Sunday, August 21, 2011

MAT SABU BERI AMARAN KEPADA PANGLIMA ATM !

mat sabu beri amaran kepada panglima ATM agar tak masuk campur urusan politik.

mat sabu cuba nak implemen stail politik bahalol.

sejak kebelakangan ini parti pas lah yang paling sibuk heret tentera pasal isu undi pos tahun 1986. lepas 25 tahun baru nak kecoh.

yang bodoh piangnya, pendedahan skandal undi pos tentera ni kantoi sekali lagi bila pengakuan 4 malaun x tentera tu mengakui mereka diarah memangkah kertas undi pos pakai pen.

apa kejadahnya pangkah kertas undi pakai pen .
nak menipu pun biarlah kemas sikit jalan cerita.

dek kerana tu panglima ATM dan barisan panglima yang lain buat sidang media. jangan busukkan nama tentera.

la ni mat sabu pusing cerita, beri amaran tentera jangan masuk campur urusan politik.

binawe punya pas.
haprak menipu tak ingat.

dulu masa zaman reformasi, chandra muzaffar yang bertanding parlimen bandar tun razak atas tiket keadilan menang banyak dalam saluran undi pos.

masa prk di teluk kemang, ruslan kasim lawan sotinathan, ruslan menang banyak undi pos jugak.

begitu jugak dengan ahli parlimen teluk kemang pkr, kamarul bahrin.

pakatan ni memang binawe.
masa dorang menang undi pos tak bising.

bila kalah undi pos, mula terpekik telolong macam dapat sawan babi.bodoh punya mat sabu.

69 comments:

Anonymous said...

.

Marilah kita semua menjadi manusia yang bertanggungjawab , jujur dan amanah .

.

Anonymous said...

Ya Benar.

Md Sabu seorang yg bertanggung jawab, benar dan amanah..

Tanpa ciri2 tersebut tak mungkin beliau menang sebagai Timbalan Presiden PAS.


Pemompin Islam terbaik di Malaysia

Semoga PAS akan menang besar pada PRU13 dgn kebijasanaan yg ada padanya.

UMNO tentu kecut telur dgn keberanian Md Sabu yang lantang menentang kemungkaran pemimpin2 UMNO..

Anonymous said...

ATM hanya perlu sebutir peluru sahaja untuk selesaikan seorang pengkhianat yang jelas tidak ada apa-apa bakti kepada agama dan pertiwi.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Malaun Mak Sabun ni memang bangsa HARAMJADAH. Islam dia Islam BAHLUL PANTAT BINI ORANG. Apa dah lupa ke bilik 121 Hotel Perdana Kota Baharu?, sampai kerana nak tutup lubang ambik betina bacul tu jadi bini no. dua dia. HARAMJADAH punya Mak Sabun.

Dulu masa dalam ABIM dia intai pantat kak Jijah tapi terlepas kat Mr Y alJuburi alBABI alCina dol. Melopong dia.

Mujur juga la ratu cantik Mala Layu kat Tenang jatuh tersungkuk, kalau tidak lunyai pantat dia dikerjakan Mak Sabun bangsat ni!!!!!!!!!!!!!!!

Sekarang nak beri amaran pada kami pulak, pewira2 yang berjuang demi bangsa, agama dan Negara.

Pegi mampos la lu Mak Sabun!!!!!!!!!

Anonymous said...

dimana ada pas disitu ada fitnah

Anonymous said...

mana ada islam dalam pas.. ini semua stock budak2 kampong la punya cerita la.. tapai apa nak buat, lembu sama lembu duduk, ular sama ular duduk la.. pemimpin tonggong utk penyokong tonggong.. si malai lembus la..PAS dah tidak ada suara, leher di ikat dan jadi tunggangan DAP la.. fatwa keluar semua la yg ditonggeng halal.

ingat pru lepas try kejap pasal undi protest dan tak percaya.. sekarang bila perintah, memang la 'HANCOS!'.. terima la hakikat ni..

apa? PRU 13? ya, memamng aku tak sabar sangat dah ni.. sama la dgn over confident ko tu..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

dimana ada pas disitu ada kebodohan

Anonymous said...

