Monday, June 6, 2011

EVOLUSI PAS DARI SHIT KE BULLSHIT .

minoriti. satu istilah yang membawa maksud terpencil, kumpulan kecil dan yang kurang.

umum mengetahui antara 3 parti barua dalam pakatan, pas dilihat senior. ada orang kata pas umpama abang besar.

manakan tidak, pas itu lahir dari lubang buntut parti umno. ya, satu kelahiran tragis yang bisa membawak banyak pengertian kerana pas lahir dalam keadaan menyonsang arus. 

dulu novel shit pernah menggegar dunia politik. satira politikus karya shahnon yang mengadaptasikan novel shit menjurus kepada maksud pemimpin yang teruk.

sebenarnya shanon ahmad cuba membawa pembaca untuk melakukan eksplorasi minda yang lebih mendalam, memahami maksud novelnya dari pelbagai sudut yang berbeda.

pas lahir dari lubang buntut umno. 
jadi siapa sebenarnya shit aka tahi. 

bermula dengan kelahiran yang sungguh shit, pas mengorak langkah bertapak dalam geografi politik malaysia.

dari mula bertatih hinggalah ia mampu berlari, pas berjaya menggerakkan momentum sokongan yang selama ini berlandaskan kepada politik hatred atau kebencian.

2 hari lepas pas sudah tidak mahu menegakkan isu negara islam.
2 hari lepas hj hadi bagitau negara islam tiada dalam al-quran.
1 hari lepas ketua pemuda pas bagitau hudud bukan lagi keutamaan pas.

aku yakin pada malam pengumuman bersejarah itu, kit siang anak beranak dan karpal anak beranak mabok sakan .

inilah kumpulan minoriti dalam pakatan yang berjaya meng shit kan perjuangan pas.

perubahan mengejut perjuangan pas ini boleh dianggap sesuatu yang luar biasa, sungguh extra ordinary.

pas tidak lagi mahu menegakkan negara islam dan hudud, ia umpama regim zionis yang berubah hati mahu memberikan semula bukit golan kepada jordan. 

ajaib sungguh politik pas. 
pelik sungguh politik pas. 
demi kemarukkan undi, maruah akhirnya mereka lacorkan. 

selepas ini bergentayanganlah puak kafirin dap menutuh lubang pas, depan belakang,siang dan malam.

takebeer pas..takeeber !

52 comments:

Servant of God said...

Bro GAP,

Satu kupasan yang sungguh cun!

Yo PAS! Takebeer! Have a Pasberg!

Karl said...

GAP,

Aku setuju dengan posting ko ni.

Anonymous said...

Aku nak jugak tahu..apa dah jadi dgn SSTRAWA NHARA..shanon tu. DIA XTERINGIN KE NAK WAT SHIT II. XKIRA LA UTK NAJIB KE ..PAS KE...

DIA ADA LAGI ke TAK.. kita ramai2 perhi umah dia nak GAP.. wa ikut je..

Anonymous said...

"2 hari lepas pas sudah tidak mahu menegakkan isu negara islam."

Sebab dengan isu inilah UMNO cuba menakutkan rakyat bukan islam, korang kata negara malaysia adalah negara islam.So,PAS akan jadi pelengkapnya.

"2 hari lepas hj hadi bagitau negara islam tiada dalam al-quran."

ISLAM itu penuh dengan kebajikan,pada masa kini tiada lagi kebajikan untuk rakyat.barang asyik naik jer.rakyat tertindas.keperluan rakyat diabaikan.

"1 hari lepas ketua pemuda pas bagitau hudud bukan lagi keutamaan pas."

Saya setuju,sedangkan orang islam sendiri pun tak tahu apa itu HUDUD,KISAS,dan TAKZIR.so,penjelasan dan pemahaman ini dulu yang pas hendak terapkan,bila PAS dah memerintah nanti senang untuk dilaksanakan.yang penting buat masa sekarang menangkap PENCURI BESAR dahulu.

Anonymous said...

Akhinya Islam "pergi jua",begitulah nasib kalau dah jadi alat ...

Karl said...

Anon June 6, 2011 9:54 PM:

"Sebab dengan isu inilah UMNO cuba menakutkan rakyat bukan islam, korang kata negara malaysia adalah negara islam.So,PAS akan jadi pelengkapnya."

