Tuesday, July 12, 2011

BERSHIT DAN ANWAR GAGAL.


BERSHIT 2.0
Kegagalan paling memalukan buat pandikuti Anwar, Ambabiga & Pakatan Haram(PR)
 
Ada lembu berkata hanya 6 ribu orang datang ke demo haram BERSHIT 2 disebabkan polis banyak membuat sekatan & sengaja menakut-nakutkan rakyat dengan penemuan senjata2 & botol2 molotov cocktail itu

Aku hendak kata sekatan apanya kalau di Mesir selain polis membuat sekatan kenapa rakyat di sana berani membanjiri Tahrir Square untuk membuat demo sehingga lebih sejuta orang dimana ada juga sekatan kereta kebal cuba digunakan oleh tentera? Menggunakan kereta kebal & kehadiran tentera untuk tujuan sekatan sudah tentu akan lebih menakutkan orang untuk datang tetapi kenapa rakyat Mesir berani datang tidak mempedulikan itu semua untuk datang membuat demo sehingga sejuta lebih orang? 

Pandikuti Anwar mengarahkan 3 ratus ribu orang datang ke demo haram BERSHIT 2 membawa maksud dia merasa yakin sebanyak itu orang akan datang tetapi ternyata meleset sekali. Pandikuti Anwar & Ambabiga sebenarnya syiok sendiri tidak berpijak di bumi nyata kerana masih beranggapan konon2 rakyat masih menyokong BERSHIT.

 Jika mereka beranggapan 3 ratus ribu orang akan datang tetapi yang datang tidak sampai pun 10 ribu orang, ini bermakna 40+ ribu lebih rakyat yang datang ke demo BERSHIT pada tahun 2007 dahulu telah menguncup menjadi tidak sampai 10 ribu orang yang datang ke demo haram BERSHIT 2 semalam(9 July 2011) sekali gus membawa maksud 30 ribu orang tidak menyokong BERSHIT 2 semalam(9 July 2011).
 
Angka 30 ribu orang yang tidak menyokong BERSHIT 2 itu sangat besar & menunjukan significant yang ketara bahawa BERSHIT 2 semalam(9 July 2011) tidak mendapat sokongan seperti yang pandikuti Anwar & Ambabiga anggap & harapkan.

Ianya harus dianggap satu kegagalan yang besar & amat memalukan bukan sahaja disebabkan 3 ratus ribu orang tidak datang tetapi disebabkan tidak mendapat sokongan dari baki 30 ribu orang itu. Dalam erti kata lain, angka 30 ribu orang(rakyat) yang tidak datang itu menunjukan(membuktikan) mereka tidak sanggup menjadi lembu atau dijadikan lembu lagi sementara 6 ribu lebih rakyat yang datang itu suka menjadikan diri mereka lembu peliharaan peliwat & penzina terlaknat Anwar.
 
6 ribu lebih ekor lembu itu sebenarnya tidak guna se-sen pun atau boleh memberi manfaat kepada manusia, lagi banyak kiranya lembu2 yang diternak di negarayang benar2 memberi manfaat kepada manusia. Minta maaf cakap, 6 ribu lebih ekor lembu yang tidak bermanfaat(berfaedah) itu boleh ditembak sahaja kasi mereka kaput lain kali......hehehehehe.
 
Ababyl79 
 

55 comments:

Anonymous said...

6000??? aku rase al jazeera lapor 120k, abc 100k.. ape pemberita malaysia nie x reti kire ke.. GAP bukak la youtube... dari gambar2 gap aku rase ko ade kat area stadium jek, xde kot kat area pudu or klcc dimana ramai rakyat berjiwa merdeka berkumpu...

TAUKE said...

BEGITU BERTUAHNYA NEGARA KITA MSIA... KITA ADA BANYAK STOK LEMBU2KACUKAN BAKA hamPAS DAN PKeRa ATAU NAMA SAINTIFIKNYA LEMBU AMBABIGAshit UTK KORBAN HARI RAYA HAJI NANTI...........CUMA PERLU PENGESAHAN JAKIM JER....SAMADA LEMBU2 AMBABIGAshit NI HALAL DIMAKAN KE TAK..!

Mr Ganu said...

TUNTUTAN AMBIGA MELALUI IFC

1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.

2. Orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh... dikenakan tindakan undang-undang.

3. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Orang Islam,Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

7. Orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya.

8. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.

9. Orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.

10. Bibel dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.

13. Orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang Hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.

14. Sepatutnya Islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

Inilah perjuangan Ambiga yang sedang mendapat sokongan daripada orang Islam PAS dan PKR di dalam Negara kita hari ini. Kalau inilah yang kita mahukan,marilah kita menyatakan sokongan tanpa berbelah bagi kepada Ambiga dan IFC.Maruah Melayu Islam di bawah tapak kaki si Hindu Ambiga!

Kafirun + Islam Munafik = Lembu Jalanan

NUJUMBELALANG said...

AIK!! CAMNE ENGKO KIRA NAMPAK BANYAK..?! AKU KIRA PLAK NAMPAK SIKIT..?! INI TIDAK ADIL..!!! AKU TIPU..!!!

LALATHIJAU said...

PAS : PENGIKUT AMBABIGA SHIT

SESAT LAGI MENYESATKAN

Melayu Perak said...

kah...kah...kah

sila baca nih...

http://shuzheng.wordpress.com/2011/07/10/bersih-success-success-yes-of-course/

mengikut kaedah saintifik density count....yang ada bershit 2.0 tuh hanya 10,000

TABIK ANTI-HIPOKRIT kerana mendedahkan PENIPUAN al-jazeera,cnn,mkini...

Anonymous said...

...dan tersangatlah besar kemaluan anwar pandikutti.

Anonymous said...

aku kira termasuk anon 10:33am ade 121k. confirm!

Anonymous said...

anon 10:33

jadik sebelum ni jiwa yg berarak tu tak merdeka lagi ya? baru nak tuntut kemerdekaan. bila dah dpt kemerdekaan nak buat peristiharan kat mana? sg. buluh?

Anonymous said...

Aku ingat seluruh warga Kuala Lumpur Fail kan Saman jer kat Penganjur BESHIT nie.... habis semua aktiviti tak berjalan... nak jenjalan bawak anak pun terbantut... gara2 perhimpunan yang paling AMANNN LA SANGATTTTT......SIALLLLLLLLLLL

Anonymous said...

Heloo GAp. Elok2 sikit buat mengiraan tu. Jgn Slah Angka. Bukan 10,000 ok. tapi 9,999 sebab aku pun join diorg masa berdemo. aku ada time Chui Jui meng, Dr Hatta dr pas, Chegubard masa diorg berucap dkt KLCC sblum kena sergah dgn FRU smua pakat lari lintang pukang. tapi bukan aku sokong pn just saja nk tgk gelagat diorg je..

Anonymous said...

