Sunday, July 10, 2011

BERSHIT YANG GAGAL : DARI KAMERA GAP (BHG 3)

memakai tudung labuh.
memakai purdah.
sanggup mati demi AMBIGA.
masyaallah. kalau dah sokong sangat ambiga, bukak je lah tudung tu.jangan kasi rosak imej la bangang !

113 comments:

Anonymous said...

Bangang, bengong, tarak otak, bangal, otak beku, barua, haramjadah, kimak dan seangkatan dengan nya.

Servant of God said...

Buat malu!

Anonymous said...

masuk bersih..tapi peraNGAI BURUK...BAIK JALANG CHOW KIT LAGI BAIK...TAK MACAM PAKAI TUDUNG NI MEROSAKAN NEGARA....IKUT KAFIR AMBIGA JADI KAFIR LAH KAU....

Anonymous said...

blaja kt U diam2 udah le dik oiii..pinjaman PTPTN pun kerajaan bagi, isskk!

lost said...

kesiannya mereka ni..keliru!

lost said...

kesiannya mereka ni... keliru!

Anonymous said...

15 ribu penyokong murtad...kalo nak membangkang pun pakai la otak. jgnla sokong peguam murtad! buatla sendiri. sedih betul balik2 org islam jugak yang bodoh!

Anonymous said...

Islam dihina dengan dilakukan oleh orang islam sendiri. Itu Hadi dgn pok nik tak nampak.

Anonymous said...

Korang jgn ingat mrk baik2 aje. Pakaian mrk tak grenti hati baik. Kat luar pakai purdah, habis demo guna miniskirt dan t-shirt ketat. PAS mmg pandai jual islam luar dan dalam.

Anonymous said...

apa yg mereka dapat..apa yang ditanya oleh ANWAR dan AMBIGA kepada pengikut yg cedera atau dicekup polis? ada mereka ambil tau? ada mreka tnya budak bepurdah ni OK ke TAK ok?

mmg x ada..sbb yg ANWAR tau cuma SATU je...BERLAKON BERLAKON dan BERLAKON!

Anonymous said...

xheran Ambiga dipuja

komunis pun anwar wat turning point kasi bersih

Anonymous said...

SEMUA HUJAH-HUJAH KOSONG DAN BANGANG DULU KINI SELAMANYA

Anonymous said...

anon 8.55

ko apa hal..ko ingat yg komen2 kt cni semua nya org bodo2 cm kau ke..?

Anonymous said...

mai kite ke malaysiakini. kite buke minde mereke

Anonymous said...

Bukan setakat penyokong AmBaBiga aje. Diorang ni juga penyokong Murtad!


ParangPanjang

Anonymous said...

Pakai Furdah....tapi perangai macam JEMBALANG TANAH...sanggup menjadi Penghianat agama bangsa dan Negara .

Bro gambar student2 patut forward ke JPA dan PPTN dan Kementrian Pelajaran untuk tindakan sewajarnya.Apa pun aku bersyukur anak2 ku dan saudara maraku tidak terlibat dengan kerja bodoh ini.

Balik rumah buka Purdah dan cermin diri....dekat PULAPOL mereka ni makan tak malu macam pergi kenduri kahwin.Yang paling sedih POLIS walaupun di panggil ANJING sambut mereka dengan salam dan sediakan tempat untuk beribadah....harap2 insaflah atas perbuatan yang keji lagi MENJIJIKAN.Harap ibu bapa anak2 ini from now kalau yang dapat biasiswa tu faham2 lah ya.

Anonymous said...

Kalau yang pakai purdah itu anak aku , dah aku bagi dia pelempang bagi dia sedar .




.

Anonymous said...

sesat suda mreka ni.ni ke jihad?ya allah.berikanlah chaya kpd mreka smua.

Anonymous said...

Dioarng ingat benda yang diorang buat nie untuk dapat pahala shahid la tu.. Belajo la bagi habis dulu..

Anonymous said...

Gap dan para Blogers sekelian....
kita tunut KPT dedahkan senarai pelajar IPT yang tertangkap kerana ikut demo bodoh.

Termasuk yang di Mesir dan lain-lain ceruk dunia.

Pengikut Setia GAP said...

Bro GAP dan semua blogger seangkatan... Game over dah on bersih.. DSAI nak publisiti.. dia dah dapat tapi mungkin impak tak seperti diharapkan....
Gua cadangkan 'tutp' terus semua cerita bersih.. biar abg polis kita settlekan(bravo PDRM n FRU)
Jom focus balik to kes dsai.. liwat n china doll and johari penipu tu.

Anonymous said...

Tadi dalam TV3 aku lihat ada diantara mereka ini mengaku diupah untuk membuat demo BERSIH ini . Memang aku dah agak dah . Sebenarnya ramai penyokong PKR dah berpaling tadah . Jadi untuk meraih sokongan penyokong baru maka Anuar terpaksa buat demo jalanan ini .


.

Anonymous said...

betul la bawa identiti islam tapi tak tau yg mana baik atau buruk. dunia dah terbalik dah ni

what hapenn??? said...

korang ingat kita taktau...dah polis semua sekat jln

mereka pakai upah je org sekitar k.l. tu yg mat kuning duduk bawah lohong dapat upah pakai baju kuning..kah kah kah..

tang ni aku selute kat pkr la...(tang ni je la)

tang bersih sebenar tu aku gelak la...

