IKLAN BERBAYAR

Wednesday, September 28, 2011

ANWAR GUSAR DENGAN MEDIA INTERNET.

beberapa hari lepas anwar berceramah di batu 6, kuala nerus trengganu.

kata anwar depan audience, anak muda perlu bangkit untuk menguasai perang politik dalam media internet.

anwar detailkan lagi. anak muda harus kuasai perang politik media internet seperti blog,fb dan twitter.

macam biasa, anwar gunakan ayat kebangkitan anak muda mesir dalam percubaan menghasutnya.

anwar nampak gusar melihatkan kebangkitan anak muda menentang pakatan sampai terpaksa menggunakan hujah di mesir sebagai daya penarik untuk menghasut anak muda aktif dalam politik blog dan fb.

kenapa anwar mohon anak muda aktif dalam menyokongnya ?

adakah anwar sudah mendapat signal akan kedapatan penolakan besar-besaran anak muda terhadap falsampah dan ideologi politikal songsangnya..

risau sungguh riak kata anwar..

126 comments:

Anonymous said...

SORRYLAH ANWAR..

Anonymous said...

Anwar selalu bermimpi ngeri yg Bamboo River Resort sedang menunggu kedatangan beliau...kah kah kah.

Anonymous said...

SEKARANG BARU ALJUBURI TAHU BETAPA HEBATNYA PRO KERAJAAN...

Anonymous said...

mana taknye, media alternatif pakatan asyik menipu je. blogger2 pakatan pulak bodoh2 belake.
so, hanya penyokong pakatan yang bodoh2 je akan terpengaruh dengan blogger atau media alternatif pembangkang skrg nih.

memang susah nak perbodohkan org sepanjang mase..

Anonymous said...

bernas sungguh gesaan bung nuar!!!
well done!!!grasias..apik kueee!!!

kita mulai...kita serang..kita hambat..kita parangi...

kita blog,kita tweet,kita fesbok...
kita jangan leka,jangan main-main,kita komen,,jangan romen,kita jangan tutuh cdoll,jangan lewat,jangan liwat...kita street the point!!!
hidup hidup,..hidup bloger!!!

serang kita serang bung nuar..nyah kau bung nuar!!!yeyeeehhhhhh!!!

Anonymous said...

Anwar - the end, wayang dah habis dah

Anonymous said...

Xpe, janji umno dijatuhkan next pru.

Anonymous said...

MUCHA GRATIAS BLOGGER2 PRO KERAJAAN...Kita berjaya buat ANWAR STARRY2 NIGHT...SCARRY2 NIGHT at Sungei Buloh on the way. You cant FOOLED EVERYONE ALL THE TIME...ALLAH maha MENGETAHUI DAN ADIL.Semuanya amat jelas dan soon segala penipuan akan kita ketahui satu persatu.

Anonymous said...

MUCHA GRATIAS BLOGGER2 PRO KERAJAAN...Kita berjaya buat ANWAR STARRY2 NIGHT...SCARRY2 NIGHT at Sungei Buloh on the way. You cant FOOLED EVERYONE ALL THE TIME...ALLAH maha MENGETAHUI DAN ADIL.Semuanya amat jelas dan soon segala penipuan akan kita ketahui satu persatu.

Anonymous said...

hahaha.... all comment here are from anonymous... why dont you be brave show your face here like me...
my face

Anonymous said...

Ini adalah episud terakhir mu.. bye bye.

warga sebelum merdeka

Anonymous said...

Sebab internet lah anwar cepat jatuh. Dengan tersebarnya video sex beliau melalui internet Anak2 muda dapat menilainya

Anonymous said...

Najib pada mulanya menafikan bertemu dengan Saiful tetapi kemudian menukar pengakuan dan berkata Saiful telah memohon bantuan bagi mendapatkan biasiswa.

Justeru, peguamnya mahu mendapatkan penjelasan lanjut.

musangka said...

Anwar tetap akan jadik penghalang pd cita2 Umno utk terus berkuasa.

GE12 - dah tinggal nyawa2 ikan.

GE13 - lingkup le...!!!

Itu le....PERKAUMAN SGT! KETUANAN SGT! BOROI SGT...!!!

Mmuuaahhhahahahaha...!!!!

musangka said...

Dlm video tu...BUKAN ANWAR!!!

Ramai yg tahu dahhh...!!!

Dlm telepon tu tarak sora Mat Sabu punnn...!!!

Jgn putus asa! Cipta yg lain plakk...!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
Najib pada mulanya menafikan bertemu dengan Saiful tetapi kemudian menukar pengakuan dan berkata Saiful telah memohon bantuan bagi mendapatkan biasiswa.

Justeru, peguamnya mahu mendapatkan penjelasan lanjut.
September 28, 2011 8:26 PM < APA APA PUN AIR MANI ANWAR TETAP DALAM JUBO SEPOL, BUKAN AIR MANI DS NAJIB.....MUHAHHAHAHAHAHAHAH

Anonymous said...

umno menang di kwasan kg kerana tiada kemudahan internet.. umno kalah di kwasan bandar sebab ade internet.. so internet lebih banyak bagi benefit memenangkan PR...hahahah

Anonymous said...

musangka said...
Dlm video tu...BUKAN ANWAR!!! <- YELAH BUKAN ANWAR, BAPAK KAU NGAN BINI KAU LAH BAHLUL, PANDAI LAH KAU NI, MANTAP KOMEN BODOH TAHAP AGUNG!! TIAP2 HARI MESTI BACA BALIK KOMEN , LEPAS TU SYOK SENDIRI MAMAT NI, JANGAN SAMPAI MELANBCAP BACA KOMEN DAH LAH HEHEHHEHE, SYOK SENDIRI SAMPAI INZAL..... MUHAHHAHAHAHHAAHA.....MUSANGKA....KEHKEHKEHKEH....BODOHNYA

Anonymous said...

