Friday, September 2, 2011

NGETEH DENGAN PAK AJI BATU 6

pertemuan menarik malam ni.lepas isyak kat surau aku berjumpa skali lagi dgn jemaah solat jumaat petang tadi.

ngeteh sambil makan kepok lekor memang layan.

aku ambil jalan mudah.isu dibincang dimulakan gerakan gerakan DAP yang berjaya merosakkan maruah pas.

beberapa video berserta hujahan kronologi fakta DAP berjaya menghambakan pas di penang dan selangor berjaya menghangatkan perbualan.

isu DUMC dan murtad aku perjelaskan secara jujur tanpa segan silu. perbincangan mengenai permaslahan tak cukup tanpa ada ide solusi.

perbincangan mengenai pas menggugurkan negara islam dibual secara tenang. adakala aku pro dan adakala aku kontra mereka.

umno tak lepas dari kritikan mereka. namun isu yg dibincangkan seperti harga minyak nampak ketinggalan. di sini isu mengenai perbualan politik dasar lebih mengambil tempat. umno trengganu wajib pergiatkan ops penerangan dengan cara yang lebih ke depan.

apapun mereka akui umno trengganu berjaya melahirkan pelajar cemerlang dalam pendidikan.

anwar? mereka tersengih saja. dalam betul maksud sengih mereka.

isu mat sabu? kelompok ni nampaknya tak berminat nak pertahankan silap mat sabu. aku paham maksud mereka.

ada 2-3 lagi point kelemahan pas trengganu. tak leh cerita dalam blog pasal nanti dorang perbaiki.
Published with Blogger-droid v1.7.2

141 comments:

doncin cai said...

hoiiiii
jangan layan anak sepuluh !!!!

Anonymous said...

aku setuju dengan saranan doncin cai....
@anak sepuluh ni konon hebat sangat le tu... dapat provoke engkorang semua... pada hal, kencing pun bercabang lagi...


aku dulu pernah juga bagi undi kat pas.. tapi bila tengok gelagat muslimah nya dalam satu PRK macam ******...sejak itu, aku berfikir banyak kali untuk "memangkah" bulan purnama...
makhluk pas ni.... buang masa aje aku nak tulis kat sini...

Anonymous said...

sory coz luahan lari tajuk,

wei org tua mb kedah.aku pi tokai pendang jalanraya macam musibat.keta aku lowered abis dgn bumper fibre carbon aku berkecai bersepai sbb jalan berlopak macam muka hang.pastu lori sial haram jadah bawa laju kat jalan kampung yg muka mcm hang angkat segala batu kecik2 mai hinggap kat cermin keta aku sampai retak.dah aku hilang mood pi kedah mcm sial ja.ada plak budak hingusan anak puak pas pukimak yg pi ngorat bini aku.lagi aku bengkak la.mmg parti pas sial ni ajar anak depa pakai baju melayu dan jubah pastu pakai kopiah blagak alim pastu siap ngorat semua pompuan tak kira bini org or anak dara.kencing pun dok bercabang lagi dah pandai nak angkut perempuan.nasib baik tuan umah masak sedap.

kepada mat ijan,

cermin aku dah retak pastu bumper depan aku dah jahanam.sapa nak jawab?mana rm 100 juta dlm tabung amanah lakhanat ko?jalan macam sial la ijan.ko pi la turap tar kasi elok.hargai la nyawa rakyat ko yg taksub dgn pas ko tu...

pejuang hamas...

rakab said...

Marah benau bunyinya pejuang hamas tuh !!

Us.Zizan tu dah la sakit...Asyik kena maki,...Habis jugak nyawa orang tua tuh nanti !

Pemimpin Pas memang ceramah berdegar-degar..!!

Tapi bila dapat kuasa ,...lembab buat kerja !!

Gabriel said...

PAS memang Hancus.

Anonymous said...

kenapa le ustaz nasaruddin kalah...
kenapa le mat syabu-tex yang jadi timbalan presiden pas...
aku tengok, cukup "riak " sangat mat syabu-tex ni...
jahanam le jadi nya...
at last, orang bagi undi kat dacing..
walau pun aku benci sangat dacing... tapi aku se olah olah tiada pilihan untuk masa ini.. apatah lagi aku pengundi berdaftar di perak..

@tidak memihak

Gabriel said...

Anon 12:01, Lu betul, harap orang tak ada Parti macam wa jugak kena pangkah agar Islam & Melayu dimartabatkan.

PAS hancus Dunia, InsyaAllah akhirat. PAS penyokong Kristus.

Anonymous said...

Aku Hensem

Biar betol Pejuang Hamas
Yela mana taknye

Ari2 bantai obat koat
Mestila nk yg fresh meat punyer

Pandai gak org2 PAS ni wat obat koat
Nanti nk order la

Anonymous said...

rakab,

mana aku tak ngamuk.abis duit claim aku bt bumper igt nak bg ringan keta pastu bersepai.kalau aku cuai tak pa.ni sebab aku berjaga2 pastu ada lakhanat paria naik moto tak pakai helmet bawa moto mcm haram jadah.aku elak ja lobang jerawat mb kdh dok ada tgh jalan.

lagi 1 cermin aku baru tinted la bro.JPJ approved la...

jahanam aku syawal ni...

anyways slamat ari raya bro rakab.

pejuang hamas...

