IKLAN BERBAYAR

Wednesday, July 27, 2011

DIPLOMAT EU NAK HANTAR PEMANTAU PILIHANRAYA.

diplomat kesatuan eropah kata mereka bercadang nak hantar pemantau pada pru ke 13 akan datang.

aku cadangkan kepada kerajaan, sila jemput mereka. tak perlu larang mereka.

sepatutnya dah lama mereka ni hadir selaku pemantau pilihanraya. di kebanyakan negara juga pernah dilakukan pemantauan yang sama.

ini peluang terbaik untuk kita memcuci balik tahi najis palat yang pakatan dah rosakkan nama malaysia di peringkat antarabangsa.

jika pemantaun kesatuan eropah kata perjalanan sistem pilihanraya ke 13 berjalan baik, aku harap pakatan jangan kata pulak ini konspirasi umno dan kesatuan eropah.

politik bodoh yang pakatan buat ni elok di kantoikan dengan cara sedemikian.

27 comments:

podah.. said...

GAP. ko ada harap ke EU kata pimilu kita bersih ...maka anwar nik LKS akan kata...""syukur bersih pilihanraya kita''''

AKU TAK PERCAYA GAP...BAHKAN MEREKA AKAN KATA

MEMANG NAJIB MAIN KOTOR...TU SEBAB MENANG PADAHAL
1. Komunis dah sokong mereka
2. gereja pun sokong
3. hindraf pun
4. cina kelantan pun..
5. cina pendatang2 kaut bijih timah semua sokong mrk
6. Budak2 sekolah cina bantuan kerajaan bn semua undi meka...

MEREKA MANA NAK KATA TAIK KAT DEPA...TAIK SEMUA KT BN ...BUNGA2 SEMUA PAKATAN YG PUNYA...

PODAHHHH....

Anonymous said...

Silalah kalau SIAPA pun nak datang..

Jangan tolong pantau je..tolong juga angkat tong tong kat pusat pengundian tu..buat kerja sikit.

Melayu Pasir Gudang said...

GAP aku tak sokong kauuuuu...dah gila , kau lihat apa jadi di Libya? terang-terang Muhammar Ghadafi masih hidup sedap-sedap kafir laknat tu iktiraf pemberontak sebagai kerajaan...kau lihat betapa kuasanya mereka....kalau mereka campurtangan PRU 13 kau fikir mereka akan bawa kebaikan . Tak mungkin GAP...kau baca komen podah....mereka sahaja cari ikhtiar macamana nak masuk, BERSIH 2.0 mereka gagal, PRU 13 satu-satunya jalan untuk mereka.

Anonymous said...

juak fuckatan haram jadah dah terdesak.....kahkah......hancur..hancur fuckatan...

Anonymous said...

suruh diplomat eu tu buat pemantauan masa pemilihan parti fuckatan dulu...

Anonymous said...

Hantar je.

Sebab tak kira apa, BN tetap Menang.

Anonymous said...

Hantar je EU tu pantau Pilihanraya Malaysia ni....tapiii dgn bersyarat

PDRM atau SPR pantau jugak segala aktiviti Pemantau EU ni. buat video jelas2 utk Hadi tengok, bagi warna n HD punya. takut je nnt mrk bukan buat kerja, tp hanya dtg melancong kat Mas.

takut2 nnt lepas habis pengundian nnt kata Pilihanraya x BERSIH la kononnya.

kita boleh bg muka kat depa tp kita PANTAU depa betul2. maklumlah mrk nipun bukan leh percaya sgt. Boneka Yahudi Zionis mungkin.

Otak Geliga

Anonymous said...

Hantar jgn tak hantar. Tapi jgn lupa hantar pemantau dari kita plak masa pilihanraya depa. Semakin bengong PR sanggup membusukkan Malaysia di persada dunia. Sepatutnya dijulang. Hantarlah, hantar sama hantar. Hahahantar.

Anonymous said...

Pemantau tu di alu-alukan, tetapi mereka ni boleh telus ke dengan cara pemilihan pengudian di negara kita ni. Bukan kita tak tahu, kawan2 AnWAR yg dah termakan hasutan dia di luar negara tu dah banyak. Kalau mereka tu datang dan lihat perjalanan pengundian nnt, jgn la laporan tu terlalu prejudis seperti kata2 AnWAR pulak.

