Wednesday, July 13, 2011

LAYANAN BURUK : HJ HADI KANTOIKAN PEMBOHONGAN ANWAR !

43 comments:

Anonymous said...

Kalau panjang la umor Pak Anuwar , moga2 ditunjukkan azab didunia ini agar menjadi ikhtibar kepada yg lain.....

Anonymous said...

kalu dah dasar pandikuty mmg mcm 2laa.ble si pandi kuty nie bercakap jew start dah pembohongan dye.cume mangkok² hayun jew yg xpaham² lg.

Anonymous said...

Haji hadi tu bebal, tapi kadang2 dia adil dan jujur.

Anwar zionis melayu, jgn cakap, dia la dajjal melayu.

Anonymous said...

muka pun dah muka penipu, yang ko orang percaya dengan cakap dia tu kenape?

Anonymous said...

nampak sangat anuwar pembohong...terima kasih polis kerana menjaga keamanan malaysia..

Anonymous said...

tengok stail dia cakap pun dah tau tengah kelentong. Tapi ramai sangat orang bodoh dalam dunia ni yang tak boleh nampak.

Anonymous said...

pelakon hebat tp kantoi dengan kawan sekatil hadi,sorang nak bg rakyat marah kepada polis dan kerajaan dan sorang lagi ckp benar yang dpt layan baik bukan buruk sperti kata penderhaka..ni la penderhaka lidah biawak seorang yg dilabel alim tapi sebenarnya syaitan tertopengkan manusia utk memecah belahkan orang melayu islam

Anonymous said...

apasal time aku nak tgk video ni tak dapat plak...........

Anonymous said...

Aku tetap yakin Anwar baik,,, hal2 peribadi apa nak peduli... lebih kurang jer org lalaki ni..

Anonymous said...

Tak pernah aku benci org sebencinya org bernama Anwar Ibrahim, kenapa la sampai ke saat ini org boleh percayakan dia lagi. Dah terminum holy water Ampiga ker pengikut2 dia.
Termasuklah Anon 3.08pm

said said...

mamat ni muka tebal....tak reti malu walau dah tipu berulang kali....sampai anak bini pun jadi penipu.....tak penah aku jumpa keturunan ni....

Anonymous said...

SPEED is No 1 killer ! ... so drive carefully .


.

Anonymous said...

Ya Allah, jika pemimpin bernama ANWAR ini benar2 seorang yang MUNAFIK dan BERPURA2 dlm PERCAKAPAN & TINGKAH LAKU nya...berikan la KAMI semua PETUNJUKMU..AMIN.

Anonymous said...

kalau layanan x baik..lama dah ANWAR tu kena tembak dengan M16.

Karl said...

GAP,

Bab Hadi tu bercakap, kena jaga2 sikit. Kang dia keluar balik fartwa dia "video ni besi, plastik, tak ada telinga, takleh jadi saksi", terkedu kita dibuatnya.

Anonymous said...

Bagus jugak tunda kes dan buat dibulan Ramadhan, hati pun bersih, otak pun clear buat Nuar Jubur ni nak bagi keterangan...Bulan mulia syaitan iblis pun takut tp tak tau pulak kot syaitan iblis Nuar Jubur ni kalis segala kalis...kita tgk..

Anonymous said...

Akibat salah maklumat 2orang Baghal ni bertengkar..

Anuar - Apa pasai hang pi dok cerita betoi pasai layanan baik polis pada hang.

Hj. Hadi - Aku terpaksalah cerita hok betoi, kerana Bohong tu kan tanda2 orang Munafik.

Anuar - Eleh macam le hang tak pernah bohong....tekantoi aku tau..

Hj. Hadi - Pasai apo mu tak nak pakat awal2...(Dalam hati..Silap Beso)

Unknown said...

memang kuat kelentong,putar alam dan macam macam lagi lah.

Anonymous said...

bila la ANWAR ni nk berenti BERPURA2

Mael Hashim said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

anwar rasa dia dah cukup cerdik, dia tak tau org dak rakam ucapan hj hadi terlebih dulu dan simpan, kemudian bila dia cakap hj hadi dilayan cara tak baik maka TV3 pun publish ucapan hj hadi pulak.

tak selamanya kita boleh menipu dan tak semua orang boleh kita tipu, sampai masa org akan tahu juga. Kalau btol anwar org Islam dia patut sedar dan sentiasa ingat bahawa ALLAH MAHA ADIL. Tak perlu tunggu akhirat, atas dunia pun Allah dah tunjukkan. Kpd "penyokong anwar", jgn salahkan TV3, salahkan Allah kerana ini semua perancangan Allah.