Anonymous said...

to aku hensem,

obat kuat peliaq tu utk org tua kutuk nak memantat.bila puak haramjadah ni main borong ja jual stail asal barang jadi duit confirm budak pun bedal la.pi blaja tulis jawi kasi pandai la dlu.mmg sial la hampas ni.ajar anak jadi gatai ja...

pejuang hamas...

Anonymous said...

sori lari tajuk lagi,

kepada polis trafik di kedah tolong bt pemantauan kat area jalan kampung.banyak budak sekolah tak pakai helmet merempit nyusahkan pengguna jalan raya yg lain...

pejuang hamas...

Melayu Perak said...

TERBARU: Jurukamera Bernama TV ditembak di Somalia

Berita ini baru diterima dari Papagomo di Somalia:

Breaking News - wartawan Bernama dan TV3 ditembak sebentar tadi waktu Mogadishu jam 5.30 petang lebih kurang.

Seorang mangsa tembakan wartawan bernama Norafaizul Bin Mohd Nor yang merupakan ketua Media dalam misi ke Somalia ini Meninggal dunia akibat terkena tembakan di dada.

Mengikut laporan tembakan dilepaskan oleh tentera African Union ketika mangsa berada didalam kenderaan ketika hendak masuk kedalam perkarangan Hotel.

Seorang lagi mangsa aji seregar terkena tembakan ditangan dan kini dilaporkan Stabil.

Gomo masih menunggu laporan lanjut dari Dato Azeez yang berada dilokasi kejadian.

Al Fatihah.........
Berita TV3 melaporkan Norafaizul ditembak oleh stray bullet.

Baca komen Papagomo mengenai Mat Sabu yang harus ambil iktibar dari Somalia sini.

Anonymous said...

@anon 12.01
ko betul !!!

Anonymous said...

thnx 12.21...0n the way

rakab said...

Selamat hari raya juga kepada anda sekeluarga.....pejuang hamas .

Dugaan untuk awak laa...syawal kali nih !

Mungkin Allah nak bagi rezeki kemudian...siapa tau..

Tentang budak nak ngorat tuu..

aku baca pun hati aku panasss..

Memang setan lah puak Pas nih !!

Anonymous said...

al-fatihah...
semoga Allah angkat roh si mati ke tmpt yg paling baik di sisi-Nya... apa yg dilakukannya walau sekecil kuman adalah jihad dalam membantu sesama Islam.

Patutnya puak pas yg cakap berdegar2 pasal Islam la yg kena ada telur pegi bantu sesama Islam tp masih sibuk menjahanamkan negara sendiri dgn segala mcm dakyah dan fatwa.

bila kita peroalkan mcm ni nanti ada yg ckp kat malaysia ni pun ada yg miskin... tp bg aku kat malaysia ni miskn mcm mana pun kamu msh mampu mkn... pengemis pun sehari dpt beratus ringgit... kalau ada usaha susah mcm mana pun kat bumi malaysia ni, insya=Allah tak akan kebulur mcm kat sana. patut mrk ni semua pi tgk dan rasa...

semoga roh si mati diterima segala amalnya dan pengorbanannya di angkat ke tmpt yg paling indah... al-fatihah.

ckit fac said...

Sedikit facts

Somalia Merdeka pada tahun 1960 iaitu 3 tahun selepas kita dan mereka Merdeka juga sama seperti kita yang mana tiada pertumpahan darah dalam mendapatkan Kemerdekaan.

Tapi apa yang berlaku kini tidak mengambarkan bahawa mereka telah merdeka kerana pentadbiran Kerajaan Somalia tidak menyekat lebih awal para pemberontak Al Shabab sehingga menjadikan Somalia kini negara yang dilanda kebuluran.

Gomo lihat apa yang dinyatakan Mat Sabu adalah tidak lebih dari mendapatkan sokongan dari kaum Cina yang segelintir nya berpaksikan Komunis. DAP yang kita tahu merupakan serpihan Komunis pasti menyukai apa yang diucapkan Mat Sabu

BANDINGKAN BETAPA JAUHNYA KITA DARI SOMALIA SETELAH SAMA2 Merdeka 1957 & 1960??

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Gabriel said...

Anak 10, apasal Nik Ajis tak keluarkan apa apa fuckwa pasal dia kena salib. Diam bermakna setuju.

Anonymous said...

wei bangang anak 10,

arwah yg meninggal tu nak bt liputan ttg kejayaan rakyat malaysia yg dah merdeka menolong org susah di somalia.kalau si arwah ni tak bt liputan dgn menggadaikan nyawa dia confirm ko barua anak 10 kira dok ngongkek jer tau.bukan nak tau apa yg pihak melayu bt kat masyarakat dunia luar...

ko ni mmg sial lakhanat la paria anak 10...

maki aku utk bulan syawal to anak 10,
1)ko ni mmg paria yg akan dilaknat di padang mahsyar.
2)ko ni mmg sial sepanjang zaman bersama puak kafir pas ko.
3)ko mati nanti aku akan cabut batu nisan ko dan kencing kat kubur ko.
4)mati ko sbg pengkritik lakhanat yg berpaksikan idealogi yahudi.
5)ko ni mmg pukimak,sial haram jadah,lakhanat,yahudi melayu,bangsat kaum melayu dll...

anak 10,
lu kasi gua lagi bengkak la sial...

pejuang hamas...

Gabriel said...

Anak 10, dibawah aku cut&pasti pesanan untuk hang, mungkin hang taka baca, aku pun tak suka bahasa dia tapi kalau tak respon tanda setuju.

