Wednesday, August 31, 2011

PKR SHAH ALAM BERPECAH, PAS KOTA RAJA BERANTAKAN !

foto di atas adalah barisan exco pakatan selangor dalam sesi bergambar sempena hari raya.

mana pergi hilangnya 2 lagi exco ?
hasan ali takde ?
rodziah ismail pun takde ?

kalau nak ulas pasal hasan ali mungkin ramai dah tahu akan konflik jiwa raganya tatkala berdepan dengan penyangak dalam exco kerajaan negeri.

jadi apa pula halnya dengan rodziah ismail, adun batu 3 di parlimen shah alam ?

kalau nak ikutkan publisiti dan glamer, inilah masanya exco rodziah mengambil peluang untuk menonjolkan keterampilan diri .

kalau korang nak tahu, rodziah memang tak ngam dengan sorang lagi exco kerajaan selangor iaitu yakop sapari.

rodziah adun batu 3.
yakop sapari adun kota anggerik.
ahli parlimennya (shah alam) pula kalid gereja.

dalam pertembungan pemilihan pkr, rodziah telah mencabar yakop sapari untuk merebut kerusi ketua bahagian pkr shah alam.

rodziah kalah dan  malu besar.

pasal dendam dua kumpulan rodziah dan yakop tak pernah padam.

rodziah gunakan alasan yakop bukan ahli pkr shah alam.kempen rodziah kata yakop ahli pkr puchong.

pembunuhan karektor yang dilakukan oleh rodziah telah menyebabkan kumpulan yakop sapari mengamuk lalu melanyak rodziah sampai kalah.

bukan setakat itu.

pertembungan rodziah dan yakop adalah siri kesinambungan dendam lama.

dendam antara puak abim dan jim.

rodziah adalah orang kuat jim.
yakop sapari pulak orang kuat abim.

denga cerita, rodziah takkan terpilih menjadi calon adun batu 3 pada pru ke 13 nanti.

yakop punyai kuasa mutlak di shah alam. berkemungkinan besar yakop akan meletakkan orang kuat nya ( abim) iaitu dr daroyah ataupun adnan jambori sebagai proksi calonnya di dun batu 3.

kalid gereja samad kabarnya sudah berkira-kira untuk cabut lari daripada mempertahankan kerusi parlimen di shah alam.

parlimen yang bakal kalid samad masuk, ialah kota raja.

justifikasinya mudah. nama kalid gereja di shah alam sudah menjadi busuk  dikalangan majoriti penduduk melayu di shah alam.

kalid nak cabut ke tempat yang ada mix pengundi. selamatlah dia.

kalid gereja dikabarkan berjanji kepada YDP pas kota raja yang baru, cikgu jaafar untuk menjadi calon dun pada pru ke 13 nanti.

dengan syarat, cikgu japar buat kerja untuk halau keluar dr mariah, ahli parlimen kota raja sekarang.

kalid gereja calon parlimen kota raja.
cikgu japar calon dun sri andalas.

manakala azmizam akan menggantikan suhaimi shafie di sri muda. suhaimi shafie sudah boleh mengucapkan good bye kepada politik pasal kesnya dengan sultan selangor.

kes kat subang,kapar,klang dll lagi kacau. nantikan ceritanya.

59 comments:

Anonymous said...

Talkin dah dibaca..taubatlah puak PAS dan PKR sebelum anda dikebumikan..

Anak Jati Selangor said...

Nyahkan PR dari Selangor pada PRU13!

Anonymous said...

MEMANG NAMA KALID GEREJA SANGAT BUSUK LAGI MEMBUSUKKAN DIKALANGAN PENGUNDI ISLAM@MELAYU SKRG.IBARAT SHIT, BUSUK LAGI MEMBUSUKKAN.

anaksepuluh said...

anon 11:31,

Pengumuman!
Suma tanah2 kuboq di Sngor dah penuh! Penuh ngan org2 Umno! Org2 PAS, tangguh dulu pemergian anda!!

Kah! Ka! ka!

anaksepuluh said...

Salam org2 S'ngor!
Anda bijak memilih kerajaan PR!

Umno tergulin merintih pilu, Hilang negeri maju,
MB depa yg dulu,
Masuk penjara kerana penyapu!

Kah! Kah! ka!

Tu pun depa nak tipu..!!!

Ular Menyusur Akar said...

Kalau pemimpin sendiri dah berpecah macam mana rakyat beralih sokongan? Aawta betullah si nuar nie.

Merdeka3 Meleka3 said...

