Wednesday, September 28, 2011

PAKATAN : LOW CLASS PUNYA KUALITI.

dulu bukan kemain lagi desak kerajaan untuk mansuhkan ISA.
zalim lah, diktator lah,kuku besi lah..

bila najib mansuhkan ISA pakatan siap buat ceramah lagi.
kata mereka kami ragui perubahan pasca pemansuhan ISA.

pulak dah.
kekal salah.
mansuh pun salah.

takyah cakap banyak, rakyat makin meluat dengan sikap hipokrit politik sebegini.

kalau ron 95 turun sampai RM1 satu liter, agak-agak apa pakatan nak pusing ?

95 comments:

Anonymous said...

HAMPAS HAPRAK

Anonymous said...

Mat Sabu bodoh skolah tak habis

Anonymous said...

Nasihat aku buat BN...

Jga hati rakyat dan jgn layan kerenah Pakatan Rabak biar dorang gi MAMPOS!!

Anonymous said...

Ya...... Biar mampos saja puak ni. Kasi betis mahu peha, bagi peha mahu b*#it pula macam Mat Sabu

Anonymous said...

Hidup mereka berlegar dengan ceramah.... jadi ini buleh buat modal memekak masa ceramah. Bahalul macam Mahfuz

Anonymous said...

pakatan bangsat otak singkat...

buat apa pun semua tak kena.

terutama pas...

dap plak bangang...

Anonymous said...

Ada ketua..... ketua otak udang. Kepala ketua pulak asyiok duduk dalam tempurung besi.... PAS tak berubah.... Janji 1001 benda boleh bangkang mereka bangkang. Tolol

Anonymous said...

Ada juga pemimpin yang baru setahun jagung...... Bangang nak mampus juga (Ijah anak papa hebat (k0n*k bengkok)

Anonymous said...

Azmin + Anwar = musang + ungka = musangka

Anonymous said...

Hati dah benak dgn makanan HARAM tu yg jd mcm tu...

musangka said...

Tak buat ceramah camna! Mintak Tv, lu org tarak kasik! Mintak daily press pun lu org takut kasi....

Abih? Camno..?

Utusang, hari2 kasik kuaq 'Surat Pekeliling Umno'!!!!

Mmuuaahhhahahaha...!!!

Anonymous said...

-musangka-

...dah utusan, tv3 kan UMNO ada syer, mestilah kuar cite pasal depa...duk nak memenangkan depa...

...sekurang2 utusan ada gak cite psl ekonomi, dunia luar, sukan, gaya hidup, bicara agama, sastera.

...harakah hamjadah cite apa?...ubat kuat dgn ubat kasi hilang ketuat sama taik lalat nik ajis adalah!

kehkehkehkehkeh

-nik ajis babi-

Anonymous said...

salam ni ajis bab...

musang tak dapat syer dgn tv3 dan utusan sebab tu dia dok memekak jer...

pejuang hamas...

RAMBO said...

MUSANG DAJAI OIII....SURAT KABAR UTUSAN KE...TV KE...DEPA SEMUA TU HANYA SIAR MAKLUMAT BENAR LAGI SAHIH...TAK KAN NAK SIAR MAKLUMAH PENIPU LAGI FITNAH CAM DLM HARAMKAH TU.....ENGKO PUN TAHU...MENIPU TU DOSA BESAR...JADI MUNAFIK....(KESUKAAN MUSANG BERBULU AYAM..)

Anonymous said...

musang,

ko jual tanah yg sekangkang musang tu pastu ko kongsi la dgn harakah...

buat bisnes ubat kuat yg berkualiti...

tak cukup modal ko pi minta kat pak penakan hang yg jadi menteri...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Bukan takat x bagi permit, nak ajak debat pun puak2 ni pusing konar jauh...

Anonymous said...

Sekolah2 dan jabatan kerajaan dipaksa membeli utusan..
Kasihan utusan, harap ehsan kerajaan untuk terus beropersi..

Anonymous said...

Kalau RON95 turun sampai RM 1... diorang akan tetap mengata gaks... nie sah2 minyak campur kencing musang nie... tue yg jadi murah tue....

