IKLAN BERBAYAR

Monday, September 26, 2011

PRATONTON FILEM 'BEWAK PAKATAN' RABU INI.

pra tonton filem aksi 'bewak pakatan' akan dilangsungkan pada hari  rabu ini.

beberapa pelakon terkenal telah menyatakan kegembiraan dalam melakonkan watak dan skrip yang telah dibekalkan oleh filem produksi.

niky ajis memegang watak hero tunggal yang tetap mahu pendirian politiknya diteruskan.

anwar yang terpakukasima akan kesalahan lampau terpaksa mengambil pendirian untuk menyokong niky ajis.

watak antagonis lakonan kempal singh dan guan eng 'lambung' kabarnya dilakonkan dengan cukup berkesan.

penonton akan dikejutkan dengan kemunculan aksi hadi di penghujung cerita. klimaks kemunculan hadi ini penting, samada mahu bergabung dengan kumpulan dap gangster atau membiarkan niky ajis mati 'ditikam' dalam babak terakhir ?

adakah, pada hari rabu ini pra tonton filem 'bewak pakatan' akan menyaksikan ending yang tragis atau berakhir dengan peluk cium dan aksi romen beramai-ramai ?

28 comments:

Anti Jumud said...

-HAHAHA..KAU MEMANG DAH GILA LA GAP, BILA KO DAPAT SKRIP TU? CER CITER SKIT..

headbomb said...

hahaha.. yg last tu aku tak leh tahan.. romen ramai2 kakakaka

Anonymous said...

endingnya, salah seorang pelakon akan diliwat secara beramai-ramai. selepas upacara meliwat beramai2, mereka akan keluarkan kenyataan bersama, "ini semua salah faham dan media pro UBN yg memainkan isu ini, semua telah selesai....".

Anonymous said...

Romen ramai2?

HAHAHAHAHAHAHAHA

Anwar mesti giler ganas time tu.

Kote siapa la jadi mangsa kerakusan Anwar nanti.


Harap2 kote Mat sabu.

Anonymous said...

selepas acara beromen beramai2, mat sabu akan membuat demonstrasi bersuara spt beruk.

nok said...

Bro nak janji potong jari tu tak berani lah...setakat betaruh makan tgh hari tu no hal punya.....Pork nik ni takkan berani apabila face to face talk dgn kapal singh & Lim guan Eng ni ...caya lah hukum hudup tinggal kertas aje lah jawabnya ...

Yg jadi mangsa fitnah BN/UMNO Najib dan lain lain pemimpin...ini putar alam punya Parti mana ada prinsip perjuang yang asyik spin aje....semua nak salahkan org lain....akhir sekali Pork nik aziz akan peluk arab dgn kapal sing berdamai...bermaafan2...Nik Aziz akan kata dlm 'press connya'nanti ... dia lupa apa yg dia telah cakap minggu lepas....guru Mat Sabun....lepas tu mula lah Musangka akan support habis Pas dgn hadis dan ayat quran bagi penguatkan hujah PR / Pork Nik....ini lah perjuangan umat2 munafik...Ir Nizar berkata 'tiada dalam transkrip mahu pun memo mengatakan Pas nak mendirikan negara islam" ini lah puak2 munafik yg jelas terang lagi bersuluh sedang membuat fitnah? ingat tuhan tak pernah tidor dan tahu apa yg umah dia buat...sedap mah...

Anonymous said...

waa...pasti siok habis tengok pilem ni.....babak romen ramai2 tu clear ke...? kut kena tapis...rugi la...Cuma satu jer aku tak sanggup nak kelih....babak nik ajis kena liwat ke aljuburi....mesti terkebil2 org tua tu...sesak nafas agaknya...!

rakab said...

Permainan politik bengap oleh penyangak pakatan !

Terlajak perahu boleh diundur,
terlajak kata buruk padahnya!

Walau apapun keputusan mesyuarat rabu ini, kerosakan tetap telah berlaku .

Pas lah yang akan menerima kesan paling buruk !!

