IKLAN BERBAYAR

Monday, June 27, 2011

BERSHIT : RAKYAT MALAYSIA SOKONG PDRM !

 bermula dengan siri tangkapan kelompok kecik bershit di shah alam,ampang dan yang terbaru di penang.

ketegasan polis dalam menangani isu perhimpunan bershit semakin difahami oleh rakyat.

rakyat malaysia sudah menyatakan pendirian, bershit tidak mewakili pandangan seluruh rakyat malaysia. bershit hanya mewakili pandangan pas,anwar dan ambiga.

itu sahaja. polis wajib mengesan signal protes rakyat bawahan, mereka mahukan keamanan dan tidak hidup dalam persekitaran politikal yang kecoh sepertimana yang pas dan anwar mahukan.

berdasarkan kepada signal ini, maka rakyat menyokong segala mala tindakan polis yang melakukan tindakan pre emp sebelum perhimpunan.

SYABAS PDRM, TERUSKAN SIKAP BERTEGAS !

34 comments:

Servant of God said...

Dalam hal ni, PDRM buat laa apa saja yang perlu. Aku akan sokong dan bantu apa saja yang aku boleh!

Kuburkan Parti Sosialis Malaysia! Kuburkan Bersih!

Awan Fantasia said...

berkatalah benar walau ia pahit..

BLOG PANAS MALAYSIA :

MAHARAJA LAWAK-JAMBU TETAP DI HATI!!
SKANDAL SONGSANG!!
ISU MAKCIK HAJJAH HINA ISLAM!!

NAJIB KO MMG PEMIMPIN said...

NAJIB KO MMG PEMIMPIN

Cabar jadi ‘anak jantan’.

Oleh RAJA SYAHRIR ABU BAKAR syahrir.bakar@utusan.com.my KUALA LUMPUR 26 Jun –

Datuk Seri Najib Tun Razak mencabar pihak pembangkang supaya bertindak berani seperti ‘anak jantan’ dengan menghadapi proses pilihan raya bagi membuktikan penerimaan sokongan rakyat terhadap mereka. Perdana Menteri menegaskan, tindakan pembangkang yang berada di belakang perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada 9 Julai ini adalah satu perbuatan pengecut dalam usaha mereka mendapatkan kuasa melalui keadaan huru-hara.

Justeru, Najib mengingatkan pembangkang supaya bertanggungjawab dan menghadapi akibat sewajarnya jika terjadi keadaan huru-hara pada demonstrasi jalanan yang dirancangkan oleh mereka itu. Beliau memberitahu, jika Barisan Nasional (BN) benar-benar memanipulasi sistem pilihan raya secara kotor, parti itu tidak akan membiarkan pembangkang menguasai lima negeri seperti pada pilihan raya umum lalu.

“Kalau betul anak jantan, kita bertemu pada pilihan raya nanti kerana kuasa politik diperolehi melalui sokongan rakyat dan bukannya melalui demonstrasi jalanan,” katanya semasa berucap merasmikan Perhimpunan Agung ke-58 PPP di sini hari ini. Najib yang juga Pengerusi BN menegaskan, tindakan pembangkang yang menyokong atau berada di belakang perhimpunan haram Bersih adalah disebabkan mereka sedar momentum sokongan rakyat kini sudah kembali menyokong BN seperti dibuktikan dalam siri pilihan raya kecil lalu.

Menurut beliau, kejayaan BN meraih kembali sokongan rakyat sejak pilihan raya umum lalu adalah disebabkan hala tuju kerajaan yang jelas melalui usaha berterusan seperti diterjemahkan dalam Pelan Transformasi Kerajaan (GTP) dan Program Transformasi Ekonomi (ETP). Kejayaan BN itu juga, katanya, diperakui oleh pihak ketiga serta para penyelidik berkecuali dan keadaan tersebut kini menggusarkan pembangkang. Justeru itu, jelas beliau, pembangkang kini hanya mempunyai satu pilihan iaitu mewujudkan keadaan huru-hara bagi meraih kembali sokongan rakyat secara tidak demokratik melalui perhimpunan haram Bersih nanti.