Anonymous said...

maaf! luar tajuk ckit. aku belajo pisik aku bukan belajo sejarah aku belajo ilmu hisab aku bukan belajar sejarah ako belajar macam-macam tapi aku tak belajar sejarah... aku tak tahu sejarah .. sejarah hitler sejarah stalin taulah ckit... lucu punya pemimpin PAS orang luar negeri pun tau pasal sejarah bukit kepong malalui filemlah semasa saya kecik2 dulu saya selalu mendengo berita2 mengenai kekejaman komonis di tanah melayu..melalui siaran radio masa tu radio malaya agaknya tahun 50an.. lucu2 sejarah tanah air sendiri jahil atau sengaja tak tau apa-apa ...eh eh eh..

Anonymous said...

UMNO nak turunkan ron95 ke sehinggit..

pi tido layan mimpi lah oiii...

kalau boleh air yang free tu pun depa nak naikkan...

Anonymous said...

kalau umno turunkan minyak ke RM1,
bukan takat manusia, musang pun pakat sokong umno.

Anonymous said...

anon 2:07,

kalo PR boleh beri ayo free, aku pun nak. tapi itu dalam mimpi sajalah.

apa yang PR buat ialah beri free satu benda tapi potong satu benda lain.

akhirnya wal hasil balik asal, bro.

Anonymous said...

harap harga minyak diapungkan...

kalau nak kurang kena la bersatu.

aku nelayan part time.

kelengkapan menangkap ikan naik mendadak kalau petrol naik...

kalau turun belum tentu kaum bangkai ni akan turunkan harga barang...

harap kerajaan prihatin...

SPY said...

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH...PAKATAN RIOK MMG TAKDE KUALITI...LOW CLASS....KERING JE....TAK CAYA TENGOHLAH PEMIMPIN TERTINGGI MEREKA TU...

POKNIK AJIS....TUA NYANYUK...SELALU PELUPA...GAYA AJE LEBIH...BERJUBAH...BERSERBAN BESAR...TAPI ILMU hamPAS...SETAKAT CELUP KAT MESIR...CUMA BELAJAR BAHASA ARAB JER....TAPI CAKAP ARAB TAK RETIPUN...MENGAJAR SETAKAT BUKAK KITAB KARANGAN ORG LAIN JER...TAFSIR QURAN IKUT SEDAP DIA JER.....PTUIII....!!

MAT SYABU....LULUS SPM GRED3 JE....TAKDEPUN BELAJAR AGAMA...TAPI PANGGIL USTAZ GAK...CAKAP BANYAK YG MERAPU...MENCARUT NO.1...TAK MINAT KAJI QURAN....TAPI MINAT KAJI 'BUR*T'....PEPER SEJARAJ TAK PERNAH LULUS...TAPI PANDAI PLAK PUTAR BELIT SEJARAH..SAMPAI KOMUNIS DAH JADI WIRA....PTUIII..!!!

HAJI HADI...NAMA JE TOK GURU...TAPI BUTA QURAN...ADA KE DIA CAKAP DALAM QURAN TAK DISEBUT PEMBINAAN NEGARA ISLAM....??? DAH TU SELEPAS LEBIH 50 TAHUN PAS DITUBUHKAN BARU DIA SEDOR TANG NEGARA ISLAM NI TAKDE DLM QURAN...KABOR KE DAK TOK GURU hamPAS NI...?? KHARRKKTUIII..!!!

Anonymous said...

nak air free pegi kelantan.
(buat basuh muka yg ada bau burit boleh laa...)

Anonymous said...

kalau harga RON95 turun singgit, aku yakin puak2 celaka PR akan mandi minyak ramai2 dan kemudian bakar diri tanda protes.

mereka gunakan akhbar utusan malaysia utk buat sumbu bakar diri mereka yg didahului oleh nik aziz.

anti perhilitan yg sayang babi hutan said...

kalo petrol turun sampai rm 1..aku yakin puak2 tu akan bising kata kerajaan nak bengrapkan negara pulak..
wei..puak pakatan memang babi hutan lah..

Anonymous said...

p dengo ceramah PAS pn kne huluq fulus..ini kan nk bg ayo free...

pigi dahhhhh !!

Anonymous said...

anon 219,

komen lu disokong 999%

Anonymous said...

aku sokong najib hapuskan kouta 30% bumiputera, pastu perkasa dah boleh bubar pasai dah x de isu nak diperjuangkan..

