGO BUAT DALAM BN PLAK???SAMPAI KAWASAN MELAYU PON LETAK CALON CINA DN INDIA..LAST2 TEMPAT MELAYU TUE,TERBIAR CAMTU JER PASAL ADUNNYA BUKAN MELAYU..PASTU MAKIN LAMA AKU TENGOK WAKIL2 DUN DAN PARLIMEN DALAM BN HAMPIR DIKUASAI OLEH PUAK2 DORANG..APA CERRR BRO???

SO APA BEZA UNNGOK DAN PKR??SAMA2 BANGANG..BETUL LA NASH CKP YG BODOHNYA KITA ORG MELAYU...

Anonymous said...

Anonymous said...

nampak sgt dah tertekan..hehe...

May 5, 2011 12:36 PM
------------------------------------
ADEH..ADEH..TERTEKANYA...

KAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAKKAKA

Anonymous said...

KALAU STAKAT DENGAN PENCACAI UMNGOK NIE,SEZARAH PON TAK TERTEKAN...

KAKAKAKAKKKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKKAKAKKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAKKAKAKAKKAKKAKAKAKAKAKKAKAKA

anti peliwat said...

menyokong peliwat sama taraf dengan meliwat..

maka dengan sukacitanya aku memberitahu.. lembu lagi mulia dari peliwat dan penyokongnya..

sebab lembu tidak meliwat seperti apa yg dibuat oleh nuar anugerah setan tuh..

jadi anda wajib halau /kurung peliwat masuk lokap.. supaya bala tidak jatuh ke atas bumi malaysia.

Anonymous said...

menyokong peliwat sama taraf dengan meliwat..

maka dengan sukacitanya aku memberitahu.. lembu lagi mulia dari peliwat dan penyokongnya..

sebab lembu tidak meliwat seperti apa yg dibuat oleh nuar anugerah setan tuh..

jadi anda wajib halau /kurung peliwat masuk lokap.. supaya bala tidak jatuh ke atas bumi malaysia.
-----------------------------------
DAH LAMA DAH...TAU AYAT2 BINGAI DARI B**I UMNGOK

KAKKAKAKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKAKAKAKKAKAKAKAKAKKA

Anonymous said...

Apa yang perlu di ingat oleh semua rakyat Malaysia, Tun M adalah insan yang membawa mr. anwar ke puncak kegemilangan, awalnya Tun M ingatkan mr.anwar mampu membawa agenda perjuangan melayu sepertimana hasrat beliau.Dengan lakunan serta ayat mantap mr. anwar, Tun M langsung tidak menyangka mr.anwar sebenarnya duri dalam daging yang bukan saja akan memusnahkan masa depan melayu,malah mr. anwar juga sorang manusia jijik yang bijak menutup segala perlakuan buruk. tp ALLAH swt Maha Mengetahui, Maha Mengasihani, Dia berkuasa atas segalanya. Maklumat demi maklumat datang sendiri kemeja Tun M. Walaupun Tun M cuba untuk memulihkan keadaan, menginsafkan mr.anwar demi menjaga maruah dan kesinambungan perjuangan, namun sikap buruk mr.anwar menidakkan segala yang baik dan jasa baik Tun M kepada beliau. Maka berlakulah agenda reformasi yang hanya untuk memperjuangkan mr. anwar. Pernahkah kita berfikir, siapa pun kita dan betapa rapat kita mengenali anwar. Tun M adalah yang amat mengenali beliau berdasarkan track record kejayaan mr.anwar dalam kerjaya politik. Tanpa Tun M, kita mungkin menjadi rakyat dibawah kepimpinan PM yang Beraja dimata, Bersultan dihati.
Wallahualam.
Terima kasih GAP semoga perjuangan anda dirahmati demi kelangsungan hidup melayu ditanah melayu. InsyaAllah.

Anonymous said...

