Wednesday, September 28, 2011

TENG CHANG KIM : SPEAKER DUN SELANGOR YANG SAKIT OTAK.

teng chang kim speaker dun selangor mula tunjukkan kebodohannya semalam.

dalam twitternya, teng kata....

hudud; umno sometimes yes sometimes no,mca and gerakan say no to hudud but ok to islamic state,mic doesnt what to do. all bn parties need psychiatrists.

setakat ini, rakyat cukup analisis dalam game dan flip flop pakatan dalam membincangkan hal hudud dan negara islam.

nik ajis dulu pernah kata tak mahu hudud.
kemudian dia kata pas akan laksanakan hudud.
hj hadi pernah kata dia nak buat hudud.
namun dalam muktamar lepas declare tiada lagi hudud.

anwar pernah membantah hudud.
kemudian anwar menyokong nik ajis laksanakan hudud.

kepada speaker dun selangor yang bangang, sekarang siapa sebenarnya perlukan rawatan psikiatri ?

38 comments:

Anonymous said...

Ore Kelate kato " Klug klek"

pakngah santan said...

speaker ni sepatutnya masuk jamban dan flush kepalanya dalam mangkuk jamban.

majoriti pemimpin pr ni bodoh tolol, nampak salah orang tapi salah sendiri yang lagi besar tak nampak.

semua ni kerana mengikut sikap anwar al-juburil (mat sabu cakap). semua depa saja betul.

Anonymous said...

Aku perhati tengok, saki baki pemimpin PKR yg masih ada tak kira melayu, cina & india, cakap mcm org stim hidu gam, bila kita tanya kenapa tak basuh berak? dia akan jawab, 'buat apa nak basuh berak, esok lusa kita berak lagi...'

musangka said...

'hudud; umno sometimes yes sometimes no,mca and gerakan say no to hudud but ok to islamic state, hudud; umno sometimes yes sometimes no,mca and gerakan say no to hudud but ok to islamic state,mic doesnt what to do. all bn parties need psychiatrists.


Aku paling suka tang ayat 'mic doesnt what to do'!

mmuuaahhhahahahaha!!!

RAKYAT MALAYSIA said...

SO HOW ABOUT DAP? ALSO DOESNT WANT TO DO MAAAA..OVER MY DEAD BODY FIRST MAAA. THEN HOW TO GET OVER THAT YOU ARE STILL ONE THE WHEEL-CHAIR?

PAS? SOMETIMES YES SOMETIMES NO ALSO MAAAA...FUNNY THING IS, THEIR LEADERSHIP ALSO IN VERTIGO STATE MAAA..SOME SAY YES, SOME SAY NO, SOME SAY NOT NOW..

THEN PKR, EVEN PECULIAR, NOW YES, BUT ONE MINUTE AGO SAY NO, THE NEXT MINUTE SAY I DONT KNOW..

PAKATAN IS THE ONE WHO REALLY NEED PSYCHIATRISTS!!! HEHEHE

Anonymous said...

PAS dan PR sudah jadi hantu bangkit sekejap nak hudud sekejap lagi kata tak nak.

1)12 Mei 1999 apa N.Aziz kata???
Kita bersyukur dgn biaDAPig sekarang kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama ASALKAN TIDAK MENDIRIKAN NEGARA ISLAM????

2)4 Ogos 2001 apa N.Aziz kata???
Bukan sahaja dlm menifesto, dlm perlembagaan PASngok sendiri TIDAK MENGANDUNGI SATU PERKATAANPUN UTK TUBUH NEGARA ISLAM

3) 25 Jun 1999 apa N. Aziz kata???
PAS SEDIA GUGUR NEGARA ISLAM, jd utk cari perdamaian itu SETAKAT MANA YG BOLEH KITA HENDAK ISLAM, TAPI KALAU MENYUSAHKAN TAKPA