Adapun tanda-tanda besar yang menunjukkan bahawa seseorang atau sesuatu kelompok itu dari golongan mubtadiq ( Aktivis atau Pembuat Bida’ah ), ialah mereka yang berusaha dengan berbagai-bagai cara supaya rakyat membenci dan menghancurkan pemimpin Islam. Antara cara mereka yang terkutuk ialah dengan bertopengkan ibadah iaitu mereka mempengaruhi rakyat dengan cara mengajak mereka bersembahyang hajat dan berdoa beramai-ramai agar ditimpakan kecelakaan, kehancuran atau kejatuhan keatas pemerintah walaupun mereka tahu bahawa pemerintah dan pemimpin yang ingin mereka hancurkan itu beragama Islam. Mereka menghalalkan perlakuan apa sahaja cara terhadap pemerintah dengan beralasan bahawa pemerintah tersebut tidak berhukum dengan hukum Allah, kafir, zalim dan fasik. Nabi Muhammad SAW telah menceritakan dengan sabdanya tentang sikap manusia seperti ini yang suka menghancurkan orang lain :
Hadis Riwayat Muslim,”Dari Abi Hurairah berkata : Sabda Rasulullah SAW ,”Apabila seseorang itu berkata : Binasalah manusia, maka dialah yang akan binasa”.
Imam Al-Barbahary berkata :
Lihat Al-Ibanah Jilid 2 halaman 116 (No. 136),”Jika kamu mendengar seseorang suka mendoakan kecelakaan terhadap penguasa ( Pemimpin ), maka ketahuilah bahawa dia adalah pengikut hawa nafsu ( pembuat / aktivis bida’ah )”.
Dari Ibn Abi ‘Asim ( As-Sunnah Jilid 2 halaman 513 ),”Akan muncul selepas peninggalanku seorang pemimpin, maka muliakanlah dia dan barangsiapa mencari-cari kehinaannya ( kesalahan dan keaibannya ) bererti dia telah melubangi satu sendi dalam Islam dan tidak akan diterima taubatnya sampailah dia mengembalikan keadaan sebagaimana sediakala”.
Berkata Imam As-Syaukani Rahimahullah:
“Sebaiknya bagi orang yang menyedari kesalahan pemerintah ( penguasa yang beragama Islam ) dalam beberapa permasaalahan untuk menasihatinya dengan tidak menyebarkan maki hamun kepadanya dikhalayak umum”.
Ibn Qayyim telah menjelaskan bagaimana sewajarnya sikap para ulama Ahli Sunnah wal-Jamaah dan orang-orang awam yang beriman terhadap para pemimpin dan ketua pemerintahan yang masih beriman kepada agama Allah ( agama Islam ):
“Apabila mengikuti ( mentaati ) hadis Nabi ( tentang negara atau pemerintah yang beragama Islam ): Semestinya menasihati pemimpin-pemimpin kaum Muslimin, hadis ini ( yang memerintahkan agar mendekati dan menasihati pemimpin Islam ) mengandungi maksud agar menghilangkan sifat iri hati dan dengki, kerana nasihat tidak mungkin bersatu dengan kedengkian, sebaliknya ia melawan rasa kedengkian. Oleh kerana itu sesiapa yang menegakkan nasihat kepada para pemimpin Islam dan rakyat biasa, bermakna dia telah terlepas dari sifat dengki”.
Seterusnya Ibn Qayyim Rahimahullah berkata lagi :
“Hal ini jauh berbeza dengan keadaan orang yang suka menentang pemerintah dan menghabiskan masa dengan memaki hamun ( mencela, mencerca dan memburuk-burukkan ) para pemimpin Islam. Mereka suka mengaibkan dan menghina, maka ini samalah denga tindakan kaum-kaum Rafidah, Khawarij, Muktazilah dan golongan yang seumpama mereka, kerana hati mereka sudah dipenuhi rasa iri hati dan kedengkian”.
Menurut Syeikh Muhammad bin Abdul Wahab :
“Sesungguhnya termasuk dalam kesepakatan ulama ( kaum Muslimin ) agar mendengar kemudian taat kepada siapa sahaja yang memerintah kita walaupun dia adalah seorang hamba Habsyi ( selagi ia beragama Islam )”.
Berkata Tahawi Rahimahullah :
“Kita tidak pernah diizinkan untuk memberontak kepada imam-imam dan pemimpin negara kita ( pemimpin Muslim ), sekalipun mereka zalim. Kita tidak boleh mendoakan mereka ( supaya jatuh ), tidak boleh menarik ketaatan kepada mereka kerana ketaatan kita kepada mereka termasuk ketaatan kepada Allah. Hal ini adalah wajib selagi kita tidak dipaksa mentaati yang maksiat dan kita sewajarnya mendoakan mereka dengan kebaikan dan keampunan ( bukan sebaliknya )”.

Anonymous said...

Setiap saat, minit, jam ,hari, bulan dan tahun
mereka mengilang air samseng, dusta, fitnah, dan honar
berduyun- duyun kelompok menjelma
hilang rasional dan jati diri
meneguk tanpa usul periksa, lalu
kesannya menjalar ke seluruh kehidupan
tidak mengenal bangsa, budaya dan agama.
yang putih tidak lagi putih
yang hitam pula menjadi putih.

pergi jahanam dengan keimanan
pergi jahaman dengan kesopanan
pergi jahanam dengan kesederhanaan
pergi jahanam dengan perpaduan
pergi jahanam dengan kesetiaan
pergi jahanam dengan kedaulatan
kononnya demi hak asasi dan demokrasi
kononnya ada penindasan etnik
kononnya ada penindasan politik
kononnya mereka dizalimi dibumi bertuah ini

Maka, mereka ini berkeliaran
di merata kehidupan
memutar belit setiap perkataan
sambil berteriak sombong, angkuh dan bongkak
hanya aku yang berhak dan benar
pergi jahanam dengan peraturan
pergi jahanam dengan persekitaran
pergi jahanam dengan kesabaran
yang penting adalah nafsu serakah
penuh dendam kesumat
penuh niat jahat
penuh riak kemegahan tidak bertempat
dalam kehidupan sebentar cuma
mencampak jauh akal yang murni
memijak-mijak hati nurani
kerana mereka adalah manusia syaitan

Mereka mahu bumi bertuah ini hancur musnah
punah bersama simbahan darah merah
ketika itu, pasti mereka ini tersenyum puas
terus menghilang diri jauh bersama gelak tawa
meninggalkan insan-insan yang tidak berdosa
merawat luka entah bilakan sembuh
yang ditanggung warga dan nusa untuk selama-lamanya.