September 28, 2011 8:26 PM < APA APA PUN AIR MANI ANWAR TETAP DALAM JUBO SEPOL, BUKAN AIR MANI DS NAJIB.....MUHAHHAHAHAHAHAHAH
_____________________________________
betol2 bro..terbaek....anwar wat cite ape2 pn lantak die la....najib tiap2 ari jmpe org.....mne leh ingat sgt....

Anonymous said...

umno menang di kwasan kg kerana tiada kemudahan internet.. umno kalah di kwasan bandar sebab ade internet.. so internet lebih banyak bagi benefit memenangkan PR...hahahah
_____________________________________
kahkahkah...ko jgn ingat org kg bodo....aku duk kg pn ade internet....ko je yg bodo wat analisis mcm nie....

Esperalzi said...

Suatu masa dulu sebelum 2008, puak Pembangkanlah yang paling suka dengan media internet. Mereka waktu itu menang perang internet krn mereka menguasai media internet sepenuhnya. Semua berita politik dalam negeri dari internet yg dibaca oleh golongan muda waktu itu adalah sumber2 Pembangkang.

UMNO, seperti biasa sering dipimpin orang2 bodoh yang masih conservative, maka pada tahun 2008 dan sebelumnya, "cerdik pandai" UMNO masih bergantung kepada media tradisional hardcopy, especially akhbar Utusan Malaysia dan Berita Harian, untuk sampaikan maklumat kepada rakyat terutama golongan muda..Tapi ternyata golongan muda tak suka baca akhbar tradisional, mereka lebih suka baca media internet.

Maka tahun 2008 dan sebelumnya, UMNO kalah teruk dalam perang media, maklum saja waktu itu PM Malaysia dan Presiden UMNO adalah tergolong orang kurang cerdik yang lebih banyak tidur dari bekerja dan berfikir. Akhirnya, UMNO "menang teruk" di PRU12, mereka menang PRU12 pd 2008 tp hilang bergantang2 kerusi Parlimen dan negeri di samping hilang 5 negeri. Itulah bahana bila UMNO dipimpin org2 bodo..

Namun selepas 2008, blogger2 pro-UMNO, ramai bekas penyokong PR, mula sinting lengan dan gembeleng tenaga utk bantu UMNO/BN berperang internet dgn PR. Hasilnya kini, UMNO/BN telah menguasai media internet hingga ANuwar Ibrahim dan PR dah mula panik kerana mereka sudah tidak lagi kuasai media internet..

Tahniah utk blogger2 pro-UMNO/BN spt GAP, Papa Gomo, House PK, dll yg telah mengubah keadaan utk menjadikan medan perang internet lebih terbuka dan adil...

musangka said...

Semua mata tertumpu kepada Pejabat Agung PAS malam ini iaitu tempat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat mengadakan mesyuaratnya.

Hampir semua pemimpin kanan ketiga-tiga parti akan hadir dalam mesyuarat yang bermula jam 9 malam ini kecuali Tuan Guru Nik Aziz (mungkin untuk memberikan kebebasan perbincangan).

Jika mereka berjaya melepasinya, bermakna jalan ke Putrajaya terbuka luas. Namun, jika ujian hasil mainan Tun Dr Mahathir ini gagal diatasi,

esok tidak akan ada Pakatan Rakyat lagi!!!

Anonymous said...

Video seks sudah, phone skrip sudah, liwat satu sudah, liwat 2 dkat2 nk sudah.

X tau pasni apa pulak drama umno nk terbitkan buat jatuhkan sosok tubuh bernama anwar. Kalau apa yg anwar terima, dirasai pemimpin umno yg lain, x tahu lah depa tahan brapa lama.

Apa pun anwar mmg terus digeruni umno dulu, kini dan selamanya.

Anonymous said...

pru 12, pro kerajaan x banyak serang melalui internet, itu antara faktor kekalahan bn sbb pr banyak tipu d intenet. Tapi kini blog2 pro kerajaan memainkan peranan yg sangat efisien, syabas. Kita serang dan terus serang, pr dah nak tsungkur, cayalah

Anonymous said...

anon 8.52
umno memang gerun dgn anuar sbb anuar dah jadi pm sejak 16 sept 2008 dulu...he he. Bongok tetap bongok

Anonymous said...

Mana x gerun, abis semua jentera umno digunakan untuk menjatuhkan hanya sebatang tubuh bernama anwar.

Esperalzi said...

Puak Pembangkang masih dgn kepercayaan KOLOT mereka bhw yg undi UMNO/BN adalah org2 kampung yg tak tau pakai komputer dan Internet.

Time has changed beb! Please get used to the fact that internet bukan lagi monopoli Pembangkang. Golongan muda kini berpeluang baca sumber kedua2 belah pihak dgn bercambahnya blog2 proUMNO/BN/Kerajaan menyaingi bahkan mengatasi blog2 pro-Pembangkang/anti-UMNO/anti-kerajaan.

Banyak kampung kini dah jadi pekan kecil dgn warnet (warung internet), manakala kawasan ulu dah jadi kampung dan turut mempunyai internet..

musangka said...

anon 837,

Hg mewakili pihak yg mencipta tuduhan.

Kami plak...tetap nafikan!

Mudah beb! Sia sia saja!!!

musangka said...

Umno terpaksa guna 3 PM depa utk jatuh kan Anwar!