Mat Sabu bahlul jgn heret ATM kedalam politik kotor kamu tu!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Suema barua2 DAPIGS warning ATM ni?? nak cari apa?

Malaysia dah aman..kalau nak 13 May silakan..nanti semua kedai2 & kilang2 kita bom...& lu orang masuk laut...

Lu orang cakap..kita perlu berubah undur @ kedepan yg penting berubah untuk kelainan..

Anonymous said...

Sudah lah anak 10.Komen kau tu komen bodoh. Aku rasa lebih baik kamu belajaq kat idola bodoh kamu tu bagaimana nak cari PANTAT BINI ORANG?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

kepada Panglima ATM....DIAMLAH!!!!!!...

jgn turut/ikutkan sgt perangai melayu UmNGOK...kamu tuh dibayar gaji oleh rakyat untuk taat pd rakyat & YDPA sultan....bukan jadi lembu pd parti 2 mangkuk hayun tuh....

Anonymous said...

TOLONG JGN POST MUKA SI HARAM JADAH NI BOLEH TAK!!!

PAS BANGSAT!!

PKR BANGSAT!!

PEROSAK BANGSA DAN AGAMA!!

PUNCA BANGSA DAN AGAMA LAIN LAKNAT BESAR KEPALA DAN AMBIL KESEMPATAN!!

Anonymous said...

Kenapalah timbalan presiden Pas buat perangai macamni. Dia ingat spin fakta tu PAS boleh terlepas kot. Kita tunggu la apa yang ATM akan buat kat diorang tu nanti.

Anonymous said...

SIAL KILANG BUAT ANAK PON TAU PUASA!!

GENG JUBURI CUMA PANDAI MANTAT JER!!

HARAMI!!!

Anonymous said...

NAMPAK SANGAT BODOH SEJAK AZALI LAGI KORANG NI...

Anonymous said...

nak tanya 1 soalan je.

bila masa pulak dia ni pandai?

mohamed said...

Aka harap2 sangatlah Panglima ATM memmbuat langkah untuk menghancurkan bangsat2 musuh negara ni..

Dengan tentera pun mereka nak buat fitnah..

Kalau dah ikut telunjut kafir, mereka bukan lagi Melayu..

Anonymous said...

anak10,

kau gila ke apa?

mamfuz jadi ketua whip?

budak tak lepas SRP tu kau nak angkat jadi ketua whip?

nampak sangatlah kau nih tongong dan bengong!

parti kau tak ada calon lain ke hah?

ketandusan pemimpin yang pandai ke?

ops lupa, parti kau hanya disertai oleh melayu-melayu tonngong, bengong dan bahlol macam kau nih lah!

anak10, otak penuh taik!

Anonymous said...

Aku pernah ajak Mat Sabu mat sabu masuk askar tahun 1979...tapi dia tak mau..kata nya dia takut !...maka sia sia lah hidup Mat sabu dari Muda sampai tua..tiada apa pun sumbangan kepada Bangsa agama dan Negara.

Anonymous said...

betaubatlah anjing-anjing PPAShit seperti anak10

rumah kata pergi, kubur kata mari

Anonymous said...

PANGLIMA ATM BERI AMARAN KEPADA MAT SABU:

'Mat Sabu muka beruk, jangan jadi keldai tunggangan kafir..janganjadi barua kepada orang kafir..mat sabu jangan jadikan dirinya yang sudah sedia bodoh tu deperbodohkan lagi oleh orang kafir'

Anonymous said...

