Monday, June 6, 2011

AHZAB.

 siapa ustaz yang tengah bagi ceramah ni ?

namanya ustaz mohd noor deris, bekas ajk pas pusat di zaman hj hadi dan fadhil noor. dia bukan ustaz biasa, dia pensyarah di UM.

foto ini aku amik masa program SSDE (selamatkan selangor darul ehsan) minggu lepas di puchong.

ustaz mohd noor deris bagitahu pas bergabung dengan dap dan pkr untuk meruntuhkan sebuah kerajaan islam di malaysia. ia ulangan peristiwa ahzab.

dia cakap benda ni minggu lepas. 
hari ini kata ustaz mohd noor deris terbukti benar. 

pas bukan sahaja nak tumbangkan kerajaan islam melalui gabungan dengan parti kafir laknatullah dap, malah pas juga telah mengorbankan perjuangan 'isle' mereka demi kemarukkan undi cina.

take beer pas !

74 comments:

aku je said...

mudah benar pemimpin PAS menghukum UMNO sebagai kafir. Kemudian pengikut mereka bersama-sama mengkafirkan UMNO. Kemudian begitu mudah pula mereka menidakkannya apabila terkena pula batang hidung sendiri.

Hari ni, mereka bekerjasama dgn DAP. Menolak tepi pembentukan sebuah negara Isle ala PAS, menolak hukum hudud ala PAS demi kecintaan mereka terhadap DAP serta dendam kesumat terhadap UMNO.

Tahniah PAS kerana telah menjadi sebuah parti sekular dengan ucapan selamat menjadi keldai DAP.

Anonymous said...

Orang2 MELAYU mesti menolak PAS. Mereka dah lari dari perjuangan sebenar! Jgn aniayai masa depan anak2 dan cucu cicit kita!!!

Anonymous said...

Parti Ajaran Sekular memang kena dgn perjuangan puak2 nik ajis & the gang kita boleh gelar

Anonymous said...

PAS + DAP = PERJUANGAN ALKAFIRUN!!!

Anonymous said...

Sdra GAP,

Kita semua tahu bahawa ini bukan kali pertama PAS menukar haluan perjuangan.

Sebelum PAS bertukar kepada KEPIMPINAN ULAMA pada awal 80an, PAS menentang UMNO atas dasar UMNO bekerjasama dengan parti bukan Islam. Ceramah-ceramah PAS dipenuhi dengan ucapan mengkafirkan UMNO, kerana UMNO mengambil parti-parti 'orang kafir' sebagai 'wali' atau kawan.

Selepas bermula KEPIMPINAN ULAMA, PAS mencari alasan lain pula untuk terus 'berperang' dengan UMNO di dalam pilihanraya. Kali ini, menuduh UMNO menentang penubuhan NEGARA ISLAM dan perlaksanaan HUKUM HUDUD. Sekali lagi UMNO dikafirkan kerana kononnya menolah HUDUD.

Sekarang PAS telah mengenepikan perjuangan NEGARA ISLAM dan perlaksanaan HUDUD. Dan PAS sendiri telah bekerjasama dengan parti 'orang kafir' DAP. Jadi apa lagi ALASAN PAS untuk terus memecahkan perpaduan umat Melayu.

Amat benar kenyataan Prof. Madya Ustaz Mohd Noor Deris, bahawa PAS sekarang sebenarnya sedang bekerjasama dengan DAP dan PKR untuk menumbangkan sebuah Kerajaan Islam. Walaupun PAS tidak mengiktiraf Malaysia sebagai sebuah negara Islam(mengikut salah faham mereka), HAKIKATnya, Malaysia ialah sebuah NEGARA ISLAM.

Malaysia ialah sebuah negara Islam kerana:
1. Ketua negaranya(Yang Dipertuan Agung) ialah seorang Islam.
2. Kuasa badan-badan keselamatan seperti Tentera, Polis dsb terletak di bawah penguasaan orang Islam.
3. Tidak ada halangan terhadap umat Islam melaksanakan rukun-rukun Islam.

Itulah di antara kriteria-kriteria utama bagi menentukan sesebuah negara itu ialah sebuah NEGARA ISLAM, mengikut tafsiran ulama-ulama Islam.

Anonymous said...

para pengikut, para penyokong PAS yang berserban, berjubah, bertudung labuh sedang menggelupur keresahan kerana tiada lagi jaminan pangkah PAS, masuk sorga.

Abis la korang..kui..kui..kui..

Karl said...

Parti yang diasaskan atas sifat dendam, tak puas hati dengan kekalahan jawatan, ni lah hasilnya. Penubuhannya pun dengan niat tak betul. Perjalanannya pulak lagi la tak betul.

LIWAT itu HARAM. PLURARISME itu SESAT!

Anonymous said...

ni la ustaz lahanat yg dangkal otak..jilat jubo najibabi

Anonymous said...

Saudara GAP,

haram bagi ORG ISLAM itu menggelarkan ORG ISLAM yang lain sebagai kafir..

