Wednesday, August 31, 2011

HAAA.. TUNGGU APA LAGI ?!

anwar aljubs kata populariti najib merosot .
itu tanda pengundi beralih kepada pakatan.

PERRGGHH !!

kalau kamu dah konpiden sangat pakatan boleh retain selangor dan takluk putrajaya....

dengan segala hormatnya gerakan anti pkr dan seluruh rakan blogers pro umno desak khalid ibrahim untuk bubarkan segera DUN selangor !

ayuh kita rentap pada pilihanraya negeri !
ayuh ini masanya anwar !
kamu buktikan kebenaran kata-kata kamu !

ahhh... blogers sudah tak tahan menanggung rindu.
bilakan tiba masanya kita beradu.
ayuh bubarkan segera DUN mu.
kita lihat pada realiti siapa yang rakyat pangkah di hari pemilu !

AYUH ANWAR !
AYUH PAKATAN SELANGOR !
APA TUNGGU LAGI !

111 comments:

Anonymous said...

Tunggu mau sapu lagi apa yg patut sampai BERSIH!

Anonymous said...

Salam tuan GAP.

Nanti ada survey keluar ikut The Star dgn Bernama. Jamin pak sheikh tarik handbreak.

Jack Dozer

akubekaspkr said...

Nek tergelak baca statement bodoh Anwar.
Anwar akan bercakap apa saja, dia dah sasau dan meroyan.
Perjalanan dia ke Sg Buluh dah dekat.

Anonymous said...

dulu muka depan harakah kata "pengundi permatang pauh tempah bilik neraka".

apakah pada kali ini parti isler akan menurut jejak pengundi permatang pauh?

Anonymous said...

ye saya salah seorg pengundi di selangor mmg dah lama tak sabar tunggu PRU13... we'll see la nuar... kau blh la ckp bersembur mcm tu sb apa kau peduli lepas ni hidup mati kau dlm sg buloh tu... we'll see... it is not abt najib merudum ke apa ke. takde kaitan, yg penting RAKYAT DAH TAHU TEMBELANG KAMU LA NUAR...

SOKONG KAMU = SOKONG HOMOSEXUAL & PLURALISME
SOKONG PAS DAYUS = SOKONG MURTAD & KOMUNIS
SOKONG DAP = SOKONG CHAUVINIST MELAUN

betul ckp GAP... jika kau anak jantan la nuar kau susurh semua negeri pakatan bubar DUN la kita tgk apa kata rakyat! ke kau simpan telur kau kat anak2 ikan kau nuar? tak sedar diri punya org tua... EHSAN BALIK RAYA TAK NUAR?

Anonymous said...

Memangpun populariti PR naik tetapi ia bukan ada kiatan dengan PKR. rating PKR pada masa ini bukanlah rahsia dan memadai kalau disebut sebagai: TST.

Populariti PR naik bukan juga kerana kehebatan pentadbiran PR yang kebelakangan bergelut dengan masalah tuntutan bil rawatan perubatan di PBAPP.

Sedar atau tidak, populariti PR naik adalah disebabkan faktor Pas. apabila pas dilihat tergelincir dari prinsip perjuangan asal dalam banyak isu di Selangor, ia dilihat memberikan harapan politik baru pada PR.

Namun harapan berkenaan tidak semestinya benar kerana ia selain tidak melata, hanya membabitkan para penyokong jumud Dap -- minoriti saja. yang popular adalah Dap tetapi Pas dan PKR hanya berkongsi kegembiraan berkenaan hinggalah ke satu masa.

Pelayar Blog Politik

Anonymous said...

59percent to kira bagus la maknanya bn akan menang, thn 2008 bn hanya dpt undi popular 50.4 percent je so sebenarnya PR yg bny telah kehilangan sokongan rakyat terutama dr kaum india dan melayu org cina masih lg menjadi penyokong kuat PR.