Anak 10

Bahasa yang sesuai untuk jawab hang ialah

Puki mak hang, kepala butuh pak hang, butuh hang

Dok peghati lama dah, hang ni betui2 pecacai DAP

Hang sama dengan tok guru hang, cina hangpa dakap, melayu hangpa benci, sampai sanggup panggil barua,

Tuiii...

rakab said...

Anak sepuluh..!!

Kalau tak ada perkara baik yang hang nak cakap,...lebih baik hang diam saja laa....

Aku tak sampai hati tengok hang kena maki hari-hari..!

Gabriel said...

Anak 10, aku ingat hang baik layan Pak Bakaq yang hina tu (penraik Beca), kat blog ni hang dok kena maki aje, takut takut betul betul hang dapat anak haram, sebab maki hamun kat hang dah berbakul.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Gabriel said...

Anak 10, sebenar aku belum betul betul dapat jawapan berkenaan justifikasi PAS (Pakatan Akal Sakit) ini untuk bersekongkol dengan kafir harbi DAP. Memang cite ni dah lama, tapi nak jawapan yang lebih Islamic & Ilmiah selain dari jawapan UNMO lagi teruk dari DAP. Mana tau jawapan hang boleh buka hati aku untuk undi PAS.

Anonymous said...

anak 10....uuuweeekkk...ptuuiihh!!!

Gabriel said...

Nama Gabriel ini omputih sebut sebagai Jibrail, respect sikit babe. Ustaz Naz dulu junior aku kat sekolah.

Anonymous said...

wei barua anak 10,
ko pi balun bini ko lagi bagus la sial.lahirkan banyak lagi pejuang2 dap.anak2 aku semua telah ku serapkan perjuangan anti dap walau mati sekalipun mereka takkan sokong komunis mcm anak haram yg hang bt.kalau anak hang 10 berentap dgn anak aku confirm anak aku nanti sidai anak hang mcm lampin jer sial...

peperangan dah bermula...bangkit lah pejuang FISABILILLAH...

pejuang hamas...

Anonymous said...

anak 10 203am,

pm aku sama la jugak dgn pm hang.awat?hang ni org yahudi zionis ka yg pm hang ni org lain?kalau ajib nak lari ka jogging ka apa ko peduli.minda hang tak merdeka selagi dijajah oleh puak kuffar...

ko ni mcm haram jadah...

pejuang hamas...

Anonymous said...

anak 10...uwweekk!! ptuuiihh!!

Anonymous said...

anak 10,210am.

mak hang kalihamput....aku tak kisah....kalau bapak hang kamjat...pun aku tak kisah...kalau anak hang haram jadah...lagi aku tak kisah...

pejuang hamas...

Anonymous said...

anak 10.....uuwweeekkkk..ptuuiihh!!!

Anonymous said...

anak 10 208am,

keberkatan bukan kat tangan mak bapak lu la sial...

apa lu bt utk malaysia?jauh sekali kat somalia.

kalau ko pi somalia aku rasa confirm ko nanti rogol semua pompuan kurus yg tak cukup mkn.ko nanti lobi kata puak pas korang bagi makan hotdog daging yg tak bleh abis jer...

pejuang hamas...

Gabriel said...

Anak 10, memang aku tak akan masuk PAS. Islam itu bukan PAS, PAS tu Pakatan Akal Sakit sebiji cam hang. Mungkin kah dalam kepala hang ada bisol, aku agak agak aje.

Anonymous said...

anak 10,

aku nampak ko sorg ja yg bleh aku hentam nak damaikan hati aku sbb bumper dan cermin keta aku jahanam diatas kebaikan keparat pemimpin ko dgn simpanan tabung amanah tu...

mana ada pas,disitu ada penyelewengan.

dari pemimpin sampai pejuang fokker pas semua bangsat dlm malaysia...

pejuang hamas...

Anonymous said...

anak 10...ptuuuiiihhh!!!!

Gabriel said...

Nik Ajis kena salib sebab dia sayang/sokong Kristus dan gerakan murtad. Betul atau Tidak?

Anonymous said...

kalo puak pukimak korang tadbir malaysia confirm israel punya duta akan diadakan di malaysia.jadi mcm jiran kesayangan mak bapak lu iaitu singapork...

pejuang hamas...

Anonymous said...

hanya ALLAH yg mengetahui apa yg si arwah ni niat dlm hati.dia nak membantu or atas tiket keja or saja nak tgk keadaan di somalia.

aku bertanggapan positif yg si arwah ni nak membantu dan melihat sendiri mcm kesulitan yg dialami di sana.

aku juga redho dgn ketentuan ALLAH TAALA yg ajalnya sudah sampai.kena tembak tu hanya sebab musabab utk dia pergi meninggalkan kita semua...

pejuang hamas...

Anonymous said...

anak 10....PTTUUUIIIHH!!

Anonymous said...

milo ais tak da la barua.

aku layan kopi jer.

ok,esok kita perang lagi.bleh nak sambung marah aku sbb keta aku jahanam kat ko...

askum,

pejuang hamas...

Jalut said...

anak 10 September 3, 2011 2:30 AM

sia-sia???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Anonymous said...

BANGANG PUNYE UMNO...DUK JAGE AMIK TAU KELEMAHAN ORG

DH BERTAHUN MEMERINTAH X PULA CARI KELEMAHAN PARTI.DASAR HIPOKRIT UMNO BUSUK

Anonymous said...

umno mmg parti hipokrit busok pn.duk kate org berkawan dgn kafir tp yang pemimpin korg bekerjsama dengan israel tu haram jadah ape!!

bodo punye penjilat2 umno

mohamed said...