GAP...MINTA PERMINTAAN SPECIAL

MERDEKA MERDEKA MERDEKA
COVER ASKAR2 Tua GAP
PAK SEDARA AKU ASKAR GAP..DAH NINGGAI

DARAH ASKAR JUGA AKU NI...
AKU NAK TENGOK GAMBAR WIRA YG PERKASA GAP
BUDAK2 Motor bawak benderaaaa BAJU MERAH LAGI...



UTK PYSOP.PKR TU NI UTK HANG.....

VERSI PENGKIANAT BANGSA

MELEEKAAA. MELEKAAA. MELEKAAA.

MASINGA MASINGA. MASINGAAAA



PKR:

MELEWATTTT MELEWATTTT MELEWATTTT



PAS PIS PUS:

MELIPU MELIPU MELIPU

MEMOHONG MEMOHONG MEMOHONG

MAJEROOOO MAJEROOO MAJEROOO

MAROVERRR. MAROVERRR MAROVERR

rakab said...

Anwar masuk penjara nanti,...terlokop ler PKR tuh...

Tunggu masa jer...

Anonymous said...

SEJAHAT2 Toyol tu

dia sama2 ambush kedai2 urut

DAP HANG PARAHHHH
SAMA2 Pi jugak tp bukan ambush la

nasib hasan ali xtau...

oi pakatan kalu hassan ali jd mb lagi bagus la...

yg toyo tu
toyol2 dia...dia duduk kandang jawab soalan...
pelewat hang tu...pening aku...
menakut betuiiii..lagak berani...
.
aku sejak 1989 lg nyokong hassan ali..dia masuk pas aku pun ikut....

la ni aku pasrah tgk hassan ali...tp aku pun belajaq dr kesilapan...

SEBUSUK2 Umno..3kali lebih baik...macam.ustazah aku cakap.. dari darjah 1 sampai tingkatan 4...ketua cina..sampai bila...???

sokong pkr ka pas ka mampuih la hangpa semua.

DAP JADI KETUA..

Anonymous said...

UMNO.TETAP.KETUA DARJAH ...

SAPA SOKONG DAP...DAP JADI KETUA...MAMPUIH LA geng2 pkr pas masuk isa...lepah tu melampuh warga cina mai sini...dgn mat sabu semua masuk isa...polis2 semua import ngeri china..padan muka..sapa anak melayu ramai 10 ka 20 ka mamuih la hangpa

nak sangat komunis...ha komunis mai dahhh

jkr

Anonymous said...

Pengumuman!

Nama a10 akan tercatit sebagai pengkhianat moden melayu, staraf dgn sikitul zaman kesultanan melayu melaka..Inilah puak yg mengutamakan kafir Harbi dari bangsa sendiri..bukan setakat tidur sebantal tapi beromen syahdu mahdu lagi..

Anonymous said...

Oi a10!

Akupun bukan penyokong MB dulu, aku pun marah dia bg penyapu. Tapi sejahat2 dia taklah sampai menjual maruah bangsa.. Yg ko sokong org yg kata tak boleh mengaji di masjid sebelum subuh tu knp?? Ko kafir ke??

Anonymous said...

anak 10 memang bodoh piang
anak 10 memang bangang
anak 10 memang kaki bodek mat sabu
anak 10 memang kuat merapu
anak 10 memang kaki ampu
anak 10 memang dh gila meroyan
anak 10 memang biol
anak 10 memang nk jatuhkn melayu
anak 10 memang komunis
anak 10 memang ingat dia yg baik

Anonymous said...

Salam,

Salah seorang sahabt saya telah mendapat ugutan bunuh di laman facebook kerana kelantangannya berhujah menghentam PAS.

Selain daripada laporan Polis, apakah lagi tindakan terbaik untuk melindunginya kerana indentitinya diketahui oleh SAMSENG-GANGSTER underground PAS!

mohon sahabat2 berikan nasihat dan bantuan!!

SEMOGA ALLAH HANCUR LUMATKAN PAS DENGAN KESAMSENGAN DAN KESOMBONGANYA!! AMINN AMINN AMINN YA ROBBAL ALAMINN!!

Anonymous said...

Pertolongan Allah akan datang menghancurkan kepalsuan PAS..percayalah, sedikit demi sedikit terserlah belang sebenar puak munafik PAS!

Anonymous said...

Samseng-Gangster PAS?? Kalu betul, mmg sah Parti Ajaran Sesat!

Anonymous said...

Citer pakatan rakyat dh mcm citer lawak P Ramlee kah3!

