Thursday, May 5, 2011

VIDEO TERBAIK DARIPADA ZUKIFLI NORDIN.

19 comments:

PARANGkontot said...

MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL Mak bapak aku MELAHIRKAN aku dan menjadi MANUSIA yang NAMPAK berjaya TIDAK dapat menilai yang mana BETUL dan yang mana SALAH.

MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL semua ini PETUNJUK yang aku POHON kerana aku RASA Islam Aku lebih baik dari orang lain.

MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL, Hati aku TIDAK terdetik PETUNJUK semua ini kerana aku RASA aku telah menjalankan Amal Maaruf Nahi Mungkar seperti apa yang disaran kan oleh ISLAM.

MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL semua ustaz-ustaz ku yang BERSULAM dengan ayat-ayat Allah GAGAL melihat semuanya ini mainan POLITIK semata-mata.

MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL ahli politik yang aku SOKONG dengan KEPETAHAN mereka berkata-kata SANGGUP menyembuyikan KEBENARAN dan melaungkan PENIPUAN untuk menutupi kelemahan mereka.

MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!! MUSTAHIL!!!!

MUSTAHIL aku TERPAKSA behempas pulas mencari alasan dan MEYAKINKAN diriku bahawa :-
Semua PETUNJUK sudah semesti KONSPIRASI, KORUPSI, FITNAH peringkat tertinggi. KERANA itu saja ALASAN yang MASIH ada untuk aku terpaksa MEMPERCAYAI apa yang BERLAKU di sekeliling ku.

Dan amatlah MUSTAHIL aku di dalam golongan HATI yang terHIJAB .........!!!
.
“Apakah mereka tidak berjalan di muka bumi, (bukankah) mereka mempunyai HATI yang dengan itu mereka dapat MEMAHAMI, atau mempunyai TELINGA yang dengan itu mereka dapat MENDENGAR? MAKA SESUNGGUHNYA BUKANLAH MATA ITU YANG BUTA, TETAPI YANG BUTA, IALAH HATI YANG DALAM DADA.” (Surah Al Hajj Ayat 46 )

Anonymous said...

Tak puas dengar ucapan nih..... Memang terbaek dari zulkifli nordin.... Gap cuba dapatkan ucapan yang penuh... Kita bongkar... Bongkar jangan tak bongkar....

Anonymous said...

Letak Babi dalam satu kandang, segalanya termasuk taik sendiri pon mereka balun licin..

Ini ler jenis2 manusia perangai Babi. Pasai nak balun segalanya, peduli aper mereka, dah berak taik dijilat masuk mulut balik..

Mudah2an Allah laknat keluarga mereka ini kaw kaw, didunia dan akhirat nanti.

TOKTEH

Anonymous said...

layarilah www.freemalaysiakini.com , sebarkan

pak jabit kg pisang said...

dulu beliau beridolakan anwar...pantang dicuit beliaulah yg ke depan......masa kes saiful rasanya dialah yg cadangkan qazaf....bila dah di tendang keluar PKR pasal pertahan isu tertentu...barulah beliau sedar mana kaca mana permata....harap beliau tidak seperti lalang....YB zul saya salute tindakan anda...

gerakan anti pembangkang said...

itulah...sedangkan orang yang berilmu agama mcm si datul Zul ni pun terpedaya...apatah lagi rakyat di luar sana nampak mcm pencacai saja. tu yg mudah sgt terpengaruh tu. skrg ni bila dah tgk anwar dlm video, sibuk nak cari 4 saksi pulak. andaikata Allah takdirkan satu hari ada lagi video Anwar yang dilihat oleh 4 saksi, mesti depa kata yang 4 saksi tu dibayar oleh UMNO. aduiiii.....sampai orang taksub sgt dgn anwar ni. Tak rasa JIJIK ke ada pemimpin macam anwar ni?

Anonymous said...

Terbaik lah zukifli, btl jgk ckp dia cuba kita tgk balik ucapan2 ANUWAR masa dulu2,bukan main lagi di caci maki parti yg menyokong dia skrg, mmg talam dua muka la c al-juboq ni..dasar ckp x serupa bikin taik hanjing..

karpal pula mmg dajjal juga sbb dia pernah kata 'kalau nk tubuh krajaan islam langkah mayat dia dulu' ini pon org kita yg pro pkr xsedar n trlampau bebal sgt smpai xreti nilai parti mana yg btl2 x hipokrit.

hidup melayu islam..!!
hidup umno bn..!!

Anonymous said...

bagusla kalo zukifli ni dh sedar mana yg benar mana yg salah, cuma kita perlu sedar kn lagi lah pencacai2 al-juboq yg terlalu taksub,hinggakn tak dpt beza kan mana mas mana permata,

al-juboq harus bertaubat,jgn nk memperdaya rakyat m'sia ke jalan songsang kau 2..

al-juboq dajjal malaysia..!!

Anonymous said...

sedarlah wahai rakyat m'sia sesungguhnya al-juboq ini adalah manusia bertopengkan syaitan yg menyesatkan umat islam dan rakyat m'sia ke jalan hitam.

hanPAS said...

Betul la DR M cakap Melayu mudah lupa... tengok tu..dah berlambak-lambak Si Dajal ALJUBURI buat fitnah...menipu...memaki hamun...membuat onar...tapi para pencacai taik PR ni boleh buat dak jer... Aku heran betul...tangkal sami batak mana la ANUwar pakai...sampaikan tok guru nik Ajis yg selalu ANUwar gelar si tua kutuk nak mampus teropah kayu mangkuk hayun tandas pun bermati-matian bela AlJuburi...entah berapa tan air kencing Aljuburi diberi minum kat pencacai PR ni...
Semoga ALLAH s.w.t membuka pintu hati umat Islam PR yg sudah jauh tersesat ini...AMIN !