Apa ko merepek ni? Bila masa UMNO nak takutkan orang bukan islam? Takutkan dengan buat masjid banyak2? Takutkan dengan buat kewangan islam? Takutkan dengan buat Universiti Islam, Jabatan Kemajuan Islam, mempromosi hub halal mengikut syariah Islam dan melambak lagi? Ohh patut la puak2 ko hanya tahu ceramah dalam masjid/surau maki hamun, buat masjidnya tak reti. Nak buat jambatan 1 pun 10 tahun pacak batu asas je. Itu menjaga kebajikan ke? Belum cerita bazar tok guru lagi. Kebajikan orang yang patut dapat duit tabung memali pun ntah kemana. Belum kebajikan orang2 yang duitnya dilesapkan dek "tersilap kira" kohilal lagi. Heh.

"ISLAM itu penuh dengan kebajikan,pada masa kini tiada lagi kebajikan untuk rakyat.barang asyik naik jer.rakyat tertindas.keperluan rakyat diabaikan."

Aku tak nampak pun barang murah kat negeri pakatan riot? Kenapa? Ikut trend pasaran jugak ke? Nak turunkan harga barang negeri pun tak dapat, toksah kencing nak turunkan barang negara. Pegi buat keje dulu.

"Saya setuju,sedangkan orang islam sendiri pun tak tahu apa itu HUDUD,KISAS,dan TAKZIR.so,penjelasan dan pemahaman ini dulu yang pas hendak terapkan,bila PAS dah memerintah nanti senang untuk dilaksanakan.yang penting buat masa sekarang menangkap PENCURI BESAR dahulu."

Aku dah puas tanya kalau ada salah seorang dari puak ko yang boleh kasi link "draf hudud" yang kene rejek kat Tun dulu tu. Tapi, sampai sekarang ni takda sorang kutu pun nak bagi link. Nak bagi penjelasan macamana kalau draf hudud rekaan puak ko sendiri pun ko tak dapat provide? Jadi selama ni ko kata berpuluh tahun parti assobiyah ko tu dok melolong nak impliment hudud tapi tak paham pasal hudud? Ahh sudahhh. Apakah dengan menyokong murtad hudud tu complete? Apakah dengan menyokong plurarisme yang menyekutukan Allah tu hudud dapat difahami?

Beb, alasan "tunggu pas perintah dulu baru bla bla bla" tu dah basi beb. Itu alasan orang pemalas, orang nak melahap jawatan. Aku walaupun benci kat dap tapi aku respek walaupun dia hanya betul2 perintah 1 negeri je, tapi bila orang dia mempertahankan 2-3 botol arak dari dirampas oleh champion puak ko, terus puak2 ko islam ntah kemana, gebang ntah kemana. Dan bila orang dap ni cakap tak apa untuk orang islam keje tuang arak, terus puak ko menikus, berbunyi pun takda. Kalau macam tu ko nak cerita "pas jadi pelengkap", no wonder la.... Heh.

Anonymous said...

Benar kata Hang Tuah "takkan Melayu hilang di dunia" tapi Islam kalau tak kerana Melayu apa macam...

Servant of God said...

Anon June 6, 2011 9:54 PM,

Bak kata Acappan,

"Takutnya aku!!" Boleh kau bayangkan suara dia yang nyaring macam nyah India tuh?

Tumpang tanya sikit, anon. Five simple questions.

1. Kau orang Islam ke?

2. Kau suka ya PAS semakin jauh terpesongnya dari akidah Islam yang sebenar?

3. Kau sokong liwat ye?
4. Kau sokong murtad ye?
5. Kau sokong menyekutukan Allah SWT ye?

Tolong jawab. Just Yes or No for each.

Aku tunggu.

Putra Melayu said...

