Sunday, July 10, 2011

BERSHIT YANG GAGAL : DARI KAMERA GAP (BHG 2)


polis naik je jambatan KTMB , para perusuh lari lintang pukang.
macamnilah, ramai orang tua (baya mak bapak kita kat kampung) kena tipu hidup-hidup dengan pas semalam. aku mintaklah sudah-sudahlah pakcik makcik, janganlah percaya dengan orang tua lahabau nik ajis tu lagi.

sokong pas takkan masuk syurga pakcik makcik. kembalilah kepada ajaran ISLAM yang sebenar. pas itu sesat pakcik makcik ooii.

kita wajib bgtau mak bapak kita kat kampunglah, pas ni sesat. kempen ni perlu digerakkan. selamatkan orang tua kita daripada ditipu oleh pas lahanat !


49 comments:

Anonymous said...

pok cik dan mak cik ni tak tau ko apa yg berlaku semasa zaman penjajahan sehingga sanggup diperalatkan... sudah2 la pok cik dan mak cik..kubur kata mari rumah kata pergi...

Anonymous said...

Hati dak keras, otak dah nyanyuk mcm Nik Ajis jugak... lepas ni GAP guar sarankan lebih baik lancarkan kempen suruh Nik Ajis bersara dari politik.. Dia la punca org2 tua di kampung2 sesat dgn dakyah & fatwa politik songsang..

-cakap tak serupa bikin-

Anonymous said...

Antara koleksi fatwa sesat nik ajis seperti yg gua perturunkan dibawah:

Kerajaan BN bukan saja enggan melaksanakan hudud, tetapi memperlekeh dan menentang sekeras-kerasnya hukum Allah.

Fatwa ini mula dicipta dan disebarkan menjelang pilihanraya umum 1995 sedangkan PAS sendiri tahu bahawa kewajipan menjalankan hukum hudud itu bukan perkara suruhan yang segera seperti sembahyang, zakat, dan puasa. Juga bukan perkara yang diutamakan berbanding dengan hukum-hukum berhubung dengan pembangunan minda dan fizikal ummah.


Membela Kroni. Menghalalkan carut-mencarut, mengharuskan maki hamun. Bahkan Allah sendiri mencarut.

Fatwa ini dikeluarkan oleh Tuan Guru Nik Aziz sendiri ketika dia membela kroninya, Shahnon Ahmad yang menulis buku Shit. Nik Aziz amat berani membuat fatwa seumpama itu sehingga sanggup mencemarkan kesucian dan kesempurnaan Allah.


Memang benar Allah pernah mencela orang munafik dengan kataNya mereka bisu, buta dan tidak ada otak. Tetapi celaan seumpama itu tidak bleh dianggap sebagai mencaci dan mencarut atau mencela dan mencerca, kerana kita tidak boleh mengkhitabkan atau mengaitkan perbuatan dan kata-kata keji kepada Allah Yang Maha Suci.


Kata-kata Allah itu adalah merupakan inzar (amaran) dan tahdid (ugutan) kepada orang kafir dan munafik. Bukan maki hamun dan mencarut. Kalaulah dikatakan maki hamun pun, kata-kata itu adalah ditujukan kepada orang kafir dan munafik. Tidak kepada orang yang sujud kepada Allah.


Ahli Sunnah Wal-Jammah telah membuat kesimpulan bahawa sekiranya terdapat kalimah-kalimah yang menyerupai sifat-sifat kekurangan, maka hendaklah ditakwilkan makna dan maksudnya supaya sesuai denga kesucian dan kesempurnaan Allah.


Kesan daripada fatwa-fatwa di atas lahirlah fatwa-fatwa sampingan yang bergerak secara berbisik-bisik dari rumah ke rumah. Bahkan seringkali juga dilakukan secara terbuka di kawasan luarbandar dan pendalaman:


a) Tidak sah sembahyang berimamkan orang UMNO.

b) Diharamkan makan daging binatang ternakan yang disembelih orang UMNO.

c) Tidak boleh belajar dan mendengar kuliah-kuliah dari guru-guru dan ustaz penyokong kerajaan BN

d) Tidak sah akad nikah dengan imam yang dilantik oleh Majlis Agama di bawah kerajaan BN.