2 dah kojol, tinggai satu lagi...dekat2 dah tuu! Sampai naik bas rakyat!

Anwar dok camtu gak!!!!!

Anonymous said...

anon 8.59
mahathir reject anuar yg x bmoral, peliknya pr sangat mengagung2kan orang yg x bmoral.

Terimalah kenyataan, layari blog zul4kulim, dia bukan umno malah bekas kawan baik anuar yg pernah mbela anuar. Tp tuhan dah buka pintu hati dia bila tengok gelagat anuar selepas saiful repot polis. Dia lebih rapat dgn anuar dan 'mengenali' anuar
Hanya ko saja yg masih tmakan tipu helah malaysiakini ejen dap

musangka said...

Ucapan dan lakonan kononnya BN berubah tidak lebih dari gula-gula untuk menarik sokongan rakyat dalam keadaan kuasa mereka sedang berada dihujung tanduk.

Lucu apabila Najib menyarankan bahawa belia perlu kreatif kerana sambil menekan kreativiti amat penting bagi seseorang sekiranya mahu bersaing dan berjaya di persada antarabangsa.

Saranan ini layak dibakul sampah selagi umno-bn enggan berubah dan mereka terus kekal sebagai pemimpin yang tidak relevan, tidak layak untuk menjadi peneraju inovasi yang dilaung-laungkan selama ini.

PLASTIK! KOSMETIK!

musangka said...

anon 908,

Zu Rider? Mmuuaahahahaha!

Apa yg ada pd yg terbuang & terhalang dari PAS & PKR??

Ampu Umno je le....!!!!!

Anonymous said...

dah ramai org kuat pkr yg lari tinggalkan pkr....kawan baik anuar sendiri dah ramai lari...pru 13 akan sangat bbeza dgn pru 12...x sabar aku nak mengundi

Tukang Komen said...

BETULAHTU. PANGGIL YG MUDA2 UNTUK PERANG DALAM INTERNET LEPASTU SURUH BUAT KOPI DAN LIWAT.

GULUNGAN TUA DAH RAMAI YG MENYAMPAH TENGOK MUKA DIA TERPAKSA CARI UNDI DARI SUMBER LAIN.

BYE BYE ENCIK ANWAR.

Anonymous said...

Hanya 3 juta ahli umno jer yg percaya segala tuduhan yg dikenakan keatas anwar. Tu pun kalau senarai yg dah meninggal belum dibersihkan. Kah kah kah

musangka said...

913,

Termasuk abg Bangla....!!!

Anonymous said...

yg blum lari mat sabun khalwat, nik aziz nyanyuk, lge celupar....

Anonymous said...

anon September 28, 2011 9:01 PM
aku setuju ngan view kamu...idup org kg!!!....thanx to bn yg sediakan kemudahan internet di kg2....

Anonymous said...

Xpe, janji umno dijatuhkan next pru.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

INILAH ANJING LAKNATULLAH YANG DAH KEHABISAN MODAL NAK ULAS KAT SINI.....LAKNATLAH KAU SAMPAI MATI....BODOH....MAK LU MAIN DGN BANGLA LAHIRLAH LU....SIAL...

musangka said...

913,

Termasuk yg jadi ahli pasai nak balun duit Umno. Yuran...tak pernah bayaq punn...!!!

Anonymous said...

anon 9.13

jgn takut pd realiti, tengok ke mana najib pergi tlalu ramai yg menyambut ....x mcm dulu

tengok ceramah pkr, dah tinggal bbrapa batang sj, yg lain dah menyampah dgn pr

Anonymous said...

BN juara rakyat lebih dari 50 tahun.siapa berani try silakan.Dah berapa kali punya hattrick bro. Korang pakai susuk ke pakai jin ke BN sedia menanti. Mari mari mari try sama BN.

Juara Bertahan Antarobangso.

Anonymous said...

.


DIMANA ADA PAS DISITU ADA SIAL
DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH
DIMANA ADA PAS DISITU ADA LAKNAT
DIMANA ADA PAS DISITU ADA DERMA
DIMANA ADA PAS DISITU ADA SALIB
DIMANA ADA PAS DISITU ADA KOMUNIS
DIMANA ADA PAS DISITU ADA BARUA

.

Anonymous said...

anon 908,

Zu Rider? Mmuuaahahahaha!

Apa yg ada pd yg terbuang & terhalang dari PAS & PKR??

Ampu Umno je le....!!!!!
____________________________________
pelik ngan sikap bdk pembangkang nie..kalo xskng mereka sedap2 je ckp kite nie bodo la xnk perubhan la....woit pleaze la hormat sket ngan pandangan org len...jgn sedap2 je ngate org mcm2 mcm nie juz xikut parti yg ko sokong....bodo nye musang....

Ayah Man said...

Setuju! bangkit anak2 muda lihat sedalam2nya melalui internet;
1. Siapa punya angkara berzina dgn pelacur cina.
2. Siapa berjalan naik lif dgn Datuk Eskay yg dia kata dia tak kenal.
3.Siapa lelaki Y yg maninya terdapat dlm dubur Saiful.
4. Siapa yg terus berbohong.
5. Siapa yg tak mahu bersumpah utk membersihkan diri.
6. Siapa buat political speech dlm court. Tak nak angkat sumpah dan tak bolih disoal balas. Hakim tak payah buat catitan masuk telinga kiri keluar kanan.
Bangun anak2 muda, jangan jadi bacul tak berupaya pakai ilmu yg kamu ada. Mesti tahu mana hantu mana jembalang mana kaki putar.