"Rakyat kat sini pun tak terjaga, terhegeh-hegeh merangkak kat Somalia! Anak sendiri hangpa buang longkang. Anak org nak pi tatang! Kunun depa tu Islam, abis, etnik uighur yg Umno seksa tu apahal plak!

Umno ni lebih dahsyat dari komunis rupanya. Hari2 mau korban!
Oh ya! nak tanya sikit! Gomo menyorok tang mana? Celah kangkang Azeez ka????"

Ini berjenaka ala isle PAS
...bangsat...

Anonymous said...

ANAK 10 NI...MAK DIA BERJUBUR DGN BABI..DAPAT DIA TU PERANGAI MCM BABI..

Anonymous said...

Slamat pagi parti bangkai pas dan tua kutuk ...

Nape tua kutuk dah lama tak keluar cerita, sibuk ajar ekonomi di pulau melaka ke??... Ekeeke

Anonymous said...

a10 kalau kita ada blh kuasa 4 bahasa''..

semua akhbar kena le baca baik utusan meloya..
haplak daily..keldaiDapJadi2an..roketkomunis..

kalu betui2 nak jd akademian sesuai org kuasai 4 bahsa (sedara aku kat kl ...suami dia lg la berbelas bahsa dia kuasai teekejut aku bila sejarah dia bini dia critakan... bekas polis)

Anonymous said...

Anakjakun ni aku tgk dia badut di blog gap ni, kalu tak dak dia mau boring gak ...

Dia ni jenih bdak pas yg rela kene balun, sbb dia juga ranking blog gap naik..hehe.

Mana pensimpati2 pas yg ramai2 dulu?? Takkan semua dah sokong umno kutt...tinggal anak jakun sorg...ciann...

Pas dah kalah hujah, anakjakun cuma menunjukkan kebodohan pas.. Tak menolong sdikit punn...

Lpas ni posting gap sdap dilink ke FB, tag plak bdak2 yg pro pas, sure mengeluporr.... Hehe





.

Anonymous said...

bini muda anaksepuluh kata punai dia kecik....makan obat kuat haramkah banyak2 pun tak dapat puaskan dia, katanya lah, orang kote kecik ni mmg mcm ni bro semua, cakap bergegar gegar, kote kecik nak buat camne....kesian....nak buat camne, pak hang pun kote kecik kan....keterunan......hehhehehe....BODOH betul anaksepuluh syok sendiri....kihkihkihkih

./pork nik

Anonymous said...

anak sepuluh, kote cik, hehehehehe, tak malu, 10 x kote anak sepuluh baru sama besar ngan kote nik ajis....anak sepuluh kote sejemput cakap berdesing-desing.....kihkihkikhikhih.....siam

Anonymous said...

mengikut cerita orang kampung anak sepuluh, 9 anak dia bukan dari baka sendiri, keling estate ngan bangla2 dok tibai bini2 dia, yang sekoq lagi anak pak dia sendiri, dok tibai bini tua anak sepuluh sampai bunting, anak sepuluh kote kecik, sperma basi mcm albontoti....sian kote kecik.....ego je besau.....kihkihkihkih

Anonymous said...

anak sepeluh = punai sejemput ..... fakta !!!!!

Anonymous said...

thanks anon kat atas for the infos....patutlah cakap berapi-rapi si anak sepuluh ..... punai sejemput rupanya....kihkihkih....kepada bni2 anak sepuluh, kalau tak puas sila hubungi abang2 kat cni....kahkahkahkahkah

Anonymous said...

kenalah nama baru anak sepuluh, PUNAI SEJEMPUT ..... thanks anon di atas .... mana SI PUNAI SEJEMPUT NI, DOK MAIN NGAN PUNAI SEJEMPUT LAH TU..... :))))

Anonymous said...

anon 12:01

itu semua dengan izin Allah !!

Nak bagi PAS malu kot???

Anonymous said...

awat ramai yg dok cakap lucah2 tak baik. cuba hujah cara bersopan. kita kan dah dewasa hujahlah cara akademik. kontrollah ye

Anonymous said...

anak 10 memang pukimak, babi, kepala bapak

Anonymous said...

kalau aku jumpa anak 10

aku tak mungkin bunuh dia

1. aku akan potong pelir dia bagi anjing makan , itu pun kalau anjing ada selera .. kalau tidak aku nak sumbat kat pantat bini dia supaya tak menggatal dengan jantan lain ..

2. aku nak potong kedua dua tangan dia supaya susah nak melancap .. ooopppss maaf .. pelir dah tak ada ... supaya dia tak boleh merapu ...

Anonymous said...

anon 9:24

ini blog untuk melayan puak puak lucah PAS yang suka melacorkan agama

Puak puak ini tak layak dilayan dengan baik ..

kalau lu rasa ada ayat power yang boleh betulkan puak puak biol ni , silakan , gua pun nak dengar ....

Anonymous said...

anon 9:24,

a10 si arab celup yg mulakan..mmg perangai yahudi + komunis

Anonymous said...

anak 10....ptuuuiihh!!!

zat said...

Al fatihah kpd Noramfaizul. Tu la org politik ni...nk buat amal pun tk pyh la bawak reporter...tu nk cari publisiti nama nya...

zat said...

doncin cai ni tau ka Somalia tu kat mana?