4) 27 Disember 2008 apa Hj Hadi kata???
Masih BELUM BOLEH MELAKSANAKAN HUKUM HUDUD atas sebab & faktor EKONOMI

5) 27 Disember 2008 apa kata Mohammed Daud Iraqi?????
pelaksanaan HUDU & QISAS BUKAN AGENDA UTAMA parti PASngok

6) 3 Januari 2009 apa kata Nizar Jamaludin?????
kita X PERNAH JANJIpun NAK MELAKSANAKAN HUDUD

7) 24 disember 2008 apa kata Karpal Sigh????
DAP akan tentang, LANGKAH MAYAT SAYA DULU...hehehe

8) 5 Januari 2009 apa kata Anwar Ibrahim merangkap Kepala Parti Hantu Haram Malaysia??????
Hudud X DALAM AGENDA PAKATAN RAKYAT....ehhhhh wujud ke Pakatan Rakyat ni???...bukan ramai yg kata Pakatan Rakyat ni x wujud?????...PENIPU LA DIORANG NI SEMUA....hehehehe

SEKARANG, TAHUN 2011 APA JADI?????

1) 22 September 2011 apa kata Anwar Ibrahim?????
Saya percaya Hudud boleh dilaksanakan di Kelantan. Ini pendapat peribadi saya....ehhhhh kau sokong ke nak buat kat seluruh MALAYSIA ni????...apa yg kau takoooot sgt dgn HUDUD tu???

2) 22 September 2011 apa kata Lim Kit Siang ygg x sudah2 dgn pembawaan SIAL di Malaysia
Hudud tidak sesuai untuk Malaysia. INI BUKAN POLISI BERSAMA PAKATAN YG DIPERSETUJUI......ooohhhhh dlm2 senyap2 buat JANJI dgn biaDAPig kata HUDUD X SESUAI DI MALAYSIA YE PASngok????.....dasar BANGSAT!!!

3) 22 September 2011 apa kata Karpal sigh kaki POOOSIGH & suka main mata dgn PASngok?????
PASngok telah MENOLAK TUBUH NEGARA ISLAM, x masuk akal mahu laksana HUDUD DI KELANTAN

Patutla ramai sgt PENCACAI PASngok yg mcm sakit mental bila komen n bg pandangan, kdg2 senggugut, kdg2 meroyan, kdg2 MCM ISLAMIK sgt, rupa2 rupanya diorangpun PENING2 LANGAU tgk gelagat pemimpin Pakatan Hantu Haram Malaysia ni....hehehe

Anonymous said...

Twitter drchuaSL: PR shd not solve problem easily by issuing gag order. What's your stand on hudud? Don't hide behind gag order.

Adi Kencana said...

PAS, DAP, PKR semua patut masuk hospital sakit jiwa!!

Kerajaan nak rampas tanah Melayu Kampong Bharu? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Pakatan Rakyat lagi hebat, bila ada problem tutup mulut. Kes Church Damansara tutup mulut. Kes Hudud tutup mulut. Kes video Anwar 'super glue' terus mulut. Agaknya kalau bukak mulut takut kalau2 rakyat tercium bau busuk :)

musangka said...

Laksana hudud! barang yg lepas jgn dikenang. Itu kepakaran Mat Sabu!!

La ni, Umno yg sakit jiwa!!!

Mmuuaahhhahahaha...!!!

http://musangka.blogspot.com/2011/09/wajah-pemimpin-kita.html

padan muka melayu...! Kah kah ka!

RAMBO said...

DEPA SEMUA NI TAK PERLU MASUK HOSPITAL...WAT PERABIH DUIT KJAAN JER...BAIK LEPAS KAT HUTAN JE...BIAR KAWAN DGN MUSANG BIOL...!

Anonymous said...