Anonymous said...

aku ingat peserta AF je pandai berlakon. puak2 jahanam ni pun nak turut serta berlakon. aku punya teori, takde sape yg kena sembelih. takde sape yg bercerai berai.resolusinya ialah, ni semua konspirasi UMNO.

hanya jauhari yg mengenal manikam

hanya penyokong PAS yg bangang je yg percaya cakap org bangang

anselmo said...

Bro, penganut ugama PAS tak akan kuar gerombolan pembangkang, undi lebih penting. Cayalah, ugama NIk Aziz ni sanggup jual Allah demi undi dan kuasa. Bukan senang dapat gelaran YAB dan YB tu bro.AKu mati hidup balik pun tak caya PAS akan berani teruskan hudud.

Anonymous said...

Bangsa Cina tidak menghina sesama bangsanya.

Melayu, penganut Islam memang tiada kasih sayang sesama sedara seagama.

M E M A L U K A N ...

Anonymous said...

sepatutnya UMNO tak perlu ulas langsung bila wartawan tanya pasal isu Hudud baru2 ni...salah cakap sikit abis puak2 tu akan cakap UMNO tolak hukum Allah...sebenarnya mainan PAS dgn DAP je semua ni...hari rabu ni adala kenyataan bunyi macam ni..walaupun berbeza pendapat,tapi kita ada saluran untuk duduk berbincang dan menyelesaikan isu ini dgn baik..

nok said...

Jgn pergi jauh bro semua masih ingat pork nik kata kat mahadir" takkan sampai nyanyuk jadi PM???kalau mahadir turun tahta dia pun ikut turun....ini lah satu lagi munafik Pork Nik...memang bangsa penipu..yg keluar statement sape ??? bukan depa panggil tuan guru nik aziz???

Tapi penyokong2 haprak ni mana ada telor nak jawab lancauuuu.....aku percaya lambat atau cepat ...parti pas akhirnya akan tersungkur...di sebabkan kebodohan pemimpin2 nya untuk menouver dan menarik pengundi terutama org melayu....org cina pun di sebabkan perikatan di antara parti...kalau pork Nik buat hudud di k,tan nabis lah sokongan DAP pada pas...

komandomelayu said...

bangsa cina semua komunis!
cuma bertopengkan cina kristian,cina buddha,cina confucius,cina tongsan dan cina babi!

kecuali cina muslim & mualaf yg beriman kepada Allah!

yang bodoh org melayu PAS yg sokong DAP konon demi islam dan serah kuasa politik dan ekonomi hanya untuk menang PRU!

juga yg bodoh Pemimpin UMNO berlagak sombang yg berjuang utk kepentingan batang tekak sendiri tanpa berusaha utk bantu masyarakat dengan segala aset dan kemudahan yg diwujudkan oleh kerajaan!

yang paling bodoh melayu PKR yang menyokong nuar jubor dan percaya semua hujah2 bodoh dan janji palsu
padahal peliwat tu asal dari UMNO dan telah rosak akhlak!

nok said...

satu lagi kesilapan yg amat besar di lakukan olih Pas dgn memilih Mat Sabun sebagai Timbalan President...habis lah pas....baru beberapa bulan jadi timbalan dah buat isu...mat sabu tak boleh menouver lagi...rakyat kebanyakan tak suka dia kecuali totok pas sahaja...dia pegi mana pun ada org benci...di tambah skandal cikaro dia dgn isteri org....siapa nak percaya lagi....dan yg terkini DAP dah mula menjauhkan dari Pas kecuali mangkok hayun Musangka yg peluk arab dgn mat sabun....berkenan dgn labun Mat Sabun ..puji habis bro...

Anonymous said...

Ini dah mengalahkan drama "Bawang Putih Bawang Merah" never ending story

Anonymous said...

Akhir sekali pe***** tersebut dihukum hudud oleh Nik Ajis!

musangka said...

MENGHINA, MENCIPTA AIB ORG LAIN or DIRI SENDIRI....