Dengan adanya akal fikiran, maka berfikirlah terlebih dahulu sebelum bertindak dan rujuk orang-orang yang lebih berilmu daripada kita. Jangan terlalu mudah percaya akan sesuatu itu, tidak kiralah dari mana maklumat itu datang sama ada dari PAS, UMNO dll kerana semuanya adalah manusia biasa yang banyak membuat kesalahan.

Bersama-samalah kita jadikannya panduan.....


-cakap tak serupa bikin-

GEMPAR PC N.AZIZ said...

Kenyataan Terbaru Pok Nik .PC

SEMASA BELIAU TURUN KAPAL TERBANG BELIAU
TERBAU BAU YG CUKUP WANGI'..BILA BELIAU
MENOLEH KE ATAS BELIAU NAMPAK PEJUANG YG
MATI TERSEBUT DIBAWA KE ATAS OLEH RIBUAN MALAIKAT..DILANGIT PULA ADA BENTUK AWAN TERTERA SYAHID DLM TULISAN ARAB...SUBAHANALLAH...

ADA BAYANG2 ambiga dibelakang awan tersebut

sahlah perjuangan Ambiga memang sah dari sudut syarak...para pengikut adalh pejuang2 Allah sebenarnya


wallahualam..

Anonymous said...

mcm cikgu aku je gambar yg akhir tu?

bior benor. ni suma salah johari. ko mekup sapa smpai mirip2 cikgu aku?

MAFIA13 said...

KESIAN PAK CIK DAN MAK CIK TU...SEBENARNYA DIAORANG TU MAIN IKUT2 JE..CUBA TRY TNYA KAT DEPA,SEPANJANG UMUR DEPA,BERAMAI KELUARGA DEPA MATI TAK MAKAN..BERAPA ORG KELUARGA DEPA MATI DIZALIMI OLEH KERAJAAN..DEPA SAKIT G MN?ANAK2 DEPA BELAJAR KAT MN?BYK LG SOALAN YG PERLU DITNYA..TP YG ITU DULU..AKU RASA YG NI PUN TERCUNGUP2 NK JWB..SEDAR2...JGN LAH JD UMAT YG TAK RETI2 BERSUKUR...ALLAH MARAH..

Esperalzi said...

Bukan setakat pangkat mak bapak..dah pangkat tokwan dan tok! Kacian tok2 dan wan2 ni kena putar alam betul2 dgn Parti Al-babi SeMalaysia yg kini dah tolak Negara Islam utk digantikan dgn Negara Kebabian...kesian, kesian, dari Negara Kenabian ke Negara Kebabian..tok2 dan tokwan2 yg dah beruban atas bawah, tah2 dah takde bulu lagi, ni tak nampak2!!

Anonymous said...

pak cik dan mak cik ni ingat pi kl boleh mati syahid...last2 kena simbah asid...hehehe

Anonymous said...

korang semua yg salah. sebenarnya pakcik makcik tu nak tengok anak dorang kat ipt sampai aje stesen keretapi & lrp tutup dah tu teksi takde, ada pulak rumours yg kata polis buat rumah tebuka, ada nasik beriani lagi, tu yg dok ikut naik black maria tu.
agaknya le.

Anonymous said...

YA ALLAH! KAU BERILAH PETUNJUK KEPADA ORANG-ORANG MELAYU YANG MENYOKONG AMBIKA TU,TERINGIN SANGAT KE NAK JADI PALESTIN? ORANG MELAYU TAK SEDAR KE KITA DIPERALATKAN OLEH YAHUDI YANG BERTOPENGKAN MUKA MCM ORANG MELAYU...KITA KENA BERSYUKURLAH KERANA HIDUP DIBUMI YANG BERTUAH NI....

mohamed said...

Aku agak orang tua2 ni cuba nasib kot kot dapat masuk syurga. Manalah tahu....masa dah hampir..

Agak2 yang mati kelmarin tu dah masuk syurga ke? Nik Aziz mesti jawab.

Anonymous said...

SPEED is No 1 killer ! ... so drive carefully .


.

Anonymous said...