Apa punya argument dari geng2 PR daaa.....Ngaku baik tapi bila org tegur jawapannya "ko pun lebih kurang jugak"...Umpama kita tegur dia makan taik, dia jawab balik "alah ko pun makan taik gak"....Jadi takde kebaikan pun kalau nak sokong PR ni, mungkin lagi bala ada.....

Anonymous said...

hehe

kalau tak tertekan dan terdesak takkan le hujahnya hanya memetik hujah org lain lepas tu taip kakaka ulang ulang kali? abis modal ke?

mcm tak sekolah je..

hehe

Anonymous said...

hujah yg kosong tak sepatutnya ada dalam ruangan ni.

tapi apa nak pelik org2 pakatan haram ni. Otak mmg kosong pun..

Anjing kurap komunis moden DAP, setakat tukang baring atas jalan, boleh la..lepas tu ketawa sorang2.

kena mandi kencing Anwar lagi. 16 Sept konon..pegi dah..!

ist..ist..ist..

Anonymous said...

Nalla adalah jam masa bagi anwar untuk lari dari tanggungjawab kepada jijah dan diserah kepada ajmin. Bersama Nalla, anwar bagaikan jelmaan iblis yang bernafsu buas dengan maksiat dan kemungkaran menjadi hidangan. tanpa segan silu, tanpa malu, tanpa iman. saya nyatakan adalah kerna anwar muslim, nalla non-muslim. Agenda udang sebalik mee antara Nalla dan Anwar hanya ALLAH yg Mengetahui. tapi tumpuan kita anwar, bukan Nalla. Nalla lebih insaf dan meninggalkan anwar hanya setelah beliau fed-up dengan segala perlakuan anwar tanpa keinsafan. Mungkin juga kerna kuasa Allah. Keikhlasan Nalla tidak meninggalkan anwar bilamana anwar tertanggal jawatan no.2, membuktikan semangat setiakawan. tp jika dan terlanjur amat, samapaikan nak merosakkan negara, Nalla selaku warganegara terpaksa meninggalkan anwar dengan harapan anwar akan berubah.
perhatian kepada anwar...CUKUPLAH MEMBOHONGI RAKYAT DAN MENGKHIANATI NEGARA, JIKA TAK, TUNGGULA SATU HARI NALLA BUKAK HABIS SEGALA BUKTI YANG NYATA LAGI BERSAKSI..

Anonymous said...

Filem : Anwar pembohong. Wajib ditentang habis-habisan.

Intro :(Pada suatu hari, burung-burung berkicauan, ada yg bekerja ada yg bawa lari anak dara org, kawin lah mereka disatu tempat yg jauh tanpa wali..)

Zaman Abim "Saya takkan masuk UMNO", Bohong

Dalam UMNO lak "Saya takkan lawan Ghafar Baba" Bohong

"Saya tak kenal Sukma Darmawan Sasmitaat Madja" walhal..adik angkat tu.... jauhnya ambik adik angkat sampai ke Indon..

"Saya ada berkotak2 rahsia kerajaan akan dibongkar nanti" penatnya aku tunggu tak bongkar2 jugak..

"Kita tawan Putrajaya 16 Sept" Bohong

"Saya diracun dgn arsenik" Bohong,tak mampus lagi smpai sekrg. kepada pencacai Anwar yg tak percaya, cuba telan arsenik tgk apa jadi? Cecuba..cecuba..

"Saya disuntik dgn HIV" err..yg ni tak mustahil,main pelacur la katakan..

"Jam omega ada Zizah simpan" tapi tergagap-gagap lak zizah nak jawab bila ditanya.

"Saya akan jawab selepas PRN Sarawak" keesokannya??larik.....!!!

niknordin_p21 said...

yang benar - tun
yang kenal - nalla
yang beronar - anwar
yang bebal benar - penyokong anwar

Anonymous said...

ye tak ye ek..

apa ke hal yang ada adik angkat jambu dari Indon?? kaya lak tu..

nape ha? nape ha?

Anonymous said...

anwar penakut
anwar bacul
anwar suka larik..! bila terperangkap dgn belitan sendiri..

Yahudi kawan-kawannya. Terbang ke US minta ampun maaf bila tersalah belit.

