Saturday, June 18, 2011

PAS BODOH : AMBIGA PERNAH MAKI PAS !

 bangang punya tolol. KLIK SINI

23 comments:

Afiq said...

Marah betol la dia..

PALING SENSASI :
HANGAT!!!CONTEST UNTUK BLOGGER!!HADIAH IPAD2!!NAK TAK??
CARA BAGAIMANA NAK BUAT SHOW DENGAN BAND TERKENAL!!
MELETUP!!TELEFON PALING GEMPAK DAN TERBARU!!

Anonymous said...

HAMpas MEMANG BODOH DULU,KINI DAN SELAMANYA.....

Anonymous said...

Sokong aktivitis pro-murtad pun takpe janji dapat jalan-jalan dengan Abang Mat Sabun... pengikut PAS memang takde prinsip.

Kalau nak ikut kerja perhimpunan haram juga.. pastikan perkara 10 perkara berikut dah buat.

1. Mintak izin kat Mak Bapak.

2. Mintak maaf awal-awal kat anak bini, sebab bakal menyusahkan diorg.

3. Mintak izin boss, harap boss pun kaki demo haram juga.

4. Pastikan ada masa terluang, sekurang-kurangnya seminggu.. proses tangkapan, rawatan perubatan, amik keterangan, masuk dalam, tunggu kena jamin, kena reman.

5. Sediakan kos mencukupi untuk belanja anak-bini, mak bapak sepanjang waktu ditahan dan turun-naik mahkamah.

6. Sediakan kos mencukupi untuk perubatan luar jangka.. mana tau jatuh tersembam dalam longkang hilang 10 batang gigi.

7. Sediakan wang mencukupi menyara diri sendiri dan kos-kos hidup lain kalau-kalau dapat notis buang kerja 24jam.. Orang aktif buat kerja haram tak sesuai kerja dalam mana-mana syarikat. Nak harapkan bantuan derma, ramai juga yang senasib dengan ko nanti.

8. Takyah risau dengan rakan-rakan, 99 peratus memang Melayu, Cina dengan India duduk rumah, bisnes rugi kalau tutup satu hari, lagi susah kalau seminggu duduk dalam lokap.. tadak Ong.

9. Pastikan ada bantuan pihak penganjur.. orang bodoh saja nak buat kerja haram secara free, Mat Sabun pun kata ana nak elaun jadi YB. Kalau korang tetap taksub saja, amik setiap sen dan butir beras yang dapat bagi kat Mat Sabun. Dia lebih perlukan bantuan dari anda.

10. Carik alasan logik sikit kalau kena tangkap, jangan plak kata, saya datang nak tengok saja, saya nak amik bapak saya, saya nak tolong kutip sampah... berani buat berani tanggung macam anak jantan bukan pondan serah buntut kat Nuar Juburi.

Anonymous said...

Allah dah bagi nikmat kemenangan 5 negeri kepada pembangkang, tapi pembangkang tetap tak bersyukur, keluar turun berdemo.. semoga Allah cabut semula nikmat kemenangan orang yang tak pernah bersyukur.

navy melayu said...

biasa lah gap' apabila ada kepentingan politik maka seteru pun sanggup di julang semula walau pun dulu bagai nak pecah bumi menentang forum tersebut. hai dunia..dunia.. biarlah kita menjadi manusia yang berkata benar walau pun pahit kerana segala perbuatan dan tingkah laku kita akan di hitung oleh Allah walau sebesar zahrah' ingat tu..

Anonymous said...

yang pasti aku ckup gumbira...
peneroka felda macam aku berjaya dlm saman dgn felda..itulah peneroka tak bodoh selamanya dan kera...jaan tak cekap menipu selamanya...
syukur lah
takebeer!!!!
takebeer!!!!
takebeer!!!!

navy melayu said...

yalah peneroka felda cukup gembira sebab masa mereka masuk tanah rancangan dulu mereka tak ada harta tanah . sudah dapat ,pastilah gembira namun ingat nasib penoka belum tentu terbela jika pembsngkang melaksanakan buku jigga.sekira nya felda plantation di musnahkan dimana kah felda nak mendapatkan sumber kewangan untuk mejaga kebajikan peneroka .ingat felda itu entiti melayu , jika musnah felda maka berjaya lah musuh musuh melayu islam memporakperandakan kekuatan ekonomi ummah jangan hanya memikirkan keuntungan yang sedikit didepan mata sedangkan natijah bahaya kemusnahan yang lebih besar menanti di hadapan, monon Allah jauhkan dan selamatkan felda inilah satu skim rancangan tanah yang paling terunggul di dunia di kendalikan anak anak watan melayu.

aku je said...