Cadangan hudud ditolak? mmglah dah dia cina kafir takkan dia nak ikut cara kita. Kita harus sedar kita dari budaya yg berbeza, yg lain taraf halal dan haramnya..
Tapi kalau hudud dah termaktub dlm undang2 tidak ada sebab mereka dikecualikan kerana tidak adil terhadap semua, seolah olah kaum cina diberi keistimewaan.
Di ingatkan sejak dari dulu lg Islam mempraktikkan adil dan kesaksamaan utk semua. Malah jika anda berada di Arab Saudi sekalipun undang2 dijalan utk semua tak kira kaum/agama.

Anonymous said...

Dakwah Pas terhadap Dap menjadi!?

Apa yang speker PR nukilkan buat BN adalah sama dengan apa yang Pas perkatakan terhadap UMNO berhubung isu "kafir". Dipendekkan cerita, disebabkan tidak sehaluan dalam berpolitik, satu pihak (secara keanak-anakan) memburuk-burukkan satu pihak lagi tanpa perkaitan yang logikal dan berilmiah.

Kini, nampaknya sikap negatif kebudak-budakan itu telah meresapi minda speaker PR? Sama ada nukilan keanak-anakan Dap tadi berlangsung secara spontan, meniru atau menerusi dakwah Pas adalah sukar dipastikan. Namun, realitinya , sikap kebudak-budakan PR terhadap BN itu kalau dibandingkan dengan sikap keanak-anakan Pas terhadap UMNO adalah sama darjahnya dan setara tarafnya -- seolah berguru dari pihak yang sama.

Apabila speaker Dap mengaitkan pihak lawan dengan masalah psychiatrik cuma kerana perbezaan dalam pendirian terhadap isu hudud, inilah yang dikatakan permainan politik bersifat kebudak-budakan. Sama ada Dap mahu menerima pandangan ini atau tidak, namun itulah yang dipersepsikan berhubung reaksi speaker Dap terhadap tekanan dari pihak lawan.

Jika reaksi balas sebegini berterusan makanya sebanyak mana Dap mahu menjadi dewasa dalam gelanggang politik tetapi apabila timbul sesuatu isu yang menekan momentum, kelangsungan dan mengancam impian, baik secara sedar atau sebaliknya, sikap defensif kebudak-budakan yang terpancar akan mudah dibaca sebagai sebagai petanda modal politik Dap memasuki paras "reserve".

Pelayar Blog Politik

Anonymous said...

Padan muka melayu pas/pkr. kalau dah pemimpin suka menipu, pengikut apalagi, kalau kat mana2 pejabat, puak2 ni lah yg paling kuat menipu, ponteng dan rasuah.

Anonymous said...

Hoohhhh!!! Musang berbulu babi maiii dahhhh....alahaiii penat la nak menyamak jap lagi nihhh..syuhhhh2...mi main kat blog pembangang ko tu(bukan pembangkang ek, pasal pemimpinnya semua bangang2)...eiii musang pi jauh2....busuk laaa musang pulut nihhh....

Asal nak PRU jer dendang lagu lama...hahahaha...juak2 pencacai, penjilat tegar pembangang tegar mcm musang pulut pun mula la menyalak..ehh..musang menyalak ker?? Anjing jer kan..muahhahahaha...Anjingka..patutnya...

Pembangang da x der modal lain ker nak tarik undi Melayu Islam??? Dulu Nicky Ajis kater dia x bangga jadi Melayu, isu murtad sokong gereja libas Hassan Ali, kalimah ALLAH gadai pada gereja..ada hati lagi si musang nak sebut pasal pejuangan Islam, nak tegakkan Hudud..pirahhh musang...

Dasar musang berbulu babi..suker berdolak dalik...x konsisten..dasar munafik sama mcm murshittdoll hang la...haittt ptuiihhh....retorik jaa pembangang ni..

RAMBO said...

YANG PALING SAKIT OTAK...POKNIK AJIS SAMA ITU MAT SYABU.....SELALU BUAT2 LUPA APA YG DORANG CAKAP....!! LEPAS TU SEDAP2 JE KATA UMNO BUAT FITNAH..!!! TAPI ITU PUN ADA JUGA MANUSIA YG BEROTAK BINATANG DUK PUJA....JADI IDOLA...!! TAK CAYA TANYA MUSANG LIMBAT...