Hanya Allah yang maha mengetahui tetapi tidak bagi manusia biasa..

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 1:44 PM,

Kao jilat siapa punya pulak?

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 1:44 PM,

Kao tu bijak sanggat ke? Mana bijak Sabu kao tu dengan Ustaz ni? Aku rasa ilmu dia lebih tinggi dari ilmu Sabu.

Coba kao bagi biodata Sabu kao tuh?

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 1:44 PM

Orang kau jilat jubor siapa? Jubor Anwar, Kit Siang, Guan Eng & Kapal Sing...... Jilat ke kena jolok jubor? Ke kena sebat jubo sebab jubo puak kau tu jubo keldai.

Moshe said...

Kepada barisan kepimpinan PAS yg baru dan ahli ahli PAS amnya saya ucapkan "lakum di nu kum wali yaddin".

Aku tetap Melayu, hidup matiku melayu, tanah tumpah darah ku tanah melayu, adat resamku bahasa ku sejarahku tetap melayu.

Tak kan aku jadi yg lain melainkan Melayu.

Anonymous said...

Sdr Anon 1:44 PM,

Kalau orang tidak berpihak pada pihak kamu kamu kata orang itu otaknya dangkal. Ustaz tu bukan calang-calang ilmu agamanya berbanding dengan kamu aku agak sebab kalau ilmu kamu tinggi, cara penulisan kamu tidak akan sama dengan tuturcara Mat Sabu dan Mahfuzzzzz

Moshe said...

kepada barisan kepimpinan PAS yg baru dan ahli ahli PAS amnya saya ucapkan "lakum di nu kum wali yaddin".

Aku tetap Melayu, hidup matiku melayu, tanah tumpah darah ku tanah melayu, adat resamku bahasa ku sejarahku tetap melayu.

Tak kan aku jadi yg lain melainkan Melayu.

Anonymous said...

hari ni dua tiga ekoq staf kat tempat kerja aku yang terkenal dengan kaki sokong dan fanatik pas senyap sunyi dan lari malam. nak buat macammana. selama ini modal depa mengutuk umno dan bn adalah negara Islam dan Hukum Hudud. Las-las tok-tok haji ketua depa pi istihar dalam Quran tak sebut negara Islam dan hukum hudud bukan prioriti. nahas. baru tau. aku nak tengok sampai bila nak sorok muka atau apa pulak temberang baru yang nak dijaja.

Anonymous said...

anon 1.44pm,
kau ni la keldai lahanat yg dangkal otak..kena ehem ehem dgn Anwar Pandikutti.

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 1:44 PM : Ko tue lagi lahanat la babii...dasar puaka totok PR gampang penjilat jubor Nuarbabi...

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 1:44 PM,

Bahasa kau tu menunjukkan tahap pemikiran orang-orang PAS yang lain. Otak udang tapi khayal macam IQ = 1,000. Gaya kau tu sama dengan Mahfuzzzzz dan Sabu dan memang kena lah benar lah kata pepatah, di mana tumpahnya kuah kalau tidak di nasi. Sabu & Mahfuzz dan PAS laksana ketam ingin mengajar anaknya berjalan lurus. Dasar katak bawah tempurung, tempurung di dalam kotak dan kotak pula berada di bawah rumah. Selagi kotak tidak ditarik keluar, tempurung tidak diterbalikkan maka terkulat-kulat la kau kat bawah sana......

Anonymous said...

aku rasa, selepas pemilihan pas yg baru berlalu, kalaulah pas tak sama dgn umno, maka pas makin teruk dari umno, mat sabu? hahahahaha,,,hahahahaha, mari kita pakat gelak ramai2, mat sabu bakal presiden pas (parti islam?) hahahaha. lalalalala.

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 1:44 PM,

Lepas ni maki lah lagi sebab parti kau tu dah bukan parti Islam. Islam kau hanya topeng untuk menipu pakcik-pakcik, makcik-makcik, budak PASTI dan budak-budak sekolah dan budak IPT yang dapat pinjaman/biasiswa tapi duit buat beli motor dan mini compo. Habis belajar liat nak bayar dan maki hamum orang yang memberi pula. Memang dasar orang tak bersyukur...... Kufur nikmat.

Anonymous said...

DA terang lagi bersuluh siapa PAS sebenarnya...

Puak2 Anwarisme dan menguasai PAS..tiada lagi laungan Negara Islam (Pasal Malaysia dah mmg negara Islam pun)..tiada lagi perjuangan menegakkan hukum Hudud (PAS bukan nak buat pun hukum hudud, nak jual untuk dapat undi jer)...so mcm mana ni totok2 PAS sekalian? Apa perjuangan anda sebenarnya dalam PAS? Hancurkan kerajaan Islam/Melayu UMNO?

ALLAH dan buka hijab sebenar wajah2 pemimpin PAS dan juga penyokongnya...munafik, janji tapi x tepati, janji nak tegakkan Daulah Islamiah, sekarang kerana nak kongsi kuasa dengan DAP, perjuangan Islam dah tolek tepi...

