Saturday, July 23, 2011

KU LI YANG BER LI KU.

kuli nak tubuhkan amanah.

amanah bukan nak menyaingi amanah raya atau skim amanah saham nasional.

kuli nampak serius. dalam perkembangan terbaru kuli berkemungkinan nak mengetuai gerakan 3rd force politik di malaysia.

3rd force ni lebih kurang serpihan pakatan.
3rd force ni golongan yang kecewa dengan pakatan.

antara yang mengetuai politik 3rd foce ni adalah zaid ibrahim,haris ibrahim dan raja petra aka membujur lalu melintang pukang.

3rd foce digambarkan sebagai alternatif kepada pakatan.
3rd force menolak anwar.
3rd foce menolak pas.

senang cerita mereka mahu perjuangkan dasar liberal yang paling maksima.

maksima ?
 ya maksima. 
keterbukaan tanpa had dan batas. istilah demokrasi dijunjung habis melepasi batas agama.

mudah cerita apa rakyat nak buat, dipersilakan.

 kamu nak kawin laki sama laki dipersilakan.
kamu nak kawin pompuan sama pompuan dipersilakan.
kamu nak hak asasi berbogel dipersilakan.
bapak islam,mak kristian,anak free thinker dipersilakan.
nak terbit majalah playboy dipersilakan.
nak murtad dipersilakan.

apa juga terma kebebasan mutlak maka dengan itulah 3rd force perjuangkan. 

hari ini kuli dikabarkan akan mengetuai 3rd force. kuli ketagihan publisiti. maka dengan penyakit ini tidak mengejutkan sekiranya kuli kerap menyokong pas kelantan dalam tuntutan mereka dan yang terbaru dia menyokong isu demonstrasi bershit.

kuli kuli.

23 comments:

Anonymous said...

Maka berpecah-belahlah lagilah undi Melayu.

Berapa banyak agaknya duat yahudi yg Kuli makan ni?

Anonymous said...

Kuli sebenarnya kepingin nak jadi PRESIDENT. Beliau telah gagal dlm perebutan dgn ayahanda Tun M untuk presiden UMNO, jadi dgn NGO ni beliau berjaya menyandang gelaran President. Itu saja.

Kalau diperhatikan rata2 'exco' yg di Presidentkan oleh Khoo Lee ni adalah terdiri dari mat 'Jenggo' MCA, MIC, KEADILAN, dan yg seumpamanya.... dgn lain perkataan kumpulan serpihan yg shiok sendiri.

usin said...

untuk apa ek amanah amanah ni? kalau amanah dgn kerusi parlimen sekarang, perlu amanah lain ke ku li? 3rd force? jgn parahkan apa yg dh menanah ni ku li, sepatutnya baiki hubungan antara kaum, terutamanya melayu dgn melayu ni. nasihat patik ku li...

Anonymous said...

Amanahlah pada diri sendiri dulu, janji pada UMNO pada Melayu...

Anonymous said...

hahaha...kuli...duk umah ibadat je la... dunia2 nie bagi orang lain pikir pulop la boh... Namo pung ambo x berkene...3rd force...mcm ala ala power ranger gitu...

Anonymous said...

daniel tandem dan bujang ulis tu bukan ke orang anwar?

vdeo besi tarak 4saksi said...

FRIDAY, JULY 22, 2011 Mat Sabu nak saman polis , tutup video kantoi CCTV jatuh motor PAS For All sepert kaduk naik junjung bila dengar saja nama ... Checkmate ! Joe Abdul sudah tengok jam Omega Anwar di ... Blog Malaysiawaves hina Mufti Perak Saman jangan tak saman wahai Mat sabu.

Walaupun beliau nak ambik tindakan ini,ia tidak dapat menyembunyikan lagi pembohongan mat sabu bahawa dirinya dilanggar kenderaan polis. Blog2 pakatan menyatakan gambar cctv itu tak nampak muka mat sabu pun .Kalau benar lah mat sabu bukan org di dalam video itu, dia ada di mana ketika himpunan Bersih ? Di jalan mana beliau dilanggar ?