Anonymous said...

kan fuckatan rakyat ni parti perfect.... parti die semua betul.... ptuiii......... hudud semata2 nak tarik undi jer..... kes murtad n sita arak pun nak mintak maaf ape barang nak buat hudud....aku ingat fuckatan perintah negeri selangorku ni makin berubah.... makin penuh dgn rumah urut2, rumah ayam, disko, mesin judi.....
p/s rumah ayam banyak sebab musang suke makan ayam..... hahahahhaha

Anonymous said...

Anon 12.11

Demokrasi dan kebebasan bersuara ala PR. Gerenti jika mereka berkuasa demokrasi dan kebebasan bersuara akan dibuang ke Laut Cina Selatan jadi makanan Ikan Jerung...

Anonymous said...

Hudud tak dikenakan kepada orang kafir kenapa ada pilih kasih ? Sebab kalau mereka dikenakan juga, PAS dan PR akan kehilangan undi kafir. He he he hudud untuk undi.

Anonymous said...

Kebebasan bersuara bila PR memerintah? Aku rasa kalau lebih teruk dari Parti Komunis China adalah.

musangka said...

anon 1219,
'Dasar musang berbulu babi..suker berdolak dalik...x konsisten..'

Hg ingat senang ka, nak bertenggek atas pokok ni.

KENA IKUT ANGIN..!!

mmuuaahhhahahahaha!!!!!

Anonymous said...

'Speaker DUN Selangor Sakit Otak'
'Pemimpin PR Pahang Tiga Suku, sbb bergambar pakai seluar 3 suku'.

Anonymous said...

MAINAN POLITIK ...

TERLEPAS CAKAP KENA TUTUP LUBANG..
LEPAS TUUU..CARI SALAH ORANG LAIN KANNNN MAAA..

NIKI AJIS..KATA HUHUDUHHHHH...

KAPAL KARAM SING KATA...LANGKAH MAYAT..

ANU-WAR KATA SKONG HUDUHHHHHDDDD

PUSING KANAN PUSING KIRI MCAM PUKI...Mmmmmmmmmmak...

apa kata tangkap musang berbulu babi ni .lepas tu buat BBQ....

HAHAHAHA.....PUUITHHH....

Anonymous said...

Buat apa basuh berak, esok lusa kan berak lagi ...
memang setuju..
itulah pr sebenarnya

Anonymous said...

otak sakit lebih perlukan rawatan. kauseling saja tak cukup.

otak sakit memang tak perlukan pakar psikiatri. hanya pakar bedah otak dapek nolongnya.

otak sakit kalau dibiarkan akan busuk berulat. mahukah anda?

makanya, pakar bedah otak akan buang otak yang busuk berulat. kalau ada bekalan, digantikan dengan otak udang.

bayangkan apabila sebuah parti dipimpin oleh insan-insan yang separuh dari otaknya telah dibuang dan separuh lagi otak udang.

bayangkan kalau insan yang tiada otak tadi berkawan pula dengan Zombi kampung pisang (otak dah mati)

apa akan terjadi kepada negara antah berantah??? cuma yang tiada otak saja yang berasakan mereka tidak bimbang!!!

kah kah kah

Anonymous said...

anon 1248..
tak mau aku makan bbq musang kau..
tak layak org kita mkn...
bg babi kandang lagi senang..
kenyang gak babi tu mkn musang..

Anonymous said...