Tauke judi kawan baiknya 30 tahun

Peguam belanya hari ini semua golongan kafirun. Salah sorang berpegang teguh kepada "over my dead body" kpd negara Islam ala PASberg.

Anonymous said...

nalla, 30 thn kenal anwar.
ezam, sanggup masuk jel kerana anwar
zul nordin, dulu peguam anwar, hari ini diperanginya, kerana rahsia anwar yg busuk.
rahimi, dulu pembantu peribadi,
anwar shaari setiausaha sulit
semuanya orang2 anwar yang sgt dekat dengannya.

kpd pencacai anwar yg tetiba rasa diri dia kenal anwar,
korang kenal anwar lebih lama dari nalla? huiyo....
korang penah dipenjara demi anwar?
korang penah jadi pembantu peribadi dia? bahaya tu..
korang penah jadi setiausaha sulit dia?

segala2nya orang2 anwar juga yg memecahkannya. Tapi mereka telah insaf dan memerangi anwar hari ini.

bab anak bini, tu dah laki dgn bapak dia..melingkup anwar, miskin papa kedana le jawabnya..

Anonymous said...

Soalan hari ini:

Siapakah yang telah dipilih Allah utk menjejakkan kaki dalam kaabah?
I. Tuan Guru Nik Aziz
II. Anwar Ibrahim
III. Tuan Haji Hadi Awang
IV. Azmin Ali
V. Bean Mahfuz

A. I & II
B. I, II & III
C. III, IV & V
D. III & V
E. Bukan semua di atas

Cejawab..cejawab..

komandomelayu said...

ANON 11:07 ,11:12 1:13
NI SATU LAGI PUNYA MANGKUK AYUN OTAK BEBAL!

KAU LAHIR BANGSA APA MELAYU KE LEMBU?

BAGI LE FAKTA DAN BUKTI KENAPA KAU SOKONG ANWAR? BODO!

KAU MASUK SEK RENDAH BALIK BELAJAR SEJARAH PASTU TANYA CIKGU YANG AJAR KAU TU:

TANAH MELAYU NI MERDEKA PRESIDEN PAS ,DAP DGN ANWAR KE YANG USAHAKAN?

SEKOLAH YANG KAU PERGI KECIK2 DULU PAS DGN PKR YANG BUAT? JGN2 SEKOLAH TAMIL MAKBAPAK KAU HANTAR TAK.

HOSPITAL MAK KAU BERANAKKAN KAU DULU PAS DAN PKR YG BUAT? KE KAU BERANAK DALAM ZOO SAMA DGN CIMPANZI!

MASJID- MASJID JALANRAYA JAMBATAN SEJAK MERDEKA PAS DAN PKR YANG BUAT?

KLCC,JAMBATAN PPINANG,KLIA,PROTON, PERODUA PUN PAS DAN PKR YANG BUAT?

KAPAL SELAM,KAPAL NAVY DAN SENJATA TENTERA MENTERI PAS DAN PKR YG BELI?

PERKIM PUSAT ISLAM DAN IKIM PRESIDEN PAS DAN PKR YANG BUAT?

STADIUM2 DAN PADANG BOLA PUN PKR DAN PAS YANG BUAT?

KERANA ADA MELAYU OTAK BODO MCM KAU LA CINA DAP SUKA SENANG KENA TIPU PASTU BOLEH MEREMPAT MCM KAT SINGAPURA!

KAU PAHAM TAK? BODO!

komandomelayu said...

ANON 2;07

DENGAN BANGGA AKU JAWAB HANYA AYAHANDA TUN MAHATHIR YANG PERNAH JADI TETAMU ALLAH DI JEMPUT KEDALAM KAABAH DI TANAH MELAYU NI!

SEKOR PRESIDEN PAS PUN TAK PENAH TAPI BERLAGAK MACAM SAMA TARAF DENGAN RASULULLAH SAW!