Muktamar PAS kali ini amat memilukan hati ramai rakyat di ceruk ceruk kg..Aku berkata begitu krn aku sndiri mnyaksiknnya semasa pulang ke kedah smlm.. Rata2, para masykt kg yg berusia 60-70an keliru dgn pkmbangan ini. Mereka merasakan PAS telah mati bilamana difahamkn kpd mereka tiada lg hudud dan negara islam dlm prjuangan PAS.Persoalan yg trhmbur dr bibir uzur mereka utk apakah selama berpuluh tahun mereka berhujan panas dan mnderma sdkt pndapatan dr getah dan padi demi sbuah negara islam..? Utk apa mereka diajar ngkafirkn saudara seislam dlm UMNO krn bersekongkol dgn MCA/MIC sdgkn kini PAS berpelukn erat dgn keturunan komunis DAP yg prnh mmbunuh ank bgsa melayu Islam.? Dan kenapakah pemimpin PAS sekarang hnya lbh bergaya dgn harta dan pgkat tnpa mmpedulikn sungai2 yg dulu indah kini keruh diratah pasirnya. .Hngga jln rosak brlubang dan mnyalahkn UMNO yg lmbat mmperbaikinya..
Walau dikalngan mereka pernah mmboikot mjlis knduri yg kami buat namun kini aku sgt bsimpati.. Mereka jelas dikhianati demi seorang peliwat dan penzina agung bnama anwar.. Malah masih trngiang lg kata2 seorang veteran PAS di kg aku; "depa yg byk p muktamar tu semata2 utk sokong kaki jubur dan betina cina..nasib baik tak p..".. Begitulah kisah dr kg ku..
Perjuangan PAS akhirnya tersungkur oleh ktamakan kuasa dan harta dunia.. Dan xmngkin hidup kmbali..

Anonymous said...

Apa bising-bising ni? Kan TDM dah kata Malaysia tu dah Negara Islam dulu lagi.
Orang UMNO lupa ke atau TDM?

TG Shehx Nik Al-Qhawareej As-Syiah Arboqi said...

Biasanya manusia berevolusi ke arah yang lebih baik. Malangnya PAS berevolusi daripada situasi keliru kepada situasi sesat.

Ini semua adalah semata-mata untuk mempertahankan Dinasti Keluarga masing-masing agar terus menerus berkuasa dan memperdaya seberapa banyak umat.

Jika dalam DAP ada Dinasti Lim, dalam PKR ada Dinasti Al-Juburit, dalam PAS pun depa buat jugak Dinasti Hadi dan Dinasti Nik.

Inilah dinamakan amalan kronisma dan nepotisma yang jelas lagi nyata. Kuasa mahu dimilikkeluargakan atas keringat, darah dan air mata para ahli yang taksub lagi takjub.

Ahli parti mereka dimomokkan dgn jihad dan disogok pula dgn Syurga yang belum tentu mereka sendiri diami.

Rakyat yang enggan bersama mereka dikafirkan berkali-kali dgn pelbagai hujah dan nas sesat ciptaan mereka sendiri. Mereka seolah-olah cuba menulis semula tafsiran ayat-ayat Allah demi mengejar cita-cita cinta dunia mereka. Justeru, lahirlah fatwa-fatwa sesat yang bermatlamatkan memuaskan tembolok nafsu mereka.

Putra Melayu said...

To Mr Karl..
Diorang telah trpilih utk dibutakan hati utk melihat kebenaran nyata yg Allah takdirkn..Sesungguhnya hati yg buta itu dgntikn dgn hati yg gelap selamanya.. Amat malang mereka yg dbutakn hati itu adalah mereka yg mndakwa mereka sgt bertakwa.. Hitamnya dahi sehitam hati mereka jua.. Nauzubillah..
inilah golongan yg digelar keldai dan lembab oleh khalufah Guan Eng semasa ceramah kempen PRU10 di Melaka dulu.. Dan teropah tandas (dilabel pd Nik Ajis) oleh Ketua Umum PAS skrg iaitu Lebai Anwar al jubburi. Soalnya bermaruahkah PAS....?

Anonymous said...

Wei kengkawan... korang tolong la tengok sama blog si awan fantasia ni. Naik kesian aku nengoknya, dah tak ketahuan. PunyA la pulun suruh org tgk blog dia....

FROM - NTAH AKU PUN TAK TENGOK -

tobeng said...

Pas betul2 dah jadi sundal politik paling tak bermaruah dan menjijikkan dan penganut2 agama pas masih menyokong pensundalan terang2an ini dengan cuba menghalalkan apa jua cara?

Pas terang2 sudah mengtong sampahkan agenda negara Islam mereka demi tamakkan kuasa dan keldai2 pas masih kata itu satu tindakan yg betul?Bangsat atau lembu jenis apakah penyembah2 parti ini?