Aku yakin selama ini pemimpin2 PAS + penyokong totok PAS mmg hanya bertopengkan Islam, tapi hati bak syaitan, berjubah, berserban hanya untuk kaburi mata umat Islam, dalam masa yg sama memecah belah, melemahkan umat Islam itu sendiri...

Apa yang PAS bincang dalam muktamar PAS? politiking semata-mata..ada bincang mcm mana nak perkasakan Ummah? masalah sosial umat ISlam? akidah umat Islam? ekonomi umat Islam? x da kawan....yg ada cuma kuasaa..kuasa..kuasa...giler apa parti PAS ni? Jelas dan terang PAS mmg Parti Anak Syaitan!!!

Anonymous said...

Anon June 6, 1.44p.m. Amboi kata Ustaz tu dangkal...Beliau Pensyarah UM awak tu apa. Compared to Mat Sabu Art & Design student UITM tu pun Dropout.
Jika diperhatikan pembakang ni suka gunakan perkataan JILAT ....Yak !tulah hobby mereka agaknya. Ada 4 saksi ke tuduhan anda tu.

Nampaknya HUDUD Pas dah JUMUD.

Anonymous said...

Alhamdulillah, hasil drpd begitu banyak solat hajat yg telah dilakukan, Allah Ta'ala telah menunjukkan satu persatu mana yg haq & mana yg berkahaq.

Tapi besalah tuh, kalu yg tak memenuhi kehendak kita, adakah sanggup kita mengakui kebenarannya?

Allahu Akbar!
Allahu Akbar!

Anonymous said...

PAS gila kuasa..... Bila dah berkuasa pulun sakan lupa halal haram. PAdan muka kena tipu oleh geng-geng penipu. Dari dulu sampai sekarang asyik kena tipu dan kena kencing lepas ni kena sula pula. Padan muka kerana taksub sabggat dengan kuasa di dunia sampai lupa segala-galanya. Terima kasih kerana termasuk dalam golongan pemecah ummah. Bukan berusah untuk perpaduan ummah tapi lebih suka ummah berpecah.

Anonymous said...

Alhamdulillah. Tahniah kepada barisan “Dai’e Rijalullah”- pucuk pimpinan PAS yang baru!

Tahniah. Abang Mat Sabu - TP PAS = “Amirul Jihad PAS” @ "Panglima Jihad Gempur Firaun UMNO" yang baru.- TP PAS perlu tegas, istiqamah, gigih & agresif sebagai “dai’e ilallah” yang mesra rakyat, jangan lembab dan lembik lagi ....... terutama berdepan politik kotor, rasuah, jijik, lucah & ganas UMNO.

Lawan tetap lawan - Peperangan alam maya terhadap para penjilat tegar UMNO yang pelahat habuan "subsidi" dan “rasuah" duit panas Umno/BN. Lawan ahli munkar dan ahli fasik UMNO adalah jihad fisabilillah.

Jangan ada seorang pun dari pucuk pimpinan baru PAS selepas ini yang "belot" mengkhianati amanah rakyat dengan “U-turn” menjilat UMNO sekadar terpesona dengan tawaran manis "asobiyyah jahiliyyah UMNO" dan hajat duniawi peribadi!.

Kita semua – sama ada ulamak, professional, korporat, pegawai awam, pekerja swasta, hartawan, rakyat marhein - adalah “Dai’e/ Aktivis Islami” masakini hendaklah langsaikan "hutang" lama para pejuang terdahulu untuk lenyapkan kebongkakan & kedurjanaan UMNO dibumi Malaysia ini!

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 3:12 PM,

Langsaikan hutang mendenya? Perjuangan dahulu tak sama dengan sekarang sebab sekarang PAS sudah menyimpang dari perjuangan asal.

Siapa yang ganas? Dalam politik mana ada ganas? Semua orang mahu main 'cas keting'. PAS sesama PAS pun main 'cas keting'. Kalau tidak ada suara majoriti jangan mendabik dada kita mewakili suara hati semua.

Take beer my friend

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 3:12 PM,

Siapa yang mempunyai semangat 'asobiyyah jahiliyyah'? PAS pun bersongkol dengan DAP & Anwar yang mencekik duit hasil bantuan Yahudi juga. Sudah lah, apa kao fikir kau kau tinggi di sisi Allah s.w.t? Apakah kau yakin segala ibadat kau itu berkualiti dan diterima Allah s.w.t?

Anonymous said...

anon 3:12

ini lah salah satu rakyat yg terpesong dari akidah,iaini mengkafirkan org.

takotlah aku baca risalah kau ni..
mcm dh xda mahzab pun ada jugak..ekekeke..

hei kawan buka mata sikit la, perjuangan bukan utk kita,tp utk ank cucu cicit kita!!!

note: kau pg ambik air sembahyang cpt,moga2 dibukakan pintu hatinya utk bertaubat,hehehe..

