Friday, September 23, 2011

PAKAR DNA ANWAR JADI BAHAN LAWAK DALAM MAHKAMAH !


AIDCNews -22/09/11 – Pada mulanya, Dr Brian Leslie McDonald dari Australia mahu dijadikan senjata utama untuk ‘melumpuhkan isu Lelaki Y dan air mani Anwar’, namun akhirnya, saksi keempat pembelaan Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi liabiliti dan bahan lawak dalam mahkamah.
Semasa prosiding pagi ini, Dr McDonald dilaporkan terpaksa menunjukkan sijil-sijilnya kepada mahkamah untuk menunjukkan beliau merupakan seorang saksi yang berkredibiliti.
Usaha terdesak menunjukkan sijil-sijil itu terpaksa dilakukan kerana pihak pendakwa berjaya membuktikan McDonald bukan seorang pakar yang melakukan uji kajinya sendiri, sebaliknya beliau hanya seorang perunding yang hanya melakukan analisis berdasarkan teori.
Nampak remeh, tetapi jika sampai peringkat terpaksa bawa beg besar semata-mata untuk tunjuk sijil-sijil di mahkamah dan bukannya bukti analisis untuk mematikan hujah pendakwa, itu sudah termasuk dalam kes lawak jenaka.
Namun, hakikat yang belum dapat disangkal hingga kini, McDonald bukan seorangspecialist(pakar) tetapi beliau hanya seorangconsultant(perunding).
Pendakwa turut berjaya membuktikan di Brunei dan negaranya sendiri, Australia, di mana dalam mahkamah di kedua-dua negara itu telah menolak keterangan McDonald kerana beliau didapati tidak pakar dalam bidang yang diperkatakan.

98 comments:

Anonymous said...

skrg nak panggil pakar tulang dari german plak.. apa signifikannya?

nak menunjukkan anwar dah tak larat 'goyang' ke atau nak mebuktikan anwar dah mati pucuk?

SAMADLELONG said...

JALAN LURUS UNTUK KE SUNGAI BULOH BUAT ANAK HARAM JADAH ALJUBURI

Anonymous said...

panggil..jangan tak panggil..

wakakakakaka..

ini lah namanya senjata makan tuan..

jejakazman said...

sg buloh resort dah tunggu....pegila packing baju tu jgn tunggu lagi....

Anonymous said...

Selepas ini, barat akan menjadikan Malaysia sebagai rujukan bagi kes2 DNA di mana HANYA malaysia yang mempunyai rekod kes DNA yang masih subur selepas 113 jam..

Hebat Malaysia ni, Malaysia Boleh

Anonymous said...

MCDONALD!!

PAKAR BURGER!!!

BYK MAKAN DAGING LEMBU OTAK PON MCM LEMBU SERUPA PAKATAN RABAK DAN PENCACAI2 NYA!!!

Kahklahkahkahkahkah.....

Anonymous said...

Buat malu kat Negara lain jer kes ni...

Anonymous said...

Anonymous said...
skrg nak panggil pakar tulang dari german plak.. apa signifikannya?

nak menunjukkan anwar dah tak larat 'goyang' ke atau nak mebuktikan anwar dah mati pucuk?

September 23, 2011 10:05 AM

-------------------------

PAKAR TULANG TU NAK CEK TLANG PELER AL-JUBURI BOLEH DI LURUSKAN KE TAK!!

Wahkahkahkahkahkah.....

Anonymous said...

anon 10:34am, ko memang lawak laaa..kah kah kah

peler dia ada tulang ke? wakakakaka

Anonymous said...

Gelap masa depan ko Nuar. Habislah...

nok said...

kes2 yg melibatkan aljuburi...nak ikutkan bukan susah nak di buktikan..jijah kata perut anuar kempis..sedangkan dlm video perut buncit??? kenapa tak di bandingkan kepala butuh anuar???suruh Polis atau pegawai perubatan buat pemeriksaan perbandingan "Live" dgn dlm gambara...

