IKLAN BERBAYAR

Wednesday, June 29, 2011

LOBANG AMBIGA PECAH LAGI !

 teruskan asakan wahai umat islam ! bershit itu adalah lakantullah. KLIK SINI

28 comments:

Servant of God said...

Wahai penyokong Pakatan Rakyat,

Betul korang sanggup khianati negara?

Anonymous said...

BOIKOT PEGUAM2 PARIA.. MELAYU UNTUK MELAYU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

lobang kelebog ber pa lat.. busuk bangas..

Anonymous said...

Wahai bangsaku jangan kita dijadikan alat untuk bermusuhan sama kita untuk mereka merampas kuasa.Segelintir penghianat bangsa sedarlah kamu dari diperkudakan oleh mereka . Apabila kita bercakaran sesama kita mereka ketawa dan bertepuk tangan dan peluang inilah mereka akan ambil untuk membinasakan kita.Bangsa Ambiga ni memang kaki adu ...dumba.Usahlah pergi demo bersih tu ...saya pernah lalui zaman remaja saya waktu 13 May... I will never forget May 13...cos I lost my beloved father during 13 MAY...PREVENTION IS BETTER THAN CURE..HANYA MEREKA YANG LALUI DURING THAT PERIOD..SAJA tau tak da faedah nya kita berdemo.BELAJARLAH dari sejarah dan pengalaman lampau.Bangunlah bangsaku untuk mempertahan kedaulatan agama, bangsa dan Negara . Bersatulah kita antara kaum demi kemakmuran bersama.Its painful to loose someone you love...my father was at the wrong place at the wrong time. Ayah saya hilang tiada pusara. Jadi mereka yang seangkatan dengan AMBIGA renung2 kan lah.

Anonymous said...

kafir laknat yg dibiayai oleh yahudi ni jugak yg korang nak sokong? memang buta hati la korang..

Anonymous said...

Si puaka betina hindu ambiga ini tidak harus di benarkan tinggal di tanah Melayu. Pedulikan walaupun dia ketua peguam jika tidak mengikut undang-undang keselamatan negara Melayu, gugurkan sijil kewarganegaraannya. Banyak lagi peguam lain yang mematuhi undang-undang dan menjadi warganegara Melayu yang patuh dan bermoral tinggi.

Anonymous said...

para ulama2 / umat PAS jangan jadi penjilat air kangkang tegar, JANGAN JADI BODOH, BANGGANG, GILA BABI,ANJING KURAP DLL

SI BABI ALJUBURI PUN KALIAN JADIKAN IMAN BESAR.

SI KAFIR PUN KALIAN JADIKAN KHALIFAH

SI BETINA HARAMJADAH PUN KALIAN JADIKAN PANGLIMA PERANG JIHAD UMAT KALIAN.

guna ilmu dan amal untuk kebaikan


SALAH KE AYAT2 WA DIATAS NI?????

Anonymous said...

org melayu mudah lupa

kalau subjek sejarah jwbnya f9 la(fail)

SEJARAH DUNIA LG LAH BLANK..

TU YG JADI BODOH TU BOLEH DIPERBODOHKAN

BILA KITA CAKAP DIA BODOH DIA XTAK TERASA BODOH...HAMPIR 12 Tahun aku dibodohkan anwar... RUPANYA. PAK NUAR MEMANG PATUH SGT DISUMBAT DLM PENJARA ...KEROSAKAN LEBIH TERUK JIKA BIAR DIA KAT LUAR..

so sebenarnya aku dulu bodoh jugak..ialah hingusan dlm politik nak celen mahathir
punya mahir dlm politik..terasa malu plak..

Servant of God said...

Anon June 29, 2011 10:49 AM,

Takpa. Mendapat cahaya kebenaran selepas sesat dalam kegelapan yang menipu, adalah satu nikmat yang kau akan kecapi buat selama-lamanya, insya Allah.

Aku gembira untuk engkau. Alhamdulillah...

Nalla said...

BERAPA BANYAK AMBIGA PUNYA LUBANG LA.......Semuanya pecah gara2 ANUwar aljuburit............Kalu aku dapat si pariah ambiga ni masa kat demo nanti....tau la aku lubang mana aku nak bedal.....Ciiitt poooohraaahh!!
Ada bau ka ?!

Anonymous said...

sah berbau yg mual dan meloyakan!!!

aku melayu rasis said...

aku pun terasa amat takut sekiranya peradaban melayu kita musnah dek kerana demo 9 julai nanti, tapi aku rasa lagi takut sekiranya melayu penyokong kapir laknat buta mata hati ini tak diajar cukup cukup pada 9 julai jugak nanti.

kalau kita biarkan golongan melayu haprak dibumi melayu sendiri ini, maka mereka berterus terusanlah merosakkan anak muda kita yang sememangnya mudah dipengaruh, maka akan bertambahlah lagi kemusnahan peradaban melayu ini.

biarlah aku dan beberapa kerat ini turun menyanggah, anggaplah apa yang dilakukan ini sebagai cegah sebelum parah. kalau dah parah, berkata-kata atau berubat kehulu-kehilir pun sudah terlambat.