Pasrael said...

Aku Passs!Aku Komunisssss hohoho! Aku Passsss! suka murtad hohoho!Welcome to Mat Hindra Club. Yg Bener ,
Mat Cabu

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Pasrael said...

Aku Passs,Aku komunihhhh!
Tribute to Mat Hindra,bawak Cina komunih bunuh polis Melayu Islam= hero.

Pasrael said...

Aku Paihhhh!Aku Kominih!
Aku syg Gay,aku skg pemimpin aku balaih juboq auwww!

Pasrael said...

Aku Paiihhh!Aku Kominih,
Pemimpin aku claim lbh xpa,pemimpin lain haram,tang ni aku cukup suka,-Rujuk PBAPP hehehehe.Aku suka pemimpin amanah,lain dr paih x amanah,sokonglah Mat Cabu 'Mahhhh'.

Anonymous said...

penuh dgn komen anak haram sepuluh dgn komen tahap najis....

Pasrael said...

Aku Paihhh! Aku Kominihhh!
Apara Kjaan M'sia pi tlg org Islam Somalia,tlg la org M'sia,ramai yg dah kebuloq xdak mkn,keja xdak ,dok perang ja,yg xpi perang dok umah dok menutuh sampai kluaq anak 10 ekoq,nak bg mkn pun xcukop,Apara Kjaan nih pi tlg org islam Somalia,tlg la anak tempatan kesian kat depa,Banyak yg dah nak mampuih dah,anak dok mengesot2 ataih tanah korek pasiaq cari makan ,yg dok pi bantu Somalia pasai apa.hehehee.Kejamnya Kjaan M'sia kan kan kan.

Pasrael said...

Aku Paihhhh! Aku Kominihhh!
Mata2 Bkt Kepong ngan anak bini mati dbunuh oleh 200 pendekar Cina mati sia2,dibawah selenggaraan Hero Melayu tersohor Mat Hindra,wartawan sukarela M'sia mati sia2,awatla depa nih x masuk Paih klu x boleh masuk syurga bulat2.Kesian kat depa kan kan kan.
Al-Fatihah buat buat yg terkorban,moga Allah SWT merahmati kamu semua.

zat said...

Anak 10

Aku rasa depa semua dh lari dah...tk terjawab depa dgn hujah2 hang..caya la!!

Anonymous said...

anak 10.....sampah yang hang bawak busuk daaa...ptuuuiiihhh!!!!

Anonymous said...

PUNAI SEJEMPUT ....KIHKIHKIH....CAKAP BESAR......KAHKAHKAHKAHA.....CIAN

Anonymous said...

anak sepuluh paria mengaku melayu....pemalas, tak berjaya, nak kata org lain tak berjaya.......dasar paria takde class....

Anonymous said...

memang sah punai sejemput....10x lagi kecik dari punai nik najis.......kuhkihkih.....yg malangnya otak anak haram sepuluh lagi kecik dari punai dia...hehehhehehe

Anonymous said...

memang sah punai sejemput....10x lagi kecik dari punai nik najis.......kuhkihkih.....yg malangnya otak anak haram sepuluh lagi kecik dari punai dia...hehehhehehe

Anonymous said...

anon 11.34...punai sejemput berhujah ibarat tong kosong sebab ada sizat kelintit terjulur tu dsini...apa lagi nak tunjuk HERO la tu..kikikikiok....

Anonymous said...

anak sepuluh punai sejemput......hehhehehehe ....ye ke anon kat atas, otak anak sepuluh lagi kecik dari punai secuit dia ????/....hahahahahaha

Anonymous said...

anak sepuluh kote kecik hidup merempat salahkan orang lain, dah tau punai sejemput, kerja lah rajin2....dasar PEMALAS syok sendiri dgn punai sejemput

Anonymous said...

patut lah anak haram nya sampai sepuluh....konek kecik....ahhaahahhahahaha....isteri2 tak puas, curang......

Anonymous said...

anak sepuluh kote kecik suka cakap bohonh, pi sekolah takde kipas , kahkahkahkahkaha, sekolah utk orang cacat ni......anaksepuluh pun kira cacat....kote kecik......abnormal

Anonymous said...

anak sepuluh kote kecik suka cakap bohonh, pi sekolah takde kipas , kahkahkahkahkaha, sekolah utk orang cacat ni......anaksepuluh pun kira cacat....kote kecik......abnormal

Anonymous said...

anak haram sepuluh kote sejemput pi jadi jambu albontoti pun lagi bagus, lepas membontot, boleh makan karipap....lepas ni bincang ekonomi...otak dua2 bodoh !!! mesti boleh layan, albontoti suka jantan kote cute....hheheheheheheh

Anonymous said...

tak sangaka anak sepupluh yang cakap berapi rupanya punai sejemput mcm punai kucing siam peliharaan .... kahkahkahkah .....malang sungguh keturunan anak sepuluh ni......mewarisi kote cute.....kihkihkihkihkih ......bodoh plak tu.....

Anonymous said...

Neng nong, neng nong, neng nong! pun, tak akan membesarkan punai anda yang sejemput....kahkahkahkahkah

Anonymous said...

Maki jgn tak maki.Bulan puasa hri tu pahala dah banyak.Boleh la cover.ala dah banyak.Boleh la cover.

