IKLAN BERBAYAR

Saturday, August 27, 2011

LAWAK GILA BABI PKR SEBELUM RAYA ?

pkr.
kamu kenal pkr bukan.
semalam pkr nak buat lawak gila babi.
pkr nak perjuangkan isu melayu !
serius pkr nak perjuangkan isu melayu.


makin dekat tarikh pilihanraya , makin sawan babi lah perangai pakatan.


pkr nak perjuangkan isu melayu.
ini tanda-tanda kena sampok setan.


36 comments:

hilbert said...

PKR perjuangkan Anwar Berahim adalah.

PKR perjuangkan orang murtad adalah.

Anonymous said...

jangan layan kembo "awan fantasia" yng bernama " anak b**** seribu "

Anonymous said...

semakin melalut dan suka menunding jari kat org lain jika ada kesilapan.puak ni dah berjangkit dari anak 10 la...

pejuang hamas...

Anonymous said...

hehehehe...nk jadi pejuang melayu pulak...tapi kat youtube Anuar kata Malaysia ni bukan Melayu yg punya...poorah!!!!!

doncin cai said...

setuju !!!!! di pulau kan "anak sepuluh ".... called him "unsound mind"....

Anonymous said...

penyokong anwar jubur sial la yg bawa pengikut dia bt parti keadilan sampai melayu hancur.puak pas ni pun dah lama bagi hancur...tolong la dengar seruanku wahai kaum muslim...

tolak la politik kejap jer.bersatu lah kita bukan atas politik tapi bersatu atas paksi KIBLAT kita pada yang ESA...

INSYAALAH PERPADUAN UMAT MUSLIM AKAN KUKUH...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

aku rasa anak 10 ni bawa virus perpecahan kaum melayu la.sbb tu dia sayang kat abg mat sabun dia sgt2...

anak 10,sayangilah jugak pada rakan2 yg sama kiblat dgn lu bro...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Cukuplah UMNO saja yn membela MELAYU...

Secara Ikhlas aku nak kasi tau sama PKR .. Tak payahlah susah2 nak bela Melayu, Terima Kasih jer lah, Kami TAK HINGIN bantuan KAPIAQ KAW KAW punya.

Anonymous said...

mohamad manuty ni adik kepada pandikutty....

pejuang hamas...

Anonymous said...

YAng aku UMNO le yang berhempaspulas nak melayu bersatu dan PKR pulak yang selalu buat onar supaya melayu berpecah, sebab UMNO wujud atas penyatuan melayu menuntut merdeka, PKR pulak baru je wujud, itu pun pasal nak membela ANWAR, itulah punca melayu berpecah....

Anonymous said...

Kerana UMNO, orang melayu terus ketingalan berbanding pendatang CINA

Anonymous said...

Dimana ada UMNO, disitu ada kontraktor ali baba

Anonymous said...

penyokong UMNO sial la yg bawa pengikut dia bt parti Barisan Nasional sampai melayu hancur.puak Perkosa ni pun dah lama bagi hancur...tolong la dengar seruanku wahai kaum muslim...

tolak la politik kejap jer.bersatu lah kita bukan atas politik tapi bersatu atas paksi KIBLAT kita pada yang ESA...

INSYAALAH PERPADUAN UMAT MUSLIM AKAN KUKUH...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Yusof: If a person plants a sperm, you must have the sperm of the person there?

Wells: (Long pause) This is something I would leave to the DNA expert.

Chemist Dr Seah Lay Hong had testified at an earlier hearing that she found sperm in semen samples retrieved from Saiful's rectum.

Another chemist, Dr Nor Aidora Saedon, had also earlier testified that she compared the DNA retrieved from the sperm with another given for comparison and said the sperm belonged to Anwar.

Wells was also asked how long sperm could last in the open and he replied it could be between 36 and 48 hours.

"I will not be comfortable if I have to retrieve samples beyond 36 hours," he said.

In Saiful's case, the sample was retrieved in 56 hours, two days after the time he was allegedly sodomised by Anwar. The samples were retrieved when he went to the Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Yusof then showed Wells (left) a 30-year-old medical literature, which cites an observation that sperm can last up to 65 hours, and the witness agreed there is such a literature.

Yusof: There is a study where the sperm head can last for 65 hours.

Wells: I would caution (over this study) that yes, this is a 30-year-old literature, but all cannot depend on this solitary case alone. There have been some reservations to this finding.

The specialist maintained he was not happy with the words “no conclusive finding that there was penetration”, saying the term 'conclusive' should not be used in the report.