Wa malas nak amek pusing

Pas ni undi wa pada UMNO plak

Anonymous said...

Mat Sabu dan Pok Nik Ajis harus dikekalkan meneraju PAS, baru meriah sikit..lebih nampak jelas Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

Ciannn pr slagor, tgh meniti hari2 terakhir di slgor...

Dah mcm tak dak muka lain, muka cina tayang puki yg nak dipertahankan...

Ekekekekeke.....boddo btull...

Anonymous said...

kita mesti sedar bila tampok kerajaan negeri mereka dapat maka semua agensi negeri termasuk universiti, PKNS, yayasan, Majlis daerah semua yg GLC mereka ambik..nah apa dah jadi?? semua di punah ranah dan dipolitikkan sehingga Negeri Selangor yg kaya dan aman damai jadi papa kedana dan kucar kacir..fikir lah semasak2nya bila kamu nak memangkah puak2 ni di PRU 13 nanti ..jgn menyesal!!!

rakab said...

Anon 2.03,

Kalau ugutan bunuh !!,...report polis jer...

Anonymous said...

siapalah PKR mahu dibandingkan dengan UMNO. macam langit dan bumi, Yoep.

kat selangor berapa sangat kerusi PKR jika dibandingkan dengan UMNO?

kat penang berapa sangat kerusi PKR jika dibandingkan dengan UMNO.

kat perak, kat kelantan kerusi PKR hanya token saja kalau dibandingkan dengan UMNO.

ini menunjukkan PKR tidak berpijak di bumi yang nyata. PKR masih lagi berada dalam sindrom 916,

kah kah kah

Anonymous said...

dalam politik semua berkemungkinan. makanya kalau ditakdirkan PKR dijatuhkan talak oleh Dap dan Pas, apa kesudahannya? gila talak?

kah kah kah

Anonymous said...

PKR bukannya tidak bagus tetapi dek kerana baggage yang dibawa terlalu berat maka beratlah tugasan yang dipikul.

Kalau dulu Dap dan Pas sanggup tolong pikul sebahagian baggage tersebut tetapi soalnya berapa lama mereka sanggup berbuat demikian?

Sementelahan baggage Dap dan Pas turut membesar dan memberat, apakah Pas dan Dap mampu pikul dua baggage dalam satu masa?

masalah, masalah,

Anonymous said...

kalau dulu dalam laporan muka depan harakah kata pengundi Anwar tempah bilik neraka, lar nih kat Selangor awat juak-juak wali terompah nak kongsi ke bilik JAHANNAM berkenaan?

Anonymous said...

baguslah kalau Pas dah sedar dan ingat yang mana satu pangkal jalan dan yang mana satu hujung jalan yang tersesat barat tu.

keh keh keh

Anonymous said...

GAP KEMBALI LAKNATULLAH,

kamu otak dangkal. ini lah produk amngok...

tak de isu lain ke?

kesian GAP KEMBALI LAKNATULLAH ni...

meroyan, merewang, menyalak, kesian kesian...

Anonymous said...

anaksepuluh said...

anon 11:31,

Pengumuman!
Suma tanah2 kuboq di Sngor dah penuh! Penuh ngan org2 Umno! Org2 PAS, tangguh dulu pemergian anda!!

Kah! Ka! ka!

August 31, 2011 12:01 PM

Komen:

Selama ini, korang gunakan jirat kah? LOL

Anonymous said...

kesian juga mengenangkan bagaimana PR sedang menghitung hari. namun apa dayo! Den hanya ada satu undi sajo. Kalo Den boleh guno undi hantu Den, boleh juga support U all,

hik hik hik

Anonymous said...

NI LA ORG MELAYU!!

SBB TU BANGSE MELAYU NI BANGSE YANG X KN MAJU SELAME LAMENYE

DALAM HARI YANG BAIK PN MASIH MENCERCA SATU SAME LAIN

SBB TU AKU LANGSUNG X BANGGE JADI ORG MELAYU

ORG MELAYU YANG PERANGAI SAMPAI KE MATI PN X KN UBAH

MELAYU BUSOK!!!

Anonymous said...

anaksepuluh kata,

"Salam org2 S'ngor!
Anda bijak memilih kerajaan PR!

Umno tergulin merintih pilu, Hilang negeri maju,
MB depa yg dulu,
Masuk penjara kerana penyapu!"

Kah! Kah! ka!

Tu pun depa nak tipu..!!!

Komen:

Eloklah sekoq mungkin duduk belakng tabir besi kerana "menyapu" dan sekoq lagi tempah buloh river kerana "menyondol". Jiran sebelah bilik tuh!