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 3:12 PM,

Orang PAS pun dok kejar harta dunia juga. Tak percaya? Coba-coba celik biji mata tengok pemimpin kerajaan PAS Kelantan tu mana dapat duit berkepuk-kepuk? Harap kan gaji? Sampai mati pun depa tak buleh simpan duit berkepuk-kepuk. Hu hu hu........ Mengata dulang paku serpih!!!

Anonymous said...

Yakinlah Islam sudah dicemari oleh Pas demi politik yang penuh dengan putar belit semahu mahunya.Kalau dlm politik,politik itu ".art of possible".Dengan Pas Islam tidak ada lagi Istiqamah.

Anonymous said...

Tu la org2 PAS,asyik mendabik dada menganggap mereka itu mulia drpd org lain....Bila ditunjukkan mana kesalahan mereka,mereka tak nak dengar sebab masing2 takbur dengan diri sendiri....Kalau ada ulamak yg tak sependapat,mereka akan menghina mereka dgn perkataan yg sgt hina...Masa zaman nabi,mmg ada satu golongan yg berperangai begitu,kalau korang baca sirah nabawi korang boleh tau siapakah mereka....

Anonymous said...

anon 3:12

dia ni dh meroyan lebih ni..
cuba ckp sikit murid2 parti mana yg ganas????????

PAS.....PAS.....PAS....CIKGU...

sbb pas baring tgh jalan menghalang sultan,dan bertopengkan serban dan jubah..haak ptuuih.. memalukan umat islam.

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 3:27 PM,

Anon 3:12 dah dijamin segala amalan dia berkualiti dan diterima oleh Allah s.w.t. Orang lain semua masuk neraka kecuali dia. Kena tipu, kena kencing dan kena suruh baring atas jalan pun dia rela walaupun yang suruh dia (tak suruh pun) baring orang DAP/PKR.

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 3:32 PM

Kau punya kenyataan amat spot on. Aku dah lemas bergaul dengan orang PAS ni. Bila bercakap selalu takbur tapi bila awek lalu mata tak berkelip tengok huh huh huh

Anonymous said...

Siapa yang fasik dan munafik 20 tahun dulu cakap lain sekarang demi mendapat undi china dah lain pulak cakapnya.Lidah sapa yang bercabang ni.Klau 10 tahun dulu ulamak ulamak ko mengkafirkan UMNO kerana bekerja sama dengan bukan islam.Tapi kau lupa sapa yang jilat balik perkataan itu.Mana dia Hukum hudud ala PAS ko yang di canangkan dulu.Dah 20 tahun memerintah kelantan jangan kata nak laksanakan hudud bentangkan kat Parlimen pun tak pernah.Sekarang terbit plak fatwa baru tak ada negara islam dalam Al-Quran ganti plak dengan negara kebajikan.Kebajikan apa?Lima negeri di tadbir PR apa kebajikan yang di buat.Apadah jadi dengan KUIN,apadah jadi dengan Yayasan Selangor,rugi berjuta juta ringgit.Apadah jadi dengan kontraktor kelas F di Selangor,Klau kau tak boleh jawab suruh Atok ko jawab.Mana dia jambatan yang dijanjikan kat Kelantan?Hingga sekarang ni cuma batu asasnya saja yang siap itu kosnya hanya tak lebih dari RM500.Jamban kat rumah ko pun lebih dari itu.

Anonymous said...

Kita tunggu dan lihat apa tindakan golongan ulamak yang cerdik dalam PAS. Apakah mereka akan membisu ataupun mereka bangkitmementang puak yang makan bersuap dengan DAP dan puak Anwar kawan Yahudi.

Anonymous said...

anon 3.12pm,

la...ludah ke langit kena cash ke muka sendiri.

Asobiyyah? Ini kan ke istilah 'islamik' PAS? Dah nak dipindah ke UMNO pulak.

Dulu kepimpinan ulamak. Yang lain dibantai sekular. Sekarang ni "kita semua – sama ada ulamak, professional, korporat, pegawai awam, pekerja swasta, hartawan, rakyat marhein" la pulak.

Pegidah!
Dah termalu kena tipu dgn negara Islam la..hudud la..
Abis la, tiket ke syurga sudah hilang..keh..keh..keh.. kesssian..

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 3:39 PM,

Apa jadi dengan Alam Flora? Khidmat mereka amat cemerlang tapi sekarang .......... Sedih melihat orang Islam yang sanggup diperhambakan oleh DAP and Anwar. Padan muka PAS, kena kencing, berak dan ludah oleh mereka tu. Take beer lepas ni

Karl said...

Anon June 6, 2011 3:12 PM:

AHAHAHAHAHA tergelak aku baca ketaksuban dan ke-assobiyahan ko terhadap parti mendukung plurarisme dan juga penyokong murtad tu.

Puak2 ko la paling banyak mentekedarah subsidi, gula kurang subsidi 20sen dah hentak2 kaki nak guling atas jalanraya.

