IKLAN BERBAYAR

Tuesday, June 28, 2011

POKNIK BOIKOT BERSHIT , KAH KAH KAH !

poknik khabarnya tidak akan menghadiri BERSIH 2.0 pada 9 Julai nanti, sebaliknya akan melakukan ziarah makam Imam Al-Bukhari dan Imam At-Tirmidzi di Uzbekistan bermula esok. 

poknik akan berlepas dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra jam 6.30 pagi sebelum menaiki pesawat ke Uzbekistan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada pukul 11.00 pagi.

poknik turut mengangkut beberapa orang wakil rakyat seperti ADUN Limbongan, ADUN Meranti, ADUN Kemumin dan ADUN Lanas dalam 'percutian' tersebut. 

Rombongan makan angin kerajaan negeri Kelantan akan berada selama dua hari di Uzbekistan sebelum berlepas ke Dubai untuk menuju ke Madinah. Rombongan pemakan angin yang diketuai oleh poknik itu hanya akan pulang pada 10 Julai iaitu sehari selepas BERSIH 2.0 diadakan! 

36 comments:

Mr Ganu said...

tuuuu dia yg diakatekan x perabihkan dut rakyat. da jelas lagi nyata. yg pelik, apsal ketua2 pembangkang ni smue mcm nk lari lintang pukang jer. xnk palk join bersih. Khalid gagap da out awal2, cina babi Peneng trs diam mcm takutkan babi sundal, karam sigh pon ntah ke mn aku pon x tau, yg ni plak, PORK niki najis trs amik kesempatan lari jauh2 habiskan duit org2 klntan p melancung kt tmpt yg x de kepentingn eko negara. haaaa.....tuuuu diaaa...xnmpk lg ke bonggok2 anjing pakatan?????HAHAAHAHAHAHAAA....

Anonymous said...

Bukan boikot.....TAKUT KENA SERKUP bawah ISA.
Untuk konco konco Pas... Boss dah bagi signal...dia tak ikut Bershit... makna nya... korang tak perlu ikut sama. Bior puak-puak sepet dan gelap tu je yang berdemo... nak tengok... cam mana. Sekali lagi aku nasihat kan...ELAKKAN pertembungan sesama umat. Tak ada untungnya untuk aga dan bangsa kita.... kalau berlaku juga... yang untung BESAR ialah musuh musuh Melayu dan Islam.

Anonymous said...

Bukan boikot.....TAKUT KENA SERKUP bawah ISA.
Untuk konco konco Pas... Boss dah bagi signal...dia tak ikut Bershit... makna nya... korang tak perlu ikut sama. Bior puak-puak sepet dan gelap tu je yang berdemo... nak tengok... cam mana. Sekali lagi aku nasihat kan...ELAKKAN pertembungan sesama umat. Tak ada untungnya untuk agama dan bangsa kita.... kalau berlaku juga... yang untung BESAR ialah musuh musuh Melayu dan Islam.

Anonymous said...

Kenapa rakyat jelata berdemo tapi pemimpin mereka bersenang lenang? Kenapa rakyat mahu jadi bodoh? Oh ya..... Rakyat yang bodoh sahaja sanggup diperkudakan oleh pemimpin mereka.

Servant of God said...

Wahai pengikut2 PAS,

Dah ketua korang pun melarikan diri, kenapa kamu sanggup menjadi keldai tunggangan DAP dan PKR?

Sedap ke kena tunggang nih? Kena bagi makan ke? Ke.. makan pun tanggung sendiri?

Ooo.. jihad yer? Baguslah kalau jihad.

Tapi, DAP tu, anti-Islam. Ketua PKR pulak syirik. Dedua nak menghancurkan Islam.

Masih kamu sanggup jadi keldai dorang?

Anonymous said...

sudah check sapa yg sponsor trip makang anging ni

Anonymous said...

xde sponsor2 nye, tu ha...., mek2 ngn pokcik2 klante nyo pitih pork nik kebass...

Anonymous said...

LAA...POK NIK AJIS LARI NAIK KAPAL TERBANG.....INGATKAN DGN UNTA...!

Anonymous said...

KUALA LUMPUR, 27 Jun: Kerajaan membelanjakan hampir RM49 juta setahun untuk membiayai kos kediaman rasmi Perdana Menteri dan Timbalan Perdana Menteri.

