IKLAN BERBAYAR

Tuesday, June 28, 2011

PEMUDA UMNO SELANGOR GEMPUR PEJ PKR!

dahsyat pemuda umno selangor dan wilayah gempur pejabat pkr kat tropicana.nanti aku upload foto.oj d way balik minum kat sek 7 shah alam.

23 comments:

Anonymous said...

Aku rasa biarkan je la geng Bersih tu berhimpun. Sebaik2 nya polis jaga ketenteraman awam mcm biasa jgn ada yg provok. Perkasa & Pemuda UMNO x pyh ikut la, be gentlement sket. Tujuan Bersih diadakan hanya utk provok BN sebenarnya tapi awat BN pun terikut2. Apa dh jd tak pasal2 media pro BN pun bagi publisiti free kat bersih. Tak ada cara lain melainkan dibiarkan mrk berhimpun & bersurai secara aman je.

Anonymous said...

Kami adalah orang-orang yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

Macai2 sahaya Ketua2 Lanun UMNO ni tidak faham apa dia `BERSIH'.

Mereka tak faham TUNTUTAN rakyat untuk kembalikan HAK RAKYAT 1Malaysia, khasnya salah laku SPR dan PDRM.

BERSIH menuntut:

1 Bersihkan SENARAI PENGUNDI dari pengundi2 yang dicurigai / bertindih nama.
2 Mereformasikan UNDI POS dengan lebih bebas & telus.
3 Gunakan DAKWAT KEKAL elak penipuan pengundian berulang2 seperti sebelum ini.
4 Akses MEDIA ADIL DAN BEBAS.
5 Kebenaran MASA KEMPEN minima 21 hari.
6 Kukuhkan INSTITUSI AWAM bertindak secara professional & neutral,
7 Hentikan segala bentuk RASUAH dalam pilihanraya dan kerajaan.
8 Hentikan POLITIK KOTOR yang diluar batas perundangan, demokrasi dan moral.

Kita, rakyat, inginkan pemilihan kepimpinanan Negara dilaksanakan secara sempurna berdasarkan prinsip demokrasi dan Perlembagaan. Hormati hak rakyat. Rakyat perlu bebas dari kongkongan UMNO/ Tyrant Govt seperti di Mesir, Tunisia, Yaman, Libya, Algeria, Syria, dll.

Apakah UMNO sedang bermusuh dengan Rakyat?
Atau pihak2 macai2 upahan dan agen2 Lanun UMNO sedang bertindak melampau, ganas & keji secara mafia/ gangsterisme / ala-gestapo / dictator terhadap rakyat???


Semuanya 'jahat' kecuali UMNO!

Anonymous said...

kimak.....kat sini adanjing fuckatan haram jadah...balun anjing nie...

Anonymous said...

malaysia akan jadi perang saudara...

Anonymous said...

Kepada tolol tolol PR... Laen kali jangan jolok sarang tebuan.. PATRIOT teruskan usahamu.. Aku akan dtg pada 9 julai... Hanya melayu tolol saja yang ikut BerSHIT.. Pegi la ko ke negara negara pujaan ko tu... Baru mampos kebulur ko kat sana.. Terutamanya anon 1:54.. Kalau ko kat depan aku, kharrrrk ptuih kat muka ko.. Bangsat.!!!!!

Anonymous said...

Anon 1:08
Apa biarkan?
Nak diorang kata melayu takut...
Lawan BerSHIT habis habisannnnnnnnnn... Kaum kurang ajar Dan tak reti berterima kasih... Ambabiga keling pariah sialll.

Anonymous said...

anon 1:54 AM

apsal mase PR menang PRK dulu ko tak nak pertikaikan SPR? mase ko kalah ko pertikaikan plak? adil ke camtu? kerajaan boleh terima kekalahan dengan terbuka tapi apsal PR tak boleh? Ko ingat PR tu hebat sangat ke? dulu ko menang banyak pun sebab orang benci kat dolah tidur bukannya sebab orang suka kat PR ni pun

papajahat said...

Macai2 sahaya Ketua2 Lanun "PKR AL juburi" ni tidak faham apa dia `BERSIH'.