NIK AZIA,HADI AWANG,ANWAR BERAHIM DAN MAMHPUZ OMAR BAKAL JADI TETAMU NERAKA ALLAH KIRANYA MASIH TIDAK BERTAUBAT!

Anonymous said...

komando melayu,

anon yg kau sebut tu..cara penulisannya..melambangkan cara dia berfikir.

hujah kosong. mcm tin kosong, bunyi je kuat, tapi kosong belaka.

tapi sesekali perlu juga dibantai mcm tu. Syabas bro.

aku je said...

anon 2.07,

mereka mengangkat diri sendiri dgn nama-nama yg mulia seperti ulama', tuan guru dan tuan haji. tapi hakikatnya seorang manusia yg sgt byk dilemparkan dgn caci nista, sumpah seranah dan kejian dgn nama-nama yg sangat hina terpilih dan diangkat menjadi tetamu Allah tersebut.

Sungguh....Allah Maha Besar!

Anonymous said...

ANON 11:07 ,11:12 1:13
NI SATU LAGI PUNYA MANGKUK AYUN OTAK BEBAL!

KAU LAHIR BANGSA APA MELAYU KE LEMBU?

BAGI LE FAKTA DAN BUKTI KENAPA KAU SOKONG ANWAR? BODO!

KAU MASUK SEK RENDAH BALIK BELAJAR SEJARAH PASTU TANYA CIKGU YANG AJAR KAU TU:

TANAH MELAYU NI MERDEKA PRESIDEN PAS ,DAP DGN ANWAR KE YANG USAHAKAN?

SEKOLAH YANG KAU PERGI KECIK2 DULU PAS DGN PKR YANG BUAT? JGN2 SEKOLAH TAMIL MAKBAPAK KAU HANTAR TAK.

HOSPITAL MAK KAU BERANAKKAN KAU DULU PAS DAN PKR YG BUAT? KE KAU BERANAK DALAM ZOO SAMA DGN CIMPANZI!

MASJID- MASJID JALANRAYA JAMBATAN SEJAK MERDEKA PAS DAN PKR YANG BUAT?

KLCC,JAMBATAN PPINANG,KLIA,PROTON, PERODUA PUN PAS DAN PKR YANG BUAT?

KAPAL SELAM,KAPAL NAVY DAN SENJATA TENTERA MENTERI PAS DAN PKR YG BELI?

PERKIM PUSAT ISLAM DAN IKIM PRESIDEN PAS DAN PKR YANG BUAT?

STADIUM2 DAN PADANG BOLA PUN PKR DAN PAS YANG BUAT?

KERANA ADA MELAYU OTAK BODO MCM KAU LA CINA DAP SUKA SENANG KENA TIPU PASTU BOLEH MEREMPAT MCM KAT SINGAPURA!

KAU PAHAM TAK? BODO!
---------------------------------
komando bangang!~sayang..ada gak komando yg bangang kat malaysia nie....kahkahkah
ayat berbau pencacai!!!



kakakakakkakakakakakakakakkakakakakakakakakkakakakakakkaakkakakakakkakakakakakakakakakakkakakakakakakakkaak

Anonymous said...

kena block la pulak video ni... depa takut la tu GAP.. Tlg download semula.

Anonymous said...

anon 2.07,

mereka mengangkat diri sendiri dgn nama-nama yg mulia seperti ulama', tuan guru dan tuan haji. tapi hakikatnya seorang manusia yg sgt byk dilemparkan dgn caci nista, sumpah seranah dan kejian dgn nama-nama yg sangat hina terpilih dan diangkat menjadi tetamu Allah tersebut.

Sungguh....Allah Maha Besar!
----------------------------------
nampak sangat ko nie budusssssszz!!!
kita nie dah berada diakhir zaman ngol..yg duk perintah arab sana adalah anjing2 yahudi!!!so ko pk la sendiri kalau madet bleh masuk kaabah,agak2 dia brada kat side mana?hanya geng sama geng jer leh masuk...

kahkahkahkahkahkahkahkaj
buduzzzzzzzzzzzzzzzzzz
kihkihkihkihkihkih

Anonymous said...

aku nak kesian pun ada kat komando bebal nie..negara dah lebih 50 tahun merdeka,kalau ko kluar statement camnie,budak2 tadika yg beum mumaiz pon bleh gelak sampai termuntah..melayu macam ko la yg bangang sebenarya...aku bukan taknak menjawab,tapi statemet2 korang semua LEVEL2 BUDAK PRA-TADIKA..SO AKU LAYAN LAA KORANG CARA BUDAK PRA-TADIKA...