Dah2 jangan buat lawak la dol. Masa puak2 ko dah nak sampai. Ko main2 dengan akidah ye. Nantikan balasan cash lagi dan lagi. Ko jadikan fitnah tu makanan ruji, putar belit ayat Al-Quran, ko tunggu je la nasib ko dan puak2 ko.

Orang buat maksiat ko peluk2 menangis2 nak bela. Hukum Allah ko buat main2 untuk selera politik. Kita tengok mana lagi hebat, parti politik assobiyah ko ke atau rancangan Allah. Heh.

Anonymous said...

lepas ni pencacai2 pas dah takde idea dah nak hentam umno.tengokla..
dulu gebang bukan main salahkan umno sebab tak nak hudud la, tak nak negara Islam la..org lain tak islamik la, sesat la..
skrg, apa yg depa cakap kat org, kena kat batang hidung masing2..hah, jilat la ludah korang balik.
kah kah kah

Anonymous said...

Ulamak PAS diserang sindrom BISU. Demi kuasa di dunia mereka jadi jem piston

Anonymous said...

Untung PKR, alih-laih PAS yang kena hentam hahahhahhahahha

Anonymous said...

PAs dah lah kena ludah, kena kencing malah kena bearak oleh DAP & PKR. Lepas ni aku ingat PAS ke lan*ap dek dua parti tu. Ramai yang cerdik tapi cerdik dikalangan orang bodoh hahahahhahahaha

Anonymous said...

note: TAKBIR!! ALLAHUAKBAR.. ingat takbir bukan hanya utk org pas sahaja, malah takbir jgk blh digunakan oleh ahli umno ataupun umat islam. hee..

aku ckp mcmni cz aku ada terbaca 1 artikel yg mana org pas melarang ahli umno utk melaungkan takbir.. apa kejadahlah org pas ni..

Servant of God said...

GAP,

Apa kata ko mula tambah2 posting ajak orang2 PAS yang masih ada iman dalam hati untuk join UMNO?

Aku percaya ramai yang masuk PAS ikhlas sebab sayangkan Islam tengah terkedu nih.

Pulak yang kat atas tuh Mat Sabu. Aku rasa amat susah golongan terpelajar dalam PAS yang betul mendalami Islam boleh menerima Mat Sabu.

What say you GAP?

AtengapekamuYeop said...

Anon June 6, 2011 3:12 PM,

kamu puak Pas mmg golongan yg celaka kerana parti kamu itu ditubuhkan atas dasar dendam semata-mata. agenda utk menubuhkan negara Islam & laksanakan hudud hanya untuk dijadikan umpan utk memancing ikan-ikan tolol mcm kamu tu..skrg tgk ape dh jadi? matlamat negara Islam ntah ke mana hudud pun dh dicampak ke tepi...skrg bersekongkol plak dgn komunis Dap..mmg puak2 kamu org yg jahanam!

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah.Segala solat hajat dan doa pengikut2 PAS telah termakmul.Semua topeng para pemimpin PAS telah terbuka dan menunjukkan wajah penipuan mereka dgn jelas.Bagaimana para ulama dgn begitu mudah memutarbelitkan Daulah Islamiah dan Hudud dgn menggunakan Alquran sebagai alasan.Sebenarnya mereka adalah org2 yg tewas kpd nafsu dan godaan dunia yg digula2kan DAP ( Kitsiang, Karpal, Guan Eng )dan PKR-Anwar. Jelas sekarang mereka adalah ularmak yg mengejar keduaniaan dan membelakangkan agama islam spt perjuangan para pemimpin terdahulu.Insaflah org2 Melayu /
Islam dgn sandiwara ini. Jauhilah org2 munafik,memperdaya dan bergelumang dengan maksiat dan fitnah siang dan malam. Janji Allah itu benar.

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah.Segala solat hajat dan doa pengikut2 PAS telah termakmul.Semua topeng para pemimpin PAS telah terbuka dan menunjukkan wajah penipuan mereka dgn jelas.Bagaimana para ulama dgn begitu mudah memutarbelitkan Daulah Islamiah dan Hudud dgn menggunakan Alquran sebagai alasan.Sebenarnya mereka adalah org2 yg tewas kpd nafsu dan godaan dunia yg digula2kan DAP ( Kitsiang, Karpal, Guan Eng )dan PKR-Anwar. Jelas sekarang mereka adalah ularmak yg mengejar keduaniaan dan membelakangkan agama islam spt perjuangan para pemimpin terdahulu.Insaflah org2 Melayu /
Islam dgn sandiwara ini. Jauhilah org2 munafik,memperdaya dan bergelumang dengan maksiat dan fitnah siang dan malam. Janji Allah itu benar.

Anonymous said...

Servant of God,

Tak payah.... aku dah lama join kao orang hentam puak-puak ni. Tak perlu kempen sebab orang yang celik hati dan celik mata sahaja yang boleh kenal intan atau kaca. Dah beratus posting dah aku yang pro PAS menulis kat sini semenjak hati aku terbuka untuk berjuang bersama kita walupun aku bukan puak mu. Yang penting kita!!! Ayuh maju ke depan dan ludah Anwar ...ptuiiiiiii Anwar

Anonymous said...