Anonymous said...

terbantut ke? aku lepak makan kat sogo elok jek... xde rase ape pon...

bisnes rugi sbb korang tutup.. xcaye tye budak jage e7 kat ampang park, untung BERSIH sebab ramai beli air kat kedai die...

Anonymous said...

ko ni anon 11:31, lembu mana masuk kedai, lembu2 cuma berarak atas jalan je, kemudian diberi makan selepas masuk kandang.

Melayu Perak said...

bro...11.29 am..

terbaik sajak menikam kalbu...

apa tajuk bro...???

Anonymous said...

Hanya kerana sifat Dengki, cemburu, rakus dan sebagainya manusia anugerah tuhan kepada isterinya ini sanggup menebalkan muka setebal tapak kaki untuk berlakun, berlakun dan terus berlakun.
Wahai Anwar sesungguhnya kamu tidak ditakdirkan untuk menjadi perdana menteri Malaysia ini. renunglah diri kamu dicermin, tanyalah dirimu sendiri "Adakah aku layak menjadi perdana menteri Malaysia dengan akhlak aku yang seperti ini?" Kalau kau sedar siapa dirimu dan bertaubat itu lebih baik bagi mu, kerana sebenarnya maut sentiasa mengejarmu. Ingatlah malaikal maut menziarahi mu 70 kali setiap hari dan memberi peringatan. Tapi kalau kau masih mau kekal dengan sifat2 buruk itu. Kau akan berhadapan dengan kubur dan malaikat zabaniah. Di yaumil mahsyar kau akan berhadapan dengan Raja segala kerajaan Yang Maha Berkuasa, mulutmu yang fasih berhujah didunia ini akan ditutup. Seluruh anggota mu akan menjadi saksi atas kejahatan dirimu sendiri, tiada lagi karpal sink (yg dah tenggelam di dasar neraka kerana kekafirannya) untuk membela kamu. Perjalan masih jauh, kehidupan dunia ini adalah untuk mencari bekalan bagi perjalanan yang jauh itu. Kalau kau masih cintakan dunia ini juga itu adalah pilihanmu.
Sebenarnya mulanya aku nak mengutuk kamu, tapi aku merasa kasihan kepadamu dan berharap habiskanlah sisa hidupmu dengan menjadi insan yang benar2 hebat disisi Allah swt walaupun bukan siapa2 disisi manusia.

--Ganasnyer--

Anonymous said...

PAS akan menerajui PR memerintah negara.. Rakyat akan nikmati apa yg mereka tiada selama ini... Yang pasti petrol, makanan2 asas akan diberi subsidi yg penuh... SELAMAT JALAN BN yang bodoh dan korup!!!

Melayu Perak said...

ikutlah buku jinggay ko tuh...

tak ada apa yang boleh dimenafaatkan...

Anonymous said...

HAHAHAHA SEJAK BILA PAS JADI LEADER PAKATAN????

PAS HANYALAH LEMBU TERNAKAN DAP DAN PUAK KAFIR. KITA TGK NANTI PRU 13
DAP AKAN MENANG DAN PAS AKAN PULANG TANGAN KOSONG!

Anonymous said...

Kalau pakatan menang pas sekadar jadi pemimpin dalam pilihanraya mesjid yang di perintahkan oleh dap jer. sudah lah pengikut2 bahlol pas, sedar dirilah sikit pemimpim korang sebenarnya adalah dap bukan ulamak pun.

--Ganasnyer--

Anonymous said...

Pengundi2 Cina akan membantu kemenangan BESAR PAS pada PRU13... BN pasti kalah TERUK dalam sejarah PRU negara... itu la, masa berkuasa, menindas rakyat, yg patut dibantu tak dibantu, terimalah habuan pada pemimpin2 UMNO yg penakut pada bini... ramai pemimpin2 UMNO kena control dgn bini... Mcm mana nak jaga rakyat, kalau isteri pun ditakuti...