Anonymous said...

anon 143 ... bukan itu aje ... penerangan pas suruh dr rosli , ahli parlimen rawang tutup mulut jangan cakap apa apa ... fasal lynas tu .... ((( senyap laa dr rosli tu .. tak cakap ape pe ...))) tapi si haramkah tu dok gendang kutuk sana sini .. kata kerajaan tak betul sana sini .... sampai yb dr rosli tak tahan mata dan telinga .. las las p mengaku kat tv ....apa yg betul ...


di situ kita nampak yg haramkah tu memang suka reka cipta cerita ... suka cakap bohong ... wartawan dia sume kaki penipu ....takde etika kerja yang baik ...
terus terbukti tanpa sengaja .. sikap dorang tu yg sebenarnya .. tuhan tunjuk aib ..
yang dalam waktu yg sama dok kutuk kata utusan malaysia ... boikot utusan ...

yg sebenarnya... tuhan nak bagi tau kita ...apa sebenarnya ...perkara yang sepatutnya biarlah rahsia ...

Anonymous said...

dalam keadaan sekarang kelebihan 1% sudah dikira signifikan. ia memberikan wake up call kepada PKR tetapi bukan kepada Dap.

*lagipun yang nak jadi PM bukanlah Dap tetapi PKR.

Anonymous said...

biasa lar anwar tu... bapak perception... tipu jangan tak tipu anwar oi...

Anonymous said...

rating PR mmg NAIK pun... tapi bukan naik part yang elok2... rating naik sb byknya YANG BURUK DARI YG BAIK... tu pun kire rating naik gak tu... anwar mana nk ngaku rating naik tu sebenarnya part rating buruk... dia pun tak akan nk ckp rating najib yg turun tu turun dari segi turunnya yg buruk2... NAJIB TU MANUSIA BUKAN MAKSUM PUN TAPI LEBIH BAIK LA NAJIB DR ANWAR SEKURANGNYA DIA TAK DUA ALAM!

Anonymous said...

HAHAHAHAHAHAHA

Anwar bangsat lagi celaka ni mabuk rendang dgn lemang ke?

awat bebal sgt statement tu?

Pakatan rakyat Makin dpt sokongan? sebab apa? sebab Anwar pandai meliwat dan menghentam china doll dengan sopan santun ke?

HAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

apala si jubur ni dok melalut.jantan sial ni cakap pakai nafsu.nafsu nak jadi pm takkan kesampaian.aku malas nk maki hamun barua ni sbb paria ni dah dok pack kain baju nak pi holiday kat bamboo resort.ko bt la election kat bamboo resort.ramai nak taji ko kat dalam tu.aku harap election dijalankan secepat mungkin kerna aku nak lihat org takbur ni jadi sasau sbb kalah dlm ge13 nanti...

pejuang hamas...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=ANMbUm7OC0k


Dulu GAPS suruh orang boikot? Hahahahhahahahaha.

Anonymous said...

Aku tak taulah apa jenis spesisnya maksunia yang bernama anwar ibrahim ni. Sungguh malang ibu yang telah melahirkannya.
Terus terusantyak ada maruah dan harga diri.
Sama jugak dengan keluarganya.
maknusia jahannam.

Anonymous said...

Ni aku harap anwaar ada baca komen komen tentang dia ni.
Atau kroninya baca atau sedara sedara nya baca..sampaikan lah kat laknat tu apa kita punya ingat kat dia.
Betul betul laknat punya maknusia.

Anonymous said...

SETTLE kan dulu kes dengan Saiful tu..

Anonymous said...

Semangat aku kali ni nak numbangkan pkr dan pas sama mcm tahun 98 dulu...

Dulu semangat thn 98 cukup berkobar2 nak numbangkan UMNO...

Almaklum la masa tu terfana dgn anwar, ingatkan anwar malaikat... Hehe..

Ropa2nya syaitan konek... Ekeekek

Skrg semangat yg sama berkobar2 mau tumbangkan pkr dan pas...

Alhamdulillah dan terima kasih pada blogger semua yg menolong menyingkap kebenaran dan pekong anwar...

Slamat hari kemerdekaan yg ke 54thn..

Anonymous said...

Porah Anwar! Tempat saya semua tolak PKR.