Katanya, perhimpunan haram itu juga diadakan demi membantu Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim yang disifatkan sudah tidak sabar untuk menjadi Perdana Menteri, walaupun bukan melalui proses demokrasi. Menurutnya, keadaan itu terbukti dalam struktur PKR sendiri yang menyaksikan Anwar muncul sebagai ketua parti itu tanpa dilantik secara rasmi (de facto) seperti kebiasaan parti politik lain iaitu melalui pemilihan atau pertandingan.

“Tidak usahlah hendak betulkan pilihan raya kita, betulkan parti sendiri. Dalam pemilihan parti (PKR) tahun sudah, apa yang sudah terjadi? Reformasi, reformasi, akhirnya baling kerusi,’’ katanya lagi.


KAH KAH KAH ANWAR HOI...

Anonymous said...

awan fantasia komen ko mesti awal2

hehe ada apa2 ke

RAMBO said...

POLIS gunalah apa2 aje peruntukan undang2 yg ada.....kalu takdepun...buatlah macam ada.....
Kasi belasah kauw-kauw punya pencacai BERSHIT....tahan dlm lokap jangan kasi makan....kencing berak...biar tidur kat lokap dgn seluar dalam je.....
GOOD LUCK PDRM

Anonymous said...

Teringat dialog arwah Ahmad Nisfu dalam filem apa aku tak berapa ingat:" Kecik-kecik tak nak mampus, bila dah besar menyusahkan orang".

Mungkin sesuailah kot dialog ni untuk penyokong BERSHIT.

Anonymous said...

Bro GAP,
entah apakejadah kumpulan penyokong Bershit2..nampak sangat keangkuhan dan memperlekeh penangkapan terhadap mereka. Seoalah ada agenda yang tersembunyi.

kepada PDRM,bagi keras punya sessi soal jawab, biar tersembur segala maklumat. Ada agenda tersembunyi puak-puak penderhaka negara tu.

Inilah satu contoh betapa harmoni negara kita, kita terima moyang/datuknenek/mak bapak mereka datang menjadi pekerja ladang, buruh keretapi, pelombong, penternak, peruncit dan pencacai...
sehingga anak cucu cicit mendapat kesenangan dan ada golongan yang mula tak sedar diri (betapa kita menerima keluarga mereka) sehingga sanggup jadi penyangak, perompak,perogol, pembunuh bersiri, perguam bodoh sombong, percacai PKR/PAS/DAP menjadi peserta demontrasi.

Sedangkan anak melayupun turut serta dan bergabung bersama hanya untuk MENGHANCURKAN KERMONIAN yang menghidupkan mereka ketahap sekarang.

SALAH SIAPA, KERANA APA dan KENAPA??.....

SALAH ANWAR IBRAHIM
KERANA NAK JADI PM MALAYSIA
SEBAB NAK PENUHI JANJI DAN AMANAH YANG DITERIMA DARI YAHUDI LAKNATULLAH.
Nauzubillah.

-niknordinp21

Anonymous said...

memang betul. Kecik-kecik tak nak mampus, dah besar menyusahkan orang aja.

Anonymous said...

sokong polis 200% hapuskan saja golongan shit ni jangan kasi muka sama sekali. Mereka ni penghianat bangsa dan negara.Terang dan nyata mereka ni anasir kominis dan golongan gila kuasa yang sanggup meruntuh kan Negara melaysia ini melalui pemberontakan yang berselindung atas nama demokerasi.

Anonymous said...

kalau macm ni gerak kj ...aku pun mula sayang kat dia.. dia pun bijak bantai ambiga tu..

Anonymous said...