Anonymous said...

senario yg dijangka berlaku sekiranya minyak turun harga;

1. pemimpin2 PR akan naik minyak
2. paip air dikelantan tidak lg mengeluarkan air ttp minyak
3. mat sabu akan gunakan minyak diesel utk bersihkan mukanya yg berbau burit.

Anonymous said...

Lelaki itu : “father saya nak buat pengakuan”
Kedengaran suara dari bilik sebelah yang hanya terbuka sedikit cermin untuk mendengar orang membuat pengakuan.
Suara : “Son. Pengakuan apa yang kamu ingin buat” kata suara itu dengan tegasnya.
Lelaki tiba-tiba kelihatan sedikit tersenyum, ah dia kenal suara itu, father nicky rupanya.
Lelaki itu : “father nicky, saya dah buat kesalahan besar, saya dah berzina dengan isteri kawan saya beberapa kali, saya bimbang dengan undang-undang yang baru father bentangkan nanti akan menyebabkan saya dihukum olih kesalahan itu.”
Suara itu tiba-tiba kedengaran lembut
Father Nicky : “Ah,kamu rupanya mat sabung, ayam tambatanku, kesalahan kamu itu kecil sahaja. Father bolih ampunkan, Cuma father nak tanya satu perkara sahaja dan kamu kena menjawap dengan ikhlas.
Mat Sabung : “Apakah soalan itu father?”
Father Nicky : “setiap kali kamu mengundi pernah tak kamu pangkah selain dari parti bulatan, pernah tak kamu pegang bendera selain daripada bendera bulatan”
Mat Sabung “ “ish father mana saya ada buat dosa besar itu, saya tidak pernah pangkah parti lain selain dari parti bulatan, saya hanya pegang dan junjung bendera bulatan, tetapi ada jugaklah saya pegang bendera rocket, bendera tukul bersabit dan bendera mata, di rumah saya hanya ada empat bendera ini sahaja yang saya pasang pada setiap kali sambut hari merdeka.
Father Nicky : “Son, do anything you want, said anything you want I will forgive you, but you must vote for either parti bulatan, parti rocket, parti tukul bersabit or parti mata, if you not vote for this party I never forgive you”
Mat sabung : “ I shall do what you ask for father”
Griik kedengaran cermin ditutup menandakan masa membuat pengakuan telah berakhir. Mat sabung pun keluar dari bilik pengakuan itu. Senyum ceria kelihatan pada wajahnya yang sebelum ini kusam.

cerita pengakuan mat sabung dgn father nik aziz...

Anonymous said...

hindari parti bersimbul kan mata satu....

BN is da best !!!

Anonymous said...

Al-Quran adalah sumber rujukan kerana ianya benar.

Al-Hadis, ada yg sahih, ada hadis daif, malah ada hadis palsu, juga sumber rujukan bagi menerangkan maksud al-quran.

Al-Harakah, tak pernah menipu, semuanya benar belaka, sumber rujukan bagi hukum selepas al-Quran, mengatasi hadis (bagi penganut Pas - Haramkah Haramjadah)

Anonymous said...

233,

disokong...kacang cap tangan...

Anonymous said...

baca harakah terus stim...byk sgt iklan seks..

Harakah/PAS : simbol parti PAS, mat sabu dan anuwar kerana bentuk bulat mcm lubang bontot.

Karl said...

GAP,

Aku rasa jangankan RON95 jadi singgit, malah kalau gomen yang bagi pengguna singgit setiap liter RON95 yang diisi pun pakatan riot ni akan spin konar baring cecah lutut menyalahkan gomen.

musangka, projek kambing janapari hamPAS apa cerita?

hangkedee said...

Hampas pelacur bangsa dan agama..bau bu...Mah, matsaburit

Anonymous said...

Dalam mimpi je lah.

Anonymous said...

Jangan harap nk turun. Umno dah nk kalah pun masih ego nk turnkan minyak yg janji diapungkan.

Anonymous said...

SPM gred 3 pun puak2 Pas angkat jadi timb. presiden, bayangkanlah takat mana kualiti pemimpin/penyokong.

Pandainya puak2 pas ni pilih pemimpin... beruk pun tahu beruk jantan yg mana patut jadi ketua.

(tapi timb pres pas boleh bersuara spt beruk kan...?)

Anonymous said...

Kalau harga minyak turun, aku yakin mat sabu akan jadi ketua penyeludup minyak ke siam.

