Friday, July 22, 2011

HEHE...PAS NAK JADI ISLAM SEMULA !

pemuda pas bantah konsert MTV di i city
hehe
kalid gereja samad juga membantah konsert MTV di i city
hehe

dua aksi spontan di atas sebenarnya dilakukan dalam situasi yang tidak spontan.

selama ini merekalah pendokong kemajmukan pengliberalisasi tonasi melacori maruah islam dan melayu.sebut nama kalid gereja samad satu malaya dan tahu akan tahi palat yang telah dia lakukan selepas pru 2008.

sepanjang 3 tahun ini merekalah pailang merosakkan maruah islam dan melayu. selama ini merekalah jagoan yang kow tow terhadap titah perintah dap laknatullah.

pilihanraya nak dekat. maka arakiannya wajiblah untuk mereka 'melakonkan semula' watak-watak islamik persis ceritera nur qaseh atau pun filementasi kesinambungan siri ayat-ayat cinta.

hehe.
tiba-tiba kalid gereja nak jadi jagoh islam.

hehe
tiba-tiba tantawi nak jadi jagoh islam.

hehe
tiba tiba pas nak jadi jagoh islam

siap mengadu dalam media bahawasanya mereka akan bangkit menentang kemungkaran konsert MTV yang berlangsung beberapa hari sebelum ramadhan.

hehe
konsert ini mencemar kesucian ramadhan.

lelucon sungguh melihatkan gaya partai pas mempermain dan menyundalkan nama islam demi politik mereka. pas yang melacorkan maruah islam tiba-tiba mahu jadi jagoan islam.

rakyat malaysia dah makin masak dengan taktik pas ni.

32 comments:

kingnek said...

Kepada mereka yang masih belum sedar, PAS adalah parti politik, bukan lah parti yang dianggotai manusia seperti sahabat Nabi SAW, sahahabah berani melawan kafir dan puak munafik, PAS pula . . .nilai lah sendiri, cara UMNO dalam BN menunggak, membuat MCA dan MIC menjadi secondary partner dan cara PAS menjadi keldai dan jenteranya dipergunakan untuk parti yang jauh lebih kecil seperti DAP dan PKR

AnaQarbana said...

Konsert tu tak melibatkan orang Islam dan yang terlibat ialah hanya orang Melayu seperti mana peraturan baru yang digunapakai oleh kerajaan PAS Kedah dalam menguatkuasakan larangan pesta hiburan sepanjang bulan Ramadhan yang hanya tidak membenarkan orang Islam menyertainya....Begitu jugalah dengan Konsert ni...penganjur mungkin DAP ataupun PKR@PR akan berkata........INI KONSERT HANYA UNTUK BUKAN ISLAM....kena faham....Islam satu bab....dan melayu satu perkara lain...PAS bukan berjuang berdasarkan Bangsa...Kaum..Suku ataupun puak@golongan..PAS berjuang atas Islam...tidak semestinya Melayu tu Islam...tidak semestinya India...Cina itu kafir laknatullah....PAS sepatutnya faham perkara dasar...jangan nak melatah tak tentu pasal...kalau nak larang konsert larang semua bentuk hiburan di sepanjang bulan Ramadhan...ini menunjukan perjuangan PAS menegakkan Islam bermusim...mengikut bulan...bukannya sepanjang masa...betulkah perjuangan ini....

Anonymous said...

SETUJUUUU......!
hanya nak jadi YB sanggup mengadai maruah ISLAM...tuiiiihhhh

Anonymous said...

laknat Allah ke atas Pas.

Hancur Pas, selamat ISLAM.

Anonymous said...

Puak2 Haramjadah PR ni mmg kaki Poosing dan Kelentong so jgn termakan lagi gula2 yg dah bersemut tu...hahahahaha Pas always hamPAS ler....khaaaaakkk ptuiii

Anonymous said...

itu gempak sahaja menyalak tak tentu pasal. kalau tuannya (dap) suruh diam senyaplah nanti

Anonymous said...

Hai Hassan Ali apa pasal TIDOQ. Bercakap berdekah-dekah. Mana perjuangan Exco Agama . Takut kat Elizabeth Telanjang tu ke

Anonymous said...