Anonymous said...

siapa2 yang ada kenal dgn anak haram sepuluh, siarkan lah, nama dan ic dia, biar org tahu si KOTE SEJEMPUT ini siapa ...... kahkahkahkaha ......tunjuk pandai konon.....si kote cute sejemput

Anonymous said...

anak sepuluh punai sejemput sedang mengeluarkan hujah tamil....kah kahkah....sindrome kote cute sejemput....BODOH.....syok sendiri.....hujah sampah....graduan sekolah khas tak ada kipas nak buat camne.....CERITA BANYAK TAK NAK....PUNAI ANDA TETAP SEJEMPUT ....

Anonymous said...

cakap berapi2, ada bran kasi tulis namasebenar.....jgn jadi hipokrit....KOTE KECIK cakap besar....hehhehehhe.....hujah2 sampah dah keluar....syok sendiri, bertambah kecut lah kote cute kau

Anonymous said...

BIAR BUTA PERUT TAPI JANGAN KONEK SEJEMPUT .......

Anonymous said...

1. Penghapusan sek2 aliran Inggeris.
2. Penghapusan sek2 berasaskan gender.
3. Kepupusan guru2 lelaki.
4. Pengiktirafan melampau pd golongan guru2 dgn cara yg salah.
5. Bebanan tugas guru.
6. Melahirkan robot2 di sekolah2 berasaskan akademik kaku.

masalah2 sekolah khas terencat akal yang dihadiri oleh anak sepuluh kote sejemput....BODOH nya, apa punya pandangan ni....kote kecik nak buat camne yeah kalau keturunan, tapi tuhan bagi otak tak boleh berfikir, cerita sampah keling paria.....

Anonymous said...

anaksepuluh said...
Live dari Kg Musang, Perak!

Lihat lah penduduk2 kpg suma! Betapa bebalnya puak2 Umno menangkis serangan kita! Thanks for your attention by email. Aku cuba balas satu2. sabaq nooo..buzy sikit la ni..!

Lihat lah GAP! Puak2 PAS dah suka blog hang ini..!

Kah! ka! ka!

..siaran wifi pusat sumber Kg Musang,Perak.. <- SI KOTE KECIK DAH GILER....KAHKAHKAHKAH....PENYAKIT SINDROME KONEK SEJEMPUT MENYERANG OTAK ANAK SEPULUH......GILER RUPANYA.....heheheheh.....nak jadi promoter blog ni plak......sewel...sian kote kecik....

Anonymous said...

aik takkan busy main ngan punai sejemput kot.......

Anonymous said...

KOTE SEJEMPUT BOLEH MENYEBABKAN OTAK SEWEL.......tak caya tanya anak haram sepuluh

Anonymous said...

kepada sesiapa yang kenal dgn anak sepuluh, sila siarkan sebenar nya disini, biar semua tahu identiti sebenar anak sepuluh punai sejemput..... kihkihkihkih......PUNAI SEJEMPUT mengaum mcm rimau....hehhehehehe.....BODOH TONGONG ..... SEWEL LAK TU

Anonymous said...

ANAK SEPULUH = PUNAI SEJEMPUT !!!!

Anonymous said...


anak10,

Kamu pi la jilat belalai Al-Juburi tu. Dia pun kuat kongkek macam kamu.

Hj Hadi cibai kata belalai tu buat dari besi! Pinjam la sekejap ke dua kejap ke untuk kamu kongkek dan dapat anak10 besi pulak.

Anak10 tongong, bebal, moron - cibai la lu!

Anonymous said...

ANAK SEPULUH = PUNAI SEJEMPUT !!!!

Anonymous said...

hahahahahahah mane pegi si puak pencacai2 umno.xkn dh cabut kot????

Anonymous said...

ANAK SEPULUH = PUNAI SEJEMPUT !!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
hahahahahahah mane pegi si puak pencacai2 umno.xkn dh cabut kot????

September 3, 2011 12:05 PM <- PI HISAP KOTE SEJEMPUT ANAK SEPULUH ....jgn lupa cabut lepas habis.....BODOH

Anonymous said...

Anonymous said...
hahahahahahah mane pegi si puak pencacai2 umno.xkn dh cabut kot????
<- NI PLAK PENCACAI DAPIGS KOTE KECIK....

Anonymous said...

JGN LUPA SESIAPA YANG TAHU IDENTITI SEBENAR ANAK HARAM SEPULUH KOTE SEJEMPUT SILA SIARKAN NAMANYA DISINI.....BYE2 KONEK SEJEMPUT RIUH SEKAMPUNG.....BYE BODOH

Anonymous said...

jangan lupa, ingat anak sepuluh ingat punai sejemput......hehehheheeh

Anonymous said...

anak 10...SYOK SENDIRI!!!wkwkwkwkwueek!!ptuuiihh!!

Anonymous said...


Anak10 pakai wifi pusat sumber Kg Musang,Perak..?????

Kah kah kah tak malu pakai pusat sumber kerajaan yg kamu benci sangat2 tuh.

Kamu ni kakitangan jabatan pendidikan? Tak malu terima gaji dari kerajaan yg kamu benci sangat2.

Anak10, kamu ni memang cibai punya olang! Kamu ni bodoh! Kamu ni tongong! Otak moron kamu macam otak pemimpin PAs Mat Sabun kamu tuh yg kaki main, kaki kongkek bini orang.

Cibai la lu

Anonymous said...

anak sepuluh SYOK ngan punai sejemput nya ....kihkihkihkih......kesian dimalukan dgn kote sejemput teruk nampaknya......tapi aku setuju sesiapa yang kenal anaksepuluh....siarkan namanya, kalau ada gambar sekali lagi bagus, kasi kat GAP biar dia siarkan, nak gak aku tengok rupa manusia punai sejemput....