bukan niat kami untuk membakar kelambu kerana seekor nyamuk, tetapi rasanya perlu juga kelambu ini dibakar sb sudah terlalu lama sehinggakan nyamuk pun boleh masuk, jadi ada baiknya bakar sja nyamuk dgn kelambunya skali, ganti kelambu lebih moden dan praktikal.
(hrp tok mudin faham)

saudara saudara sahabat semua, jangan bimbang. mereka terlalu galak menjual, kita juga mesti membeli. kalau tiada yang mencabar, kita tak terasa dicabar. kami cuma pertahankan apa yang perlu. jangan sampai mereka perkecilkan, pijak kepala kita.

sejarah 13 mei dulu menjadi pengajaran. sekiranya melayu ketika itu tak bangkit, apa jadinya melayu skrg? mungkinkah melayu masih lagi berkuasa atau..mungkin melayu kita sudah melukut ditepi gantang? kemakmuran skrg ini sbnarnya datang dari 13 mei. selepas peristiwa itu cina tak berani angkat muka, hinggalah skrg mereka mula anggkuh kembali kerana memperkudakan melayu-melayu bodoh lupa sejarah.

doakan kami semua semoga selamat, biarlah kami dihentam, dicemuh, dikeji kerana turut sama terpengaruh dengan provokasi bersih, namun kami tetap yakin bahawa inilah saja cara untuk kami menyelamatkan tanah melayu ini walaupun kami terpaksa disiram air kapur barus, dihujani peluru getah.

semangat kami meruap-ruap, tapi jauh disudut hati, kami sedih...kerana terpaksa menentang melayu sendiri.

kepada melayu yang membangkang, bukalah mata hatimu, bukalah mindamu..sebelum 9 julai kembalilah kepangkal jalan. sedarlah siapa diri kamu dibumi Allah bernama tanah melayu ini. sedarlah kebahgiaan yang kamu kecapi..sesungguhnya kamu telah diperdaya..

betulkan kalau aku yang salah.

Anonymous said...

Anon 11:38 AM

Aku setuju dengan apa yang kau ckp. Melsyu bodoh yang berketuakan munafik dan kafir laknat yang ingin menjahanamkan agama islam dan negara ini perlu ditentang.

Anonymous said...

anon 1154,
terima kasih sahabat, doakan semoga kami selamat.

Anonymous said...

Kencing tak basuh punya orang.. boleh terima ka???

Anonymous said...

TELAH KELUAR KENYATAAN YANG PUAK-PUAK GILA KUASA DAN PENGKHIANAT NEGARA, PENGGUGAT KEAMANAN, PENCETUS KEKACAUAN TIDAK AKAN AKUR DENGAN APA JUA PENDAPAT DAN PANDANGAN BAGI MEMBATALKAN HIMPUNAN GILA DAN BERTAIK 9/7.
TAK GUNA KOMEN DAN BERCAKAP SAJA...
SAMA2 PERSIAPKAN DIRI UNTUK BERSAMA PERTUBUHAN SILAT CEKAK, PERSATUAN SENI SILAT GAYUNG, PERKASA, PEMUDA UMNO, PERTUBUHAN AYAHNDA SERTA NGO-NGO LAIN YANG MEMBANTAH. SEMBOYAN TELAH BERBUNYI...PERANG JUGAK YANG MEREKA MAHU, MAKA KITA WAJIB BERPERANG DEMI KEHARMONIAN NEGARA YANG TERCINTA....
KITA HAPUSKAN PEMIMPIN DAN SAKI-BAKI PENGIKUT SYAITAN YANG ADA AGAR TIADA LAGI YANG BERANI MENGGUNAKAN PELBAGAI PLATFOM MEMBANTU KAFIR LAKNATULLAH UNTUK TERUS MENJAJAH MINDA,MENGGUGAT KEAMANANAN DAN PENDERHAKA PEMERINTAHAN KDYMM AGONG.

ADA 8 HARI UNTUK PERSIAPKAN JENTERA DAN PERCAYALAH KITA AKAN MENANG...KERANA KITA DIPIHAK YANG BENAR.

BIAR SUNGAI KLANG MENYAKSI TELAH HAPUS DAN MUSNAH,
PENGIKUT SYAITAN...
PENGKHIANAT NEGARA...
PENDERHAKA AGAMA,BANGSA DAN TANAHAIR...

ALLAH MAHA BESAR....
ALLAH MAHA BESAR....
ALLAH MAHA BESAR....

*PS:TURUN DENGAN NIAT MEMBANTU MENGEKALKAN KETUANAN ISLAM DAN KEMAKMURAN NEGARA..InsyaAllah Perjalanan Saudara dirahmati.

-niknordinp21

Anonymous said...

Baca ni - hujahan Dr Chandra Muzaffar bahawa Bersih ni sebenarnya mempunyai niat jahat yang tersembunyi!

http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2011/06/july-9-understanding-context.html

Anonymous said...