50 tahun org melayu undi umno and umno pro cina walau pun kawasan seratus peratus melayu dan hanya ada satu family cina duduk..itu la yang terjadi..merana org melayu kena halau,nak minta sign anak belajar mcm minta sedekah.rasuah merata..nak buat bisness goreng pisang pun ahli umno sapu..........nak jg pemimpin umno jgn citer la..kalau tak bapak menteri dulu baru layak..kalau tak bapak mertua umno baru layak.......itu la umno....... ........Lepas ni PAS baik dgn DAP..DAP yang sembelih melayu pada 13mei.PAS akan jadikan melayu mcm dekat serbia..mati kena sembelih...tu sebab mereka ni sanggup mati kerana cina mcm di perak..hati2 bila org berugama berpolitik sebab pahala mereka bole contra dosa yang mereka sedang buat sekarang

Anonymous said...

anon 4:29

patutnya kau bgtau mahaguru kau 2 sapa yg sebenarnya memecah belahkan umat islam kalau x Anuwar al-juboq 2..

kita mahu umat islam bersatu,dan menyedarkan yg mana terpesong dari akidah,ada phm?

sedangkan ABIM pun pernah cakap anuwar lah yg memecah belahkan umat islam dan terpesong dari akidah,so salah sapa?

Anonymous said...

siapa kata umno parti ank branak..
pkr pun ank branak..
pas pun ada ank branak..
dap lg la ank branak ank haram semua ada..

jd slh sapa kalau x salah ibu mengandung...hahahahaha

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 4:50 PM,

Baca elok-elok posting aku.

Ptuiii Anwar
Ptuiiii Sabu
Ptuiiii Mahafuzzz

Servant of God said...

Alhamdulillah,

Ramai sahabat2 yang sudah sedar. Aku cukup gembira bila mendapat tahu benda ni.

Tapi, aku rasa ramai lagi yang ingin keluar, tetapi segan kerana pernah meluahkan perasaan anti UMNO atau BN.

Aku percaya luahan mereka pada masa itu dibuat kerana telah diperdaya oleh tipu daya syaitan. Pada aku, yang dulu tu, benda dulu lah. Yang penting sekarang nih.

Tetapi, aku tahu menelan balik kata2 adalah amat azab bagi sesetengah orang. Oleh sebab itu mereka terus berjalan dalam kesesatan.

Aku harap, rakan2 sekalian boleh laa sekali sekala bercakap dengan lemah lembut pada orang2 PAS dan beri peluang pada mereka kembali ke jalan yang benar tanpa membebankan mereka dengan rasa malu.

Percayalah, beban malu mereka mmg sudah sangat berat.

Tapi kalau yang datang ke blog nih berbekalkan mulut sial macam UPIP muka lubang taik tuh, balun je! Hehehe

Takbir!

Anonymous said...

Servant of God,

Orang yang mengaku kesilapan mereka dan mererima teguran adalah lebih baik dari mereka yang dah lah bodoh, sombong pula tu.

Ptuiiiii Anwar
Ptuiiiii Sabu
Ptuiiiiii Mahfuzzz
Ptuiiiiii Khalid Samad

Anonymous said...

Take beer Sabu.. Take Beer.... Kelak dapat kuasa dengan apa cara sekali pun (sama dengan sahabat mu Anwar yang sampai sekarang gila kuasa tapi tak berkuasa).

Anonymous said...

PRU 13 / TAhUn 2013 mungkin UMNO tersungkur ditangan PAS . PAS dilandasan yg betul sekarang . Jumlah pengundi2 muda dan undi Cina juga India yg menyebelahi PAS . Nampaknya UMNO dan BN akan hilang kuasa. Pemimpin2 BN yg lemah dibeberapa bahagian ibarat lauk yg mudah diratah . 13 (angka sial buat UMNO) TAKBIR !!!!!!!!!

Anonymous said...

Mengapa UMNO akan hilang kuasa?

1. Melayu majoriti tolak UMNO

2. Melayu majoriti bersatu dalam PAS

3. Melayu majoriti mahu redha Allah

4. Melayu majoriti tak mahu bertuankan ketua2 lanun UMNO

5. Melayu majoriti yakin perubahan kearah kebenaran dan keadilan bersama PAS & PR

6. Melayu majoriti ingin pengkhianat bangsa UMNO diadili

7. Melayu majoriti tidak mahu diperhambakan oleh ketuanan UMNO @ diperkudakan oleh Tuan2 Besar para kaum bangsawan UMNO!

8. Melayu tak mau meLAYU berbudaya yahudi Apco lagi... rasuah & fitnah ...

9. Melayu sudah sedar...
Melayu bangkit bersama Islam.
Melayu bertamadun bersama Islam.
Melayu gagah bersama Islam.
Melayu memimpin ummah bersama ISLAM

&&&& etc......................

