Wednesday, September 28, 2011

NAMEWEE ITU ANJING ATAU BABI?


Cuba jawap soalan aku. Namewee ni babi atau anjing
Published with Blogger-droid v1.7.4

130 comments:

Anonymous said...

dia banjing..iaitu gabungan babi dan anjing

Anonymous said...

Dia anjing,awak babi

musangka said...

GAP!

Jawab aku ialah...org, manusia!

Warganegara Malaysia!!!

Anonymous said...

anon 11;13 - masa baru lahir dia serupa awak iaitu anjing, sekarang dia dah jadi babi.

Anonymous said...

ANJING MCM MUSANGKA JUGAK

Anonymous said...

dia mula bertukar jd babi selepas dia belajar kat taiwan, masa tu babi kandang, selepas balik dia makin advance, jadi babi hutan pulak selepas buat plastik surgery kat hidung dia supaya batul2 srupa babi hutan.

Anonymous said...

Babi mcm musangka jugak

musangka said...

1120,

Hg ni...musang ngan anjin pun tak kenai.

Anonymous said...

anjing pun bukan, babi pun bukan..\\

Dah tentulah manusia..\\

hanya manusia boleh wat video klip undilah..\\

parah dah pencacai ni, menatang ngan manusia pun dah x leh bezakan..

Anonymous said...

Warganegara Malaysia tak kan menghina negara sendiri... Dia anjing dilahirkan oleh babi... otak aku, mulut aku, idea aku.. jd aku punya suka aku nak kata apa kat dia.. ada paham...MUSANGKA berbulu ayam...

namewee said...

Haiyaa,,

Patutlah wa ada batuk..itu nama wa ada olang sebut maaa.

Thank for your support..

Anonymous said...

Hidup namewee,

RAMBO said...

ANJING BUKAN....BABI PUN BUKAN...TAPI KACUKAN ANTARA KEDUANYA....MAKA JADILAH..

"BANJINGAN"

Anonymous said...

ANJING dengan MUSANG lebih kurang sama spesis jerr...

Anonymous said...

anon 11:26, aku setuju dia sebenarnya manusia sebelum pegi taiwan,tapi selepas balik dia jadi babi.

kau ingat babi tak reti buat filem ke? kau dah tengok mat sabu jd beruk dlm filem? hehehehe...

namewee said...

aiyaa lu olang melayu hah,


pasai wa solang, abis lu semua dapat dosa pasal panggil wa menatang..

lu olang ada paham atau tidak itu lu punya ajaran..

Lu tahu tak mei?????

Anonymous said...

mu jangan sangka musang bukan manusia..

praha2 said...

ket eden kedua dua nyo. mengapo oran kuat kito tak abek tindakan ket dio ni. biadap dan kurang ajor.

Anonymous said...

ajaran wa suruh kutuk babi mcm lu, itu nik aziz ada ajar jugak laaa, carut2 pun boleh...itu nik aziz jugak ada suruh. apa macam ini macam?

Anonymous said...

ada gak melayu bangsat masquerade jadi orang cina....

Anonymous said...

kita tgok stakat mana namewee melayu ni nak jadi babi mlm ni.

Lim Guan Eng said...

namewee babi
namewee babi
namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee babi

namewee said...

lu olang gaduh gaduh lah,

wa mau titok, esok mau bikin itu undilah 2.0 sama bik mama..

malaysia memang banyak masalah..wa x kata, tapi kuli yang kata..

rakab said...

Di bagi muka,..kepala kita pulak nak dipijaknya!!

Mau dibangkung jer kafir lahanat tuh !!

musangka said...

Woi! Apasal balun aku plak!

Ni Namewee punya crita!!!

Sebagai seorg Melayu, aku klu jumpak dia ni....

Aku tampaq terkeluaq gigi!!

Dia ni sah! Cucu cicit komunis Muar!!!

Anonymous said...

cepatnya anak babi ni nak tido, sebelum tido jgn lupa pakai topeng, nanti muncung babi yg baru buat plastic surgery tu kena gonggong dek anjing pulak, insurance tak cover muncung babi kau tu, warranty dah habis.

KARPAL SING said...

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

KARPAL SING said...

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

namewee anjing

Anonymous said...

dia ni dua2 pun yr.kembar tak seiras,seorang malu mcm anak ba seorang lagi suka nyakat org gong gong

musangka said...

Cina ni, banyak jenis!

Cina Laut, Cina Bukit, Cina Lombong, Cina Komunis!

Tapi...amoi aku ni, cina Taiping Garden!!!

antiono sabu jilat tak basuh muka said...

namawee sebenarnya adalah.....