Lebih tepat, sejumlah RM48,789,115.03 dibelanjakan termasuk kos sewa, kos baik pulih, bil elektrik dan bil air.

Perkara itu dimaklumkan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamad Nazri Aziz dalam jawapan bertulisnya terhadap soalan Siti Zailah Mohamad Yusof (PAS-Rantau Panjang).

Zailah dalam soalannya mahu Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menyatakan jumlah kos tahunan yang terpaksa ditanggung kerajaan bagi membiayai kedua-dua rumah pemimpin negara itu bermula tahun 2006 hingga 2010.

Dalam perincian jawapan yang diberikan itu, Nazri menjelaskan kos sewa untuk dua kediaman rasmi itu adalah berjumlah RM32,972,115.55, kos baik pulih RM3,581,744.78, bil elektrik RM10,267,868.15 dan bil air RM1,967,386.55 untuk satu tahun.

Mengulas jawapan kerajaan itu, Zailah ketika ditemui di Parlimen hari ini berkata, rakyat perlu menilai bagaimana kehidupan pemimpin mereka dalam keadaan rakyat disuruh berjimat.

"Kita boleh tengok, rakyat disuruh berjimat, tapi pemimpin negara belanja kos rumah sahaja hampir RM50 juta setahun," katanya.

Anonymous said...

June 28, 2011 10:25 AM


mcm da xde idea jer ....tu haa...pork nik nyer makn angen tu, cube kire2 mn duit die dpt, knape bawak ramai2, ape kpentingan p melancung ke sn. mcm tu ke pemimpin nye perangai, saat2 rkyt or penyokong nyer nk berjuang, pemimpin da siap2 nk cabut lari. apeee punye pemimpin lah. mcm tu pon korg nk sanjung2 sampai cium bulu jubo diorg. giiiloo...

RAMBO said...

KENA CHECK JUGA BAJU SEBELAH DALAM YG POK NIK AJIS PAKAI TU....MANA LA TAHU KUT DIA PAKAI BAJU KUNING BERSHIT TU......SAJA NAK KEMPEN KAT ORG LUAR TU...KALU DIA PAKAI...TUNGGU APA LAGI...KITA PAKAT GOMO DIA...

RAMBO said...

LAAA...LAPORAN HARAMKAH PUN ADA KAT SINI........MANUSIA SEWEL BODO MANA LA AMBIL HARAMKAH BUAT RUJUKAN.....AKHBAR FITNAH NO.1 DI MSIA....TAPI JANGAN PERCAYA....HJ HADI KATA TU CUMA KERTAS....TAKDE MATA TELINGA...LAYAK BUAT SAPU TAIK AJE......

Anonymous said...

Testing...

Anonymous said...

Woii anon BANGANG!!! June 28, 2011 10:25 AM.....

X payah laa ko nak copy paste berita2 cam tu..

Aku nak bagitau ko..dh nama pun PM & TPM..memang ler kosnya pelbagai dan lebih skit..bukan saja2 nak perabih duit rakyat & negara...

Klu diperincikan sehalus2 prbelanjaan tsbt, aku rasa ada perkara2 yg ko & puak2 pencacai hamPAS @ KUDA/KELDAI tunggangan DAPigs PuKiaR ko xkan faham pun...saja nak provok ler konon..

Abih yg prbelanjaan rumah utk KM Penang (khalifah pujaaan hati ko), Exco2 Pakatan Rakyat ko TAK NAK HIGHLIGHT KAN KE..??!!

Belum lg MEMERINTAH negara jd PM & TPM pun dh OVERDOSE gak aku tengok PEMIMPIN PUJAAN HATI KELDAIAN PENCACAI berbelanja..


: AnTi HiPokRit :

Anonymous said...

Anon June 28, 2011 10:25 AM

Pemimpin PAS pun mewoh gok.... Acu kelih tok wokil PAH di Kelatea tuh.... abih segalo kawasea balok pakat dok gomo nagan set dio. Parok jugok set PAH bbadi dok godea reto. Kato ko ore panda tapi mung tu bodo gok. Kecek deggung degea tapi bilo buleh ko mung habis pakat gomo. Taik kuba ah

Anonymous said...

SABU komunis

Mr Ganu said...

