IKLAN BERBAYAR

Tuesday, August 30, 2011

JOHN R MALLOT JURUCAKAP KEPALA LUTUT.

john r mallot adalah kawan baik anwar aljubs.

dalam artikelnya yang terbaru john r mallot mempertikaikan jumlah pengundi berdaftar di luar negara sepertimana yang telah SPR keluarkan butirannya.

kata john r mallot, terdapat 1 juta rakyat malaysia berada di luar negara tetapi hanya 2500 sahaja yang mendaftar sebagai pengundi.

john r mallot pertikai fakta dan kesahihan SPR.

inilah masalah bila buat research guna kepala lutut.

mengikut laporan SPR, jumlah pengundi baru yang layak mengundi tetapi BELUM MENDAFTAR dianggarkan berjumlah 4 juta orang.

kalau yang 4 juta orang dalam malaysia pun tak mendaftar mengundi, apatahlagi rakyat malaysia yang berada di luar negara.

john r mallot, research kau pakai kepala lutut ke ?

30 comments:

Anonymous said...

.


Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .



.

Senjaliza said...

Kalo nak biarkan kuasa asing menailai prestasi kita rosak binasalah negara kita. sama seperti mereka merosakkan Iraq,pakistan, Afghan dan Libya...

Mereka memang TIDAK boleh dipercayai.

facts said...

jgn byk bising tgk video ni dan buka otak...

jgn nak gadoh sesama sendiri.

GAP hentikan lah pandangan sempit kamu. bahasa kamu sungguh indah sekali.... seolah olah bahasa malaysia ni tak de keindahannya..
http://www.youtube.com/watch?v=aJURNC0e6Ek

AnuWare said...

facts?

apa 'facts' yg ada dlm youtube tu? Facts kepala hotak buku lali ngko!!!!

rakab said...

Apa pasal pulak Malott celaka nih sibuk dengan hal pengundi di Malaysia ??.

Kau jaga jer lah negara kau yang ekonominya dah nak merudum tuh !!.

Ini semua punca dari bapak setan dalam negara yang sanggup menjadi barua kuasa asing !!.

Ular Menyusur Akar said...

Facts tu tak reti baca tajuk. Nak bukak otak apa kalau dia takde otak.

mohamed said...

GAP aku dengar di USA sana hanya lebih kurang 50% sahaja yang keluar mugundi diwaktu pilahan President.

Ini bermana ratus juta rakyaat Amerika tak keluar mengundi.


Mat SAlleh ni tak payah jaga tepi kain orang. Cara amnya bila kita kenang Iraq, Libya, Afhaganistan, mereka ni memang bangsa yang cakap tak serupa bikin.

Bloody hipocrates.

Anonymous said...

bagi je parlemen pilihraya wat kerja..wat la aoa2 patut..

sampai masa pru kita pru apa nak takut

bukannya PR yg printah

kalu bising2 sgt masuk isa abis crita...lantak la '

kasi habiskan kelantan kalau dah geram sgt..cuma kesian kat nik ajis ye

KEDAH MEMANG KEMBALI LAH BN LAH XPAYAH BUAT KIRa2 lg:-). Allah swt bg pinjam je

PENANG TU BG LAH SERAUN LG DAP..DGN UMNO..GRRAKAN MARA SIKIT KEHADAPAN

SELANGOR JE XBOLEH BIAR PAS PKR DAP TERUS ROSAKAN NEGERI NI...KENA KEMBALIKAN PD BN

KALU PAKATAN SIAN NGAN MUKA ANWAR...BG LAH PENANG PKR JAGA PLAK...


NS MB DIA POWER...SO JGN HARAPLAH..MELAKA LAGI PR XBOLEH MASUK ...KENA BOO LAGI

JOHOR JE SUSPEN SIKIT..TP:-):-) SULTAN JOHOR XKAN DUDUK DIAM .ITU JAJAHAN TAKLUK DIA..SELEPAS MELAKA

SERAWAKsabah SELAMAT NO HAL' jgn anwar jual agama lg sudah...anwar ni dah kira PENJENAYAH AGAMA ISLAM BERTOPENG PLURALSME

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
mohamed said...

Kenapa takbir raya kurang tahun ni di TV1? Aku rasa satu kehilangan..

Rais tak perasan ke?

Anonymous said...

bijak..bijak mu GAP

Anonymous said...

betul..anak10..mana pegi lama beraya...

apa ahli politik nak takut..

pm kata pru. jom pru. ..

melantaklah..apa pembngkan nak goreng mee kueh teuw ka ...mee minyk kinzir ke

...kalau dah gatal sgt isi borang pembangkang singpork ...depa mmg kekurangan pembangkang....pagi ke subuh baru kuar result undi...singpork tu anak beranak je jaga..

pr buat keje....bn buat keje masing2 ...kita pun (termasuk pr) bukan suka sgt kalu DAP JADI TIMBALAN PERDANA MENTERI...HIS SERAM PUIKK...BILA2 Masa2 pemimpin pas, pkr buleh masuk isa...

haa habis semua...betul2 komunis chimpeng dibuatnya negara ni...

Anonymous said...