KUALA LUMPUR, 22 Julai: Peguam Mohamed Hanipa Maidin telah menerima arahan dari Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu agar menghantar surat saman kepada Pengarah Keselamatan Dalam Negeri Polis ekoran dakwaan beliau (Mohamad) menipu.

Hanipa berkata, Mohamad telah menghubungi beliau pagi ini dan mengarahkan beliau menghantar notis kepada pihak berkenaan ekoran dakwaan itu. Semalam Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam Bukit Aman Datuk Salleh Mat Rashid dalam sidang medianya berkata, tidak ada kebenaran bahawa kenderaan milik polis melanggar motosikal pemimpin PAS itu.

"Malah rakaman CCTV menunjukkan beliau terjatuh dari kenderaannya selepas terlanggar 'fender' Pajero,” katanya. Video berkenaan menunjuk sebuah kenderaan polis mengejar dua motosikal, satu yang dibonceng oleh Mat Sabu. Namun visual berkenaan tidak jelas menunjukkan apa yang berlaku kerana beberapa sudut pandangan tidak dapat dirakamkan.

...vdeo besi tarak 4saksi'''

Anonymous said...

aku ingat ku li nak masuk force 136..tapi tak dapat dulu kot..dah la kuli..jaga la amanah yang rakyat bagi kerusi kat koa tu dulu..

takbir takbir said...

nasihat ku pada Ku Li, "kita" ni dah senja.... dok diam2, buat amal ibadat byk2. Jgn terlibat dah dlm politik, jaga nama kita baik2, jgn sampai orang kata "kita"..........

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

lawan tetap lawan said...

salam bro gap.. minta siarkan artikel ini. ttg kamal attartuk..

Bila aku teliti.. tindakan anwar.. kelicikan dan penipuannya sehingga sanggup bersekongkol dgn yahudi zionis saling tak tumpah dgn mustafa kamal attartuk ini..

mohon disiarkan..

http://muhdhazrie.wordpress.com/category/pelik-tapi-benar/

Anonymous said...

Ku li tak habeh2 dgn dendamnya..,yang sudah tu biarkan ia berlalu,kan lebih baik jaga kawasan anda,jaga bini,anak,cucu,cicit,lembu,kebau,kambing,ayam..Sendiri mau ingatla..

Unknown said...

Ku Li nak kekal relevan, tp x payahlah ampu pembangkang.

DULU, KINI, SELAMANYA: PAS SEKADAR TUKANG HANTAR MEMORANDUM. Baca di sini!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

KU LI DAH TERASA NEXT ELECTION DAH TAK ADA NAMA. MCM MAMAK KULIM TU MASA JADI MP NAPE TAK KATA SPR TAK BETUL.BILA DAH DIBERSARAKAN MULALAH BUAT CERITA. PENCEN TAK CUKUP KE?.MCM ADA AGENDA PAKATAN PULAK

hangkedee said...

Ex.46 geng geng antaranya KUli,Tundun Bodohwi.adakah mereka ini ada prinsip perjuangan?mudah lupa pada perjuangan.Selalu bertukar wajah kepada pembangkang.Boleh jadi pemimpin seperti ini?Lebih baik tumpu kepada membela cucu dan berjamaah hari dah masuk makrib.

Anonymous said...

Masa UMNO BARU tengah nazak pilihanraya kecil dulu, mintak pulak tolong Ku Li menangkan.

Lepas dah menang, semua tu lupa dan sekarang dicemur taik.

Kalau IA boleh buat PERKASA dan disanjung oleh anak-anak katak dan lembu, apa salahnya Ku Li buat benda yang sama jugak?

ANTI PERANG SAUDARA said...

biar la dia..dia pun teringin jadi presiden yg berkuasa mcm Ibrahim ali

atleast MERASA!

