Saturday, July 16, 2011

KEPADA POLIS : KALAU KELUARGA DIA MATI JANGAN LAYAN.

kalid gereja desak KDN keluarkan kenyataan jumlah kos operasi yang dibelanjakan oleh PDRM sepanjang demontrasi bershit berlangsung minggu lepas.

kalid gereja kata ia kabarnya mencecah jutaan ringgit.

malah kalid bangsat ni jugak persoal jumlah makan minum polis yang terlibat secara langsung.

inilah manusia paling sial pernah wujud dalam sejarah peradaban melayu moden.

lagi banyak dia cakap makin terserlah bebal makrop dia.

walaupun dia tahu dia ni jenis keturunan lahabau, namun untuk melayan perangai bodoh yang disangka pandai dia terus menerus keluarkan kenyataan paling bahalol.

dia pertikai polis punya makan minum. kepala hotak kau lah kalid, punca korang lah yang polis terpaksa berjaga siang malam semata-mata nak jaga ketenteraman awam.

dek kerana perangai dia, dia pusing cerita untuk create isu dan salahkan polis kerana berbelanja besar.

kepada seluruh anggota PDRM dan keluarga, kamu lihatlah sendiri bagaimana hidup kamu dimaki dibodohkan oleh manusia lahabau bernama kalid gereja ni.dari parti pas !

aku memang nak tumbuk muka barua ni.

104 comments:

Anonymous said...

Apa kata aku tumbuk kamu, pukimak kau

GAP KEMBALI said...

silakan

email aku ada..bgtau masa kita jumpa !

Anonymous said...

Oiii mangkuk khalid???kau ni islam ke apa? manusia jenis spesis apakah kau ini dilahirkan ke dunia? Bagi aku, spesis jenis ko ni memang patut kena penangan polis je masa rusuhan baru-baru ini. Cuba nak pertikai kos yang langusng tidak masuk akal. Hanya manusia yang dikategorikan gila babi saja mengemukakan persoaaln itu. Kawan aku ramai polis dan terlibat dalam macam-macam operasi baru -baru ini. Sedih mendengar apa yang mereka luahkan. Memang manusia yang tak reti nak bersyukur hidup dalam negara yang aman. Patutnya tangkap si khalid ni dan sumbat dalam lokap yang paling sempit sekali bubuh racun tikus bagi mampus senang cerita...AJ

Anonymous said...

Alalalalala..... Penyokong Anwar gay nak tunjuk macho konon. Dah main bontot jauh2

GAP KEMBALI said...

aku ulang anon paling atas.

bagitau bila nak jumpa .tak dapat kalid muka kau aku pecahkan kira ok.

Gerakan Timur said...

GAP,

Aku nak follow... tak kisahlah, tumbuk khalid gereja ni ke, atau tumbuk si anonymous tu...

konfius.. kenapa aku rasa ayat tu macam milik si ....... je?

hehehehehe...

GAP KEMBALI said...

GT

kalau dorang pakai baju kuning tiap sabtu..aku tunggu.

banyak lauk tu.

Anonymous said...

aku dan geng bersama GAP...mari kita lihat muka khalid kena tumbuk!!

Gerakan Timur said...

GAP,

aku rasa anon kat atas sekali tu dah ketaq lutut la..

k lah. penat aku tunggu. aku tido dulu. esok nak temankan Kenny Daglish balik liverpool pasal nak setelkan transfer Stewart Downing..

muahahaha...

Anonymous said...

Bila apa2 jadi pada dia...suruh dia gi report kat polis mesir!

Anonymous said...

aku pn nk join tumbuk barua anon 1,44am puki lu punya mak..

Anonymous said...

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .


.

Anonymous said...

khalid mangkuk ni,tak reti bersyukur..elok orang mcm dia ni,pijak ramai2...

Anonymous said...

TBH sekok dah mati pun mereka boleh kasi RM 200K..apasal cakap banyak sangat?

ali said...

Pemimpin-pemimpin politik pembangkang nii punyalah sibuk sampai terlupa beri perkhidmatan yang baik kepada rakyat yang mengundi mereka .


.

Anonymous said...

bodohnya khalid,,,ini kah taraf pemikiran pemimpin pakatan? Kepala jer besar otak kecik,,,kalau tak ada demo tak lah polis berkawal tu,,,khalid bodoh !!!

Korg nak berdemo polis semua duduk umah ler yer tgk kamu berdemo kt tv,,cam tu kamu nak yer,,,klu pergaduhan masa tu hingga terburai isi perut dan ada yg pecah kedai nk mencuri membakar sana sini sape nak jwb? mungkin kamu kata demo bershit berhimpun cara aman ler yer? Klu dah beribu manusia berhimpun penuh emosi plak tu tak ada amannya,keganasan tercetus,,dlm beribu manusia tu bkn satu kepala yg elok2 belaka sedang kan ank jari sendiri tak sama pnjang inikan pula manusia berbagai ragam.Dlm beribu manusia berdemo tu ada yg ikut bkn kerana bershit.Ada yg perompak pembunuh dan mcm2 lagi jenis manusia yg ambik kesenpatan melalui demo bershit.Bayangkan klu polis masa tu tak ambik tindakan,hancur kl

Duit belanja mkn tuk tahanan bershit tu pun si khalid persoalkan,,,apa punya jenis manusia,,bangang!!!
Itu rezki dia lah bukan duit belanja pegi joli keroke.,,apa punya manusia si khalid ni,,,org mcm ni tak pena berterimakasih jauh sekali bersyukur,,,

klu ada tamu dtg umh khalid ini mesti dia terpekik kt bini dia tanya berapa kos bagi minum tamu tu,,,

HaAAAaaaKKkkk pTuUUiIIhhhhh

bodoh khalid,,tak kualiti langsung jadi pemimpin

Anonymous said...