He agreed that semen could not be seen with the naked eye, and hence it must be retrieved with a cotton swab, and that semen stains could remain for hours, despite one taking a shower and cleaning oneself

Anonymous said...

PKR sekarang sudah tiada arah tuju dan sekirannya ketua peliwat masuk penjara mereka lagi seperti ibu ayam kehilangan anak terkapai2..dan skrg menunding jari kepada UMNO la jd sasarannya,ni parti anti Raja2.pro murtad,

Anonymous said...

Referring to the medical report, Yusof said there were testimonies that swabs taken from Saiful's peri-annal, lower rectum and upper rectum indicated the presence of semen, to which Wells replied that the matter should come from the laboratory report.

On the issue of contamination, Wells pointed out that it could come from hospital attendants and police vehicles as well, since the skin of the victim could have had contact with people and vehicles.

Risks of contamination should be minimised

“It would be better if we minimise the risk of contamination by reducing the number of people involved in the investigation,” he said.

Yesterday, Wells told the court in reply to questions from Sankara Nair that he was sceptical of getting any specimen if this was done after 56 hours of the alleged sodomy.

Anything that comes into contact with the skin or surface can be contaminated, he warned. It was therefore vital that proper procedures were adhered to, including cleaning the examination room as contaminants may come from the examiners, individuals the complainant met with and even from clothing.

“Contamination can occur during (medical) procedures, but there is a need to reduce it,” he said, adding he agreed that when a protoscope is inserted beyond 4cm, it would reduce contamination as the walls of the rectum or vagina are closed.

Injuries to the victim

Wells also agreed that in sodomy cases, there could be instances of no injury to the person sodomised.

He agreed with Yusof that the degree of the injury would depend on the force used, the type and size of the implement and whether lubrication was used.

During re-examination, Wells said in reply to a suggestion from Sankara that there could be injury to Saiful from the way the complainant described the sexual act.

Sankara: If Saiful claims the act was "laju dan rakus" (fast and furious) and he felt "senak" (pain), could there be injury?

Wells: There is a likelihood of injury.

Sankara: It depends on how much force?

Wells: Yes.

Sankara: It could cause trauma or tear?

Wells: There is an increasing likelihood of such happening.

The witness reiterated that based on his observation and medical checks done in Australia, he could not find sperm that lasted more than 48 hours.

He also pointed out that the presence of a third DNA sample on Saiful denoted there was contamination of the specimen, and that it would have have been good if the doctors had taken DNA samples of other people in the examination room.

The trial continues tomorrow with DNA specialist Dr Brian McDonald, also of Australia, taking the stand

Anonymous said...

UMNO sekarang sudah tiada arah tuju dan sekirannya ketua mereka masuk penjara mereka lagi seperti ibu ayam kehilangan anak terkapai2..dan skrg menunding jari kepada PAS la jd sasarannya,ni parti anti Raja2.pro murtad,

Anonymous said...

Wells: I would caution (over this study) that yes, this is a 30-year-old literature, but all cannot depend on this solitary case alone. There have been some reservations to this finding.

"I will not be comfortable if I have to retrieve samples beyond 36 hours," he said.

Anonymous said...

Wells: I would caution (over this study) that yes, this is a 30-year-old literature, but all cannot depend on this solitary case alone. There have been some reservations to this finding.

"I will not be comfortable if I have to retrieve samples beyond 36 hours," he said.

Anonymous said...

anon 857. ko mmg paria la

pejuang hamas.

Anonymous said...

KUALA LUMPUR: Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria mempertahankan kenyataannya bahawa perpecahan Melayu dan Islam di negara ini disebabkan kelemahan kerajaan, yang berpunca dari amalan rasuah dan tidak amanah.

“Rasuah ini siapa pun akan marah. Sebab itu saya katakan yang lemah ialah kerajaan kerana rasuah dan tidak amanah. Dari situlah wujudnya kacau bilau dalam negara,” katanya ketika dihubungi Keadilandaily.

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH


.

Anonymous said...

Itulah..tengok muka Mat SAPU dah tahu dia ni bodoh sikit..budak SPM lebih bijak dari dia. Aku heran macam mana orang macam ni PAS pilih jadi pemimpin. Dia pak lawak bagi orang gelak boleh lah...letheral thinking hancus beb.....fitnah thinking pun selalu kantoi!

Anonymous said...

Itulah aku suka sangat kalau PAS pilih pemimpim bengap, tolol dan bodoh macam mat sapu ni. Senang kita tonyoh tonyoh akal dangkal dia tu....harap harap ramai lagi pemimpin macam MAT SAPU ni puak puak PAS pilih....biar senang MATI terus PAS dari mukabumi MALAYSIA ni....ada pembangkang pun tolol.

