Sunday, June 5, 2011

ISU RM350 RIBU : SPRM WAJIB SIASAT HUSAM.

 aku sokong kenyataan ini. SPRM wajib siasat husam musa atas dakwaan kickdefella yang bagitau satu dunia husam bagi dia wang sebanyak RM350 ribu. KLIK SINI

20 comments:

Servant of God said...

Maaf Bro GAP nak menyimpang sket dari Husam, tapi masih pasal PAS.

Minta tolong sikit orang kat orang PAS.

Tolong share dengan kami mana dalil yang membolehkan meliwat, murtad, serta menyekutukan Allah?

PAS sokong Anwar yang kaki liwat, sokong murtad, sokong menyekutukan Allah.

Maka PAS juga sokong liwat?
Maka PAS juga sokong murtad?
Maka PAS juga sokong menyekutukan Allah SWT?

Tolong share yer.

Anonymous said...

khir toyo jadi penyamun korang tak sibuk2.ini lembu sekor panggil sprm.piii mampus la ko pantatla ko sial

Anonymous said...

khir toyo balun duit rakyat ko senyap.mmg ko iblis laknat mcm geng2 ko dlm umno selangor.moga2 pru 13 hancur ko umno.mana ko nak lari bloger pro umno.

Awan Network said...

siasat jangan tak siasat..

Blog Foolitic :

www.awan-fantasia.blogspot.com

Anonymous said...

"Orang lain mencuri takkan orang aku tak boleh mencuri juga."

'Hujah' stail bangang dari puak pembangkang. Pelantik-pelantik Mat Sabu. Apa lagi nak harap.

aku anak Kedah said...

PRU 13.Kita tengok sapa yang nak bungkus nanti.Klau lingkup jangan kata pengundi hantu plak.

ahli pas perak said...

saya adalah seorang ahli pas dari perak . kisah ini diceritakan oleh seroang rakan saya yg pada awalnya turut sama dilibatkan dengan rancangan untuk menjatuhkan husam musa. Selepas rakan saya ketahui taktik kotor tersebut dia larikan diri dari mereka kerana tidak mahu terlibat dgn perkara2 fitnah.

kisah ini sengaja didedahkan pd saat2 akhir pertandingan&ditambah berbagai2 perisa supaya Nampak sedap oleh geng2 Nizar.

nizar tidak mahu husam menang kerana takut menjadi pesaingnya dalam pemilihan pas akan datang.nizar hendak menang dalam pemilihan ini &bercita2 utk bertanding jawatan timbalan presiden pas dalam pemilihan akan datang.DAP telah berjanji untuk bantu kewangan.

nizar nak pancung husam habis-habisan, kerana dia lihat husam boleh menghalang cita-cita besarnya kiranya husam juga menang bersama dia. Nizar kata sekiranya husam kalah karier politik dia akan hancur kerana telah kalah dua kali.

Norazli musa@pak janggut adalah salah seorang jentera nizar yang paling utama memainkan peranan penting ini utk bunuh karier politik husam.

Pada hari isnin 30.5.2011 norazli telah bertemu dgn seorang rakannya bekas org kuat pkr .

norazli telah memberi maklumat berhubung penyelewengan husam kepada rakannya itu utk dipanjangkan kpd blogger2. Semua skrip telah ditulis dgn begitu baik supaya senang difahami oleh blogger.

Bekas orang kuat pkr sampaikan kpd seorang blogger di perak dalam masa sama dia bocorkan maklumat itu dtg dari pihak nizar. tujuan org itu beritahu supaya taktik kotor politik dlm pas diketahu ramai.

berita itu sampai kpd blogger, mereka dedahkan maklumat pasal husam& siapa pemebri maklumat. dlm hal ini kerja blogger Nampak tersusun. 1pihak dedah husam&1 pihak dedah siapa pemberi maklumat.
husam nasib baik -cepat2 menafi-nizar pula diamkan diri. takut kerana rahsia telah pecah. Semasa muktamar pemuda ramai ahli2 pas telah berbisik sesama mereka apa yg dilakukan oleh nizar. Bisik2 &sms tersebar tentang taktik kotor nizar.

brita itu dibisik dari telinga ke telinga hingga ke saat perwakilan beratur sebelum membuang undi. Pasal itu nizar kalahdi tempat corot.