Anon July 16, 2011 1:44 AM,

Jom, sebelum ko tumbuk bro GAP, ko tumbuk aku. Aku bagi ko tumbuk aku 10 kali, tapi aku nak tumbuk ko sekali ke, apa2 yang parah, ko mampus tercekik darah ko sendiri ke, itu ko punya hal,

apa mcm?

Ada berani? atau hanya sekadar menunjukkan kebodohan ko dan kebebalan ko pasal tak dapat terima kenyataan yang ko hanya sekadar anjing kurap belaan Pemimpin bacul mcm khalid gereja lagi celaka.

Anonymous said...

Bro GAP, aku merayu kat kau,

Pastikan PRU13 nanti si bangsat celaka khalid gereja ni kalah bila bertanding kat tempat dia berdiri.

GAP KEMBALI said...

anon

aku pengundi parlimen shah alam, dun kota anggerik.

kalid gereja target utama aku pada pru 13 nanti.

zrl said...

gap, kalo ko tumbuk khalid gereja panggil aku. aku nak tumbuk perut dia. pukimak lu khalid barua cina kafir dap

Anonymous said...

kos untuk bayar elaun OT abang polis tak seberapa sangat.

yang lebihnya bagi makan kpd pengikut bershit yg melantak tak hingat dunia kat pulapol haritu

p/s: khalid gereja ni bukan boleh dilayan sangat. elok layan website yang nak bagi duit kalu galakkan membaca macam ni

Esperalzi said...

Anonymous said...
Apa kata aku tumbuk kamu, pukimak kau

July 16, 2011 1:44 AM
========================
Woi! Babi PAS kafir laknat! Celaka punya anak haram jadah babi laknat penganut agama sesat PAS! Semoga kau mampos cepat barua!! Anak haram dari ibu yg kafir dan bapa yg kafir!!

Anonymous said...

Tumbuk menumbuk ni tak baik ... tapi kalau ko orang dah gian benar nak bertumbuk , aku cadangkan ko orang tumbuk tiang lampu besi tnb . Tumbuk laa sekuat hati tiang besi tu untuk lepaskan gian .

.

kingnek said...

Amat kritikal untuk menjatuhkan Khalid Samad, GAP, sediakan kempen untuk jatuhkan beberapa manusia ini yang sama kurangnya, tak berguna sebagai MP.

1) Khalid Samad (PAS)
2) Nizar Jamaludin (PAS)
3) Khairy Jamaludin (UMNO)
4) Hishamudin Hussein Onn (UMNO)

Anonymous said...

apa nk heran puak2 pas ni.

Pas for All = Israel for All

* Anwar adalah Syaitan

rizal said...

BAGUS JUGA DEMOSTRASI NI...SEKURANG-KURANGNYA.....FRU ADA KEJE...HEHEHEHE...lagi bagus klu FRU guna asid TEMBAK PERUSUH2 NI menyusahkan org betul...

SAMADLELONG said...

ANAK HARAM PUNYA LA BODO KHALID GEREJA NI, KALU POLIS DALAM OPERASI 24 JAM ADA PERUNTUKAN MAKAN MINUM, APA POLIS TU BATANG KAYU KA TAK MAKAN TAK MINUM, KERANA BODO HAMPA LAH YANG MENYEBABKAN KERAJAAN RUGI BERJUTA2 DALAM OPERASI TRBT. ANAK HARAM JADAH PUNYA LA BODOOOOOOO

SAMADLELONG said...

kos untuk bayar elaun OT abang polis tak seberapa sangat.

yang lebihnya bagi makan kpd pengikut bershit yg melantak tak hingat dunia kat pulapol haritu

p/s: khalid gereja ni bukan boleh dilayan sangat. elok layan website yang nak bagi duit kalu galakkan membaca macam

===================================

SELAMA AKU KERJA POLIS 25 TAHUN 2 BULAN AKU TAK PERNAH MAKAN DUIT OT SATU SEN PUN SEBABNYA DALAM PDRM MANA ADA OT BRO.

mohamed said...

Khalid ni segaja menanam benih buruk-sangka terhadap PDRM.

Sepatutnya Khalid tahu PDRM sekadar mejalan tugas demi untuk keamanan Negara.

PDRM begitu berjaya dan begitu klinikal. Tahniah

Anonymous said...

