Saturday, June 18, 2011

KALID GAGAP BODOHKAN PAS DAN ANWAR...KAW KAW !

 kah kah kah
memang siot betullah kalid gagap ni.
hasan ali dah dipecat daripada jawatan pesuruhjaya pas selangor.

pkr selangor gembira dengan pemecatan itu.
si suhaimi adun pkr sri muda paling melompat gembira
hasan ali tiada, maka senanglah kerja mereka di sana.

bukan sekatat pkr
dap laknatullah pun sambut gembira
bila hasan ali kena pecat
harapan mereka
bila hasan ali  kena pecat, sewajarnya status exco negeri ditukar.

tapi ini tak berlaku
kalid gagap kata pertukaran exco hak mutlak aku
lu orang duduk diam-diam
pas,dap dan anwar kena bodoh kaw-kaw dengan kalid gagap.
hai lah gagap,
walaupun gagap, berani jugak ko sanggah dorang ya...

25 comments:

Melayu Perak said...

ni kalid gagap dengan abang kandungnya....
dari kaum sakai keturunan mahmeri sembah pokok punya olang...

aku je said...

khalid gagap?

khalid gagap yang gagap tu?

khalid gagap yang sekarang ni anjing DAP tu?

baru dapat 1 markah dari aku sbb pusing balik bagi tikaman pada DAP yg tengah bergembira sakan Hasan Ali dah takde nak bising bising. Yang ada khalid samad gereja yang memang keldai DAP. Apa kisah..?

Anonymous said...

KHALID IBRAHIM THE BEST MB AND CM IN MALAYSIA!!!!!!!!!.... MB FROM UMNo??? STUPID LIKE BUFFALO . ESPECIALLY from PERLIS.......

Anonymous said...

hik..hik..hik..

ABANG GAGAP SEBETULNYA TAK CERDIK MANA.DIA NI AKTOR TERBAIK ANUGAY DLM PKR.

BRO GAP,

JGN SUKA DULU, SANDIWARA BELUM TAMAT SBB BAHLOL UTAMA IAITU N.AJIS DAN PAK TODI BELUM KENA!

WATAK AKHIR DLM TELENOVELA PAK N.AJIS DAN PAK TODI IALAH LEBAI MALANG YG TERSEMPUT2 KOMAT-KAMIT BACA DOA TAPI AYAM KAT DULANG DAH TINGGAL TULANG..HE..

WATAK MALANG MANGKOK KARAT KAK JIJAH DAN MR ASSMIN BELUM SELESAI MAKLUMLAH SATU BERDERAI DIDEPAN DAN SATU LAGI LUNYAI DIEKZOS..hik..

BAGI ABG KHALID GAGAP..

PERJUANGAN DENDAM BELUM TAMAT LAGI,
OPPORTUNIS ABG GAGAP NI MCM ZAID IBRAHIM JUGA MUKA DIA BERTALAM DUA

MELAYU BALUN MELAYU..cina horeyy
MELAYU HENTAM MELAU..paria yehaa
MELAYU LANTAK MELAYU..DAP fewittt
MELAYU GANYANG MELAYU..MIC amaaaa
MELAYU PIJAK MELAYU..MCA ayaaaaa

eh..apa gila jadi melayu nih?

Anonymous said...

bukan macam tu.

tu strategi anwar juga yg nak slow down kan penyokong2 hassan ali yg mengamok.

bila dah sejuk nanti, gerenti khalid akan gugurkan hassan jugaa....

semua muslihat anwar dlm poett bebb....

Awan Network said...

Merapu toi gambar2 tue..haha..tapi lawak..

PALING SENSASI :
HANGAT!!!CONTEST UNTUK BLOGGER!!HADIAH IPAD2!!NAK TAK??
CARA BAGAIMANA NAK BUAT SHOW DENGAN BAND TERKENAL!!
MELETUP!!TELEFON PALING GEMPAK DAN TERBARU!!