ANACONDA said...

YG MENGULAS ISU NI BAPOK PUKIMAK BERNAMA DR MOHAMAD MANUTTY...

BIASALAH TU, NAK CARI TEMPAT JADI CALON DLM PRU KE 13...

MANALAH TAHU DAPAT GANTI SI FUZIAH D KUANTAN KE...

BERCITA2 BESAR ANJING KURAP NI...

Anonymous said...

memang la mat sabut ni serabut. konon dia lebih bijak menganalisa. konon polis yang terkorban tu bukan wira kerana mempertahankan kerajaan penjajah. tapi yang kita dok kata pula, polis tu melayu dan Islam. mati kerana mempertahankan diri, dari komunis yang memperjuangkan fahaman tak ada agama. komunis tu anti islam dan melayu. fahaman depa ialah komunis Mao tze tung. kalau di China dan Russia komunis menghapuskan islam. Nak sangat ka mat sabut ni pada komunis dengan fahaman spt itu?
saya dengan keluarga yang terlibat dalam kejadian tu tahu betapa jahatnya komunis, semua mayat polis nak dibakar oleh komunis yang menawan balai. baik kah komunis ni? kalau tak kerana seorang isteri anggota yang menyembah komunis supaya dapat menyelamatkan mayat suaminya yang terkorban, semua mayat itu hangus. mat sabut tau tak cerita macam ni? isteri tu kata, baik kami sempurnakan mayat depa secara Islam, tak guna dibakar, kerana depa semua pun dsah mati.
Ok, mat indera masih wira atau seorang melayu atheis yang frust?

Anonymous said...

mat serabut, pada hang semua dosa malaysia adalah ditanggung UMNO. jadi kalau hang buat dosa pun , itu Umno punya fasal. hang bangsa apa? hang mengaji sekolah dulu, hang suka sejarah dak? atau hang budak nakal yang tak makan diajar, dok rasa hang bijak tak payah belajar, bila dewasa semua orang yang lebih bijak dari hang, hang jeles dan hang cuba nak jatuhkan orang tu. cuba hang suluh muka hang, layak dak hang jadi ketua? hang cuma boleh jadi ketuat saja. lepas besar ketuat jadi puru. hang la puru tu.

Anonymous said...

nawaitu penubuhan pkr pun untk membela anwar, takkan ke mana..

Anonymous said...

DI MANA ADA PAS DI SITU ADA FITNAH!!

DI MANA DA PKR DI SITU ADA PEMBOHONGAN!!

Anonymous said...

KERANA PAS ISLAM PORAK PERANDA!!

KERANA PKR MELAYU BERPECAH BELAH!!

Anonymous said...

PKR hidup kerana ANUWAR mati pun kerana ANUWAR...
Tak payah la susah2 pulak nak perjuangkan MELAYU...
TU ketua UMUM yg bukan AHLI PKR tu dah nak cuti panjang tu...
Nanti dia dah cuti pandai2lah korang.

matjeng said...

kalau tak kerana UMNO, Melayu hanya berniaga di kedai kopi dan kedai makan jer...... pakai motor roda tiga jer..... nak harap PAS.... Melayu layak berceramah jer... lepas tu kutip duit... habis ceramah kempen sekolah pondok atau tahfiz..mintak sumbngan... jual CD ceramah..... penceramah pulak rasa dialah paling bagus...orang lain cap ayam belaka!

braveiron said...

PKR tu sendiri dari penyangak UMNO. Sebab itulah perangai semua tak senonoh. Buat sidang Dewan bawah pokok, menjerit macam monyet dalam parlimen, baring tengah jalan, buat demo sana-sini, sikit-sikit demo sikit-sikit demo. Semua dalam PKR adalah UMNO reject.

Anonymous said...

BARU SEKARANG NAK INGAT KAMU MELAYU WAHAI ANUAR DAN PAKATAN SUDAH TERLAMBAT WAHAI BABI PAKATAN DAN ANUAR KAMI MASIH MENGATAKAN KAMU SEMUA TIADA BANGSA KAMU SEMUA BUKAN BANGSA MELAYU MAAF KAMI TAK BOLIH TERIMA KAMU SEMUA MELAYU MAAF MAAF KAMU TIADA TEMPAT DIHATI ORG MELAYU MAAF LU FIKIR LAH SENDIRI WAHAI ANUAR DAN PAKATAN.

Anwar Ibrahim said...

Pengikut aku ni bodoh bin banggang la!!!

akubekaspkr said...

PKR nak bela Melayu?????

KEPALA B*T*H ni PKR...