Anonymous said...

woi kalau nak buat pun jangan la duduk ikut buntut AMBIGA KAPIR TU

Anonymous said...

kerana duit manusia boleh lupa diri siapa sebenarnya mereka sehingga sanggup menjadi pakyid untuk orang lain...befikirlah demi bangsa

Anonymous said...

umat2 pas aljuburi rela apa saja.
otak letak kat celah kangkang.

perjuangan PAS aljuburi haramjadah

nikaziz dah mula guna kepala otak dia utk jauhi perhimpunan kepala butuh anu war.

yb ustaz hj abdul hadi bin awang masih letakkan kepala butul anu war dlm serban kat kepala bangangnyee

bodohnya ulama PAS aljuburi .

Anonymous said...

SETUJU foward gambar mereka kat JPA, utk makluman sahabat GAP semasa bertugas saya byk tahan anak melayu perempuan pakai tudung labuh & tudung hantar kat Pulapol. Soal siasat mendapati mereka ni di peralatkan pembangkang & ada juga mak pak pun tahu anak mari KL tp tak halang. Bangang punya m,ak pak.

Anonymous said...

kalau bangang pun si Ambiga..xkan pompuan pakai tudung pun nak di marah?dok maki hamun x rosak imej plak?

BERITA SENSASI BERSIH 2.0!!:
MODEL TERBARU KERETA VIOS!!
TENTERA TERSEMBUNYI BERSIH 2.0!!

Anonymous said...

Menangis mak bapak diaorang tengok. Mak bapak berkorban apa saja suruh anak belajar, anak koyakkan harapan Mak Bapak.......durhaka kepada mak bapak dan durhaka kepada Negara dan Ugama....yang kau ikut nabi Ambiga tu mak bapak kau suruh ?

CERITA SBENAR YG MATI said...

Kita tolak ideologi politik ketepi kerana ianya isu interpretrasi kesihatan yang hanya dapat dijelaskan oleh mereka yang mahir di dalam bidang itu. Bukannya Zuraida Kamaruddin. Untuk pengetahuan semua, MiM mempunyai pengalaman sebagai seorang doktor perubatan selama 18 tahun dan di bawah adalah kenyataan MiM :-

1. Merdeka View melaporkan bahawa 'Seorang peserta perhimpunan BERSIH 2.0 telah meninggal dunia kerana sesak nafas, dipercayai disebabkan terhidu terlalu banyak gas pemedih mata.'

2. Laporan hospital yang MiM terima mengatakan bahawa Allahyarham meninggal dunia bukan seperti yang di dakwa oleh portal tersebut tetapi di sebabkan oleh serangan sakit jantung (heart attack).

3. Gas pemedih mata bukan penyebab kematian beliau.

4. Tetapi kehadiran beliau bersama-sama dengan perusuh-perusuh yang lain dan turut serta di dalam keriuhan perhimpunan itu berkemungkinan besar pencetus kepada symptom awal serangan jantung tersebut.

5. Aktiviti-aktiviti seperti menjerit melaung dan berjalan jarak yang jauh boleh menyebabkan jantung seseorang itu berdenyut dengan lebih laju dan menambah stress kepada jantung tersebut.

6. Kejutan jantung kerana berada di dalam perhimpunan haram itu adalah penyebab kematian Allahyarham.

7. Dalam usia 50-an dan jika kita dapat rujuk sejarah perubatan Allahyarham, beliau mungkin menghadapi beberapa penyakit kronik seperti Hypertension, Diabetes Mellitus atau pun Hypercholesterolisme.

8. MiM mempunyai ramai pesakit yang berusia 50-an yang mempunyai penyakit kronik. Nasihat yang sering MiM kata ialah pastikan ubat dimakan ikut waktu, penjagaan makanan dan tidak melakukan aktiviti-aktiviti yang keterlaluan serta boleh mendatangkan kejutan stress kepada jantung.

9. Nasihat tersebut adalah satu kemestian oleh seorang doktor dan mesti dipatuhi oleh setiap pesakit jika mereka tidak mahu komplikasi buruk dek penyakit mereka.

10. Dan sudah tentu komplikasi yang paling tidak diingini ialah mati mengejut.

11. Dalam isu Allahyarham, pihak manakah yang menggalakkan beliau supaya hadir di dalam satu perarakan berjalan kaki yang agak jauh jaraknya ?

12. Pihak manakah yang mengapi-api perasaan Allahyarham supaya meneruskan perjalanan bersama-sama yang lain dan masih lagi mahu turut serta walau pun sudah diberi amaran berulang-ulang kali oleh pihak berkuasa?

13. Dan MiM pasti diagnosis yang tertera di dalam surat kematian Allahyarham ialah 'Sakit Jantung', 'Heart Attack' atau 'Myocardial Infacrtion' dan bukannya 'Excessive Inhalation Of Chemical Substance'!

Kesimpulannya, 1. Jangan kita keliru dengan isu ini, lebih-lebih lagi berita kematian Allahyarham dimainkan oleh mereka yang tidak mempunyai ilmu di dalam bidang perubatan.

2. MiM juga ingin nyatakan bahawa media pro-pembangkang dan pemimpin seperti Zuraida Kamaruddin tidak patut mengeksploitasikan kematian Baharuddin Ahmad.

3. Di ketika keluarga Allahyarham bersedih dan berkabung, ada pihak yang mahu meneguk di air yang keruh! Sungguh memalukan!

Salam takziah kepada keluarga Allahyarham Baharuddin Ahmad. Al-Fatihah.