Anonymous said...

anon 105 pm.. Ko ni memang penjilat No.1 kalid gagap kot. Tak kenal yg mana bangang dan yg mana bahlol. Sebenarnya bangang dan bahlol ni memang kedua sifat yg ada pada kalid gagap ni... Tp kalu nak banding dgn MB perlis, dia cerdik setingkat ja kot dari kalid gagap nihhh.

Ms Pearl said...

GaP,

seram sejuk I tengok gambar AI and Khalid for this post. hehe

Anonymous said...

Maaf Terkeluar Tajuk.... Ada sesiapa yg tau usia sebenar johan Qariah peringkat kebangsaan ke 54 semalam - Hajjah Suraya Hassan dari Johor .

HAMDAN HASSAN said...

SAYA NAK BAGI NASEHAT. KALAU MARAH PUN JANGAN BERLEBIHAN SEPERTI JANGAN GELAR KHALID GEREJA ATAU SESAORANG ISLAM DAJAL/FIRAUN KERANA DALAM ISLAM TAK BOLEH TAKUT MEROSAK AKIDAH. CONTOH KALAU KITA MENGATAKAN ORANG ISLAM LAIN KAFIR MAKA AKAN JADI KEADAAN KALAU YANG DITUDUH ISLAM MAKA YANG MENUDUH AKAN BOLEH JADI KAFIR PLAK. SILA RUJUK HADIS NABI.

Anonymous said...

Ms pearl, klau u syok tgk potrait tu cakap aje le... Kami bole hantar risik kat org sakai tu. Sure akan hot dia buat u. Tapi hati2 ya, diaorang suka main blakang je tau.. Cucuk dan sumpit kepakaran depa yg org lain tak brani buat.

Kalid gagap tu buat2 gagap aje. Klau ko orang ingat dulu mcm mana dia lawan toke kat kerajaan semasa dia pegang guthrie ko akan tau betapa besar kepalanya dia sbb tu kena tendang kluar dari guthrie. Dia pikir dia berjaya beli balik tanah guthrie dari british dia sudah pandai. Klau free lain lah.

Slangor kini ada 2 pelakon kembar bernama algagapi dan seorang lagi alkristus. Bukan kita yg beri nama tu tapi mrk yg memaparkan pribadi sebegitu tanpa rasa malu. Persepsi kata najib.

Lagipun aku sgt benci penjilat bontot daPIG.

Anonymous said...

HAMDAN HASSAN 3.39 .... DISOKONG...... PERINGATAN YG BAIK KPD ORg MELAYU YG TAK BERAPA FAHAM ....

HAMDAN HASSAN said...

Saya adalah penyokong BN/UMNO. Walau pun ada beberapa kes terpencil pemimpin umno/mic/mca telah membuat salah tetapi mereka juga telah dihukum oleh kerajaan BN yang cuba bersikap adil. Kita telah ditakdirkan terpaksa berkongsi hidup dengan cina dan india jadi terpaksalah terima seadanya. Puak pembangkang sangat taksub walau pun ada bukti video dan sumpah dari kawan rapat anwar tetapi mereka masih juga tidak percaya. Yang penting kita cuba terang secara jelas, sopan, jangan melampaui batas dan membuat fitnah macam mereka plak. Ingatlah apa yang kita perkatakan akan diambil kira oleh Allah. Berhati-hatilah.

cikgusenam said...

kalid gila

Anonymous said...

Persepsi...

Aljuburi
Alkhalwati/Mat sabun / sabuntut
Nik najis
Hadi todi
Kalid gagap
Kalid gereja / alkristus
Siti merioh
Hasan take beer
Assmin
Kapal shit
Kencing siang
Malik itik
Elizabed nudist
Ambiga wudud
Mamfuz
Hisham amaran2
Umnoporno/umnongok
Pasberg
Dapig
Fuckatan
Pkr tu mcm2 versi ada
Dll..

Boleh buat collection wikigap.