Anonymous said...

paling sedih bila kalimah ALLAH d'jual' oleh pr

Anonymous said...

KATA SINI ADA ANJING KURAP PAS LAKNATTULLAH...... LUDAH DAN MAKI JER ANJING-ANJING NIE....SIAL

Anonymous said...

Musangka,dia orang balun duit Umno bukan duit Memali atau Kohilal. Bila dah takde duit start pulak kutip derma kt ceramah. Bila takde ceramah kt mahkamah pun jadi. keh keh keh.

Anonymous said...

SLOGAN PAS DARI TAKBIR! TAKBIR! DAN TUKAR KE SALIB!SALIB!.....MAMPOS LAH ANAK HARAM PAS LAKNATTULLAH...

Anonymous said...

anon 9.26
buka takbir tp takebeer, takebeer, takebeer

Anonymous said...

tak payah sebut kepentingan media alternatif pun semua orang dah tahu mamang media alternatif yang menyebabkan imej anwar tok nik PAS dan PKR merudum seteruk teruknya hari ini...memang kami menguasi media alternatif untuk menentang agenda pluraisme yahudi

Anonymous said...

First.. nak ucap terima kasih kepada pro pembangkang yang menyedarkan saya betapa jijiknya pemikiran kamu dan akhirnya saya tersedar lebih baik sokong pemerintah (UMNO/BN). Bahasan mereka semuanya berilmiah... tiba-tiba terasa betul kata semua bloger pro kerajaan bila melihat senario yang berlaku.. yang saya lihat hanya bayang ketakutan di kalangan pro pembangkang apatah lagi si nuar.. hidup BN!

Anonymous said...

JUAK PAS AKAN TERSUNGKUR SEKOR2 MASUK KE LONGKANG.....YANG HAK AKAN TENGGELAMKAN YANG BATIL.....BERTAUBATLAH JUAK PAS YANG BODOH PIANG...

musangka said...

Datuk Khairil Annas Jusoh telahpun memaklumkan kepada mereka di dalam temuramah tersebut bahawa beliau telahpun membawa pengadu berjumpa dengan TPM pd 26 Jun 2008 untuk lebih kurang sejam di kediaman pemohon.

30/6/2008 - TPM kata budak tu dtg pasai biasiswa.

03/7/2008 - TPM kata budak tu dtg mengadu dia di.....!

Penin... penin!

Bagi je le keterangan kat mahkamah tuu...! Abis cerita!

Anwar...dok steady camtu gak..!!

musangka said...

923,

Pi azan puak2 hg dulu. Sebelum nak azan musang!!!

mmuuaahhhahahaha!!!

Anonymous said...

rakyat bukan mahu PM naik bas ke jalan kaki ke naik basikal ke ,yg rakyat mau pengurusan harta kerajaan dgn baik.kurangkan tol harga barang, tiada rasuah,tiada pemimpin hidup mewah.ini yg rakyat mau.tiada pinjaman pelajaran.duit petronas berbilion2 sapa yg nak guna.sdgkan minyak adalah hak ALLAH.manusia cuma beri amanah utk mengurus,bukan melantak

Anonymous said...

Teringat aku 2008 masa tu ledakkan media alternative mmg hebat terutama di bandar2 besar hampir semua media2 ini dikuasai pembangkang bnyk rakyat yg percaya dgn mereka ni termasuklah aku dan seluruh keluarga. Namun zaman berubah pendedahan demi pendedahan buat kita makin mengenali setiap semua pmimpin pakatan, jelas mereka tak boleh lagi bergantung pd berita sensasi lg.. Sampai terpaksa wujudnya golongan pelobi cyber dr kalangan mereka itulah kerja Musangka.. Musang berbulu ayam yg bersabung dlm blog pro-krajaan.

Ada baiknya dia tukar nama yg lebih kena dgn PR. Cadangan Musangka tukar jadi Babika.. Ok x?

musangka said...

Bole pulak mohon ketepikan sepina...!

Tak caya mahkamah le tuu!

HUKUM TUHAN PUN DEPA TAK HIRAU!

Apa nak heran...!!!

Anonymous said...

Bagi je le keterangan kat mahkamah tuu...! Abis cerita!

Anwar...dok steady camtu gak..!!
______________________________________
kahakahkah...mne ko tau anwar duk steady je.....mcm la ko tido sebilik ngan die....

Anonymous said...

anuar dok steady?


1. Siapa punya angkara berzina dgn pelacur cina.
2. Siapa berjalan naik lif dgn Datuk Eskay yg dia kata dia tak kenal.
3.Siapa lelaki Y yg maninya terdapat dlm dubur Saiful.
4. Siapa yg terus berbohong.
5. Siapa yg tak mahu bersumpah utk membersihkan diri.
6. Siapa buat political speech dlm court. Tak nak angkat sumpah dan tak bolih disoal balas. Hakim tak payah buat catitan masuk telinga kiri keluar kanan.
Bangun anak2 muda, jangan jadi bacul tak berupaya pakai ilmu yg kamu ada. Mesti tahu mana hantu mana jembalang mana kaki putar.

Anonymous said...

kalau pr memerintah, rakyat akan hidup lebih susah

tengok d selangor, dah brapa aset djual kebanyakannya yg melibatkan kepentingan melayu

isu dumc pun blum selesai

tengok d penang bagaimana melayu d tindas

Anonymous said...

media internet menyebabkan satu dunia melihat konek anwar.... bengkok, tapi telur ada ke tidak... tak perasan aku, kena tengok semula.

Anonymous said...

ALAAAAAAA MUSANG ......