NAK NANGIS AKU TENGOK MUKA2 PAKCIK, MAKCIK, TOKWAN DAN TOKAKI TU.... MEREKA NYATA BUKAN ORG KL... KSIAN AKU TNGOK MEREKA... MUNGKIN KEBETULAN AJE MEREKA DI SITU DAN GAP AMIK GAMBOR2 MEREKA... DAH2 LAH ANUAR MENIPU ORG2 KAMPUNG TU... DOSA BESAR TAU...? KAU SEDAP BANTAI CIBAI AMOI DAN BURIT SAIPOL KAU AJAK PAKCIK, MAKCIK, TOKWAN DAN TOKAKI TU TUMBANGKAN KERAJAAN DAN DERHAKA KAT YDP AGONG.... PANAH PETIR KAU KELAK.... BAK KATA KAPAL SING, BERTAUBATLAH ANUAR....

Anonymous said...

Kerajaan BN memang zalim . Mulai dari sekarang aku akan sokong Yahudi Israel .




.

Anonymous said...

kesian pakcik makcik kite ni.. ape dosa mrk diseret perhimpunan ni, perjuangan yg takde makne, hanya perjuangan mencari alasan, perjuangan takut kalah pilihanraye.. 5-1 negeri dlm tangan pembangkang ape diorg buat? kalau mereka betul2 menjaga rakyat, diorg tak perlu takut bab pilinhanraye. tp nak buat camane pkr da makin lemah A.I da bg arahan suruh buat jugak, duit yahudi pon dah masok akaun, ape nak jadi jadilaaa

Anonymous said...

mereka makcik pakcik tuuu terbuka 'mata hati' mereka nak cegah mungkar & fitnah kerana tak telan duit haram.... berjuang untuk jalan benar.... tolak jalan batil & khurafat UMNO...... mereka ni ditindas oleh JKKK UMNO --- dulu tak dapat bantuan buku teks anak, baja subsidi dikaut oleh pelahat2 umno, bantuan banjir lesap, duit kuan cucu tak dapat, dll lagi lah.. sudah lebih 50 tahun ditindas dan diperbodohkan serta didiskriminasikan oleh balaci2 UMNO dikampung mereka masing2.... ITU SEBAB MEREKA APA TAKUT DENGAN FRU, POLIS, UNDANG2 LUCU & LUCAH UMNO TU.... syabas Pakcikku dan Makcikku.... sama2lah mencari jalan ke syurga..... bukan ikut jalan ke neraka!

Anonymous said...

Pokcik Mokcik ni masa muda muda dulu ajen komunis!!!

Sebab tu sekarang mereka bmeroyan lagi.

Bodoh punya orang tua, kalau aku jadi cucu depa, aku mufarakah je, malu punya keturunan dungu macam ni.

hangkedee said...

Tenguk sebiji gambar tok we...super impose GAp tipu gua...gua kenal semalam baru ambil duit bantuan nelaye...Mu beri peteh ambo sapu bersih.Harae halal peduli apo...anuar main cino tak haram pong.ramai dok sokong.mu bodo ke ambo bodo....

Tuan Tanah said...

kalau betullah diorang terpengaruh dgn fatwa2 n.ajis atau dia fikir boleh mati syahid lawan umno ni diharapkan cepat2 lah bertaubat..janganlah dah hujung2 usia ni plak jadi sesat.nauzubillah

Anonymous said...

jalan pintas ke syurga ya mak cik pak cik????

whiteorange said...

golongan tua yang mengajar golongan muda jadi kurang ajar ????

Banyak beramal kat umah dan suaru atau masjid je mak cik pak cik. Biarlah yang muda muda je menentukan masa depan mereka.

Masa depan mereka tanggung jawab mereka

Anonymous said...

KARPAL SINGH KATA - ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT! KARPAL SINGH CAKAP DLM PARLIAMENT ANWAR IBRAHIM MAIN JANTAN.....! TAPI HARI INI KARPAL SINGAH ANGGAP ANWAR DEWATA MULIA RAYA..... KEHKEHKEHKEH....

Anonymous said...

cehhh..pencacai ni kalau cakap berdegar-degar tapi kt punggung penuh tahi..keluarkan gambar patriot..aku nk tgok banyak maya RAKYAT yg sokong umno???

kalau xde t shirt free dgn mkn free jgn harap la nk ramai..
buka mata besar2, yg dtg tu ade muke2 mcm pencacai harapkan tender dan projek ke? babi punya melayu hutan..cukup jelik aku dengan golongan melayu hutan.

Anonymous said...

kata2 seorang artis suam2 kuku kaki
"I just want a malaysia where all malaysians have equal rights and no favouratism to any race.. anyone disagree??".....fb vince chong

Anonymous said...