Salam All,

Untuk Anon yg Gangster sgt nak tumbuk muka GAP,tolonglah jgn buat lawak kat sini,semua org tau Lu ngan puak-puak seangkatan ngan Lu semua Chicken,kaki drama,penipu,cheapskate,maruah diri lu ngan puak-puak lu cina ngan macha beli rm200 jer lagi mau tunjuk samseng! Harkkkkkk,ptuihhhh!!!

Bagi gua,Lu,Khaled Church ngan semua penyokong yg seangkatan ngan Lu lebih bangsat dari Yahudi!!Ini Tanah Melayu,bukan untuk Melayu macam Lu...jadi,tolong jgn nak tunjuk lu punya samseng kat sini,Lu takde hak pun kat bumi Malaysia nih,lu sekadar pendatang yg diberi kebenaran utk hidup dan carik makan kat sini,tolong jgn lupa tu..!!!

Harkkkkk!!Ptuihhhhhh...!!

Lu

Anonymous said...

Mahasabah diri kita Orang Melayu semua...

Melayu bertumbuk sesama sendiri CINA dan INDIA yang senyum..

Yang benar tetap benar, si khalid ni sah tak layak jadi MP sebab tahap pemikirannya amat rendah, IQ dia zero...

Kalau dia accident, jangan pangil Polis nak keluarkan body dia, panggil DAP atau Manoharan tu.

komandomelayu said...

ANON NAK TUMBUK GAP!!

KAU TELUR TAKDE KE PASAL TU NAMA PUN TAK BERANI TULIS?
BAGI ADDRESS KAU LA KALU BETUL2 BERANI NAK MATI SYAHID SGT!

Anonymous said...

Anon 1:44 amacam telor dah gantung kat dinding ke? Khalid gereja ni memang sial sama cam anon 1:44, klu aku lempang nanti kena samak pula tangan ni.

Anonymous said...

kepada abang2 polis,kakak2 polis dan sedara2 polis,,tenguklah
sendiri macamana anda dilayan oleh puak pembangkang...makihamun dan kata nista dihamburkan.... mereka
lupa anda semuapun pengundi......

mereka lupa bahawa anda juga sahabat untuk semua...tetapi pembangkang bertindak tidak bijak
telah merendahkan keprofesionalan
diri sendiri...menolak pengundi!

ayuh polis...tolak pembangkang!!
100% vote for BN!!!

Anonymous said...

Aku tak nak komen pasal kenyataan khalid samad. Tapi aku nak bagi tau yang rupa khalid sebijik macam Salman Rushdie (penulis Satanic Verses) . Nengok mata saling tak tumpah macam adik Salman Rushdie. Satu lagi perkara yang aku nak bangkit ialah kalau dia pertikai kos polis belanja masa operasi 9 Julai maka aku nak bagi tau kepada semua pendemo BERSIH yang ditahan tu, aku tak halal apa yang dia orang makan pasal duit tu datang dari cukai pendapatan yang aku bayar.Dengan erti kata lain aku tak halal duit rakyat digunakan untuk pengkhianat agama, bangsa dan negara. Aku rakyat Malaysia yang cintakan keamanan.

komandomelayu said...

ALKISAH BERUK ANAK PAK SAMAT
DIANGKAT PAS JADI YANG BERHORMAT
BAGI HUJAH MCM KILAT
KONON PRIHATIN DGN EKONOMI RAKYAT

ADA JANGGUT PENGUNDI TERPIKAT
TAPI SAYANG OTAK MEMANG SINGKAT
HUJAH KAU BUAT RAKYAT MELUAT
LEBIH BAIK KAU BALIK SEGAMAT

KOS OPERASI POLIS SIBUK NAK SIASAT
NI LAH SI BODOH PAKATAN RAKYAT
SEPATUTNYA KAU KAJI 100 JUTA KERUGIAN RAKYAT
EKONOMI NEGARA NI BUKAN BAPAK KAU YANG BUAT!

AKIBAT DEMONSTRASI TAK KIRA TEMPAT
KONON BERJIHAD DEMI RAKYAT
PENIAGA RUGI PEMANDU TEKSI TERSEKAT
APA HASIL BERSIH PAS DAPAT?

KHALID GEREJA SUDAH NAIK PANGKAT
DAP BABI MEMANG RASA SELAMAT
AGAMA BANGSA SENDIRI KAU KHIANAT
TAK LAYAK KAU HIDUP SELAMAT

KHALID SAMAT JADI MANGKUK TINGKAT
BODOH KAU BERLAPIS2 BODOHKAN RAKYAT
HAK BANGSA ASYIK KAU SAKAT
MEMANG KHALID GEREJA NAK JADI MAYAT!

BUTUH KAU LA KHALID SAMAT!!!

Anonymous said...

khalih gereja lancau...nak tanya polis belanja berapa..apa ke bahalol punya soalan...mmg bebal makan babi la bangsat nie...aku tengok muka dh sama dgn muka komunis...jenis muka babi + bodoh sombong...apa ke bengap..geng khalid dok sponsor RM200+baju t-shirt sorang kt balaci utk tunjuk perasaan tu korang nk jawap mcm mana??? woi khalid tak ada telor..duit sponsor tu bukan duit YAHUDI ker?? macam mana ko nak jawab??? bodoh lahabau la mamat nie..tahap GABAN

Anonymous said...

aku merupakan pengundi shah alam..tunggu la ko khalid..rakyat shah alam akan humban kau keluar dr shah alam..bangsat...