Mereka tak faham TUNTUTAN rakyat untuk kembalikan HAK RAKYAT 1Malaysia, khasnya salah laku PKR dan konco konco zionis mereka ia itu Ambiga.Matsabut@Alzionis

BERSIH menuntut:

1 SENARAI PENGUNDI sudah dijelaskan oleh pihak SPR.
2 Mereformasikan UNDI POS dengan lebih bebas & telus ada dalam kocek PKR sengaja nak timbul kan masalah.
3 Isu di ada adakan gunakan DAKWAT KEKAL elak penipuan pengundian berulang2 seperti sebelum ini.
4 memang dah terbukti lain la dengan media Harakah asik asik mengutuk mana dia adil bahkan berat sebelah tak ADIL DAN tak BEBAS?
5 Sudah takbir 5 negeri pun tak percaya pulak tak ada Kebenaran MASA KEMPEN?
6 Memang dah cukup kukuh INSTITUSI AWAM bertindak secara professional & neutral,Pembangkang je yang buta hati tolol?
7 Hentikan segala bentuk RASUAH dalam pilihanraya. Kerajaan mana mana negara pun terdapat rasuah berluasa bahkan permilihan Cabang Cabang PKR tempuh hari pun ada rasuah dan baling kerusi meja.
8 Apa selama ini pihak pembangkang tak pakai taktik kotor ke ? kan buang masa nama nya, POLITIK KOTOR yang diluar batas perundangan, demokrasi dan moral. Abis tu yang menang 5 negeri tu tak politik ke wahai pembangkang yang dayus lagi dungu.

Kita, rakyat, inginkan pemilihan kepimpinanan Negara dilaksanakan secara sempurna berdasarkan prinsip demokrasi dan Perlembagaan. Hormati hak rakyat. Rakyat perlu bebas dari kongkongan pimpinan dan idelogi komunis ala chin pengzi@zionis dan suka pulak tu negara kita jadi macham kat Timur tengah ke seperti Mesir, Tunisia, Yaman, Libya, Algeria, Syria, dll.

Apakah pihak pembangkang sedang bermusuh atau sengaja bermain api dengan Rakyat?
Atau pihak2 macai2 upahan dan agen2 Lanun Bersih@Ambiga@Alsabu sedang bertindak melampau, ganas & keji secara mafia/ gangsterisme / ala-gestapo / dictator terhadap rakyat Malaysia???? tanpa memikirkan nasib rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian dan cuba untuk cetuskan keadaan darurat. Pikir pikirkan la untuk keamanan didalam negara Malaysia ini dan katakan tidak pada BERSIH. Sekian, Wasalam.

Anonymous said...

Kepada anon 1.54am a.k.a penjilat tegar bontot ambabiga,
Ni jawapan aku pada tuntutan bangang+paria kau tu!
1 Bersihkan SENARAI PENGUNDI dari pengundi2 yang dicurigai / bertindih nama.

Ans: Lepas dapat 4 negeri pun still complaint ada pengundi bertindih? Jangan kufur dengan rezeki yg ko dpt, nnti kena tarik balik, NGANGA!

2 Mereformasikan UNDI POS dengan lebih bebas & telus.

Ans: SPR dah announce utk kaji undi POS akan di buat spt undi biasa, Cuma di awal kan tempohnya.

3 Gunakan DAKWAT KEKAL elak penipuan pengundian berulang2 seperti sebelum ini.

Ans: Haha yang ini puak ko jgk yg buat hal. Lpas SPR announce nk guna dakwat penanda merah yg diimport dari INDIA, puak PEMBANGANGKANG seludup dakwat ni berkoyan2 utk tujuan ape, kop n lagi paham puak kau yg kuat drama+kencing.

4 Akses MEDIA ADIL DAN BEBAS.

Ans: This is totally F*** up claim.. wei tongong, kata pakatan ramas menang byk kerusi dulu sbb media baru/underground media? So wat the hell dgn tuntutan ni? Nk main prime media plak? Tak pcaya pada cybertroopers pakatan ramas ka? Hahah bangang

5 Kebenaran MASA KEMPEN minima 21 hari.
Ans: En bulldog, kau tak ade sedare/sahabat/kawan yang kena rodok dgn senjata tombak mata 3 cina kan mase 13 mei 1969 dulu? So better you just the hell up.. dap pukimak claim 21 hari kempen mase tu dan kerajaan lulusakan. Akibatnya, cina dap pukimak masuk ke kg baru dan bt provokasi. Pasal? Jgn la bdooh sgt, klo dah kempen lame2 idea yg bukan2 pn keluar, lagi pakatan ramas yg tak de idea. Balik2 idea basi. Negara kebajikan, kapal selam, minyak, altantuya dan beratus2 lagi idea picisan tahap anjing kurap. Der, ni budak UPSR punye level bole la lu nk main isu ni. Oopss lupa, saf kepimpinan baru yg pakai kopiah tu hanya ada SPM. Haha

6 Kukuhkan INSTITUSI AWAM bertindak secara professional & neutral,

Ans: Kt negeri Selangor, penang, kedah & Kelantan, pakatan ramas bermati2an nak lantik pgawai awam yg pro pakatan ramas..so what’s the point? 1 jari tunjuk orang lain, 4 jari tunjuk diri sendiri beb.