Anwar selamat berihat diSungai Buluh resort

Kpd seluruh rakyat MalaysiA YG INGINKAN kedamaian dan keamanan saya ucapkan SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI semoga berbahagia dihariraya ini.

Anonymous said...

Porahhhh Anwar Ibrahim. Tempat saya semua tolak PKR.

Anwar Ibrahim slmt berihat di Sg Buluh Resort.

Kpd seluruh rakyat Malaysia yg cintakan keamanan dn kesejahteraan saya ucapkan SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI semoga bergembira di hariraya tahun ini.

kuang kuang kuang said...

apasal xkelasss lg anu punya MENIPU...sian...

kadang2 aku kesian tgk dia ni: sampai dua kali kena ...pergi mahkamah lagi....aduhhh aku lagi..

tp aku cukup tertarik dgn cara beliau keluar masalah...kreatif jugak..tgk kes liwat dia kena dia war2 yakin palsu 16 sep..(cukup tinggi yg setara dgn liwat) ...

tp yg berpusing jadi sinis ialah bila 16 sep kantoi..JADI MALU TAHAP GABAN TU... SO PERHATIKAN DIA PUN MANUSIA BIASA...ERRRR WE FOCUS ON THE BUDGET...ERR U WANT THAT TO HAPPEN??..BUT NOW WE R FOCUS ON THE BUDGET...(pdhal pklah jaga tu..selemah2 insan jadi PM..Apsal xjadi???)

hari ni merdeka 16sep menjelang lagi jadi hari 1MALAYSIA PLAK....

GAPPPP CABAR!!!. ANWAR BUBUR DUN SELANGOR PADA 16 SEP NI..'

PASAL ''BETULLLLL'' RAKYAT NAK PANGKAH PAKATAN...GOOOOO. YES yes yes ...(i lov u gap)


.

Anonymous said...

jap!!

siapa yg kata tu? Anwar Ibrahim ke??

hahaha.. sebutir perkataan pun aku tak percaya kata2 si pembohong tu!

Anonymous said...

bukan di selangor tapi saya diperak pun tak sabor nak tunggu pru13 nak tengok fuckatan haram jadah tumbang...

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA PAS


.

Ular Menyusur Akar said...

Yeah, terima kasih Insider membuai nuar dalam mimpi. Itu sebenarnya rahsia mengalahkan nuar.

Nuar amat berbeza dengan LKS yang sentiasa mengunakan strateji kalah dan sempati. Strateji ini mengena semasa PRK di Sabah dahulu.

Asalnya, cina dan pembangkang tak berniat nak jadi pemerintah. Mereka tak mahu kerajaan terlalu kuat aje. Bila kerajaan lemah cina pulak menyokong kerajaan. Mereka nak berniaga dengan selamat. Mereka tahu macam mana nak rebut kekayaan dari kelemahan pegawai pegawai kerajaan pada masa itu.

Gila babi PR nak jadi pemerintah hanya sejak nuar bercita cita nak jadi PM dan nik ajis nak jadi menteri.

Orang cina mengambil kesempatan dari kemaruk dan kebodohan pemimpin pemimpin melayu itu. Jumlah yang bodoh itu pulak bertambah ramai. Sampai dah nak masuk lubang Sungai Buluh pun nuar masih di lamun mimpi.

Anonymous said...

anjing fuckatan ada disini balun sekor anjing nie.....sial

Anonymous said...

hakikatnya sekarang walaupun apa pun pemimpin PR ucapkan, hampir semua rakyat Malaysia yg boleh berfikir dgn sempurna tidak akan percaya dan ambil peduli lagi, kerana semuanya BOHONG belaka, tiada apa yg tidak BOHONG melainkan SEMUA BOHONG BELAKA.

Malah jiran2 saya yg dulunya penyokong tegar PKR dan PAS yg siap pasang bendera parti kat rumah telah paling tadah dan tak sabar2 menunggu PRU13 utk mengajar PKR dan PAS. Mungkin Anwar masih dialam mimpinya "16 Sept" ni nak ke Putrajaya, tapi yg PASTInya dia dlm persiapan menuju ke Sg Buloh.

Anak Jati Selangor said...