Bukan setakat kisah wang , byk lagi fitnah2 lain yg direka2 oleh orang nizar utk membunuh karier husam-termasuk kisah skandal dgn seorang wanita cina serta kunjungan husam ke tempat2 maksiat. Saya tidak mengetahui samada perkara itu benar atau fitnah-tetapi perkara itu imasuk dlm rancangan orang2 nizar utk bunuh karier husam.

Saya tak tahu saluran mana harus saya guna untk dedahkan perkara ini. Kalau saya ceritakan perkara ini kpd pemimpin2 pas tempatan -mereka minta kita diamkan & jgn cerita kpd sesiapa. kita akan dibaca dgn mcm2 surah & hadis supaya menjaga jamaah. saya terpaksa guna saluran komen di blog2. Tujuannya supaya pemimpin2 atasan pas tahu perangai2 kotor yg sdg menjalar dlm pas. Jangan hanya Nampak kuman di seberang laut tapi tak Nampak gajah dpn mata.

aku anak Kedah said...

Terima kasih ahli PAS Perak.Terima kasih kerana mendedahkan perkara ini.Anda berada di jalan yang betul.Saya juga bukan penganut mana mana parti.Jangan kita terlalu taksub mana mana parti pun.Yang salah tetap bersalah tak kira di pihak mana pun.Kita berfikir menggunakan akal bukan menggunakan kepala lutut.Jangan kita mudah terpedaya dengan serban dan jubah sebab semua tu boleh di beli.Tepuk dada tnyak lah iman.

aku anak Kedah said...

Terima kasih ahli PAS Perak.Terima kasih kerana mendedahkan perkara ini.Anda berada di jalan yang betul.Saya juga bukan penganut mana mana parti.Jangan kita terlalu taksub mana mana parti pun.Yang salah tetap bersalah tak kira di pihak mana pun.Kita berfikir menggunakan akal bukan menggunakan kepala lutut.Jangan kita mudah terpedaya dengan serban dan jubah sebab semua tu boleh di beli.Tepuk dada tanya lah iman.

Anonymous said...

ahli pas perak dan kedah.

engkau tak kan masih tak mau fikir.

PAS hari ini dah jadi hamPAS.
perjuangan nak tengak islam, tinggal nak tegak kote.

PAS hari ini sekandang dgn penganut komunis anti islam.

PAS - hamPAS tersanggat bodoh jadi keldai tunggangan atau melukut ditepi gantang, hamPAS diolah dgn apapon tetap tidak bernilai dan tak bolih dihargaai.

PAS menuju keliang lahat dan marilah talkinkan sahaja.

Servant of God said...

Wahai ahli PAS perak.

Aku bersyukur kamu tergerak untuk mendedahkan perkara ini di sini.

Ini menunjukkan yang kamu masih ada cahaya Ilahi dalam dada kamu.

Bukan cam anon badigol kat atas tuh. Khir toyo tgh kena siasat. Biar laa SPRM buat keje dorang. Apa korang ingat dorang buat keje macam korang badut sarkis? Kami takkan protect ketua yang corrupt laa, wahai bajingan.

Ahli PAS Perak, semoga Allah SWT meniupkan ketabahan dan kekuatan kepada kamu supaya kamu berani menjauhkan diri sepenuhnya daripada orang2 yang telah tersesat itu.

Insya Allah.

whiteorange said...