Anaksepuluh dah takde modal lagi dah. Klu ada pon cerita2 lama dari skrip yg dikarang lama dah oleh pemimpin2 mereka yang bertopengkan Islam tapi sebenarnya DAJJAL HARAMJADAH diturunkan dari langit seperti alJub, sabun pencuci jubur, ustaz DIDI yang gadaikan kesucian Islam kepada kafir DAP dan yg paling bagus aku rasa orang tua tu Pok Konek Najis. Dahlah dah nak mampos tak lama lagi mamposla tu, mengaku berkluasa menentukan siapa patut masuk atau neraka dia lebih berkuasa dari Allah taalla kan ke hebat tu? Apa dia ingat syurga tu KEPAQLA BAPAK dia punya? Sama juga macam Mampos Omar.

SELAMAT BERBUKA PUASA ANAKSEPULUH BERSAMA BINI KAMU YG RAMAI TU. ROJER AND OUT.

LA BAMBA said...

anak sepuluh

Komen kau ni memang low class, kesian kau berangan nak MamPus jadi Ketua Whip. cermin dulu diri tu. Oh ya, dia bleh jadi ketua ....ketua apa ya.... oh ketua whip bini orang mcm timbalan no 2 dia. kahkahkah...

kau jaga2, anak sepuluh oi... nanti sorang demi sorang bini kau kena balun kiri kanan dgn mat sabun otak dang ni. kahkahkah....

so kau jangan lah bagi komen budak tadika ni. Dulu aku bawa 500 orang pangkah PArti Anak Syaitan kau, skarang jumlah yg sama gak aku akan kuborkan parti anak syaitan kau tu/ awas!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

anak10,

lu merupakan contoh pencacai dan penjilat pakatan haramjadah..suka bagi komen merepek dan merapu..langsung tak berdasarkan fakta..suka menabur fitnah..munafik gila babi kau nih anak10..serupa dengan idola-idola lu mat sabun khalwat, mahfus srp dan nik najis tua keparat tu

Anonymous said...

AKU CADANG 11 Hb setiap bulan kita menyambut HARI MAT SABU DIREMPUH LAND ROVER TENTERA

SINGKATAN REMPUH 11 Sep 20011

16 September kita sambut hari 1 malaysia aka HARI LOMPAT BESAR...!!

mat sabu nak kena ajar ni.'menipu xasudah2

kata nak saman polis PODAHHHH


aMEROSAKAN IMEJ POLIS DIRAJA dgn ''MEREMPUH'''!!! IMEJ POLIS...!!!

TAKAN NAK MENNANG PILIHARAYA DGN ASYIK MWNIPU RAKYAT JE'...

MAT SABU JATUH MOTOR

MAT SABU JATUH MOTOR

MAT SABU JATUH MOTOR

MAT SABU JATUH MOTOR

MAT SABU JATUH MOTOR

MAT SABU JATUH MOTOR

MAT SABU JATUH MOTOR
.

Anonymous said...

tengok la,

ini ke pemimpin yg dipilih oleh penyokong2 pas?

takde org lain yg lebih berkelayakan ke? takkan camni je level pemimpin pas? patutla hanya mampu jadi penjilat bontot dap je..

Anonymous said...

aku amir

hanya org2 hamPAS aja yg anggap mat sabun ni pandai...

org otak sejengkal mcm anak 10 aja kata mat sabun ni specis pandai...

kalau belajar pn tak tinggi mana...
pndai apa mcm tu..
pandai dok kelentong di pentas2 ceramah dan dok menipu pengikut2 hamPAS yg bodoh2 tu bole laaa....

ceramah tak ada fakta..dok fitnah aja...
sama aja mcm hujah anak 10...
tak ada isi..melalut je lebih..

makin banyak mat sabun cakap..makin terserlah kebodohannya...
sama aja mcm anak 10 tu...
memalukan aja bgambar dengan ketayap..tapi hati busuk..semua dok kata salah org...

ntah apa jasa anak 10 kepada negara smpai nak fitnah ATM yg berlalu besar jasa kepada Negara.

Anonymous said...

Padan lar PANGLIMA dgn MD SABU...

sama2 NGOR !

Anonymous said...

Standard syiah bangsat bernama mat sabu.