Anonymous said...

hampas klu nilai ringgit ni lg bgs dari dolar @ paunsterling pon dia tetap nk slhkan kerajaan..

walau sebaik mn pon kerajaan buat, pd mata diorg tetap buruk..

tgk jer la yg highway utara selatan n KLIA tu yg diorg ckp mmbazir...
pdahal yg selalu gune higway tu puak pakatan gak turun naik utara selatan p bawak mulut dr negeri ke negeri...

jgn sampai 1 hr nnti, sekolah2 yg besau2, gah n moden yg telah d sediakan gomen skrg ni depa ckp mmbazir jugak sudah lah...

maklom la, depa setakat sekolah pondok bole la sediakan, duit lobeh p lotak dlm porot diorg.

Anonymous said...

Humang aiii..musang berbulu babi maii dah..tapi kejap jaa kimennya..pasai apa..semput, senak dah kaa kena tibai ngan pembaca yag lain??

Dasar pembangang (bukan pembangkang yea!!) itu la dia..segala benda nak bangkang..mcm musang berbulu babi atas ni la...asal benda ada kaitan dengan kerajaan bangkang ajer walaupun ader kebaikan kepada rakyat...

Bila si musang pulut ni x puas hati di tambah dengan ayat2 Al-Quran dan hadis yang ditafsirnya sendiri..suke2 mak bapak dier jer buat tafsiran sendiri..sama mcm murshittdool hamPASnya....

Spin, belit ayat2 Al-Quran dan Hadis untuk kepentingan Parti Anutan Syaitannya...Na'uzubillah... musang...musang....apo la nak jagi dengan Pakatan Haram pimpinan pok nik ajis ko ni??

Eehh pok nik ker yg pimpin??...ehh silap2...pimpinan Kit Sial dan Nuar Juburi campur Mat Syabunmah bau buri* Al-Komunis...wahhhaahahahaha....

Busuukkkk la pakatan haram ni bau buri* musang puluiitttt....muahahahahaha....

Anonymous said...

Masa Hj Hadi jd MB Trg sekejap, dia kata nak gali minyak sendiri, rupa2nya dia gali pakai cangkul belakang rumah dia, patutlah tak jumpa lagi. Kalau tidak, harga minyak tentu dah turun skrg.

Anonymous said...

hangpa tau tak sekarang ni Putrajaya dah kena lelong.

Arwah Fadzil Noor yg lelong dulu.
Anwar yg beria-ia sgt nak pegi Putrajaya wat apa? tak malu ke duduk pejabat yg dah kena lelong?

Anonymous said...

Itulah contoh2 dan senario yg menceritakan bertapa 'low class' punya kualiti pemimpin/penyokong PR.

Anonymous said...

Pembangkang bengongggggg!!!! termasuklah juak2 khawarij yang menyokong dan menjilatnyaaa.....

Anonymous said...

Kalau Ron 95 turun. Pakatan Haram Jadah akan kata kerajaan nak tarek pengundi plak. Semua nya tak kena.

musangka said...

Awat dok bising2 pasai ISA nih!

Dah mansuhpun belum laei....Lantak depa la! Klu takdak akta macam ni, takut2 manusia jadik beruang!

Musang sokong ISA!!!

RON95 - Kasik hapus!!! Menyemak je!

Ganti RON 99.....RM5.30/liter!!!

Baru cun bawak keta! Vroooommmm...!!

Masih Ingat said...

Masa PAS perintah Trengganu pada tahun 1999 sampai 2004 dulu Haji Hadi tak pernah sebut pun nak laksana hukum HUDUD. Malahan bila dibangkitkan oleh penyokong PAS sendiri, Hj Hadi beri alasan bahawa hukum HUDUD tak penting kerana ia hanya sebahagian kecil sahaja daripada undang2 Islam iaitu 0.0001 peratus.

Sebelum mendapat kuasa beritahu rakyat kalau PAS dapat perintah Trengganu, sebelum ayam berkokok akan laksanakan hukum HUDUD. Pembohong besar pemimpin PAS ni. Sebab itu ALLAH tak izinkan PAS terus perintah Trengganu.

musangka said...

Woi Menteri..!!

RON 95 sesuai utk MESIN RUMPUT JE....!!

Awat bodo sgt...!!!!!!!!!

SEDAP MAH said...

Utusan Malaysia 10% politik. 90% sukan, ekonomi, sastera, bisnis...
Harakah 90% politik 10% nafsu syahwat.