KERJA SYAITAN!!!

Anonymous said...

Sedih melihat sesama islam mengutuk sesama sendiri...dmana akal kebijaksaan yg dbekalkan oleh Allah pd kalian?

Esperalzi said...

Analisis saya begini:

PAS semakin kehilangan pengundi Melayu/Islam gara2 kelancangan mulut2 sial pedas pemimpin2 PAS spt Mat Sapu Jamban dan Nick Najis Taik yg menghina bangsa Melayu dan agama Islam.

Bukan setakat mulut2 syaitan pemimpin PAS, polisi2 PAS juga semakin meminggirkan umat Islam/Melayu gara2 mau dapatkan sokongna kafir (Cina, India, Buddha, Kristian, Hindu, dll).

Hasilnya ramai org Islam/Melayu balik semula ke UMNO/BN. Tak semua yg balik ke UMNO (misalnya..aku!) tu sukakan UMNO konon UMNO tu baik sangat, tapi ramai terpaksa balik semula ke UMNO sebab sejahat2 UMNO pun dia masih jaga kepentingan Melayu/Muslim.

UMNO dlm BN adalah pemandu/driver yg menentukan polisi negara termasuk polisi kepentinagn umat Islam/Melayu. PAS dlm Pfuckatan Rosak pula hanyalah penumpang sedangkan pemandu/driver dan penentu polisis negara adalah DAP. Atas alasan ini lah bekas penyokong PAS seperti aku kini menjadi penyokong tegar UMNO walau pun langsung tak ada keinginan nak jadi ahli UMNO.

Mungkin esok2 kalau PAS kembali menjadi parti yg benar2 Islam dan jauh lebih baik dari UMNO, maka tak mustahil aku dan lain2 Melayu/Muslim seperti aku akan kembali sokong PAS tp jangan harap aku akan sokong PAS dalam keadaan sekarang yg mana PAS kini adalah Parti Asuhan Syaitan. Org2 Muslim/Melayu mcm aku tak pernah taksub sampai kiamat baik pd PAS atau pd UMNO. Sokongan kita bergantung pada keadaan..

(bersambung di post bawah)

Esperalzi said...

(bersambung)

PAS kini terlalu laju sasar dan sesat. PAS kini lebih DAP dari DAP, lebih Cina dari Cina, lebih kafir dari kafir, lebih komunis dari komunis, semua hanya kerana nakkan undi penyokong2 DAP, undi org2 Cina dan undi org2 kafir.

Sebab itu pemimpin2 PAS berani dan sanggup angkat komunis dan pemimpin komunis sbg hero dan wira negara. Sebab tu pemimpin PAS sanggup dan berani nafi kewujudan bangsa Melayu atas prinsip Assobiyah. Sebab itu pemimpin2 PAS berani angkat Chin Peng sbg wira negara dan bahkan minta dibawa Chin Peng pulang ke Malaysia utk diwirakan. Sebab tu pemimpin2 PAS yg dianggap parti warak selama ini berani dan sanggup kongsi kalimah Allah dgn Kristian walhal UMNO yg selama ini ini dianggap parti arak sekali pun tak akan sampai ke tahap nak share nama Allah dgn org kafir.

UMNO ada standard, tiang, sempadan dan guideline yg mereka tak akan robohkan hanya krn undi kafir, tak mcm PAS yg sanggup roboh semua standard, tiang dan guidelines demi undi kafir.

Maka hari ini Pemimpin PAS yg dah sesat, sasar, sasau dan sewel, terutama Nick Najis, cuba nak promosikan imej kembali ke pangkalan jalan, hanya krn nak dapat balik undi Melayu/Islam yg dah lari.

Maka sebab tu lah Nick Najis mula cakap pasal Hudud, bahkan dia konon sanggup halau DAP dari Pfuckatan Rosak kalau DAP tak mau Hudud. Kenapa tiba2 sekarang (tahun 2011 di bulan September) tiba2 Nick Najis bising balik pasal Hudud? Bukankan PAS secara rasmi dah buang konsep Negara Islam utk digantikan dgn Negara Kebajikan?