Anonymous said...

anon 2.13pm..

budak tadika..lepas sunat naik lagi setingkat sekolah hik..hik..

belum duduk dah belunjur atau lebih moden baru tengok iklan wayang dah sibuk bercerita!

bila faham baru bercakap.. bercakap lepas tu baru nak faham BANGANG namanya he..

Anonymous said...

abang hamdan....
saya bukan ahli umno / BN...saya melayu yg marah dengan kesilapan tok nenek kita yg terlalu berlemah lembut dgn golongan pendatang dan melayu keturunan si kitol ni...ada kalanya kita perlu bersikap kurang hajar & biadap sedikit terutamanya dalam menangani golongan ini...saya x mahu nasib anak cucu cicit saya nanti akan di hina & merempat di tanah tumpah darahnya sendiri akibat sikap kita yg berlembut dan bersopan dgn mereka ni...

ANACONDA said...

HALAL SYARIE KITA HUMBANKAN SI NUAR DGN ANJING2 FUCKATANNYA KE LUBANG NERAKA DLM PRU KE 13 INI...

JGN LAYAN SGT SUNDAL2 NI...

KONSISTENKAN UNDI ANDA...

Anonymous said...

sedap betul dpt kulum punai gagap ni... gigit biar putus kapla...

Anonymous said...

Anon 11:18pm. Aku setuju dengan kau. Masalahnya kita melayu diajar berbudi bahasa dari kecil tapi kita dihina dan banyak kali kita terpaksa menahan dalam hati hingga stress yang melampau kerana dilihat sangat dayus. Babi laknat cina terutama yg berfahaman seperti daPIG dan mat kitol Aljuburi mesti dinyahkan dari bumi melayu yang tercinta ini. Banyak kerosakan yg telah dibawa oleh puak sial kimak kulat mereka.

Kita menjadi kaki mencaci kerana mengembalikan paku serpih kotor yg berkarat kepada yg empunya. Tidakkah kita terfikir ini adalah kerana balasan penghianat pencaci pemaksiat penderhaka memakan diri mereka sendiri setelah sekian lama mereka bermaharaja lela merosakkan budipekerti dan akidah umat melayu islam dan jangan sekali mereka akan ingat mereka terlepas kali ini. Aku tak akan henti mencaci golongan ini selagi mereka tidak bertaubat.

Lagipun org seperti anwar ibrahim dan sekeluarga telah disumpah laknat oleh sekurang-kurangnya tiga manusia yang berani menampilkan diri. Maka laknatlah anwar dan sekeluarga.

Anonymous said...

GAP MCM TAK SEKOLAH. MEMALUKAN BANGSA DAN AGAMA.

keris said...

TERASA PELIK BETUI KAT PENYOKONG PAS DAN PKR. PAS DAH TAK MEMPERJUANGKAN ISLAM TAPI MASIH DISOKONG PENYOKONG2 TAK TERASA TERTIPU PLAK. VIDEO SEX ANWAR PLAK 99.999% SEPERTI ANWAR JE DAN ESKEY DAH BERSUMPAH DIA JUGA ADA DITEMPAT KEJADIAN TETAPI PENGIKUT PKR MASIH TAK PERCAYA. WALAU PUN VIDEO SEX TERSEBUT POLIS KATA ASLI TAPI DEPA MASIH TAK PERCAYA. SAYA RASA GENG2 PKR DAH TAK ADA OTAK KOT MUNGKIN KENA UBAT-UBATAN/PUKAU DARI BOMOH2 PKR/PAS. AJAIB2.....

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 19 Jun: Dewan Pemuda PAS Pusat (DPP) mendesak agar kerajaan menjelaskan sekolah maahad swasta manakah yang dikatakan sedang menjalani proses mengkaderkan anggota-anggota Jamaah islamiah (JI) dan siapakah sumber yang dikatakan "risikan anti keganasan" seperti yang disiarkan di muka hadapan Mingguan Malaysia hari ini.

Akhbar itu juga melaporkan, kononnya maahad itu sebagai transit merekrut rakyat tempatan sebelum menjalani latihan ketenteraan di kem Al-Qaeda dan MILF di Selatan Filina selain masih aktif sehingga hari ini menyebarkan fahaman Salafiah Jihadiah.