ANGGAP BELIAU MANGSA HASUTAN ANWAR.AMBIGA..BIN .OMEGA




.

Anonymous said...

gampang sial lu 8.29...wa igt lu ni anak haram kot,nk hina org hati2,lu suci sgt ke,lu punya bos dan bini lu anak beranak dahla tak tutup orat.hina org pulak.lu jadi kerak neraka,sejak PR dpt byk kerusi di dun parliman semua geng ko dah jadi sewel mabuk takterima kenyataan.sepatut ubah lah umno agar rakyat dekat.dgn cara ko yg kurang ajar moga betambah jauhla hati rak yat pd umno.ko memang anak jalang haram sial

Anonymous said...

Walauapa pun BERSIH telah berjaya memprovok Najib merah padam muka geram kat demo yg menarik puluhan ribu org. hahaha klako

Anonymous said...

minah2 alim sgt nie tp sokong kafir,ada hukum sokong kafir..minta kerajaan tarik pinjaman pelajaran mereka yang menentang kerajaan,buat apa kasi muka sgt..dah pembangkang cop kerajaan zalim kita wat cara zalim ler kepada mereka biar anak2 yg menentang kerajaan minta pinjaman dengan anwar dan pembangkang mereka ada DANA dr luar negara

Anonymous said...

pengikut anwar ibrahim tuu bertudung lingkup beb ambiga pejuang murtad jadi idola peerghh.....melayu oh melayu

Anonymous said...

hai tuan tuan puan puan kalu marah pun jangan lah maki hamun jangan dok kata kapir lah.. lebih baik buka tudunglah.. apa encik2 pikir orang tak pakai tudung sinonim dng jahat? Budak2 tu mungkin keliru mungkin mereka tak cukup duit ambil upah berdemostrasi lah kesian..encik encik semua patut tolonglah budak macam ni.

Anonymous said...

SEMUA HUJAH-HUJAH KOSONG DAN BANGANG DULU KINI SELAMANYA
_________________________________________
nak melayan pencacai2 mcm ko ni x perlu hujah PADAT, MANTAP, n TEPAT.

hujah2 kosongpun korang sloooooowww nak paham. karang bg hujah2 berisi jd gila la pulak. hehe

Otak Geliga

Anonymous said...

Kasihan ngan mak bapak diorang....Hantar belajar tinggi2 untuk agama dan bangsa... tetapi lebih pentingkan si bangsat..... Satu perkataan untuk diorang... BODOH.

zat said...

anda semua melihat bende dr sudut melayu-bukan melayu, islam-kafir, kaya-miskin, tua-muda etc..

sy berani kata di jalanan semlm tidak ada itu semua..yg ada ialah malaysians yg bersatu menuntut hak mereka.

Anonymous said...

memalukan..apa yang diperjuangkan pun aku tak tahulah..suruh duk diam2 tak nak...kalau budak U dia org nie..apa lagi pak2 menteri ambil tindakan sekeras2nya...batal segala pinjaman biasiswa dia org..biarkandia org kata zalim.jenis insan yang tak bersyukur..bagi biasiswa tu pada budak2 yang sangat memerlukan dan bukan ahli puak2 pukimak ni

Anonymous said...

aku salute bdk2 ni berpakaian. cuma baik korang abiskan dulu blaja, tumpu pd pelajaran. pastu baru tumpu pd POLITIK kalau mmg minat.

apa2 pun aku mmg salute korang tutup aurat. cuma tpt korang nak pi x brapa kena la dik.

Otak Geliga

Hulubalang Melayu said...

hoi.9;47 cakap pakai otak...jangan nak jadi alim...bongok..ksu ni kski bontot gak ke.. suka2 jatuh hukum pada orang,..tolong nasihat pada nuar jilat jubur dan anak isteri dia sekali..dh banyak bukti..tapi taknak mengaku...baca ayat ni bongok..pas ni kau akan sedar...BACA!!

HIDUP ISLAM!
HIDUP MELAYU!
HIDUP UMNO!

aaaaa!!! tenangkankan bongok!!

Anonymous said...

To kak zat

apa2 la kak...mmg pandangan akak je.

Otak Geliga

Anonymous said...

pas dan jemaah tabligh adalah 2 kumpulan islam yg sangat pentingkan rupa pakaian islam yg nampak macam wali tapi tidak memahami islam yang rasulluh saw telah bawak. mereka faham islam ikut tafsiran ulama masing2.

Anonymous said...

anon 9.12

malaysiakini tu alat DAP, alat PROPAGANDA DAP

kami org2 melayu x sanggup bertuankan DAP yg memperjuangkan pluralisma

tengokla mcmana DAP dok gelak kat melayu yg bodoh kena ligan dgn FRU

Anonymous said...

anon 9.47

minta TV3 siar balik buletin pkl 8 mlm tadi, tunjuk balik betapa gembiranya melayu umno tmasuk najib melihat kegagalam demo

Anonymous said...

hoi anon 10.16 apasal ko bangang sgt..tabligh takde mende ko libatkan sama,,ko btl2 mcm setan,,dah lama tak kena suntut ponggong ke? tuh p tonggeng kat aljuburit

Hulubalang Melayu said...

hamba sokong tuan hamba 10;20 hamba rasa semua penyokong dah terminum air gereja...yg di bekalkan ambiga dan Gereja DAP kepada semua lembu-lembu bershit semalam..sampai lupa Ajaran Islam yg sebenar...ambiga penentang islam nuar penyedap yahudi...

