Wednesday, June 29, 2011

PERKASA KATA BAR COUNCIL BASTARD ?!

 anda setuju...?
gap kata... SETUJUUUUUUUUU !!

elok dan tiba masanya bangsa melayu memperkuatkan jenama 'majlis peguam muslim malaysia'.

40 comments:

JB2PJ said...

Bustard....

JB2PJ said...

BERSIH BUSTARD....

Anonymous said...

BASTARD ALLIANCE REPRESENTATIVE COUNCIL AKA B.A.R COUNCIL!!!

CUKUP KERAS KE? BELUM LAGI..

SURUH PERKASA CARI PERKATAAN YG LEBIH SEERTI DAN LEBIH SESUAI!!

Din zs said...

WAHAI ORG2 ISLAM, LAYARILAH BLOG http://zul4kulim.blogspot.com/. SEMOGA SELEPAS MEMBACANYA KALIAN AKAN DIBERI ALLAH PETUNJUK DAN HIDAYAH. AMIN!!!

Anonymous said...

bastard tu apa? cuma anak haram..tak umpph lagi...BAR PIG COUNCIL okey tak??

Wanredone said...

MEMANG BASTARD PUN!!!!!!

Anonymous said...

Kami sokong...
BAR COUNCIL memang BASTARD!

Servant of God said...

Aku setuju 800%!!!

To Live Again said...

BARUA COUNCIL!

Tuan Tanah said...

yg dok sokong bar council pun bustard gak

Anonymous said...

Setuju sgt2 dengan statement PERKASA tu..mmg peguam yag bernaung bawah Bar Council ni tau nak belit clien jer..

Dah tue satu puak/kaum jer yg nak bolot dok jadi org2 kuat Bar council ni..semua katogeri paria lidah belit belaka....

Sebagai orang Islam/Melayu terutamanya elok kita sokong Majlis Peguam Muslim, angkat majlis ini biar melebihi Bar Council yag lahanat tue...

*Teringat kes sosilawati kene bunuh dengan peguam yang juga ahli Bar Council ni..depa leh buat dono jer kes tue..dasar double standard juak paria dalam Bar Council ni..

Anonymous said...

Kalau ada kata yang boleh menggambarkan WORST THAN BASTARD... itulah dia yang kita nak pakai.....

Melayu Perak said...

Bastard bar council...

B-bastard
a-ambiga
s-sreenivasan
t-tiup
a-api
r-rosakkan
d-demokrasi

Anonymous said...

GUNA KHIDMAT PEGUAM2 ISLAM.. BOIKOT PEGUAM2 PARIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUSLIMIN MUSLIMAT.. GUNA KUASA ANDA!!!..

Anonymous said...

Orang mendahului kita macam2lah hamun.Mereka hendak menguasai negara tentulah lebih bijaksana.Siap sedia dengan berbagai langkah mental dan fizikal.Mana anak dema yang tak pandai tekuando dsb.Anak Melayu merempit,bapak2 Melayu bercakaran.

Anonymous said...

semua bangsa sama.. ada yg pandai ada yg bodoh.. aku respect anak2 gayung, lincah dan lain2 yg dibawah PESAKA.. melayu 1.16 ,, awak ketinggalan segala2nya,, jgn nak kondem bangsa sendiri!.. lu pi makan cipap paria lar bodoh!

Azrin Hardy said...

Kerajaan melahirkan pelajar Undang-Undang di IPTA bagai menatang minyak yang penuh. Hasilnya...?

Menjadi PENENTANG KERAJAAN..!

SIAL 'UNGRATEFUL' PUNYA LAWYER..!!

Anonymous said...

dah lama dah aku menyampah majlis peguam ni, depa perasan bijak, hidung tinggi tak sedar diri awak tu manusia, bila-bila masa boleh mampos.

Anonymous said...

Selain dari Bar Council takder badan Lawyers lain ker untuk Lawyer2 Melayu Islam?

The way these Bar Council punya orang behave dah mula tak percaya akan kebolehan mereka nih!

bahaya juga guna khidmat mereka, kalau tengok macam ni la cara President mereka, just look at the Banting lawyer.. kes Sosilwati

kita kn tipu idup2 le said...

Wardina nafi keras sokong PKR, Bersih KUALA LUMPUR 28 Jun -Selebriti popular yang juga pengacara rancangan Malaysia Hari Ini (MHI), Wardina Safiyyah Fadlullah, 32, menafikan sekeras-kerasnya beliau adalah penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan sekali gus menyokong perhimpunan haram Bersih.

Beliau berkata, tuduhan yang dilemparkan ke atas dirinya oleh penulis-penulis blog adalah suatu perkara yang serius dan mengaibkan dirinya dan keluarga. Justeru, katanya, beliau tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang sekiranya artikel yang tersiar termasuk gambar-gambar lamanya di dalam blog, tidak dikeluarkan daripada blog berkenaan secepat mungkin.