Mr Ganu said...

SEDAP MAH said...

Utusan Malaysia 10% politik. 90% sukan, ekonomi, sastera, bisnis...
Harakah 90% politik 10% nafsu syahwat.

September 28, 2011 3:21 PM


LIKE LIKEL LIKE LICK :D

Anonymous said...

woi musang,

rumput celah kelangkang kau & bini kau ke?

Anonymous said...

musang pon pnadai bawok kete ke? maju dah aiiih musang zaman sekarang, pandai bawok kete, pandai komputer, pandai buat blog, pandai komen2..

baguihihhh

musangka said...

Musang cadangkan,

naikkan cukai runcit petrol!

Banyak sgt org guna. Bole tambah hasil negara!

Hapuskan saman ekoq!!

Dah tak larat nak bayaq dahhhhh...........!!!!!!!!!!!

Woi Menteri..! Hg pekak ka???

Anonymous said...

musang potong rumput celah kelangkang dia dan bini dia guna mesin yg digerakkan oleh bahanapi RON95, org lain semua guna RON97.

namewee said...

melayu boleh masuk hutan jadi sakai!

Anonymous said...

Musang memang banyak kena saman ekor sebab dia mmg species yg ada ekor, org lain mana ekor.

ekor kau tu kalau buat sup ekor bagi mat sabu makan, gerenti lembu berak pun dia berhenti tgok.

namewee said...

utusan sampah!
umno sampah!
hahahahaa,....
negara kuku!

musangka said...

Woi Mahfussss...!!!

Bila hg nak jadi,

MENTERI JPJ..!!!!!!!!!!!

Sembang ja deraih!!!

Ada 18 keping lagi nie....

Abih la DUIT AKUUU......!!!!!!

Anonymous said...

namewee,

kau boleh buat plastik surgery kasi hidung kau betul2 serupa itu babi hutan punya.

Anonymous said...

namewee keturunan komunis, DNA babi hutan, berak tak basuh, bau taik.

namewee said...

pas sama pkr kasi hentam umno cukup2....kita kawtim!

Aspalela said...

First

Aku hensem

Anonymous said...

kalau jumpa ada manusia yg hidungnya serupa babi hutan, jgn kasi dia hidup, tembak hidung babi tu, tmpat tu sensitif bg babi namewee nii.

Aspalela said...

Second

Aku x berduit

Anonymous said...

-salam pejuang hamas!-

..lama x bersembang dgn hang..sori2 la ni aku bz sket...semalam ada presentation depan pak menteri wilayah persekutuan (betui la org kata tok raja nong chik tu smiley face & ramah...mampuihla sapa bertanding lawan dia kat lembah pantai next PRU nanti)

...ada sekali tu aku pegi KPJ tawakal, ternampak Hatta Ramli pegi pejabat harakah (dekat sebelah retoran haslam) off jalan pahang.

...aku rasa mcm nak langgar je MPV dia, dahla double parking halang keta aku, dah menyusahkan kena tunggu dekat 15 menet pale hatuk dia dtg alihkan keta, kimak betul.

...tula akibat bnyk sgt baca harakah hamjadah dgn telan pil ubat kuat, bodoh & keje tau nak menyusahkan orang je.

sial puak2 cilaka ni

-nik ajis babi-

namewee said...

najib jangan tolong melayu..itu 30% kasi hapus...baru adil maaa..
1malaysia!...melayu banyak malas..

Aspalela said...

Third

Ada aku kesah

Anonymous said...

Najib,

arahkan pintu keluar negara cari babi namewee ni, edarkan gambar babi ni, senang nak kenal, hidung babi nemewee ni serupa babi hutan.

dia nak pegi cari datuknya di negara komunis.

musangka said...

anon 337,
'tok raja nong chik tu smiley face'

Hg habaq kat dia ni...LARI

Org2 Kpg Baru nak balun dgn kayu..!!!

Melayu tipu Melayu!!

Mmuuaahhhahahaha...!!!

http://musangka.blogspot.com/2011/09/wajah-pemimpin-kita.html

padan muka melayu...! Kah kah ka!

Anonymous said...

babi namewee ni senang nak kenal,

1. suka pakai pakaian hitam mcm babi hutan

2. muncung panjang mcm babi hutan

3. kuku ada 2 mcm babi hutan

4. suka menyondol2 mcm babi hutan

Namewee said...