LEBIH TERUK...... ANU-WAR DUDUK DI KANDANG SAKSI.....TAKUT KENA SOAL & PECAH TEMBELANG......

KOTE X DAAA.......

EEHH.....
BOLEH BALUN CINADOLL & THAIDOLL...

PR PUAK YANG PALING CILAKA....

MUAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA PTIUHHHH...

Anonymous said...

wahai musang,

walaupun media internet mnyebabkan anwar terkantoi byk kali, tapi musang jgn bimbang, selesai perbicaraan kes liwat ni, anwar tak akan terkentoi lagi, sbb dia akan kembali ke habitat asalnya.. 'bamboo river park & recreation'.

rakab said...

Apa yang hang mengarut ni, pak musang?.

Malam ni malam penentuan nasib pakatan rakyat!

Lebih baik hang doa banyak2 supaya karpal singh masuk islam.

Anonymous said...

musang jgn bimbang,

memandangkan ini zaman internet, kami akan buat petisen supaya pihak sg buluh membekalkan kemudahan internet kpd anwar nanti.

kita kena jaga jugak status anwar, maklumlah bekas TPM dan menteri kewangan. hehehe...

Anonymous said...

musang juga jgn risau,

bukan laptop yg akan dibekalkan kpd anwar di sg buluh nanti, aku akan mintak supaya anwar dibekalkan tablet yg tercanggih dgn internet berkelajuan paling tinggi, sesuai dgn status anwar sbg bekas TPM.

Dahan Jati said...

Bersatulah melayu, tingkatkan taraf hidup bangsamu, jangan asyik politik yang takkan sampai kemana, berpecah dan terus berkelahi. Berpuluh tahun sudah, apa hasilnya dan faedahnya kepada anak bangsa dan negara. makin ke belakang dan ketinggalan. Cakap banyak umpama tin kosong sebenarnya kita tiada apa, kebanyakannya milik orang lain, termasuklah kuasa politik yang terakhir sekali.

Anonymous said...

dey.. machai2 umno...

peminat bersih 200k..

peminat anti pkr club xsmp 70k..

apa ini?? guna internet sokong govemen ramai ka anti gomen ramai..

Anonymous said...

DIMANA ADA PAS DISITU ADA SIAL
DIMANA ADA PAS DISITU ADA FITNAH
DIMANA ADA PAS DISITU ADA LAKNAT
DIMANA ADA PAS DISITU ADA DERMA
DIMANA ADA PAS DISITU ADA SALIB
DIMANA ADA PAS DISITU ADA KOMUNIS
DIMANA ADA PAS DISITU ADA BARUA


aku tambah sikit lagi

DIMANA ADA PAS DISITU SEMUA ORANG BUAT SEMUA TAK KENA/TAK BETUL.
DIMANA ADA PAS DISITU ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

musang,

sebagai mengenang seorang bekas TPM dan dah tahu selok belok hobinya, kerajaan akan membekalkan 'makanan asasi' anwar yg semua rakyat m'sia tahu, malu aku sebut, hang pun tau kan?...hehehe. dia tak akan keseorangan.

free of charge.

Anonymous said...

musang,

utk mempercepatkan lagi 'hajat' anwar utk kembali ke habitat asalnya, seeloknya musang bersama2 jemaah diseluruh negara mengadakan sembahyang hajat mlm esok, esok kan mlm jumaat, mudah2an cepat 'sampai'....hehehehe.

musangka said...

Musang sikitpun tak risau pasai Anwar.

DIA TAK MUNGKIN AKAN KE PENJARA!!

Awat la hangpa buta pd permainan!!

mmuuaahhhahahahaha!

Just a piece of GAME!!!

Anonymous said...

musang,

aku tahu kau mmg tak suka kalau aku masuk, sbb tu kau diam, atau kau tak suka tajuk ni, mcm ni lah, kau pilih sendiri tajuk, jgn harapkan GAP. hehehehe...

Anonymous said...

musang,

aku tak kata anwar akan ke penjara, aku kata anwar akan ke habitat asalnya, bilik lama dia, hehehehe.

memang kau tak risau sbb kau dah boleh agak keputusannya.

Anonymous said...

anti pkr club cume ade 61 ribu lebey jek.. hahahahaha

Anonymous said...

musang yakin anwar tak akan ke penjara sbbnya ialah perbicaraan akan terus tertunda-tunda dan belum pun keputusan keluar, mungkin anwar dah masuk dlm keranda...hehehe.

Anonymous said...

komen byk2 pon org same jek kat blog nie... nampak sgt x berkembang.. hahaha

Anonymous said...

memang aku sorang je dah cukup, ada brani masuklah, hehehe.

sebelum masuk basuh muka dulu, ada bau laaa, hehehe. (segan nak sebut)

Anonymous said...

kpd anon2 PR di sini,

kirim salam kat blogger w fauzdin, cakap pd dia kalau penakut tak payah jd blogger, kerja kat sunway lagoon je, jaga pompuan & pondan.

musangka said...

1.Pada 28 Jun 2008 ,Saiful membuat laporan polis.
2. Najib mengakui bahawa Saiful ada menemui beliau di kediamannya mengenai kes liwat itu sebelum membuat laporan polis.
3.Pada 16 Julai 2008 Anwar Ibrahim telah ditahan sepasukan polis bertopeng.
4.Pada 14 Ogos 2008, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Syed Hamid Albar akhirnya kesal mengapa salinan laporan polis tidak diserahkan pd Anwar. .
kemudian, Syed Hamid digugurkan daripada jawatan menteri.
5.Pada 19 Ogos 2008, Rang Undang-Undang Identifikasi Asid Deoksiribonukleik (DNA) dibentangkan di Dewan Rakyat.