Anonymous said...

Amat terkejut bila baca blog Adun PAS Bangi yang menulis sajak memuji Ambiga wanita Hindu yang anti Islam penyokong murtad. Apa dah jadi dengan pemimpin PAS? Khalid Samad menyokong kuil Hindu dikawasan penduduk Islam dan membenarkan kalimah Allah diguna puak Kristian. Hilang dah semangat untuk menyokong PAS jika beginilah sikap pemimpin mereka. Bersihkah mereka Gap??

Anonymous said...

Pemuda/pemudi kita tuntut dihargai.. diberi kebebasan berfikir dan berorganisasi..... itu proses pematangan mereka...

tapi umno jumudkan mereka dengan kongkongan polis & akta AUKU...
umno inginkan remaja kita hanya berminda subsidi dan menadah tangan meminta ehsan.. kepada kerajaan..... umno penjarakan kreativiti & intektual mereka..

itulah bezanya PR dengan UMNO/BN...

Remaja/ Belia pejuang ... kamu harapan negara... kamu dibimbing untuk gerakkan dan pimpin ummah & rakyat generasi kamu kelak.... jangan takut dan lemah semangat mu berdepan dengan diktator umno..... jangan kau hirau jembalang2 umno dengan propaganda mereka yang palsu.......

Anonymous said...

ini bukannya srikandi, tapi srikambiga..

Anonymous said...

heran no,kenapa kalau kena tangkap dengan polis, musti nak tutup muka..kata tak takut..hak ptuih

Anonymous said...

Kah kah kah anwar cedra pasai terlanggar pintu cermin yang sememangnya pintu masuk automatik buka-tutup yang sengaja dimatikan suisnya pada masa kejadian kah kah kah kah....tunggu video klip...tungguuuu

Anonymous said...

boringlah tengok gambar korang ambik.

Anonymous said...

Hai nampak mata sepet, macam betina reporter yang selit menyamar kat perhimpunan Puteri dulu ajer..

Buas dan liar tak macam gaya2 wanita Melayu Islam yang ayu dan lembut?

Silap2 China Doll diberi upah suruh menyamar nih!

Perangai GEDIK semacam?

Anonymous said...

mcm xde agama je komen2 korang kat sini... amat menakutkan.. astagfirullah.

Anonymous said...

akupun anti pkr tp komen korang xprofessional langsung.

Anonymous said...

Moral dari himpunan haramjadah bershit 2.0:
1. pihak polis kena tegas dari awal.. gerakkan sb-sb untuk kumpul maklumat dan kalau perlu terus tangkap sebelum ianya merebak.
2. Kerajaan kena bertegas mengheret puak-puak ketua pembangkang yang sengaja mewujudkan isu-isu sensitif.. layan mereka kat kemunting.
3. Sudah tiba masanya undang-undang khusus digubal terhadap penderhaka negara.
4. Info-info terkini terhadap isu-isu negara yang dibangkitkan oleh pembangkang mestilah dijelaskan secepat mungkin untuk mengelak kekeliruan rakyat.
5. Jadikan sekitar bandaraya KL sebagai tempat pejalan kaki seperti mana Singapura kecuali bas-bas dan teksi-teksi awam. Semua kenderaan persendirian diharamkan sama sekali kecuali beberapa pengecualian yang tidak dapat dielakkan.
6. Kerajaan dilihat sangat berlembut dengan para pemimpin pembangkang sehingga berjaya memijak kepala kita sedangkan mereka menggunakan sepenuh ruang dan peluang untuk menghasut dan menyerang kerajaan.
7. Kerajan harus sedar sebahagian besar daripada penjawat awam adalah kaki bangkang kerajaan. Tindakan tertentu harus difikirkan untuk mengajar mereka. Mereka inilah antara api dalam sekam yang banyak menyeleweng dasar-dasar kerajaan.
8. Rakyat tidak faham kenapa Anwar Ibrahim begitu bebas menghina negara dan pemimpin kita baik di dalam mahupun luar negara. Adakah manusia ini mempunyai imuniti. Terlalu banyak kesalahan yang dilakukan oleh Anwar sehingga mampu menggoncang negara dengan tipu muslihat silaknat ini. Peristiwa 16 September 2008 dengan jelas betapa tindakan jahat Anwar untuk mengambil alih negara. Tetapi apa tindakan kerajaan? sunyi sepi. Jika kesalahan sebegini besarpun kerajaan takut bertindak maka tidak hairanlah Anwar dan kuncu-kuncunya akan terus membuat onar dalam negara. Sampai bila sicelaka ini dibiarkan terus menari.
9. Kerajaan harus sedar, majoriti rakyat telah memilih BN sebagai peneraju negara. Jadi apa-apa tindakan sepastinya untuk kepentingan berjuta rakyat di Malaysia...bukannya hanya untuk 10000 umat yang bodoh sombong.
10. Kesilapan besar kerajaan adalah terlalu membiarkan isu-isu sensitif negara dipermainkan. Lihat DAP, mereka sudah berani bertindak melangkau batasan perlembagaan negara. Kerajaan harus bertindak menunjuk jalan keluar dengan menghalau mereka dari muka bumi Malaysia tercinta ini. Mereka harus disedarkan mereka hanya menumpang..
11. Selepas ini kerajaan tidak perlu berlembut lagi. Kalau tidak bila negara sudah huru-hara ibarat nasi sudah menjadi bubur...kalau begitulah jadinya bukan sahaja kesalahan terletak kepada pengkhianat negara tetapi kerajaan juga amat bersalah kerana membiarkan mereka bebas tanpa bicara. Wallahualam.

