IKLAN BERBAYAR

Monday, June 27, 2011

PERTINGKATKAN SERANGAN : RAKYAT MAKIN FAHAM MOTIF BERSHIT.

 pihak kami memohon kepada semua blogers,facebookers dan pembaca untuk terus meningkatkan serangan terhadap perhimpunan bershit.

ada banyak point dan muslihat bershit telah dikupas dalam rangkaian cabang blogers dan facebookers.

kita wajib mulai saat ini memberikan kefahaman mendalam kepada rakan taulan dan keluarga akan motif terselindung tujuan bershit diadakan.

justifikasi anda boleh membantu kami disini.

sebenarnya bershit ini merupakan peluang terbesar kita untuk melanyak pakatan sampai habis.

pada pemikiran mereka (pakatan) dengan adanya bershit maka peluang mereka untuk menutup kelemahan moral dan pentadbiran selama 3 tahun berkuasa akan senyap.

ini perkiraan silap. rakyat tidak bodoh dan dungu sebagaimana penyokong mereka berfikir.

bershit bertujuan kononnya untuk membersihkan sistem pilihanraya di malaysia.

2008 mereka menang 5 negeri.
2008 mereka mendapat berpuluh kerusi parlimen.
2008 mereka menang 8 pilihanraya kecil.

jadi apa yang tak bersihnya mengenai pilihanraya di malaysia ?!

sepanjang 2 minggu ini telah banyak artikel,rencana,poster malah youtube anti bershit telah rakan-rakan media keluarkan.

saranan kami kepada pembaca budiman, sebarkan segala bahan yang telah disediakan kepada keluarga dan rakan.

tingkatkan serangan anda dengan menggunakan email.
tingatkan serangan anda dengan menggunakan facebook dan twitter.

bagi aku, inilah masanya untuk anda nyatakan pendirian politik anda.ayuh kita tolak stail politikal gampangan !

ayuh ganyang bershit sampai habis !

33 comments:

Anonymous said...

FUCK YOU ambiga! you are a slut! you are anwar's bitch!

FUCK YOU! FUCK YOU! and FUCK YOU AGAIN!

Anonymous said...

Yesszekkk.... Kita lanyak nuar jubo sampai tercirittt...

Bersih apa kejadahnay nyusahkan org kl yg gi riadah bersama keluarga.

Org nak gi kerja kawin pun boleh sangkut berjam2 gara2 mat sabu dan ambega.

Kita tolak la politik pengotor ni...

Anonymous said...

betul la..
aku sebenarnya berkecuali dlm hal ini sejak dari awal lagi..pd pendapat aku, tak salah demo aman utk pilihianraya yg adil.
tapi bila semakin byk pendedahan mengenai bersih2.0, terutama sekali dana oleh yahudi. tambahan pula, mereka menolak bila SPR ajak berbincang, maka aku terfikir ada udang di sebalik batu. mereka sengaja hendak mencetuskan suasana kacau.
maka aku menolak bersih2.0!

Servant of God said...

Bershit memang menjadi agen negara2 asing!

Aku tak kisah laa kau ahli parti politik mana.

Tapi hal2 dalam negara, biarlah hal2 dalam negara.

Pakatan Rakyat dan Parti Sosialis Malaysia sudah terlampau.

Sesiapa yang sokong Bersih memang pengkhianat negara!!

Tolak Bersih!!

Anonymous said...

sapa dapat lempang anwar aku reward RM200.ini janji aku. yg boleh tunai punya. bukan janji merepek menipu xdapat ditunai pakatan.. xkira sapa akan aku bg punya. cara aku bgtau kemudian

sapa lempang ambiga rm50 saja.. sebab nilai disisi agama bangsa tak sama dgn pengkianat agama dan bangs'..


harap maklum
'bukan rasuah tp geram'

Awan Fantasia said...

ambiga nie manusia ke lembaga?huh!!

BLOG PANAS MALAYSIA :

MAHARAJA LAWAK-JAMBU TETAP DI HATI!!
SKANDAL SONGSANG!!
ISU MAKCIK HAJJAH HINA ISLAM!!

Anonymous said...

Salam bro... saya fikir rakyat merindukan kepimpinan Tun Mahathir... Kenapa? Kerana ketegasannya berjaya memakmurkan negara selama 22 tahun. Ketegasannyalah yang membuatkan rakyat tidak takut ke mana-mana, hidup aman dan gembira.
Mungkin sikap lembik dan pondan kerajaan boleh menyebabkan sokongan beralih kepada pembangkang?

Anonymous said...

