Thursday, June 16, 2011

BERSIH : KENAPA TARIKHNYA 9 JULAI ?

  kenapa anwar arahkan ambiga lahanat untuk memilih 9 julai sebagai tarikh untuk melakukan rusuhan dan kekacauan.

jawapannya ?

kerana pada 16 julai anwar diperintah untuk bela diri dalam kes liwat. 

dengan menimbulkan kekacauan dan rusuhan, maka anwar berharap 'kekuatan rakyat...kononnya' akan memberikan tekanan kepada hakim untuk merasa sedikit goyang.

bangsat sungguh bapak munafik ni !

30 comments:

Anonymous said...

Buatlah demo tu bila2 masa saja... aku akan tunggu dan jangan nanti aku dikata kurang ajar kalau aku dan kawan2 bawak spanduk besar lagi panjang dgn kata2 'Anwar Peliwat Bangsa dan Pelanggan Setia Pelacur China" dgn gambar wan azizah berdoa di tepi dan Nurul menjerit 'Papa Hebat" di sudut kiri.... aku dan kawan2 dah siapkan bebserapa sepanduk besar lagi panjang ini....

ireman aziz said...

melayu bersih suka kat ambiga... lepas nie china doll turun harga... minachi estate boom...

Anonymous said...

sdra ireman aziz, bagi aku, minachi estet lebih sedap dari china doll... china doll sejuk macam letakkkan totey dlm aisbok.... tapi kalau minachi, dua minit tak sampai, pancut.... hehehehehehe

Anonymous said...

banner demo bersih dah melambak digantung di sekitar kuala lumpur tajuk bersih kan malaysia bla bla bla kenapa perkasa dan umno serta ngo ngo tak balas gantung banner gambar video anwar blasah chaina doll dan mat sabu
supaya bersihkan dulu moral dan akhlak buruk anwar...nak tunggu apa lagi gantung banner di sekitar kuala lumpur pulak.....takkan bisu aje...

Tuan Tanah said...

anon 7.34 please count me in..

pakatan haram akan bawak masuk orang2 dari selatan thai untuk buat huru hara 9 july ni..kalau kerajaan x buat apa2 dari sekarang jangan salahkan orang2 melayu kalau orang2 melayu bangkit 9 july nanti..KEPADA HISHAM MENTERI AMARAN BETTER KAU JADI JANTAN KALAU X NAK APA YG BURUK JADI KAT MALAYSIA 9 JULY NI!!!

Anonymous said...

sebab umno bodoh la ...Umno parti lahanat parti israel laknatulah.....

Awan Fantasia said...

Sampai bila kita nak bergaduh?dah la lemah..berpecah plak..

TERPANAS SAAT INI :
PENGGANAS MENYERANG MALAYSIA!!
SERIUS COMEL GILA!!
WAJIB TENGOK...OH GEMPAK GILER!!

Pakai Otak said...

Hoi Anon 8.15 pm. Kamu ni kalu tak berakal pun, fikir dulu sebelum menulis. Siapa yang berkiblat Israelnya ? Siapa ? Siapa kalau bukan KETUA kamu tu ! Siapa jadi pengkhianat bangsa ? Siapa jual maruah kepada Yahudi ? Siapa berkawan dan di kelilingi dengan Yahudi-Yahudi dari Amerika ? Buka le mata tu ? jangan jadi bahlol ! Siapa jadi tali barut kuasa asing ? Siapa jadi agen kuasa asing ? Belajar dulu sebelum bercakap. Orang nampak kedangkalan otak kamu ? Orang nak beri komen , kamu pun cuba-cuba nak buat sama. TAPI fakta takde ; asyik-asyik buat kenyataan bodoh. I have come across so many morons in so many blogs. I hope you are not one of them ! Giving comments, intelligent comments no matter how 'opposing' it appears to be, can still be appreciated. But if in the process you belittle your own self, then its downright self-degrading !

HarakahX said...

dia buat isu, mcm2 isu, supaya org lupa pasal kes liwat dia tu. siapa yg tk fokus pasti kena main dgn anuwar ni..

Reza aljunaid Post said...

Demonstrasi Bersih Pakatan Rakyat tidak akan mampu membersihkan imej Pakatan Rakyat yang teruk tercemar. Rekod PR tidaklah bersih sangat pun. Malah lebih kotor dari segala najis. Kesimpulannya apabila orang yang sudah jelas kotor dan berbau najis cuba nak bersihkan kerajaan Barisan Nasional maka akhirnya rakyat juga yang akan bertambah kotor akibat najis yang dibuat oleh PR. Rakyat tidak akan mendapat faedah walau sedikitpun melainkan kos hidup akan semakin tinggi untuk membayar hutang Pejabat Keadilan di PJ yang berhutang jutaan ringgit tak mampu nak bayar? DAP pulak semakin rakus menindas Melayu Penang. PAS pulak semakin rakus membuang negara Islam.

kingnek said...