Anonymous said...

Lucutkan kerakyatan kerana telah derhaka kepada raja dan negara.

Anonymous said...

GAP gambar ko ambik ni tak best pun mcm biasa je. Sepaturnya ada gambo puluhan ribu org tgh demo. Setakat gambar mcm ni tak payah ckp besar la. Kena akui demo BERSIH semalam dikategorikan berjaya walaupun tak sehebat BERSIH 1. Memang ramai turun Melayu paling byk, China & India pun ada

Anonymous said...

aku sokong..110%

GAP KEMBALI said...

ada orang dah panas.

Anonymous said...

xpanas lalu..sejuk. banyak dosa ku lalui di sini. sori ya.

Anonymous said...

wahai anak bangsa pejuang melayu..marila kita bersama-sama rapatkan barisan kita,...Malaysia tercinta telah mula di uji sekali lagi..kini adalah tangjawab kita generasi muda..



1.rujuk fakta mengenai kemerdekaan malaysia rercinta.

2.dapatkan sumber maklumat kemerdakaan Malaysia dari orang-orang terdahulu yg telah berjuang untuk kemerdekaan.

3.amalkan Rukun Negara.

Tinggalkan keamanan untuk generasi kita di masa hadapan, dengan berpegang kepada ajaran Islam.

Insyallah..

Anonymous said...

Yg panas tu Najib la, muka putih jd merah kalu lama sket lg memang jd incredible hulk la. hahaha

Anonymous said...

cara pakai baju macam nenek aku pergi noreh getah masa 80an.
konfirm nyamuk tak gigit pasal tutup hidung dan mulut...bila bernafas ,hisap balik karbon dioksida yg.dihembus..sebab tu otak bengap..

p/s: rasanya budak student nih..jangan bagi muka...

Gen2Felda

Anonymous said...

ada juga insan yg berfikiran positif di sini. Positifkan minda kita. Usah asyik bercakaran sesama kita. sapapun kita sokong jd PM sbb dia bangsa kita jua.

Anonymous said...

Kesian.....ini Students yang tak score! Jadi tak ada wawasan sendiri sebab tu ikut telunjuk orang saja. Kena cucuk hidung macam lembu. Kesian................

Anonymous said...

ko pun sama. komenlah yg positif. barulah org ikut kita. ni tak.. nak jauhkan org lagi dr kita. fikir2lah wahai abg2 semua.

usin said...

muka2 sial perosak ketenteraman awam ni siap dijamu dgn nasik minyak & nasik beryani lg. celaka betul. berapa bnyk org rugi, dorang sedap2 mentekedarah nasik. sial sungguh2 dorang ni...

Anonymous said...

sdap cakap je korang ni. ckp biar beralaslah dia org xminta pun makanan. fham2 jelah nak cover line je.

Anonymous said...

ya sapa2 yg jadi pm pun aku sokng asalkan orang kita tapi aku x sanggup sokong orang yg kotenya berjuntai2 tu

Anonymous said...

kalau dibedah otak diorang ni tak ada apa2 KOSONG.. mudah sangat dicucuk hidung oleh puak2 fackatan haram! tunjuk alim tak kena tempat!!

Anonymous said...

tp tu sangkaan kita je sbb kita xtngok dgn mata kepala kita. kita serah jelah pd yang maha kuasa. xbaik buka aib orang terutama sesama islam. kita pun bukannya kuat sgt imannya.

Anonymous said...

muka tahan jubur!

Anonymous said...

depa ni rasa islam depa lebih baik dari islam org len...pembangkang berjaya masuk kampus menghasut pelajar2 U spaya membenci kerajaan...mak bapak bbudak ni pun pas dgn pkr...!! kbanyakn dari pantai Timur ( maaf cakap )....maaf eaaa..! kenyataan

Anonymous said...

ANAK ORG BANGSA LAIN DOK UMAH BELAJAR, KORANG BUAT KEJA TAKDA FAEDAH.OTAK ADA TAPI TAK BERAKAL.OTAK PENUH TAIK BERSHIT.

Anonymous said...

Inilah yg dikatakan apabila KEBENGONGAN mengatasi KECERDIKAN.Jadi lembu puak kapir la korang.PRU akan datang org2 islam diseru mengajar puak2 lembu ini melalui peti undi.ramai yg silent majoriti dah jelak dgn puak bershit yg perasan kononnya mereka disokong majoriti rakyat.

Anonymous said...

kalau dah yg pompuan jenis ni jugak penah kuar paper lari nak kahwin ikut lelaki lombok, sanggup naik tongkang... kalau takat tahap kebodohan pi join ambiga apa la sgt bg depa ni. tudung je labuh sampai ke tumit... akalnya ringan mcm angin lalu... sepatutnya dgn pakaian yg mcm tu otak tu tahulah meletakkan harga diri dan sifat perempuan tu ke tahap lebih elok. ini tak juga. mcm manalah mrk yg tak menutup aurat nk ikut cth? silap2 mrk boleh counter blk ckp... 'saya mmg tak tutup aurat tapi u all tgk la tu yg tutup aurat pun terkinja-kinja kat tgh jalanraya'... apa nk jawab? buat malu je... anak sapa ni? mungkin mak paknya sama naik kut dlm demo tu.