KAHKAHKAHKHKHAKAHAKHAKAHKAHAKHA

Anonymous said...

LOM AKU JUMPA BAGHAL2 KAT SINI,YG BLEH KUARKAN STATEMET YG CANTIK..SO APA LAGI,,PROVOK+GODAKKKKKKKK!!!!!MARI LAYAN ADIK2 BARU SKOLAH NIE...HEHEHEHEHEHHEHEHEHHEHEHHE

KAHKAHKAHKAHKHAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

DENGAN BANGGA AKU JAWAB HANYA AYAHANDA TUN MAHATHIR YANG PERNAH JADI TETAMU ALLAH DI JEMPUT KEDALAM KAABAH DI TANAH MELAYU NI!

SEKOR PRESIDEN PAS PUN TAK PENAH TAPI BERLAGAK MACAM SAMA TARAF DENGAN RASULULLAH SAW!

NIK AZIA,HADI AWANG,ANWAR BERAHIM DAN MAMHPUZ OMAR BAKAL JADI TETAMU NERAKA ALLAH KIRANYA MASIH TIDAK BERTAUBAT!
---------------------------------
KO NIE KOMPOM JENIS MELAYU YG LEPAK
KAT WARUNG MAIN DAM DARI PAGI SAMPAI PETANG.PASTU ORDER SECAWAN TEH.KAHKAHKHAHKAHKAH..

STATEMENT KO NIE KALAU LA ANJING PANDAI BACA,ANJING PON BLEH MUNTAH TAU TAK...


KEKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKKEKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKEKEKEKEKKEKEKKE

Anonymous said...

BETUL LAA APA YG AKU NAMPAK SKRG,UMGOK TUE MENGAJAR MELAYU JADI BODOH!!!!

MALANG SUNGGUH PADA PENCACAI UMPORO...

KAHKAHKAHKHAKKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHAKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

TAK FIGHT LAA MASK BLOG NIE...HEHEHEHEHHEHEHEHHEHE..

TAKDA CALON YG BERKALIBER LANGSUNG..
SEMUA JENIS MELAYU HAPRAK!!!!

KEKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKEKKEKEKEKEKKEKE

Anonymous said...

kenapa awak sorang2 je yg ketawa sorang-sorang?

pencacai anuwar yg lain mana? ke..memang tinggal awak sorang je?

hehe

Anonymous said...

la.....balik balik copy paste komen orang lain..pas tu ketawa sorang-sorang..

kes tin kosong..

Anonymous said...

kesian gila tin kosong ni

mana geng2 yg lain?

tu la dulu sekolah agama ponteng

xtau kot Kaabah, Mekah tu Allah pelihara sejak dari dulu lagi

kasihan~

Anonymous said...

wah wah wah...

sukanya ketawa berdekah dekah sorang2. geng lain mana?

nape suka sgt ni? suka tgk belalai Anwar eh..

Anonymous said...

ADA LAGI YG BERSUARA...HEHEHHEHE..
KALAU KORANG NAK TAU AKU BUKAN ORG PKR OR PAS APATAH LAGI UMNGOK..AKU MENENTANG MELAYU2 BODOH YG SUKA BERPECAH BELAH..POLITIK TUE KOTOR!!!!
AKU BENCI DENGAN MELAYU2 TOTOK KARAT DARI KETIGA2 PARTI MELAYU NIE..SAMPAH!!!!
----------------------------------kesian gila tin kosong ni

mana geng2 yg lain?