Kenapa pro kerajaan senyap? Tunjukkan yang bukan semua rakyat Malaysia bersetuju dengan pihak PR.

Hairan bagaimana puak PKR sibuk suruh SPR memperbetulkan apa yang mereka rasa tak betul padahal pemilanparti mereka tunggang langgang.

Zul

Anonymous said...

Kesian aku tehok paksik dan makcik tu tak ade pulak pak cik dan makcik kaum India dan Cina berada disitu....kepada oran tua melayu yang tak sedar diri lagi tu sembahyang naik aji dah sudah tapi bangang tahap cipan...tak de maknaaanya idup lama bangang bertingkat tingkat

Anonymous said...

Kata pakcik makcik mesti la bodoh, ikut je.

Servant of God said...

Anonymous said...

Kenapa pro kerajaan senyap? Tunjukkan yang bukan semua rakyat Malaysia bersetuju dengan pihak PR.

Hairan bagaimana puak PKR sibuk suruh SPR memperbetulkan apa yang mereka rasa tak betul padahal pemilanparti mereka tunggang langgang.

Zul

July 10, 2011 8:24 PM

-------------------------

Dah berbuih mulut dah cakap. PR tak reti jaga negeri sendiri, itu konpem sangat2.

Laa ni amik angin jap bersama famili tercinta. Kami bukan orang PAS gila fanatik meroyan tak kira hari apa buat kacau. Kami mahu meluangkan masa dengan keluarga supaya esok boleh berjuang menggunakan akal dan lojik.

Orang PR, terutama sekali orang PAS tak faham apa tuh akal dan lojik. Yang orang2 PAS kat kampung tau, dorang dah kena tipu supaya sokong Jijik!

Anonymous said...

isss ape hal le budak budin tu prgi jugak tok guru kau lepak di Mekah yang pimpin si budin ni Tok Guru Ambiga....tak pe nanti Maha Tok Guru Anwar angkat jadi hero le....buat tabung jihd nanti jangan lupa plak bagi kat keluarga si budin tu...nak kata mati syahid tu....teman rase jauh sangat le.....hhuhuhhuh

Tuan Tanah said...

anon8.20..woi dol orang2 umno ni tau yg mana baik dan yg mana buruk.macam tu jgk perkasa.kami masih sayangkan lagi malaysia ni..jalan dia cuma 1 iaitu pilihanraya..orang2 umno masih guna otak untuk berfikir bukan macam pembangkang guna bontot utk berfikir..

pasal patriot tu,utk pengetahuan kau terlalu ramai orang2 umno sendiri x setuju bila si kj buat jgk demo tu..dia tu buat bersebab.dia ada agenda dia sendiri.dia tu saling x tumpah macam anwar jgk..election dah dekat.skang ni dia nak tnjukkan kat najib yg dia buat keje je..ape pun alhamdulillah ramai org x sokong jgk patriot ni.

yang ramai2 datang join bersih tu pun sbb diorang dibayar..ada makcik pakcik tu lgsg x tau napa diorang datang pun..kau x soh temberanglah benda tu.semua orang pn tau benda tu..

aku nak tanya kau sial mana pegi bangsa2 yg makan babi ni..daripada seribu lebih yg kena tgkp hanya 2 orang jer cina tau.tian chua ngan ngeh ko ham..tian chua pn dari pkr.mana orang2 dap?

BIAR JADI MELAYU HUTAN JANGAN JADI MELAYU BODOH MACAM KAU DAN BAHLUL2 PAS...BODOH!!!

Anonymous said...

Bro GAP,
Bersih yang dikatakan gagal sebenarnya tersemat sedikit kejayaan kepada pihak yang berkepentingan, terutama "penyangak" yang sentiasa mahu merosakkan moral dan nama baik negara, keharmonian hidup dan perpaduan rakyat, kemajuan ekonomi dan perdagangan negara serta lebih malang lagi rukun negara kita yang merdeka digugat.

Disebalik kegagalan hari semalam, hari ini media pembangkang dan media asing menyalahkan kerajaan terutama polis. Kita tahu ianya adalah provokasi dan pembohongan yang nyata. Tapi dianggap "modal mudah" bagi yang menentang dan yang tidak mahu menerima baik kenyataan sebenar yang ianya hanya andaian buruk dan merugikan negara.

Kesimpulan nya, walaupun gagalianya tetap memberi kesan buruk kepada perkembangan sosio ekonomi negara.