-anazata-

Anonymous said...

Remaja Reformasi-Generasi baru mampu merealisasikan 1malaysia yang sebenar. Perjuangan nasional tanpa sempadan keturunan dan kepercayaan. Melalui parti politik baru : multiracial & patriotism, kebersamaan & kemakmuran.

Tetapi 1malaysia umno sekadar retorik & hipokrasi. Berdolak-dalik & lidah bercabang. Demokrasi dibibir, diktator ditangan dan autokrasi dihati. 54 tahun umno melaghakan rakyat.... dengan gendang perkauman & ditakut2kan dengan huru hara. .. sebenarnya umno penindas & penghuru-harakan rakyat yang perlu ditolak!

Remaja Reformasi terus meredah benteng palsu nasionalisme sekular umno. Bibit2 kejayaan sedang berada ditangan remaja2 pejuang kental & cekal seperti para srikandi ditahan semasa BERSIH 9 Julai 2011 semalam!

Remaja Reformasi, anda hero2 rakyat.
Anda pahlawan zaman.
Anda bukan insan bacul & pengecut yang berselindung dibalik kuasa tirani UMNO yang ganas!
Anda tidak pilih perjuangan melalui karpet merah kerajaan diktator UMNO.
Anda tolak rasuah politik dengan menagih janji kemewahan dari bangsawan kapitalis UMNO.
Anda tidak bersubahat dengan ketua2 lanun UMNO.
Anda pilih rakyat.
Anda juara rakyat.
Anda tetap bersama rakyat.
Rakyat akan menjulang Anda nanti!

Anonymous said...

saya tujukan ni utk y masih belajar:

kalau ye pun kamu nak berjuang, kamu berniat satu hari nak syahid dik oi... kamu kena ingat ni... menuntut ilmu itu adalah yang sebaik-baiknya berbanding dgn apa yg kamu perjuangkan ini. menuntut ilmu itu amanah ibubapa malah amanah kerajaan kpd kamu. kamu tahu tak hukum pecah amanah? tanggjwb utama kamu adalah belajar bukan berpolitik. kamu tahu tak apa hukum lari dr tanggungjwb?

kalaulah kamu sedar akan tingginya pahala dalam menuntut ilmu yg baik2 kamu tak akan sekali2 membazir masa dgn semua ni. kalaulah kamu sedar bahawa jika kamu mati dalam keadaan kamu menuntut ilmu atas niat kerana Allah agar satu hari kamu dpt membela agama, bangsa dan negara adalah lebih tinggi darjatnya dari mati di atas jalan, terjerit2 menentang sesama agama... kamu tentu duduk dirumah atau di perpustakaan menelaah pelajaran. ingatlah dik oi... mati dalam menuntut ilmu yg elok2 tu adalah lebih mulia dari syahid yg kamu impikan di jalanan tu dik. kalau menuntut ilmu tu tak penting dik... nabi kita tak akan berkali2 berpesan akan pentingnya menuntut ilmu... bukannya menuntutnak bersih itu ini.

Anonymous said...

Wahai Remaja reformasi!
Jangan kamu ikut kata2 pondan umno yang berlagak cerdik tapi bahlul, berlagak perkasa tapi dayus, berlagak alim tapi jahil murrakab, berlagak serba tahu tapi bodoh sombong! Penjilat2 UMNO-Dasar pengemis rasuah dan penagih kuasa diktator dengan memperalatkan perkauman Melayu, Islam & Raja2 Melayu!
Tinggalkan kesongsangan UMNO dan bersama PAS untuk masa depan kita!

Anonymous said...

nmpak gaye ade penyokong pembangkang dah mule tkot dgn komen2 pedas kat sini hahaha tegelak besar aku sebab dulu2 pembangkang la yg kecoh kalau menyerang ni tidak.. tak kiralah profesional ke tak ke ini bukti ade bnyk golongan di pihak kerajaan, pembangkang kna tau keadaan da berubah 10,000 bershit skrg mana nak sama 100,000 dulu sbb bnyk yg dah faham dan sedar ape perjuangan yg sebenar..

Anonymous said...

Pakai purdah sebab xnak orang nampak muka

Anonymous said...

wahai penyokong BERSHiT..xpayah le nk guna bait2 bahasa mcm sasterawan..utk halalkan perbuatan bernajis lagi bawak dosa ini..
serikandi kepala hotaklah..pergi demo utk matlamat apa? apa?? tolong jawab apa kaitan dgn hukum Islam menghalalkan dua ekor betina td utk pergi buat kerja mudharat kan maruah diri, berasak2 dgn lelaki ajnabi..sedangkan ini bukan perang fisabilillah..

malah bersekutu dgn musuh Allah tiba2 ckp ini perjuangan? perjuangan syaitan dan dajjal lah BERSHiT ini..

apanpn semoga dua ekor betina yg ditarbiah PAS atau mungkin di upah PKR ini insaf dan sedar bahawa perjuangan menegakkan kebenaran Islam bukan dgn menggunakan alat yg haram dan kotor..

ALLAHU AKBAR!!!

Anonymous said...

Remaja Reformasi????

macam pernah dengar aje....sayang, hujah yg digunakan dah basi. Resipi lama...

Tulah, asyik baca harakah aje...sebab tu minda kosong dan bodoh..

Agaknya inilah reformai yg dia nak kot.. (Golongan ulamak tumbang dlm PAS ), ( penzina/peliwat- biar jadi pemimpin ), (Jgn tengok samada org tu menentang Islam atau tidak - yg penting boleh menang)....

