Monday, June 27, 2011

MANGSA PERTAMA BERSHIT !

 mangsa pertama perhimpunan haram bershit.

dikabarkan konsert sweet charity dan blues gang yang bakal berlangsung pada 9 julai ini di stadium merdeka berkemungkinan di batalkan.

terima kasih kepada mat sabu dan pas. 

kepada rockers yang dah beli tiket, boleh minta refund  kat pejabat pas di jalan tunku abdul rahman.

49 comments:

Anonymous said...

Kumpulan Bersih ini memang patut disapu bersih. Kerajaan tidak boleh berdiam diri perbuatan yg menggangu kententeraan awam. Kita memang sedia maklum Mat Sabu hanya pemimpin jalanan seperti penjual ubat dikaki lima yg laku hanya ubat kuat tenaga batin. ISA perlu digunakan dlm situasi sekarang. Tiada kompromi mereka yg salah guna kebebasan bersuara yg diberikan. Hapukan Bersih! Hapuskan Bersih! Bullshit Bersih!!!!

M Fizan said...

kau memang tali barut

Ular Menyusur Akar said...

Tali barut? Mungkin kau nak tuduh GAP mengadu domba kot? Lantak kau lah Fizan.

Kau nak belajar susah ye? Kau buat. Orang lain dapat dana dunia, kau dapat retak kepala kena balun dengan cota.

Anonymous said...

Jangan lah sampai bumi bertuah Malaysia jadi saperti Singapura. Hati2 dengan pihak2 yang mau mencorakkan Malaysia mengikut acuan Singapura.

Melayu Singapura

Anonymous said...

SPEED is No 1 killer ! ... so drive carefully .


.

Anonymous said...

KERAJAAN ADA RAMAI MUSUH...
DAP
PKR
PAS
DLL

BAGAIMANAPUN JGN LUPA MUSUH LUAR NEGARA..

SEDAR WAHAI PEMBANGKANG GEOGE SOROS TU MUSUH KORANG JUGAK...

TP KORANG PEMBANGKANG YG XDE KELAS KRN XDE LANSUNG BARANG SEDIKIT BERKECIL HATI PADA SOROS....


:-(

Anonymous said...

M Fizan,

Sekolah kasi habis dahulu.

Anonymous said...

M Fizan @ A Guy From MARS

Kalau lapr sanggat nak jadi pembangkang jangan bersekolah kat Sintok tuh....... Kalau umur baru setahun jagung, hingus masih meleleh dan 2-3 hari sekali asik mel*nch*p jangan cuba nak bermain poliltik. Kesian mak bapak kou tuh.

Anonymous said...

rockers tolak pas

Anonymous said...

Fizan.... Kamu tahap anak anak aku je... Masih banyak perkara ko tak faham Dan tak lalui... Atau mungkin ko fizan memang tak laluinya sebab dok hidup mengadap PS Dan computer je... Jadila warganegara yg berguna...

Anonymous said...

Mangsa pertama bersama konsert nie adalah:-
-peniaga2.
-Teksi
-Limo
-Bas
-dan semua yang nak cari makan pd hari tu.

mmm....jgn pikir tengkolok sendiri.kalau kena tangkap masuk lokap sape yg susah...
-Mak ayah di kampung.
-bini kena tinggal.(gersang)
-Laki kena tinggal.(laki cari betina lain hehe....)
-anak2 yg masih kecil.(merengek nak susu)
-kena buang kerja.
-di cop banduan.

PESANAN AKU.....
jangan jadi anjing BERSHIT.

Anonymous said...

yaa boikot bersih!!!

Servant of God said...

Fizan, actually nama kau Nazif ye?

Kau sedar tak apa erti tali barut?

Kau nak perasan dah dewasa? Pandai menilai mana yang batil dan mana yang haq?

Hei budak. Ko bukak balik buku sejarah kau tuh. Ko tgk balik siapa tali barut kat Malaysia nih.

Orang2 yang lebih dahulu daripada kau bersusah payah nak mengkayakan Malaysia nih, kau senang2 nak support penjajah? Senang2 kau nak tuduh pejuang bangsa tali barut?

Kau memang takde otak!

Meh laa argue sini, biar semua nampak kau bijak camne.

Anonymous said...

m fizan tu kalau nanti tak dapat universiti wlpn result cemerlang jgn nak salahkan org, sbb student chinese lagi pandai

Awan Fantasia said...

asal tak biarkan saja perhimpunan nie berlangsung?asalkan bagi syarat buat secara aman...

BLOG PANAS MALAYSIA :

MAHARAJA LAWAK-JAMBU TETAP DI HATI!!
SKANDAL SONGSANG!!
ISU MAKCIK HAJJAH HINA ISLAM!!