Maahad tersebut juga dikatakan menjadi tempat perlindungan Abu Bakar, Abdullah Sungkar, Mohd. Iqbal Abdul Rahman, Hambali dan 16 anggota kanan kumpulan Darul Islam dari Solo, Jawa Tengah melarikan diri ke Malaysia selepas pemerintahan Presiden Suharto.

Ketua DPP, Nasrudin Hassan berkata, apa yang merisaukan laporan akhbar itu terlalu samar bilamana sumber risikan itu tidak didedahkan dan sekolah maahad mana tidak disebut secara langsung.

Tambahnya, ini akan menimbulkan rasa takut dan tidak selesa dalam negara terutamanya ibu bapa yang menghantar anak mereka ke sekolah-sekolah maahad.

“Apa yang meragukan lagi, tahanan-tahanan yang ditahan di bawah ISA atas tuduhan menganggotai Jamaah Islamiah (JI) dan rangkaian Al-Qaeda masih belum dibuktikan bersalah walaupun ada yang telah bertahun-tahun merengkok di dalam penjara. Kewujudan JI di Malaysia masih meragukan,” katanya.

Beliau berkata, sekiranya betul wujud, pihaknya meminta didedahkan sekolah yang terlibat kerana Sekolah Agama Maahad diwujudkan bukan untuk mengkaderkan pengganas seperti yang digambarkan oleh akbar berkenaan, tetapi adalah untuk melahirkan ilmuan-ilmuan Islam yang faqih dalam bidang pengajian duniawi dan ukhrawi.

“Tindakan Utusan ini juga secara tidak langsung melabelkan Islam dengan keganasan dan kita tidak mahu kerajaan Malaysia mengikut telunjuk US yang mengaitkan Islam dengan keganasan, mereka-reka cerita JI dalam negara semata-mata untuk menyedapkan telinga US dan Israel.

“Jangan hanya kerana cerita yang sumbernya entah siapa maka sekolah-sekolah Maahad ini menjadi manjadi mangsa dan kesannya ibu bapa takut menghantar anak mereka ke sekolah-sekolah maahad ini selain pandangan buruk umum kepada sekolah maahad,” ujarnya lag.

Telah terbukti, katanya sekolah-sekolah maahad ini walaupun tidak di bawah kelolaan kementerian pelajaran, mampu melahirkan pelajar yang cemerlang dalam bidang akademik setanding dengan sekolah-sekolah kebangsaan malah lebih hebat lagi insan yang dilahirkan itu mempunyai akhlak yang baik.

Pemuda PAS juga, katanya tidak mahu ini menjadi suatu taktik kerajaan Umno BN untuk menghalalkan akta zalim ISA, seterunya menangkap penganjur-penganjur dan peserta-peserta Bersih 2.0 menjelang himpunan aman itu

Anonymous said...

woii KERIS KARAT polis cuma kata video asli tetapi kenapa tak dedah sapa sebenar pelakon itu.kenapa perlu lindung perkara sebenar.ko keris karat adalah org paling bengap.lurus bendul,mcm burung kakak tua.bodoh bah lol.ko igt rakyat percaya ke video itu.yg percaya rakyat yg ahli umno.bukan semua rakyat.kalau betul anwar dakwa la dia kerana berzina.kenapa tak dakwa.sedangkan vijindran bolih didakwa bawa kemahkamah.rahim tambi pun didakwa sapa lagi...

Anonymous said...

ni sorg lg bodoh bin bangap. vijandran kena dakwa sbb ada suruhanjaya di Raja yg puak2 ko nak sgt. tp bila kes aljuburi ko org tolak mentah2. bodoh bin bangang le ko ni. 2 le kerajaan dah kasi peluang utk ko belajar bg cerdik ko dok angau dgn org2 x cerdik yg nak rosakkan agama bangsa dan negara. ko g le keluar dr malaysia ni