Anonymous said...

Aku pengundi tegar shah alam..Tunggulah ko UMNO..sapa2 tercalon pasti kami akan tendang keluar..Untung dapat 20 cubic meter air free tiap2 bulan..thanks kerajaan prihatin rakyat..arini aku pakai baju kuning..sapa2 pakai baju kuning..anda memang cooooolllllllll

Anonymous said...

Good morning..today saturday..

Yellow campaign...Cooooollllllllllll

Anonymous said...

orang2 politik, janganlah tunjukan kebodohan diri sendiri.

Demokrasi ada batasan sempadannya.

Nak suruh kerajaan telus pun, janganlah semua perkara nak diperjelaskan.Kalau kerajaan londehkan semua hal demi ketelusan, isu2 keselamatan dan kreibiliti negara akan tergugat.

Cuba tanya Lee Kuan Yee.Singapore tidak akan menjadi gah saperti hari ini jika rahsia2 keselamatan, ekonomi dsb dikongsi bersama rakyt jelata hanya kerana ketelusan.

Anonymous said...

Oi Khalid al masihi dedahkan berapa perbelanjaan kamu menganjurkan demonstrasi haram tersebut. Dedahkan darimana kamu dapat sumber kewangan. Dedahkan berapa orang kamu dah bayar dan jumlah bayaran untuk berdemonstrasi.Dedahkan berapa banyak wang yang kamu terima dari agen agen Yahudi untuk menjayakan demonstrasi tersebut. Rakyat Malaysia tertunggu tunggu jawapan kamu.....

Anonymous said...

Tepuk amai-amai,
Altantuya dah jadi abu,
Najib kurang pandai,
Rosmah tetap upah susu,

Susu lemak manis,
Ziana kelapa muda,
Najib jngn nangis,
Kempen bersih baru nak mula..

Anonymous said...

tertunggu tunggu bila perkosa n patriot nak buat demo tuntut semula tanjung pagar..kalau kj takut nak mulakan, apakata usulkan komandomelayu yang lead demo ni..

biar bergegar tambak johor dngan semangat komando melayu yang berkobar kobar tu..

kah kah kah kah...1000x kah kah

komandomelayu said...

ANON 852
KAU NAK JALAN2 AREA MANA ARINI?
KAU JANGAN TERJUMPA DENGAN AKU
MEMANG KAU KENA TELAN BAJU KUNING TU!!
SETAKAT AIR 20 Cu TAPI AGAMA BANGSA KENA PIJAK PEKAJADAH NYE?

komandomelayu said...

ANON 905

AKU LEBIH BERKOBAR2 NAK SEMBELIH KAU!!
KAU CAKAP LA MANA NAK JUMPA.
AKU NAK SURUH KAU GELAK 1000X DEPAN AKU KALAU BETUL KAU PEJUANG BERSIH YG ADA KOTE BERBULU DAN BERTELOR 2 BIJI!!

Anonymous said...

komando melayu,

aku jalan area seksyen 23 arini..lepak2 umah membe..

amacam ada berani ke lead demo ganti kj baghal tu..

ko jugak coooooooooooolllllll

Anonymous said...

kah kah kah...

tunggu dan lihat...

dah sunat belum komando melayu

Anonymous said...

komandomelayu..

masa flotilla freedom gaza, hang ada ikut x..

hang ke wartawan astro awani yang kena tangkap tu...

Anonymous said...

kalo ko rasa nak tumbuk gapp....

aku rasa mcm nak kencing kan mamat ni....

celanatt tul laa... diaorg punya angkara, nak salahkan polis plakk...

komandomelayu said...

SEKARANG AKU BERTOLAK DARI MELAKA
KERETA ZD 578 NANTI AKU PUSING SEKSYEN 23,
NO MOTO @ KERETA KAU?

Anonymous said...

Ni no keta aku BDN 8807..Jumpa kat sana..k chow dulu..ada masa kita jumpa lg..aku n membe nak pi memancing..memang dah plan, sambil2 memancing nak promote yellow campaign...

Coooooollllllllll

salam

Psssttt, jangan lah guna keta govement kalau nak wat hal peribadi..haram tu beb...x amanah kat org2 tua..

komandomelayu said...

APAHAL KAU TAK BERTANGGUNGJAWAB PULAK NAK PI MEMANCING!
APA2 JADI ATAS KERETA BDN8807 KAU KENA BERTANGGUNGJAWAB.

PUKIMAK KAU!
AKU PAKAI KETA ATM PASAL AKU NK PI PERLIS ADA LATIHAN ASAS SAYAP PENERJUNAN!
YANG KAU SUSAH APHAL BUKAN BAPAK KAU YG BAYAR DUIT MINYAK!!

Anonymous said...

Ramai puak pakatan mengutuk polis semuanya bodoh sbb lulusan srp ngan spm je. tapi diorang semua x sedar yg diorang semua lagi banggang sebab lantik mahfuz yg lulus srp jd pemimpin. patut le diorang tu semua senang diperbodohkan. rupanya diorang tu walaupun belajar sampai luar negara tp bodoh tahap gaban.