Mael Hashim said...

Apa jasa anwar ibrahim pada rakyat ?

http://apajasaanwaribrahim.pen.io/

Anonymous said...

haji hadi ckp bahasa kiasan.. sbb tue time die cakap orang smua gelak.. korang mane nk perasan sbb korang angguk jek ape korang dgr... ade otak x pikir.. bahasa kiasan pon xpaham.. orang kampung bleh la korang tipu...

Anonymous said...

"video tu umpama besi", itu adalah bahasa kiasan yg terbaru yg diperkenalkan oleh hulubalang2 "PENDEKAR KOTE BENGKOK". anon 5:09

Anonymous said...

anon 5:09

samada hang bodoh atau yg gelak tu bodoh, tapi aku tak percaya hj hadi yg bodoh. kalau hang pun bodoh macam nuar aku percaya, sbb org bodoh saja yg percaya anwar tak bodoh.

Anonymous said...

kalu tak bodoh, bukan orang pas/pkr namanya.

Anonymous said...

Ramai org gelak sbb Hj Hadi buat lawak bodoh, lawak bodoh sesuai utk org2 bodoh je.

"ramai orang bodoh gelak bila mendengar lawak bodoh Hj. Hadi", gitu le gamaknye.

goodlistener said...

yg aku benar2 yakin hadi telah buat pengakuan bohong...tengok cara hadi bercakap jujur dan ikhlas tetapi dlm hati tuhan je tahu...aljuburi sentiasa bercakap benar tiada apa yg tidak keluar dari mulut beliau yg tidak benar sebab itu pengikut bodoh, bangang dan segroup dgn geng liwat dan berzina sentiasa menyatakan aljuburi seorg bercakap benar...ITU LAH MANUSIA YG DALAM KUMPULAN PARTI ABMIGA SERAVAN (L/K) SENTIASA PERCAYA KPD FITNAH DAN ALLAH TELAHPUN MENUTUP PINTU HATI MEREKA UTK MELIHAT KEBENARAN....KITA TUNGGU LAKNAT ALLAH UTK ALJUBURI DAN YG PASTI BAGI KUAM BODOH @ DAJAL AKAN MENYATAKAN ITU PERBUATAN ORG UMNO

Anonymous said...

Aku suggest TV3 ulang berita ni banyak kali, memang kelakor si Nuar ni.

Anonymous said...

Fuhhh!!!! Macam ni punya penipu nak jadi PM, cit!!! Benci aku tengok muka Anwar!!! Peliwat bangsa & agama!

Anonymous said...

dulu, orang tua-tua kata bodoh macam lembu...tapi sekarang kita patut kata BODOH MACAM ORANG PAS/PKR....siANU tu memang nampak cerdik sikit sebab puak-puak dio ramai sangat yang teramat sangat bodoh sekali....macam anon 5:09. Kesian mak bapaknya dapat anak bodoh dan sombong macam ni...

Anonymous said...

Lawak bodoh hj adi membuatkan pengikutnya yg bodoh itu gelak besar, lawak bodoh hanya dilakukan oleh org bodoh utk memperbodohkan lagi manusia yg telah sedia bodoh, dan org yg mengatakan itu bukan bodoh adalah manusia yg paling bodoh. tempat bagi orang2 yg bodoh adalah dlm neraka.

Anonymous said...

ni yg dikatakan menipu tak kira tempat dan masa..lain kali kalau nak membohong/menipu berpakatlah dulu ataupun karanglah skrip elok2 baru tak terkontoi! ha ha!

Anonymous said...

Salam saudara2 ku,
Inilah actor Anwar Ibrahim, selagi masih hidup & sihat, Malaysia akan di goyang/goncang sehabis2 nya.

Kulit tebal, asyik ceramah semua orang jahat terhadap dia & tak putus asa nak jadi PM.
Dia lah yg paling baik di atas bumi!!

PM kita D.S.Najib bersusah payah terbang sini sana seperti Tun Dr.Mahathir yg saya sanjungi utk menaikan nama Malaysa & si bangsat/pengkhianat ini adalah
Melayu yg memalukan rakyat Malaysia di mata dunia antarabangsa.
What type of species are you??

May Allah laknat pengkhianat agama/bangsa/negara "Anwar Ibrahim" secepat mungkin sebelum beliau hancurkan Malaysia yg kita sayangi.

Chow Abdullah

belatuk galak said...