"Saya nyatakan di sini bahawa saya tidak menyokong mana-mana parti, sama ada parti pembangkang atau pun kerajaan dan saya juga bukan ahli PKR. "Buat masa ini, saya tidak ada niat untuk menjadi calon dan bertanding dalam Pilihan Raya Umum akan datang," katanya kepada Utusan Malaysia semalam.

Beliau berkata demikian bagi menjelaskan tentang gambar dan penulisan yang disiarkan menerusi blog yang memberi gambaran bahawa beliau menyokong perhimpunan Bersih dan PKR. Menyentuh tentang kehadirannya di Karnival Mesra Rakyat,

Sabtu lalu, Wardina berkata, beliau hadir sebagai jemputan untuk memberi ceramah motivasi keibubapaan. "Oleh sebab itulah saya hadir pada karnival tersebut tetapi saya tidak pun diberitahu Azmin Ali akan hadir sama. "Apabila saya dijemput minum oleh penganjur, saya terkejut kerana Azmin Ali pun ada. Tak kan saya nak beredar.

"Saya kesal apabila ada yang berfikiran jumud dan mudah untuk membuat interpretasi tanpa menghubungi saya untuk dijelaskan keadaan sebenar. "Tidak seperti Utusan Malaysia yang menghubungi saya terus untuk mendapatkan jawapan," katanya.

Beliau berkata, ekoran tuduhan yang dilemparkan, beliau tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan kepada Suruhanjaya Komunikasi Multimedia (SKMM) bagi menuntut supaya semua artikel berkaitan dengan dirinya yang dikaitkan dengan parti politik, diturunkan segera.

"Jika penulis blog berkenaan gagal berbuat demikian, saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan kerana negara kita, ada undang-undang," katanya.


kita kn tipu idup2 le. fuyoo

Anonymous said...

yes they are BASTARD, MOTHERF....K, SOB, LOYAR BURUK, bangkit umat islam Malaysia.

mk said...

actually itulah Majlis Syindikit Jenayah Terancang.... dikalangan class tersendiri....
Kes tipu/jual/bocor pepereksaan bar dulu...terbongkar tapi senyap..no outcome...
Dikalangan Geng pecah amanah tak di hebahkan... tak ada polis case pon.
bila ada kes jenayah dalam siasatan Polis... baru nak hebah geng dia digantung keahlian..entah ya ke tidak...nak tutup aib....lah tu..
Cuba nak campur tangan dalam lantikan hakim dan LP..dgn meminta jadi panel....lagi haru...
Sekarang ni pun dah lagak Samseng Putih... nanti jad Rasputin Hitam atau Black Mafia pula...
Dah tiba masanya Kerajaan serious melantik Pakar Perundangan...dikalangan patriotik Jati menjadi Menteri Kehakiman Kanan..dan menyusun semula urus tadbir organasasi yg melibatkan undangx2 dan keluhuran pengamal.
Tulis ini berasaskan semua khayalan saya dalam menceritakan hal bebayang....susah nak buktikan.

Anonymous said...

biarlah BERSIH berarak... dan biarkan Perkasa, Pemuda Umno, Pekida, dan semua persatuan2 dlm negara berarak... kalau ada rusuhan dan negara huru hara, bagus sbb itu yang mereka nak... kalau ada yang terkorban, tak apa sbb itu pengorbanan.. dan bila negara dah tak aman, huru hara hari2, yang masih hidup boleh tengok siapa yang lari tinggalkan Malaysia. org melayu tak ada tempat nak lari. kalau nak pun tak ada duit. yang lari dan yang banyak duit bangsa lain... negara ini akan kembali jadi negara Melayu selepas itu... ini satu pengorbanan.. macam lepas 13 Mei org melayu yg miskin dpt tanah2 Felda.... mungkiin lepas BERSIH 9 Julai org2 Melayu kuasai semula semua bandar2 dlm negara ini kerana org2 lain dah lari keluar negara...jom kita mintak semua berarak pada 9 Julai ini.....

Anonymous said...

hahahahha jom kita sapu kasi BERSIH itu bar council dulu....kita ajar diaorang undang-undang sebenar hahahahaha

Melayu Perak said...

mari kita hentam blog pkr yang takbur ni...

http://wfauzdin.blogspot.com

pengikut nya pencacai pkr

Anonymous said...

SYABAS ANAK2 MELAYU YG SEDARi DIRI DAN BERANI.. AYUH .. KITA AJAR PARIA2 BEDEBAH NI ERTI KEHIDUPAN SEBAGAI PENDATANG... TAK SEDAR PELIR dan PANTAT HITAM BUSUK BERTAIKKAN PA LAT!!!

