Wednesday, July 20, 2011

CAKAP-CAKAP TENTANG PENUBUHAN REPUBLIK MALAYSIA SEMAKIN RANCAK.

anwar dalam kenyataannya di indonesia berkata rusuhan bershit semakin menghampiri kepada gerakan revolusi/republik.

dalam artikel terbaru malaysiakini, mereka mulai menyemai benih-benih sokongan dalam menghasut rakyat untuk melaksanakan dasarwara konsep negara malaysia menuju republik.

republik menolak sistem raja berdaulat.
republik menolak raja berperlembagaan.
republik menolak sistem monarki.
republik membawa konsep presiden dan bukannya perdana menteri.

prevention is better than cure.

kerajaan (sebut KDN) hari ini dilihat berlembut dalam mengekang benih terorisme yang sedang disemai oleh penyangak demokrasi di malaysia.

hishamudin terlalu lembik. 
sultan-sultan melayu wajar lebih berkeras dengan penyangak demokrasi ni .ini pandangan aku. 

penubuhan republik akhirnya memungkinkan/mengiakan pertabalan lim kit siang untuk menjadi presiden malaysia yang pertama.

agong dan sultan pada waktu itu dah tiada. silap haribulan rejimen askar melayu diraja ditukarkan nama demi untuk menghilangkan 'perkataan melayu' .

malaysiakini dah menjadi lidah penghasut utama ke arah new politics di malaysia.

politik baru yang akhirnya menghancurkan apa yang telah kita bina sejak sekian lama.

nak harap pada pas ? hark ptuihhhh !

pas dikala kit siang menjadi presiden malaysia pertama, parti pas lah yang akan pertama-tama kali mendokong saranan agar kedutaan israel akhirnya dibuka di malaysia.

sejak bila pas bisa dan mampu menyanggah arahan dap ?

kepada sultan-sultan melayu harap alert lah suara rakyat macam aku ni.aku tahu ada ' pihak istana' yang membaca blog. ramai aku tau.

takkan nak biarkan benih revolusi lantas republik membiak laju dalam pemikiran rakyat malaysia. kamu itu ada amanah, amanah yang disyaratkan untuk menjaga islam dan hak melayu di tanah madayo ini.

raja-raja melayu.

kenapa taknak belajar dari sejarah tumbangnya raja gnaendra di nepal. bermula dengan sistem pemerintahan monarki akhirnya raja gnaendra ditumbangkan melalui revolusi jalan raya lantas menukarkan nepal kepada pemerintahan sistem republik.

kini raja gnaendra merempat di singapura.

hishamudin... inilah nama yang bakal terpahat dalam sejarah punca utama kejatuhan kerajaan melayu alaf baru !

21 comments:

Servant of God said...

Anwar Ibrahim memang gampang!

Selagi aku ada nyawa, selagi itu aku akan perangi dia dan pembohong2 yang menyokong dia, Insya Allah.

Ya Allah, berilah aku dan orang2 yang berjuang denganku kemenangan mutlak ke atas Anwar Ibrahim dan konco2nya yang Kau laknati ini.

Amin.

Jamaludin said...

Pengkhianat bangsa akan ditentang habis2an. Org Melayu perlu bersatu utk menentang ideologi yg dibawa Anwar Ibrahim. Jgn fikir org Melayu akan berdiam diri wahai bangsat. DS Hishamudin perlu bertindak menangkap & menyumbatkan penderhaka ini kedalam penjara kerana tindak tanduknya makin mengancam negara demi utk menyelamat dirinya dari tuduhan liwat. Rampas passportnya. Bertindaklah segera DS Hishamudin..

Anonymous said...

Musuh, subversif, pengkianat sedang menanti dan menunggu masa untuk menjadikan Malaysia sebagai Republik. Apakah masih ada pemimpin Melayu Islam selepas ini? Siapakah harus memikul tempelakan anak cucu nanti bila tanah Melayu diterajui oleh orang-orang yg tidak setitik pun mengalir darah Melayu Islam? Ketika itu azan tidak lagi berkumandang seperti sekarang, ketika itu lenyaplah impian Negara Islam, ketika itu banggalah kalian dengan demokrasi jalanan, segalanya usah ditangisi bila nasi usah menjadi bubur.

Anonymous said...