Maka, hukuman kepada yang terlibat dan melibatkan diri perlulah tegas dan maksimum. Buktikan bahawa undang-undang negara bukan perkara remeh. Apa jua hukuman biarlah menjadi pengajaran yang akan menyedarkan mereka agar tidak lagi terlibat melakukan kesalahan yang sama.

Rakyat bukan bodoh...dan percayalah jika dihimpun rakyat yang menyokong kerajaan akan jauh berbeza jumlahnya dari yang menentang.

Ibarat dalam keluarga,kita perlu juga menghukum dengan merotan dan mengurung anak kita bagi mengajar dan mendidik, agar anak kita tidak akan bersifat "kepala batu" "mua" atau "hati gelap".

Ianya perlu demi maruah Agama, Bangsa dan Tanah Air Tercinta.

Wallahuaqlam.
niknordinp21

Anonymous said...

Kepada yang kontra dan membela nasib pendemo bersih..satu je yang perlu kau fikirkan...
BERBALOI KE?
Jika mageran - TENTERA MEMERINTAH, KDYMM AGONG PEMERINTAH TERTINGGI.
bukan PR yang dapat ambik alih Putrajaya.
Dah kena pemerintahan tentera, kau rasalah nanti. Pernah jadi tentera taula camne.

Dan satu lagi, jika kerajaan betul-betul zalim,aku ingat bukan peluru gas dan pancutan air yang di hadap pendemo gila tu tapi peluru hidup dan pancutan api. masa tu kau nak cakap apa?
kau hentam dalam blog, kerajaan cari melalui IP Address dan bakar kau hidup2...kau nak buat apa?
Sapa2 memberontak...hukuman mati..
kau nak buat apa?
tak payah nak melalak la.
tak terdaya nak melawan jika kerajaan betul2 zalim.

Anonymous said...

tak nampak pun dlm gambar tu org lari lintang pukang????

Anonymous said...

Semalam ada baca satu blog, tak ingat sapa punya, pasal datuk kena tangkap. Bila polis tanya dia, dia kata cucu dia, budak UIA, ajak dia datang KL nak melawat masjid negara & masjid KLCC, PAS yg tanggung belanja. Masa datok tu dlm trak polis, dia renung saja cucu dia yg tak berani angkat muka. Kiranya tok wan tok wan ni dh ditipu oleh puak2 PAS utk dtg ke KL...kesian dia org ni...

Anonymous said...

Kesian aku tengok pakcik makcik yang susah payah datang dari kampung.... Pakai duit srndiri... Yang nuar boleh rlek dalam aircond kat hilton...

Anonymous said...

APA YANG SAYA LIHAT DAN DENGAR, ANUWAR DAHULU MELARIKAN DIRI MENYELAMATKAN DIRI MENINGGALKAN PENYOKONGNYA YANG SEDANG KELAPARAN DAN KEHAUSAN DI TANGKAP POLIS.

KANAK KANAK DAN ORANG TUA YANG SEDANG KELAPARAN DAN KEHAUSAN DI JADIKAN PERISAI UNTUK MENGELAK DI REMPUH OLEH FRU

Anonymous said...

Firasat orang tua... umno sudah lari dari perjuangan. umno hari ni dok kawal projek/ kontrak untuk kroni dan ketua2 lanun kapitalis umno saja....

orang melayu murtad... umno apa peduli..
orang melayu minum arak... umno apa peduli..
orang melayu ketagih dadah.... umno apa peduli..orang melayu berjudi... umno apa peduli..
orang melayu mat rempit, bohsia, bohjang, runtuh akhlak.. umno apa peduli..
pulau2 melayu dikebas... umno apa peduli..

Sebab tuuu... pakcik makcik.. dulu UMNO sekarang PAS...."PAS Ganti UMNO" .... selamat tinggal sekular assobiyah UMNO! Kini aku bersama Melayu Islam PAS....

Anonymous said...

Lagi satu bro, apa usaha yg telah dilakukan oleh Umno untuk mengambil balik kepercayaan orang2 melayu khususnya penyokong2 Pas dikampung2....?

Sepanjang ingatan aku Pas sangat hebat berceramah dikampung2 ditahun 80an dan 90an (kampung aku je aku ingat kat 10 kali) meracuni pemikiran rakyat yg mrk akan melaksanakan hukum hudud jika mrk memerintah dan Umno menolak hukum Islam, kafir dan sebagainya. Kesannya sehingga sekarang waima apa sahaja yg pemimpin mrk katakan walaupun nampak bertentangan dgn Islam dan tiada lagi hukum hudud, mrk tetap tegar menyokong Pas.