Oleh Ajey Suggeh. said...

Aku akan turut bersama..GAP...jangan cabar orang kalau tangan pendek ..GAP jemput kami sekali..kami akan turut serta menAJAR yang kurang Ajar di Tanah Melayu ini.. Sybas GAP...Anonymous itu DAYUS..pengecut...orang belum bertamaddun..minda kelas 3...

Anonymous said...

BDN 8807 dan2 tu pegi mancing.. kah kah

Anonymous said...

Memang banyak duit dibelanjakan untuk melayan lahabau bersih, .... kalau tahu duit itu boleh digunakan untuk perkara-perkara yang lebih berfaedah, kenapa teruskan aktiviti yang tidak mendapat restu SPYDA, pihak berkuasa dan 26 juta rakyat malaysia...... Tanya kepada lahabau-lahabau tu, mana ada negara berbilang bangsa di dunia ni yang lebih aman dari malaysia, kalau tak suka jadi rakyat malaysia, pergilah pada negara yang mereka suka.... jangan rosakkan kesejahteraan yang telah dibina lebih 50 tahun.

Anonymous said...

PEMERINTAH KENA TEGAS, GUNAKAN PERUNTUKAN UNDANG-UNDANG DAN PERLEMBAGAAN YANG SEDIA ADA, TAK PERLU BANYAK CAKAP/ULASAN.... TANGKAP DAN HUMBAN SAJA MACAM DS ANUAR CAKAP WALAUPUN POLIS TAK BUAT... SENYAP-SENYAP SIMPAN JE MEREKA.

ma$$ said...

setakat dapat air free tapi agama, bangsa, maruah dan tanah tergadai buat apa. rendah betu mentaliti diorang ni. takde class langsung. baik aku bayar duit air tiap2 bulan tapi malam2 aku tido nyenyak sebab aku tau azan akan berkumandang setiap waktu & agama aku tak dijual beli. Dan aku tau PM aku tak akan sell out this country to outsiders. Imagine peliwat jadi PM, sah negara ni akan ditimpa bala oleh Allah.

Anonymous said...

setakat air 20 meter padu bersamaan RM 11.74 sebulan, sanggup pertahankan kafir DAP yg dah pijak agama dan bangsa kita..ish..ish apa nak jadi..mudah sgt dikaburi.

ma$$ said...

setakat air free tapi pasir bertan tan diorang curik kau tak kira. Komando Melayu, kau ada jasa mempertahankan negara. si anon tu jangan harap la...... setakat tunjuk eksen je boleh la, pastu nak gi memancing pulak... hmmm...hampeh...

pak jabit kg pisang said...

dedahkan jugak kos bersih...mahu juta2

Anonymous said...

Bro GAP kembali!

aku pun pengundi shah alam, jom kita ganyang si kalid gereja ni kat bulatan masjid!

dah lama aku geram dgn dia ni

Anonymous said...

GAP, ajak aku sekali nak tumbuk khalid Gereja WTF Lahabau..mmm sekali dgn mamat anon #1 yg nak tumbuk kau..

Anonymous said...

GAP,
Aku pun pengundi Shah Alam.
Aku akan joint force dgn kau utk hancurkan bangsat bernama Khalid Gereja ni.

Joint force ni GAP jgn risau..org yg sama undi si khalid bahalol ni dlm pru lepas. org2 ni sebenarnya marahkan umno tapi sekarang dah tak marah dah..

Kepada Khalid Gereja & suku sakat anjing kurap dia, kalau khalid gereja kalah, jangan kau kata umno main tipu..tukar kotak undi la..this is fair game..

gua akan pastikan seksyen 2, 3, 4, 6 & 8 kotak undi pergi pada umno. Insya Allah.

Anonymous said...

Anon BDN8807,..memang sah bacul, dayus dan tak ada telor!!!,.. mula2 kata hari ni nak lepak2 rumah member kat sek23. sekali brader Komander Melayu sergah, terus katanya dah plan nak g memancing!!!... kah..kah..kahhh!!! dasar anjing pakatan haprak!!!

Anonymous said...

aku nak tengok apa si khalid dan puak-puak PAS termasuk anon #1 nak "sergah" DAP pasai apa marah kerajaan Kedah nak tutup pusat hiburan bulan Ramadhan nie,... tu pun kalau betul depa nie ada pendirian lahhh!!!

Anonymous said...

memang teruk si mamat ni. kalaulah tak da polis macamana. tengoklah kalu dia kena samun ke, pecah rumah ke mana dia nak gi. kalau tak nak habis duit jangan adakan bersiht. jangan pandai cakap je.

Apple Le said...

Kingnet..

Waa sokong lu..aa..tang paling penting si KJ ngan Hisham tu meluat tul lah..dua org PAS tu tak penting memang akan kalah nanti..Gunting dlm lipatan UMNO yang patut dibersihkan dulu..
banyak musang musang dlm UMNO yang wajib dikeluarkan dari reban BN..