Secara logiknya walaupun pisikal manusia boleh berubah dari masa ke semasa di sbbkan fakta makanan dan senaman ...tetapi ukuran alat jantina takkan berubah.....tengok kantoi tak kantoi jijah...kaedah perubatan boleh di lakukan jika mau....

Otak Geliga said...

maaf Nok, kaedah perubatan sekarangpun boleh ubah bukan setakat saiz, tp jenis alat kelaminpun boleh...hehe..atau mngkin utk lg murah & cepat make-up je mcm yg Joe Bedul buat....hehe

Anonymous said...

Nok,

Siapa kata senjata alat sulit tidak berubah?
Dalam waktu siap untuk bertempur, lain saiznya,
Dalam waktu bertempur, tentu saiznya gah untuk membenam musuh,
Dan kalau dalam waktu makan karipap mesti berbeza saiznya?

Apa2 pun video sudah nyata dan tak perlu lagi bersuluh bagi orang2 yang celik. Tapi bagi yang buta hati, siang pun masih tak nampak

Anonymous said...

insyallah.. allah sentiasa bersama mereka mereka yg benar. kepada yg teraiaya.. sabarlah... teruskan usaha anda saiful..

Anonymous said...

HAAAAHHHHHH TUIKKK PUNYE UMNO!!!

NI AMIK LUDAH AKU LETAK ATS MUKE KORG..

KONON DLM TV TUNJUK SEJAK PR MEMERINTAH BYK EKMUNDURAN ATAP2 RUMAH MASIH BELUM DIBAIKI

ATAP2 UMAH SEJAK THN 2008 LG LA MANKUK2 UMNO!!!

Anonymous said...

kote anak iblis mmg adak tulang, kote diaorang lain sikit dari kote manusia, albontoti atok tua porno.....

SPY said...

Anon 10:23

APA NAK HERAN....DNA BOLEH BERTAHAN SAMPAI JUTAAN TAHUN....! SETAKAT 113 JAM APA LA SANGAT..!
LAGI PUN DAH DGN IZIN ALLAH SWT...AIR PELER ALJUBURI MASIH ELOK KAT JUBUR SAIFUL W/PUN DAH BERHARI2 LAMANYA....ITULAH BERKAT DOA SEMAYANG HAJAT TOK GURU N.AJIS KITA LA TU.....

Anonymous said...

Anwar dah sokong hudud.. N. Aziz dah warn dap kalau x setuju boleh keluuar pakatan. Umno sampai kiamat x kan setuju hudud.. Mhuahahaha

Anonymous said...

Umno dngan hudud, ibarat air dengan minyak.

Anonymous said...

Saiz alat kelamin mamat ni boleh berubah mengikut jantina yang akan di sondol oleh beliau... tapi kita kena kaji dahulu semasa jantina mana yang membuatkan ia lagi panjang dan lebih bengkok...kah..kah..kaahhh

Anonymous said...

pas dan dap ibarat yakjuj dan makjuj..

Anonymous said...

Semua terserah pada pucuk pimpinan dap samada mahu meneruskan kerjasama dengan pakatan selepas kerajaan kelantan bertekad hendak melaksanakan hudud. Tahniah tgna. Biar berpecah, asal hudud dpt dillsanakan di bumi Allah ini.

Anonymous said...

Nak tunggu umno laksana hudud, mcm tunggu bulan jatuh ke riba..
N. Aziz, anda mmg cool

Anonymous said...

Umno semakin tersepit dengan isu hudud.

Anonymous said...

nak tunggu kelantan dapat air bersih, ibarat menunggu kes anwar selesai di mahkamah..asyik2 tangguh..hehehe

Anonymous said...

dah 20 tahun nik ajis jd MB, bila dah dekat p/raya maka timbullah isu hudud, bila lepas p/raya, senyap, kemudian peluk DAP, lepas tu kata s/khabar yg mainkan isu.
lepas tu bakar s/khabar utusan.

sbb ramai lagi yg bodoh kat m'sia ni, apa tak bodohnya, pemimpin SPM gred 3 pun dia orng ikut.