Anonymous said...

hahahahha jom kita sapu kasi BERSIH itu bar council dulu....kita ajar diaorang undang-undang sebenar hahahahaha

Anonymous said...

aku sanggup apa saja asalkan negara ini kembali jadi negara Melayu. biar aku terkorban, tak apa.. biar aku kena tangkap, tak apa. asalkan org Melayu lain lepas Bersih 9 JulAi kembali memiliki Tanah Melayu ini.... pantang anak Melayu menderhaka dan pantang anak Melayu membiarkan bangsa pendatang menderhaka. ini negara Melayu. Ayuh, kita berjuang kembalikan negara ini kembali menjadi Semenanjung Tanah Melayu..... aku bukan penyokong Umno, Pas atau apapa parti tapi AKU ANAK MELAYU BERSULTAN RAJA2 MELAYU DALAM NEGERI MELAYU. Hapurkan pengkianat bangsa Melayu...!

mindreader said...

bar council ni rasa macam mereka tu terror sangat dalam hal undang2. Perasan tak sudah.Ni nak bagitau kepada semua orang2 dalam bar council ni yang rata2 ajknya bangsat india dan cina,orang2 melayu tak berapa minat jadi lawyer2 kerana aspect moral dan agama.Kalau tidak hampa tu macam budak sekolah saja kami buat.aku yang tak bvelajar undang2 pun tahu hak hampa dan hak kami."ONE THING FOR SURE,MAJORITY RULE" YOU AND YOU CHAUVINISTIC ANTICS DO NOT POTRAY YOU AS ONE WHO UPHOLD FAIR AND DEMOCRATIC VALUES.Cakap dan sikap macam penyangak.Eloklah kalau jadi kacau kami akan dulu pi cari hampa semua ni yang tak berterima kasih atas kesabaran dan simpati orang2 melayu.IF YOU WANT IT,BE IT AND BE PREPARED FOR WHAT YOU STARTED.THERE'S A LIMIT TO EVERYTHING!!!!

Anonymous said...

Saya setuju penubuhan MAJLIS PEGUAM YANG BERSIH,TULUS dan berkecuali dalam politik. Masuhkan sahaja BAR COUNCIL yang ada sekarang. PEGUAM2 KAT SANA TAK UBAH SEPERTI MUSANG BERBULU AYAM.

Anonymous said...

To Mindreader

nasib baik xde butang 'I Like It' mcm FB...terbaik bro

Wait & See What You Has Started..You Want To Play Hard...
Let's Do It...Until You Know Which Land Have You Live In...'Tanah Melayu'

Servant of God said...

Mindreader,

+Like!
+10 internets
+Cool!

Cayalah bro!

Anonymous said...

ANAK HARAM JOIN BERSIH!

Anonymous said...

dah lama bc nijadi bastard...

-roy

Anonymous said...

aku cukup benci BERSIH!!!negara rugi berjuta ringgit 9 julai...org xnk dtg msia..org kta x bleh nk jln2..ingt la malaysia ni hak bersama..jgn kerana puak kera ni kta hancur..perpaduan melayu pecah...ambiga!!!aku benci kau!!ko ingat ko lawyer suka hati ko nk putar belit undang2?

Anonymous said...

Kita boikot BAR Council... Kita semua mesti menyokong penuh Majlis Peguam Muslim Malaysia. Kita guna segala khidmat guaman org Islam lagi Melayu... HIDUP ISLAM.. HIDUP MELAYU...

Servant of God said...

Anon June 29, 2011 7:53 PM,

Sebab ni lah aku cukup benci Pakatan Rakyat. Dorang ingat dorang je ada hak kat Malaysia nih. Lepas tuh tabur fitnah kat sana, lempar penipuan kat sini, semata2 nak tegakkan yang kononnya hak dorang.

Hak kita dorang pijak2. Padahal kita takde kacau pun dorang.

Aku harap semakin ramai orang menyebarkan kebenaran mengenai Pakatan Rakyat nih:

Pakatan Rakyat is the abuser of the rights of the Malaysia people!

Pakatan Rakyat penganiaya hak-hak rakyat Malaysia!

Anonymous said...

Biar Putih Tulang...

Jangan Putih mata...

Ayuh... Semboyan Tanah Air Dah Berbunyi..

Mari kita Perjuangkan Hak Kita...

Hapuskan Pengkhianat Bangsa dan Negara...

Aku hormat kamu semua Perwira Negara...

Kita turun ramai ramai hapuskan BRSHIT....

-gerakan melayu berdaulat-

Anonymous said...

perkasa tu apa?
pencacai kah?

kah kah kah

kami sokong bersih

-gerakan anak muda-

Servant of God said...

Anonymous said...

perkasa tu apa?
pencacai kah?

kah kah kah

kami sokong bersih

-gerakan anak muda-

July 1, 2011 9:45 AM

----------------

Ye laa.. korang sokong bersih... apa nak kata kan. Korang memang confirm tak pandai guna otak sendiri, memang laa sokong Bershit tuh.

Betul kan? Korang memang tak reti guna otak sendiri kan?

Kalau boleh, then cerita kat aku apa gunanya bersih nih, kalau PR boleh sapu 5 negeri PRU lepas?

Citer sket.