Melayu Perak said...

anon 12.47 pm...

apa tindas-rakyat nih bila masa umno bikin hal...kalau ko tak dapat tempias jasa umno.. jangan lah tipu...minyak petrol ko guna tak...elektrik ko guna tak...barang kawalan...gula...tepung...minyak masak..ko guna tak...

rakyat miskin lebih lebih tahu nak kenang jasa umno...rumah...duit...barang-barang...

inilah orang bandar tak tahu budi yang telah ditabur tahu nak ludah tangan yang memberi...

Melayu Perak said...

yang ko bising-bising kata umno takut bini tuh apa...kalau ya pun ada baiknya...

aku pun takut bini...tak ada terpikir nak tambah lagi...

Melayu Perak said...

sebab tuh lah aku pilih tinggal di kampung...jauh sekali nak tinggal di kl tuh...dengan trafik jam...itu yang hari-hari naik angin...kalau dah 44 hari nak marah aja....Allah perkenankan dihitamkan hati tuh...ditutup hijab kebahagiaan...

Anonymous said...

anon 12.28 pm syok sendiri haha...sedih dan keciwa duka lara BERSHIT gagal lalala...dengan DAP pun PAS kecut ada hati nak teraju PR...lawak333

Koru said...

kpd anon 12.47, kla btul pengundi cina ingin mnjatuhkankn kerajaan,saya x pelik pun sbbnya diaorg dh nmpk manfaat kla pmbgkg mnang. DAP yg berkuasa, bknnya PAS pun.

Anonymous said...

Al-Jazeera ni kalau ada demo kat mana2 negara dia no. satu yang melaporkan. Laporan dia ada melebih2 sikit dan pro kepada pemberontak. Melayu Malaysia bukan rakyat dari negara timur tengah ya, kami ramai yang kaya2 dan cerdik2.

Anonymous said...

pas nak memerintah negara? kalau pas memerintah barang akan murah? sekolah mana mamat ni? entah2 tak lulus srp macam naib presiden pas, tapi jadi pakar ekonomi!

Anonymous said...

Saudara TAUKE,

Mengikut petua, lembu2 tersebut tak boleh dikorban, kerana lembu2 tersebut dari jenis kacukan LEMBI (Lembu+Babi), baka ini cuma sesuai untuk jadi penarik Kereta Lembu dan bajak sawah, yang gemok sikit boleh buat tarik Tok kong, tempahan banyak diterima daripada kalangan Paria2 di India.....He..he..he..

Bertuan Prialah mereka...!

Anonymous said...

PDRM dah bagi amaran tapi ramai yg pegi jugak. Bila ada yg cedera, kena kasar atau yg lebih sedih lagi meninggal mulalah nak tuduh polis zalim etc, polis tak buat apa2lah. Bila join menda ni kenalah bersedia dgn risikonya skali. Contohnya naik moto kena pakai helmet, tak pakai pun boleh tapi bila accident jgn org lain pulak disalahkan. Jadi kalau taknak sakit duduk jer kat rumah, jgn join.

Anonymous said...

anon 12:28, 12:47

kalau pas memerintah, harga daging lembu tempatan mungkin sangat murah, sbb yg tukang sembelihnya ialah tokey babi

Anonymous said...

sekarang ader pulak tunjuk kezaliman polis dlm video. Aku tak pihak mana2 tapi bukan ke dah kena warning ari tu jgn turun kl. turuuunnnn gak, sebab apa??? cakap jer NGO tapi yg mengepalai semua ni ramai ketua2 politik, aik?

Anonymous said...

Aku tersangatlah YAKIN... PAS akan menerajui negara... BN masih lena... RAKYAT melayu yg bosan dgn kerenah2 dan masaalah mereka yg tak dpt diselesaikan, terutama projek2 rumah yg terbengkalai... 90 peratus Cina bersama pembangkang, dimana lagi undi yg akan BN dpt? .. .. tak mustahil PAS bakal tendang UMNO dari kerusi PM... Padan muka melayu2 yg tersangat sombongnya!

Anonymous said...