Aku sebagai bekas penyokong dan pengundi pas ,sebelum pas bermukah dengan kafir komunis dap dan peliwat haramjadah anwar ibrahim amat berasa jijik dan mual sekali dengan penganut2 agama pas yg buta hati mengiyakan saja segala tindak tanduk pemimpin2 mereka yg telah ditunggang munafik besar aka dajjal anwar ibrahim.

Negara Islam haramjadah apa yg pas nak buat bila berkuasa kalau hakikatnya kuasa sebenar dipegang komunis dan pluralis munafik lahanat?

Dengan pendekatan 'dakwah' pas yg penuh dengan maki hamun dan mengkafirkan orang Islam lain sepanjang masa pas masih ada hati konon2 nak mentarbiyah komunis dan pluralis yg 1000 kali lebih cerdik dan licik drp penganut2 pas yg rata2 bodoh dan tolol?

Aku betul2 kecewa dengan adegan sundalan pas mutakhir ini.Aku bukan umno,non partisan.Aku tiada kepentingan apa2,cuma seorang muslim yg sayangkan agama,bangsa dan tanahairnya.

TG Shehx Nik Al-Qhawareej As-Syiah Arboqi said...

Satu pertanyaan kepada semua.

Boleh ka pemimpin erdogan bekerjasama dgn pemimpin syiah dgn sekular dan liberal serta biseksual?

Tengok link ni ...
http://sahabatmantap.wordpress.com/2008/01/15/mohd-sabu-berfahaman-syiah/

tobeng said...

Hadi awang dalam ucapan menjilat tuan besar kepala munafik anwar ibrahim telah menolak tuduhan zina ke atas tuannya dengan alasan tiada 4 saksi.

Segala bukti rakaman video,dna,saksi ditolak mentah2 oleh penjumud2 agama pas ini dek kejahilan mereka memahami agama.

Andai ditakdir pas berjaya menjalankan undang2 isle versi pas(walaupun mustahil sebenarnya)maka mangsa2 rogol,liwat dll akan dizalimi malah akan disebat dengan 80 kali sebatan kerana gagal mengadakan 4 saksi.

Sebaliknya perogol2 dan peliwat2 akan bermaharajalela dan bergumbira kerana bebas menjalankan aktiviti masing2 tanpa sekatan.Ketika itu hancurlah keadilan hukum Allah dek kerana disalahtafsir oleh pemuka2 politik yg jahil agama.

Anonymous said...

Aku dah x tau nak kata pa la dengan perjuangan PAS la ni...x faham dan keliru...aku yg keliru ker totok dan pemimpin yg keliru..sungguh haru biru jadinya PAS dikerjakan pak sheikh al juburi dan Dapigs...

Anonymous said...

GAP jgn nak bising pasal PAS dan negara Islam.

baik kau bising kat amngok tu... dah memerintah tapi MANA NEGARA ISLAM NYA... yg ni boleh lah kau sokong... otak ape lah kau ni... sembab dan mungkin otak masam kot...

Anonymous said...

EVOLUSI GAP...

BURUNG GAGAK
TERGAGAP GAGAP
BERLAKON NAK JADI BIJAK TUKAR NAMA JADI GAP...

TAPI SAYANG BRO... AKHIRNYA KAMU JADI GAS... GAS YGN KELUAR DARI JUBUR TANPA BUNYI TAPI BAU CELAKA... HAHAHAHA

AKHIRNYA JUAK JUAK AMNGOK KEPANASAN MELIHAT PAS MAJU KE DEPAN...

Servant of God said...

Anonymous said...

GAP jgn nak bising pasal PAS dan negara Islam.

baik kau bising kat amngok tu... dah memerintah tapi MANA NEGARA ISLAM NYA... yg ni boleh lah kau sokong... otak ape lah kau ni... sembab dan mungkin otak masam kot...

June 7, 2011 12:02 AM

------------------

Eh suka hati laa...

Dah korang nampaknya tak puas2 lagi menjaja Islam pada kafir laknat.

Gi mampus ngan lu.

ANACONDA said...

YAKIN & TAWAKALLAH SHBT2KU SEKALIAN... SI NUAR & JUAK2 ANJINGNYA AKAN D HUMBAN KE NERAKA JAHANAM DLM PRU KE 13 INI...

PASTIKAN UNDI KALIAN SEMUA KPD UMNO/BN K...

TTG PEMILIHAN PAS NI KORANG PERSETANKAN JE...

Anonymous said...

Anonymous said...