Lu kalau kasi potong kouta bumi wa guarentee itu undi cina balik semula pada lu.
Lu klu mau kasi tanah pada melayu, bg semua , kami x marah. Tapi itu tanah kasik buang kepala tulis reserve bumi. Kasi semua international ma. Baru one malaysia

namewee said...

apa salah wa bikin filem...semua org ada belakon ,..malasyu,cina india pun ada!1 malysia maaa..
utusan sampah!..suratkabar melayu!
fuck utusan!
dap for all..

Anonymous said...

musang je yg orang balun dgn kayu, itu pun bukan semua species musang.

Anonymous said...

musang promot link tu woiiiiiii...p ler jenguk2 kot2 berkenan nk komen...sian blog dia...KOSONG weeeiii !!!!!

Anonymous said...

MINYAK RON95 NAK TURUN?
JIMAT DUIT....

MAT SABU - MAA NAK AISKRIM X ?
MAA - AISKRIM... APA BANG MAT ?
MAT SABU - ALaaa YANG BERPERISA
COKLAT.... SEDAPPPPP
NAK X MAAA....
MAA - MALU2 KUCING..HEHEHE
MAT SABU - DAH X TAHAN NI MAAAA
CEPATLAHHHH....
MAA - TENGAH SEDAP NI BANG MAT....
HEHEEEEEEE.....
MAT SABU - MAAA.....JANGAN BAGI TAU KAT MUSANG BERJANGUT...... INGATKAN DOK DI MAKAN BABI KAT DALAM KANDANG .INGAT KAN DA MAMPUS... TERLEPAS JGA SI MUSANG NI....

HAHAAAAA PR HARAMJADAH....

namewee said...

politik melayu...lowwww class!
anwar number one,..nik aziz good.
lain punya melayu boleh masuk hutan jadi sakai...
dap for all.

Anonymous said...

namewee,

wa akan potong itu bumi punya kuota dgn syarat lu potong itu lu punya hidung babi sama lu punya kote babi tuh...

filem lu ok, tapi lu punya muka ada serupa babi, sbb lu pun makan babi dan dari keturunan babi, bukan babi kandang aaa... babi hutan.

Anonymous said...

politik melayu low class, anwwar number one meliwat, nik ajis... gup...gup. lu namewee masuk hutan jadi babi hutan lagi senang lu mau cari makan.

lu punya hidung sudah selupa itu babi. apa susah mau cari kawan babi.

Anonymous said...

aku masih ingat lagi kata2 terakhir bini bekas president singapore dulu ckp b4 beliau menghembuskan nafas:

"JANGAN PERCAYAKAN MELAYU"

begitu kuat dendam dan hasutan cine di sn...di malaysia da nmpk simptom2 sebegitu sejak dulu lg.

andai kata pemerintah di ambil bangse cine, jgn la di harap cine akan serah kembali kepada melayu...apatah lagi dengan ht terbuka/sewenang2nye..

setiap org melayu yg berurusan dgn bangse cine, jika tiada keuntungan atau ape2 yg bole di cagarkan, mereka tidak akan layan rundingan itu apatah lagi mendengar masalah2 org melayu.

jika mahukan sesuatu kebaikan daripada mereka, mereka akan mengambil peluang daripada kebaikan yg diminta itu sebanyak 100 kali ganda.

tetapi, jika mereka puka yg inginkan sesuatu drpd melayu, seboleh2 zero (0) modal akan dikeluarkan.

kerana ape?
kerana merekan tahu kelemahan melayu.

kerana mereka tahu keburukan melayu.

kerana mereka tahu apa yang melayu mahukan.

mereka telah berjanji akan cuba meragut, mengambil, merampas segala harta orang melayu..walaupon pada asalnya mereka adalah pendatang di tanah melayu.

jika 1 hr nnti dtakdirkan cine mntdbir mlysia, jgn dhrp akan dpulngkan kpd mlyu semula.

aptelah lg kesempatan yang ada itu akan di ambil untuk merubah segala bentuk perlembagaan, undang2 yang lebih banyak memihak kepada bangsa mereka.

kerana itu lah dendam mereka sepanjang mereka di bawwah pemerintahan org melayu...

dendam yang akan melayu terima.

namewee said...