Kalau nk datang secara baik dan bebas, tiada masalah.. risau2 pemantau ni nnt datang utk jatuhkan maruah Malaysia ni menjadi lagi teruk di mata dunia... pihak pembangkang ape lagi, itulah kesempatan yg mereka cari2 selama ini mengutuk tanpa mendengar penjelasan yg sepatutnya dari pihak SPR. Puak2 pembangkang ni akan pilih yg buruk2 je, yg baik langsung tak disiarkan atau diberitahu rakyat...

Apapun, kalau ni boleh menutup mulut busuk pembangkang apa salahnya... berani kerana benar (tapi pembangkang tetap pembangkang, mulut mereka tetap berbau busuk!!!)

Anonymous said...

Sebelum pemantau EU nak jalankan tugas mereka disini semasa PRU-13 nnt, harap ade pihak yg hantar laporan betapa pemilihan dalam parti PKR sendiri lagi teruk dan perlu PKR jawab depan pemantau2 dari EU ni dulu....

Anonymous said...

Hantar surat jemputan, biar mat sabu yg sambut di a/port.

Anonymous said...

Minta mat sabu & mahfus beri taklimat mengenai penggunaan kaedah biometrik sbgai kaedah pengenalan diri dlm sistem p/raya kita kpd wakil EU tu. kalau suruh SPRM nnti dituduh UMNO yg upah pulak. Kita nak tengok mat sabu & mahfus nak cakap apa dan siapa yang terngangga-ngangga.

Anonymous said...

alahaiii ....aku masa study kat UK dulu pun, praya disana mana ada pakai kad pengenalan..

penduduk UK cuma pakai no account bank dan alamat rumah saja, utk sahkan pengundi disatu2 kawasan...

kat msia pakai I/C lagi la hebatttt.....

boddo betul, mamat2 PAS yg jilat bontot keling ambigaa...

otak letak kat jubo sbb tu boddo mcm nuar...

Anonymous said...

Bangang apa puak fuckatan kalau PRU tak adil masakan puak fuckatan boleh perintah beberapa negeri. Budak tak sekolah tinggi macam Sabu dan Mahpos pun buleh congak. Kalau tak adil Kelantan tak mungkin diperintah golongan orang lupa diri. Terlalu banyak takebeer gamaknya set-set fuckatan ni.

rakab said...

Kita tak boleh layan semua kehendak pembangkang atau sebarang anasir dari luar. Malaysia telah menjalankan 12 kali pilihanraya umum , dan semuanya telah mendapat pengiktirafan masyarakat antarabangsa.
Samada pembangkang suka atau tidak pilihanraya pasti akan diadakan apabila sampai masanya.
Kerajaan tak perlu tunduk kepada mana-mana pihak pun. Negara kita , Tanggungjawab kita.

Anonymous said...

Mampukah PAS bersekutu membentuk kerajaan? Tadbir 2-3 negeri pun kucha lana...........

Anonymous said...

Kalau tak yakin kenapa bertanding? Bila menang hata dengan 16 undian duduk diam macam Melayu sokong PAS baru merasa todi pulak? Rasa tak puas hati apa kata pergi ke Singapura-pura; adakah depa yakin kat sana semuanya orang berpuas hati dengan EC mereka? Kita tidak akan dapat memuaskan hati semua pihak. Tengok sahaj kes pukimak TBH. Buat apa sahaja golongan tertentu ini pasti tak akan berpuas hati punya.... Laksana Belanda meminta tanah.

Anonymous said...

PAS bangang kena kencing oleh DAP sepanjang zaman!

peguam pekasa said...

patut nye kita upah je peguam u.s. untuk siasat kebnaran anwar sapu duit amerika duit yahudi buat dana parti dia . bgmana anwar urua.ada penylewengan tak (eg bg anak bini makan ..kenduri kain ka )

KITA MINTA PEGUAM US NI MENYIASAT

BARU NGAM PERKASA .IBRAHIM ALI INI TUGA KO ABG KAPTAIB ORG MELAYU SKRG !!!

Anonymous said...

macamana kalau pakai dakwat kekal macam pembangkang cadangkan pastu daftar pemilih mansuhkan...sape sape yg ada i/c datang ramai-ramai buang undi?....syarat satu jer jari sudah bertanda dakwat hitam dilarang buang undi.....(elak buang undi dua kali)

amacam gap dan kengkawan?

pembangkang gembira ker atau muram durja?