Dah la muka buruk, ada hati nak bagi amaran kt panglima.

siap la ko mat sabu anak anjing, nanti bila tiba masanya, makan la ko pasir.

Anonymous said...

MaT SABU NI DAH LAMA XMASUK.ISA..RINDU KEPINGIN LA.TU...

ZAMAN DR MAHATHIR MAHAFIRAUN BUKAN MAIN KECUT LGI...


DAPAT PM BAIK..ASIK LEPAS LEPAS ISA...AIK NAIK TOCHANG PLAK...

ASKAR TENTERA KOMANDO SOJAA..APA LAGI KLUARKAN PC...XCUKUP TU..

JGN HERET TENTERA DLM POLITIK''.U KNOW..
INGAT TRUK TANKER PAYUNG TERJUNG JET HELI..SEMUA TAK SAMA DGN LAND ROVER 1 Jgn main pulon sama ja.....WAKAKAKAH...
.

Anonymous said...

anak 10
melalut lah jawapan.

jawaplah pasal sokongan undi pos yang pernah pembangkang dapat dan tak dapat.

janganlah merepek melalut tak tentu pasal.

macamni ke cara pembangkang jawap isu ?

Anonymous said...

paria mulut senget ni dgn sultan pun kurang ajar pastu nak azankan panglima plak.kalau nak azankan aku pejuang hamas ni mau kena ludah kat muka.amik air liur kering aku bt pedoman waktu berpolitik.

kepada anak 10,
ko pi jilat batang ais krim paria mulut senget ni.jgn lupa dgn telur dia sekali.confirm tak habis kalau ko tak gigit...

pejuang hamas tak suka dgr paria mulut senget ni menyalak...

Anonymous said...

Kesian... Apa yg anak babi sepuloh boleh buat...apa yg dia mampu hanya menulis dan bersuara dr jauh..belum tentu orng ingin mendengar..layan dan senangkan la hati kamu.. Kau buat taik kamu dpt taik.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Melayu Perak said...

anak sepuluh sedap ke jilat pantat.....??????

Anonymous said...

pukimak ko la anak sepuluh.ko dok bt cerita tahyul ptg2 ni apahal?

lu nak ngongkek pi tpt lain la.

macam pelaq la lakhanat sekor nie.

Anonymous said...

Kalau standard Abang Mat ni, nak mengaku pemimpin, hai malu lah. Memang layak untuk orang PAS aje.

Anonymous said...

aku org pro bn 4thn disini. anak 10 tu hujah xkuat mana..tp hujah kita kuat maki hamun..lucah..awal 2008 pun GAP. agak lucah juga..tp dah berubah...alhamdulilalh...kita dah mula ambil alih tugas pas..jaga kalimah jaga akhlak juga...pas tu dah sesat dgn plural dan sokong gereja dan syirik... lansung xguna... lgpun bulan posa kwn.. pahala digandakan dosa??

wallahualam..

Anonymous said...

dimana ada pas disitu ada fitnah

Anonymous said...

PAS = Pu_i Amat Selekeh ..

zat said...

Anak 10

lu mmg rock la bro !!

komandomelayu said...

ANAK SEPULUH CAKAP BESAR?

SAH DAPAT BUDAK TU?

DAPAT PELEMPANG BAPAK DIA KOT!

Anonymous said...

kepakaran ANAKSEPULOH cuma BUAT ANAK.

PASAL POLITIK KOMPOM DIA BAHLOL

komandomelayu said...

ANAKSEPULUH GELEK BAGI LAJU
ASAL DAPAT MENGURAT ANAK DARA
HUJAH HANG MAKIN LAMA MAKIN MERAPU
BUTA EKONOMI DAN SEJARAH BANGSA
JANGAN SANGKA UMNO BUNTU
SETAKAT DEBAT DENGAN KAKI VIAGRA!

Anonymous said...

anak 10.....itu zat udah mengangkang tuh,,namoak kelintitnya membonjol tu...apa lagi,,,HARIA aja lah!!

Anonymous said...

mat sabu raja lawak

Jalut said...