7 Hentikan segala bentuk RASUAH dalam pilihanraya dan kerajaan.
Ans: Hai kelembai..SPRM dah ada, Cuma perlu di mantapkan lagi je. Lagi 1 sebelum nk hapuskan RASUAH dalam PILIHANRAYA+KERAJAAN, sila pastikan kau hapuskn RASUAH dalam pemilihan PGayR dulu ye..haha..punye la efektif pemilihan, orang belum pilih dah tau sape menang sape kalah, lepas tu tak nak mengaku plak tu!

8 Hentikan POLITIK KOTOR yang diluar batas perundangan, demokrasi dan moral.

Ans: Apsal kau cakap kotor? Sbb reveal kes salahlaku moral pemimpin ko yg gay tu? Ape la punye bengap, kalau anak kau sendiri yg kene tutuh jubo, kau nk diam ke? Except kau pun kaki tutuh jubo.. pasal politik kotor ni kalau kau bijak la kan, harap2 kau bijak gi la tgk/kaji blk sape pioneer dalam politik kotor ni.

Kalau nk bagi memorandum pun tak payah kecoh.ataupun kalau nk dgt demo, gi buat dalam stadium shah alam pastu hanta 2,3 ekor gi hantar memorandum, dah setel. Yang kau sume bercita2 tinggi nk jadi anjing2 AMBABIGA tu apehal? Cita2 kau agaknya dari kecik? Tahniah beb!

Kesimpulannya, tuntutan BerSHIT ni mmg outdated, kuno dan primitive sbb smua dah terjawab. Therefore, motif utama dewa korang dewa ambabiga adalah utk setup anarki dan nk timbulkan huru hara dalam Negara.pandai pulak nak demo kawasan perniagaan melayu. Cuba gi redah bukit bintang tgk, pndai pulak tak nak. Dewa2 korang si ambabiga, komunis limkongkenksiang, Karpalalutut singh wilcha beruntung dapat anjing2 bulldog cam korang ni. Kategori setia+berindak ikut arahan. Hahaha..
Mane letak maruah kau wahai pencacai tukang angkat najis AMBABIGA??

aku malu ade melayu yang suka jilat bontot ambabiga

Anonymous said...

Tunggu 9 Julai... hangpa akan terkencing dalam seluar!!!... jgn nak main2 !!!

Anonymous said...

BUAT PAKATAN

BUAT DI NEGERI SENDIRI...

JGN KONAR2 Kelain...

BUAT KAT JAMBATAN PENANG....

KO INGAT AGONG TAK BENGANG KE KO DATANG RAMAI TEMPAT ORG BAWAK SPANDUK ITU INI..

BUAT TEMPAT SENDIRI LA.MANGKUK TAK MALUKE..

Anonymous said...

Rujuk pada penyokong BERSIH.

Kau orang pernah mengundi ke tidak, kalau tak tahu proses pengundian tak payahlah nak sibuk2 kat sini. Pernahkah penyokong bersih dinafikan hak untuk mengundi ?

GO PATRIOT GO !

RAMBO said...

TO PAPAJAHAT

BERSHIT NAK BETULKAN SPR KONON...
NAK BETULKAN PDRM KONON.....
TAK PAYAH LA NAK SIBUK2... CAM LA KITA TU BETUL SANGAT........TENGOK DALAM RUMAHTANGGA KORANG DULU....TAK KA HURU-HARA MASA PEMILIHAN PEMIMPIN PKeRa ?!!! DAH LUPA KE....? KALU DAH RUMAH SENDIRI KOTOR....ADA PENIPU....PEMBOHONG....TAK USAH LA NAK KOMPLEN SPR TAK BERSIH....KORANG NI TAK LEBIH JADI LEMBU-LEMBU BODOH PEMIMPIN KORANG DLM hamPAS...DAN PKeRa UTK MENGHURUHARAKAN NEGARA KITA NI...
TAK PAYAH LA NAK SENARAIKAN TUNTUTAN BERSHIT KORANG TU.....DAH TERANG LAGI BERSULUH MEMANG KORANG ADA RANCANGAN JAHAT KORANG BERSAMA PARIAH AMBIGA SI MURTAD...ENGKO IKUT LA PEJUANG MURTAD ENGKO TU..

9 JULAI NI KORANG TURUN LA BERDEMO...AKU NAK SEMBELIH SEKOR2 LEMBU hanPAS PKeRa...TUNGGGUUUU!!

Anonymous said...