Persilakan AlJuburi..Anak Watan Selangor akan pastikan maruah Selangor tidak tercalar sekali lagi..Sudah banyak fitnah ko tabur di negara ini, kubur dah kata mari, bila ko nak tobat wahai AlJuburi..

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH


.

Anonymous said...

Selangor negeri bermaruah..peliwat dan pemfitnah tiada tempat di Selangor.. all PR Get...Out Ptuih!!!

Anonymous said...

jangan dilayan anak setan10... biar dia meroyan kat sini seorang...

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Anak sepuluh, Butuh Hang, pengkhianat bangsa, babi betul Ko!!

Anonymous said...

Anak sepuluh, ko tau tak aku tak pernah marah pada PAS seteruk sekarang ni, celaka ko, jgn cuba nak jual minyak senyoyong kat sini..celaka betul puak hipokrit mcm ko ni..sebelum ko cuba nak jual negara ni, elok ko sedar bahawa talkin utk puak mcm ko telah mula dibacakan...

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Kacang-kacang hijau inilah yg akan mengkuburkan PR pada PRU13..Jgn sombong a10..tunggu PRU13 nanti

Anonymous said...

PR dan banyak membodohkan org melayu, org melayu kuat bersabar, tp bila sampai satu peringkat dah melampau, sabar pun hilang, timbullah AMOK!! Ko belajo sejarah tak a10??

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Keep dreaming a10, woi..kat ADUN serawak berapa banyak PAS + PKR menang? Sebabkan ko, kafir harbi DAP tambah kerusi, ko nak jual negara ke??

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Khalid Ibrahim naik, kerana mandat rakyat. PM Najib naik tanpa mandat, walaupun satu undi..! Jadi, sila bubar parlimen dulu, baru gentlement! Jgn duduk Seri Perdana tanpa mandat!!!



..''''''''''

KE PIII. KKKEYYY ARRR an dia ....sian dia...jgn takut lah Selangor kubu teeakhir ppiiii keeyyy rrrrrrrr

jika tak betul2 kubu teeakhir piii. keyyy rrr akan jadi kuburrrr terakhir ..SELAMATKAN SELANGORKKU




.

Anonymous said...

Puak PR penjajah minda melayu, dgn bersenjatakan Shurga neraka, ISLAM dijual dgn harga yg amat murah, berlagak alim..woi taubatlah!! Ko lah penjajah celaka sebenarnya

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Aku sampai mati takkan sokong DAP dan puak2 yg bersekongkol dgnya! PAS kena pikir2kan..

Anonymous said...

janganlah terpedaya dgn 'anaksepuluh' ni, dia menggunakan tektik berhujah yg sama dgn "Ketua Penipu"nya dari PKR dan PAS. Apa yg ditulisnya hanyalah luahan dari rasa kekesalan dan utk menutup kekecewaan yg tidak terhingga krn parti2 sanjungannya telah terang2 ditolak majoriti rakyat hasil dari kebebalan, kebodohan, kebangangan pemimpin2 parti sanjungannya sendiri.

"anaksepuluh" hanya cuba melakukan reverse saikologi supaya org lain sakit hati dgn tulisannya, krn itu sajalah senjata yg tinggal padanya, samalah dgn Anwar Ibrahim, Hj Hadi dan Mat Sabu sekarang ni. jadi jgn terpedaya dgnnya, biarkanlah dia meroyan sorang2 sampai dia sendiri termuntah dgn tulisannya sendiri.

Anonymous said...

Ko mengigau a10..woi..kat Sabah tu berapa banyak PKR + PAS menang kerusi?? Ko ingat anak Sabah bodoh sangat ke?? Habis yg teraju Sabah sekarang sape..bukan ke anak Sabah dalam UMNO. Habis PR tu bukan parti semenanjung ke??

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Kalah pun ko a10, puas hati aku

Anonymous said...

anak setan10 dah meroyan jgn dilayan....

Anonymous said...

yeeehhhh.

apsal tentera piiii geeee rrrrr ni cemas sgt ni....relaxxxx

jika duit xmasyukkk boleh keje ngan gap plak...

tolong cari berita dalaman ... lumayan gak...