8 hari yang ada bersiap..8/7 hari yang sesuai bagi kita berkumpul lebih dulu membuat benteng dan menghalau puak2-puak menyokong bertaik 2...jika mereka degil, xnak balik dan bertindak seolah nak berperang...maka hiruplah darah mereka..InsyaAlla HALAL...
-niknordinp21

aku melayu rasis said...

jumpa kau niknordin disana. aku mungkin terlewat sebab nampak gaya kena tempuh beratus sekatan polis.
maka banyaklah alasan tipu yang terpaksa direkacipta..
nak selamatkan tanah tumpah darah sendiri pun susah..

Anonymous said...

aku tak suka BERSIH..tapi aku pembersih...aku bukan pengotor tapi aku benci BERSIH...

Anonymous said...

lemahnya Menteri KDN ..Pak Lah lemah BN bungkus..lemah sangat menteri KDN BN akan terlentang...Ingat yg tak tidur siang malam, kena maki hamun tu pak Polisi..meka ada persaaan..mereka ada keluarga , anak anak,memantu, ipar duai, kawan kawan...cakap meka ada POWER...dalam diam..tapi Bisa..meka pun ada yg simpati dgn al Juburi ..betul salah meka tak peduli...sebab keja dalam keadaan tertekan semuanya slah..atas bawah bantai..luar dalam tikam..siapa pun tak tahan...JIka KDN tegas/Keras...gua caya meka akan hapi buat keja...Kerajaan pun senang...

Servant of God said...

niknordin,

aku juga benci kepada orang2 Pakatan Rakyat nih.

Tapi, aku harap, tidak akan berlaku pertempuran darah sesama Islam.

Kita bersaudara. Selagi tiada pertumpahan darah, kita masih boleh bersatu, insya Allah.

mmg aku pun marah membuak2 kat dorang, tapi tolong ye? Kalau boleh ye?

Salam...

Anonymous said...

Habis melayu........

Anonymous said...

Bro Servant of God...
Terima kasih la.. dah faham sangat sebarang kemungkinan yang berlaku, dan amat maklum dengan "hamlun minallah" lebih lagi ada dikalangan mereka saudara seagama.
Tapi Bro...mereka dah macam tak terima diplomasi..
Apapun tahniah pada PDRM, gempur,tangkap dan bagi amaran keras kepada penganjur dan pengikut diseluruh negeri mungkin meredakan suasana. Agak meyakinkan gerakan pencegahan oleh PDRM. Apapun kumpulan kami akan bersedia di sekitar 3 lokasi mulai 8/7. Jika berlaku jugak himpunan bertaik 9/7 tu..nasibla.
Apapun kami yakin kami dipihak benar demi Agama, Bangsa dan Tanahair.Kami juga berikrar bekerjasama serta akur segala perintah PDRM.
Terima kasih atas segalanya....
-niknordinp21

Anonymous said...

Terima kasih la..Bro Servant of God... kami dah faham sangat sebarang kemungkinan yang berlaku, dan amat maklum dengan "hablun minallah" lebih lagi ada dikalangan mereka saudara seagama.
Tapi Bro...mereka dah macam tak terima diplomasi..
Apapun tahniah pada PDRM, gempur,tangkap dan bagi amaran keras kepada penganjur dan pengikut diseluruh negeri mungkin meredakan suasana. Agak meyakinkan gerakan pencegahan oleh PDRM. Apapun kumpulan kami akan bersedia di sekitar 3 lokasi mulai 8/7. Jika berlaku jugak himpunan bertaik 9/7 tu..nasibla.
Kami yakin kami dipihak benar demi Agama, Bangsa dan Tanahair.Kami juga berikrar bekerjasama serta akur segala perintah PDRM.
Terima kasih atas segalanya....
-niknordinp21

nok said...

sebenarnya kalau gomen tak kawal dari awal ia akan merebak jadi barah.....parti pembangkang ni tanpa Anuar mereka akan lemah....oleh itu anuar harus di penjarakan bagi mengelak keadaan negara jadi kucar kacir...dia adalah mastermind dalam bershit ni...pas dan dap mengambil kesempatan untuk menjatuh kerajaan...yg di apikan bershit...segelintir rakyat terpegaruh tanpa memikirkan resiko akibat tindakan mereka..

dalam hal ni PDRM adalah badan yg di pertanggung jawabkan untuk mengekang supaya tindak tanduk brshit tidak memudaratkan negara..selagi mastermind dan pemimpin pembangkang tidak di 'ISA" kan selagi itu lah mereka menganggap k;jaan lemah dan parti pembangkang...akan mengambil kesempatan...PDRM mesti menangkap mereka walaupun dgn harga tinggi..demi rakyat dn negara,,

Anonymous said...

ganyang ambabigashit .......

Anonymous said...

Lady AmbiGAGA dan Bersih - "Voice of the People"....konon nya. Kepala Butuh lu! Berapa sangat "Voice" maksud kamu. Adakah kamu bershit mempunyai sokongan seluruh rakayat Malaysia??? Aku dan beribu-ribu lagi pun People jugak, tapi Voice kami tidak menyuruh lu Bershit mewakili kami. So....jangan lah mempermainkan kata-kata "Voice of the People "bagi alasan untuk berdemonstrasi. Paham ke?? Pantat lu lah.