...............
...............
...............
...............

pukimak

Anonymous said...

"Namun, jika PAS, PKR dan DAP dapat mencapai kata sepakat untuk berkata, 'kita benarkan PAS laksanakan undang-undang ini untuk orang Islam sahaja dan di Kelantan sahaja bukan untuk lain-lain negeri', saya yakin halangan untuk Pakatan Rakyat menuju Putrajaya tidak ada lagi.

Anonymous said...

"Jika PAS berkata bersetuju untuk tidak melaksanakan hudud sebagaimana kehendak DAP, maka sahlah tuduhan Umno bahawa PAS adalah kuda tunggangan DAP.

Anonymous said...

keturunan cina komunis ramai kat penang. salah sorang dah jd ketua kongsi gelap.

TOKI GURU POK NIK AJIS said...

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI


NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

NAMEWEE MENATE ANJING BABI

Anonymous said...

kalau perkasa x mampu berbuat apa2,

baik hangpa diam saja..kutu dalam blog, sikit pun x terluka si cina tue...

Ambo lah Pok Nik said...

Celako celako celako

Anonymous said...

anon 11:45, kiranya apa yg kau kata tu jd kenyataan, maka akan tertulis dlm kitab sejarah, kelantan adalah satu2nya didunia yg mempunyai 2 jenis hukuman utk satu kesalahan,

1. hudud dan sivil
2. Islam dan bukan Islam

harap2 org Islam tak adalah yg mengaku bukan islam bila ditangkap berzina.

Anonymous said...

anon 11:50 - Perkasa tu NGO, bukan penguatkuasa. JAIS yg ada kuasa yg sah pun tak boleh buat kerja utk jaga org Islam sendiri, kesian...

Anonymous said...

Namewee tu bukan anjing dan bukan babi... tapi keturunan namewee tu keturuanan kuat mkn babi, tu sebab sentiasa nk sondol je, tak kira dia betul ke atau dia salah...

Sama je dgn KM Penang, keturunan pemakan babi terbesar di malaysia ni. Kalau cakap utk sondol org lain laju je, bile dah kantoi, menyorok kat kandang makan TAIK sendiri... sama cam BABI kan... Hahahahaha

musangka said...

Aku dah tgk film Nasik Lemak ni. Kurang paham bahasa mandarin, mujur ada translator.

Kritikan social yang tajam memastikan film ini melampaui sebuah komedi menghiburkan yang mencabar stigma sosial masyarakat.

Tapi...biasa le, penonton2 melayu tak suke persembahan camni.

Anonymous said...

Xpe kita tambahkan koleksi sejarah.

kita ada kes sperma yg bertahan 113 jam dan bakal menjadi rujukan pakar2 dari luar negara..

kita juga ada kes yang melibatkan sejarah..

Anonymous said...

anjing jelmaan BABI

musangka said...

Aku berani cakap!

Klu nak banding dgn Ahmad Idham,

Namewee lebih kraetif & inovatif!

Dari 10star aku kasik dia 7.

Ahmad Idham......3star !!!

Anonymous said...

PUTRAJAYA 27 Sept. – Pelaksanaan hukum hudud di negara ini atau di Kelantan memerlukan penjelasan terperinci berhubung prosedur dan kaedah hukumannya kepada rakyat supaya tidak menimbul kekeliruan.

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria menarik perhatian bagaimana hukum hudud dilaksanakan di Pakistan, Bangladesh dan Afghanistan tetapi kerana tidak cukup persediaan oleh kerajaan masing-masing, pelaksanaannya gagal berfungsi dengan baik.

Dalam aspek ini, beliau mempersoalkan kerajaan negeri Pas Kelantan sama ada telah menyediakan syarat- syarat yang cukup daripada segi undang- undang untuk melaksanakan hukum hudud tersebut atau hanya sekadar gimik menguar-uarkan untuk berbuat demikian.

“Kita tidak boleh bercakap (menguar-uarkan akan melaksanakan hukum hudud) sahaja, ia (pelaksanaannya) perlu persediaan yang cukup, kalau sudah siap, bolehlah jalankan.

“Pada saya, tidak kiralah sama ada rancangan pelaksanaan hukum hudud ini ada tujuan politik atau tidak, sebab tujuannya adalah betul.

“Tapi janganlah kita hanya gimik sahaja, itu satu pendustaan...kalau gimik, itu memang satu penipuan. Kalau sudah ada kemampuan, teruskanlah sahaja pelaksanaan hudud ini,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, hari ini.

Beliau mengulas hasrat kerajaan negeri Kelantan yang diketuai oleh Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk melaksanakan hukum hudud meskipun ditentang keras oleh sekutu rapatnya, DAP dalam pakatan pembangkang.