Karpal Singh dan DAP baru saja puji PAS semalam krn gantikan Negara Islam dgn Negara Kebajikan! Kenapa tiba2 Nick Najis hidupkan balik Negara islam melalui Hudud?

Ada dua sebab pada pandangan aku. (1) Pertama, PAS dah betul2 panik bhw mereka akan kalah teruk di PRU13 naqnti gara2 penolakan umat Islam/Melayu krn PAS dah jual habis kepentinagn Islam/Melayu kpd kafir dan (2) Kedua2 PAS dan DAP panik atas kehilangan sokongan umat Islam/Melayu krn PAS dilihat menjual kepentingan Islam/Melayu kpd DAP. Jadi, PAS dan DAP BERPURA-PURA, BEROLOK-OLOK dan BERDRAMA-DRAMA konon mereka berdua sedang bergaduh sesama sendiri mempertahankan kepentingan kaum masing2.

Hasilnya nanti org2 Islam/Melayu kononya akan kembali sokong PAS krn PAS sanggup lawan DAP demi pertahankan Islam dan org2 Cina pula terus pertahan DAP krn sanggup lawan PAS menentang Hudud dan Negara Islam.

Kesudahanya, hasil besar yg diharapkan PAS dan DAP melalui KEPURA-PURAAN ini ialah sebahagian besar undi Melayu dan undi Cina kekal bersama Pfuckatan Rosak. Tu pasal ANUwar Ibrahin keluar kenyataan kononnya secara PRIBADI dia sokong Hudud tapi secara TAK PRIBADI dia tak sokong Hudud! Tak mausk akal kan pendirian si ANU ni?

Anonymous said...

Hohhh!!! Musang berbulu babi maii dahh...syuuhhh2...alahaii..jenuh la nak menyamak nihh.......

Anonymous said...

MENGHINA, MENCIPTA AIB ORG LAIN or DIRI SENDIRI....

KERJA SYAITAN!!!

-Musang cinabeng-
-------------------------------------

Sesuai la statement ni utk juak2 PAS mcm ko...mmg sesuai..pasal apa juak2 PAS PIS PUS jer yg suker menghina, mencipta aib orang lain dan diri mereka sendiri, baik di atas pentas ceramah juga mana-mana persidangan...sesuaiiii sangattttt...

Esperalzi said...

Pemimpin2 PAS kini sedang berTAQIYAH konon akan laksanakan Hudud. Banyak org SYI'AH dalam PAS sebab tu mereka suka TAQIYAH krn TAQIYAH adalah adalah salah satu tiang seri AGAMA SYI'AH yg langsung aku tak akui sebagai agama Islam. Syi'ah ni sekeluarga dengan agama2 sesat seperti Qadiani, Bahai, Ayah Pin, Arqam dan lain-lain swaktu dengannya...

bombreng said...

rakyat malaysia akan tertipu dengan lakonan wira wira pakatan gila kuasa sudah tiga tahun film ini di ulang ulang akhir akhir babak wira wira pakatan gila kuasa akan bermaaf maafan dan ketawa riang kerana rakyat malaysia khas nya org melayu tertipu dengan lakonan mereka dan wira pas tua gila kata ambo tak kata nak kan hukum hudud ini semua bn/umno buat fitnah sekarang rakyat malayasia harus mencabar org tua gila Nik Aziz adakah dia berani tarik balik hukum hudud yg telah diucapkan serta wira balas jubur Anuar berani tarik balik sokongan hudud dikelantan yg dia katakan tempoh hari kalau mereka dua ekor ni kata mereka tak kata rakyat malaysia khas penyokong tegar mereka harus keluar parti sebelum terlambat.

Anonymous said...

Untuk melaksanakan hukum hudud, jelasnya, memerlukan kerjasama Kerajaan Persekutuan dan disebabkan perkara itulah Kerajaan PAS Kelantan tidak melaksanakan hukum hudud semasa Tun Dr Mahathir menjadi Perdana Menteri dulu kerana dihalang oleh Mahathir.