Anonymous said...

betul tu..

hudud hanya 0.0001% dalam hukum Islam..jadi apa yg nak dihebohkan sgt? haji hadi yg kata tau, bukan aku.

tu hah, air bersih keperluan asas manusia. patut diselesaikan dahulu. air mutlak utk bersuci..takkan tak tahu kot?

Anonymous said...

Biar air kotor, asal undang2 Allah tertubuh di negeri kelantan.
Org2 memang cool pasal pilih perjuangan pas. Teruskan ke-cool- an anda.

Anonymous said...

nik aziz lebih takut Dr M & perlembagaan m,sia drp Allah sbb tak laksanakan hudud di kelantan. Takutkan manusia lebih drp Allah adalah syirik.

syirik dosa besar. Nik aziz syirik?

Anonymous said...

Tolak hukum al-quran sama lah menolak hukum Allah. Apa guna harta bertimbun, bukan dapat membeli tiket ke syurga.

Anonymous said...

Nik ajis cool? hahahaha... kalau nik aziz otak 'beku' adalah...

SPY said...

PAKAR DNA ALJUBURI MMG KAKI KLENTONG CAM ANUAR JGAK...DIA INGAT MELAYU KITA NI BODO CAM JUAK2 hamPAS YG BODO SOMBONG LAGI BIUL TU....ALIH2 BUKAN PAKAR PUN...RUPANYA TUKANG JUAL UBAT KAKI LIMA JER....KAH!..KAH!..KAH!..ENTAH2 SIJIL DIA PUNYA TU PUN BUAT SENDIRI...FOTOSTAT ORG PUNYA...! TERINGAT AKU KAT PAKAR ANUAR DARI SIAM ITU HARI...RAMBUT CAM BURUNG BELATUK JER...TUP2..LARI TAKUT NAK KENA SOALBALAS....CAM MAJIKAN DIA JUGAK LA TU....PILIH TAK NAK DISOAL...KEADILAN APA TU NAMANYA....? KEADILAN TAIK KUCING BURIT MAT SYABU..!!

Anonymous said...

Alaaa juak2 haram pencacai PAS x payah nak meroyan la kt dlm blog ni...

Ulamak terompah korg tu bila dh dekat pilihanraya mula BERKOKOK PASAL HUDUD LAA, PASAL NEGARA ISLAM LAA...

Hakkk ptuiiihh la korg puak2 PAS..MUNAFIK LA KORANG NI...

Kita sama2 tengok lagu PAS BERKUMANDANG SELAMA MANA...heheheheheheheh

SAMADLELONG said...

ZAMAN NABI, NABI HUKUM ORANG ISLAM BERLANDASKAN ALQURAN DAN MENGHUKUM ORANG YAHUDI BERLANDASKAN KITAB THAURAT. ORANG ISLAM DAN YAHUDI MESTI MEMATUHI PIAGAM MADINAH IAITU PERJANJIAN ANTARA ORANG ISLAM DAN YAHUDI MADINAH.

NIK NAJIS BODO BUAT HUKUM HUDUD DIKELANTAN DALAM KEADAAN TERGESA2 KERANA MENANG PILIHANRAYA. ADAKAH HUKUM HUKUM HUDUD ITU SESUAI UNTUK DIJALANKAN KEPADA SEMUA BANGSA YANG MAJMUK YANG MENGHUNI NEGERI KELANTAN?.

ADAKAH DERAF HUKUM HUDUD ITU DISEBARKAN KEPADA SEMUA ORANG? ADAKAH RUJUKAN DARI MANA2 HUDUD LAWS JORUNALS BERMULA DARI ZAMAN NABI, ZAMAN KHALIFAH UR RASYYIDDIN, UMAIYAH,ABASSYIAH, OTHMANIAH DAN LAIN2 LAGI?.