Anonymous said...

INGAT ANAK SEPULU INGAT KOTE SEJEMPUT !!!!!

Anonymous said...

wifi pun pakai yang free, mmg sah melayu merempat anak sepuluh ni......kahkahkahakha....kote kecik lak tu

Anonymous said...

INGAT ANAK SEPULUH INGAT PUNAI SEJEMPUT !!!!!

Anonymous said...

INGAT ANAK SEPULUH INGAT PUNAI SEJEMPUT !!!!!

Anonymous said...

INGAT ANAK SEPULUH INGAT PUNAI SEJEMPUT !!!!!

Anonymous said...

anak 10 tahu membaca sebab dasar kosmetik UMNO dalam bidang pendidikan ... yang lain lain dia belajar dengan Mat Sapu ...

Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah !!!!!!!!!

Zat cuma tonggeng tunggu dibalun dengan kote kecik .. tak masuk masuk sebab pendek ...

Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah kah !!!

Anonymous said...

anak 10 is a desparado .....

lepas tu salahkan UMNO ...

kerana UMNO lah otak dia cacat dan kote dia jadi kecik .....

kah kah kah kah

Anonymous said...

zat 10:06

publisiti kepala bapak lu !!!!

Anonymous said...

zat 10:06

Babi lu zat !!!!

Anonymous said...

kah kah kah akh kah kah

anak 10 rupa rupa nya melahirkan anak haram

patutlah bapa macam haramjadah !!!!

kah kah kah kah kah kah kah !!!!

Anonymous said...

"Antara tanda2 awal kepupusan kualiti pendidikan Melayu!

1. Penghapusan sek2 aliran Inggeris.
2. Penghapusan sek2 berasaskan gender.
3. Kepupusan guru2 lelaki.
4. Pengiktirafan melampau pd golongan guru2 dgn cara yg salah.
5. Bebanan tugas guru.
6. Melahirkan robot2 di sekolah2 berasaskan akademik kaku."


Sah anak10 cibai ni seorang guru.
Anak10 ni memang guru bebal yg tak tahu senerio sebenar perkara di atas. Mata dia dah buta sebab tu tak dapat melihat apatah lagi menyingkap penyebab isu yg diada2kan diatas. Yg dia pandai ialah kongkek siang malam nk dapat anak 10.

Kamu ni guru ketinggalan ketapi! Guru ni macam Mat Sabun yg bebal! Macam Tok Gurun Nik Aziz cibai tuh.
Macam presiden PAS Hj Hadi tongong dia. Dunia kamu dunia bawah tempurung!

Tongong anak10 cibai ni.

Anonymous said...

anak 10 ni bolehla diibaratkan mcm badut dlm blog ni,kira macam maharaja lawak le,,tak de dia,tak meriah juga kan?? nasib ko la anak10...protege mat sabu yg suka SYOK SENDIRI..!!

Anonymous said...

anak 10,

ko masih gagal beri jawaban camne kemerdekaan sebenar. kata terror bodoh.

komando jawa.

Anonymous said...

INGAT ANAK SEPULUH INGAT PUNAI SEJEMPUT !!!!!

Anonymous said...

klu pas perintah nilah salah satu hasil dia a10 cakap merapu asal boleh je haha belum masuk lagi pok nik budy2 dgn lee kuan yu lagi dulu umno kafir sekarang ambiga tu pejuang haha katun betul pasal DUMC hmmh tak yah citer lahhh...puak dia yg gi serang umno yg dpt nama tok guru membisu seribu bahasa sbb skgkan negara berkebajikan bukan lagi negara islam haha utk kuasa apa saja klu pas jaga soal pendidikan ini lah hasil dia mnusia tak kenang budi dia kata inggris penjajah tapi sekolah inggris diagungkan org jepun takdak sekolah inggris pun...ini lah hasil perjuangan pas manusia tak kenang budi manusia pembohong dangkal tinggi diri sombong bongkak takabur
biar apa dia nak kata korang jgn kata apa2 sbb allah nk tunjuk ini dia hasil perjuangan pas

rakab said...

Adooooiii...yaaaaii !!!

Anak sepuluh tak habis-habis merapu..!!!

Tabur fitnah pada umno,..kemudian meroyan entah apa-apa..!!!

Itu bukan cara Islam PakTeh...ooooooiii..!!!

PakTeh dah tuo,...buatlah macam cara orang tua.....berakalll..!!

Anonymous said...

NILAH MASALAHNYA ORG2 Tua DPT BROADBAND...

MASING 2 Dah TERLUPA ANAK CUCU DAH BERPULUH.. JADI MUDA BALIK IKHHSS



GAP KO KENA BAWAK GALAXY TAB PI SURAU DEPAN UMAH DIA NI...DIA NI DOK TAMAN JE..

Anonymous said...

Ini blog GAP ke blog anaksepuluh?

GAP KEMBALI said...

anak 10

aku selama ni izinkan kau komen tapi jgnlah melalut tak tentu pasal.

isu jawap isu. jangan sampai ko call makcik pakcik kau pun nak dijadikan komen.

harap paham ya.

beza pendapat takde masalah buat aku, tapi jangan komen melalut.

jadikan perbezaan pendapat tu cara terbaik untuk kita cari penyelesaian masalah umat.

semalam aku searian dengan puak pas dan jemaah masjid kat batu 6 trengganu.

dorang ok je walaupun ada sedikit beza pendapat. harap kau paham maksud aku.