Janganlah mengharap yg orang2 kampung mendapat semua maklumat dizaman IT ini.....Umno kena turun padang memberi penerangan...apatah lagi banyak 'sasaran' mrk telah terdedah....

Melayu Perak said...

ANON 10.31 PM...

JANGAN TERLALU EMOSI MENUDUH DAN MEMFITNAH UMNO MELAKUKAN SEMUA ITU...

SERTAKAN BUKTI DAN FAKTA LAGI BAGUS VIDEO YANG MENGATAKAN UMNO MELAKUKAN SEMUA ITU...

Anonymous said...

huih, dapat pi kolumpo free

Servant of God said...

Anonymous said...

[...]

Sebab tuuu... pakcik makcik.. dulu UMNO sekarang PAS...."PAS Ganti UMNO" .... selamat tinggal sekular assobiyah UMNO! Kini aku bersama Melayu Islam PAS....

July 10, 2011 10:31 PM

--------------------------

Kini kamu bersama2 pensyirik yang sokong murtad ya?

Tahniah.

komandomelayu said...

ANON 10.31
BETUL KE PAS SAJA YANG PEDULI DENGAN SEMUA AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR?

HABIS ANWAR YANG BERZINA, MELIWAT,MENGHINA AGAMA,MENGGADAI MARUAH BANGSA PAS TAK PEDULI!

PELACURAN,ARAK DI SEMUA NEGERI PAKATAN PAS TAK PEDULI!

SINGAPURA DAN PENANG YANG MENGHINA AZAN APA PAS PEDULI?

PUKIMAK KAU LA KALAU INGAT PAS SAJA YG BOLEH MENEGAKKAN ISLAM!

BERAPA BUAH MASJID DAN UNIVERSITI PAS BINA KT MALAYSIA NI?

Anonymous said...

Ini semua salah pakar ekonomi kemiskinan yang buat Tabung Haji,sampaikan yang bodoh dan bangang pasal Islam pun mampu pergi naik haji.Balik dah bergelar haji dan hajjah depa sokong pula srikandi hindu yang anti Islam.Lebai Malang.

Anonymous said...

Anon 10.31,kamu ni bekas penagih yang dah warak atau mungkin bekas penagih yang join 'tabliq'.Kamulah satu contoh penganut PAS yang telah disesatkan.Tuhan akan gelapkan lagi hati kamu kerana kufur nikmatNYA.

RAMBO said...

KALU DAH UMNO TAK PEDULIKAN SEMUA YG ENGKO CAKAP TU.....
APA PULAK YG PARTI hamPAS KORANG BUAT UTK UMAT MELAYU ISLAM KAT MSIA???? ATAU KAT NEGERI ENGKO PERINTAH?????
BERAPA RAMAI ORG KAFIR PELUK ISLAM???
BERAPA RAMAI BOHSIA -BOHJAN YG INSAF KEMBALI KE PANGKAL JALAN KESAN TARBIAH hamPAS????
BERAPA RAMAI YG DAH TAK AMBIL DADAH????
DAH BERKURANG KE ORG LAHIR ANAK TANPA NIKAH???? ATAU KES BUANG ANAK????
DAH BERAPA BUAH MASJID KE hamPAS BINA..??? MANA UNIVERSITI ????

TAK USAH NAK KELENTONG LA....hamPAS HANYA PANDAI BUAT SATU PERKARA JE......IAITU PAKAR DALAM MENYESATKAN UMAT ISLAM.....

RAMBO said...

PETIKAN TU AKU TUJU PADA
ANON 10:31

Anonymous said...

ya tua kutuk ni pencen..tu duduk la rumah.. masa keja dulu kau buat apa...tidur...biarkan anak jadi sampah...da tua takkan nak jadi sampah jugak...kalau kena gas mati salahkan Polis...pipit tak bangun pun nak salahkan polis jugak ka.. batang aljuburi kena blowjob pun salhkan polis jugak ka....dia aja yg maksum...taik babi la aljuburi@pelakun pono...terhebat..

captain said...

najib penakut...

Anonymous said...

umno peduli apa..yang kena pun rakyat...