=> "PAS ganti UMNO" ...untuk Melayu & Rakyat Malaysia!
==> "PAS for All"
==> "PAS for Change"

Karl said...

Anon June 6, 2011 7:08 PM:

"Pemimpin2 BN yg lemah dibeberapa bahagian ibarat lauk yg mudah diratah . 13 (angka sial buat UMNO) TAKBIR !!!!!!!!!"

Tu yang aku saspek dengan puak2 penjilat macam ko ni. Skarang ada pulak percaya nombor2 ni ada angka sial pulak. ada angka bertuah pulak. pegang kunci syurga pulak. Haduihhh. aku nak gelak pun tak larat dah. macam2 perangai budak2 hamPAS ni. rentikan la percaya benda2 khurafat ni samdol oii. apekebangang sangat ko ni. ko ni tentu ada nombor bertuah kan?

SoG, bro, mana aku tak marah dengan mangkuk2 ni bro. ko tengok la penjilat tegar sekor ni.

Anonymous said...

salam GAP,
malam tu kau ke pakai baju hitam yg dok usung kamera tu?akupun ada gak kat situ.Ustaz Mohd Noor Deris mmg ada class tapi mungkin loghat Kelantan beliau yg agak pekat menyukarkan sedikit audien memahami maksud ucapannya(hehehe...aku ok sbb dah kursus bahasa Kelantan masa belajar kat sana dulu).

Bab ucapan Datuk Satim plak, aku rasa dia kurang mahir mengolah kepincangan 'kerajaan DAP' Selangor.Bukan shj isu rumah urut kat Puchong,Gereja kat Kg Tengah tapi isu2 yg lebih sensasi spt isu yayasan selangor,YBK,isu pasir,isu kontraktor sampah dan byk lagi isu2 sensasi kat Selangor harus dikupas dan didedah kepada orang2 kampung.



anakjati_sgway

Servant of God said...

Karl,

Aku faham sangat camne ko tension bro.

Juak2 tegar PAS nih bukannya bertutur, tetapi kentut melalui mulut. We just cannot believe the shit that they spew! Dah tuh taik yang berjejeh kat lidah tuh sampai pulak kat keyboard dia, mana tak tension kita bila melayan dorang nih.

Ko tengok contoh anon June 6, 2011 7:58 PM tuh.

Itu contoh terbaik kentut ikut mulut tuh.

Ko ingat dia percaya ke apa dia tulis tuh. Eh tulis pulak, copy n paste. Ko ingat dia percaya ke? Tipu level Gaban laaa. Langsung tak menyentuh topik artikel GAP, tau2 ada lak ceramah dia.

Dah laa mukaddimah kosong. Bagi fakta dari mana tah. Kita kat blog nih kata makin ramai orang benci PAS & PKR, at least ada gak sedikit bukti. Ramai gak laa orang posting sokong apa yang GAP kata.

Juak2 nih datang, bawak kotoran dari harakah atau keldaian daily yang dorang kata fakta. Kata orang dah tanak UMNO n BN. Sapalah yang nak percaya.

Kepada juak2 yang terfikir nak memperlekeh argumen aku pasal orang komen kat GAP nih, tolong beri perhatian sikit yer. Bilangan komen GAP dapat lebih kurang sama dengan A Kadir Jasin.

Tapi, bila mikir balik, malas aku nak sound sangat juak2 PAS nih. They don't care pun.

Asal dorang boleh kentut ikut mulut, suka laa dorang.

So Karl, sabar ye bro. Phrase "Juak PAS kentut ikut mulut" aku gubah khas untuk mu! Hahahaha

Anonymous said...

Sudahnya Islam pergi jua...

Anonymous said...

anon 7.58
Memang melayu sudah sedar
sedar dari ditipu
ditipu syurga pok nik
ditipu janji negara isle
ditipu dgn. hudud pas
anon 7.58 usahlah ko berangan
kembalilah kepangkal jalan
dah jauh ko sesat

Karl said...

SoG,

Hahaha. kalau macam tu aku kasi upkan sikit "kentut ikut mulut, pikir pakai buntut". ada rhyme sikit. boleh buat slogan baru untuk lalat ijau. Heh.

Anonymous said...

Untuk menjatuhkan sebuah negara Islam itu,pihak US/Zionis memerlukan bantuan dari dalam negara itu sendiri untuk mencapai matlamat mereka.Selalunya hajat mereka tidak sukar, kerana akan sentiasa terdapat pihak dalaman yang sanggup menjadi alat bagi menjatuh kerajaan sebangsa.PAS jelas adalah alat kepada Bintang Tiga DAP/SAP.Harap PAS dengan segera dapat menjatuhkan kerajaan sedia ada.Apakah si sabu boleh memertabatkan Islam sebagaimana nik ajis?sabu pasti lebih boleh lagi.

Anonymous said...