Anonymous said...

polling agent pembangkangpun tak boleh harap ker??tidor!!!

atau penat jadi agent parti..calon kalah...jadi buat cerita.. nak bodek boss...kata macam-macam yg
buat boss geram pada SPR!!

Anonymous said...

anon 11:34 - aku setuju pakai dakwat tapi bukan kat jari tapi kat dahi, tanda macam hindu, dari jauh dah kenal, kalau dah ada tanda mcm hindu sahlah dah buang undi. Kita boleh tengok nik aziz, mat sabu, hj hadi dll jadi hindu pd hari mengundi.

Yg msalah sikit ialah nizar sbb dia dah pegang lilin msa beng hock mati dulu, klu tanda kat dahi nampak mcm orang tibet pulak.

ANACONDA said...

YG NI AKU TAK SETUJU...

APA PUNYG KERAJAAN MALAYSIA BUAT KEBAIKKAN TETAP PUKIMAK SAMBUTAN ANJING2 INI...

CONTOHNYA DRAMA 9 JULAI 2011...

NI NAK PANGGIL EU PLAK...

SUDAH2AH TU...

HRP KERAJAAN UMNO/BN INI TENGOK2 JUGAK RINTIHAN AHLI UMNO/BN, RAKYAT ATAS PAGAR, RAKYAT YG SILENT INI...

MEREKA & AKU PUN ADA PERASAAN JUGAK...

CUKUPLAH KAMI NI SEMUA MELUAT DGN AKHBAR SINAR...

JGN SAMPAI ALLAH TAALA TULIS PERKATAAN MELUAT PD UMNO/BN D HATI KAMI PULA NANTI...

TAK KELUAR MENGUNDI SOK JGN SALAHKAN KAMI PLAK...

Megat Alam Gempita said...

Selama ni pun para diplomat asing pantau perkembangan politik di Malaysia. Siap bagi duit lagi untuk pembangkang harbi menghancurkan Melayu, Islam dan institusi Raja.
Saja nak masuk urusan SPR tu, macam wartawan asing jugak terutamanya dari Indon, Singapore, Australia, Al-Jazeera, CNN, BBC...mereka ada agenda jahat mensensasikan cerita fitnah pembangkang!

AHLI NUJUM said...

MEREKA BOLEH DATANG SEBERAPA RAMAI YG MEREKA SUKA..............TAPI DENGAN SATU SYARAT !!!

- APABILA MEREKA MASUK JER KE NEGARA KITA....MEREKA HEMDAKLAH MERANGKAK.....TIDAK DEBENARKAN SESIAPAPUN BANGUN...JIKA MEREKA BANGUN PENDEK UMUR !!

studio jalan amPAS said...

( CINADOLL BHG: 2 )

ALJUBURI :

PAK !! TOLONG PAK…..LOBANG
DAH PECAH…PAK!! DAH TAK BOLEH
BUAT APA LAGI DA…….!



POKNIK AJIS KIAMAT:

ALAMAK!... LOBANG DAH PECAH….!
KANTOI…..



ALJUBURI :

EH! BAPAK NAK PEGI MANA TU…



POKNIK AJIS KIAMAT:

NAK PI SEMAYANG…..SEMAYANG
TOLAK BALA…!



ALJUBURI:

NAK SEMAYANG TOLAK BALA APANYE…
BALAK DAH DEKAT TU…..!



POKNIK AJIS KIAMAT:

TAKPA….TAKPA….BIAR BAPAK FIKIR…
HAH…!! DIORANG ADA 4 SAKSI KE..?! KALAU
TAKDE….KITA GARENTI BOLEH LEPAS….



ALJUBURI ;

EMPAT SAKSI TU TAKDE PAK….TAPI
DIORANG TU ADA VIDEO PAK….MUKA
DALAM TU SEBIJIK MUKA SAYA PAKKK!!



POKNIK AJIS KIAMAT:

HAH! VIDEO..?!! ALAMAK…KANTOI..!
KANTOI…!!

Tukang Spin said...

Diplomat EU ni dihantar ke sini bukan hendak memantau pilihanraya. Tapi nak mencari kesalahan atau kesilapan UMNO & BN ketika PRU. Katakanlah sorg AMK merusuh kat pusat mengundi. Polis pon terus tangkap mamat ni. Dan-dan tu gak wakil EU ni terus akan cop SPR tak hormat hak asasi manusia. Diaorg memang ada agenda tersembunyi. Kira ada udang di sebalik mee.