Ini lah masa nak praktikkan kemahiran menembak....tembak jer puak 'hanjingan'...yang mula menyebarkan bau TAIK....

navy melayu said...

hoi ! penyokong pakatan haram ,silent majoriti melayu islam tidak menyokong kamu lah walau pun kamu dapat kumpul sejuta juak juak bengap pada 9/7 ,itu belum cukup untuk di tafsirkan sebagai luahan rakyat. ingat ada 17 juta lagi umat majoriti melayu islam yang mendiami ceruk ceruk kampung ,bukit, gunung dan pulau pulau. suara mereka adalah suara keramat, kamu masih lagi tidak faham yang kamu diperkudakan oleh kafir harbi, bongok...nangbotinang ...bodoh..

pemerhati said...

pergi mampos bershit & the gang. polis ke kdn ke sumbat je pengkhianat2 ni dlm ISA. utk si betina sial tu buang je kerakyatan. sila lah bungkus kain baju jadi lah rakyat mana2 yg dia suka. malaysia x perlukan scumbag mcm dia ni.

Anonymous said...

Bila lagi ulamak longkang Nik Aziz dan Hj Hadi nak keluar fatwa berkawan dengan pejuang murtad Ambiga nak keluar ni...kalau ada yang mati dalam demo tu kira mati apa pulak...jangan jadi mati mat libiol di memali dulu udah le...mati syahid dan jadi mati biol kah kah ahaksss

Anonymous said...

kpd AWAN FANTASIA
ko ni talibarut PR ke? duk diam2 boleh tak? buat semak je lah

Anonymous said...

Awan Fantasia: Fuck OFF!
Aku tau ko tali barut PR. KO jadi spy. Tengok site nie memanjang dan report kat ketua peliwat ko, kan?
FUCK OFF!!!!

Anonymous said...

MAsya Allah, kenapa jadi sampai mcm ni? nk sebarkan komunisme pulak? jahatnya puak2 syaitan ini termasuklah penyokong2 mereka PAS PKR!! semoga di musanhkan Tuhan!!

Ya Allah semoga di hancurkan dan di musnahkan pakatan dan usaha jahat mereka ini YA ALLAH. SELAMATKANLAH BUMI MALAYSIA TERCINTA INI DARI PEROSAK2 KUFFAR DAN MUNAFIQUN!! PELIHARA DAN LINDUNGILAH PEMERINTAHAN ISLAM KERAJAAN SEKARANG!! AMINN! AMINN! AMINN!~

Anonymous said...

Aku tak sokong mana mana parti politik..... tapi BANTAH KERAS sebarang perhimpunan yang memungkin huru hara yang boleh menyusahkan orang ramai.... pendek kata, I luv peace.

Anonymous said...

Ya.Aku sokong.Sumbat Isa..sumbat Isa..Sumbat Isa..Jumpa disana ya.

Anonymous said...

kite tgk nnti setakat mn AMARAN tu berfungsi. slame ni asik amaran je. la ni da nk hancur negare pon still lg amaran. mcm kosong je. bygkan klu negare lain, xde plak selembut kerajaan kite. lg2 klu org luar, xde nye di beri muke. lg bgs mcm kt arab tu, pancung jer. da tentu langgar peraturan negara. xde belas2 kesian nye. tp....negare kite kan penuh ngn AMARAN...x gerak ape2 pon...x takot langsung...da masok, keluar blk..hmmmm....

Anonymous said...

kepada yg benci kan bershit..
awasila kawasan anda..
jika anda syaki ada anasir2 bershit ditempat anda..
jangan malu2..untuk salurkan maklumat kepada polis

cegah sebelom parah!!!!

Servant of God said...

Anonymous said...

kepada yg benci kan bershit..
awasila kawasan anda..
jika anda syaki ada anasir2 bershit ditempat anda..
jangan malu2..untuk salurkan maklumat kepada polis

cegah sebelom parah!!!!

June 27, 2011 3:09 PM

-----------------

Hmm.. asyik dok nak penampau Bersih, terlupa lak tuh.

Terima kasih anon sebab tolong ingatkan!

Abu Garcia said...

Aku sokong .... kita report saja kat polis kalau kita nampak jiran ka ... suku sakat ka ... kawan2 kita dok bersiap nak pi demo tu ....

Kepada yang kena ... i'm sorry ..i'm sorry ..i'm sorry ....

ANACONDA said...