Hmm, 2x5 = 5x2.

Anonymous said...

anon 4:03,

betul kata kamu. moh kita jadi bangsa Omputeh setidak-tidaknya dapat kawin dengan angelina jolie, tak gitu?

Melayu Perak said...

bior diaorang berpecah dan berantakan....

senang sikit kerja bn/umno...

zat said...

UMNO sgor & pencacai2nye ni mmg desperate lah...tunjuk gmbar pas tu buat cerita fitnah...kesian2..

Anonymous said...

desperate apanya. bukannya ameno yang kena pertahankan selangor sebaliknya PKR (tanpa Pas) yang kena pertahankan Kota Darul Ehsan dari jatuh ke tangan ameno. ko sekolah ke tidak?

Anonymous said...

hari raya makan macam2 rendang ketupat..KuRANG ZAT LAGI ke ISK ISK ISK...


aku setuju betui anon atas....

pkr sedang meniti hari2 terakhir... serabai. otak ...memikirkannya....

korang ingat tak masa bn nak serah memorendum kat kera selangor...depa kengkang ramai2 kat pintu gate...


>depa ingat apa piliharaya ka...nak halang org pi undi ka...

aku rasa yg comporm leh nang dr hassan insAllah ...dia pakai calon bebas pun pkr atau bn belum tentu menang


oleh kerana dah serabai sgt kerajaaan pertama dan terakhir PKR....psywar2 pkr kelamkabut...ngaku org pas la...ngaku ada anak20 la....kwn aku pas ramai...depa lain...
.

Anonymous said...

jangan layan anaksetan10...biar dia meroyan seorang....

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH
DIMANA ADA PAS DISITU ADA BARUA


.

Anonymous said...

Anon 2:03,

Bagitau ngan kawan anda tu jangan takut kerana apa sahaja yang berlaku adalah atas kehendak Allah, percaya lah BAHARU tiada akan memberi bekas melainkan Allah yang Qadim sahaja.

Amalkan 2 Ayat penghabisan dalam Surah Taubah, Insha akan dipelihara Allah.

Anonymous said...

Nyonya dengan Tamby tu nak tipu orang Islam ke ?

Anonymous said...

Pengumuman !!

Orang orang UMNO jangan risau !!

semua kubur Islam telah dipenuhi dan di booking oleh orang orang UMNO

PAS dan PKR sudah pilih Jirat dan christian cemetry !!!

Jalut said...

Selamat Hari Raya GAP!

Dan pengkomen sekalian.

SOKONG PKR HANCUR BANGSAT UMNO said...

Alahai...bangsat mana la yang buat analisa ni?? Fakta tak betul

Khalid Samad tu punya la kuat di Sha Alam si bangsat Senator Ezam Kotak kecut telor... dia menang PRU 13 dengan lebih 20ribu undi...bodoh mana la kata di nak pindah Kota Raja

Yang bahlol lagi kata Cikgu Jaafar jadi calon Sri Andalas....ni lagi satu samdol.....Sri Andalas tu India aja dah lebih 40%.... dan orang Melayu jatuh jadi 'minoriti'bodoh UMNO mana yang nak letak calon Melayu.

Ini menunjukkan yang buat analisa ni sah-sah Melayu UMNO bangsat bukan orang Shah Alam/ Kota Raja

Patut lah UMNO kalah kat Shah Alam..kawasan solid orang Melayu ni pasal yang buat analisa politik macam si bahlol ni

Anonymous said...

"anaksepuluh" dah pecah lubang! kubur di Selangor hanya utk org UMNO saja, org2 PAS dan PKR sejak memerintah pilih jirat cina, jirat hindu, jirat kristian. maklumlah pemimpin2 mereka kata agama semua sama, perkataan Allah kristian boleh pakai.

mungkin ada saudara mara "anak10" ditanam kat jirat kot? mungkin diorang dah dapat fatwa nik aziz, kata boleh. terpesong akidah membawak kemati, kesian ...

Anonymous said...

Hidup Parti Kencing Rakyat Selangor...hahahahaaaa...Raja Liwat.

Anonymous said...

Dimana ada pas disitu ada fitnah.
Dimana ada fitnah disitu ada pas.

Anonymous said...

penyokong PKR 9:00PM:

Senator Ezam dan lain2 kecut telur pasal kotak2 tu Al-Jub tak nak serahkan - sbb mmg tak ada! al-maklumlah "Ketua Penipu" lah katakan ...

