IKLAN BERBAYAR

Friday, September 30, 2011

CONTOH POLITIK BARU PAKATAN. (SAMSENG DAN BIADAP)

foto di atas adalah print skrin akan pengakuan sultan johor yang tersinggung dengan kebiadapan ketua menteri pulau pinang lim guan eng.

tahun lepas, sultan selangor pernah melahirkan rasa kecewa bilamana tok garu nik ajis memperlekehkan titah baginda untuk tidak menjadikan masjid sebagai medan berpolitik.

insiden itu berlaku selang 2 hari sebelum hari pengundian prk parlimen hulu selangor.

2 insiden ini menunjukkan akan stail dan gaya politik baru pakatan. 
2 pemimpin bertaraf ketua menteri dan menteri besar boleh berlagak angkuh di negeri orang lain.

27 comments:

praha2 said...

ni lah yang dikato oran tak berotak dan berlagak kononnyo dinegeri depo , depo bolih buat apo saja. Tunggu pru 13 nanti tahu lah nasib mereko ni. Kito hapuskan oran macam ni.

Anonymous said...

...mcm biasa, x sabar aku nak melanyak si kalid gereja di shah alam.

...lahanat anjing DAPigs tu wajar dikuburkan SEGERA!

-nik ajis babi-

Karl said...

Pakatan riot ni memang mendoktrinkan pengikut2 mereka supaya tak ada hormat terhadap pemimpin. Lepas tu mangkuk2 ni heran bila mereka pun tak dihormati. Heh.

Hahn said...

Pembangkang taraf musuh negara macam tulah.

Tak patriotik langsung. Jelas.

Ini yang di harap jaga Malaysia. Habis dia abuse dan jual.

Anonymous said...

Dah melampau sangat diorang nie langsi.... kasi taruk sikit.... pastikan Musang tak memerhati....

Anonymous said...

PAS + PKR + DAP - MCAM BABI...

SEDAP MAAA...

NIK AJIS + NUAR JUBOR + LIM LIDAH BIAWAK --- + BABI MAAAA....

KAHKAHKAHHHHHHHHHHHHH..

Anonymous said...

blog x laku..balik2 org sama yg jadik tukang jilat..hehehehe..aku dah kabo dulu, highlight isu2 rakyat,jgn melalut x tentu hala.nanti org makin menyampah dengan umnok..isu2 yg korang highlightkan tak membantu mengisi poket rakyat..kalau terus camni,memang kompom melungkup laa BN kali nie..percayalah...

-pengundi atas pagar-

Anonymous said...

kelantan setiap hari kena hentam, rilek jer..

Anonymous said...

sokong anon 10;32

musangka said...

Hahn 1014,

Pembangkang bukan musuh negara!

Pembangkang MUSUH UMNO!!!

Pahamkan, anak2 ???!

musangka said...

Umno nie bukannye ada teloq!

Kena pukul.....

LARI MASUK ISTANA..!!!

mmuuaahhhahahahaha!!!!!!

Anonymous said...

Gap,

aku dengor kete waja kelabu ada ziarah ko...


hehehe....tu la politik minda senget ko tu.

Budak2 tadika kemas je yg suka minda senget ko ni....

musangka said...

Sejarah Moden pertama penderhakaan Melayu terhadap istana Johor ialah pd 1955.

Ibu Pejabat Umno di bawah Tunku telah keluarkan arahan...

BOIKOT majlis sambutan Jublee Intan Kesultanan Johor, DYM Sultan Ibrahim!!!

Almarhum baginda, AMAT MURKA!!!!

Anonymous said...

Cakap banyak pun tak guna sama sam ala kita tunggu sapa yang melingkup PRU 13 nanti.Aku harap sapa yang melingkup tu jadilah pembangkang yang berkualiti bukan pembangang yang tak ada harga diri.

Anonymous said...

setuju..
mana - mana pihak yg kalah pru akan dtg, tolong jd pembangkang berkualiti, bukan pembangkang bangang mcm skrg..
eleh ko musang, semakin hebat meneliti sejarah, nape ko hafal jer sejarah dinasour, bleh ajar ank2 ko nama binatang tu yg boleh dikatakan mirip keturunan ko sejak zaman berzaman..
kalo BN kalah, confirm jd pembangkang yg beradab n mmbantu negara,
yg aku confirm lau pkatan kalah, huru hara lah negara selama 4 thn lg di tngn pemimpin2 rejimen komunis nie..
Semoga impian juak2 pakatan dicapai yooo...

budakkampong said...

dulu takda pun pekara-pekara yg macamni,sejak PAKATAN komunis ni memerintah bbberapa negeri nampak makin besaq kepala pulak..semua org buat tak betul,depa saja yg betol..

yg tok guru pun satu hal,umno nak ajak join takmau tapi lebih rela peluk DAP dari peluk umno.apa raaa.
mana mazhab tok guru pakai aku pun tak faham dah,,,sat kata kawan dgn kafir tak boleh,pastu bila depa kawan dengan DAP kata buleh plak...adehhh pening2.

Anonymous said...

haha

zat said...

budak kampong

Pakatan tk besaq kepala..yg buat huru-hara puak UMNO kamu..bawa kepala lembu lah..kepala takok lah..

dh kalah baru nk ajak PAS bersatu..itu dasar Yahudi nama nya..masa berkuasa bukan main sombong lg...di hinanya pembangkang..tp bila dia kalah ajak bersatu atas nama bangsa & agama...peeerrrahhh !!

Anonymous said...

ZAt ngan musangka berbulu babi ni adik beradik ker??

Anonymous said...

Sokong la kafir harbi ni dok ngutuk maki hamun Raja-Raja Melayu, negeri2 Melayu..suker benor zat dgn musang bab* mnejilat LGE....sedap ker???

Anonymous said...

sedap mahhhhhh......

Anonymous said...

gUAN ENG KATA PENANG SELAMAT?

TOYA DIA TGK NI

http://batuvskayu.blogspot.com/2011/09/pemandu-teksi-acu-pistol-samun.html

Anonymous said...

eleh! orang melayu kan pemaaf, apa susah kutuk,keji,maki hamun, esok minta maaf habis cerita! manalah maruah kita.....

Anonymous said...

LGE guna gantinama "patik" waktu buat permohonan maaf kepada DYMM Tuanku Sultan Johor..walaupun air muka nampak sangat tak ikhlas dan sekadar memenuhi syarat formaliti.
Nampak sangat guna Singapork sebagai platform utk memperkecilkan Johor dan mengangkat PPinang yg. DAPig dah rasa macam Singapork2. Bangang punya PAS!..eh DAPig!..eh sama je bangangnya..ok bangang kuasa2 x 1000..x 356 x..bla..bla..

Anonymous said...

Musang senggama dengan ungka keluar musangka

Anonymous said...

Sapi + lembu = Mat Sabu

Anonymous said...

n.AJIS TAK MALU. rAMAI ORG KELANTAN CARI MAKAN kt Johor. Bila time nak byr zakat, balik Kelantan. Bila time mengundi balik Kelantan. Tu lah sebabnya Pas menang saja kt Kelantan. Org Kelantan mmg x sedar diri, cari rezeki di negeri orang, pastu menghina negeri tmpt dia dpt rezeki tu. Yg peliknya, mana duit2 yg dibawa masuk ke Kelantan oleh oleh rakyat Kelantan yg bekerja di luar? N.ajis, tak cukup lagi ke duit SEDEKAH umrah setiap tahun tu?