Aku rasa dia la dajjal yg nk turun kt muka bumi ni..mata satu tk semestinya matanya yg satu..satu tu mungkin adalah matlamat dia

Anonymous said...

apa yang... dia tak pernah buat mak dia nak masuk liang lahad pun dia boleh tipu beb.....yang lain apa ada hal.....huhuhuhuhu

Anonymous said...

Semoga Anwar ni kena balik tang mana yg dia berbohong.

1. Semoga dia kena jangkita HIV seperti lidahnya sendiri yg mengatakan.

2. Semoga dia betul betul kena racun arsenik seperti lidahnya sendiri yg mengatakan.

3. Semoga dia betul betul sakit tulang belakang seperti lidahnya sendiri yg mengatakan.

amin...

anti hipokrit said...

Ciri-ciri jelas seorang munafikun.

Berbohong menjadi makanannya. Kalau tak berbohong, dia akan kelaparan..

Memfitnah, mereka reka cerita yg tiada..

Ye la..polis zalim sbb bg makan bufet. Patut nye kena makanan hidang siap dgn waitress tuangkan air lagi..

Anonymous said...

DISEBABKAN SOKONGAN DARI SEMUA PIHAK YANG BERHASRAT MENJATUHKAN KERAJAAN YANG BERJAYA MEMERDEKAKAN NEGARA SERTA BERJAYA MENGISI KEMERDEKAAN NEGARA DENGAN PERKEMBANGAN PESAT PEMBANGUNAN, EKONOMI,HUBUNGAN ANTARABANGSA DAN PENERAJU SISTEM EKONOMI ISLAM DUNIA.
MALAH MEMBANGUNKAN MODAL INSAN, MENJANA PELUANG KERJA,MENARIK MINAT PELABOR ASING DAN MENJADI MENTOR PEMBANGUNAN DAN PERKEMBANGAN EKONOMI NEGARA MEMBANGUN TERUTAMA NEGARA-NEGARA DALAM PERTUBUHAN NEGARA ISLAM(OIC).
-maka hamba Allah ini yang mampu mempelbagaikan muka mengikut suasana dan tempat telah digunapakai untuk menidakkan semua perkara yang menaikkan nama pemeritahan negara. Agama Islam dipermainkan, sifat angkuh dan sombong diagungkan, penipuan dan khianat jadi amalan dan lebih malang lagi DEPAN BELAKANG JADI KESUKAAN. Maka perhatikanlah,fikirkanlah dan perangilah PENGKHIANAT AGAMA,BANGSA DAN TANAH AIR KITA INI, agar kehidupan aman sentosa dan bersatu padu tanpa sengketa, ketakutan dan kerisauan yang kita kecapi hari ini dapat diwarisi oleh generasi kita yang akan datang.
-PADA AKU SEMACAM HALAL JE DARAH PENDERHAKA NI.
niknordinp21

Anonymous said...

Kita selalu berdoa moga Allah tunjukkan kebenaran dalam mengenali individu yang ditabal oleh bininya sebagai Anugerah Tuhan nie. Dan sekarang, sedikit demi sedikit Allah dah tunjuk tanda-tandanya kepada kita..tapi kenapa masih ada orang2 yg tak nampak, atau buat2 tak nampak? Banyak sangat ciri2 org munafik ada pada 'anugerah' yg sorang ni.

Rentap said...

Tak habis habis... sabtu ini PKR akan mengadakan perhimpunan di Grand Continental Hotel kata Chee Hua. Si Anuar akan hadir untuk Q&A session, videos dan photos Sabtu lepas akan di pertunjukan. Sodomitas!

ANACONDA said...

KALAU DAH KETURUNAN SUNDAL BELAKANG MATI, MAKA PERANGAI SUNDALNYA TAK AKAN BERUBAH WALAU D MANDIKAN DGN AIR ZAM ZAM SEKALIPUN...

KAU BOLEH MENIPU KETIKA INI NUAR...

NAMUN BILA KAU BERDEPAN DGN MALAIKAT D ALAM KUBUR, D SITULAH KAU AKAN TAHU BERTAPA SIKSANYA BALASAN ALLAH TAALA...

AKU SEKELUARGA DAH LAMA MENDOAKAN AGAR KAU CEPAT MAMPUS...

PUKIMAK KAU ANWAR BIN IBRAHIM...

ANACONDA said...

KALAU HAJI HADI TIDAK BOLEH MENASIHATI SI ANWAR PUKIMAK INI MAKA SI HADI LIMA X PUKIMAK DARI ANWAR...