MELAYU YANG ADA HARI INI DAH TAK BERJIWA MELAYU.... MELAYU HARI INI HANYA PADA TULISAN BANGSA BUKAN LAGI DALAM DIRI. TAK KIRA MELAYU UMNO, PAS, PKR ATAU DAP, MASING2 DAH LUPA DIRI SEBAGAI MELAYU. CAKAP PENUH SEMANGAT TAPI TAKUT BERTINDAK WALAUPUN BANGSA, NEGARA, AGAMA DAN KEDAULATAN RAJA2 MELAYU DIKOTAKKATIKKAN OLEH KAUM LAIN.....SI AMBIGA KELING PARIAH LEBIH DIHORMATI SAMPAI DIBIARKAN MELAKUKAN BERSIH 2.0 SAMPAI HARI INI TAK KENA TANGKAP. ANUAR DIBIARKAN CAKAP APA SAJA DI MANA SAJA DAN TIDAK DITANGKAP.... DALAM MASA SAMA PULAK, PEMIMPIN/MENTRRI MELAYU UMNO SIBUK NAK KUKUHKAN KEDUDUKAN POLITIK MEREKA.... NAK SURUH MEREKA SEDAR MEMANG TAK BOLEH. YANG BOLEH BIARKAN SAJA UMNO HANCUR DAN MEREKA TERHAPUS DENGAN SENDIRINYA... LEPAS ITU NEGARA DIJAJAH SEMULA OLEH PIHAK2 YANG ADA KUASA EKONOMI DAN MELAYU KEMBALI JADI ORANG KAMPUNG YANG MISKIN. BILA MELAYU DAH KEMBALI MISKIN DAN TAK ADA YANG KAYA JADI MENTERI/EXCO/ADUN/DAN MELARAT DI BUMI SENDIRI JADI KAUM TERPENCIL DIPENCILKAN OLEH KAUM PENDATANG, BARU PADAN MUKA MELAYU....KALAU DI INDONESIA YANG SATU KETIKA DULU KUAT BERPEGANG PADA BANGSA DAN MENDAULATKAN RAJA2 MELAYU BOLEH HILANG RAJA2 MEREKA, MALAYSIA PUN BOLEH HILANG KEDAULATAN RAJA2 MELAYUNYA KERANA PEMIMPIN2 UMNO YANG DIPERTANGGUNGJAWABKAN MENJAGA KEDAULATAN BANGSA, AGAMA, NEGARA DAN RAJA2 MELAYU TAK LAGI BERJIWA MELAYU....SAUDARA SEBANGSA KITA PANGGIL PENDATANG HARAM DAN BERUSAHA MENGHALAU MEREKA BALIK KE INDONESIA TAPI YANG DATANG RAMAI DARI NEGARA CHINA/INDIA TAK ADA SIAPA SEBUT NAK HALAU BALIK... PELACUR2 CHINA PENUH DI BANDAR2 DALAM NEGARA INI... PENJUAL2 UBAT CHINA PENUH DI BANDAR2... KEDAI2 INDIA TERMASUK KEDAI2 GUNTING RAMBUT PENUH DGN ORANG DARI INDIA..TAKADA SIAPA SEBUT2 NAK HALAU MEREKA. SO, MANA MELAYU DALAM NEGARA INI, KAWAN2?

Pontianak said...

Sudahlah pencacai UMNO nak menetang pengkianat melayu konon.Dulu Bapak UMNO jual Singapura pada Lee Kuan Yu tak melawan pun? LanC_wlah pendekar melayu!!!!!PTUI!!!!!

Ayah Man said...

Sila semak sejarah. Negara2 yg direpublikan rata2 mempunyai satu raja yg memerentah terpaksa bertumpah2 darah sebelum dapat direpublikan.
Di Malaysia banyak Raja yg perlu di tumbangkan sebelum Malaysia bolih jadi sebuah republik.
Disini banyak Melayu yg mahukan Negara ini beraja. Dgn yg demikian negara ini akan bermandi darah dan tegang dgn keadaan huruhara antara yg menyerang dan menentang. Saya ramal Melayu akan makan Melayu.

Anonymous said...

ini dah melampau cita nak jadi presiden

Anonymous said...

Woi Pontianak
Dah tahu Singapura Lee Kwan Yew dah ambik, masih lagi berpaut dgn Lim Kit Siang yg dah terang2 nak jadikan Malaysia Republik. Maknanya kau juga pencacai yg sama 2x5

Anonymous said...

SALAM KAT AYAH MAN, NAK TANYA SIKIR BAB SEJARAH NI.... KALAU BOLEH.... BERAPA RAJA2 MELAYU DI INDONESIA - JAWA, SUMATRA, JAMBI, ACHEH, BUGIS, RIAU INDRAGIRI DAN LAIN2 KAWASAN DI KEPULAUAN INDONESIA? DAN MANA RAJA2 ITU HARI INI...? YANG ADA CUMA DI KRATON ITUPUN TAK ADA KUASA MEMERINTAH NEGARA.. KALAU INDONESIA BOLEH JADI REPUBLIK SEDANGKAN RAKYATNYA HAMPIR 95% ANAK BUMI TERCINTA, INIKAN PULAK MALAYSIA YANG MELAYUNYA BERPECAH BELAH.....