tu la dulu sekolah agama ponteng

xtau kot Kaabah, Mekah tu Allah pelihara sejak dari dulu lagi

kasihan~
-----------------------------------
SEBENARNYA KO TUE YG BUDUZZ,,CKP ORG TAK SEKOLAH,KALAU TAK CAMNER AKU BLEH KEJE HEBAT SKRG...BUDUZ!!KO
TUE YG TAK TAU AGAMA+SEJARAH TAPI NAK SEKOLAHKAN ORG...MAKIN JELAS KEBODOHAN KO..
----------------------------------
AKU TAK PERLU MEMBER2 MACAM KORANG YG PENGECUT...SORANG2 PON BLEH SEKOLAHKAN KORANG!!!!!


KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

komandomelayu said...

ANON 2;53

KAU NI LAKI KE PUKI!
LAIN KALI KAU BACA SEJARAH KAABAH BYK KALI SEBELUM NAK ULAS KOMEN AKU! BODO!

BERANI KAU DTG SINI LA AKU NAK TENGOK KAU GELAK SAMPAI KELUAR TAHI!

AKU CABAR KAU BAGI LA FAKTA2 KALAU KAU TU PANDAI SANGAT SOKONG JUBUR PKR TU!

SENDIRI KAU TU JENIS MELAYU OTAK LEMBU YG KAU TAU GELAK BODO!

BAGI ADDRESS KAU LA BIAR AKU CARI!

Anonymous said...

ha, komando melayu mintak address tu? ada berani? ke berani gelak kat sini je?? cut n paste aje keje nye..tin kosong..tin kosong..

bagi nombor handphone sekali. oh, kau keje hebat eh..ok la..bagi nombor pejabat sekali.

itu kalau berani la..

kalau tak berani, hmm tau dah spesis tin kosong camtu le.. bagi alasan bongok boley le..

Anonymous said...

(aku yakin ramai yg tgh gelak sakan sambil geleng2 kepala)

Anonymous said...

anon kakakakakaka...apa lagi,kau kan hebat..komando melayu minta address tu..hehehe

Anonymous said...

anon kahkahkah..cakap gedegor,baru minta address telor dah masuk ke dalam..piiiraaahhh mabukkk

kebabilan said...

kalau anwar kena hukum rejam dgn batu.. aku nak tumpang baling.. kaw2 punya aku baling.. kalau boleh aku nak baling 100 kali.. boleh tak.. kalau pas memerintah buat hukum hudud lee... tapi mustahil..

Anonymous said...

Nampak gayanye PRU13 dah dekatlah ni...

Dulu kata siAnwar peliwat...

Sekarang Penzina...

Lepas ni...Perogol pulak agaknye...

UMNgOk, UMNgOk...

Takut benar akan tumbang pada PRU13 nanti...ye tak...

Yang korang beriya2 sangat mempertahankan pemimpin2 korup korang tu kenapa...apa yg korang dapat...

Ini semua politik kotorlah bro...

Mereka tu semua dah terdesak, macam cacing kepanasan...takut hilang pangkat, gelaran, kontrak, kroni, duit...fulus tak akan masyuk lagi kalau UMNgOk/UMporNO dan Barang Naik (BN) tumbang...

Itu yg buat macam2 kerja kotor ni...lepas satu, satu...selagi Anwar tak masuk penjara...selagi tu lah kerja2 kotor dan keji ni tak kan berhenti...

Kadang2 heran juga bila fikir2 kan M'sia ni...kerajaan nya mengalahkan Mafia, CIA...malah lebih dahsyat lagi kerja2 jijik nya...yelah...sampai boleh letupkan orang pakai C4...boleh buat video tempek gambar orang lain...tapi kesian...nampak sangat tipu...

He he

komandomelayu said...

ANON 4;35
KAU NI SEKOR LAGI MELAYU BEBAL OTAK LEMBU!

KALAU TAK KENAL C4 TAK YAH DOK SEDAP MULUT BUSUK KAU FITNAH KES ALTANTUYA TU MCM ANWAR JUBUR KAU TU! BODO

LAGI ADA KE SAKSI 4 ORG ATAU BUKTI VIDEO KES MONGOLIA TU?

