IKLAN BERBAYAR

Wednesday, July 27, 2011

USTAZ AKEDEMI FANTASIA DAH PENING KEPALA.

ustaz gila glamer, dr asri dah pening kepala.

masalah yang dia sendiri cipta cuba diheretkan permaslahannya dengan orang lain.

kau sendiri cari pasal, kau pulak cuba heret orang lain untuk terpalit sama .

semalam dia keluarkan kenyataan mendesak agar ulamak muda umno mengkaji semula kedudukan mereka dalam umno.

hahaha.. taklah jantan sangat ustaz akedemi fantasia ni.

selama ini dialah jagoan nak tunjuk kehebatan mengutarakan hujah dan justifikasi. revolusi mesir la, sokong bershit la, sokong demonstrasi jalanan lah..

kena gertak sikit dengan MKN dah goyang teloq.

awat lagu tu ustaz, tak jantan lah. berani buat berani tanggung le ustaz ooi !

35 comments:

13KFC said...

lu ada nampak dia punyer telorr goyang selupa brahim ali punya teloorr ka???..suda xda isu ka bhai???

Anonymous said...

tak paham la.. isu ni..sahabat2 lain buleh cite. cecite2..

Anonymous said...

GAP ni bangsat tahap celaka. tak yah lah malaikat nak catat kau ni masok neraka atau syorga...

kita orang biasa ni pon boleh tau yang hang ni NERAKA punya pukimak...dgn bahasa kau yang mcm tak pergi sekolah.

otak kau ni busuk dan hati kau berulat.....

hari hari kau siar cerita bodoh, bebal, sial, jalang, anjing, bangsat, celaka, kimak kau,

lu ingat cerita mcm kau siar tiap hari ni bagi faedah kat sape sape? ini sumbangan bangsat kau kepada generasi akan datang...

dah la kau tak mandi... pemalas, busuk...
kepala kau ni GAP patut kena balun dgn besi panas... apa kimak kau punya sial...

Anonymous said...

6.25. lg la aku xfaham

gap cite biasa. je...asri mcm pro taliban..

ok la .. islam tuntut sederhana... yg lebih tu cam taliban la... salah ke taliban..??

awat marah sesgt???

komandomelayu said...

anon 625

ITU JE HUJAH BODOH KAU?

KALAU TERINGIN JUMPA MALAIKAT AKU BOLEH TUNJUK JALANNYA!

KAU TU LAGI SIAL PUKIMAK HARAMJADAH
IKUT SEDAP MULUT KAU NAK TETAPKAN NERAKA UNTUK ORANG LAIN?

KALAU GAP NI TAKDE FAEDAH APAHAL KAU SUSAH PASTU SEJAK BILA DOSA ORANG LAIN KAU KENA TANGGUNG!
BODO!

LEBIH BAIK BERDOSA DALAM USAHA MENYEDARKAN UMAT DARI TERUS BERDOSA MACAM KAU HANYUT IKUT BUTA TULI ULAMA SESAT !

Penjilat AmbigaSundal said...

anon 625....
Suruh ular..mak tok jangGOAT ko yg tahap bangsat tu keluar dari parti Penjilat Ambiga Sundal dulu... si tua2 bangsat tu pun belum dijamin syurga Allah. Syurga Pork Ajis dah tentu la..... ada berani anon celaka...!!!!

Anonymous said...

sokong tahap SPRING utk KOMANDO!!
anon625 Xde TELOQ or..kongsi TELOQ ngan anuWAR???
anuWAR MUNAFIK..
penjilat JUBOQ anu MURTAD!!!
TAKBIRRR....
eh salah.. PAS selalu laung TAKEBEAR@selangor..
YA ALLAH S.W.T
SELAMATKAN MALAYSIA DARI ANUWAR AL-JUBURI!!!

Anonymous said...

hahhahahhaa, puak2 pakatan nih kalo abih hujah mike mmg suke gune fitnah...xyah layan deme nih, teruskan pembongkaran GAP !!

Bingai @ Bangang said...

Aku rasa saranan Ustaz Asri itu ada benarnya GAP. Ulamak Muda UMNO perlu kaji semula kedudukan dan peranan mereka dalam UMNO. Mesti lebih aktif dan aggresif. Jangan biarkan blogger-blogger bersendirian. Betul tak?

Nak tanyak gak ni. Ustaz Asri nak tubuh parti baru ke? Parti Ulamak Muda(PUDA)?

Melayu Perak said...

saya syorkan asri tubuh parti ulamak kebajikan islam singkatan PUKI....

amacam best tak...????