GAP jgn nak bising pasal PAS dan negara Islam.

baik kau bising kat amngok tu... dah memerintah tapi MANA NEGARA ISLAM NYA... yg ni boleh lah kau sokong... otak ape lah kau ni... sembab dan mungkin otak masam kot...

June 7, 2011 12:02 AM

------------------

Laa.. Kan Hadi dah kata negara islam tak dak dala quran. Ko ni lembab betul lah.

Anonymous said...

Kerana kaki liwat, pelacur dan ikut arahan Cina DAp . PAS menggadaikan perjuangan asal . Penyokong2 dan Ahli2 PAS , Sertailah UMNO lebih baik dari bersama2 PAS . Pemimpin2 PAS dah tunjuk jln keluar . Sedara2 kita ialah yg beragama ISLAm .!!!

Anonymous said...

Dulu PAS kelihatan mulia....

Kini PAS dah kelihatan TAHI...

Kerana :

PAS mengangkat mulia pemimpin peliwat, penzina

PAS bertoleransi dengan kalimah ALLAH

PAS dah tak mengaku melayu

PAS dah hilang perkataan ISLAM dah jadi KEBAJIKAN....orang akan tanya apa teras perjuangan PAS kini....sudah tiada PERJUANGAN ISLAM dan jadi PERJUANGAN KEBAJIKAN...dulu laung-laungkan kekuatan ISLAM sekarang dah jadi KERkuatan KEBAJIKAN....manifesto PAS parti kebajikan..sudah hilang PAS parti ISLAM.

PAS pemecah perpaduan kaum.

PAS kuat demo

PAS menolak perpaduan

PAS parti dendam,tolak balik penyataan semua berasaskan dendam

..lain lain korang tambah la...tapi hakikatnya PAS dah hampas...ada ignal dari kelantan PAS akan bungkus gara-gara tindakannya kini..dah kelihatan lebih komunis dari ISLAM.Tempat pertama PAS kalah teruk adalah di Kelantan.

Anonymous said...

UMNO BN AKAn KECUNDANG Di PRU 13. SEDIH JUGA AKU, TAPI KITA TERPAKSA MENERIMA HAKIKAT PEMIMPIN2 UMNO DAn BN MASIH TIDUR . DAP dah mula BERGERAk ...

Anonymous said...

SPEED is No 1 killer ! so drive carefully .


.

Anonymous said...

Oghe kelate tokse PAH doh...

PAH dah tak isle...

PAH dah tokse jadi oghe melayu.

PAH kawe denge DAP, serupo komunish..

Anonymous said...

UMNO dah mula gerun dgn PAS dan DAP! Undi orang muda2, Cina juga India menyebelahi PR . UMNO , BN mungkin tersungkur dlm PRU 13. Tak mustahil lagi! dah hampir jadi kenyataan . Ramalan aku kerusi2 Parlimen PAS 49. DAP 39 PKR 30

Anonymous said...

Bukan macam tue bro PAS sinonim dengan telur ayam sekarang.

Kalau DAP 15 PKR 3 PAS elek, telur..

Sebabnya PAS dah tak mengaku melayu/bumiputra. PAS dah ala-ala bintang tiga dah....

molek benar la tu.....parti bintang tiga....

Anonymous said...

Tak hairan la islam kono hina kaw2 dek kafir laknat, semuanya disebabkan PAShit buat taik sebab guna nama islam, pastu tunjukkan kebodohan sebagai orang islam.

Kafir hina Islam - PAShit bagi greenlight, katanya UMNO lebih teruk.

Kafir nak guna kalimah Allah s.w.t untuk disyirikkan - PAShit bagi greenlight, katakan UMNO salah sebab politikkan isu ini.

Sebabnya kita tahu, yang mula menghina kt Msia ni adalah PAShit tu sendiri.

Laknat Allah ke atas PAS. Laknat Allah ke atas para pemimpin PAS yang tak waras sanggup gadaikan maruah islam demi untuk menjahanamkan orang islam.

Laknat Ke atas PAS! Hancur PAS hancur PAS hancur PAS.

Demi Allah, PAS akan terkubur atas Tujuh petala bumi keramat bernama Tanah Melayu.

Anonymous said...

Assalamualaikum..

Kalau betul apa yang saudara perjuangkan iaitu untuk menegakkan islam,kenapa perlu menghina ulama'sedemikian rupa.