Nik Abdul Aziz dalam kenyataannya Ahad lalu berkata, Kelantan kini dalam usaha memasukkan enakmen hudud dalam senarai hukum di mahkamah syariahnya.

Ditanya sama ada hukum hudud boleh dipakai ke atas orang bukan Islam di negara ini, Harussani berkata: “Kenakan ke atas orang Islam sahaja pun tak mengapa (manakala), yang bukan Islam boleh dihukum dengan cara lain.”

Mengenai tanggapan sesetengah pihak bahawa belum tiba masanya untuk melaksanakan hukum hudud di Malaysia, ditambah dengan komposisi kaum yang mendiami negara ini, beliau menegaskan: “Kalau belum tiba masanya, bila pula akan muncul masa tersebut.”

Anonymous said...

Ditanya sama ada hukum hudud boleh dipakai ke atas orang bukan Islam di negara ini, Harussani berkata: “Kenakan ke atas orang Islam sahaja pun tak mengapa (manakala), yang bukan Islam boleh dihukum dengan cara lain.”

Mengenai tanggapan sesetengah pihak bahawa belum tiba masanya untuk melaksanakan hukum hudud di Malaysia, ditambah dengan komposisi kaum yang mendiami negara ini, beliau menegaskan: “Kalau belum tiba masanya, bila pula akan muncul masa tersebut.”

Anonymous said...

kita ada sperma yg tahan 113 jam, anwar tak sangka sperma boleh tahan lebih dari itu, penyokong dia pun tak sangka...spm gred 3.
belajar tak habis, bawak pakar, ternganga-ngangga tunjuk sijil.

mat sabu juga dah buat sejarah,
1. jd manusia pertama boleh berkomunikasi dgn beruk
2. jd ketua komunih baru di malaya

Anonymous said...

anon 12:00 - masa utk melaksanakan hudud dah lama tiba, cuma tergendala sbb;

1. nik aziz lebih takutkan Dr M dari hukum Allah.

2. hj hadi kata hudud hanya 0.0001% dari hukum Islam

3. azizan kedah kata, hudud bukan keutamaan.


kenapa org pas ambil petikan dari harussani pulak? bila org pas iktiraf harussani ulamak? Nizar kan lebih aula', apatah lagi 3 makhluk diatas, nik aziz, hj hadi, azizzn. hahahaha kesian org pas, tetiba dengar cakap harussani pulak. Satu lagi nik aziz takut bila karpal ugut..

'over my dead body' - karpal belum mati hj hadi dah istihar negara kebajikan, hehehehe...kesian pas.

Esperalzi said...

Cina komunis, seketurunan dgn Mat Sabu.

Anonymous said...

Pertama kali dlm sejarah parti pas, pengikutnya ambil petikan harussani perak sbg rujukan, ajaib sungguh... harap2 anon 12:00 dlm keadaan waras semasa mengeluarkan kenyataan ini.

Anonymous said...

Kita tercari2 anak MELAYU seBERANI namewee.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Melayu hanya berani sesama Melayu.
Penakut!
Mcm ni nak mewarisi...

Anonymous said...

2 IN 1

ANJING + BABI = NAMEWEE 2.0

Anonymous said...

Kalau anon 12:00 waras ketika ini, harap dapat bantu waraskan 3 makhluk yg aku sebutkan atas tadi. bukan apa, selama ini aku perati tengok cakap mcm org tak waras je..

Anonymous said...

kan ulamak UMNO yang keluarkan kenyataan tu,

walaupun dia hanya menyetujui pandangan TGNA, tujuan utama nak bagi tahu pencacai yang ulama mereka bersetuju dengan kenyataan TGNA..

Kalau harussani x keluarkan kenyataan pun, ada kami kisah..

Jadi ulama UMNO dah keluar kenyataan, org umno pun kena lah terima kenyataanya..

Anonymous said...

x baik melawan ulamak..kalau Harussani x dipercayai lagi, pada sapa UMNO nak mengadu nasib...

Anonymous said...

Akan terbukti kata2 Hana Tuah tak tepat,

Melayu bakal akan hilang kuasa diMalaysia dan jadi pendatang juga BARUA sebenar.

Memang Melayu suka jadi BARUA, janji dpt sikit imbuhan tanpa modal,

Melayu memang BANGANG

nawamee said...

ahahah ramai2 sokong die atas nama demokrasi,ape bodoh korang ni sume,die tu tentu2 manusia perangai babi..kuang hajar nak mampos,mencarut boleh maa...
sume tak bace nanyang siang pau,sume tak bace china press,sume tak tau diorang lagi terok dari utusan..kebodohan terlampau sume orang..sokong kapir yang nak mansuhkan status islam agama rasmi negara ni..