WOITTT AWAN FANTASIA, AKU TAK PERNAH USIK KAU TAU, TAPI KALI AKU NAK SOUND KAU SIKIT, MCM SIALLAH KAU NI, MENGANGGU PERJUANGAN AKU DLM KOMENTAR NI...

AKU TENGOK MUKA KAU NI MAU AJE AKU TINJU KEPALA KAU...

PALAT BETUL LA...

BILA KAU NAK BERAMBUS...

ANACONDA said...

AKU SETUJU UCAPAN NAJIB...

KPD NUAR DGN ANJING2NYA, JOM RENTAP DLM PRU KE 13 LA BABI...

KLU TAK PUAS LU PUNYA NEGERI PAKATAN HARAM KASI BUBARLAH SIAL...

LU SERUPA BABI MA...

KAU NI MMG PUKIMAK LA NUAR...

Melayu Perak said...

abu garcia bila nak mancing lupakan politik jap...aku tengok ko punya reel jenis mahal bro...

ANACONDA said...

MELAYU PERAK...

AKU PUN SELALU MEMANCING, AKU ADA BOT DGN SEGALA PERALATAN, BIASANYA AKU TURUN LAUT...

BILA NAK PERGI...

Melayu Perak said...

aku banyak komitmen tak ada masa lapang

Melayu Perak said...

anaconda tunggu aku pencen dua tida tahun lagi time tu aku contact ko..

Anonymous said...

Sebelum ni aku dah cakap...kot cara manapun pdrm akan bertindak. Tengok.. lepas sekor-sekor kena tangkap... padam muka...kita pulak wajib main peranan tersendiri...tolong perhati kan malaun-malaun tukang upah duit kat anak-anak muda kita yang tiada masa depan untuk menyertai bershit.. aku dah standby kat pekan, bandar dan kampung aku... tengok muka cina semacam je...kemudian ada pulak pegang karung duit...aku call polis kenalah jugak tangkap...ini yang mustahak..peranan kita bersama... kalau kita benar-benar sayangkan negara dan bangsa kita...jangan biar seincipun dijejak sikeling ambiga tu...cuba lihat omar din.. dia siap bagi warning...kalau nak perang cakap ajelah...dia sanggup berada di barisan hadapan wapaupun berkerusi roda...tu baru betul.. semangat nak kena ada...jom GAP kita gempur manusia keparat...PAS, PKR dan DAP serta ngo-ngo yang sama waktu denganya...jom..

Anonymous said...

Insya Allah aku rela berhadapan dgn puak2 laknatullah BERSHIT ini..inilah permulaan JIHAD untuk menyelamtkan Islam dan negara tercinta ini.. aku sedih sgt tanah air aku yg indah penuh nikmat Tuhan ini akan di huru harakan..
tp aku tk gentar wpun terpaksa berkorban, Ingatlah SILENT PROTEST MUSLIMIN terhadap BERSIH cukup besar..INSYA ALLAH..AKU AMAT YAKIN!!

MOGA POLIS DIRAJA MALAYSIA DIBERIKAN KEKUATAN UNTUK MENGHADAPI BERSHIT MUSUH2 NEGARA INI!!

Anonymous said...

Ya Datuk Omar Din... L I N C A H - S E D I A!!!!

Anonymous said...

My advice for PDRM anor KDN.

Kalau nak tangkap ULAR tangkap kepala dia. Ekor dia akan menggelepah tanpa tujuan.

Bukti sudah nyata hasutan pon sudah di lakukan dgn terang2.

Cpt tangkap kepala musibat mereka dan konco2 akan sembunyi menggigil ketakutan dan jgn tunggu sehingga perhimpunan HARAM berlaku.

Suara majoriti sudah pon memberi sokongan.


Prevention is better than cure

Anonymous said...

Kawan2...PDRM tak boleh tangkap kepala die. Kang lagi huru hara dibuatnya seperti time ANUwar dibuang, riot satu Malaysia. diorang tngah tangkap yg pengikut2 nie. biar nanti hari kejadian tinggal ambiga laknat dgn ANUwar berdua beromen atas jalan pula. hehehe