Melayu Perak said...

hotel kat kl dan shah alam laku bak goreng pisang semua tempahan bilik dari 7-10 Julai dah full...

Melayu Perak said...

wardina ni dah melampau....

kalau nak join pembangkang sila resign dari TV3 yang dimilikki oleh media prima GLC kerajaan bn/umno...

Servant of God said...

Rupanya yang tali baru sebenar ialah Awan Fantasia ek? Talam dua muka ek?

MATROCK said...

ALLAMAAKKKK!!!
HANCUR AKU PUNYA TIKET KONSERT
MALAM 9 JULAI NI.....
BETUL LA AKU MAMAT PERTAMA MANGSA BERSHIT.....CIT POORAHH!!!
SEBAGAI TANDA MARAH AKU.....SIAP LA AKU BELASAH SEMUA ORG YG BUAT DEMO 9 JULAI NANTI.....APA NAK JADI... JADI LAA...

RAMBO said...

HOI ! AWAN FANTASIA....
AYAT ENGKO TU BINYI CAM SOKONG BERSHIT JE.....
ENGKO JANGAN AWAN....!
AKU KATA JANGAN MONYET...?!
LADA TU PEDAS.....!

( siap asah parang nak join demo anti bershit )

RAMBO said...

HOI ! AWAN FANTASIA....
AYAT ENGKO TU BUNYI CAM SOKONG BERSHIT JE.....
ENGKO JANGAN AWAN....!
AKU KATA JANGAN MONYET...?!
LADA TU PEDAS.....!

( siap asah parang nak join demo anti bershit )

Anonymous said...

melayu perak 11.30

aku sokong sangat2... ini termasuk lah pembangkang2 lain yang mencari rezeki dlm jabatan kerajaan dan GLC2 yang lain...

Anonymous said...

to M FIZAN
ko tu lah salah sekor talibarut kuffar laknatullah!!
pemuda bongok hati hitam mcm ko nilah yg sebenarnya perlu dibersihkan dahulu!! perangai laknat cmni lah yg org kafir suka sgt!!

bodoh!

Anonymous said...

Mengapa kita nak huru harakan negara ini kerana nak selamatkan Peliwat dan Penzina??? Bijak kah kita membela pemimpin yg dah SAHIH JAHATNYA?????.. JANGAN JADI BODOH lar bangsaku MELAYU... Relakah sedara2 menerima Pemimpin begini memimpin sedara2 semua???..Cari yg berakhlak mulia dan bijak sebagai gantinya...

Anonymous said...

Anon 8.48pm,rockers maleh sembahyang memang tolak PAS.Heran jugak ya,kaum bukan islam pun leh terima PAS,org melayu lak tak boleh terima.

Anonymous said...

Hotel dan rumah tumpangan pun mendapat sambut,fikir2kan la wahai penentang BERSIH 2.0.Bertambah jugak pendapatan pengusaha bidang ni.Awat yang risau sgt dgn perhimpunan tu?

Anonymous said...

Awan Fantasia pun budak hingusan jugak.. Mel*nch*p sambil tengok majalah aje kerja ada hati nak cerita pasal politik.

Anonymous said...

ANON 1.00pm..perhimpunan ni tak dak kena mengena dgn peliwat ka..penyangak ka..komunis ka..ini suara rakyat la.

Anonymous said...

Mari kita buat demo kat KB pasal bazar tok guru. Mungkin bertambah hasil hotel, penarik becha, pasr siti khadijah dengan kehadiran orang ramai..... Apa bongok punya anon June 27, 2011 1:10 PM. Kao, M Fizan dan Awan Fantasia sejak lahir dah godek PSP mana tahu pasal susah senang...

Anonymous said...

Anon June 27, 2011 1:13 PM

Suara rakyat salur kat perlimen.la bongok... Ini tidak, sidang parlimen buat macam sarkis.... Macam monyet. kalau yang tak macam monyet..... buat tahik mata.

Anonymous said...

Orang muda ramai yang lupa bahawa atok mereka dahulu susah dan kerajaan yang banyak membantu dengan memberi biasiswa, pinjaman dsb. Jangan fikir kamu semua sudah senang anak cucu kamu nanti akan turut senang. Pergi belajar sampai pass dahulu sebelum tunjuk lagak engkau semua bijak. Jangan ikut resmi SAbu dan Mahfuzz.... sekolah mesti pass dahulu.

Anonymous said...

Jom kita demo kat kota darulnaim atau georgetown...... Baru tahu apa perasaan mereka. Kami orang Lembah Kelang tak senag dengan demo jalanan. Kalau nak sanggat pergi la kat hutan berdemo dengan monyet, orang utan dan ungka-ungka.