MS : Sakitlah kepala. “Kepala bawah” tak… (mereka berdua ketawa).
Ok, malam ni jumpa.
Normah : Tak cuba.
MS : Tak..tak
Normah : Tipu
MS : Tak, sungguh.
Normah : Cakap betul-betul.
MS : Ok, Mah.
Normah : Cakap betul-betul.
MS : Betul.
Normah : Tipu. You cuba tak? Cuba ke tak cuba?
MS : Tak cuba pun sakit!
Normah : Hei, mana boleh dua hari tak telefon, mesti cuba.
MS : Cuba..
Normah : Iya?
MS : Okay Mah ya..
Normah : Okay
MS : Mah rindu ?
Normah : Tipu..tipu..tipu
MS : Nak peluk, nak cium.
Normah : Tipu..
MS : Nak peluk, nak cium, nak hisap semua. Ok, baik.
Normah : Eleh…
MS : Ok, baik. Assalamualaikum.
Normah : Tu tak sakit pun.
MS : Tak nak cium, nak hisap semuanya.
(Normah ketawa).
Baik, Mah.
Normah : Nanti dulu…
MS : Okay..
Normah : Nanti dulu. Malam ni confirm dia sampai kat sini?
MS : Ok, baik..baik.

Anonymous said...

Kahkahkah tu drama baru kerrr!!!

Drama arahan Al Juburi & Penerbit PAS PIS PUS.

Pelakon Lelaki Utama : Mat PORNO
Pelakon Wanita Utama : Sedap Mah

Anonymous said...

Tak senonoh betul la mamat seorang ni, gatal nak mampos ...

Anonymous said...

Dimana kan kucari ganti
Serupa denganmuuuuuu

Mah walapon rupamu tidak kulihat namon lobang buritmu tatapp menjadi pojaan hatiku

kuikuikui!!!

Anonymous said...

Normah : Tak cuba.
MS : Tak..tak
Normah : Tipu
MS : Tak, sungguh.
Normah : Cakap betul-betul.
MS : Ok, Mah.
Normah : Cakap betul-betul.
MS : Betul.
Normah : Tipu. You cuba tak? Cuba ke tak cuba?

--------------------------------

Sama je nak ke tak nak, nak ke tak nak, nak ke tak nak....

Sampai soal agamapon dalam isu Hukum Hudud dia bantai ayat sama, nak tak nak ...nak tak nak...nak tak nak

Anonymous said...

Dari segi amalan hudud Kelantan, apakah hukumnya bila Mat Sabu selepas seghondoi b**t Normah dan dia tak basuh muka:

MS: Mah, abg tak cuci muka
N: Kenapa bg
MS: Masih bau Mah, sedap

Anonymous said...

Normah : Tipu. You cuba tak? Cuba ke tak cuba?
MS : Tak cuba pun sakit!
Musang: Bagi Gua Cuba plak plezzzzz

kah!!!kah!!kah!!!

Skrip baru

Anonymous said...

MS : Tak nak cium, nak hisap semuanya.(Normah ketawa).

Musang:kah..kah..kah...opsss sorry bos crossline

Anonymous said...

yang penting umno johor sekarang juga tengah bergolak...

jeng jeng jeng

Anonymous said...

Sekiranya DAP membenarkan PAS melaksanakan undang-undang hudud di kelantan sekiranya diberi mandat, adakah melayu UMNO akan menyokong PAS?

Rasanya tidak kerana mereka memang x mahukan hudud.
Sebelum PAS bergabung dengan DAP/PKR, mereka langsung tidak memandang parti PAS..

X hairan mereka akan mencari isu lain utk menjatuhkan PAS bukan utk menyokong tindakan PAS..

Mat Tempe said...

Juak-juak PAS ni dok cakap fasal Hudud, alim sangat ka depa.

Entah-entah lepaih sontot mandi wajib pun tak tau.

Sampai muka bau b***t pun tak mau basuh.

Bukan apa takut tersilap baca doa...doa makan.

ANACONDA said...

DAH KETURUNAN PELACOR DATANG DARI TANAH BESAR CHINA...

MAKA KETURUNAN PUN KETURUNAN PELACORLAH DAP BABI NI...

TUJUH KETURUNAN AKU JIJIK SUNDAL2 DAP NI...