Dasar perjuangan Pas sebenarnya bukanlah Islam. Pemimpin Pas memperjuangkan Periuk Nasi mereka , Pangkat Penghormatan dan harta.Perjuangkanlah nasib Umat-Umat Islam di Palestin,Komboja,selatan thailand,kashmir,Philipine, Balkan Dll.Dakwahkanlah islam secara total sekurang-kurangnya kepada kristianisasi yang semakin menjolok mata dibawah ketiak sendiri.Ada PAS buat ini semua ? Tidak keterlaluan jika dikatakan pemimpin-pemimpin PAS adalah ular yang berlidahkan shyitan yang sangat berbisa,sesat lagi menyesatkan. Mohon Maaf kepada PAS.

Anonymous said...

Khalid hanya sekadar berlakon kerana mungkin nak rakyat bg rakyat tertipu yang pas itu islam,islam itu pas tp hakikatnya pas adalah parti politik yang menggunakan agama utk kepentingan perjuangan,kenapa 2hari lg konsert tu baru ada suara2 bantahan dr pihak pas sblm buat keputusan dlm exco mahupun perbincangan tiada langsung pun bantahan yang jelas..mereka sebenarnya takut rakyat terutamanya org islam tidak mengundi mereka lagi sbb byk sgt pembongkaran sejak kebelakangan nie membabitkan pemimpin pas dan parti itu dr mb kedah,mat sabu dan beberapa lagi kes.moga rakyat malaysia sedar PAS itu hanya boneka dlm Pakatan dan maruah islam akan tergadai sekiranya pas masih lagi bersama pakatan terutamanya DAP,selagi karpal singh,lim guang eng mahupun yg anti islam idup slagi tu DAP anti islam

Anonymous said...

Baru ada akai yoep.... Negara Kebajikan.

Anonymous said...

Berani ke? tak takut kena saman dgn DAP babi ke? Kalau berani pun alasan Khalid Gereja hanya lah tempat tak sesuai, masalah keselamatan penduduk tak berani dia kata Concert tu bertentangan dgn Islam. Kimak punya Khalid, Tantawi pula apa alasan nya pulak.

Tuan Tanah said...

khalid gereja saja je nak tunjuk yg kononnya dia tu islam..biasalah perangai yahudi memang macam tu

Anonymous said...

kenapa skrg ni beria sgt yg bukan islam ni nk buat pesta kat shah alam ni... adakah pas BUTA ke? sedar tak di shah alam ni bertumpunya anak2 muda melayu islam yg menuntut di pusat pengajian yg 90% nya adalah melayu? sedar tak tu? dulu semasa bn memerintah, saya masih belajar di sini... nak cari pusat hiburan sikit punya siksa... hatta karaoke di shah alam ni pun tak ada cuma di klang shj... panggung wayang jgn harapla mmg tak akan ada di shah alam ni alasannya di sini ramai student... tp skrg BUTAKAH PAS itu lihat dap & pkr ini menghanyutkan jiwa muda anak muda melayu khasnya secara halus... malah di shah alam ini majoriti penduduknya adalah melayu islam. itu blum kire bangsa cina india yg beragama islam...

Anonymous said...

sampai kecik biji mata aku tenung musang2 spt berikut:

-PORK N.AJIS KATA TUHAN "MENCARUT"

-PORK TODI BERFATWA SONGSANG

-MIKE SABBATH @ MAT SABU..MEMAKI

-MAUMAMPOS..MENYUMPAH

-KUSAM MUSANG..DIDIKAN AL-JUBURI


BERHUJAH DGN DIA ORG PUAK SONGSANG DI FB ATAU BLOG... CAKAP SIKIT SUMPAH LEBIH

BERDAILOG DGN DIA ORG JUGA.. DIDAPATI BERKATA SIKIT MEMAKI LEBIH..

TAK ADA PROVOKASI BOLEH MENYUMPAH SERANAH..APALAGI KENA JOLOK.. HABIS NENEK MOYANG ORG DIHAMUN..

PENYOKONG PERJUANGAN ISLAM KE MCM TU?.. BUAT PETIKAN NAS DAN HADIS PUN TAK IKUT ADAB DAN KAITAN SEJARAH..!!!

Anonymous said...

setakat boleh berkokok...kok...kok..kokkkkk
maacam ayam jantan...sedang manusia sejagat dah nampak taik lancong serabai di burit...

di sergah anjing yg lalu...terkincit ayam lari bawah kolong...

akhirnya...di icity lolongan kung..kung..kungggg..takbeer...takbeer..ehehehehe...