Aiyaa najib,

Itu kepala reserve bumi kasi buang maa. Lu kasi semua tanah pada melayu, kami olang x akan bising punye.. Kami olang pun mau tolong itu melayu lor. Kalau itu tanah international, kami olang boleh tolong mana2 melayu yg mau jual.
Lu pun dapat nama pasai award tanah pd bumi. Them melayu pun x kan susah maa.
Like rais yatim said.... Win win situation maa.

Anonymous said...

aiyaa najib,

wa manyak sokong itu namewee said, cuma wa takut, itu babi manyak suka sondol bilakang, ini babi hutan wa manyak takut, muncung babi htan manyak kuat tak macam itu babi kandang.

ini babi hutan aaa... sekali dia sondol bilakang, alamak masak kicap laaa. lagi satu aaa... ini babi namewee kote tarak potong, ada bau taik manyak kuat.

Anonymous said...

filem komersil untuk berhibur tetapi bukan untuk 'berdakwah'. kalau itu pun hang tak faham Namawee, lebih baik balik kampung tanam jagung. sesungguhnya itu lebih berbaloi dari buat filem untuk sebarkan daiyah songsang...

kah kah kah

Anonymous said...

win win situation maaa...

ada sapa2 boleh kasi potong ini babi namewee punya hidung, wa kasi award maa. tiket free tengok filem babi ni buat.

namewee said...

Aiyaa anon,

Lu apa pasat manyak sensitif. Hati ada busuk juga. Kita olang x ada kutuk2 lu punye race, tapi lu mulut manyak busuk.
Dalam ugama pun sudah ajar maa. Sapa usaha dia yg berjaya..

Lu x tau maaa?

Anonymous said...

Itu metrowelth pun tarak kenal sama mentili tetapi dia munya filem boleh buat luit lor!

Lu (Namawee) kenai banyak politikus pun tarak boleh bikin pecah panggung kah? Aiseh leceh tul!

Lu silap, lu panggil itu kuku punya olah rasmi lu munya filem.

patut lu panggil Lap kasi rasmi, baru lu munya filem boleh kasi picah itu panggung...LOL.

Anonymous said...

NAMEWEE

FUCK U - DAP-PAS-PKR

Anonymous said...

namewee aaa...

wa ingat lu sudah masuk hutan, tapi lu masih ada sini aaa, ok laa kalu lu talak mau masuk hutan aa, lu pigi itu belakang mati kasi potong li punya hidung maaa...

satu lagi wa suggest aaa, lu pakai itu topeng kasi tutup lu punya hidung/muncung aaa... lu punya muncung talak selupa itu babi kandang maaa...

mohamed said...

"Itu kepala reserve bumi kasi buang maa. Lu kasi semua tanah pada melayu, kami olang x akan bising punye.. Kami olang pun mau tolong itu melayu lor. Kalau itu tanah international, kami olang boleh tolong mana2 melayu yg mau jual."

Ini saranan cina namewee. Aku setuju tetapi dengan syarat tanah2 ni tak boleh jual kepada cina kafir..boleh?

Anonymous said...

eh..korg ni,tau x..ni la kje dorg sbnrnye, ceramah sana sini, ni mmg tugas dorg,lagi2 la kalau dorg berjaya jadi pemerintah, banyak la program ceramah sana sini, bagai cendawan tumbuh lepas ujan..haha!

ANACONDA said...

AKU TERAMAT SETUJU DGN ULASAN SENTIMENTAL BERTARAF TRASH METAL OLEH ANON 126 PM...

TAHNIAH...

TERBAEKKKK...

atas pagar said...

walau sebesar jarum pun kerajaan buat untuk kesejahteraan rakyat mana ada pembangkang puji kerajaan, saya setuju dengan pendapat anda pembangkang kita low class sebab ada yg dah menang 5 negeri tapi kerja orang pas buat ceramah maki hamun lepas tu kutip derma untuk dana pilihanraya yang benggong pengikut depa paling bangangg ustaz depa pandai berpolitik dan lagi satu makan gaji buta kerajaan juga yg bayar gaji depa tapi input intuk penambah baikan dalam kerajaan hampas,depa tak tau rakyat lantik depa cuma macam dapat geran untuk berkhidmat utk rakyat. last last ceramah juga buat road show sendiri fikirlah nasib depa pada pru 13 nanti depa tau lah nasib depa nak jadi yb atau YANG BERSARA