Sedangkan nabi s.w.t menegah untuk mengutuk,menghina,mengumpat saudara seislam,inikan pula ulama'.

Bawa muhasabah diri saudara.

Anonymous said...

Hj Hadi Kata Video Seks Anwar tak ada mata telinga. Ia hanya Besi.
Saya Kata Hj Hadi TAK ADA AKAL.
CAKAP ASAL SEDAP MULUT. BUNUH AJE TEMBAK DENGAN BAZOOKA.
DULU PAS TAKBIR
KINI PAS TAKEBEER
SONGSANG PUNYA ULAMAK.
KALAU TAK TAHU NAK BEZAKAN ANTARA HAQ DENGAN YANG BATIL. JANGAN BERANGAN NAK JADI PEMIMPIN UMAT ISLAM.
SEBAB ITU ISLAM MENUJU KEHANCURAN KERANA PUNYA PEMIMPIN ULAMAK YAKJUJ WAMAKJUJ. NAUZUBILLAH.

AMBIA

Anonymous said...

Anon June 7, 2011 1:01 AM,

PAS kelihatan tahi sebab PAS kena berak dek DAP & PKR.

Anonymous said...

AMBIA,

Hadi buta tekonologi sebab itu dia merepek. Dia sepatutnya mengikut perkembangan sains & teknologi. Kalau dia celik teknologi pastinya dia akan bertambah bijak.

Servant of God said...

Anonymous said...

Assalamualaikum..

Kalau betul apa yang saudara perjuangkan iaitu untuk menegakkan islam,kenapa perlu menghina ulama'sedemikian rupa.

Sedangkan nabi s.w.t menegah untuk mengutuk,menghina,mengumpat saudara seislam,inikan pula ulama'.

Bawa muhasabah diri saudara.

June 7, 2011 7:28 AM

----------------

Wahai Anon,

Kau pertahankan ulama ye? Ulama mana yang kamu pertahan tuh?

Pada kami, ulama takkan jual nama Allah pada lain2 agama.

Pada kami, ulama takkan menyokong orang yang meliwat.

Pada kami, ulama takkan menyokong orang yang sokong murtad.

Pada kami, ulama takkan menyokong orang yang mempersekutukan Allah SWT.

Pada kami, ulama takkan kata Allah SWT tuh samseng.

Pada kami, ulama takkan membenarkan dua Imam mengimamkan dua kumpulan berasingan dalam satu masjid pada satu masa.

Pada kami, ulama tidak akan double standard.

Pada kami, ulama tidak akan pakai ayat al-Quran sekerat2 sahaja.

Pada kami, ulama wajib percaya pada al-Quran.

Dan terlalu banyak lagi yang dilakukan oleh syaitan2 yang memakai serban dan melabelkan diri sebagai ulama.

Kau punya tok guru tuh bukan ulama. Dia tuh dah sesat. Sesuai dibuang ke lubang najis je.

Anonymous said...

muahahaha... mari kita ketawakan PAS... PAS tak de haluan seperti dulu... PAS seperti lalang mengejar syurga dunia... PAS sudah hilang pedoman... Ulamak PAS cakap tak serupa bikin... ayat2 Quran dan Hadis di putarbelitkan untuk kepentingan politik dan bukan kesejahteraan umat Islam... piiiidah... walaupun aku bukan seorang hafiz, aku pasti bahawa pakatan haramjadah adalah punca kejatuhan umat Islam dinegara ini...

Anonymous said...

UMNo (BN) DIPENGHUJUNG HAYAT, ANGKARA KESILAPAN PEMIMPIN2 UMNO TERDAHULU DAN KINI. ORANG2 MUDA, CINA dan INDIA >>> PR . PITAM UMNO & CO . LEBIH BAIK BERI PADA DAP . UMNO DAN DAp = PEMBELA CINA!!!

Servant of God said...

Anonymous said...

UMNo (BN) DIPENGHUJUNG HAYAT, ANGKARA KESILAPAN PEMIMPIN2 UMNO TERDAHULU DAN KINI. ORANG2 MUDA, CINA dan INDIA >>> PR . PITAM UMNO & CO . LEBIH BAIK BERI PADA DAP . UMNO DAN DAp = PEMBELA CINA!!!