Saiful tidak didakwa di mahkamah kerana beliau adalah pengadu yang didakwa diliwat. Anehnya, dalam kertas pertuduhan menyebut bahawa Mohd Saiful bersetuju dalam melakukan perbuatan terkutuk itu.

Apa suma nie??????????

Anonymous said...

.


Musang + ungka = musangka



.

Anonymous said...

kpd blogger w fauzdin,

kau memang layak jadi pengikut mat sabu, tahap spm gred 3.

Anonymous said...

Otak musang perangai ungka

Anonymous said...

.



Musang + mawas = mat Sabu




.

Anonymous said...

Bersih2.0 fans campur kapir pencacai Ambiga 'the boss'.. Insya-Allah GAP 100% Islam.

Anonymous said...

amboi 3...

musang ni rupanya lawyer, tapi knp anwar tak ambik kau jd peguambela dia? yg aku heran, semua peguam dia sekarang non-muslim, mana semua peguam muslim yg dulu2 tu? umno dah bayar ke? atau anwar bayar murah sgt. eloklah kau pulak jd peguam anwar. rakyat m'sia tertunggu2 seorang peguam muslim yg hebat menjadi peguambela bagi pihak anwar.

mudah2an lambat sikit anwar ke habitat asal dia, hehehehe. tulis bukti kat dlm blog konon... kesian.

musangka said...

Tak silap dengaq, ada hampir 60 soklan maut utk najib kat mahkamah nanti.

Takde sapa bole tulong!

Fakta Sebenar!!!!

Setiap jawapan...akan jadik rujukan sah dimana-mana saja. (patut le mohon tolak sepina)

Malang buat pendakwa!

Anwar tak bole disoal balas!!!

Bijak, Bijak!!!

Anonymous said...

Anwar + Putrajaya = Putar alam

Anonymous said...

Musang,

aku ingatkan karpal singh adalah peguam terhebat, rupanya kau lagi hebat. tapi kenapa anwar tak pilih kau? samada anwar bodoh atau kau lebih bodoh dari anwar atau ketiga3 makhluk ni semuanya bodoh...hehehe.

Anonymous said...

soklan maut? soklan maut dah bocor, ada 60 semuanya, hahaha, 'wei pendakwaraya, ada 60 soklan maut utk najib', muahahahaha, ada lagi manusia mcm ni tahun 2011 ni, gerenti puak2 bodoh pas/pkr akan telan bulat2 tanpa kunyah2 lagi, hahahahaha....

musangka said...

Pd step puncak ni, bebanan tertumpu pd budibicara mahkamah & pendakwa semata-mata. Bukan pd Anwar lagi...dia dah tak bole disoal lagi.

Satu dunia nak tgk, apa mahkamah nak buat!

Jln mudah & selamat....BUANG KES!!!

mmuuaahhhahahahahaha!!!

Anonymous said...

Musang nak bangkit cerita 2008 versi pakatan.. Tp versi sebenar adalah dr bekas ahli yg bnyk meninggalkannya dulu.. Pelik knape anuwar takot pggil mereka jadi saksi? Knape pggil org yg takde kena mengena?

Anonymous said...

musangka,hang pun spesis juboq..,sama mcm anuar.

Anonymous said...

GAP SAMBUTAN RAYA KAT TAMAN GUA ...
MELAKA
WAKIL RAKYAT CRITA PASAL PAS DAH TERBAU

ISU KOMUNIS BALAL MENERAT BELIAU HABIS2AN DIKELANTAN
SO TETIBA DIA TERPAKSA BISING PASAL HUDUD

YG BEST NYA DIA SEBUT '''NIK AJIS''' KAH Kah kah

dia sedar atau dak xtau.. terpengaruh ngan media it la tu...

aku syor kan elakkan sebut meliwat oleh anwar

oeg melayu xsuka liwat2 ni...

Anonymous said...

oh malangnya pendakwaraya kes ni, soklan ni bukan setakat najib, karpal singh pun tergagap2 nak jawab.

soalan pertama dr karpal singh.

'najib, mengapa anwar yg meliwat kau yg kena jawab?'

Anonymous said...

soalan ke 2 utk najib,

'siapakah yg melancap anwar supaya air maninya diambil dan dirodok ke dlm dubur saiful?' hahahaha.

musangka said...

Musang klu kena tangkap pasai curik ayam,

nak pakai taktik Anwar,

polis takleh nak tanya!!

Mmuuaahhhahahaha!

Majistret tanya polis,

polis kata...TAK TAU!!!

Mmuuaahhhahahahaha!!!

Anonymous said...

musang,

satu dunia akan tengok kebodohan anwar. sekarang dah nampak 'pakar' dari australia sebenarnya 'tak leh pakai', hehehehe...bawak sijil, muahahahahaha....

musangka said...

1042,

mmuuaahhhahahahaha!

mmuuaahhhahahahaha!

Aku tapaham...,

Aku tapahammmm...!!!!

Anonymous said...

musang dah cakap sorang2, hahahaha. pakar australia tu dah balik ke belum?

belum apa2 anwar dah kena tipu oleh 'pakar', pakar ke 3.

musangka said...

anon 1046,

pakar tu! mmuuaahhhahaha!

pakar perangkap!!!

Apa punya otak kapalsing,

Tahab Gaban!!! mmuuaahhhahaha!

Anwar...tambah senyum!

Anonymous said...

pandainya anwar cari pakar, ambik dari australia nun... lepas ni dari jerman pulak kan?....hehehe

Anonymous said...

anwar tambah senyum sbb dia kian hampir jd PM di sg buluh.

muahahahaha.....