NIK AJIS DAN PENGUBAL UNDANG-UNDANG HUDUD DIKELANTAN BODO MACAM LEMBU ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

Arab saudi adalah negara paling selamat didunia hasil pelaksanaan hukum hudud. Terbukti hudud dapat mengurangkan kadar jenayah.

Anonymous said...

BIAR AIR KOTOR?

MASYA ALLAH...JADI CAMNE NAK BERSUCI? SAHKAH IBADAH ITU?

UTAMAKAN YG UTAMA SAUDARA. BILA SEMUA DAH SETTLE, BARU FIKIRKAN YANG LAIN..

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan.



org ke

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan.



org ke

rakab said...

Anon 11.33,

Umno tak tersepit pun dengan hudud kerana Umno di pihak yang benar!

Cuba kau perhatikan betul-betul telatah Nik Aziz bermain dengan isu hudud.

Sekejap nak buat ,sekejap tak nak!

Semuanya atas kepentingan politik Pas semata-mata....tak ikhlas.

Anonymous said...

orang yg paling takut dgn hudud ialah mat sabu sbb dia kena tangkap basah dgn bini orang di kelantan negeri Islam.

SAMADLELONG said...

SAPA KATA UMNO TERSEPIT KERANA HUDUD. UNDANG-UNDANG YANG DIJALANKAN ADIL KEPADA SEMUA BANGSA DI MALAYSIA ITU ISLAM LA NAMANYA.BODO MACAM ANAK HARAM JADAH.

BAGI NEGARA HANCUR MACAM PAKISTAN, AFGHANISTAN, SOMALIA BARU HAMPA PUAS HATI. MEMANG PENCACAI PAS ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

org yg paling tak takut dgn hudud ialah anwar sbb tak de org tengok dia meliwat, bukti dia berzina dlm video tak leh pakai sbb itu 'besi'.

Anonymous said...

bila lagi hj hadi nak keluar kenyataan nak laksanakan hudud di trg sebelum ayam berak kalau pas perintah trg? Mengundi dah dekat ni...

Anonymous said...

Arab saudi adalah negara paling selamat didunia hasil pelaksanaan hukum hudud. Terbukti hudud dapat mengurangkan kadar jenayah.

September 23, 2011 11:45 AM
______________________________

Apa?? Arab Saudi paling selamat??? kau pakai fakta mana nih??? Kalau mcm tuh tak payah tabung haji memaklumkan untuk berhati2 semasa di sana.... debe...

Anonymous said...

bila lagi penjual vcd nak jual cd ceramah hudud di setiap ceramah, payah betul nak cari sekarang ni.

rakab said...

Kes liwat ...tiada siapa lagi yang mampu selamatkan Anwar!

Anonymous said...

MB kedah bila lagi nak keluar kenyataan nak laksanakan pemerintahan Islam di kedah, p/raya dah dekat ni...

Anonymous said...

Anon 11.46

Kira kesimpulan saudara x sah lah ibadah org kelantan. Bagaimana pula dengan air sungai. Ingat saudara, teknologi penapisan hanya dikembangkan di abad 19. Jadi umat2 terdahulu x sah ke ibadatnya?.

SAMADLELONG said...

Arab saudi adalah negara paling selamat didunia hasil pelaksanaan hukum hudud. Terbukti hudud dapat mengurangkan kadar jenayah.

September 23, 2011 11:45 AM
-----------------------------------
HANG BERCAKAP BERDASARKAN KEPALA HOTAK HANG KE FAKTA???????

Anonymous said...

kenyataan nik ajis "kalu nok tengok caro2 pemerintahan isle, mari kelate".

Karl said...

Anon September 23, 2011 10:23 AM:

Kebangangan ko memang taraf tukang baring atas jalanraya puak hamPAS. Apela bodoh ko ni dna berjuta tahun pun boleh survive. Sebab tu saintis boleh kaji dinasor oi samdol. 113 pun ko dah pelik? Memang ko UPSR pun sangkut ni. Dasar bangang.

hamPAS dan hudud ni macam lawak. draf pun takda, sibuk cerita draf kena reject kat Tun M. Tun M dah berapa lama resign? Mangkuk. Dulu n.ajis kata Tun M nak jadi PM sampai mati. Sekarang? n.ajis dah resign lom? Bila nak settle air bersih kat Kelantan tu?