"Disebabkan Tun Dr Mahathir kata jangan buat, Kerajaan PAS Kelantan tak bolehlah laksanakan hukum hudud takut Tun Dr Mahathir buat magran iaitu mematikan demokrasi di Kelantan. Tindakan Kerajaan PAS Kelantan itu sebenarnya adalah untuk menyelamatkan demokarsi di negeri itu atau di negara ini," tegasnya

Esperalzi said...

Anonymous said...
Untuk melaksanakan hukum hudud, jelasnya, memerlukan kerjasama Kerajaan Persekutuan dan disebabkan perkara itulah Kerajaan PAS Kelantan tidak melaksanakan hukum hudud semasa Tun Dr Mahathir menjadi Perdana Menteri dulu kerana dihalang oleh Mahathir.

"Disebabkan Tun Dr Mahathir kata jangan buat, Kerajaan PAS Kelantan tak bolehlah laksanakan hukum hudud takut Tun Dr Mahathir buat magran iaitu mematikan demokrasi di Kelantan. Tindakan Kerajaan PAS Kelantan itu sebenarnya adalah untuk menyelamatkan demokarsi di negeri itu atau di negara ini," tegasnya

September 26, 2011 9:21 PM
------------------------------
Walaupun saya bukan penyokong PAS lagi dan kini menyokong UMNO, saya bersetuju dgn pendapat anda bhw Dr Mahathir tidak membenarkan Kerajaan PAS Kelantan mengadakan undang2 hudud di Kelantan.

Saya masih ingat bagaimana Dr Mahathir mengancam akan mengenakan darurat ke atas Kelantan jika kerajaan PAS meneruskan rancangan "mengHududkan' Kelantan.

Sebab tu waktu itu saya sangat anti-UMNO, lebih2 lahi anti-Mahathir, dan saya anggap kerajaan UMNO Mahathir sbg anti-Islam dan wajib ditolak, maka saya tolak UMNO waktu tu dan sokong PAS walau pun tak pernah jadi ahli PAS sbg mana sekarang saya tak pernah jadi ahli UMNO..

Tapi Mahahrir dah berlalu, dah dua PM sejak Mahathir (Dolah dan Najib). Saya nampak hari ini bukan saja Mahathir atau pemimpin UMNO saja yg tak mau Hudud, tapi pemimpin2 Pakatan pun tak mau Hudud especially pemimpin2 kafir dari DAP. Pemimpin2 Melayu dari PKR juga ramai yg samada tak mau Hudud atau sambil lewa saja terhadap Hududd.

PAS sendiri sejak berpakatan dgn DAP dan PKR dilihat sbg sudah tak begitu berminat melaksanakan Hudud, bukan kerana tentangan dari UMNO tapi tentangan dari DAP.

Apa kata kalau PAS duduk semeja dgn berunding dgn UMNO secara diam2 dan senyap2 ttg semua perkara berkait dgn perpaduan Islam? Di situ PAS boleh bincang Hudud dgn UMNO. Saya percaya UMNO sekarang dah tak sama mcm UMNO Mahathir.

Bagi saya, saya menolak PAS kini dan kembali ke UMNO bukan setakat isu Hudud saja, tapi saya melihat pada the big picture atau gambar dan senario yg lebih besar, maka saya dapati PAS merugikan Islam/Melayu cara dia berpakat dgn DAP dan PKR...

Anonymous said...

salam buat semua...

aku amat berminat dgn komen ko ESPERALZI. Ulasan yang cukup membina yang seharusnya dicontohi oleh semua pengkomen2 lain.

Ini yang dikatakan komen secara intelektual bukannya komen yang hanya tahu menghentam tanpa analisa yang mendalam.

Kita org ISLAM MELAYU bangsa yang bijak pandai!!! jdi, tnjkkn kebijaksanaan kita dalam apa saje termasuk dlm penulisan...

***TuYuT***