10.53...nanti pok nik kata bising plak..

nik aziz ni pikir politik sempit sgt...cuma parti dia je dia pikir

kita pulak projek sampai ke parti2 pas kita pikirkan...


tu sebab jgn kecek la bab2 international kat dia...dia blank punya...

Anonymous said...

Tidak semua rakyat ambil berat soal undi. ia melata di mana-mana malah lagi maju sesebuah negara maka lagi lengailah rakyat terhadap hak mereka dalam konteks mengundi.

Makanya mengharapkan semua rakyat 'terpaksa' menyertai pengundian politik adalah salah satu sikap cakap tak serupa bikin yang masih melata di negara-negara maju.

Dalam konteks mallot dan kenyataannya. Kita akan hanya bersetuju dengan beliau kalau beliau dapat memberikan contoh negara yang mana 100% warganya berada di luar negara tetapi menggunakan hak berkenaan.

AntiKalut

Anonymous said...

kalau Mallot ini jujur dalam berkarya, cuba berikan hujah kenapa komunisme tertinggal dari arus politik perdana AS?

Anonymous said...

YALAH GAP..

BETOL KATA SI FUCTS TU..

LU SEPATUT NYA MENGGUNAKKAN KEPALA B_TOH INSTEAD OF KEPALA LUTUT...

Anonymous said...

Si Mat Saleh tu backed si Al-Jubs sbb dorang sama2 kaki menjubs. Entah2 si FUCTS tu pon skaki jugak

anakkelate said...

anak10.(a.k.a mangkuk)...
tidak layak orrg supo mu nak kecek pasal waras berkualiti.. sebab otak mu perfikiran sempit sebab mu letakkan politik paling utama dan agama duk number 2 dalam otak hang.. sebab tu mu mikir secara jumud mcm palo lutut nik ajis... semua jadi tidak rational..kalu mu raso biso sangat mu rase gapo perlu buat trehadap SPR..aku nak dengar idea mung...

kalu dah mangkok tetap mangkuk

Anonymous said...

hanya media haprak saja menganggap cakap-cakap orang luar boleh pakai walhal orang luar berkenaan tiada apa sumbangan kepada negara ini kecuali pandangan yang berat sebelah.

Anonymous said...

Mana punya bangang yahudi c John R Mallot nie

Anonymous said...

dalam konteks berpolitik, barat paling tak boleh pakai. depa 'paksa' negara lain pakai sistem yang menguntungkan golongan kapitalis saja. kalau sistem yang tidak menguntungkan golongan berkenaan, tahulah apa yang akan berlaku. tak gitu?

Anonymous said...

johm malaunta ni bt research pakai kepala butuh.nak amik tau lebih2 pasal hal dalaman malaysia apa hal?baik dia pi jaga lobang taik aljub ni.skit ari paria aljub ni dah nak belayar dah ke bamboo river...

pejuang hamas...

Jalut said...

Tak payah pilihanrayalah,bagi je kat anak 10 jawatan PM tu.

SAMADLELONG said...

ANAK HARAM JADAH BOBO BIN BANGANG.KALU CUKUP UMUR PUN KALU TAK MENDAFTAR SEBAGAI PENGUNDI TAK JADI PUNGUNDI. BODO MACAM ANAK HARAM JADAH

Anonymous said...

buat apa laaa.. korang dengo cakap cakap om puteh .. berak tak cuci tuu ...????

yang suke dengo pon si anak 10 tu je....

yg lain ...jom kita buat buat amal... bio bertambah ... siapkan tugasan hidup .. biar cemerlang di akhirat ...
tak sokong pas pon tak apa ... kita bole cari pahala sendiri tanpa pangkah parti tu .....

Anonymous said...

jalut 145,

kalau anak 10 jd pm aku angkat senjata perang dlm blog ni.aku rasa genjatan senjata dah abis kot sbb kita raya sebulan tapi politik ni setiap saat akan berubah.

pejuang hamas...

Anonymous said...

teruk betui budak budak bagi komen kat blog ni... mcm takde sekolah... fikiran cetek. tak leh fikir ke disebalik kata kata 'facts' tu...

hmmmm... produk amengok yang gagal spm kot semuanya ni...

kesian kesian

Anonymous said...

John Mallot adalah rakan sepeliwatan al Jub ...

Lu orang ingat semua mat saleh tu cerdik ke???

Lu orang je suka panggil mat saleh tuan

Dulu gua pernah caci satu mat saleh peace corp, merah padam muka dia !!!!

Anonymous said...

Hari raya orang Islam makan lemang dengan rendang daging lembu

anak sepuloh makan lemang cecah rendang daging B.A.B.I.

Anonymous said...

Kapir Amerika kalau ada anjing terjatuh dalam longkang, terjerit jerit minta tolong selamatkan anjing

Tapi kapir Amerika kalau tengok orang Islam di Afghanistan dan Iraq terus nak bunuh sebab pada depa nyawa binatang lebih berharga daripada nyawa orang Islam

sebab itu ank 10 leih rela jadi binatang daripada jadi orang Islam ...

Kepala binatangnya adalah Mat sabu ...