Bodoh punya penyokong PAS!!!

Anonymous said...

BERSIH berjaya ke semalam???

Ada kata 6,000. Ada kata berpuluh ribu. Ada kata 50,000.

Aku rasa 20,000 aje (Ini termasuk org ramai sekitar KL) Kalau ditolak mereka, mungkin , lagi kurang kot.

Kalau iapun 50,000,ianya hanya 2.5 % aje dari penduduk KL yg berjumlah 2 juta. Sikit aje!!!
Lagipun,Hj Hadi kata mereka dtg dari seluruh Malaysia. Kalau dr seluruh Malaysia, byk ni aje, memang tak berjayalah.

Apa apa pun, Syabas PDRM!!!

Anonymous said...

PAS DAH SESAT,,MENYIMPANG DR PERJUANGAN ASAL,,,BERSEKONGKOL DGN KAFIR LAHANAT,,,BYE BYE PAS,,AKU DAH TAUBAT

Anonymous said...

semua yang berhimpun tu bodoh2 belaka... aku pernah pangkah PAS, aku jugak pernah pangkah BN.BN pernah menang, PAS pun pernah menang.. semua sama je, jalan dpn rumah aku x berturap sejak 15 tahun dulu. Lampu jalan pun x de, kena suruh tnb pasang dan bayar bill sendiri... fikir2 la sendiri

Anonymous said...

ada kat sini yang suka kerana Najib merah padam muka dia. Normal la tu, manusia yang sedang diuji , tapi aku puji kerana dia banyak bersabar. tak ada keluar dari mulut dia, caci maki hamun orang, sumpah seranah orang. nampak sangat dia bersabar.
TAPI al juburi, maki hamun, sumpah seranah jadi permainan bibir. Lagi korang nak jadikan dia PM? Moral down

Anonymous said...

UMNO lagi bukan sekadar bersekongkol dengan kafir TETAPI penganut tegar akidah kafir IDEOLOGI SEKULAR ASSOBIYYAH yang ditolak Allah & Rasul SAW. UMNO menganut ajaran sesat sekular mazhab Kamal Attaturk- pisahkan Islam dengan urusan politik & kehidupan harian. Tapi melayu umno terasa dirinya saja yang amat Islam dek kerana ada "ilmuan agama" yang kaki bodek yang menghalalkan "kefasikan" mereka.

Wahai GAP & konco2 belaci berkarat UMNO- Aku menyeru supaya setiap hari balik kerja, selepas maghrib pergilah kau orang cari mana2 masjid/ surau/ majlis pengajian agama. Ambil masa untuk duduk mengaji, dengar dan fahami sejelas2nya tentang kandungan Islam & syariatnya yang luas itu semoga kita semua mendapat hidayah & membersih minda dan hati yang kotor selama itu. Aku pun masih jauh dengan Islam yang hakiki tetapi akan berusaha membahagi masa untuk mengaji agama keseluruhannya. Semoga Allah mengampuni dan meredhai kita semua. Amin.

Anonymous said...

hendaklah ada di kalangan kamu orang nasihat menasihati antara satu sama lain. sesungguhnya manusia lalai. Elakkan diri kita daripada dihumban ke dalam api neraka kerana kejahilan kita jua. ahli umno lama (1979)

Kuntum said...

Huh? Ninja?!

Kuntum said...

Berkelubung bagai...tp perangai xmenggambarkn muslim sejati. Sbb tu la org kafir melabelkan Islam agama keganasan. Xpuas hati je merusuh, sikit2 merusuh...cuba pkai otak yg Allah bg. Fikir apa natijah perbuatan kita pada agama. Malaun mcm ni la yg membusuk kn nama Islam. Hangin btol aku!

Servant of God said...

Anonymous said...

xpanas lalu..sejuk. banyak dosa ku lalui di sini. sori ya.

July 10, 2011 11:18 PM

--------------------------

Betul tuh!

Kami di sini banyak mengupas dosa2 Anwar dan PAS.

Kami kupas bukan sebab kami sendiri takde dosa. Gerenti kami pun ada dosa sebab kami manusia biasa.

Tetapi dosa Anwar Ibrahim dan PAS telah mencapai kelas yang tersendiri. Mereka bukan tanggung dosa persendirian lagi, tetapi dosa2 orang2 yang telah mereka perdaya.

Semoga Allah SWT beri petunjuk pada yang dah kena tipu tuh, sebab Allah SWT telah banyak berfirman suruh umat Islam berfikir.

So, pada anon yang aku paste nih, kalau sejuk je tuh, jaga2 lah. Itu mungkin sebab hati kau dah ditutup dan kau tak sedar azab Allah SWT yang menanti kau.

Servant of God said...

Anonymous said...

UMNO lagi bukan sekadar bersekongkol dengan kafir TETAPI penganut tegar akidah kafir IDEOLOGI SEKULAR ASSOBIYYAH yang ditolak Allah & Rasul SAW. UMNO menganut ajaran sesat sekular mazhab Kamal Attaturk- pisahkan Islam dengan urusan politik & kehidupan harian. Tapi melayu umno terasa dirinya saja yang amat Islam dek kerana ada "ilmuan agama" yang kaki bodek yang menghalalkan "kefasikan" mereka.

[...]

July 11, 2011 9:38 AM

------------------------

Wahai anon,

Kau kata UMNO sekular assobiyah? Memisahkan agama dari urusan politik dan kehidupan harian?