June 7, 2011 11:49 AM

-------------

Hoi tukang komen upahan,

Jangan nak taburkan najis kamu kat sini. Kalau cakap betul-betul takpe jugak, setakat copy and paste aku rasa chimpanzee terlatih pun boleh buat keje lebih baik daripada kau.

Memang rugi laa bendul yang upah kau nih.

Kau boleh blah!

umaraziz said...

aku heran ... kenapa beberapa individu yang kelihatan ikhlas dalam pas ... tidak bersuara ... lebih baik tinggalkan pas ... bergerak sendiri ... bebas untuk suarakan pendapat ... tidak terikat dengan mana2 pihak ... yang utama ... benar katakan benar ... salah katakan salah ... itu yang terbaik ...

Anonymous said...

beruk mat yee je tu.....

dah hakikat kelate dan kedah akan kembali pada BN. Bagus juga lepas nie puak-puak PAS dah boleh masuk bandar-bandar besar sebab dapt sokongan cina. Boleh letak calun kat bukit bintang, seputeh, kota melaka, Ipoh... pasti boleh menang.Tapi kelate dan kedah dah ramai nampak tembelang PAS....hui cerita berdegak, tapi hapa benda pun dak buat, tak bergerak langsung. Yang banyak dok buat, kasi hasut rakyat.....

Anonymous said...

Servant of God . Ya memang kau dan UMNO(BN) BOLIH BELAHHH . PARTI KAMU AKAN DITUMBANGLAN!!! ADA FAHAm???? Parti UMNO dah tak dpt membela MELAYU2 MARHAEN!!! UMNO LEBIH BERATKAN KAUm CINA . PEGI LA MINTA UNDI SAMA CINA! JANGAN NAK TERHEGEH2 CARI MELAYU!!! SELAMAT BELAHH UMNO DAn BN !!! KAU S.O.G. TETAP PECACAI TEGAR BUKAN HAMBA ALLAH Yg MENGABDIKAN DIRI UTK NYA. BOLEH BELAh SOG!!!

Anonymous said...

cibai lu PAS!

Anonymous said...

PAS = CIBAI

Anonymous said...

anon 1.22 am..kau mimpi siang hari ke..UMNO takut DAP & PAS?? kelakar2..ramalan syok sendiri

Anonymous said...

SoG.. i'm with you my man...jgn dilayan anon bodo 1:16 PM tu..

dia tu sebenarnye tengah tension sebab parti yg dia agung2kan dulu yng katanya memperjuangkan islam sudah isytihar tidak lagi memperjuangkan islam..

tetiba pulak juak pr ni tukar nada tuduh UMNO pembela cina... dah tak boleh nak tuduh UMNO bukan pembela islam lg la tu.. kelako betul la cara diorg ni defend parti dan ego diri sendiri..

Anonymous said...

PRU KE 13...DAH SAH CINA X UNDI BN!

AYOH..BANGSA MELAYU..
AYOH..NGO'S MELAYU...
AYOH..PEMUDA/PEMUDI MELAYU..
AYOH..AHLI2 POLITIK MELAYU DLM UMNO,PKR DAN PAS
AYOH..SEMUA PENGUNDI2 MELAYU..

KITA SAMA2 BERJUANG BERSAMA UMNO UTK MENEGAKAN ISLAM DI TANAH MELAYU INI KERANA PAS PIS PUS TDK BOLEH DIHARAPKAN LAGI...

Anonymous said...

anon1.47 & 2.03pm . Nape nak cibaikan PAs? Mak hang pun ada Cibai! Aku bukan nak tuduh sebarangan, kau bukalah minda dan pintu hati, siapa yg kerajaan BN bela? Melayu? UMNo gunakan Melayu masa pilihan raya. Lepas tu hilang!!! Nak ziarah veteran2 UMNO pun susah, alasan SIBUK!!! NAK lagi bukti tak keperihatinan UMNO? Ramai yg tau kelemahan UMNO tapi diamkan saja. Jangan tak percaya . UMNO(BN) AKAN TERGOLEK dlm PRU13 . Ayuh MELAYU2 yg dah kecewa dgn UMNo!!! TUKAR KERAJAAN . DAP dgn UMNO tiada beza. CINA DIDAHULUKAN MELAYU DILUPA2KAN!!! KESIAN BANGSA MELAYU YG DAH LAMA KENA KENCING DGn UMNO!!! JGN TAKUT UTK BERUBAH. BIAR MEREKA REBAh!!!!