Buat penyokong totok PAS..lantak hangpa la..esok2 dan lunyai kena lanyak dek DAPigs, dan koyak jubor bantai dek Nuar baru nak sedar terpulangla...kot UMNO/BN ni kejam sgt la korang dapat tidur nyenyak tiap2 malam, makan puas2 sampai kembung perut, buleh buat muktamar secara besar-besaran..yea tak...

Asal UMNO/BN jer kejam, rasuah, nepotisme, kronisme..tang PAS maksum..x dah dosa..semua betui..patut la Kelantan semakin maju bawah PAS...cantikkkk...

Apa punya turrr la totok PAS ni...aku x kata UMNO tue baguih sgt ada cacat celanya..tapi PAS..jijik lagi adala bila dah berpelok sakan sama DAPigs dengan penjubor...

Dulu aku respect lagi la pemimpin PAS yg ala Islamic dari segi gaya bercakap dan berpakaian..ropa2nya...propa jer lebih..tau propa? retorik la...

La ni negara Islam dah x da, Hudud pun dah senyap PAS nka perjuangkan apa? Oiii.totok PAS habaq mai sikit la...hangpa perjuangkan apa pulak lepaih ni?? Ketuanan DAPigs? Ketuanan Peliwat??? Jijik sungguh la politik PAS ni...

Kot ya pun nak menang pilihanraya, nak dok Putrajaya jangan la lacurkan agama dan akidah umat Islam...banyak lagi cara lain..

Apa2 pun aku mmg dah x percayala kat PAS ni...cukup la...Aku cuma kesian la kat golongan ulama dalam PAS ni..makin lama makin tenggelam...baik la geng2 ulama ni masuk UMNO, tarbiahkan UMNO lagi baguih la..tinggalkan la juak2 Anwarinas dan penjilat DAPigs dalam PAS tue..biar la depa terjun dengan labu2nya...

ANACONDA said...

CABTEK GAP, SERANGAN YG BAIK...

NASIB BAIK ADA USTADZ NI (BEKAS AHLI PAS), YG AKU HAIRAN KENAPALAH TAK ADA PEMIMPIN2 UMNO YG LAIN KHUSUSNYA D PERINGKAT BAH2 KHUSUSNYA YG BERJAWATAN KETUA BAHAGIAN SENADA & SEIRAMA MENYERANG FUCKATAN HARAM NI, KENAPA TAK ADA GAP...

HARI2 KELUAR DLM UTUSAN MALAYSIA ATAU BERITA HARIAN ULASAN NAJIB, MUHIDIN YASSIN, HISHAMUDIN, SHAFIE AFDAL, ZAHID HAMIDI - MEREKA INI BERJAWATAN KANAN DLM UMNO & KERAJAAN, KENAPA HARUS BILA UMNO/BN MENYERANG PEMBANGKANG KITA GUNA USTADZ BEKAS PAS, EZAM MOHD NOR, ANUAR SHAARI, ZAHID MAT ARIF, UMI HAFILDA (TU PUN RAMAI WANITA UMNO YG MEMBENCINYA)...

BEKAS2 PKR YG LAIN TERMASUK KWN2 SI NUAR MCM DATO NALLA...

YG AKU LEBIH HAIRAN HINGGA KE HARI INI TAK ADA PUN SERANGAN MCA, MIC, GERAKAN, PPP KPD NUAR KE, SIVARASA KE, CHUA JUI MENG, TIAN CHUA & SBGINYA... KENAPA PERLU PAKAI BEKAS2 NI KHUSUSNYA...

MANA TAN SRI SYED HAMID ALBAR, TAN SRI MUHAMMAD TAIB (MIKE TYSON), KHIR TOYO, RAFIDAH AZIZ, AZIZ SAMSUDIN, PAK LAH, LIM LIONG SIK, SAMY VELLU, LIM KENG YAIK..., PEMIMPIN2 UNGGUL NI KENAPA LEPAS TANGAN, DAH TAK SYNG PDUMNO/BN LAGIKAH ???

Anonymous said...

BN masih lena, musuh dah bergerak dari rumah kerumah! Info ikhlas utk BN Leader !!!

Anonymous said...

MCA,GERAKAN,MIC tu macam mana? daha berapa lama bergabung?

kah kah kah kah..panddy kutty

Anonymous said...

Umno jer yang boleh majukan orang melayu.... pembangkang xle... umno memang untuk orang melayu.... melayu maju kerana umno

Anonymous said...

orang melayu maju kerana umno....umno banyak tolong orang melayu....umno terbaeikkk bro... umno the best...umno pasti berjaya

Anonymous said...

memang umno the best.....the best pandikutty..your times up...go retire..

Javier said...

Kepada barisan kepimpinan PAS yg baru dan ahli ahli PAS amnya saya ucapkan "lakum di nu kum wali yaddin". Aku tetap Melayu, hidup matiku melayu, tanah tumpah darah ku tanah melayu, adat resamku bahasa ku sejarahku tetap melayu. Tak kan aku jadi yg lain melainkan Melayu.