Anonymous said...

anon 12:00,

jgn percaya apa yg harussani cakap, dia kan ulamak bisu, ulamak syaitan, spt yg org2 pas panggil sebelum ni.

Anonymous said...

Mohon Sahabat-sahabat dapat menghebahkan Program ini terutamanya kepada Bekas2 Tentera.

Setakat ini Keahlian PAS Seumur Hidup Oleh: Naib Pengerusi Persatuan Bekas Angkatan Tentera Malaysia (PBTM) :Kapten (B) Tn Rosli bin Yahya DS Nizar. Merangkap Pengerusi Penaja NGO Kelab Kebajikan Veteran & Pesara Tentera (KERABAT) Cawangan Lenggong. ~ Ogos 2011 semasa pelancaran Kerabat Caw Lenggong Perak.

Pelancaran KERABAT di Parlimen Pasir Salak

Kg. Gajah 17 Sep. 2011, PAS kawasan Parlimen Pasir Salak dengan kerjasama MTD Kg. Gajah, BAPA Kebangsaan, dan ANAK Perak telah berjaya menganjurkan 3 program dalam satu masa. Pada sebelah petangnya diadakan Jamuan Adilfitri dan diikuti dengan majlis bersama rakyat dengan pendedahan isu-isu semasa serta pelancaran NGOs PAS - KERABAT ( Badan Kebajikan Angkatan Tentera ) untuk Parlimen Pasiri Salak serta Pelancaran Pengedaran Borang Permohonan Tanah Felda Plantation oleh Presiden Anak Sdr Mazlan Aliman, beliau yang juga AJK lujnah PAS pusat

Anonymous said...

Bab Agama Islam yg hebat dan tak pernah khilaf ialah tokguru buah pelir kendur!

Lain2 alim ulamak semua tak betul...

Anonymous said...

kami x jadikan harussani sebagai rujukan,
kami cuma nak bagitau pencacai supaya terima lah apa yang harussani katakan..kerana beliau lah yang menjadi tempat rujukan UMNO selama ni..

Anonymous said...

sini port melayu racist, sini port melayu umno, sini port melayu pikiran mundur.

sape x kenal melayu umno, melayu yg mundur dari segi pemikiran cakap berdegar-degar pasal melayu tapi dalam masa yg sama tekak dahagakan pangkat,wang dan burit betina.mcm la aku x kenal org2 umno ni.puuuiiii

-anak muda-

Anonymous said...

AKU RASA KEBESTSAN BLOG GAP DAH MENURUN..

TIADA LAGI PANGLIMA2 GARANG YG DULU2 SELALU MASUK SINI..

MUSANG TU TRAINNER OR JUNIOR..JE...
TAK SYOKKKK

KEKADANG DIA TERLUPA DIA SEPATUTNYA PEMBANGKANG..

Anonymous said...

NASI LEMAK NAMEWEE

RENDANG ANJING + BABI

RM 2.00

MURAH MA...

Anonymous said...

Mazlan Aliman nak agih borang tanah Felda Plantations? muahahahahaha... inilah lawak paling hebat dlm tahun ini?

Mazlan Aliman anak peneroka felda tu?

mak bapak dia pun tak cukup makan duduk kampung dulu, lalu masuklah Felda, anak dia nak agih borang tanah Felda Plantations la ni?


sila cetak banyak2 borang tu, gerenti tak cukup punya...

Anonymous said...

Mohon Sahabat-sahabat dapat menghebahkan Program ini terutamanya kepada Bekas2 Tentera.

Setakat ini Keahlian PAS Seumur Hidup Oleh: Naib Pengerusi Persatuan Bekas Angkatan Tentera Malaysia (PBTM) :Kapten (B) Tn Rosli bin Yahya DS Nizar. Merangkap Pengerusi Penaja NGO Kelab Kebajikan Veteran & Pesara Tentera (KERABAT) Cawangan Lenggong. ~ Ogos 2011 semasa pelancaran Kerabat Caw Lenggong Perak.


...............

ANON ANON...KO NAK NGATA NGO SIANG2 LAGI KO DAH TARUK NGO PAS..

AMENDE NYE..ADIK BERADIK UNIT AMAL PASAR MALAM TU LA JUGAK..

KALU NAK BETUL2 JADI NGO..BIAR JADI CAM PERKASA ..HA BANTAI LAH

PASTIKAN PAS TU BUAT HUDUD DAN LAIN2 YG DI PERJUANGKAN TU.. ...JANGAN NAK KONAR2

Anonymous said...

