IKLAN BERBAYAR

Monday, June 6, 2011

MEMBUJUR LALU, MELINTANG PUKANG.

 masa meliwat macam-macam cara dia buat.
beli spenda levis la.
bagi seluar lah.
ajak kopi boy pi hongkong la.
siap bagi kopi boy kondo la.

masa nak meliwat bukan main lagi sopan budi bahasa.
can i fcuk u today , saiful.
dah meliwat, siap makan karipap lagi.

bila DNA kantoi, ini  konspirasi.
bila hakim minta alibi, jijah kata eerr err errrr...
abang nuar ada dengan kami.
ada dengan kami ?
kalau ada tunjukkanlah bukti

dah puas meliwat budak, nuar minta hakim digugurkan.
kalau kamu tu benar
lawanlah macam anak jantan.
bukannya membujur lalu melintang pukang.

31 comments:

Karl said...

GAP,

Itu baru si hamlau ni jadi ketua pembangkang, bayangkan kalau hamlau ni jadi PM? Tak pun, dibantainya mintak jadi Presiden? Mau dia liwat depan live broadcast pun orang tak boleh nak dakwa. Ciri2 diktator dari dulu sampai sekarang. Hamlau punya anuWar.

GAP KEMBALI said...

hamlau ? lama tak dengor perkataan ni karl.

nuar + hamlau = memang hamlau

Melayu Perak said...

tak sabor nak dengar kes dia hari ni...

aku je said...

tambah sikit lagi.

Jijah kata bang nuar ada dgn dia sekeluarga time tu.

Bukti plak menunjukkan sebaliknya. CCTV dalam lif di kondo tu ada Anwar kat situ masa yg tersebut.

Jadi, sah le Jijah berbohong demi suami tercinta pergi menjalankan misi melampias nafsu syaitonnya.

Anonymous said...

Anwar sebenarnya memang meliwat Saiful. Bukti sudah terbongkar, apa lagi, W Azizah? Sankaran Nair? Karpal Singh? Anu-war Aljuburi? Jangan lagi menegakkan benang yang basah. Mahkamah akan dikatakan kambing hitam jikalau membebaskan Anu-War.

Anonymous said...

anwar tak salah, hakim yg salah, hahahahaha.

Karl said...

GAP,

Hamlau tu pun masih lembut lagi kalau nak dibandingkan dengan kebanjingan anuWar ni. Mahkamah mintak bela diri pun puak2 penjilat tegar dia dah melolong, tapi kalau bela anak ikan tu kemain lagi. Mana mau lari nuar oiii. Tu yang ahlul keluarga penipu "alibi" tu pun jangan dibiarkan terlepas. Menipu macam makan nasik. Makan nasik pun kadang2 boleh tersedak, diorang ni menipu lancar je. Heh.

Anonymous said...

nasib kaulah labu....hidup penuh dgn dosa...dunia pun dah jadi69....ahkirat nanti....nasib kaulah labu..bertaubatlah al-juburi...

Anonymous said...

yg pasti, wan azizah dan nurul izzah bukan saksi alibi yg credible.

Anonymous said...

Diharap pihak GAP dapat membetulkan ejaan...bukan membujur lalu tapi menjubur selalu.


Pantun diatas pun macam tak kena je.

Anonymous said...

Bro GAP.. LU MEMANG BEST..
Betul kata Anon 11:50

(Menjubur Lalu, Meliwat Pukang)


WAKAKAKAKAKA

Anonymous said...

jangna marah yea..apa kata PAS dalam muktamarnya...lihat betapa buta mata dan hatinya dalam era akhir zaman...mereke kata BN buat vcd..tetapi mereka menghalalkan orang yang melakukan perbuatan terkutuk. Mereka mengaku taida dalam nas ALQURAN mengatakan tiada hukum untuk memperjuangkan ISLAM tetapi PAS memperjuangkan kebajikan. Lihatlah betapa manusia ini di spinkan oleh mereka yang mengaku dirinya warak. Ini lah tanda-tanda kita menghampiri kiamat. Mulai dari hari ini harapan kita supaya umat ISLAM akan sedar dengan cepat akan sandiwara PAS. Dahulu anwar dibalun kerana perbuatan anwar yang terkutuk tetapi hari ini Mat Sabu dah lafaz akan menyayangi manusia ini perilakunya lebih hina dari B.........apabila ulamak ditolak maka jawapan sebeginilah yang akan diberikan.