PAS tolak negara Islam untuk negara kebajikan, bukan memisah agama dari urusan politik?

PAS kata hudud tak sampai satu persen ajaran Islam, bukan memisah agama dari kehidupan harian?

Anwar yang kau sembah tuh memperjuangkan pluralisme, menyekutukan Allah SWT tidak sesat? Tidak fasiq?

Tolong share dengan kami apa dalil yang mengatakan boleh menyekutukan Allah SWT.

Aku tunggu.

Anonymous said...

ya betul anuwar bapa munafik dan bapa pluralisme agama.Ye...Tolong share dengan kami apa dalil yang mengatakan boleh menyekutukan Allah SWT.

Anonymous said...

pakai tudung sanggup mengangkat orang anti islam dan masalah moral dengan maksiat yang cuba melepaskan masalah nya dengan mengajak orang lain .betapa bodoh nya mereka ni kalau tak bersih pilihanraya dah lama kelantan tu bn punya dan tak ada negeri yang jatuh keatas pembangkang.Tula bodoh nya belajar tinggi-tinggi tapi tak guna otak.

Anonymous said...

memalukan ISLAM!!!

Anonymous said...

pakai tudung dah ok da....ikut syariat Islam...tapi yg dok melaung, berarak tu pasai apa? Kerajaan sekarang ni larang ke hang pakai tudung? kerajaan sekarang dok runtuhkan masjid ka? atau kerajaan dato Najib ni suruh hang telanjang? bodoh puhya akal...ikut kafir laknatullah...pejuang murtad, penderhaka kepada Agong...

THAMBI KL said...

BERSHIT GAGAL....!!!!
TAK CAYA??
BERTAN-TAN SAMPAH SARAP TERPAKSA DIPUNGUT DI KAW. DEMO SEMALAM....

DASAR PARIAH PENIPU....CAKAP NAK KASI BERSIH KL..........KASI KOTOR ADA LA...

Anonymous said...

budak2 ni sebenar tak layak masuk u.. bila dapat masuk juga course tak bleh bawak.. otak tak bleh nak gi.. jadi bila org ajak politik, depa ikut sebb itu jer otak dia mampu.. kalau kaya takper juga.. memang patut ambik gambar n buang dr ipta..

Anonymous said...

atas aja bertudung...bawah lobang depan belakang besar mana tak tau lagi....bacin lagi lagi...mahluk mcm ni la untang PTPTN tak mau bayar...dia lupa dlm Islam setiap hutang kita kena bayar...tak gitu...bila nak keja cari Kerajaan...sumbat batang babi kat mulut makluk mcm ni semua...

Anonymous said...

kau yang bangang babi..

dasar pencacai..ko igt diorg tu mcm korg pencacai..diorg tau ape tujuan diorg dtg..dasar admin babi..diorg x tunggu dpt baju free, topi free, duit rm50 la bru nk dtg..dasar melayu hutan.

Anonymous said...

setuju dgn kuntum..sepatutnya tunjukkan akhlak moral yg baik (seperti wanita muslimah yg sebetulnya). Ini tidak, lagi buruk la pandangan org bkn islam terhdp wanita muslim (khususnya para wanita yg berjilbab).bertaubat la adik-adik oi..jgn mudah terpedaya sgt.

Anonymous said...

Tudung labuh akal singkat.

Servant of God said...

Anonymous said...

kau yang bangang babi..

dasar pencacai..ko igt diorg tu mcm korg pencacai..diorg tau ape tujuan diorg dtg..dasar admin babi..diorg x tunggu dpt baju free, topi free, duit rm50 la bru nk dtg..dasar melayu hutan.

July 11, 2011 2:07 PM

------------------------

Ooo.. dorang bukan pencacai.

Itu pasal dorang boleh ikut kata orang lain ye?

Kena suh pegi berhimpun, pegi. Kena suh melanggar perintah kerajaan, pegi.

Begitu bukan pencacai... baru laa kami tau...

Anonymous said...

kami sokong BERSIH bukan kerana ambiga,,tpi kerana prinsip!!..majoriti wanita kt bersih semalam pakai tudung labuh n purdah....pembangkang pon ramai yg pakai tudung labuh....majoriti yg pakai tudung labuh high-educated woman...tau jaga dignity.......wanita UMNO x de sorang pon yg pakai tudung labuh....bukan nk kata 1, sorang pon tarak...well,low educated n briber...patotlah

Anonymous said...

BLOG PALING BANGANG PERNAH AKU BACA....PENUH KEBENCIAN DAN KEHINAAN..AMARAH DAN BIAS..

Anonymous said...

jauhilah PAS sebab PAS itu sesat dan menyesatkan.

Anonymous said...

aku dah jumpe beberapa betina yg konon pakai purdah mcm mak arab. skali kene ayat dgn duit.terus buka kangkang je kasi main haha.pakaian purdah tu just drama je.tanya apa tu fekah pun xtau hahaha

Anonymous said...

kwn teman ada bgtau. yg bertudung n berkopiah tu bukan islam daaa. sume tu just kroni puak yg berjaya dimurtadkan si ambiga.klo x caya teman cabar kome semua duk geledah badan yg duk pakai kopiah n tudung labuh2 tu sure bersalih tang tengkuk laa

Abu Idris said...

arrayah.info - Larangan Mengadakan Hubungan dengan Negara Kafir Harbi Hukman wa Fiklan