Wahai anak anak polis lihatlah bagaimana seorang bangsat tidak menghargai jasa jasa ayahnda kamu..jika ada kecederaan dipihak ayahnda kamu adakah mereka (BERSIH) akan membantu..buka mata hati berfikir dgn akal..

Anonymous said...

jgn salahkan si khalid gareja ni....dia ni kepala je besar, tapi otak dia lebih kecik dr kepala butoh dia.

Anonymous said...

memang kumpulan crazylah mereka yg berdemontrasi secara haram ni YDP Agong dah kata hentikan polis dah kata hentikan dan kerajaan dah kata hentikan tapi mereka teruskan juga cuba bayangkan senerio di bawah ini:
1 pihak polis kata apa2 masalah kerusakan kecederaan kerugIan yg timbul adalah semuanya angkara pihak penunjuk rasa
2 pihak polis sudah bertindak secara profesional 1 orang ja jadi korban itu pun sebah heart attack
3 kalau 10 orang jadi korban lagi huruhara biar pun bukan dari angkara pihak polis seperti terpijak tertindih etc
4 patut ingat kalau dah berrkumpul ramai2 yg pemalu jadi bersemangat yang betrsemangat lagi tak ingat kan diri terpekik-pekik terlolong-lolong dan tak peduli keselamatan orang lain
5 sekiranya pihak polis tak keluar bak kata pepatah si luncai terjun dgn labu2 nya BIARKAN BIARKAN camana? nanti cakap polis tak bertanggungjawab, lembik, lemah macam2
6.Insaflah wahai saudara2ku yg sebangsa dan seagamaku. Ingat di Msia tak pernah di perintah cara dinasti keturunan berpuluh tahun tak ada presiden pegang sampai 20-30 tahun kalau pun PM ada perintah 22 tahun tapi banyak bawa kemajuan kemakmuran dan keamanan. Ingat jgn drive Msia jadi U-TURN ke arah anarki kesengsaraan kemusnahan kepapaan ...

Anonymous said...

Kita jgn ckp banyak bro2 semua. Paksa PM kita bubar parlimen esok! Kita kasi undi BN kaw2. Lenyapkan hantu2 polong ni terus bagi mampos!

Selepas PRU12, kehidupan harian tergugat akibat puak2 bahlol ni naik tocang. Rimas akula.

jkr said...

INI AYAT UTK MEREKA YG SUKA MEMANCING

BOOOOOOOOOOOOOOO SAMA DIA'...

HIDUP POLIS
HIDUP.ATM
HIDUP PESILAT
HIDUP BLOGER PERTAHANAN NEGARA

KORANG NK TGK MUKA BUDAK MEMANCING TU
LEBIH KURANG BUDAK PKR KENA PEGANG BAHU OLEH PATRIOT TEMPOH HARI..HAHAHAHA

Anonymous said...

Apa pun, pembangkang sudah angkuh. Mereka tak tahu yang orang macam aku yang pangkah mereka dahulu bukan sedikit. Kami faktor penentu. Jangan takbur, dahulu kami pangkah kau tapi kali ini belum tentu. Kami bukan bodoh macam Mat Sabu atau Mahpus.

matatelinga said...

Semua kos operasi polis perlu dijumlahkan....dan bilnya diserahkan kpd khalid gereja bagi pihak bershit.

Bayar...sendiri buat, sendiri tanggung la.

Anonymous said...

memang sial khalid gereja ni. akhbar hari ni dia sokong adun daPIG yg gunakan hadis dlm dun sgor. dia salahkan plak adun umno , wak satiman tu pasal tegur adun daPIG guna hadis. memang celaka dan sial manusia bodoh dari parti Parti Anak Syaitan (PAS). memalukan islam. sial keturunannya.

nitestalker said...

hahhahh...ape ke bongkak la geng2 pembangkang... tu baru dpt 5 negeri, baru berjaya buat perhimpunan yang "kurang berjaya" lawak...lawak.... adoyai.... takyah gaduh2... kita gelakkan diorang je... sesambil tu rapatkan saf bongkar kebejatan diorang.... air free 20 meter padu? bukan azmin ckp nak bg kat org miskin je ke lepas ni? alaa... mcm yang syabas dah buat tu.... tunggu jugak azmin tarik balik air percuma tu... aku nak gelak guling2...

korang dok kecoh air yang 20 meter padu harga 5 hengget tu ye? aku dah dekat setahun tak bayar bil, pasal bil umah aku bawah RM20, ermmm RM5 dengan RM20 mana beso ye.... bil air pun aku bayar RM5 jugak... jimat rm20, bayar rm5, masih ada RM15 lagi...untung tu...

Anonymous said...

KomandoMelayu, kau jgn layan mamat BDN 8807. dah sah dia ni penakut , jap lepak umah kawan, jap nak gi memancing.

syabas, kalau kau berjaya jumpa dia, kau kerjakan dia cukup2, sampai dia sedar dia ni melayu, bukan nya jadi melayu sial pengikut parti anak syaitan atau parti isap kote yg jadi PAK TURUT AMBABIGA DAN daPIG.

HIDUP ATM!!!! semua ATM bersatu dan hancurkan petualang bangsa dan komunis2 era baru daPIG, Parti Anak Syaitan dan Parti Isap Kote main Pungkok.