Rakyat malaysia semua, seorang anak peneroka nak agih borang tanah Felda Plantations kpd semua anak peneroka. sila mohon dgn cepat.

Anonymous said...

Boleh percaya ke pd ulamak umno ni? boleh pakai ke ulamak umno ni?
sejak bila pas ambik petikan dan saranan ulamak umno ni?

sejak bila pas iktiraf harussani ni ulamak? sejak isu hudud ni ke?

Anonymous said...

GAP... aku percaya dia nih tidak menghargai sentimen antara perkauman... memprovokasi untuk cari nama dan glamour kerana industri seni yang kompetitif... dia nih bahaya dan lebih jijik dari tahi babi...

Anonymous said...

Anwar satu hal,
Mat sabu dua hal,
Anwar satu hal,
Mat sabu dua hal,
Namewee buat hal,
Hudud berhal hal.


X cukup tngn najib layan hal-hal berseorangan ditambah hal-hal yg dicetuskan suaminya.
Nak harap menteri hal-hal, kerismudin, keris lupa nk perasap.

Anonymous said...

ini la cina bangsat makan babi....perangai mcm babi, ada juga bangsa melayu nk sokong anjing perangai babi.....hangpa semua nk jadi babi juga ka......melayu sokong bangsa sendiri la xyah nk sokong babi nie.......mungkin dh sedAP MKN BABI TU YG DOK BELA CINA BANGSAT NIE.

Anonymous said...

Alhamdulillah,

Pr sepakat hudud dilaksanakan.

Takbir.

Anonymous said...

Namewee tu adalah B.A.B.I peliharaan fuckaton wreckyet sebab tu lah kerja dia menyondol org je, biasanya babi ni derang kurung dlm kandang tp kalo tuan dia tengah desperado cam skang ni dia ni mmg saje dilepaskanlaa.. Tak gitu musang?

Anonymous said...

Kata maklumat itu lagi: ‘‘Inilah kemenangan Anwar Ibrahim yang dibawa oleh orang kuatnya di dalam organisasi itu, dan masih membawa masuk orang-orang Anwar secara perlahan. Permohonan membawa masuk pegawai baru masih di peringkat JPA dan SPA.”

Saya tidak mahu menulis panjang lebar mengenai hal ini. Biarlah pihak berkenaan akhirnya sedar mengenai fenomena ini. Biarlah mereka yang mengambil tindakan, itupun jika mereka mampu melakukannya.

Elemen-elemen yang ada itu, jika benar, harus dihapuskan. Mereka harus dibersihkan daripada sistem kerajaan semasa, dalam sistem strategik negara dan politik.

Menurut maklumat itu lagi: ‘‘Bagi kami yang kerdil ini, tidak sanggup melihat YAB Perdana Menteri menerima nasib seburuk Gaddafi. Sekuat Gaddafi pun akhirnya dijatuhkan dari dalam dengan bantuan musuh-musuh Islam di luar!''

Sebagai contohnya, kata maklumat itu lagi: ‘‘...anda fikirkanlah bagaimanakah kos perbelanjaan lawatan rasmi luar negara YAB PM boleh diperolehi dengan begitu detail, cepat dan pantas oleh pihak pembangkang?

Bagaimanakah juga penerbangan percutian peribadi YAB PM juga boleh diperolehi dengan begitu detail dan cepat oleh pihak pembangkang? Dan banyak lagi contoh-contoh lain. Apakah ia diperolehi dengan mudah jika tidak kerana ada orang dalam yang membocorkan segala maklumat sulit itu?''

Buat sementara ini, biar saya berhenti di sini dulu.

ANACONDA said...

WOI ANON 1113 PM...

KAU LAGI BABI DARI CINA PUKIMAK TU...

BERTARAF BABI TONYOK PLAK...

Anonymous said...

GAP..ELERT JANGAN TIDORRR

WAKIL PARLMENEN BARU PETANG TADI KATA DAP DAN PAS AKAN BUAT MAJIK

RABU INI..TIBA2 RAMAI DAP MASUK ISLAM...PEMPAHAMLAH...MACAM YAHUDI SERVIVE DI TURKI..

TAPI AKU BIMBANG 'UNDER-DESK' YANG DIBERIKAN PADA DAP

PAS DIBENARKAN BUAT HUDUD DENGAN SYARAT DAP JADI TPM1...
(TAKPE PAS JADI TPM2)


SUBHANALLAH...

ALLAHUAKHABAR...HABIS LA ORANG MELAYU DENGAN PERMAINAN BODOH PAS NI,..

Anonymous said...

hampa semakin menjadi barua bekandax

Anwar Ibrahim said...

NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!