Anonymous said...

Aik! KA KA KA Ka Ka Ka.

Apa dah jadi dengan negara Komunis?

Sekarang cerita negara Republik pulak.

Elok la cerita Negara England ke, Sweden ke, Jepun ke, Norway ke, Arab Saudi ke, Qatar ke, Brunei ke yang juga ada Raja-raja dan Negara maju.

Anonymous said...

Disokong cadangan Anwar.. Anwar otak geliga dan tak takut bini.. Inilah pemimpin yg dicari2... Berani betul Anwar ni, tak saperti setengah VIP yang tersangat takutkan bini... Hidup PAK SHEH!!!

Servant of God said...

Pontianak said...

Sudahlah pencacai UMNO nak menetang pengkianat melayu konon.Dulu Bapak UMNO jual Singapura pada Lee Kuan Yu tak melawan pun? LanC_wlah pendekar melayu!!!!!PTUI!!!!!

July 20, 2011 10:24 PM

--------------------------

Tunku dah takde, nak buat apa?

Tapi kau yang masih hidup nih, sedap betul menjilat telo si Lim Kit Sial tuh, kenapa tak lawan?

Sedap ko jilat ye?

Servant of God said...

Anonymous said...

Disokong cadangan Anwar.. Anwar otak geliga dan tak takut bini.. Inilah pemimpin yg dicari2... Berani betul Anwar ni, tak saperti setengah VIP yang tersangat takutkan bini... Hidup PAK SHEH!!!

July 20, 2011 11:16 PM

--------------------------

Anwar, azab Allah pun dia tak reti takut lagi, inikan pulak bini dia yang tergagap2 explain pasal jam Omegay dia tuh.

Pakatan Rakyat sembah sungguh peliwat nih ek?

Servant of God said...

Anonymous said...

Aik! KA KA KA Ka Ka Ka.

Apa dah jadi dengan negara Komunis?

Sekarang cerita negara Republik pulak.

Elok la cerita Negara England ke, Sweden ke, Jepun ke, Norway ke, Arab Saudi ke, Qatar ke, Brunei ke yang juga ada Raja-raja dan Negara maju.

July 20, 2011 11:08 PM

--------------------------

Ya Allah, orang2 Pakatan Rakyat pikir guna haper haa?

Hoi otak taik.

Negara China tuh diperintah parti apa? Ko mesti tak tau punya.. jawabnya Communist Party of China.

Negara China tuh apa nama penuhnya? Gerenti ko tak tau gak.. kalau kau tau takkan keluar kata2 bijak laksana cirit camtuh dari mulut kau..

Jawapan:

People's Republic of China.

Kecik2 tanak mati, dah besar bodoh sial.

Anonymous said...

Sejarah melayu moden telah melahirkan org2 melayu yg sangat mashyur dan dikenali seluruh dunia.

1. Wira bertaraf antarabangsa spt Tun Mahathir.

2. Penghianat paling hina bertaraf antarabangsa spt DS Anwar Ibrahim.

3. Pembacul dayus tak terhingga walaupun mempunyai kuasa yg hampir mutlak spt Hishamuddin Hussin.

Insan2 diatas sudah menempah nama dan terpahat dlm ingatan dan termaktub sebagai bahan sejarah utk generasi akan datang. Sejarah sudah berulang kini. Apakah kita hanya penonton atau pembetul?

Anonymous said...

Kalau kita maseh membiarkan Suku Sakat pondan memerintah Malaysia saperti sekarang, maka kita juga patut bertanya diri sendiri...
Kenapa Malaysia tak patut jadi Negara Republik???

Melayu Kecewa.

Anonymous said...

rasanya apa yg bro anwar nak capai tak kesmapaian.dunia dah nak huruhara,pemimpin teragung ummat islam semakin hampir untuk muncul.maka kan kempunanlah mamat ni nak bergelar pm.lagi cepat kemunculannya lagi bagus .so puak yg menyalahgunakan agama,wali2(kuali ) dan ulamak (politik)yg menyesatkan harap terhukum.

Anonymous said...

Akhirnya GAP & konco2 pengampu UBNnya.. menjilat segala "hingus & lendir danur" yang diluahkan kepada para pejuang Islam dan pejuang rakyat atas maksud mengampu Najib dan Bininya itu selama ini ...............

Para juara rakyat sudah lama lihat dan maklum kebejatan para2 ketua2 lanun bangsawan UMNO/BN tu ...... politik kotor, fitnah, lucah, rasuah, manipulasi, ..... harta & amanah rakyat dimilikperibadikan .....