Anonymous said...

Outsiderz Sayz..

Salah tu bro.

Yg betol...

Menjubur Lalu, Melintang Pukang

Kahkahkahkah

Anonymous said...

Adakah cara ni Mamak berpolitik kat UMNO?
Tiada lain cara ke?
Asyik cuba aibkan orang dan guna sex video dan tohmahan melulu.
Apa standard politik UMNO ni yang memerintah sebuah negara?
Macam berpolitik kat hutan dengan monyet-monyet je.

Karl said...

Anon June 6, 2011 12:25 PM:

Orang kalau sedar diri dah bodoh, akan cuba membijakkan diri. Tapi ko ni sedar dibodohkan, tetap selesa dalam kepompong kebodohan ko tu.

Bukan BN yang sebarkan video tu oi samdol. Yang sebarkan keaiban nuar tu pun semua bekas-bekas kawan rapat anuWar. Ko takkan tak tahu sapa Ezam Md Noor, Nalla, Eskay dan ramai bekas2 kawan anuWar yang dah sedar dari diperbodohkan. Ko yang aku rasa tak pernah salam dengan anuWar pulak lebih sudu dari kuah. Pegi dah samdol. Ko cuma tahap baring atas jalanraya.

Ni aku bagi ko ilmu sikit.
Kajian saintifik menunjukkan monyet boleh cam muka monyet2 lain walaupun kita tengok semua monyet ni serupa, maka confirm monyet kalau tengok video anuWar, dia boleh cam orang yang sama dalam tu. Tapi ko pulak aku rasa, kalu anuWar menjubur depan mata ko pun ko akan cakap itu konspirasi UMNO.

Ko dengan monyet, sapa lagi bijak? Heh.

Anonymous said...

Apa plak standard PR memerintah sesebuah negara.Kebajikan apa yang di buat di 5 negeri dibawah pentadbiran pembangkang.Satu jambatan pun tak siap.Sewa pejabat pun tak mampu nak bayar.Kebajikan atok kau.

Anonymous said...

Helo Anon 12.25p.m. Aaai apa nak terasa pulak keaiban kata Hadi Awang video tu BESI aje so nothing to worry ALJUBURI soon MAT SABU yang memberi gelaran tu pun akan mohon maaf . MAT SABU lah orang yang pertama mengaibkan ANWAR takkan lupa kot.

UMNO tak pernah berpolitik dekat Hutan...hari tu siapa yang bersidang BAWAH POKOK ek...?
itulah parti yang berpolitik macam MONYET...dan suka berguling2 atas jalan raya.

ZK said...

haha rilek la bro...umno xde kena mengena la. timbalan presiden baru ko ni yang mula2 menggelarkan anwar al-juburi. dia jugak yang terhegeh2 jumpa umi hafilda nak selongkar cerita anwar ni!!

timbalan presiden memang xde kelas!

Anonymous said...

tuan guru haji besi

Anonymous said...

Macam kata Jep rajalawak sepah "Masa sedap tak ingat" haha resort sg buluh mari

aku je said...

anon 12.25pm,
Adakah tu cara keldai DAP berpolitik dlm PR?
Tiada lain cara ke?
Asyik mungkir janji. Mana negara Isle ala PAS? Mana hudud ala PAS?Cuba salahkan orang dan guna agama Islam dan tohmahan melulu tanpa sebarang bukti. JAwab soalan wartawan pun tergagap gagap.

Apa standard politik PR ni yang berangan nak memerintah sebuah negara?

Macam berpolitik kat hutan dengan monyet-monyet je (bila bersidang bawah pokok).

Nota: Terima kasih kerana bagi bola tanggung yang cukup cantek utk kami! :)

thehehehe

Anonymous said...

soalan mudah pada hari ini ialah:

1. Siapa yang pertama menggelar Anwar dengan kata nama khas Al-Juburi?

2. Siapa yang mula mula jumpa ummi hafilda?

3. Siapa yang suruh Anwar bartaubat?

4. Siapa yang desak Anwar dipecat dari kabinet?

Ampat soalan ini sahaja.

Setan Al-Jun said...

Apa kata jantan2 PR pi rogol anak2 dara pemimpin PR.... boleh x jantan2 PR didakwa mengguna qazaf...?