Anonymous said...

Semakin meroyan lah umno selepas malam ni. Kat blog ni pun dah ada org meroyan. Napa x penuhkan je namewee babi tu smpai pru 13.

Tipe berbaris baris, tapi komen tetap dikira satu.
Kah kah kah.

Anonymous said...

1.19..fuhhhhh

alamat malaysia ni DAP yang punya

pas perlu kesusahan satu kali saja lagi

serta ANWAR MEMANG DAH TERAMAT SUSAH...

DAP AKAN JADI PM GELERAN KE-3 SELEPAS PAS...PERCAYALAH...PERMAINAN CATUR DAP SANGAT-SANGAT BERKESAAN DISAAT2 ORANG2 MELAYU BERGADUH SESAMA SENDIRI..!!!!

muklis...

Anonymous said...

Allah SWT maha mengetahui siapa yg baik dan jahat.

Rakyat Melayu tak bersalah,

Pemimpin2 MELAYU SIAL!

siut21 said...

Pengarah dan produser Hollywood pun minta maaf kalau filem/klip video yang dibikin mengandungi unsur rasis.

Sebabnya mudah iaitu penonton amat sensitif kalau pengarah/produser mengamalkan sikap negatif.

Kalau pengarah/produser jenis keras kepala, tak nak minta maaf, alamatnya tak balik modal.

Anonymous said...

kalau "namewee! come here boy..." itu adalah anjing

kalau "namawee! come here girl..." itu adalah puppy

kalau "namewee! scratch my butt honey" haha yang ini adalah musang.

Anonymous said...

Anon1.30.. Ni cerite pasal NAMEWEE takde kena mengena langsung dgn dap atau pkr jauh skali Pas.

Berow lantak org la nak cakap apa pun.. Kami bukan macam Pas kna herdik Dap skit abis terkulai la ni dok sibuk pukui canang cerita hudud di Kelantan macamana cerita di Kedah, Selangor, Penang yg makin banyak pusat maksiat?

Itulah perangai munafik kite penat lelah pertahan agama dan bangsa dia suka2 sokong si kapir ni.

Anonymous said...

HATI2 LAH ORG MELAYU
BERJAGA2 LAH ORG MELAYU
BERPEGANG LAH DENGAN TALI KEBENARAN
BUKAN DENGAN TALI PALSU PARTI BERJENAMA 'ISLAM'

ORang melayu hanya perlu satu saja kesilapan 'mat sabu dengan komunisnya.

dengan SATU saja kesilapan pas ATAU PKR akan kesusahan dan akhirnya terpaksa buat silap mata kedua

AKHIRNYA DAP DIBENARKAN JADI PM KE2..SELEPAS ANWAR ...DEMI UTK KAWTIM SEKALI LAGI...


MUSNAH LAH SEBUAH TAMADUN ISLAM MELAYU DI RANTAU INI..
JADILAH KITA SEPERTI MELAYU INDONESIA,..MELAYU SINGAPURA ...DAN PALING TERUK JADI
MELAYU THAI ATAU MELAYU FILIPIN

BERPERANG UTK SEKENKANG KERA UTK 'NEGARA ISLAM'

BERPUTIH MATALAH
BERBUBUR NASI LAH

[ HASIL KEBODOHAN ORANG2 MELAYU BERPOLITIK / BERNEGARA ]

Anonymous said...

Musangka,

sungguhpun ko underestimate Ahmad Idham tetapi ko perlu sedar satu perkara. Karya Ahmad Idham dah banyak kali pecah panggung. walhal, pengarah yang ko tolong scratch belakangnya itu berada di tahap mampu pecah gelas kaca saja.

Anonymous said...

menghina orang atau sesuatu objek tiada apa-apa kaitannya dengan keberanian.

apakah Manoharan dikatakan berani cuma kerana dia saja yang tergamak menukar jalur gemilang kalau diberikan kesempatan?

jawapannya jelas adalah tidak.

tidak ada unsur-unsur keberanian apabila seseorang menghina sesuatu objek yang rata-rata dihormati orang.

AntiBiadab

Anonymous said...

G.A.P..
Blogg MPP dah umum keputusan mesyuarat Pakatan HUDUD TAK JADI DILAKSANAKAN!!! Ko bukan threat ni 3 hari 3 malam kite macamana diorang meroyan HAHAHAHAHAHA!!! Dasar pengecut! Macam ni ke nak bela ISLAM? Haaaarrrk Tuuuiiiiiihhh.....!

Anonymous said...

namewee babi cina. klau dia kata melayu bleh p masuk utan dia bleh blah blik negara asal dia CHINA...anjing sial bleh berambus!