Anonymous said...

Wayar satu dah putus kot kat otak khalid gereja ni, macam orang gila membuat statement, otak tak berfungsi, kepala lutut dia telah digunakan untuk berfikir.

Anonymous said...

Aku pengundi tegar shah alam..Tunggulah ko UMNO..sapa2 tercalon pasti kami akan tendang keluar..Untung dapat 20 cubic meter air free tiap2 bulan..thanks kerajaan prihatin rakyat..arini aku pakai baju kuning..sapa2 pakai baju kuning..anda memang cooooolllllllll

kahkahkahkah itu yg dibangakan.jumlah macam tu duit tembakau lenteng aku pun tak lepas.kahkahkah

Anonymous said...

~Maki hamun dibalas dgn Nasi Bryani~...fikir2 kan

komandomelayu said...

ANON BDN 8807

KAU SAMA MCM ANWAR DAN AMBABI BETINA KAKI BERSIH YG PENIPU !!!

MAMPUS LA KAU SEKARANG NI OWNER BDN 8807 HONDA CIVIC 1.5
LEE TIONG WAH I/C 540414-10-5433
ADD: NO 21 LEBUH SETAKA,TAMAN CHI LEUNG KLANG.
TELAH BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP KAU DI IPD KLANG
REPOT NO :KLG REPOT *****
TARIKH 16 JULAI 2011

SB IPK SHAH ALAM SEKARANG CARI KAU
PASAL KAU AHLI PERTUBUHAN HARAM BERSIH YG KEMPEN PAKAI BAJU KUNING.

KALAU AKU DAPAT!
KAU AHLI BERSIH PERTAMA
YANG AKAN DI BERSIHKAN OTAK KAU
PASTU KOTE KAU CINCANG BOLEH BUAT UMPAN PANCING BABI HUTAN!!!

JAGA2 KAU 2-3 MINGGU NI!!!
KOT2 AKU MUNCUL DEPAN PINTU RUMAH KAU BOLEH AKU JAMU KAU MAKAN BAJU KUNING REBUS MASAK ASAM!!!

GAP KEMBALI said...

Komandamelayu
bila blh jumpa

Melayu Perak said...

ha..ha.. main-main la dengan komando melayu...dia buat betui-betui..

komandomelayu said...

GAP.

TINGGI SANGAT PENGHARGAAN TU UTK JUMPA ASKAR CABUK MCM AKU NI!

BILA ADA MAJLIS TAMAT LATIHAN ASAS KOMANDO SIRI 3 KALAU SUDI BOLEH LA JUMPA.

Anonymous said...

Khalid babi ni masa menang PRU 12 dulu dia terperanjat (sebab boleh menang setelah bertahun tahun mencuba) oleh kerana terlalu happy akal dia terencat. Sekarang dia keliru samada dia PAS atau DAP, kristian atau tak ada agama.

Kau orang bagi tau bila nak kumpul untuk belasah Khalid babi ini & Anon BDN 8807. Babi betul dia orang ni.

Saint Gabriel

(Lahir : Klumpor, sekolah membesar di Kampong Pandan, menetap di Shah Alam lebih 25 tahun, pengundi parlien Pandan).

GAP KEMBALI said...

Komando melayu
Itulah sebenarnya penghargaan rakyat malaysia kpd warga pertahanan baik tentera dan polis.ok bro nanti selesai kita jumpa

Anonymous said...

pemimpin PAS boleh dikatakan 90% bodoh piang...lagi banyak depa cakap lagi nampak baghal..unta padang pasir lagi cerdik dari pak janggoat PAS..

22komando said...

komandomelayu! klu ko jumpa mamat keras kepala tu bagi tau aku mana alamat dia. aku nk jumpa mamat ni jgk.

komandomelayu said...

KALU AKU DAPAT MAMAT TU
AKU NAK BAWAK PI AIR TERJUN SENYAP BAWAK TANAH KAT SG SIA
KAT HUTAN RAUB
PASTU KELUAR MEMANG OTAK DIA 'BERSIH'!!!

22komando said...

mamat ni betul ke cina skot? elok jgk skot. tanam je trus.

Anonymous said...

Khalid Samad...nama yang "hebat" di Shah Alam dan Parlimen. Tegas dengan semangat sumpah setia pada PAS. Banyak lagi "kehebatan" yang ditunjukkan oleh Khalid Samad.

"Kehebatan" Khalid Samad telah kelihatan semasa berada di Syarikat Corro Shield di Bangi sebelum menang kerusi Parlimen Shah Alam. Banyak keputusan beliau yang terpaksa di perbetulkan semula oleh pentadbiran Corro Shield. Pentadbiran Corro Shield tahu apa yang berlaku kesan "kebijaksanaan" beliau.
Jadi, tak heranlah sekarang ni Khalid semakin "hebat" memberikan khidmat dan pandangan yang makin membingungkan!

komandomelayu said...

KALID SAMAD DAH BUKAK COMPANY BARU KOROK SHIT!!

komandomelayu said...