RED said...

Dah tua tu buatlah macam orang tua.Janganlah dipecah belahkan orang melayu lagi.Ingatlah sikit. Rumah kata pergi kubur kata mari.Berapa tahun lagi agaknya kita boleh hidup?

Anwar ejen Yahudi said...

Dari Semangat 46, dia ni kepingin nak jadi presiden UMNO..

Aku fikir dia akan tetap meletakkan Islam dan Melayu di tempat yg paling utama.

Itu fikiran aku la..tak tau lak kalau dia nak jadi lain..

komandomelayu said...

PATUT KEPALA KU LI NI DIHANTUK DENGAN KEPALA ANWAR ALJUBURI SAMPAI PECAH SAJA!!

DUA MANUSIA BODOH YANG MEMANG TIDAK DITAKDIRKAN OLEH ALLAH UNTUK JADI PM KAT MALAYSIA NI!!

Anonymous said...

Ayat2 pencacai umno ni amat dungu akademik & politik..... agama, halal-haram jauh sekali..... otak politik manusia umno hanya tau sebut ayat2 aljuburi,.. anwar.. PAS ...dll... dan politik fanatik umno sekitar memusuhi anwar Ibrahim & PAS saja... kepentingan bangsa dan agama terbelakang.... yang penting puja setiap pemimpin berkuasa umno saja sejak dari zaman Tengkurahman jual singapura, Mahathirmohd lucutkan kuasa raja2 melayu, Abdullahbadawi lepaskan pulau batu putih, dsb.. dulu, kini & ...

Sekira melayu2/ketua2 umno sudah tak ada kuasa dalam kerajaan, berapa banyak jasa sekalipun, mereka akan dikeji & difitnah oleh kitol2 umno jika bertentangan dengan ‘Penguasa Umno semasa’. Inilah melayu kitol feudal umno yang masih wujud diabad ini... DASAR PEMBODEK & PENGAMPU menagih rasuah atau habuan peribadi....

melayu kitol umno memang bangsa tak kenang budi & jasa... UM dulu berkurun mendewakan bahasa penjajah.. anwar & rakan2 bangkitkan kesedaran, bank & ekonomi malaysia bergelimang dengan riba', anwar merintis institusi kewangan Islam, begitu juga dasar2 baru yang kearah keislaman.... tetapi hatibudi ketua2 lanun umno memang tak boleh dipercayai bila2 masa... "khianati bangsa sendiri demi lindungi kuasa feudal segelintir bangsawan umno"!

jika rakyat & melayu masih bertuankan melayu2 kitol umno ni... selagi itu Malyasia semakin tercurut dari persada kemodenan global hari nii...

TOLAK melayu2 kitol umno & bangsawan2 umno, selamat Malaysia......!!

Sedarlah wahai kitol2 umno yang diperhambakan oleh ketua2 lanun bangsawan umno itu..... kamu sangka bela melayu... tapi kamulah sebenar pengkhianat melayu sejak berzaman!!!!!!!!!!

ANACONDA said...

AKU KESIAN DGN KU LI NI...

AKU KENAL DGN SEORG HAMBA ALLAH, NAMANYA...

DIA NI ASAL BAGAN DATOH...

MAMAT NI BEKAS KETUA PEMUDA UMNO BAHAGIAN...

APA YG MENARIK SI MAMAT NI DARI TAHUN 2009 HINGGA KE HARI INI MASIH YAKIN, PERCAYA, TAKSUB BAHKAN KONSISTEN DGN IMPIANNYA ADALAH KU LI BAKAL PM MALAYSIA...

NI SEMUA BENAK & AKAL FIKIRAN MEREKA DAH KENA LANCAP DGN SI NUAR LA NI...

SABARLAH YA DS NAJIB...

PARLIMEN GUA MUSANG PERLUKAN WAJAH BARU...