Anonymous said...

PM....Pakar Meliwat. hehehehe...

musangka said...

Woi 1057!
Jgn main tudo2....

HG NAK MASUK JEL KA???

mmuuaahhhahahaha!

Anonymous said...

ANWAR DAH BUANG TERLALU BANYAK MASA

DLM. KES LIWAT 2.0 Ni...

KALU AKU JADI ANWAR..SIANG2 Aku dah ngaku salah...

dapat hukuman lebih ringin
dapat simpati rakyat

belum lagi dapat makan free
minum free. oksigen free

megie free. rumah free. dpt pencen MP..

DUIT 'OVERSEA NGO' MASUK MENCURAH2..

PENDEK KATA..FUH 1001 Kebaikkan ..kalau pru pun
boleh menang..taruk anak nuaq paling budak2pun buleh menang...(simpati)

SKRG...UNDI MELAYU DAH JATUH...HA ANWAR APA LAGI KO NAK NIPU RAKYAT...PAS.. JADI PM PULAK '''

PM1 PM2 Utk pas...dan PM3 Utk DAP ...???

Anonymous said...

woi musang,

bukan aku yg tuduh, pendakwaraya yg baca dari kertas pertuduhan.

kalau anwar tak buat, jgn takooot. mesti lepas punya...hehehe.

musangka said...

Apa2pun,

Hormatilah mahkamah.

Apapun taktik pembelaan anwar, itu hak dia.

Bila mahkamah buat keputusan,

Suma org, kena terima!

Nasib hg la Nuat woi...!!!

Anonymous said...

Salam.. Jgn gaduh2 musang sabar idola kau tu sbenarnya mmg dah booking resort kat sg.buloh tu sekarang tunggu bukti lanjut je. Tuduhan dia mmg kuat.

Anonymous said...

w/pun aku simpati dgn anwar, aku lebih simpati pd musang, kesian musang, hehehehe, nak menyakat pun tengok oranglah...hehehehe.

jgn lupa mlm esok ajak semua kaum kerabat musang buat sembahyang hajat, seeloknya tok guru nik aziz jd imam.

Anonymous said...

betui..11.00 am tu...baik anwar remote je dari lokap ..boleh pakai otal 100 % lawan umno...

membazir masa lawyer..hakim ..boleh setle kan kes2 lain matsabu ka..

anwar telah salah step... secra xsedar..DAP JADI SUPER KUAT DLM PAKATAN....

DAP LEBIH BERKUASA DARI PKR
MALAH MENGATASI ANWAR..NAK BUKTI?...
PKR/ANWAR TERPAKSA LEPASKAN KERUSI 'BOLEH MENANG' DI SERAWAK PADA DAP...PADAHAL WAKIL PKR TU PUN CINA...

rugilah anwar dunia dan akhirat...nanguzubilah...

RAMBO said...

MEMANGPUN PATUT ALJUBURI RISAU DGN PERANG INTERNET NI...MANAKAN TIDAK...KOTEI BENGKOK YG MENJADI KEBANGGAANNYA KINI DAPAT DISAKSIKAN DI SELURUH SEANTERO DUNIA...DAN MENJADI BAHAN BUALAN SERTA LAWAK DIPERINGKAT NEGARA DAN ANTARABANGSA....MMG PATUT BENOR LA ALJUBURI BERASA CEMAS...TAKUT...GERUN DAN MENJADI IGAUAN SERTA MIMPI NGERI...MANA TAHU KUT2 AKAN MENYUSUL LAGI AKSI2 SEKS ALJUBURI TANPA DISANGKA2....! WALAUPUN ALJUBURI MASIH MAMPU BERBOHONG DAN MEMPERBODOHKAN ORG2NYA TERMASUKLAH SI MUSANGKA BEBAL TU....TAPI PERCAYALAH...YANG HAK AKAN MENGATASI KEBATILAN AKHIRNYA...AKU PERCAYA...LANGKAH PERJALANAN ALJUBURI YG PENUH DUSTA INI TELAH MENGHAMPIRI KE PENGHUJUNGNYA...AYUH...KITA SEMUA TAMATKAN HIKAYAT ALJUBURI INI DALAM PRU13 NANTI...MARILAH KITA SEMUA MELAKAR SEJARAH...AGAR DAPAT KITA CERITAKAN KEPADA ANAK2 KITA DAN GENERASI AKAN DATANG...BAHAWA DGN SATU UNDI DARI TANGAN KITA INILAH AKHIRNYA ALJUBURI DAN PR TERKUBUR TANPA BATU NESAN....DAN BUAT MUSANGKA DAJAI...BERSIAPLAH UTK MEMBACA TALKIN BUAT PEMIMPIN2 IDOLA KO TU....

Anonymous said...

apa2 pun, musang patut nasihatkan anwar supaya lebih menghormati mahkamah, bukan org lain.

beri semangat pd anwar, katakan di sg buluh nanti dia tak keseorangan, org yg se hobi dengannya ramai kat situ.

Anonymous said...

2012 Ni aku nak kuarkan satu buku klasik

BERTAJUK:


HIKAYAT HANG AZIZ DAN HANG NUAQ DAN HANG SABU DAN HANG GEREJA

DALAM MENENTANG LANUN KOMUNIS DI LAUT BERNAMA LAKSAMANA CHENG GUEN ENG DAN LKSAMANA HO KIT SIANG..

CRITA LAWAK TERHEBAT ABAD INI..

praha2 said...

udah udah lah ekao tak lamo lagi nak ke Sg buloh tak payaoh lah ceramah lagi. oran tak nak dongar dah cerita pak pandir kou tu.
rontikan lah.