...Ape jalan PAS DAN KETUAI PR...AKU BAGI TAU BETUL2 SABAH SARAWAK MJORITI BERAGAMA KRISTIAN ...MEMANG TAK SOKONG PAS...TAK CAYA PR SARAWKA...HAMPAS JA DAPAT/...HJ HADI PERNAH HINA ORANG SARAWAK....
KEPADA PENYOKONG PR...INGAT2 ADA SABAH SARAWAK..NI ASYIK2 PAS HANYA INGAT SEMENANJUNG JA KAH...PATUTLAH HINA KAMI...

Anonymous said...

pemimpin pas nak jd PM m'sia? belum memerintah pun dah kena tipu hidup2 dgn DAP, nampak sgt bodohnya. w/mcmanapun harap2 mat sabu cepat2 jd pres. PAS, sedang eloklah, masa tu pas dah memerintah dan mat sabu jd PM. dlm biografi nnti akan tercatat PM m'sia pernah ditangkap basah dgn bini orang dlm hotel perdana di kota baru, kelantan dizaman pemerintahan kerajaan Islam pas dimana masa tu MB nya ialah Tuaan Guru Nik Ajis. elok sgtlah.

hhhhhaaaaa said...

12:28 jgn bongkak sombong
dap=12
pkr=2
pas=0

anteee lupa...ya pas teraju ke..pas jadi kuli batak gurka... dap? hehe..budak2 pas biasa math 9..

lebih2 pun 7 je tu sebab bongkak nak mampus. tak sedar diri...

Anonymous said...

Woi siapa hina orang2 Borneo.. itu mainan kotor UMNO masa PR DUN Sarawak.. Apa kamu2 orang Sarawak masih tolol nak memihak BN... Ketua Menteri Sarawak yg kaya raya kamu ada apa????????????????????????????????????

Anonymous said...

pas kelantan ajar kalau bn bagi kain pelekat, beras, ambik je, mase mengundi pangkah pas. sekarang kena pada dia. bagi rm200 seorang janji pegi kuala lumpur pada 9/7 ikut demo. puak2 yang dah pandai tu ambik duit tapi tak pegi.. cuma 6000 je yang bodoh. kelebihannye dapat rasa gas pemedih mata...

udah2 la said...

2:08 ya rakyat lena

semua prn latest bn menang. bukan sj menang ...majoriti meningkat plak... tu yg cemas tu...

kat serawak
dap=12
pkr=2
pas=0.... xnampak lg kenapa cina sokong pmbangkang...depa boleh kira2..dap akan lead PR... modohnye hang...

udah2 la mimpi di siang hari...
nanti syok sendri terpancur pulak...bila bangun semua org tgk seluar dia basah hehehe

Anonymous said...

Bila bersih ikut ambiga dituduh macam2.. wahai penyagak umno pikirkan lah ini:-

1. Kerajaan takut kepada india; novel interlok di cetak semula dan menelan belanja besar... xde telor ke nk defend sasterawan negara.

2. Kerajaan takut gula x ckup sebab tokey2 gula x takut dengan amaran kerajaan jgn sorok gula.. "Mau gula boleh, harga kasi naik", kata tokey2 gula..."OK, 20 sudah la", kata menteri

3. Kerajaan takut pada tokey ikan, ckp jgn mogok.. ape dierang peduli mogok jugak.. "Mau ikan bagi subsidi"...

Anonymous said...

setuju hhhhhhhhaaaa, student pas biasanya tak menonjol dlm math, sbb tu tak reti kira, paling bijak pun ekonomi, tu pun setakat buat ramalan harga taugeh, harga ayam serama, dan harga kopi tongkat ali.

hehehe said...

2.28...

1. HINDRAF PUN BLAA DARI ANWAR PANDIKUTHIK

2. DAH TERBUKTI BERKALI2 DLM SEJARAH
MELAYU BERSATU JE ..CINA2 Naik KeCUT..thanks BERSHIT 12.2.0

3=2.. korang lg parah..+bukan pas langkah mayat dap...dap yg dah langkah mayat pas..agree with me???

Anonymous said...

anon 2:31, cina yg jadi taukeh tu semuanya dari DAP, habis PAS buat apa? Knpa tak nasihatkan? Tadi kata semua cina sokong PR, PAS nak lead m'sia, takkan mahfuz takleh control cina2 ni, BN memang tak leh control babi-babi ni, harapkan PAS pulak dpt control. Tapi kalau blum apa-apa dah kena tipu, siang hari pulak tu, tak usah cakap pasal ekonomi lah, nnti org tau kita ni bodoh. Kalau pemimpin yg dipilih pun bodoh, macamana pengikut nak cerdik.