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Jgn ubah topik a10..pi bilik ayaq, basuh buntut hang tu, dah busuk lama sgt duduk!

Anonymous said...

janganlah terpedaya dgn 'anaksepuluh' ni, dia menggunakan tektik berhujah yg sama dgn "Ketua Penipu"nya dari PKR dan PAS. Apa yg ditulisnya hanyalah luahan dari rasa kekesalan dan utk menutup kekecewaan yg tidak terhingga krn parti2 sanjungannya telah terang2 ditolak majoriti rakyat hasil dari kebebalan, kebodohan, kebangangan pemimpin2 parti sanjungannya sendiri.

"anaksepuluh" hanya cuba melakukan reverse saikologi supaya org lain sakit hati dgn tulisannya, krn itu sajalah senjata yg tinggal padanya, samalah dgn Anwar Ibrahim, Hj Hadi dan Mat Sabu sekarang ni. jadi jgn terpedaya dgnnya, biarkanlah dia meroyan sorang2 sampai dia sendiri termuntah dgn tulisannya sendiri.

Anonymous said...

betul tu aku benci sgt puak2 pembangkang ni haram jadah sungguh. aku nak tgk anwar jobor masuk penjara mat sabun masuk isa....padan muka.puak2 pakatan ni semua tak boleh pakai.

Anonymous said...

anak 10 ko ni betoi2 barua DAP,ko ni dh tentu kena bayaq mcm mat sabu,ko ni tentu dh sewel
ko ni tentu dh Allah dh bg ko sewel
ko ni dh tentu bodoh
ko ni dh tentu bangang
ko ni dh tentu gila meroyan
ko ni dh tenti gila babi
aku ni buknnya org umno tetap bekas penyokong pas yg kuat sebelum ni,tetalp Allah dh bg hidayah kat aku utk nampak yg pas ni dh sesat,tu sb aku n keluarg2 ku keluar dr pas

Anonymous said...

Mmg ada kebenaran juga rating anwar meningkat skett ....

Lebih2 lg semenjak video blue konek bengkok anwar keluar..

Mat2 gay dan pondan2 tua tak habis2 vote anwar dlm FB...

Hehehehe.... Temasuk anakjakun10 tiap2 hari meroyan konek bengkok anwar..

Ciannnn bebb....

Anonymous said...

9.19...akai mu powerrrrr

DAP MMG PLAN...NAK TAMABAH KRUSI!!!

siap PREPARE KRUSI MELAYU LAGI

NAK HARAP PKKEYYYRRRR DAN PAS PIS PUS...
HANCUHKK UNDI MELAYU
DAP=12
pkrr=3
pus =0.0

PARTI MELAYU XBULEH HARAPPP. HAMPEHHH

DAP KONSISTEN UNDI CORE DIA!!
JAGA SUNGGUH CAUVINIS DIA..
NAK ENHANCE UNDI MELAYU PLAK
MAJULAH DAP

YG BENGAP...KEHILANGAN BERJUTA2 LEMEN UNDI MELAYU...PAS PIS PUS...DAN PPPPGGGEEEERRRRR

COMMON JUAI2 Lagi...bank negara..zoo negara..hutan simpanan ..manyak hhooo buleh juaiii

anakkelate said...

woi anak10(a.k.a mangkok)
mu ni bengong xabis abis.. anak setan dah buat reverse phycology.. parti dia dah kalah.. xsabar aku nak tengok setan ni meroyan... kelantan pun akan bertukar wajah dengan warna biru.. anak anak perantau macam aku dah bosan dengan pas yang memerintah.. mereka lebihkan politik dari agama..

Anonymous said...

Anon 9:57, Allah dah bgtau dlm Koran, jgn jadikan Kafir Harbi sebagai teman rapat. PAS dan PKR bukan setakat teman rapat, teman berasmara dana lagi. Inilah petualang negara sebenarnya!!

Anonymous said...

Anon 9:57, knp aku panggil DAP kafir harbi? Sebab dah nyata kebencian dia terhadap agama suci ku. Karpal kata langkah mayat dia kalau nak declare Malaysia negara ISLAM. Ptuih..karpal

Anonymous said...