Pencacai2 UBN saja yang hipokrit & bebal menilai mana yang benar dan bersih ....

Belaci2 upahan dan hamba2 sahaya UMNO saja yang macam orang mabuk pertahankan LEGASI JIJIK MINDA KORUP MAHATHIR dan PEWARISNYA.. NAJIB yang takut bini tu.....

Najib dengan penuh angkoh kebaratan memperbodohkan rakyat Abad ke 21 ni.... tapi dia dengan penuh dayus tunduk menyembah Nafsu Bininya Rosmah FLOM... Kalau bini sendiri Najib tidak boleh bimbing kepada ajaran Islam, bagaimana Najib layak memimpin dan membimbing rakyat kepada Islam, kebenaran dan keadilan ....????

Hahahahhaaha.... gap & co. kamu dah minum kencing sendiri...... Allah tetap menepati janjiNya, menzahirkan yang HAK dan melenyapkan yang BATIL. Amiin.

Anonymous said...

aik?? dah mcm ni pun nak dibiarkan juga...

hishamudin...la..kenapa la kau wujud. Cakap tak serupa bikin. Lembik.

Sampai bila-bila la...gelaran menteri amaran akan lekat pada kau..

hadoi...

Anonymous said...

melayu semakin tersepit!

komandomelayu said...

ANWAR IBRAHIM MEMANG PETUALANG
MUKA SKRANG MACAM ANTU JEMBALANG
DULU KEJA MENTERI KUAT TEMBERANG
PKR ANGKAT JADI HULUBALANG
LATIH KUNG FU PAGI PETANG
HARI-HARI ASYIK SEPAK TIANG
BAIK'MELAYU PERAK'STAT ASAH PARANG!

PEMIMPIN MCM NI PAS NK JULANG?
BIAR PUN MENJADI PETUALANG
RUPANYA OTAK DAH MULA HILANG
IMAN SENIPIS KULIT BAWANG
ASYIK NAMPAK HABUAN MATAWANG
ORANG MACAM NI KARL KENA TERANG
JGN SAMPAI BIASISWA MELAYU HILANG!

MACAM MANA MELAYU NAK CEMERLANG
KITA BANGSA MISKIN LAGI DI HALANG
KAFIR LAKNAT MAU DI BERI PELUANG
'SERVANT OF GOD' BUAT AIR PENERANG
MUNGKIN DIA SEDAR NANTI PETANG
KALU TIDAK MELAYU MEMANG MALANG!

'GAP'KAU KAN PANGLIMA HELANG
BAIK KAU MULA TERBANG
SAMBAR DIA NI KASI MAKAN BERUANG
TAK PUN KURUNG DIA DALAM KANDANG
SEBELUM BANGSA KITA TERKANGKANG!

HAK BANGSA MAU KASI ORANG
APA NAK JADI NI ANAK SI KITSIANG
BESAR SGT KE TELOR CELAH KANGKANG
KALAU SEKALI AKU TERAJANG
KOTE HILANG JADI PUKI JALANG!

MELAYU MCM NI MESTI DI BUANG
JANGAN SEKALI-KALI BAGI PELUANG
GENGGAM BARA SAMPAI JADI ARANG
ANACONDA BAIK BELIT DIA SIANG2
SUPAYA BANGSA JADI TERBILANG!

DAP BABI BESAR KEPALA SEKARANG
ANWAR ASYIK MAIN KOTE MALAM SIANG
MELAYU PKR NAK RUGI LANTAK KORANG
MACAM UPIP CELAKA ASYIK BANGKANG
KILANG ARAK DI BIAR JUGA SEKARANG
PANDAI NAK SALAHKAN UMNO SEORANG

PAS CELAKA CERAMAH PAGI PETANG
PILIHANRAYA ASYIK PIKIR NAK MENANG
HUKUM AL QURAN TERUS DI BUANG
SUPAYA POKET PENUH DENGAN WANG
KELANTAN MUNDUR SALAHKAN ORANG
ALASAN DUNIAWI TAK PENTING SKRG
KONON AKHIRAT MATLAMAT KORANG
ANAK JADI BOHSIA PSL TAK KENYANG!
DPT WANG EHSAN BELI KERETA PAKAT TAYANG!

MCMANA NAK SOKONG PEMBANGKANG
SEMUA MULUT MACAM LONGKANG
HARAP TELOR BOLEH GOYANG
DAPAT GELI SYOK SEORANG
DAP BABI DAN KELING KASI MENANG
MMANG PATUT BANGSA KAPIR DI SERANG
KITA HALAU SEMUA KASI TELANJANG!