Fuck You Awan Fantasia. Ma cibai la lue. Gua tengok muka lu kat mana2 jaga lu. Nampak cam baik jer kat dalam blog nie, kan samdol?

Awan Fantasia · 8 hours ago

BN = Beruk Najib..

TERPANAS SAAT INI :
HANGAT!!!MODEL SAMSUNG GALAXY S TERGEMPAK ABAD INI!!
INFO MAHARAJA LAWAK FINAL!!
MAKCIK HAJJAH SITT HINA ISLAM!!


source: http://milosuam.blogspot.com/2011/06/design-baju-pemuda-umno-untuk.html#ixzz1QBOKomxn

Anonymous said...

Bila tengok gambar penyokong PSM aka BATU API yang kena tangkap di Pulau Pinang malam Sabtu lepas nak promote Bersih 2.0 , satu muka Melayu pun takda. Yang nak pi meloncat-loncat semuanya Melayu.

Anonymous said...

Katanya, kesemua yang ditahan berusia 16 hingga 64 tahun dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 122 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara seumur hidup atau penjara tidak lebih 20 tahun atau denda.

“Kesemua mereka kini ditahan bagi membantu siasatan polis manakala seorang daripadanya yang berusia 16 tahun dibebaskan kerana masih di bawah umur,” tambahnya.
......
JAGA2 Polis..depa dah latih budak bawah umur MAHAT..DEMO KAT KUALA PILAH ARI TU

Anonymous said...

Ooo Awan Fantasia ni talam dua muka rupenye...... kat blog ni cam baik je.. rupe nye pro pembangkang

thanks anon 10:42 for the info

Anonymous said...

tawaran lempang rm2000 saja. ni je aku sanggup korban...'

bukan rasuah

Anonymous said...

Salam bro Gap, siasat dari mana dana sumbangan untuk anjurkan bershit mesti dari paria2 yang nak tengok Melayu hancur ditanah air sendiri

Anonymous said...

pengaruh anwar sampai budak2 jadi talam twoway

pak jabit kg pisang said...

kalau ikut video kat youtube...
"kita ada rakyat, kita ada ALLAH".....so nampaknya hanya melayu/islam yg terlibat berdemo.....
tapi ketua ambiga....
fikirkan logik wahai bangsa melayu..

Anonymous said...

kepada makcik pakcik yang ada membela hantu raya, jembalang, jin-jin atau seangkatannya, eloklah arahkan belaan kalian semua mentekedarah anuar aljuburi biar mampus.
selaian kalian menyelamatkan negara, kalian boleh juga mengenyangkan belaan tersebut dari menyerang hambaAllah lain yang tidak berdosa.

KAMUS HIJAU said...

PAS : PARTI SESAT
AMBIGA : PEJUANG MURTAD
PKR : PEROSAK RAKYAT

PAS + AMBIGA + PKR : SESAT LAGI MENYESATKAN

Anonymous said...

sah. WARDINA dah aktif PKR!
dulu bob, kini wardina, lepasni??

tokGuru said...

Majoriti rakyat dah faham niat jahat ambiga buat bershit........
cuma lembu-lembu melayu hamPAS dan PKeRa saja tolol bebal dan bahlol...buta hati...busuk hati...hati kering.....tak sampai hidayah !!

Anonymous said...

ieye ke WARDINA masuk PKeRa..?
Syukurlah.......
itu tandanya demokrasi masih subur
di Msia.....
Sesuai sangat la wardina join PKeRa kerana dia kan keturunan indon....berjiwa demo.......

Servant of God said...

Wardina dalam PKR yer?

Hmm.. inilah masalahnya artis. Konon nak buat amal, tapi tak reti fikir.

Hai, Tuhan suruh berfikir, menilai, bukan main dengar orang cakap apa je. Konon bertudung, nak mendekatkan diri pada Allah SWT, tapi sokong peliwat dan pensyirik tuh pehal?

Anonymous said...

woi btui ke. awie pun dah masuk pas patutla jambang smacam je..cuba korang sahkan ..gempaq ni'.

Anonymous said...

kalau macm ni gerak kj ...aku pun mula sayang kat dia.. dia pun bijak bantai ambiga tu..

Anonymous said...

'BERSIH'???? Agaknya sampai satu malaysia puak2 nie menang pilihanraya kot baru 'BERSIH'....TOLOOOOOOOO LAAAA...

Mohd said...