RED said...

TIADA SIAPA YANG NAK IKUT PERANGAI PEMIMPIN YANG PALING BURUK AKHLAKNYA.

SANGGUP MELIWAT RAMAI ORANG ,KAKI MELANGGAN PELACUR,PENJUAL MARUAH AGAMA,BERSIFAT MUNAFIK, BERPURA-PURA ORANG YANG ALIM DALAM AGAMA TAPI PENDUSTA PERANGAI MENGALAHKAN SYAITAN.

WAHAI NUAR BERAHIM JANGAN HARAP KAMU NAK DAPAT KAN SOKONGAN GOLONGAN MUDA YANG WARAS AKAL FIKIRANNYA.KECUALI ORANG YANG SAMA GOLONGAN MACAM KAMU.

Anonymous said...

gua salutelah pada pembangkang...mereka pelopor,pelapur dan pelacur!!!

ledakan internet awal merekalah juara..memfitnah dan pembohongan!!!

kini internet pro kerajaan menjuarai info pembohongan pembangkang dan info agenda merakyatkan
kerajaan dan BN!!!

krakatau said...

saya tak sabar nak mengundi pilihnnraya ke 13 ni.Dah putuskan siapa yg akan dapat undi itu...yg pasti bukan PKR,atau wahabi Pas atau MCA/MIC dari BN. Jadi bijak - bijaklah korang nak letak calon. Bila dah menang jangan lupa orang melayu sebab orang melayu yg beri calon-calon tu menang nanti( dikawasan Parlimen dan Adun negeri akulah ).kalau dipermain mainkan atau dianiaya seperti Pakatan rakyat buat kat selangor dan pulau pinang,siaplah selepas itu, orang melayu mesti mengamuk punya ( saya percaya orang melayu ditempat lain juga ).masa tu penganiaya dan perampas dan pengkhianat mereka tak akan di beri peluang,pancung terus.

Anonymous said...

Kalau Anwar jadi PM, barang2 keperluan asas tentu tak melambung2 tinggi, harga petrol pasti murah, Tol Lebuhraya pun dimansuh, Rakyat2 yg malas kerja, goyang kaki sebulan seribu dua tentu dapat.

Mungkinkah Anwar akan jadi PM?
kalau betul niatnya baik dan tak janji palsu, harap2 dia akan jadi PM.
Kalau setakat janji manis penyedap telinga harap2 dia tak jadi PM sampai dia maut.

Anonymous said...

Kata maklumat itu lagi: ‘‘Inilah kemenangan Anwar Ibrahim yang dibawa oleh orang kuatnya di dalam organisasi itu, dan masih membawa masuk orang-orang Anwar secara perlahan. Permohonan membawa masuk pegawai baru masih di peringkat JPA dan SPA.”

Saya tidak mahu menulis panjang lebar mengenai hal ini. Biarlah pihak berkenaan akhirnya sedar mengenai fenomena ini. Biarlah mereka yang mengambil tindakan, itupun jika mereka mampu melakukannya.

Elemen-elemen yang ada itu, jika benar, harus dihapuskan. Mereka harus dibersihkan daripada sistem kerajaan semasa, dalam sistem strategik negara dan politik.

Menurut maklumat itu lagi: ‘‘Bagi kami yang kerdil ini, tidak sanggup melihat YAB Perdana Menteri menerima nasib seburuk Gaddafi. Sekuat Gaddafi pun akhirnya dijatuhkan dari dalam dengan bantuan musuh-musuh Islam di luar!''

Sebagai contohnya, kata maklumat itu lagi: ‘‘...anda fikirkanlah bagaimanakah kos perbelanjaan lawatan rasmi luar negara YAB PM boleh diperolehi dengan begitu detail, cepat dan pantas oleh pihak pembangkang?

Bagaimanakah juga penerbangan percutian peribadi YAB PM juga boleh diperolehi dengan begitu detail dan cepat oleh pihak pembangkang? Dan banyak lagi contoh-contoh lain. Apakah ia diperolehi dengan mudah jika tidak kerana ada orang dalam yang membocorkan segala maklumat sulit itu?''

Buat sementara ini, biar saya berhenti di sini dulu.

ANACONDA said...

DAH TAK ADA BENDA YG NAK D CERAMAHKAN...

PUKIMAK KAU NUAR...

MAMPOS KAU TUJUH KETURUNAN LAGI BAIK...

Anonymous said...

Anwar.... bambo river dah siapkan carpet merah menanti mu...

Anak Muda Trang Tang Tang said...

Mintak mahap le mau sokong AnuWar kembali, 2 kali PRU pangkah dia tu kira sesal tiada kesudahannya.
Nak bagi jalan dia ke Putrajaya? wwoooo.. siimmpanngg!!! takut2 esok depa buat patung 3 kepala kat bukit depan Persint 1 tu.
Kepada Musang makan nangka berak cirit buah keduak = hang memang kuda dan kayu.

Mr Ganu said...

die bg ceramah kt org2 tua kampung, soh asut anak2 diorg bukak tenet pastu bambu gomen..

mangse keadaan??

mcm biase, PKR & PAS terus menerus memangsekan org2 tua di pelusuk2 kampung2...

Anonymous said...

kaki jubur jugak la kiranya musangka ni ek..dari jadi pencacai PR sampi tukang jilat pelir ngan lobang buntut nuar...ewwww..aper ni musang berbulu babi niii....ewww...

Hanya peliwat yg sokong peliwat!!!!!!!!!