Aku tengok cerita hudud hamPAS ni lagu lama didendangkan dengan rentak baru. Konon2 biaDAP akan marah dengan hudud, supaya pengundi bukan islam makin ramai sokong biaDAP, lepas tu hamPAS konon jadi champion islam, nak menarik orang islam yang majoriti terbesarnya Melayu supaya kembali menyokong hamPAS, PGayR pulak berharap agar jadi tempat berteduh geng plurarisme. Konon2 nampak macam berpecah la pakatan riot ni sebelum PRU.

Lepas PRU, n.ajis akan keluar fatwa lama, kawan dengan syaitan masih lagi lebih baik, biaDAP start translate ayat Al-Quran ikut tekak dia time ceramah dan PGayR nak jadi abglong, tolong damaikan. Jadi la pakatan balik.

Tolak-campur2, air bersih masih tak settle, rumah urut makin melambak, kampung2 Melayu makin kena bulldoze. Toksah terbuai dengan lagu hamPAS ni. 2-3 botol arak punya hal pun takleh nak settle. Kes murtad DUMC pun pegi marahkan JAIS, bukan DUMC tak berdaftar tu!

Ciri munafik apa tuan2 puan2?

ada aku kisah said...

,

BIG MAC SATU...MUAH...MUAH...MUAH...

.

Anonymous said...

payah betul nak beli cd/vcd ceramah berkenaan hudud laaa nii,,, umno sabotaj ke?

Anonymous said...

PAS ingin menukar malaysia jadi TALIBAN

rakab said...

Lepas nih kita tengok gelagat nik aziz dengan karpal singh bergaduh pasal hudud pulak !

Anonymous said...

Memang umnolah punca hudud x terlaksana di malaysia. Tngok reaksi pencacai dah mengambarkan sikap parti org melayu ni. Tu belum tengok pemimpin dia.
Baru keluar tv3. Seorang warga arab saudi dihukum pancung kerana membunuh.
Undang2 mcm ni yg diperlukan utk mencegah.

RAMBO said...

KALU NAK JELAS LAGI PEGI KAT KG. BALAI, BACHOK....KAT SITU ADA LA SATU PATUNG PALING TINGGI KAT MALAYSIA NI.....ITULAH JASA BESOR KJAAN ISLAM hamPAS KAT BACHOK...TAHNIAH PAS...TAHNIAH N.AJIS!!

Anonymous said...

bila lagi timb. pres pas nak dtg tempat aku utk bagi ceramah berkenaan hudud...

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan.

Statement2 yang pernah dikeluarkan oleh pakatan haprakk dan cukup membuktikan betapa terdesaknya mereka untuk mendapat undi.

Jangan gunakan Agama untuk kepentigan sendiri.

Tak nampak keikhlasan dengan puak2 ni

Anonymous said...

Aku ni bekas PAS. Aku mengaku lah, selama jadi org Pas sampai aku keluar kerana nak menjaga iman dan akidah aku, aku x tau pun apa itu hudud. percayalah, majoriti orang Pas x tahu, x kenal dan xnak amek tau pun pasal hukum hudud. hukum hudud hanya mainan politik utk dapatkan kerusi dan laba dunia.

Kesian aku pd orang2 yg hatinya ikhlas dan xtau penipuan parti serta ulamak suk ikutan mereka dalam Pas.

Anonymous said...

Umno akan dimuziumkan selepas pru 13. Insyaalllah. Tolak umno bermakna anda sokong hudud.

Anonymous said...

Umno akan dimuziumkan selepas pru 13. Insyaalllah. Tolak umno bermakna anda sokong hudud.

Anonymous said...

Umno akan dimuziumkan selepas pru 13. Insyaalllah. Tolak umno bermakna anda sokong hudud.