Anonymous said...

Setakat cakap nak laksana hukum hudud siapa pun bolih cakap.
Harap PAS tolong sediakan mcm mana nak laksana, saperti siapa yg akan menangkap, mendakwa dan Hakim.
Begitu juga Peguam.

Lu ingat senang ker nak pinda undang2?

Singapura tiada Menteri Melayu, apa lagi Timbalan Perdana Menteri, orang2 melayu, jangan tersilap pangkah, merana anak2, cucu2 dan cicit2 kita yg akan datang.

Aku YAKIN MELAYU sekarang tak bodoh terutama generasi muda.

Fahamilah SIAPA DAP?
Fahamilah SIAPA PAS?
Fahamilah SIAPA Yg SUKA lubang taik?

Kafir tetap kafir,
berkawan bolih, percaya jangan!

PASTIKAN UNDI MELAYU UTk UMNO atau BN.

Anonymous said...

Namewee BABI macam Brother Anwar Bin Ibrahim

Anonymous said...

Dua - dua.

Anonymous said...

NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!

Anonymous said...

NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!
NAMEWEE BABI!

Anonymous said...

Hahahahaha..., seperti yang dijangka.., keputusan sebulat suara mesyuarat Pakatan telah bersetuju bahawa Hudud tak akan dilaksanakan..

Anwar selaku Ketua Umum Pakatan mengisytiharkan bahawa Hudud tiada dalam agenda Pakatan Rakyat..

So.., ni bermakna PAS hanya mengalami ejakulasi Pramatang apabila Nik Aziz beria-ia nak sangat Hudud dilaksanakan di Kelantan..

Sekarang ni apa kata Nik Aziz dan puak-puak PAS semua? Gua yakin Karpal dan Kit Siang dah berjaya manipulasi Anwar untuk tolak Hudud PAS..

Macam kata Nik Aziz hari tu.., dia suruh DAP keluar Pakatan kalau tak setuju dengan Hudud.. Now.., berani ke PAS keluar Pakatan bila majoriti dalam tu tak setuju Hudud dilaksanakan?

PAS dan Nik Aziz takut kat Tuhan or takut pada Anwar dan DAP????? Cer cite...cer cite...


http://mediapermatangpauh.blogspot.com/

Anonymous said...

namewee = babi
bapak namewee = anjing
mak namewee = babi+anjing
datuk namewee = pig
nenek namewee = pig+dog
moyang namewee = babi tunggal
makanan namewee = babi
darah namewee = darah babi
benih dari mak n bapak namewee = babibabibabibabi3

so.....
namewee adalah :
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
BABI
TUNYUK
TUNYUK
TUNYUK
TUNYUK
TUNYUK
CELENG
CELENG
CELENG
CELENG
CELENG
PIG
PIG
PIG
PIG
PIG
PIG
BARUABABIBARUABABIBARUABABI

Anonymous said...

Muasang jimak ungka keluar musangka

Anonymous said...

NAMAWEE BAPAK ANJING MAK BABI!!!!

KDN PENCIPTA NYA!!!

Anonymous said...

Namawee bapak anjing mak babi!!

Bapak Anjing = DAP

Mak Anjing = PAS / PKR

Anonymous said...

Namawee bapak anjing mak babi!!

Bapak Anjing = DAP

Mak Anjing = PAS / PKR

-------------------------------------------------

Bapak Anjing = DAP

Mak Babi = PAS / PKR

Anonymous said...

Menate Babi
Menate anjing

Keduo2 haram....

Menate Babi
Menate anjing

Keduo2 suko kencing & berok ngato...

Menate Babi
Menate anjing

Keduo2 ngotor...

Menate Babi
Menate anjing

Keduo2 haramjadah = namewee

Anonymous said...

Anjing..Babi..Musang 3 bersaudara...

Muhahahaha


Babi Sondol Anjing keluarlah Musang....

Anonymous said...

Negara berkebajikan mana ada Hukum Hudud.

Anonymous said...

Nasib baik umat Islam diharamkan dari memelihara anjing... kalau dibenarkan, nak aje aku namakan anjing tu dgn nama NAMEWEE...

NAMEWEE!! NAMEWEE!! Come here boy, good dog!!

Anonymous said...

musangku..

Jawapan aku ialah..... testis musang


Muuuuhahahahaha...

zat said...

satu teguran yg pedas kpd utusan...renung2 kan lah..

lg satu nk tanya...sejak bila bela anjing tu haram?

Anonymous said...

kita dok cerita pasal namewee kita jarang cerita pasal pelakon dalam filem namewee, GAP boleh tak ulas sikit pasal pelakon dalam filem namewee kita tengok apa komen orang melayu kat luar sana.