Sabu = tali barut. klu nk tau muker tali barut zaman2 kominis, sebijik mcm muker ngn perangai sabu.

Karl said...

GAP,

Dia bukan boikot, orang yang suka ambik kesempatan macam dia bukan begitu perangainya. Dia "wait and see" tu. Kalau bershit "berjaya", dia katalah "ambo doa kat sano", kaau bershit bungkus, dia jaja la "tanpo ambo, bershit tak berjayo".

Kali ni sapa pulak sponsor ye? Projek apa pulak tu yang dapat? Heh.

Servant of God said...

Karl! Lama tak nampak bro?

Servant of God said...

: AnTi HiPokRit : June 28, 2011 10:44 AM,

Betul kau cakap tuh!

Pakatan Rakyat nih suka berlagak cam baik, padahal taik dorang membukit-bukau!

Karl said...

SoG,

Bro, aku menyakat pakatan riot dalam FB skang ni, dalam blog gap dah ramai orang dah. Dalam Kelab Penyokong Gerakan-Anti-Pkr & Malaysians Against Bersih Rally.

Tengok mentaliti penjilat pakatan riot dalam fesbuk pulak. WB bro, lama tak nampak ko gak. Busy ke?

nok said...

sekarang ni bershit tgh berkira2....untuk demo pada 9july ni...PDRM & soja pun tgh berkira2...kita balun dulu ke atau ke sembur dulu..streteji telah di rancang....high way memang jam sbb depa kena pusing balik......

bershit dok ingat PDRM nak bentang karpet merah....layan mereka dgn lemah lembut.....aku memang suka depa datang ramai2 untuk berdemo termasuk pemimpin2 mereka,supaya gomen boleh gunakan "ISA"..tapi PORK NIK dan kuncu2 dia nak pi luar negeri pulak bagi mengelakkan kena cekup...ini yg tak glemournya...jgn2 Mat Sabun , Ambiga pun cancel...yg tinggal nanti...anjing2 suruhan mereka untuk di balun oleh PDRM & soja..

kebaikan dari demo ni adalah untuk PDRM & soja..melatih diri cara2 nak membalun belantan dgn betul, sembur gunakan pembedih mata dan menyumbat pemimpin2 anjing ni ke kemunting...jadi saya amat harap bershit tolong hadir pada hari tersebut.....sekurang2nya kamu telah berbakti pada negara dalam melatih pegawai & angota PDRM membiasakan diri menghadapi setuasi akan datang ...syabas bershit, teruskan jgn tak.... terus.....walau pun rakyat kata kamu pengkhianat negara....tak apa depa tak tahu apa kebaikan jadi anjing2 dan kuda tunggangan DAP/ PKR.....walau pun kamu memang bodoh dari setiap segi.....

Anonymous said...

tv9 pagi tadi

ada satu kes agama

bapak mengaku anak

mereka bawak 2 ke 4 org saksi

setelah disemak umur lahir anak
ketika bapa berumur 9 tahun (isteri lg la..katalah 6)

beze normal baligh pling tidak beza 5 tahun

dlm keadan walau dibawa saksi..macamana sekali pun kes itu ditolak

kerana ilmu akal kata mustahil...

NAMPAK TAK KWN2...

Anonymous said...

To Anon June 28, 2011 10:25 AM

Dah namanya Ketua kerajaan, takkan nak rumah ala2 rumah teres 20x70....apa la ke BANGANG sangat.... dah tue ketua-ketua negara luar datang melawat...nak ajak lepak khemah Kawin ker... biolll betul... Kalau ada rezeki Pok Nik Jd PM....giliran dia laks dok rumah tue... Mmg bingaiii tul....setakat Copy Paste...Nenek aku punya Nenek pun leh buat....

Servant of God said...

Karl,

Aku baru menyambut kelahiran puteri aku ke dunia...

Lepas nih kurang post kot. Abis pantang nanti aku tak cukup tido.. ahaks.

Banyak tentangan ke kat FB? Perlu sokongan ke? Aku takde FB laa..

Anonymous said...

Dah agak dah, tinggallah manusia lembu pakatan berkeliaran pada 9 julai nanti. Tuan-tuannya habis lari atau tengah berseronok sambil minum-minum,makan-makan dan lain lagi

bodoh betul mereka ni!. Kalau betul jadi lembu tu lagi baik. boleh kita sembelih dan sedekahkan dagingnya kat anak-anak yatim dan orang2 susah.