Anonymous said...

Nampak mcm warak, rupa2nya cari lubang berak . memang sah haprak !!!

Anonymous said...

aku yakin, azizahpun anwar dah bagi makan ubat penunduk..sebab itulah kenyataan apa sekalipun yang ditunjukkan berkaitan nuar, zizah tetap kata tidak, itu bukan nuar...!! Mungkinkah hadi dan geng-gengnya juga anuar telah diam-diam masukkan 'serbuk' penunduk dalam minuman mereka..?

- 001

Anonymous said...

Anon June 6, 2011 12:25 PM...adui come on laaa kawann...sapa yg dok terhegeh kes video ni...klu hangpa x percaya yg dok melompat2 cam monyek tue aperhal? klu itu bukan Nuar aper nak resakan jiwa baiiii....hahaha..balik2 UMNO salah..bewak kene langgar tgh2 jalan pun agaknya korang nak salahkan UMNO...bebal sungguh la ko ni..tipikal punyer pemikiran...

Aper Si Eskay tue org UMNO ker baiii...Nalla, Ezam tue dulu org UMNO ker? hahaha...aduii..ni la jadinya bila cakap pakai pale pele ngan paler lutut...ikut la resmi nuar tue yer..

Menjubor..tetappp...Menjuborr!!!!

Anon June 6, 2011 12:25 PM a.k.a totok PR..a.k.a lagi, penjilat Jubor Nuar...aper buter ker aper mater ko ni? Klu yea pun ko ni geng minat pungkoq mcm Nuar jgn tunjuk sgt kat sini baii...layan diam2 jgn sampi kene rakam yeaa...bukan apa, esok2 jenuh pulak ko nak 'bersilat' menafikan itu ko tgh menunjal jubor jantan...

Buat puak Gay yang sibuk2 menyokong NUar Jubor tuee ingat2 la ..korang x kan diterima lagi di dunia tambah2 di akhirat selagi x tobat...bawak2 tobat cepat2...ajak sekali la bapak pandikutty hanpga tu tobat sama...


Sokong PAS = Sokong DApigs

Sokong PR = Sokong tentera Ahzab serang kerajaan Islam.

P/s..PAS kini bukan Parti Islam lagi..mmg sah depa ni Parti Anak Setan, pasal perjuangan Islam depa dah tolak tepi dah..

Anonymous said...

Allah dah tunjuk the true color of PAS....Tak lebih dari munafik yg mempergunakan agama utk kepentingan politik saja sampaikan yg terang2 berkhalwat pun boleh dilantik jadi Timbalan Presiden...Nak tau apa nasib PAS selepas ini,kita tunggu PRU13 nanti....Buat kali pertamanya aku akan undi BN....Dan ramai lagi org2 yg mcm aku....Teruskan pembohongan anda supaya lebih ramai rakyat yg akan sedar mcm aku ni.....

Anonymous said...

Mamat nie mmg mengada-ngada. Antar jer kat penjara banduan tegar yg sedang d buat d puncak alam.

Anonymous said...

anon 1225, apa kes salahkan UMNO? yang hang dok menyalak salah orang yang sebarkan video, tapi orang yang sedap menutuh tu ok ja? cua hang pi cari muka orang yang botak sikit belakang, dahi tinggi senget macam tu, ada dak kat malaysia? aku tanya pasai puak parti pemegang kunci pintu syurga tu tak mau pecaya.

Anonymous said...

juak juak bee end amngok kat sini meraung raung...

teruskan raungan anda dgn cerita boring GAP ni...

PR tetap akan menang. kamu gelabah semacam je... pe hal bro...

esok esok kamu jadi gas...psssssssssssssstttttttttttttt.... mcm kentut tak berbunyi....

ANACONDA said...

DAH NAMANYA NUAR BRAHIM, RAJA PENYUNDAL TAHAP TAK TERKATA...

SI PUKIMAK NI MASA KELUAR COURT HARI TU KATA NAK PANGGIL NAJIB LA, NAK PANGGIL ROSMAH LA...

LAST2 PUKIMAK NI MINTAK GUGUR HAKIM PLAK...

MMG DAH ROSAK KAU NI NUAR...

TUJUH KETURUNAN KAU DAH ROSAK SIAL...