Dgn begitu ramai orang yg akan turun berdemo Bersih2 nanti, tak hairanlah rusuhan akan tercetus oleh sebilangan kecil orang yg memang suka menangguk di air keruh.
Keadaan begini adalah sangat merbahaya utk Pakatan Rakyat.
Mungkin Najib akan istiharkan Darurat di negeri Selangor dan menangkap semua pemimpin2 parti pembangkang yg sangat bising utk mengada Bersih2 - spt Hadi, Lim Kit Siang, Wan Azizah, Mat Sabu, Tian Chuah, Ambiga dll.
Bila keadaan dah reda dan keadaan PAS, PKR dan DAP dlm keadaan huru-hara spt kucing hilang anak, Najib akan adakan PRU13 dan akan menang dgn 2/3 majoriti.
Bodohnya Pembangkang yg sangat teruja dgn Bersih2!

Anonymous said...

pada yg pernah MENGUNDI... ANDA2 TOLONG KOMEN... ADAKAH RUANG UTK MENIPU SEMASA MEMBUANG UNDI??? ... DGN WAKIL2 SETIAP PARTI BERTANDING ADA DISANA?????

Anonymous said...

ambiga. kamu lah maanusia yang akan bertanggung jawab sekiranya bermandi darah, demi agama dan negara nyawa adalah pertaruhan nya

Anonymous said...

Anon 10.13AM..ko tak pikir pulak pelempang orang ker.Ko ni sebodoh-bodoh manusia.Ko gi lah lempang mak bapak ko dulu.

Servant of God said...

Anon June 27, 2011 10:13 AM,

Terlepas pandang lak komen ko.

Kalu aku dapat lempang Anwar, aku buat secara percuma dengan hati yang ikhlas, dan aku akan melempang Anwar dengan hati yang amat suka, ditujukan khas untuk rakyat Malaysia, terutama kamu anon.

Tapi, kalau nak lebih afdhal, aku rasa lebih baik komandomelayu yang lempang. Aku pasti tangan dia lebih keras hahahahaha

Anonymous said...

9.16 .. bijik hitam pjg pun teringin ker?.. memang pengotor punya Melayu..

ANACONDA said...

KALAU KORANG NAK RENTAP DGN ANJING2 BERSHIT NI, TOLONG SEBARKAN INFO YG AKU SEBUTKAN BERULANG X DLM KOMENTAR GAP INI...

8 HB JULAI, JAM 8 MALAM, PERKASA SELANGOR AKAN ADAKAN PERHIMPUNAN AGUNGNYA D UITM SHAH ALAM, TAK PAYAHLAH KORANG TANYA DEWAN MANA KE APA KE, DATANG SHJLAH KE UITM BERKENAAN, PAKAI SHJ BAJU/TSHIRT WARNA MERAH...

HIMPUNAN ITU D NAMAKAN HIMPUNAN SELENDANG MERAH...

LEPAS HABIS PERHIMPUNAN PERKASA BERKENAAN, KITA SEMUA AKAN BANJIRI BANDARAYA KL, LOKASI KITA BERKAMPUNG AKAN D BERITAHU KEMUDIAN, KORANG BAWALAH SEHELAI KAIN, TUALA, SEPERSALINAN, BERUS GIGI DAN KEPERLUAN KORANG...

PAKAI KASUT YG BOLEH LARI, KAUM IBU PULA PAKAI PAKAIAN YG SESUAI, JGNLAH PAKAI KASUT LIMA NAM INCI PLAK...

BERITAHU KAUM KLRGA KORANG YG KORANG BERJUANG MEMPERTAHANKAN PERLEMBAGAAN NEGARA...

JGN BAWA SENJATA, CUKUPLAH SENJATA KORANG DARAH & KERINGAT...

OK, JGN ULAS BNYK2 YA...

JOM TURUN RAMAI2...

BUKTIKAN YG KORANG RAKYAT MALAYSIA YG CINTAKAN KEDAMAIAN...

PERTAHANKAN MALAYSIA...

LUPA PLAK, SEBARANG PERTANYAAN KORANG BOLEH TANYA KAT AKU DLM KOMENTAR GAP INI...

Anonymous said...

Adakah pembangkang main kotor dalam PRU ke12? Kenapa mereka dengan senang menang memerintah Selangor,Kedah dan P Pinang? Mesti ada udang disebalik batu. Kerajaan sekarang mesti berjaga dan siasat. Tubuhkan persatuan seperti di A S Central Intelligence of Malaysia supaya pengundi-pengundi penipu dan anasir pemberontak kerajaan dapat di banteras. si anwar adalah petualang besar, gugurkan pangkat 'DATUK SERI' NYA. Sekarang dia sudah jadi seorang munafiq, homoseksual, penzina, pengkhianat bangsa.

UP4U2C said...

Tuan GAP, mohon gunakan gambar Bershit Tuan untuk posting blog kawan ya? Tq.