Yg sentiasa tegang telur, siapa lagi kalau bukan si Al-Jub, sbb tu 'terpaksa' menyondol kesana kemari, macam bapak kucing. Yg halal ada tak selera!

Anonymous said...

haah, betullah, KY Jelly tu kan ke dia boleh pakai utk Kak Wan. mengapalah dia gunakan utk sondol Saiful ... ish ish ishhhh!

Anonymous said...

yg ko sibuk2 rumah org apahal....kapal ko dah bocor tunggu nk tenggelam tak sedarke...baik ko tampal bocor sblm tenggelam

Anonymous said...

Selagi ada anwar dlm pakatan pembangkang malanglah nasib mereka kerana apa jua yg anwar sentuh semua jadi malapetaka. Mulanya abim kemudian umno, lepas tu dap sampai benggali terpaksa minta anwar bertobat, skarang pas dgn mcm2 kenyataan tolol tak kesudahan. Mmg anwar ni dajjal. Org putih kata jinx. Org cina kata suey.

Seronok tengok tulisan2 puak pembangkang yg asyik membodohkan diri.

MB Rendang Babi said...

Hanya Exco yg makan rendang "BABI" sahaja dijemput bergambar..


Kah kah kah..

Anonymous said...

Kawan2,masa anugay Tuhan tu sondol Cina Doll dia ada guna KY Jelly ke....hehehee...

Anonymous said...

dgn china doll tak perlulah pakai KY Jelly krn ada pelincir asli ... alah, macam tak tau pulak.

Anonymous said...

Salam,
sahabat saya yang menerima ugutan bunuh dari samseng underground PAS ini wpun telah buat laporan Polis tetapi beliau agak risau dengan keselamatan ahli keluarganya. Apapun hal berkaitan undang-undang ini biar Polis yang uruskan.

Insya Allah pasti akan tertangkap juga dajjal PAS LAKNATULLAH ini. org PAS skrg ni cukup jahat dan ganas dan amat liar gara2 persetubuhan politik sesat bersama kuffar laknatullah!

Moralnya..PAS akan lebih jahat dan ganas lagi berbanding PAS sebelum PRU12. Inilah rupa sebenar ejen2 syaitan bertopeng Islam.. PAS akan hancur lumat dgn kuasa Allah Ta'ala AMINN..AMINN!

Anonymous said...

"Khalid Samad tu punya la kuat di Sha Alam si bangsat Senator Ezam Kotak kecut telor... dia menang PRU 13 dengan lebih 20ribu undi...bodoh mana la kata di nak pindah Kota Raja"

Komen:

lagi sekoq pencacai yang terperangkap dalam sindrome 16 September! ha ha tarikh keramat PR tu tak lama lagi. sebab tu semua datang bulan?

Anonymous said...

mana dr hassan?? dr halimah??
hensem juga bekas boss TBH....alah..manjanya yakob sapari...
lah...si musibat ronnie pun ada...oh
exco....opps...ex-con....
aku pergi open house mb, memang hassan ali tak ada....

SOKONG PKR HANCUR BANGSAT UMNO said...

Tunjuk 'jantan'-jantan' UMNO mana yang ada telor lawan Khalid Samad di Shah Alam ?? Yang ada semua pondan-pondan bawak kepala lembu...

Ezam Kotak dah jadi budak ofis boy 'barua' ke hulu ke hilir buat polis repot pasal isu remeh temeh

Tunjukkan mana dia HERO UMNO kat Selangor ??

Dah tak ada ....semua dapat MAMPUS !!pasal semua projek di negeri Selangor MB TS Khalid dah 'block' sampai nak dapat job lori 'kutip sampah' pun orang UMNO Selangor tak dapat.

Biasalah orang UMNO bila 'soru tak mashuk' haram ke jadah apa diorang nak buat kerja .....alamatnya agak-agak SAMPAI KIAMAT la Pakatan Rakyat pegang Selangor

Dan korang ahli-ahli UMNO Selangor yang 'tegar' yang pekat lekit 'kebangsatan' UMNO nya 'MATI' keras berdiri jawapnya.

Karl said...

SPHBU September 1, 2011 4:49 PM:

Khalid gereja bukan "block" tender2, dia sakau tender2 tu. Heh. Orang memang tau pakatan riot mentekedarah projek je kejenya. Tu yang arak pun bersepah jual sekarang, masyukkkk. Pusat urut pun melambak. masyukkkk.

Anonymous said...

periuk belanga berterbangan hinggap di dahi PKR....