Anonymous said...

2:31 pls read 2:52

Anonymous said...

Ramai pecacai2 UMNo defend parti buat KETOI ni.. hangpa kena kencing lar juak2 pecacai!

show pls said...

July 12, 2011 2:58 PM Anonymous said... Ramai pecacai2 UMNo defend parti buat KETOI ni.. hangpa kena kencing lar juak2 pecacai! July 12, 2011 3:14 PM
.........
assalamualaikum..20 thn lebih aku sokong pas..

pasca pru12 betul2 mematangkan abang ko ni...

politik bukan boleh main2..ia perlu pertimbangan yang adil bukan dr sudut bangkangan sj.

aku dah berpesan2 pada yg lain..berpada2 memangkah pembangkang..kelak menysal diri

aku xnampak macamana pas jadi lebih berkuasa dari yg lain..tak nampak jln..bak kata kinknet yg terus aku ingat sampai hari ni... cuba korang crita plan korang yg membolehkan kami menyokong pas semula...APA PLAN NYE?????? kami sungguh2 nak tahu..tp bukan retorik anwar punya.. tp mechanism memang cantik punya...


show us pls.....

Melayu Perak said...

lupa ke puak-puak fuckatan nih pas/pkr/dap tak boleh bersatu...

dalam kampung dap pun nak letak calon lawan pas...

dibandar pas lawan dap dan pkr pun nak kerusi...

last-last undi fuckatan pecah tiga bn/umno puas hati sebab fuckatan kalah deposit...

Melayu Perak said...

lagi haru calon pas/pkr/dap bertelagah jadi calon bebas...

keputusan keluar calon bebas side bn/umno...

kah...kah...kah

Anonymous said...

hamPAS.. takat perhimpunan berbayar tak payah la nak berlagak.. agak2 kalo BN kluar duit buat perhimpunan ahli2 nya sekurang2nye mau dpt sejuta (1,000,000) penyokong yg dtgnya dari seluruh negeri..

Anonymous said...

lagi bertalu2 korang kutuk anwar..lagi ramai berduyun2 org sayang kat dia... enta tau!!!!!!

Anonymous said...

yg sayang tu hanyalah kaki balun jubog, menongek jubog atau pun GAY! Yg BERIMAN DENGAN ALLAH SWT tak sayang pun kat dia... pembawa sial...... SORRY LAR BRO PEMINAT BAU TAIK semua!

Chempaka Biru said...

provokasi bukan cara terbaik utk menyedarkan mereka yg telah kukuh pendiriannya terhadap sesuatu... marilah kita fikirkan satu kaedah berkesan yg dpt menyatu padukan semula bangsa Melayu dan dapat mengekalkan kedaulatan negara dan undang-undang sekaligus meletakkan agama Islam di puncak tertinggi. berbincanglah secara matang supaya dpt diakhiri dgn satu kesimpulan yg dpt diterima oleh semua pihak. melayu tolonglah bangun.

Anonymous said...

Wahai saudara-saudara yang dihormati,
Janganlah anda bercerita tentang Islam jika anda masih ada sifat untuk memburukkan saudara seagama anda. Agama Islam adalah agama yang penuh dengan kesopanan dan kesusilaan. Janganlah disebabkan perasaan tidak puas hati, irihati, dendam atau kerana tujuan untuk mendapatkan dunia yang tak kekal ini anda sanggup memburukan saudara seagama anda, mencaci, memaki hamun. Ingatlah mereka yg anda caci dan hina itu masih mempunyai iman kepada Allah s.w.t. Ingatlah bila anda berada di kubur nanti. salah satu soalan malaikat ialah saiap saudara kamu?
Bagaimana lidah anda akan fasih untuk menjawab jika semasa hidup di dunia anda asyik mencaci, menghina, memburuk-berukkan atau menyebarkan perbuatan jahat saudara seagama anda?????????? ingatlah mati itu pasti akan datang oleh itu buatlah persediaan untuk menghadapi hari kematian anda.
wasalam
Sahria - Sabah

Anonymous said...

tv3 tadi....ceramah post bersih...

mat sabu dgn krusi roda nyee

anwarrr dgn tengkok putihnya

korang2 pakatan tak nak gelak same ke...


kah kah kah...