PAS sokong BERSIH = sokong KOMUNIS.

Puak-puak ni (PAS) dari dahulu suka buat benda pelik dan tak hairan mereka suka kepada golongan pelik.

Kasihan kepda penyokong PAS yang kena tipu oleh primpin mereka yng telah dikencing dan diberak oleh golongan lain. Habis punah ranah perjuangan asal mereka.....

Kepada penyokong PAS..... Take beer lah ramai-ramai.

Anonymous said...

Pakatan (PAS).... Bersihkan jiwa & hati kamu dahulu dari sifat bongkak, takbur, riak, taksub sebelum cuba membersihkan orang lain.

RAMBO said...

Kenyataan aku tu aku tuju pada
ANON 1:54....
Bukan PAPAJAHAT...( SORRY YOP 1 )

nok said...

bershit pergi lah buat demo...aku dengar PDRM tengah berusha untuk bentangkan karpet merah,nasi bungkus & air untuk beri pada bershit.....lagi pun demo hangpa cara aman ke istana negara....Agong pun tengah bersiap sedia dgn pelbagai juadah untuk menyambut pemimpin2 bershit mcm Mat Sabun & Ambigga yg amat di sayangi oleh semua rakyat Malaysia...

sebenarnya rakyat sangat suka dgn tindakan Bershit....kepala otak mereka memang bijak dapat menilaikan bahawa bershit tu memang bersih....adoh tambah lagi Mat Sabun yg pandai lagi bijak sana....rakyat dapat bayangkan....kalau PR memerintah betapa aman nya malaysia...rasuah tak ada,kroni tak ada..PR akan bagi kesenangan pada rakyat terutamaaya org melayu...LEG & LKS akan masuk islam....PORK NIK akan tolong recomen org islam masuk sorga.....dan macam2 kelebihan kalau PR duduk ptra jaya....DAP pun akan takbir sama kat suaru dan mesjid....tambah lagi PORk NIK pemimpin serambi mekah yg pandai agama lagi bijak sana....ada org kata terdapat dalam mana2 kitab mengatakan "akan turun pemimpin islam yg berkaki lebar dari timor untuk memimpin umat islam di akhir zaman'agak nya lebih kurang maksudnya macam PORK NIK lah pemimpin pujaan Pas.....kalau rakyat dengar Pork NIK berpedato..kata2nya amat menyusuk kalbi.....cmana tak penyokong pas jadi taksub gila babi.....tak pernah mengumpat dan membuat fitnah...itu lah pemimpin idaman....bukan Najib bukan Mahathir.....tak pandai mana pun depa standard haji hadi aje, yg kata besi plastik tak boleh jadi saksi....bijak bistarinya pemimpin pas.....

ANACONDA said...

TAHNIAH PEMUDA UMNO, LU MMG PATRIOT...

Anonymous said...

pilihanraya yg telus mcm pemilihan PK
R ke? x nak ar. x nak le baling kerusi kat kwn2. sakit le. kalau nak bersihkan org, bersihkan diri sendiri dulu br tegur. masih ada org x faham knp video seks anuwar kunyit ditunjuk kepada org2 tertentu, bukan diedarkan mcm geng dvd cetak rompat 2. tujuan dia utk sedarkan org ramai siapa anuwar kunyit 2. dah 50thn dah umno memerintah, dr sebuah negara yg x dikenali, kini hampir semua masyarakat dunia kenal malaysia. dah le x yah wat kecoh2. duduk rumah, spend ur time with ur family. kenapa bila timbul kes liwat, kes video seks anuwar kunyit je kau org melatah. dulu kes rahim tambi chik, vijandran, chow soi lek siapa yg kuat. aduh melatah. aduh org2 fuckatan rakyat ni, x sedar di untung

PKR ejen Yahudi said...

anon 1.54 tu ejen Yahudi. Kan ke AnuWar kawan baik dgn Yahudi??

Nak telus kunun, pemilihan PKR pun baling kerusi bertumbuk report report polis..ada hati nak telus..

Pegidah!

Sial la fuckatan salah guna istilah RAKYAT. Aku pun rakyat Malaysia juga, bukan ahli mana-mana parti politik. Tapi aku cukup benci dgn manusia pro-Yahudi(IMF) nama Anuwar Totey Ibrahim Omega

Anonymous said...

UMNO = APCO = melayu penganut yahudi... ?????

betulkan akidah puak2 sekular kapitalis UMNO tuuu dulllluuuuu ...

Anonymous said...

Kesian bro.dah tak ade modal lain nak pakai.hal apco dah selesai brooo.bos korang siap cium yahudi tu tak plak kecoh,memang dasar haaaapassss.