Anonymous 8:15 PM, dalam satu ayat, punya lah banyak benda yang kamu belum tahu, sukar untuk mengajar kamu. cukup untuk aku beritahu kamu, belajar siapa itu illuminati dan agenda mereka, kamu masih berkonsep kampung, tak faham tentang politiks. agen dajjal di Malaysia adalah seorang yang dituduh peliwat, kaji betul2 seblum menuduh UMNO, yang memang tak berapa bersih, tapi bukan agen Illuminati

Anonymous said...

TANGKAP ANWAR TU
ISA KAN AJA

HABIS CERITA KATANYA

navy melayu said...

nak mengalih isu panas sebulan dua yang lepas lah tu. maka di cipta agenda baru supaya isu isu lama dilupakan .memang hebat psycowar mereka tapi rakyat tidak mudah lupa begitu saja terutama china doll tu, sampai tersedak nak muntah . he.he...

Anonymous said...

Pandai la kau pusing sampai tarikh demonstrasi Bersih dikiatkan dengan tarikh perbicaraan Anwar.
Rasanya you ni tak tau apa agenda Bersih sebenarnya.
Ni negara demokrasi ke komunis?
Perkasa dan NGO-NGO lain kalau tak setuju boleh buat demo pada tarikh lain, apasal nak cari pasal buat hari yang sama?
Baru lah dapat tau siapa yang dapat lebih sokongan rakyat atas isu ni.

Anonymous said...

TANGKAP ANWAR TU ISA KAN AJA HABIS CERITA KATANYA.

BUKAN AKU KATA.. NIK AZIZ KATA...

Anonymous said...

GEMPAR..JAM 12 sat lagi... Ron95 turun 10sen plak....GAP... MAMFUz akan buat ceramah lagi tu...

Anonymous said...

anon 8:15, aku rasa hang ni 3 suku, anon 9:40, negara ni negara demokrasi, tapi puak2 komunis jadi pembangkang termasuk hang, bersih kepala bapak hang, PRU 12 pembangang menang 5 negeri, apalagi, kelantan menang dr tahun 1990, hang ni sekolah setakat drj berapa? sekolah mana dulu? kot2 akademik setaraf dgn timb presiden pas (itm tak habis) dan naib presiden pas (SRP), tapi diangkat oleh puak2 bodoh sbg profesional...hahahahaha...kesiaan.

Anonymous said...

Ahli PR bodoh. Malas membaca dan tak pandai cari fakta. Masalah besarnya suka dengar2 cakap geng. Itu yang selalu menuduh dan menfitnah aje tanpa guna otak.

HarakahX said...

GAP boleh ingatkan semua org bahwa pilihanraya yg paling kotor sekali ialah pilihanraya PKR dulu tu. Habis calon pun lari, komplen calon sampai sekarang tk selesai..

Anonymous said...

dia memang bangsat tahap tertinggi!!

Anonymous said...

ALLAH SWT LEBIH MENGETAHUI SIAPA ANWAR!!! ALLAH SWT MENGASIHI RAKYAT MALAYSIA KERANA MASIH RAMAI YG SUJUD MENYEMBAHNYA....

ANACONDA said...

WAHAI ANWAR IBRAHIM, KAU ADALAH KETURUNAN ANJING BERTARAF BABI TONYOK YG PERNAH AKU JUMPA D BUMI MALAYSIA YG BERTUAH INI, MAMPUSLAH KAU CEPAT NUAR...

MMG KAU SEORG JANTAN DAYUS YG TAK BERANI BERDEPAN DGN PASUKAN PENDAKWARAYA DLM ISU MENJUBO KAU TU...

KAU BABITKAN RAKYAT YG TIDAK BERDOSA...

MMG ANAK HARAM KAU NUAR, MMG KAU D LAHIRKAN TAK PAKAI BISMILLAH, SIAL KAU NUAR...

KENAPALAH KAU D LAHIRKAN KE MUKA BUMI INI...

KENAPALAH KAU D JERMAKAN SEBAGAI PEMIMPIN OLEH ALLAH TAALA...

KAU PENJUAL BANGSA NUAR...

KAU PENGKHIANAT BANGSA NUAR...

""YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM, AKU SBGI INSAN KERDIL LAGI LEMAH INI YA ALLAH, AKU MENADATAH TANGAN PADAMU, MEMOHON AKAN KUASA DGN LIMPAH HIDAYAHMU, KAU TURUNKANLAH AZAB SIKSAMU KPD INSAN YG BERNAMA ANWAR IBRAHIM INI YA ALLAH, SEMOGA MAKHLUK HINA INI D LENYAPKAN DARI BUMI YG TERCINTA INI, SEMOGA AMAN DAMAI RAKYAT YG TIDAK BERDOSA INI YA ALLAH, KAU PERKENANKANLAH NIAT BAHKAN RAYUAN HAMBAMU INI""...