Anonymous said...

Anon June 7, 2011 2:37 PM

Tiada siapa yg perfect.. kalo UMNO ada buat perkara tak betul.. ko tegur untuk check and balance..

Tegur tetapi jgn sampai kerana rajuk ko kt org UMNO yg tak gi ziarah sbb bz dan sbginye, ko buat keputusan yang salah.. kalo ko pangkah PR ko pikir diorg tu lebih baik dari UMNO membela melayu ke.. ko tengok kes kat selangor n p pinang.. apa dah jadi dgn melayu.. adakah itu pembela melayu namanye? itu kenyataan yg ko kena pikir sebelum merajuk pjg kt UMNO..

Melayu Perak said...

tak nampak lagi kah yang umno tolong melayu...

pernah dengar skim rumah mesra umno...???

tiap-tiap hari orang melayu memohon rumah mesra umno...

cuma ada tanah umno bagi rm50,000-60,0000 dan cuma bagi rm 150 sebulan sampai mati...

noh omar ke sana ...sini...bagi benih,enjin sangkut,pinjaman kerajaan untuk petani,penternak dan nelayan...

ds najib ke kampung,kampung bagi bantuan kepada melayu..

ko saja yang butakan mata,pekakkan telinga ...mana nak tahu kalau tak baca utusan...tengok tv3...ni tak baca haramkah,suara keldaian yang hari-hari kutuk kerajaan umno/bn...

Tuan Tanah said...

PAS = Parti Ajaran Sesat
DAP = Dasar Anak Pendatang
PKR = Parti Kelentong Rakyat
BABI = Bapak Anwar Bin Ibrahim

*p/s : kesian ahli2 pas asyik kena kencing jer..DARI NEGARA ISLAM KE NEGARA BERKEBAJIKAN..HAHAHA LAWAK TENGAH TAHUN..LALALALA

MARI KITA DESAK KERAJAAN HAPUSKAN SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN UNTUK BINA BANGSA MALAYSIA!!!

Servant of God said...

Wahai Anon June 7, 2011 1:16 PM,

Aku mengakui semakin hari semakin susah untuk mempertahankan hak2 Melayu.

Kenapa makin susah?

Sebab pertama, yang paling nyata, kerana ada ramai penderhaka bangsa macam kau ni. Demi wang duniawi sesen dua kau jual hak2 bangsa kau.

Sebab kedua, orang2 bukan Melayu pulak naik lemak bila melihat gelagat sundal macam kau ni. Mereka berbisik sesama sendiri, "Lu tengok, gua bagi dia duit sikit saja, apa dia buat? Hwaa.. banyak shiok laaa! Eh, kita offer lagi! Tengok dia mau jual dia punya emak? Gua rasa dia jual loor.."

Sebab ketiga, sandaran kita bangsa Melayu, iaitu agama Islam dan bersama2nya al-Quran dan Sunnah, pun telah kau jaja demi kepentingan duniawi. Kau jaja Tuhan kau, wahai sial. Kau tak takut azab jahannam ke?

Dah tuh, kau memandai2 pulak kata aku bukan hamba Allah. Betul kau kata begitu? Siapa beritahu kau? Allah hantar wahyu pada engkau, itu yang engkau tahu ya?

Kalau tidak, masakan engkau berani mengaku mempunyai pengetahuan yang ada hanya pada Allah?

Hebatnya engkau, anon. Aku rasa kau sudah fasiq. Nauzubillah.

Lagi satu, wahai anon,

Kalau telah dibuktikan ketua aku peliwat, ataupun sah sudah hilang Iman, aku takkan sokong dia lagi.

Kau? Cam mana?

Anonymous said...

umno bukan perjuangkan bangsa la wahai pencacai,diorg perjuangkan kroni..

x nampak ke?

kah kah kah kah..

x payah la nk cakap pasal pengkhinat bangsa..usah biarkan pemikiran sempit menyelubungi otak..

aku jamin selain BN, komponen lain masih mampu mempertabatkan melayu di negara sendiri..

dari aku terus tengok pemimpin2 umno kayakan keluarga dan kroni baik aku pilih pakatan rakyat..dengar tu pakatan RAKYAT..bukan united malay national organization..

kah kah kah kah..

tunggu kebangkitan anak muda dan tunggu pru 13 ni..