DAP adalah Parti kafir, PAS sokong DAP, jadi PAS = DAP, fikir2kan..

Anonymous said...

pandai kamu GAP.tgh nama2 hantu pukimak ko masih dlm daftar kamu suh bubar,mmg pukimak ko gap.berapa ramai rakyat idon ko dah daftar menundi.tunggu kami tengah bersihkan nama2 pukimak ko dlm daftar,ko igt kami bodoh....ko dah bagi ic kat indon ..ko ingt kami bodoh dan jahat mcm kamu ko.ko mmg pukimak lah GAP

Anonymous said...

Anakkelate,

Kalu mu betul2 anak kelate, syabas pada mu..teruskan perjuangan utk hapuskan kepalsuan..inilah perjuangan nabi sebenarnya..menghapuskan kepalsuan. Allahu Akbar!!

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA BARUA


.

Anonymous said...

Aku tgk anak10 gaya dia tulih mcm hisam bapok (tuka tiup) jekk. Puak2 bapok ni mmg terkenal dgn kesetiaan tak berbelah bahagi. tulis surat boleh habis satu test pad. Tak penah jemu puak2 ni la. Sapa duk asrama cukup kenai la perangai puak2 bapok ni.

Anonymous said...

Ini apahal anon 10:11, lagi sorang pulak dah giler ke!! Woi..pi basuh muka lah..

rakab said...

Rating bulanan turun naik itu perkara biasa.

Itu cuma tinjauan dari satu badan saja berdasarkan pilihan responden secara rawak.

Persepst rakyat berubah mengikut isu dan perkembangan semasa.

Populariti Najib dilapurkan turun sedikit semasa isu Bersih 2.0.

Bagaimana dengan rating Anwar ketika memilih memberi keterangan dari kandang tertuduh yang tidak perlu bersumpah dan disoalbalas ??.

Bagaimana kah rating PAS semasa isu murtad ??.

Bagaimana pula rating Mat Sabu dan PAS dalamisu komunis sebagai hero kemerdekaan ??.

Merdeka Centre tak mahu buat tinjauan kah ??.

Anonymous said...

Anon 10:11, jaga sikit mulut ko..org asal indon yg dah jadi warganegara Malaysia melalui proses yg sah layak mengundi tau, mulut ko nak kena cili ke??

Anonymous said...

Anon 10:11, buktikan..buktikan. kalau tak ko memang keturunan putar alam, penipu besar!

Anonymous said...

anon 10:11 kata daftar masih kotor lagi, tak bersih ye? dlm kotor2 tu lah PR dapat 5 buah negeri. tak takut ke kalau bersih 100% tak de langsung kesilapan, PR akan kalah nanti di 5 buah negeri tu?

Anonymous said...

Setau aku, petugas Pilihanraya/penjaga peti undi banyak dari kalangan cikgu2 yg pro PR, hai..tak bersih lg ke??

Anonymous said...

Org Melayu sedarlah.. DAP sanggup buat apa saje utk tipu org melayu, termasuk yg terkini ikut pergi Takbir Raya dari rumah ke rumah sampai pukul 12 tgh mlm..ptuih..celako mu DAP!

Anonymous said...

Sedarlah org2 melayu, DAP adalah parti Kafir yg telah nyata membenci ISLAM!

Anonymous said...

Undi org2 melayu pd PRU13 adalah undi Jihad, undi menentang kepalsuan dan kebodohan, serta penjajahan minda yg menjaja shurga neraka..menjual ISLAM dengan harga yg amat murah. Allahu Akbar!!

Anonymous said...

Jangan biarkan pemikiran kita dijajah oleh pemikiran jumud, palsu dan penuh pembohongan. Damage is done..jgn terpedaya dgn ubah taktik PR!!

Anonymous said...

Sampai kemati, aku tak sokong DAP!!!!

Anonymous said...

Aku kesian org2 yang meninggal dunia dlm keadaan redha dan bersekongkol dgn parti dan org2 yg dah nyata benci dan menipu ISLAM.
Fikir2kanlah..