Anonymous said...

walawe..ini cina bapak dia anjing,mak dia babi,nenek dia anjing kurap,ini cina bukit patut mati la..u pikimka punya org...sohai lu ma cibai

Anonymous said...

namawee anak haram! bastard!

-Shah Alam

Anonymous said...

he is a bastard!!

tulvovuldo said...

Dia adalah manusia ciptaan ALLAH walaupun dia bukan orang islam..nabi mengajar kita menghormati dan mengenali bangsa lain. Sebab tu ALLAH ciptakan manusia berbangsa2 supaya kita saling hormat menghormati dan mengenali antara satu sama yang lain. Dekati lah dia dengan penuh hikmah dan dengan penuh kasih sayang..Mudah2an ALLAH kurniakan dia hidayah. Itu yang Islam suruh sebagaimana terjadi di zaman Rasullullah SAW dan para sahabat RA.

Anonymous said...

namewee = nababi...

Anonymous said...

budak itu tiada ragu lagi seekor babi kooorap dan melayu yg sekongkol dengan dia adalah kucing koorap

lit kit sial said...

jgn kaco sma itu namawee..die lato nuar jubri punye anak ikan..sapa2 kaco sma die akn telima balasan.

Anonymous said...

Apa nak buat? Dia dah cakap "Itu law punya minister (Nazri Aziz) aa dia sudah cakap aa saya tidak kene tau, saya takde case tau!". Siapa lepaskan dia dulu? Siapa bagi dia green light takde case? Ini kita semua kena telan walau pahit mcm panadol! Kita marah lebih2 pun tak guna dgn samdol ni!

Bagi aku tujuan dia buat video ni hanya utk mensensasikan keadaan & pada masa yg sama turut mempromosikan filem dia yg mcm sampah. Lagi banyak controversy lagilah org nak tengok, biasalah taktik ni dah ramai org pakai. Senang jer, kalau tak suka, ramai2 jgn support dia! Jangan tengok, jangan beli DVD! Amacam Namewee? Gimme 5 bro!!! (Penampor!)

Mr Ganu said...

the answer is ..... PORK !!

Anonymous said...

BAJINGAN

BABI ANJING BUANGAN

Anonymous said...

Anjing bukan

Babi bukan

Musang pun bukan

TAPI

MUSANGKA

Anonymous said...

ZAT !!!!!

Bela anjing tak haram

cuma

HJARAMJADAH

Anonymous said...

tolvovuldo !!!

Please lah

dont talk good here la !!!!

dont show good here la !!!

u talk at the wrong place la !!

get lost before I kick your babi ass

Anonymous said...

hahahahahahahahahahhhhhhhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha bodoh punya soalann...aikk dah terlampau berkawan dgn babi dan anjing ke penyokong tegar BN ni hingga tak dpt bezakan binatang ngan org...lupa pula mmg u all lupa sbb u all tgl dgn anjing dan babi yg berpura pura jadi manusia alim tp perangai mengalah anjing dan babi..hahahaha

perhilitan sayang babi hutan said...

dia sepupu sepapat ngan babi hutan..kira sedara mara terdekat anjing kurap le..gitu le lebey kurang..

Anonymous said...

Namewee babi adalah babi+anjing jadinya Banjingan lahanat pukima* haramjadah...

Manakala musangka pula adalah gabungan musang + ungka + namewee + anjing + babi = Mukanamjibi (Penjilat tegar namewee lahanat!!!!!!!) muahahahaha...

N. ajis said...

Namewee ialah BABI.... BABI ... BABI...

Pelakon nasil lemak 2.0 pula adalah anjing-anjing nameweee yang BABI

Anonymous said...

Babi + Anjing=Bajing,kata orang Indonesia.

Anonymous said...

nik najis nak wat hudud,karpal xnak trus xjdk..salahkn umno..BODOH X NIK AJIS BANGANG NI..kje dia salahkn org jek..klw guan eng suruh kate babi halal,dia akn kate babi halal...NIK AJIS BANGANG BODOH SIAL BABI KIMAK..

benci mata sepet said...

babi pun ya anjing pun ya...sial

Anonymous said...

Celaka punya babi, sial haramjadah punya babi, aku rasa kalau dah dia babi, mak dia pun mesti babi, bapak dia pastilah babi, takkan cipan lahirkan babi. Tengok muka, tangan telinga ehh memang babi lah.

Anonymous said...

kalau cina babi melayu mesti lembu hahah patutlah otak pun otak lembu tak blh fikir cara waras. patut terminat semua lembu gila ni

Anonymous said...

elok ko buat pool gap. komen kat sini tak best.