DATANG LA KEM SG UDANG NI AKU TUNJUK C4 TENGOK TELOR DAN JUBUR KAU HILANG TAK? BODO!

MELAYU MCM KAU NI PATUT DICAMPAK DARI CHARLIE C130 KERANA MASIH SOKONG PKR JUBUR YANG DAH JUAL BANGSA KAU KAT CINA DAP TU!

Anonymous said...

anon kakakaka mana oi? menikus terus bila komando melayu minta address.

Kalau anak jantan, jumpa la face-to-face. Ada berani?

Tu kalau anak jantan la..ni anak ikan anwar..patut la pun dah terdiam...

hehe

Karl said...

Mana anon copy/paste kaki gelak sorang2 tu? Bagi la address!

Anon C4 bangang tu memang dah sah2 bangang. Bukti takda satu benda pun takda dok jaja cerita basi tu. Dah basi la cerita fitnah C4 ko tu dol.

Mentaliti pakatan riot memang takda point. Lepas tu pakat2 dok gelak konon2 dah menang debat. Cehhh. Style tu nizar bebal je boleh buat dol.

Anonymous said...

anon 4.35pm..

bukan kata saje ye. Ada kes. Sbb tu di bawa ke mahkamah. Tapi dia dibebaskan sbb teknikaliti. Ala...teknikal..tak tau? Yg jadi kepakaran Keparat Singh putar belit tu...alasan teknikal sahaja tetapi "he indeed commit" (wikileaks).

Barang naik salahkan BN. Ye la...tempat lain harga barang statik je tak naik naik....

Cuba kau pegi beli petrol kat singapore? ok la.. mcm mana dgn vietnam? thailand? itu yg dekat2 je aku sebut. Mereka juga ada sumber minyak asli yg tak le mewah mcm kat negara arab. Aku tau la adik aku keje kat pelantar minyak kat area sana.

balik balik itu je le modal kosong korang ye..?

Anonymous said...

Ish ish ish...

Kesian...

He he

X Navy Melayu said...

@ Komandomelayu 5:41pm

He,he Tak payah bagi C4. Jolokan detonator dalam jubur masing-masing. Sebelum nak activate trigger/plunger jangan lupa suruh dia orang melalak " FIRE IN THE HOLE" 3X

Tengok macamana rupa lubang jubur masing-masing. Garenti dia orang lebih rela di liwat oleh Anwar dari di sumbat detornator ke dalam jubur masing-masing. lol

Anonymous said...

Al-Juburit berjaya mengatasi fitnah keatas dirinya dengan bantuan ulamak.PRU 13 menang lagi.Setiap kali difitnah,kemenangan akan tercapai.Kejayaan cemerlang disambut di seluruh pelusuk dunia.Siri jelajah dunia bermula dari Sydney ke London,Paris ke Amsterdam,Vatican ke Munich dan terus ke New York sebelum ke Washington D.C.Kembali ke tanahair, beliau kongkek kongkek lagi sehinggalah.....pada suatu hari jadi melekat,tidak boleh cabut.Dia panggil orang kuat dia yang kemetot ke,ape ke untuk bawa seorang doktor rahsia bagi membantu.Namun tidak berjaya,keadaan semakin tenat.Takut nasib buruk seperti pasangan di Perak yang meninggal suatu ketika dahulu menimpa diri.Akhirnya niki ajis dipanggil untuk berdoa dan buat solat hajat agar dapat dicabut.....doktor dah cabut lari.Malang,Al-Juburit dan pasangannya gagal diselamatkan.niki ajis dan pas-pkr melancarkan rusuhan besar-besaran kerana sekali lagi UMNO melakukan konspirasi paling jijik dalam sejarah tamadun manusia.Ramai yang meratap hiba.

Anonymous said...

http://kibad.blogspot.com/2010/08/dr-mahathir-hadir-di-mesyuarat.html

kalau berani bacalah...