GAP KEMBALI said...

KORANG SUKA NYAKAT PAS LA..HAHAHAHA

Karl said...

SoG,

Tahniah! Alhamdulillah. Aku bulan 8 nanti insyaAllah bini bersalin nombor 2 pulak.

FB aku pun tak aktif, so dari FB aku dok stagnant mengumpul sawang, baik aku beduk puak2 pakatan riot dalam tu. Nak kumpul friend memang tak minat la. Tapi syok jugak la sebab ada respon dari puak2 pakatan riot tegar. Kalau berminat jom la.

aku melayu rasis said...

aku penuh yakin porknik and the gang ada muslihat sendiri kalau betul dia lari dari 9/7 ni.

dia keluar negara sb nk bgtau dunia bahwa malaysia sdg dilanda huru hara dr pembangkang dan sokongannya begitu hebat dari luar dan dalam..

cerita ini bersamaan ketika PRK serawak. dimalam penentuan kiraan undi, aljuburi dh keluar negara tinggalkan juak juaknya kerana bersedia nk umumkan kemenangan dr luar negara kononnya. tapi hakikat tak menyebelahi aljuburi ketika itu. kini porknik and the gang juga merancang sesuatu.

wlaubagaimanapun mungkin juga porknik memang betul melarikan diri kerana sudah mula nampak kepincangan pakatan babi ini kerana disebelah pantai timur ini telah berkumandang suara halus dari Hampas untuk menekan pihak atas supaya keluar dari pakatan atau juak juak ini akan tubuhkan pas (baru) bg membawa perjuangan sebenar.

apapun kita tunggu apa tindakan aljuburi dalam lapan hari ini kemana aljuburi dan ambabiga.

navy melayu said...

helo ! wa mahu cakap sama lu sikit, lu olang yang mahu latang demo bullshit 2,lu ingat wa punya cakap , lu kasi togok itu beer kulang kulang lima botol sampai lu punya kipala betul betul weng. lu ingat tu wa cakap kalu lu punya kipala sudah weng ,itu fru lu tengok kicik saja, kalu lu kena pelengkung lu jangan takut itu sakit , itu sakit lu belakang kira .mcam lu punya bos belakang jugak. lu lamai lamai pekik kuat kuat sambil lu nyanyi itu lagu pramli laksamana do re mi dlm telopong itu lagu bunyi weil...weil...weil..weil... lu olang boleh lamai lamai berrarak tuju itu tempat batu cave. lu olang sana sampai boleh lah lu olang serah lu olang punya memorandum sama itu dewa murugan .lu olang talak susah susah pening kipala mahu serah itu memo pada agung, itu olang ambiga mesti setuju loo.. he...he..he..

GAP KEMBALI said...

karl,papa hebat.. tahniah bro dan sog jugak.

yang lain memang rock,kasi ganyang bershit ni sampai lumat

Karl said...

GAP,

TQ. Ganyang pakatan sudah pasti. Supaya hidup anak bini susur galur aku terjamin masa depan nanti.

Servant of God said...

Karl,

Aku punya hari tuh pun kedua gak! Semoga engkau sekeluarga selamat dan bahagia.

Demi anak2, kita balun Pakatan Rakyat!!

Anonymous said...

ramai yg KURANG AJAR dgn org tua disini.. hormatlah sikit pada Tok Guru.. Bandingkan Ilmu hangpa dgn beliau ..

Servant of God said...

Anonymous said...

ramai yg KURANG AJAR dgn org tua disini.. hormatlah sikit pada Tok Guru.. Bandingkan Ilmu hangpa dgn beliau ..

June 28, 2011 5:25 PM

---------------------

Wahai Anon, jika kau lihat video nih,

http://www.youtube.com/watch?v=FH3EC-dJQ8g

kau akan dapat tahu yang "Tok Guru" kau tuh bukan saja sangat kurang ilmu, tapi bawak ajaran syaitan.

Bukan aku yang kata, tetapi ulama' yang ilmu nya bagaikan langit berbanding ilmu pada aku.

okbai!

Anonymous said...

baguslah cam tu! dah uzur elok gi makan angin cuci minda! buat apa nak join bershit!