Tahniah ahli PAS Perak

Gua ahli UMNO sebab gua tak reti nak duduk atas pagar

Gua macam lu juga, kalau pemimpin gua tak betul gua akan tibai juga

PAS tak betul gua tibai
UMNO tak betul pun gua tibai

sebab gua bukan jenis pak turut
tapi gua lebih sayangkan UMNO daripada PAS, maaf la ye, lu cari sendiri sebabnya

Anonymous said...

SPRM AKAN SIASAT SEKIRAYA ADA LAPURAN POLIS DI BUAT

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS said...

KAMI YANG BUKAN MANA2 AHLI POLITIK TIDAK AKAN MELINDUNGI MANA-MANA PEMIMPIN POLITIK YANG KORUP DAN SALAHGUNA KUASA, ITU PENDIRIAN KAMI ORANG YANG BERADA DI ATAS PAGAR.

Newbie Riderz said...

wahai ahli-ahli atas pagar...

kami hormati pendirian mu tak berkecuali..

tapi bila pru13 sila lah undi bn/umno yang akan menjaga kepentingan anda-anda semua...

Melayu Perak said...

wahai ahli-ahli atas pagar...

kami hormati pendirian mu tak berkecuali..

tapi bila pru13 sila lah undi bn/umno yang akan menjaga kepentingan anda-anda semua...

nok said...

saya setuju dgn apa di dedahkan oleh ahli pas perak...saya sendiri bukan lah kata menyokong taksub mana2 parti, tapi berdasarkan pandangan saya hanya UMNO dilihat boleh membela nasib org melayu dan BN secara keseluruhannya....

Pas langsung tidak prehatin untuk mendengar keluhan rakyat berhubung salah laku aljuburi DSAI yg dulu amat di kutuk oleh pemimpin pas...amalan jatuh menjatuh terus juga berlaku , tapi Pas senantiasa berhelah dalm perkara yg tidak menyembelahi mereka.....dgn memutar belitkan ayat quran mengikut acuan mereka....tapi mereka juga lalai, tuhan memerhatikan mereka...walau pun mereka berselindung disebalik jubah...dan jangut mereka...

berbalik kepada Nizar yg senatiasa mengutuk/ menghina pemimpin UMNO di hadapan org2 cina , maka gelak org2 cina dgn tepukan gemuruh.....dan Nizar tersenyum puas...kalau negara ini tiada undang2 Nizar sudah lama saya bunuh....DAP sejarah telah membuktikan, tiada istilah untuk membantu org melayu...Pas sekadar plateform mereka ke putra jaya....insyaallah tuhan tidak akan mengizinkan di PRU 13 nanti...syabas pas perak yg masih ada roh melayu.....

Anonymous said...

aku generasi muda yg sgt benci cara org2 Melayu berpolitik . seolah2 tiada pegangan agama . Pakcik2, abang2!!! berubahlah cara verpolitik mengikut zaman . kamu2 dah ditinggal zaman .

Melayu Perak said...

oii cik adik...

macam mana berpolitik ikut zaman tu...???

kalu suruh sokong pkr/pas/dap kami tobat tak nak...

cuba citer...adakah sokong bn/umno ketinggalan zaman...????

Servant of God said...

Anonymous said...

aku generasi muda yg sgt benci cara org2 Melayu berpolitik . seolah2 tiada pegangan agama . Pakcik2, abang2!!! berubahlah cara verpolitik mengikut zaman . kamu2 dah ditinggal zaman .

June 6, 2011 2:58 AM

-------

Camne yang dikata ditinggal zaman tuh?

Kalau nak up-to-date, kena ikut siapa?

The Americans? The Europeans? Or the People's Republic Chinese?

I really hope you think about what you're saying. You see, the moment you hold someone as a golden standard, you more or less become an agent of that person or party.

You might not be active, but you are an agent.

And if the very core of that person or party runs against the interest of your religion or race, then your treachery of either or both seems pretty imminent.

So tell me again, please. What's up-to-date?