Anonymous said...

ala..ito tu pun hardcore pembangkang..dulu era reformasi 98, siap keluar album khas memuja anwar....gap dulu org pkr, xkan x pernah tgk album tu

Anonymous said...

Itu dulu......... Dulu hati gelap tapi setelah banyak kali kena sembahyang hajat hati terus terbuka. Dulu terpekik telolong kat tepi masjid jamek setipa kali perbicaraan DSAI tapi fikir balik....... penat dan buat habis tambang bas mini aje pi sokong sebab bukan setakat kena kencing malah kena berak oleh DSAI

Anonymous said...

Anon June 27, 2011 1:31 PM

Padan muka kao.... Aku pun kena tipu gak.... Oleh PAS & Harakah. Padan muka kita hahahhahaa

Anonymous said...

Orang PAS takbur, taksub, berlagak, bongkak. Mereka ingat mereka sahja islam orang lin tak islam. Aku nampak kekawan aku yang PAS kalau awek lalu mata mereka terus berpinau tengok awek. Boleh jalan la.

Anonymous said...

Anon June 27, 2011 1:33 PM,

Kau pun kena tipu juga ke? Aku dah lama rasa tertipu tapi tak yakin kena tipu tapi semenjak dua menjak ni baru jelas aku rasa aku kena tipu. Binawe betul lah...

Anonymous said...

BERSIH penyokong idologi KOMUNIS!!!!

SABU itu KOMUNIS

Anonymous said...

MAT SABU talibarut KOMUNIS. Kasi ISA dia.

Anonymous said...

ANON 1.15.anon 1.17 boleh le join jual aiskrim dan kacang putih nanti yek.Wa dah ode selori.Keuntungan kite hanto ke GAZA.

Anonymous said...

Aku pun nak meniaga minyak urut sal pasti ramai yg nak guna lepas kena blasah dgn PBT.Kalo bole nak bukak pusat urut bergerak.Amacam!

Anonymous said...

Jual ubat kuat!!!! orang PAS suka obat kuat sex!!

Anonymous said...

Orang Melayu daripada perabih duit dan peluh pergi demo apa kat pakat kumpul duit pergi cari orang susah dan tolong mereka?

Servant of God said...

Anonymous said...

Anon 8.48pm,rockers maleh sembahyang memang tolak PAS.Heran jugak ya,kaum bukan islam pun leh terima PAS,org melayu lak tak boleh terima.

June 27, 2011 1:02 PM

----------------

Dah PAS sokong orang yang syirik, pekejadahnya nak sokong PAS?

Tolak PAS!! Tolak Pakatan Rakyat!!

Anonymous said...

anon 1.13 .. Suara Rakyat ? .. Kita ada wakil2 Rakyat yg dipilih, bersuaralah dlm Dewan Rakyat atau Dewan Undangan Negeri!.. Kau masih mentah adik, belum kenal siapa DAJJAL di Malaysia.. OK.. kau beritahu nak bersuara tentang apa? kalau bukan nak provok utk huruharakan negara?..

Servant of God said...

Anon June 27, 2011 1:13 PM,

Kalau betul suara rakyat, tuh tgk dah lebih seribu laporan polis dibuat. Setiap satu membantah Bersih nih.

Itu laa suara rakyat, faham?

Dah laa tuh. Setiap sesuatu yang dilakukan Pakatan Rakyat berlandaskan penipuan dan hipokrisi. Tolak Pakatan Rakyat!

Servant of God said...

Anon-anon June 27, 2011 1:33 PM, June 27, 2011 1:39 PM,

Alhamdulillah, korang dah nampak gak ye? Sesungguhnya ini berita bahagia untuk aku.

Anon June 27, 2011 1:39 PM, camne boleh sedar? Sudi ke share ngan kami?

Aku memang betul nak tahu.

MAMAT said...

"asal tak biarkan saja perhimpunan nie berlangsung?asalkan bagi syarat buat secara aman..."

KELAKARNYA.. KENAPA TAK BAGI SYARAT DEMO SECARA AMAN ?... KO BIAR BETUL AWAN

KEKEKEKEEKKEKEKEKEKEK .. AKU SARANKAN KO MASUK RAJA LAWAK TAHUN DEPAN .. SBB KO MMG KELAKAR..

ANACONDA said...

AKU MEMANG SETUJU SANGAT, AMACAM RAMLI SARIP KAU HEMPOKLAH KEPALA SI AMBIGA TU DGN GITAR KAPOK LU TU BRO...

CUMA KALAU AKU TAK SILAP SI ITO PENYANYI BLUES GANG TU PENYOKONG TEGAR PARTI KAKI JUBO NI, TAK GITU GAP...