Anonymous said...

ANUAR NIE DAH GILA AGAKNYA.DALAM SENTIMEN UMAT MELAYU MELUAP-LUAP NAK HUMBAN PARTI DIA DALAM LONGKANG DAN LOBANG JAMBAN MASIH BERANI DIA KATA MASIH MENDAPAT SOKONGAN.MEMANG DAH GILA KAKI JUBUR NIH

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
rakab said...

Anak sepuluh semakin jauh menyeleweng !!!.

Bertaubatlah Pak Teh oooooiii...!!

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
rakab said...

Anak sepuluh girang sangaaaat..... !!
.
Banyak dapat duit raya nooooo..... !

Ketawa...ketawa jugak..
Baik-baik tertelan gigi palsuu..!!

Kah!kah!kah!

anaksepuluh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

komen anak 10 tak best la..lawak syok sendiri.

Anonymous said...

anak sepuluh memang x pandai pun,yg dia pandai buat anak je le,jgn maree anak 10 ,ni lawak raya ke2 hehehehe

Anonymous said...

A10,
Betui ka hang ni orang PAS? cara hang hentam UMNO ni lebih mirip kepada seorang TALI BARUT UMNO tujuan nak uji kekuatan minda penyokong UMNO. Hang pun sebenarnya nak tengok KPI sokongan UMNO kut. Design hang kurang sikit, jadi hang kena study sikit lagi, kalau betul hang nak hebat sebagai underground UMNO

Psychologist

Anonymous said...

Kesian anak babi sepuloh..tekial2 kesorangan...Mana bapak babi kamu?

Anonymous said...

bila masa pulak khalid ada mandat?
bila masa pulak pengundi selangor angkat dia jadi MB? kankah yang angkat dia jadi MB adalah Dap dan Pas? kalau harapkan undi buat PKR mana cukup beb.

Anonymous said...

siapalah PKR mahu dibandingkan dengan UMNO. macam langit dan bumi, Yoep.

kat selangor berapa sangat kerusi PKR jika dibandingkan dengan UMNO?

kat penang berapa sangat kerusi PKR jika dibandingkan dengan UMNO.

kat perak, kat kelantan kerusi PKR hanya token saja kalau dibandingkan dengan UMNO.

ini menunjukkan PKR tidak berpijak di bumi yang nyata. PKR masih lagi berada dalam sindrom 916, kah kah kah

Anonymous said...

dalam politik semua berkemungkinan. makanya kalau ditakdirkan PKR dijatuh talak oleh Dap dan Pas, apa kesudahannya? gila talak?

kah kah kah

Anonymous said...

PKR bukannya tidak bagus tetapi dek kerana baggage yang dibawa terlalu berat maka beratlah tugasan yang dipikul.

Kalau dulu Dap dan Pas sanggup tolong pikul sebahagian baggage tersebut tetapi soalnya berapa lama mereka sanggup berbuat demikian?

Sementelahan baggage Dap dan Pas turut membesar dan memberat, apakah Pas dan Dap mampu pikul dua baggage dalam satu masa?

masalah, masalah,

Anonymous said...

GAP KEMBALI LAKNATULLAH,

kau boleh tak didik sikit pencacai pencacai dan juak juak amngok kamu ni supaya berbahas dgn rasional dan berbahasa yang sopan...

kamu dah tentu geng tak sekolah... artikel merapuh dan bodoh bodoh...

kesian tol juak juak amengok nie

Anonymous said...

anon 3:23,

ada pencacai Pas tak pergi sekolah tetapi itu bukan alasan untuk perkecil-kecilkan mereka. mereka manusia jugak.

apapun komen kamu itu juga menampakkan yang kamu juga 2x5...tak pergi sekolah juga tuh!!!

Anonymous said...

Kami rakyat malaysia akan bangkit menyingkirkan pkr....kini kami rakyat dah x mau kat pakatan rakyat...nantikanlah kebangkitan rakyat dlm pru13

zat said...

apasal lak PR kena bubar DUN...BN la bubar dulu...ada berani? tunggu apa lagi..