Anonymous said...

ANAK 10....KAU PANDAI SEJARAH YA??SIAPA YG KLUARKAN FATWA DARAH ISLAM UMNO HALAL?SIAPA KATA SEMBAHYANG BERIMAMKAN IMAM UMNO HARAM?SIAPA YG MEMPELOPORI SEMBAHYANG 2 IMAM?SIAPA YG HALALKAN MENCARUT DAN MAKI HAMUN?SIAPA YG KATA SEMBELIHAN ORANG UMNO HARAM?SIAPA YG KATA SYAITAN BOLEH DIBUAT KAWAN?JEMAAH DARI MANA YG BAWA BENDERA PAS MENGELILINGI KAABAH?JENAZAH DISELIMUT DENGAN BENDERA PAS?SIAPA YG KLUARKAN FATWA MENIKAHI ORG UMNO ITU ZINA?CER CITER SAT WAHAI PAKAR SEJARAH....

PAShit said...

kepada pencacai2 sialan anak2 haram PAS,kaki2 bontot PKR dan babi2 DAP...

jurukamera Bernama tu meninggal pun gerenti korang tuduh UMNO salah....konspirasi lah itulah inilah...

INGAT! SETAN AKHIR ZAMAN KETRAMPILAN LEBIH ALIM DARI ULAMAK TETAPI JIKA DIKAJI DGN MENDALAM NAMPAK LIDAH BERCABANG DAN JANJI2 PALSU.
SANGGUP BERTOPENG AGAMA DEMI POLITIK!

Jika ada permintaan aku boleh copy dan paste artikel dari bekas2 kadre PAS yg dah bertaubat...

PAShit

Anonymous said...

Anak 10
Seorang kakitangan kerajaan yang bekerja di????
Aku kenal sape anak 10 itu

Anonymous said...

Semoga Allah merahmati roh Allahyarham dan diberkati segala amalan nya selama ini...Amin....

Semoga segala kebenaran mengenai Pakatan Rapuh terbongkar secepat mungkin....

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...


Anak10 cibai,

Lu nak spin cerita bodoh tongong tu tugas kamu ke? Lebih baik pi kongkek buat anak20 la.

Tak malu pakai wifi free kerajaan. Makan gaji dgn kerajaan. Nak salahkan kerajaan semata-mata. Sial la lu.

Tugas konon - pi la kongkek buat anak banyak2.

Pundek la lu.

Anonymous said...

aku dah kata anak 10 ni species SYOK SENDIRI!!dia kata dia menang tapi yang sebenarnya kita smua meloya dengan hujah2nya memualkan macam najis....elok di PTUUUIIIHHH!! aja anak 10 ni.....deeeyyy...anak 10!!! PTUUUUUUUIIIIIHH!!!!

Anonymous said...

haram anak 10,1040am.

ko igt mak bapak ko beli keta kat aku kot?jalanraya under pas brlobang mcm muka bini hang ada hati nak suh aku tukar keta.nanti NAVARA or HILUX aku kuar tak yah nak off road.pi kedah dah bleh feel mcm off road la...hehehe

pejuang hamas...

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

A10...kau mmg pandai tapi pandai putar belit la tak lebih dari tu

utk kalangan org2 yg jahil buta hati mcm puak kau mmg kaulah yg pandai

buat la hujah songsang sebanyak yg munkin sbb pecayalah akhirnya senjanta kau akan makan diri kau sendiri makin byk tomah yg kau buat makin meluat masyarakat dgn pati kau

aku yakin kau sendiri pun tahu byk dari apa yg kau hujahkan tu terlalau banyak putar belitnya...

dek disebabkan telalu banyak fitnah yg kau buat telalu byk pembohongan yg kau dan puak kau dah cipta kau dan puak2 kau akan terus menafikan kebenaran dan kenyatan hati2 korang akan malap terus malap dan gelap semakin hari semakin gelap dan mungkin dgn kehendak allah sehingga tak ada makhluknya yg bernama cahaya sudi melewati hati kamu2 semua yg hitam pekat lagi busuk lebih busuk dari bangkai mnusia

harrgggghhh hai sangap2 ngantok ahhh

Anonymous said...

A10...kau mmg pandai tapi pandai putar belit la tak lebih dari tu

utk kalangan org2 yg jahil buta hati mcm puak kau mmg kaulah yg pandai

buat la hujah songsang sebanyak yg munkin sbb pecayalah akhirnya senjanta kau akan makan diri kau sendiri makin byk tomah yg kau buat makin meluat masyarakat dgn pati kau

aku yakin kau sendiri pun tahu byk dari apa yg kau hujahkan tu terlalau banyak putar belitnya...

dek disebabkan telalu banyak fitnah yg kau buat telalu byk pembohongan yg kau dan puak kau dah cipta kau dan puak2 kau akan terus menafikan kebenaran dan kenyatan hati2 korang akan malap terus malap dan gelap semakin hari semakin gelap dan mungkin dgn kehendak allah sehingga tak ada makhluknya yg bernama cahaya sudi melewati hati kamu2 semua yg hitam pekat lagi busuk lebih busuk dari bangkai mnusia

harrgggghhh hai sangap2 ngantok ahhh

ANACONDA said...

SIAL PUNYA PAS...

Mr Ganu said...

doncin cai

like like like