Anonymous said...

Anon 6:25 adalah contoh terbaik hasil persenyawaan secara in-vitro antara sperma babi dgn ovum lembu brahma.

Persenyawaan ini berlaku pd 9/7/2011 dan hasil pertamanya dpt dilihat pd hari ini.

Patutlah beria-ia benor nak adakan bershit lagi, rupanya nak buat persenyawaan lebih banyak lagi.

Bahasanya elok sedikit shj drpd bahasa timb, presiden pas, mat sabu.

Anonymous said...

Alaa ulamak lalang.

Anonymous said...

Anon July 27, 2011 6:25 PM

Hanya wahabi je marah kalau wahabi lain kena hentam.

Relax la, tak menangis bro GAP baca ko punya komen, hehehehehehe...

Mau tergelak ada la.

-----------------------------------
Bro GAP, syabas! Warna si asri tu makin terserlah.

Teruskan, biar sampai dia meroyan tak tentu pasal.

Pelik, yang dok keluarkan sikit maklumat adalah MKN, awat gi tibai UMNO.

Hohohohoho....

Dendam pada UMNO ye.

kesian.

Anonymous said...

shidan kassim dah tak upah dia menulis kot hahahahahahahahahaha macam hantu raya carik tuan je asri pengganas agama neh..asri ni hidup menyusahkan umat....org kalau hidup menyusahkan ummat bukan ulamak tapi anakonda maza hahahahahaha

Anonymous said...

13kfc mat bangla merapu..gap gayang sikit 13kfc

rakab said...

testing

Anonymous said...

Sdr GAP! Jgn goyah kerana ancaman sibahlul tu. Mereka ni dah buta. Buta hati buta minda. Jgn layan mereka tu. Teruskan perjuangan anda. Kami tetap menyokong anda.

Untuk pengetahuan semua dr Asri ni manusia "desperate" sama seperti singseh Samad meroyan. Bak kata pepatah Inggeris: "Drowning man will catch the last straw." Otak mereka pon dah dijangkiti virus.

rakab said...

Penjelasan MKN,

Ada seorang pembentang yang menyebut soal Wahabi dan kaitan dengan pengganas ekoran pergolakan di timur tengah.
Itu cuma pandangan seorang daripada 30 peserta dlm mesyuarat tersebut.
Ia bukan ketetapan atau pendirian MKN. Media siber pembangkang telah memutar belitkan isu ini.

Anonymous said...

bab fakta ni, penganut pembangkang memang tak ada. yang mereka ada hanya fitnah. so bila fakta vs fitnah, maka jawapannya maki hamun aje la dia punya hujah. bagi mereka, fitnah tu adalah benar dan tak dapat nak bezakan antara fitnah dan fakta. bila kalah dalam fakta, so nak menang juga dalam hujah, maki hamun je la. tu yang tok guru n.ajis dok ajar selama ini, kawan dengan syaitan

Anonymous said...

13KFC <- abang muka lembu ilmiah buat hal kat sini plak, tu lah org dah kata jgn berguru dgn ambiga bertuhankan lembu tu....sian doh, dah lah bodoh kau ni, muka pun mcm lembu....nak tengok muka lembu ni, gi lah kat rbf punya site, ada gambar muka lembu hodoh dia ni, ilmiah konon, mulut mcm anjing.....

Anonymous said...

Melayu Perak <- ok tu, dr. asri jadi presiden pertama PUKI, kenalah ngan perangai gay bangsat dia, get anwar aljuburi jadi penasihat dgn bayaran 1 sen baru best....asri BODOH

Anonymous said...

Anon 6.25,hang ni beranak ikut lubang juboq ka?atau mak hang tak dak puki...lu memang babi laaaa.

Anonymous said...

asri nie ustad dangdut

Anonymous said...

kahkahkah...13kfc kena balun...

Anonymous said...

Ulama Muda je ? Camana pulak dengan Ulama Tua ?

Anonymous said...

bdak kecik ni dah tersilap langkahh broo....

malangnya silap langkah dia ni tak bleh gostann semulaa..

dalam asri perjuangkan jari gerak2, qunut nazilah, dll....

dlm umno ulamak tak setuju dgn dia, dlm pas sendiri pun ramai ulamak tak setuju dgn dia...

last2, jadi la pejuang lemauu yg tah apa2...syokk sendiri...

becakap depan menteri umno, sindirr pas, ckp dpn crowd PAS kutuk umno...

ko tak relevent la bdakk kecikk...

ulamak yg tulin hidup low profile tapi ilmu mereka diamalkan org ramai sampai mati, hanya semata2 nak harapkan keredhaan Allah SWT...

ni kau bdak kecikk... nak keluar TV, nak keluar paper, nak kawan dgn nuarr jubo...

piiirahhhh.....