Anonymous said...

hari raya makan macam2 rendang ketupat..KuRANG ZAT LAGI ke ISK ISK ISK...


aku setuju betui anon atas....

pkr sedang meniti hari2 terakhir... serabai. otak ...memikirkannya....

korang ingat tak masa bn nak serah memorendum kat kera selangor...depa kengkang ramai2 kat pintu gate...


>depa ingat apa piliharaya ka...nak halang org pi undi ka...

aku rasa yg comporm leh nang dr hassan insAllah ...dia pakai calon bebas pun pkr atau bn belum tentu menang


oleh kerana dah serabai sgt kerajaaan pertama dan terakhir PKR....psywar2 pkr kelamkabut...ngaku org pas la...ngaku ada anak20 la....kwn aku pas ramai...depa lain...

GAP LEPAS ANU BACA ARTIKEL KO NI...ESOK DIA KATA RATING NAJIB NAIK BALIK.....TAKUT SIUT.. KERAJAAN PKR PERTAMA DAN TRAKHIR..MENITI HARI2 Terakhirrrrer....
.

rakab said...

Zat,

BN dah banyak kali bubarkan Dun dan parlimen.

PKR jer yang belum pernah...

Sebab itu kami cabar!!

Ada berani ka...??1!1

Apa ??...takut???!!

Dah agak dah....

mahujawapan said...

1. sapa sokong murtad ? parti mana? 2. sapa sokong kalimah allah digunakan puak kristian bagi memudahkan kerja memurtadkan umat melayu? parti mana? sapa sokong alkitab dlm bahasa melayu ? parti mana? 4.sapa pendokong fahaman plural /liberal ? parti mana? sapa yang hanya anggup saja bila bos besar memberi arahan ? parti mana? sapa yang mengankat komunis yang tidak percaya tuhan sebagai pejuang kemerdekaan ? parti mana? tolong jawab soalan saya kepada sesiapa yang membaca tulisan saya , sapa yang nak hapuskan hak hak melayu ? parti mana ? tolong jawab soalan saya dgn iklas jgn spin'

Anonymous said...

Yang Naik bukan rating PKR

Yang naik adalah batang Nuar

Anonymous said...

Pengumuman

Jangan beli lemang anak 10

Dia guna air kencing anak dia untuk buat lemang

Sebab tu lemang anak 10 semuanya basi !!

zat said...

rakab

byk kali? bila? yg 4 tahun sekali tu? kalu mcm tu kau org pun tunggu la..SPR pun suruh tunggu...senarai dia tk siap lg..

yg takut sebenarnye si Najib.. Mahyuddin & geng dok tunggu..

Anonymous said...

buat semak jer anak babi sepluh ni.... khalid gagap boneka tu pun ko nak banggakan.... ptuiii.... ko ikut jer la khalid gagap nanti masuk gereja ....

Anonymous said...

MEMANG POPULARITI DS NAJIB MEROSOT.

ISTERINYA SALAH SATU PENYEBAB.

ELOKLAH DATIN SERI TAK TERLALU MENONJOL2, JAGA BAKAT CUKUP LAR.

URUSAN PENTADBIRAN NEGARA SERAHLAH PADA DS NAJIB.

BUKAN SAHAJA PEMBANGKANG, ORANG2 UMNO PUN MELUAT DENGAN BODY LANGUAGE DSR YANG NAMPAK EGONYA.
INSAFLAH!

Anonymous said...

jgn gelak besar sgtla nuar... ingat pesan org tua... jgn ketawa or gembira sampai hilang ingatan, nanti yg dapatnya duka, menangis x sudah... selalunya mcm tu la.

umur dh senja tu bwk2 la berubah dan bertaubat nuar. org skrg ni nk mati tak perlu sakit teruk2... tu Allah bg masa waktu kecederaan la tu kalau dh sampai umor 60 thn. so beringat2lah sikit. jgn sampai dh nyanyuk... dah nyanyuk makna taubat pun dah tak tau dah masa tu.

Jalut said...

Poulariti Najib je yang merosot,populariti Muhyiddin pulak yang melambung,bukan Anuwar,bongok!