Anonymous said...

di Trg, PAS terlebih dulu masuk muzium.

rakab said...

Anon 11.58,

Dalam melaksanakan hukum islam mesti berdasarkan keutamaan!

Hudud wajib di jalankan hanya jika kita berkemampuan.....ai quran dah cukup menjelaskan.
..apa yang kalut sangat puak Pas nih..

Anonymous said...

PRU 2003, Pas kelantan hampir2 masuk muzium, nasib baik muzium kelantan kecik tak mcm muzium trg, sbb tu PAS trg yg masuk muzium dulu...

Anonymous said...

Buat sebab Undi bukan kerana Allah

Niat tu kena betul barulah diterima Allah

Anonymous said...

Muzium utk PKR dah siap ke belum? sempat ke siap dlm tahun ni?...

Anonymous said...

Sampai kiamat pun akan guna alasan x berkemampunan padahal langsung x ada usaha ke arah itu..

Anonymous said...

PAS ada kemampuan cuma dia lebih takutkan Dr M daripada Allah, itu je.

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan

cakap tak serupa bikin...main2 dengan Agama.

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan

Anonymous said...

PAS akan menunjukkan kemampuan melaksanakan hudud bila time dekat nak p/raya. Tapi mcm biasa, tadak apa2 pun, habis kuat pun kata utusan haram dibaca, lepas tu bakar s/khabar. mentaliti SPM gred 3.

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan

Bestlah statement ni tentu puak2 PAS tak dapat nak jawab!!!!

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan

Anonymous said...

org pertama tolak hudud ialah kapal sing- 'over my dead body'

orang kedua tolak hudud ialah nik aziz sbb takutkan Dr M lebih drp takutkan Allah.

org ketiga tolak hudud ialah hj hadi sbb dia kata hudud 0.0001% drp hukum Islam.

orang ke 4 tolak hudud ialah azizan MB kedah sbb dia kata hudud bukan keutamaan

Anonymous said...

mcmana org PAS nak jawab, kalau dah pemimpin SPM gred 3.

Anonymous said...

Pas ada berusaha kearah itu. Adakah umno bersusaha???

Anonymous said...

usaha apa lagi, hukum takzir dah diguna pakai, adakah Islam tak mengiktiraf hukum takzir? adakah hukum takzir salah?

SPM gred 3.

Anonymous said...

Hukum hudud hanya terpakai utk orang Islam shj sebagaimana yg nik aziz nak laksanakan adalah silap, nik aziz kena sambung belajar lagi, tp bukan di India.

Karl said...

Anon September 23, 2011 12:23 PM:

Apa usaha hamPAS? skuad amal? ladang rakyat? tabung memali? setakat bercerita, itu bukan usaha samdol oi. kalau ada draf, kasi publish, itupun tak sampai 10% usaha. Sedangkan bukti video ditolak, bukti dna ditolak, apa undang2 yang nak ditegakkan? Oi baghal, hudud ni adil tau. Bukan suka2 ko nak hukum ikut tekak. Jangan jadi macam kes khalwat, pasal masalah teknikal saksi boleh gugur kes. Parah tu. Itu bukan hudud Allah, itu hudud versi hamPAS.

Undang2 sekarang, yang bersalah tetap dihukum. Ko ada nampak tukang zina boleh rileks2 takda perbicaraan? Nabi dapat Mekah dan Madinah pun bukan buat hudud dulu, Baginda mantapkan iman penduduk dulu. Apeda da ko.

Anonymous said...

Aku tak sabar tunggu Mat sabu timb pres. pas spm gred 3 ni jd presiden pas.

aku tak sabar tunggu ucapan dia nak laksanakan hudud di m'sia.

tak sabar aku...

Tukang Karut said...

Setakat nak deraf Hukum Hudud macam yg PAS upah orang buat tu tidak lah susah sangat. Yang dok jadi persoalan sekarang ini ialah cara nak laksanakan hukum itu. Si tukang deraf pun tak tahu bagaimana nak laksana tapi suruh orang lain pula laksana. Ini Hudud bukan perkara main2 untuk sekadar jadi bahan kempen dalam ceramah.