PAS...oo..PAS bodo..

Kamu butakan mata hati. Sungguh benar kamu menutup mata terhadap kebatilan yang menyinga.

Ahli syurgakah jika menyokong murtad?
Ahli syurgakah jika memecahbelahkan ummah?
Ahli syurgakah jika fitnah menjadi makanan tanpa satu apa pun bukti yg kukuh?
Ahli syurgakah menjadi penyebab Islam berbunuh sesama Islam (spt Memali), kemudian mudah pula isytihar syahid? Kemudia mudah pula ditarik balik syahid itu (bila negara Islam gugur dari PAS)?
Ahli syurgakah bila membenarkan ruang solat masjid/surau dimasuki kafirun?
Ahli syurgakah bila menerima persaudaraan penzina seperti Eli Wong tapi menolak persaudaraan wanita Islam yg tidak bertudung walhal yg bertudung labuh hingga ke pinggang itu lidahnya jumud dan menghina Islam yg lainnya??

Kamu menerima persaudaraan musuh Islam yg nyata seperti Karpal Singh over my dead body, Ambiga yang terang-terangan, aku ulang TERANG-TERANGAN memusuhi ISLAM itu sendiri.

PAS laknatullah!

Anonymous said...

apa nak buat.. itu cerita lama.. sekarang ni telan je la ludah kahak pekat kehijauan tu ..!! kesian passpisspus!!

Karl said...

Anon June 18, 2011 10:04 AM:

Kira mahkamah adil la ni ye tak? Heh.

Anonymous said...

betul tu karl..
mahkamah memang adil jika mereka menang.jika kalah, mahkamah dibeli la, rasuah la...bla bla bla.
entah apa punya mentaliti la.

Anonymous said...

JANGANLAH MENGATA2 ORANG LAIN BODO.... MUNGKIN KITA LEBIH BODO DARI MEREKA!!!!!.......

Anonymous said...

skarang felda pun dah nak mampos dah..patut mampos pun..dari dulu kerah keringat peneroka berapa sen yang dapat?

soal sape yang jadi kerajaan nanti tu biaq lantak pi la..
aku dok lagu nie juga..

Anonymous said...

KENA UP LAGI ..KENA BUAT SEPANDOK

HILANG HARGA DIRI PAS NI.. PATUT ZULKEFLI NORDIN JADI PRESIDEN PAS...BARU TAKUT DAP..

kingnek said...

GAP, aku rasa kamu ni orang yang bijak. Baca tentang ergenekon (bukan Erdogan) di Turki, ramai ditangkap di sana, rupanya, mereka dalang Illuminati, yang ada hubungan dengan bukan sahaja kumpulan seperti PKK, tapi juga Hezbollah. Aku seram sejuk semalam baca tentang kumpulan ini, modus operandi mereka sungguh jahat, seperti Anwar di Malaysia, aku yakin ada cabang illuminati di Malaysia. Aku yakin, Khairy ada hubungan dengan kumpulan ergenekon malaysia. ini sangat bahaya. nak harapkan Hishamuddin Hussein bongkar perkara ni, susah, pasal dia tu bodoh dan bacul. kalau tak dikalahkan kumpulan ergenekon malaysia ni, aku tak tahu apa akan jadi pada Malaysia, banyak baca ayat kursi dan berdoa, bahaya besar mungkin akan terus melanda malaysia, sehingga orang Islam dalam PAS juga tertipu!

Anonymous said...

Peneroka2 Felda pun bodo macam Paria2 Hindu dan Apek2 Cina jugak. Dulu mula masuk Tanah Melayu dengan selai sepinggang bukan main lagi tunjuk baik, tapi la ni bila dah kaya raya mulalah buat perangai...

Peneroka Felda pun macam tu jugak dulu masa merempat tak dak tanah menyembah kerajaan pun sanggup, ramai orang2 PAS kat kampong aku sanggup pi Pahang tukar alamat, Daftar mengundi diPahang dan masuk Ahli UMNO siap bayar yuran, beli resit Fitrah, tapi bila dah senang sikit bukan main lagi, konon2 Peneroka Felda dah pandailah..., besa lah orang Melayu yang bodo Belemuiah pun kalau ada duit sikit dan2 jadi pandai, cakap pun bukan main lagi....