Anonymous said...

Anon 6.25 siap kau.

GAP kau e-mailkan IP dia kat aku. Tahulah aku ajar dia. E-mail ke ust_badrulamin@yahoo.com

Anonymous said...

KAU boleh dok diam tak???
Kandang yang dah bercampur baur dengan berbagai rencah najis tu buat apa kau rapat. Elok dulu orang pandang tinggi ilmu dan dakwah kau, tapi sekarang dah makin menyampah. Cuba tanya Asri ni sikit, bila kemuliaan Nabi Muhammad SAW bermula. Kalau jawapan dia sama dengan Nik Ajiz, confirm la depa ni satu geng yang sikit memesongkan perkara yang asalnya terlalu kecil. Nilah namanya serangan saraf. Apabila urat tunjang dah diracun, yang lain-lain tu senang sahaja dirosakkan.

ANACONDA said...

ANON 625 PM...

HOI SIAL, MAK BAPAK KAU BUAT KAU DGN BERZINA DULUKAN...

LEPAS SEMBILAN BULAN KAU TERPANCUT KAT BAS STAND KLANG...

TU YG KAU JADI SAMPAH MASYARAKAT NI YA TAK...

ANACONDA said...

MELAYU PERAK...

KALAU INI NASIHAT KAU AKU SOKONG SIOT...

AKU NAK JADI PRESIDEN PENAJA...

ANACONDA said...

ANON 755PM...

WOITTT DOL, TLG JGN KAITKAN ANACONDA DLM KOMENTAR KAU YA...

DLM GELANGGANG INI, ANACONDA ADALAH PEMBELA BANGSA, AGAMA & NEGARA...

AKU TAK KENAL SI ASRI AF NI K...

KAU JGN SILAP...

ANACONDA DLM KOMENTAR NI ADALAH ORG YG BAIK & TAAT DGN RUKUN PERLEMBAGAAN NEGARA...

Anonymous said...

salam gap,
ni asri kantoi menipu pasal sijil dia.dia nak melawan keseluruhan ulama ASWJ tapi dia lupa yang dia hanya menanduk gunung.gunung tak ada efek apa pun

http://al-hanief.blogspot.com/2011/07/kes-ustaz-zamihan-balas-saman-asri.html

Anonymous said...

ceh ada hati nak nasihat ulama muda umno...jeles ke asrii ooii???

ko ni asri xde sape nak pandang melainkan puak2 PAS je. tu pun sbb sekepala dgn diorg. ingat diorg nak pandang ke ilmu tinggi2? sesapa saja yg berceramah sokong PAS, mmg la diorg suka waima ustaz bob lokman sekalipun...

keh keh keh...

studio jalan amPAS said...

( cinadoll bhg: 2 )

ALJUBURI :

PAK !! TOLONG PAK…..LOBANG
DAH PECAH…PAK!! DAH TAK BOLEH
BUAT APA LAGI DA…….!



POKNIK AJIS KIAMAT:

ALAMAK!... LOBANG DAH PECAH….!
KANTOI…..



ALJUBURI :

EH! BAPAK NAK PEGI MANA TU…



POKNIK AJIS KIAMAT:

NAK PI SEMAYANG…..SEMAYANG
TOLAK BALA…!



ALJUBURI:

NAK SEMAYANG TOLAK BALA APANYE…
BALAK DAH DEKAT TU…..!



POKNIK AJIS KIAMAT:

TAKPA….TAKPA….BIAR BAPAK FIKIR…
HAH…!! DIORANG ADA 4 SAKSI KE..?! KALAU
TAKDE….KITA GARENTI BOLEH LEPAS….



ALJUBURI ;

EMPAT SAKSI TU TAKDE PAK….TAPI
DIORANG TU ADA VIDEO PAK….MUKA
DALAM TU SEBIJIK MUKA SAYA PAKKK!!



POKNIK AJIS KIAMAT:

HAH! VIDEO..?!! ALAMAK…KANTOI..!
KANTOI…!!

Anonymous said...

i sokong parti yang tak banyak pemimmpin temberang..tapi parti temberang ni ada ramai kaki putar..sorang kena langgar land rover, sorang kena racun arsenik, sorang kata dia boleh tau sapa ahli syurga, sorang lagi kejap tak boleh kawan ngan cina kafir, skng boleh pulak...hmm...