Anon August 21, 2011 3:27 PM Mat Sabun laaa..

Anonymous said...

anak 10.....engko ni macam kambing le,masuk kandang harimau pun mengembek...apa engko nak jadi hero ke? SALAH TEMPAT DAA....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Janganlah ambil hati ngat ngan Mat Sabun ni. Dia ni bukan ada jasa dan bakti kepada negara, air lior yang berbuih aje yang lebih. Tambahan pulak akhir2 ni dia dah makin rabun, lori sampah ngan lori taik dah tak kenal, van ambulan ngan van jenazah dah tak dapat bezakan.

Anonymous said...

Mat Sabu dpt mengucar kacirkan UMNO yg dah semakin lemah..

DS Najib nampak semakin tertekan..


Dapatkah dia bertahan dgn asakan2 keras PR?

apakah kena angkat bungkus DS Najib dari Putrajaya?

Hanya prngundi2 yg berkuasa, siapa terbaik sehingga dihari pengundian tentu berjaya..

Sehingga kini PR masih didepan dgn rating 55 - 45 .

Sakit BN kali ni . Angka 13 kesukaan Tun Pak Lah tetapi mungkin tidak buat BN..

Anonymous said...

hehehe....geli aku tgk muka mat sabu ni...

dari muka di pun kita tau otak dia banggang mcm mana...

kalau muka ceredik, kurang2 mcm muka dr hassan... ada phd..

tak pun muka harun din... sbb tahfiz..

ni muka mcm tapirr sembelitt boleh jadi timbalan presiden PAS...hahaha

lawak2...

npk sangat PAS ni parti loww class laa...

aku yg ada master dan degree oversea tak akan undi parti bangang mcm PAS ni...

loww class la.....

rakab said...

anak sepuluh,

Aaahkk,...aaaaaaaaaahhhkkkk!!!!!

UUUuuuuhhuuu....huuuuuhhuuuuuu...!

Mat Sabu si raja berok kena buasir..

'Normah bini dia,...normah bini orang ,...dia hayun semacam aje!

Tebiat sebijik macam hang !.

rakab said...

Anak sepuluh,

Aku ingat hang pergi cari kepala lutut mat Sabu yang cicir kat tepi jalanraya hari tuh pun lagi baik.

Anonymous said...

anak 10 ni kalau masuk parti mana pun hanya kerana wang..

Anak ramai, nak raya lagi, nak pakai duit banyak..apa bisnes hang mangkok?

Mungkin dulu ahli UMNO tetapi kena reject kot?

jangan2 ada kes gelap mata ni...

Melayu Perak said...

pru13 nih orang sokong bn/umno 80% dan pr 20%....

jatuh terguling-guling pr kali nih....

Anonymous said...

anak 10..hang kalau habis stok ubat nak bagi naik,iklan haramkahjadah mana yg hang tengok.banyak sgt iklan..confuse aku..apa ramai ke org yg baca haramkah ni ada masalah tak naik.?.atau dok mengatal tak tentu pasal..nak pasang dua tiga walaupun tahu diri tak layak?

Anonymous said...

dah terang pas munafik di pimpin pula oleh setan setan durjana

captmam said...

Silap tu...bukan nama dia anaksepuluh..tapi dia ada anak(haram)sepuluh............

ANACONDA said...

SI MAT SABU NI BAGI KOMANDO MELAYU JE SETTLE...

Anonymous said...

Mat Sabu memang binawe boleh beri amaran lak pada tentera. Ingat kitaorang ni saper....lu mat sabu jangan cari pasal la k...go to hell

Anonymous said...

dah nama pun sabu/syabu....steam lah tu ....

Anonymous said...

Bangsat punya Aninymous said

Anonymous said...

Butuh pak hang,,,,mat sabu manusia terbaik.....sapa yang kutuk dia...dasar mak bapak korang tutuh dengan babi....tu yang keluar korang.....mat sabu teruskan isu terbaik...biar umno mampus