Yang tak dapat Felda pulak satu hal, balik kampong dan bila time nak mengundi semak2 senarai Daftar Mengundi tengok2 nama ada diPahang, tuduh pulak kerajaan dan SPR buat nanya depa, lupa dah atau saja2 buat lupa yang depa dah daftar mengundi diPahang semasa nak mintak jadi Peneroka Felda dulu...

Jenis2 manusia macam ni lah yang sanggup menjilat juburk Ibu Paria laknatullah dan sekarang tengah panas dok daftar diri untuk keperhimpunan kelak.

DAN MEREKA2 INILAH JUGA JENIS MANUSIA YANG TAK PERNAH TAHU ERTI BERSHUKUR...

Anonymous said...

PAS
hamPas
teramat bodoh
ambiga maki hamPas guna puki sebab tulah hamPas terus bisu.

siapa saja yg maki dari kalangan kafirun dan munafikum hamPas tak akan berani buka mulut, mulut hamPas dah dap sumbat lancau, serban dan jubah hamPas kena kencing pkr.

makin hari pati hamPas menyembah bumi

navy melayu said...

anom 225 kamu kata felda kerah keringat peneroka dan kamu seolah olah merasa menyesal menyertai rancangan peneroka . apa kah kamu di paksa menyertai skim tersebut? kamu juga kata tidak berapa sen dapat dan tidak berbaloi. apa kah kamu buta atu sengaja buat buat buta ? apa kah kamu tidak melihat betapa berbeza kehidupan masyarakat fejda sekarang berbanding 20 atau 30 tahun lepas.apakah kamuni salah seorang dari spesies DENIAL SYMDROME yang membutakan mata dan memekakan telinga tanpa menggunakan akal waras yang diberi ALLAH. Biar lah ada rasa sedikit kesyukuran dengan apa yang di nikmati semoga Allah menambah lagi rezeki bukan hanya merungut tak tentu pasal.

nok said...

Dalam sejarah british semasa menaluki tanah melayu...mereka telah membuat kajian awal bagaimana untuk menawan hati org melayu supaya senang di kawal selia....dan hanya tiga perkara yg tidak disentuh oleh mereka dan di anggap sensitve dan pantang oleh org melayu..mempermainkan sentimen agama...pegang kepala...dan sebut pasal mak bapak..ini lah yg di lakukan oleh DAP sekarang...

Dalam berpolitik org melayu di lihat tidak begitu bijak jika di bandingkan dgn org Cina..kerana orng cina boleh memahami kehendak dan keperluan bangsa mereka tanpa bergaduh sesama sendiri....kita lihat pernah kah mereka bersengkete di antara DAP dan MCA???..

Tapi org melayu sanggup menikam dari belakang demi kepentingan dan nafsu serakah serta sanggup membelakangkan agama walaupun berserban besar tanpa memikirkan akibat buat kata pepatah menang sorak kg tergadai....sindiran melayu mudah lupa memang tepat...Pas di lihat pada mulanya memperjuangkan dasar Islam akhirnya mengubah haluan kepada negara berkebajikan...Pas sudah lupa bahawa bukan semua org melayu akan menyokong mereka di PRU13 nanti di tambah dgn tindak tanduk mereka sejak kebelakangan ni sudah cukup memualkan....

Anonymous said...

anon 10.04 am...hang memang melayu keturuna kitol...ptuihhhh.

anon 2.25 pm...aku harap anak cucu cicit ngko akan pakat kencing ramai ramai atas kubur ngko esok bila ngko dah mamposss....ptuihh.

Anonymous said...

kst sini ada anjing fuckatan haram jadah...

Anonymous said...

Penganut PAS yg jumud sudah diberi minuman kencing kangkang ambiga. Anjing kurap pkr pula kegatalan nak menjubur kat jalanan. DaPIG akan sediakan babi salai buat take-away. Siapa nak take-beer boleh datang beramai-ramai. Jom heboh dan kotorkan KL (kat kawasan melayu aje tau). Jgn kacau bisnes cina2 kat bukit bintang. Let's party.

Anonymous said...

NIK NAJIS HALALKAN MAKIAN AMBIGA..

NIK NAJIS BERKUASA..

lu orang bodoh..