Anonymous said...

[6] Sesungguhnya orang-orang kafir (yang tidak akan beriman), sama sahaja kepada mereka: sama ada engkau beri amaran kepadanya atau engkau tidak beri amaran, mereka tidak akan beriman. [7] (Dengan sebab keingkaran mereka), Allah mematerikan atas hati mereka serta pendengaran mereka, dan pada penglihatan mereka ada penutupnya; dan bagi mereka pula disediakan azab seksa yang amat besar. [8] Dan di antara manusia ada yang berkata: "Kami telah beriman kepada Allah dan kepada hari akhirat"; padahal mereka sebenarnya tidak beriman. [9] Mereka hendak memperdayakan Allah dan orang-orang yang beriman, padahal mereka hanya memperdaya dirinya sendiri, sedang mereka tidak menyedarinya. [10] Dalam hati mereka (golongan yang munafik itu) terdapat penyakit (syak dan hasad dengki), maka Allah tambahkan lagi penyakit itu kepada mereka; dan mereka pula akan beroleh azab seksa yang tidak terperi sakitnya, dengan sebab mereka berdusta (dan mendustakan kebenaran). [11] Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Janganlah kamu membuat bencana dan kerosakan di muka bumi", mereka menjawab: " Sesungguhnya kami orang-orang yang hanya membuat kebaikan". [12] Ketahuilah! Bahawa sesungguhnya mereka itulah orang-orang yang sebenar-benarnya membuat bencana dan kerosakan, tetapi mereka tidak menyedarinya. [13] Dan apabila dikatakan kepada mereka: "Berimanlah kamu sebagaimana orang-orang itu telah beriman". Mereka menjawab: "Patutkah kami ini beriman sebagaimana berimannya orang-orang bodoh itu?" Ketahuilah! Sesungguhnya merekalah orang-orang yang bodoh, tetapi mereka tidak mengetahui (hakikat yang sebenarnya). [14] Dan apabila mereka bertemu dengan orang-orang yang beriman, mereka berkata: " Kami telah beriman ", dan manakala mereka kembali kepada syaitan-syaitan mereka, mereka berkata pula:" Sesungguhnya kami tetap bersama kamu, sebenarnya kami hanya memperolok-olok (akan orang-orang yang beriman)". (AlBaqarah: 6-14)

[16] Mereka itulah orang-orang yang membeli kesesatan dengan meninggalkan petunjuk; maka tiadalah beruntung perniagaan mereka dan tidak pula mereka beroleh petunjuk hidayah. [17] Perbandingan hal mereka (golongan yang munafik itu) samalah seperti orang yang menyalakan api; apabila api itu menerangi sekelilingnya, (tiba-tiba) Allah hilangkan cahaya (yang menerangi) mereka, dan dibiarkannya mereka dalam gelap-gelita, tidak dapat melihat (sesuatu pun). [18] Mereka (seolah-olah orang yang) pekak, bisu dan buta; dengan keadaan itu mereka tidak dapat kembali (kepada kebenaran). (AlBaqarah: 16-18)

[42] Dan janganlah kamu campur adukkan yang benar itu dengan yang salah, dan kamu sembunyikan yang benar itu pula padahal kamu semua mengetahuinya. [43] Dan dirikanlah kamu akan sembahyang dan keluarkanlah zakat, dan rukuklah kamu semua (berjemaah) bersama-sama orang-orang yang rukuk. [44] Patutkah kamu menyuruh manusia supaya berbuat kebaikan sedang kamu lupa akan diri kamu sendiri; padahal kamu semua membaca Kitab Allah, tidakkah kamu berakal? [45] Dan mintalah pertolongan (kepada Allah) dengan jalan sabar dan mengerjakan sembahyang; dan sesungguhnya sembahyang itu amatlah berat kecuali kepada orang-orang yang khusyuk; [46] (Iaitu) mereka yang percaya dengan yakin bahawa mereka akan menemui Tuhan mereka, dan bahawa mereka akan kembali kepadaNya.
(AlBaqran:42-46)

rose

gerakan anti pembangkang said...

cuba korang bagi surat kat nik aziz dan hadi juga kepada anwar yang ada dalil2 macam si rose tulis tu. mungkin puak2 ni dah lama tak tengok quran sebab asyik baca buku budha di Lim kit siang dan si karpal singa tu.

Anonymous said...

hahahaha klu compare ngan chua soi lek tak la hebat mana si nuar juburi nih...tahniah la pada nuar aljuburi kerana anda berjaya mencabar kaum lain dlm hubungan seks...cuma chua soi lek tak main belakang laa....lepas nih nuar al jburi boleh duk diam2...carik populariti lain lak....hahahaha

Anonymous said...

Kapal Singh, betul2 kaw!

Kamarul said...

fuhhh.. video terbaik bro !! letak full version bro, please..

komandomelayu said...

HARAM JADAH MANA PULAK PI BLOCK VIDEO NIH!!!

TAKUT LE TU!

NI MESTI KEJE PU KI RAR SAM PUNDEK KETOT!

ROSE 09:37 TU LEBIH LAYAK DARI NIK AJIS JADI PEMIMPIN PARTI ISLAM SEMALAYSIA!!!

TOLONG FWD KAT SEMUA BLOG BLOG PAS DAN PKR.

Anonymous said...

video tulis this video is private

tak bleh tengok gap..

RASAY MACAM BEST GAP

CARI GANTI GAP

Anonymous said...

BUAT BACKUP LAIN KALI..

Anonymous said...

Bideo tak boleh tengok....!!!!!

Tension la aku mcm niiii!!!!!