PERTAHANKAN PUTRAJAYA !!!

SELAMATKAN SELANGOR!!!

Anonymous said...

wahai saudara2ku sekelian..sebelum nak pi himpunan Bersih renung2kan firman ALLAH yg bermaksud...
“Dan janganlah kamu duduk pada tiap-tiap jalan lalu-lalang, dengan menakut-nakutkan dan menghalangi orang-orang yang beriman dari melalui jalan Allah, dan kamu pula menghendaki supaya jalan Allah itu bengkok terpesong. Dan ingatlah semasa kamu dahulu sedikit bilangannya lalu Allah menjadikan kamu kembang ramai, serta perhatikanlah bagaimana akibat orang-orang yang berbuat kerosakan..AQ 7:86

Anonymous said...

ANWAR BABI

Anonymous said...

Bersih 2.0 mengumumkan perhimpunannya pada 26 Mei.

Pada 6 Jun, mahkamah arahkan supaya kes Anwar sambung pada 13 Julai.

Korang kalau nak buat tuduhan, buat la siasatan dulu.

KAH KAH KAH

Anonymous said...

Mungkin BERSIH 2.0 pakat dengan mahkamah untuk tarikh kes Anwar.

KAH KAH KAH

Apa lagi fitnah lain? Kreatif la sikit bro!

Anonymous said...

ak dh boleh nampak cara berpikir org2 yg sokong umngok nie...suka wat andaian yg tah apa2...Bersih ni perhimpunan nk tuntut pilihanraya yg bersih dan adil... xde pon suh bela Anwar,..ckp hakim akan terpengaruh/diberi tekanan dgn demo nie..maknanya hakim kt Msia nie mmg mudah terpengaruh la dgn anasir2 luar dlm buat keputusannya? xbegitu? Kenape la xbuat entry tajuknya Kenapa Datuk T masih belum ditahan setelah edar video lucah secara terang-terangan...hahaha

.. said...

aku cadang tayangkan video china doll kat screen beso masa BERSih buat demo. Tampal poster yg ada gambok nampak konek terjuntai... hahaha. BERSIH ke duduk berdua dlm bilik hotel dgn bini orang. Cina dan India jgn naik kepala.. sejak orang melayu beri muka.

Anonymous said...

PAS jgn terlibat dlm BERSIH, kita tengok adake DAP buat demo? DAP smart guna akal berpolitik, kenapa orang PAS lantik Mat Sabu yg BODOH tu. DAP tak perlu demo pun menang. Soh MAt Sabu fikir jalan pistas yang lebih smart dari DAP, bukan berdemo atas jalan macam orang bodoh ,

Anonymous said...

“Dan janganlah kamu duduk pada tiap-tiap jalan lalu-lalang, dengan menakut-nakutkan dan menghalangi orang-orang yang beriman dari melalui jalan Allah, dan kamu pula menghendaki supaya jalan Allah itu bengkok terpesong. Dan ingatlah semasa kamu dahulu sedikit bilangannya lalu Allah menjadikan kamu kembang ramai, serta perhatikanlah bagaimana akibat orang-orang yang berbuat kerosakan..AQ 7:86

Dia-lah yang menurunkan Al Kitab (Al Quran) kepada kamu. Di antara (isi) nya ada ayat-ayat yang muhkamaat, itulah pokok-pokok isi Al qur’an dan yang lain (ayat-ayat) mutasyaabihaat. Adapun orang-orang yang dalam hatinya condong kepada kesesatan, maka mereka mengikuti sebahagian ayat-ayat yang mutasyaabihaat daripadanya untuk menimbulkan fitnah untuk mencari-cari ta’wilnya, padahal tidak ada yang mengetahui ta’wilnya melainkan Allah. Dan orang-orang yang mendalam ilmunya berkata: “Kami beriman kepada ayat-ayat yang mutasyaabihaat, semuanya itu dari sisi Tuhan kami.” Dan tidak dapat mengambil pelajaran (daripadanya) melainkan orang-orang yang berakal. (3:7)

Lalu mereka berkata: “Kepada Allahlah kami bertawakkal! Ya Tuhan kami; janganlah Engkau jadikan kami sasaran fitnah bagi kaum yang’zalim,(10:85)


AL Qalam (68 :10 - 13)
Ayat 10

Dan janganlah kamu ikuti setiap orang yang banyak bersumpah lagi hina,

Ayat 11

yang banyak mencela, yang kian ke mari menghambur fitnah,

Ayat 12

yang banyak menghalangi perbuatan baik, yang melampaui batas lagi banyak dosa,

Ayat 13

yang kaku kasar, selain dari itu, yang terkenal kejahatannya,