SKOT22

CINA APEK TU OWNER BDN8807 UMUR 57THN BUTA KOMPUTER!
ANON 0925 HRS TU MUNGKIN-
1-BUBUH NO PALSU KAT KETA @ MOTO DIA
2-MEMANG KAKI CURI KERETA
3-KAKI EKOR.HARAM KETA@MOTO TAKDE PUN
4-MEMANG ANAK HARAMJADAH TAKDE TELOR SEBAB TU DIA TIPU DAN TAK BERANI BUBUH NAMA DIA PUN.

Anonymous said...

apa kena mengena kos operasi polis pulak.kalu tak dak demo,tarak lah kos tinggi..
pikiran tahap cipan si lahanat ni..

boooooooo

Anonymous said...

HOI HARAM JADAH! HANG DOK SEBOK PASAI KOS YG DIKELUARKAN OLEH KERAJAAN UNTUK HALANG PERTUBUHAN SETAN HARAM TU APA PASAL. KERANA PUAK2 HANGPA LA KERAJAAN TERPAKSA TANGGUNG. AWAT HANG TAK TANYA ULAMAK AMBABIGA HANG PA TU BANYAK MANA DIA KELUAR WANG UNTUK BUAT BERSIH TU. BODOH PUNYA AHLI PARLIMEN.TANG TU DAH NAMPAK BODOH BANGANG AP NI, MCM MANA NAK PIMPIN NEGARA. HANG JGN DOK BUKA SUARA LG SENANG. NANTI NAMPAK SGT BODOH KAU TU. HANG PI JILAT PUNGKOK AMBABIGA YG HITAM LEGAM TU, NASIB BAIK PUNGKOK DIA JADI PUTIH SEBAB AIR LIUR KAU TU BUSUK MCM AIR JAMBAN.

Anonymous said...

HOI HARAM JADAH! HANG DOK SEBOK PASAI KOS YG DIKELUARKAN OLEH KERAJAAN UNTUK HALANG PERTUBUHAN SETAN HARAM TU APA PASAL. KERANA PUAK2 HANGPA LA KERAJAAN TERPAKSA TANGGUNG. AWAT HANG TAK TANYA ULAMAK AMBABIGA HANG PA TU BANYAK MANA DIA KELUAR WANG UNTUK BUAT BERSIH TU. BODOH PUNYA AHLI PARLIMEN.TANG TU DAH NAMPAK BODOH BANGANG AP NI, MCM MANA NAK PIMPIN NEGARA. HANG JGN DOK BUKA SUARA LG SENANG. NANTI NAMPAK SGT BODOH KAU TU. HANG PI JILAT PUNGKOK AMBABIGA YG HITAM LEGAM TU, NASIB BAIK PUNGKOK DIA JADI PUTIH SEBAB AIR LIUR KAU TU BUSUK MCM AIR JAMBAN.

Anonymous said...

mangkok ni kecik2 tak mau mampus dah besar menyusahkan...tuihhhh..

Anonymous said...

KOMANDO MELAYU

aku ni ANON 2.07PM. bekas tentera gak. geram aku tengok dia orang ni, tak sedar2 bukan senang kita nak menentang komunis.

betulkah mamat tu guna nama apek. naya apek tu. la ni kita pakat ramai2 kita cari sapa mamat yg pekena apek tu. memang benar dia ni penakut, sanggup guna nama apek tu.

aku sokong kau .

hidup ATM

ANACONDA said...

AKU SETUJU GAP...

AKU PUN DAH LAMA NAK PECAHKAN MUKA BABI NI...

KPD ANON 144AM...

JOM OEN BY ONE DGN AKU...

PUKIMAK KAU SUNDAL...

ANACONDA said...

KINGNEK 443 AM...

KAU NI APA HAL LAK MCM DOL PLAK OTAK KAU NI...

KLU KAU TAK SUKA DGN INSAN YG BERNAMA KHAIRY JAMALUDIN ATAU HISHAMUDDIN TUN HUSEIN, KAWASAN PARLIMEN MEREKA JANGANLAH D TUMBANGKAN SIOT...

NANTI MAJORITI UMNO/BN D PARLIMEN UTK BENTUK KERAJAAN DAH SUSAH...

KITA TUMBANGKAN MEREKA MASA PEMILIHAN UMNO...

APA LA AKAL KAU NI...

BACA POLITIK TU BIARLAH TINGGI SIKIT...

MAAFLAH, AKU SOUND KAU NI DEMI UMNO/BN K, BUKAN INDIVIDU...

ANACONDA said...

ANON 852 & 853AM...

KAU DUA EKOR MMG BABI...

MAK BAPAK KORANG BUAT KORANG TAK PAKAI BISMILLAH...

ANACONDA said...

ANON 901AM...

NI LAGI SEORG PUKIMAK TEGAR...

ANACONDA said...

KPD ANON 707PM...

AKU SETUJU GAK DGN KOMEN KAU TU BRO...

SATU LAGI, APA HAL PLAK KAU TULIS SAINT GABRIEL KG PANDAN...

KAU SEKOLAH SITU KE...

AKU PUN BUDAK SAINT GABRIEL TAHUN 85. 86 & 87...

SEKARANG NI AKU DUDUK KAT SHAH ALAM...

BILA BOLEH JUMPA...