Anonymous said...

Boleh tak org2 Pas di sini tolong nasihatkan nik aziz supaya sambung belajar semula sementara usia masih ada.

boleh tak org2 pas di sini tolong nasihatkan mat sabu supaya ambik SPM semula, baiki keputusan dulu yg gred 3 tu, sbb tak lama lagi dia akan jd presiden PAS pulak.

Anonymous said...

kalau mat sabu perlu guru tuisyen aku boleh tolong bayarkan utk ajar dia sorang di rumah, ...tapi guru lelakilah, supaya dia dapat baiki keputusan SPM dia.

rakab said...

Bagus jawapan kau 'karl' 12.30,

Ringkas tapi mudah difahami !

Harap penyokong Pas boleh memikirkannya dengan rasional.

rakab said...

waktu sembahyang jumaat !

Ok geng ,...kita offline dulu..

Anonymous said...

Umno akan dimuziumkan selepas pru 13. Insyaalllah. Tolak umno bermakna anda sokong hudud.

Anwar ejen Yahudi said...

Old McDonald had a farm..E I E I O..
In the farm he had pigs..E I E I O..

Oink oink here..oink oink there,
Oink here, oink there, every where oink oink..

Anwar : Oink oink!
Sankara : Oink oink!
Ramkarpal : Oink oink!
Karpal : Oink oink!

Dah abis malu, buat bicara dalam bicara...
dah takut, tangguh..

Anwar takde telor nak saman Eskay,Ezam dan Nalla.

Anwar juga takde telor nak sapina Ummi Hafilda dan Zul Nordin utk kes liwatnya.

Anwar = Bapak Anwar Bin Ibrahim = Babi = Oink oink!

Old McDonald had a farm..

Anonymous said...

ANON 11:58AM

BUKAN BEGITU MAKSUD SAYA. YG SAYA PERTIKAIKAN IALAH KOMEN ANON 11:40AM YG MENGATAKAN BIARLAH AIR KOTOR..BLA BLA BLA

SAUDARA JGN PULAK LUPA.SEBELUM ABAD KE 19 AIR SUNGAI MAHUPUN TASIK CUKUP BERSIH DAN JERNIH..TAKDE PENCEMARAN TERUK. SUDAH TENTU BOLEH DIGOLONGKAN SBG AIR MUTLAK.

SEKARANG??? YAKINKAH ANDA AIR SUNGAI KELANTAN ITU JIKA TIDAK DITAPIS MERUPAKAN AIR MUTLAK?

Anonymous said...

baut malu ORG PUTIH TU datang sini je...

tapi macam dah prepare je...

dah siap ada di mesia..

tapi SELAGI TAK DAPAT PATAHKAN HUJAH PENDAKWARAYA...SELAGI TAK BERGUNA...YE DAK

NAK MAIN2 PERSEPSI BOLEHLAH..

Jalut said...

Lepas Australia,Amerika pulak di jatuhkan maruah oleh Anuwar,tengokla nanti.

Anonymous said...

nak tunggu kelantan dapat air bersih, ibarat menunggu kes anwar selesai di mahkamah..asyik2 tangguh..hehehe

September 23, 2011 11:36 AM


tunggu N ajis la ..........

(________)
(______)

Anonymous said...

mat saleh ni nampak je cam pakar..
tapi hampeh..
tah2 keja cleaning kot kat tempat dia..kah kah kah...

Anonymous said...

CIBAI LAH KAU ANU WAR....OOP SEMEMANGNYA KAU SUKA CIBAI...SORI...

Anonymous said...

Diperingatkan kita semua pada ahli-ahli sihir Firaun zaman Nabi Musa dulu setelah mereka melemparkan dahulu tongkat-tongkat yang menjadi ular-ular tetapi akhirnya ... merekalah yang paling awal sekali bersujud dan beriman?.

Anonymous said...

McDonald, ko buat burger dah ler :)