Anuwar ejen Yahudi said...

Aik?????

Negara Isle dah tak dok.
Hudud dah hilang di tiup angin kentut karpal singh.
Nama Allah dah boleh diryirikkan.
Murtad sudah tidak lagi ditentang malah diberi sokongan penuh.
Kilang arak sudah dibesarkan lagi.


Concert tak boleh plak???? Musykil aku... heh.

Anonymous said...

pas macam ayam berak lah..riuh sekampung tapi taik bersepah2..parti ajaran sesat lah levelnya..parti bertuankan dap...hampeh...

Anonymous said...

Salam,

Saya rasa sebagai umat islam kita kene melihat perkara ini diluar konteks politik.. Kita semua wajib sokong termasuk UMNO, PERKASA dan NGO2 Melayu/Islam yang lain. Ini peluang untuk umat islam bersatu.

Pada saya ini satu lagi agenda jahat DAP dan PKR dalam meliberalkan pemikiran umat islam dan melayu. Kenapa di pilih Shah Alam? Tempat majoriti orang melayu dan islam? Sepanjang yang saya tahu tidak ada konsert artis barat selama ini diadakan di Shah Alam semasa BN memerintah?

Anonymous said...

UMNO=Utusan Msia ....> ibu segala fitnah.., mereka kata:

Maahad ---> pusat pengganas?
Ulamak ---> biarkan aduan rogol?

.
.
.

PSM ----> komunis?

Semuanya 'jahat' kecuali UMNO!

Anonymous said...

Anon 12:45

Nice try, tapi tak payah lah kalau orang kita terkantoi mencuri maka kita pun cepat-cepat tunjuk jari kat orang lain yang juga mencuri sebagai "hujah" kononnya. Yang batil tu, batillah.

UMNO PARTI PENJARA said...

Untuk semua








'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

@blok 1 malaysia..
dey lu ape brg masok sini.. tau la tak laku, sape nak dengar blog penipu, ni promo2 ni lu nak suruh org maki lu dlm blog lu ke mat? ceciter ceciter.. dasar pencacai2 murahan, kerana seperiuk nasik sanggup jual maruah agama ptui!!!

...vdeo besi tarak 4saksi said...

FRIDAY, JULY 22, 2011 Mat Sabu nak saman polis , tutup video kantoi CCTV jatuh motor PAS For All sepert kaduk naik junjung bila dengar saja nama ... Checkmate ! Joe Abdul sudah tengok jam Omega Anwar di ... Blog Malaysiawaves hina Mufti Perak Saman jangan tak saman wahai Mat sabu.

Walaupun beliau nak ambik tindakan ini,ia tidak dapat menyembunyikan lagi pembohongan mat sabu bahawa dirinya dilanggar kenderaan polis. Blog2 pakatan menyatakan gambar cctv itu tak nampak muka mat sabu pun .Kalau benar lah mat sabu bukan org di dalam video itu, dia ada di mana ketika himpunan Bersih ? Di jalan mana beliau dilanggar ?

KUALA LUMPUR, 22 Julai: Peguam Mohamed Hanipa Maidin telah menerima arahan dari Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu agar menghantar surat saman kepada Pengarah Keselamatan Dalam Negeri Polis ekoran dakwaan beliau (Mohamad) menipu.

Hanipa berkata, Mohamad telah menghubungi beliau pagi ini dan mengarahkan beliau menghantar notis kepada pihak berkenaan ekoran dakwaan itu. Semalam Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam Bukit Aman Datuk Salleh Mat Rashid dalam sidang medianya berkata, tidak ada kebenaran bahawa kenderaan milik polis melanggar motosikal pemimpin PAS itu.

"Malah rakaman CCTV menunjukkan beliau terjatuh dari kenderaannya selepas terlanggar 'fender' Pajero,” katanya. Video berkenaan menunjuk sebuah kenderaan polis mengejar dua motosikal, satu yang dibonceng oleh Mat Sabu. Namun visual berkenaan tidak jelas menunjukkan apa yang berlaku kerana beberapa sudut pandangan tidak dapat dirakamkan.

...vdeo besi tarak 4saksi'''

Anonymous said...

BONGKARKAN DAN BIAR RAKYAT YANG MENILAINYA. ALLAHUAKBAR. BANYAK SANGAT KARENAH MEREKA BERTOPENGKAN KEPALSUAN ! ALLAHUAKBAR

Anonymous said...

Taktik sandiwara Wayang Cina oleh PAS untuk sejukkan hati pengundi Shah Alam

UMNO PARTI PENJARA said...

Hey! 'tanpa nama', cakap elok2 sikit.. Ko tu pencacai yg memang pencacai.. Aku x harap sesen pun dr ko... Ptui (kena atas muka ko).. Tak hingin aku.. Ada aku kisah kalau ko tak kisah.. Pi mampus la lu!!








'Lubuk Emas' Terengganu dikhianati - Generasi muda dan generasi baru Terengganu adalah generasi paling bodoh dan tolol jika BN terus berkuasa..
http://Facebook-1Malaysia.blogspot.com/
Undi BN Undi HARAM- Media BN Media Porno. Pemimpin BN mcm PUKIMAK. FUCK Wanita UMNO
http://blog1Malaysia.blogspot.com/

Anonymous said...

PEMUDA PAS DAN KHLAID GEREJA ADA BERANI KE KEEEEE KEEEEEEE

Anonymous said...

pas piss puuuuus berani menyalak diluar kandang dapig,kalau di depan dapig kecut anunya masuk kedalam jadi macam pempuan,inilah realiti kemunafikan pas pisss puuuuss.

Anonymous said...

Kepada semua,mari kita gelakan Blok 1 Malaysia ni.

Sebaiknya ditulis Goblok 1 Malaysia.Sebab....bacalah contoh tulisan dia tu,adakah tulisan orang bijak atau orang GOBLOK.Apa nilai tulisan GOBLOK ni dari segi ilmiah.Ada ke atau hamPAS.

Percayalah dia akan terus menjual keGOBLOKkan dia selepas ni.Kita tunggu ulasan dia dengan ayat goblok dia.

ANACONDA said...

KLU KORANG SEMUA SEDAR & MAKLUM DGN PEMIMPIN MELAYU DLM PAS APATAH LAGI PKR...

KUASA D TANGAN KORANG DLM PRU KE 13 INI NANTI...

KEMBALIKAN SEMULA KUASA PEMERINTAHAN SELANGOR KPD UMNO/BN, D SHAH ALAM ADA KERUSI PARLIMEN DAN DUA DUN...

ICITY DLM DUN KOTA ANGGERIK, CANTIK & HARMONI NAMA DUN INI...

WAKILNYA YAKOP SAPARI, JGN LAGI KORANG UNDI MAMAT TU...

INSYA'ALLAH, BILA UMNO/BN MENUJU KE SUK SEMULA, YAKIN & PERCAYALAH BAHAWA PERKARA2 ROSAK INI AKAN D HAPUSKAN SEMULA...

JOM UNDI CALON BN SELANGOR...

Anonymous said...

Wooo brooo!!! Main sedap anak tekak jer kome semo nih!

Sejak bile plak PAS murtad dari islam nih.. agak2lah deerrr. PAS bukan manusia nak murtad2.haha. Bodoh punya blog la.Tapi takpe, blog ni byk dpt perhatian. mantopla bro!

Sejak aku pantau blog nih drpd beberapa entry, blog ni mcm biasa ja bg aku. Saja nk cari publisiti. Mmg betullah, byk org tau blog nih. Tp aku nk ckp skit la kan, publisti murahan je ko carik ni derrr. Takde hujah2 ilmiah dan fakta tepat. Tp xpe bro, ko punya blog la kan. Ape aku nk kesah...haha

'Budak hingusan'

Anonymous said...

ops...satu lagi aku nak sambung.

knape ek umno takut gilerr selangor jatuh kat PR? haha. Umno kecut perut letuh sbb slngor byk sumber n kewangan dlm negeri. dah brape byk korang sapu masuk poket sndri? tu blum lg nak ckp rasuah dan bela kroni..haha.

Tapi takpelah.Korang seme usahala btul2 agar slngor lps ni aku nak tgok bn ke memerintah atau PR..haha.

umno/bn mcm best je. Habuk pon tarak! haha

'Budak hingusan'