IKLAN BERBAYAR

Tuesday, October 25, 2011

500 CYBERTEROMPAH PAS..LA NI TINGGAL 447.



tak percaya ? KLIK SINI

18 comments:

Anonymous said...

Basalah orang baru baik dari demam ekoran kehadiran himpunan sejuta umat yang mecatatkan kehadiran paling sedikit jika dibandingkan dengan kapasiti stadium. hehehe. Pencacai umno , buatlah lagi himpuanan aku pun nak joint sekali. hehehe

zali

Anonymous said...

marah benor zali ada umat islam nak pertahankan akidah.

Anonymous said...

ZALI NI CYBERTROOPERS PAS.

SETIAP ARTIKEL WAJIB POST 20 KOMEN.

1 KOMEN RM2 X 20= RM40

MASYUKKKKKKK
MUAHAHAHAHAHA

ZALI MALAM PI CHECK MAYBANK2U YE...

Anonymous said...

1 Cyberterompah dah jadi musang jadi tinggal 446 pulak. GAP, cube usha-usha brape dana yang menanti buat cyberterompah hamPAS ni eh... mesti banyak tu. PKR kasi RM15 juta, hamPAS mungkin up jadi RM30 juta kot.

Ala, ape la sangat.... tebang balak kat Lojing dalam 100 batang, jual sama towkeh Singapork... tolak komisen buat suku sakat Pork Nick dan Husam Musang, lepas la nak bayar pada cyberterompah mereka tu..... Hehe

Anonymous said...

ZALI NI CYBERTROOPERS PAS.

SETIAP ARTIKEL WAJIB POST 20 KOMEN.

1 KOMEN RM2 X 20= RM40

MASYUKKKKKKK
MUAHAHAHAHAHA

ZALI MALAM PI CHECK MAYBANK2U YE
----------------------------------
perangkap dah mengena.hehehehe

zali

Anonymous said...

ZALI NI CYBERTROOPERS PAS.

SETIAP ARTIKEL WAJIB POST 20 KOMEN.

1 KOMEN RM2 X 20= RM40

MASYUKKKKKKK
MUAHAHAHAHAHA

ZALI MALAM PI CHECK MAYBANK2U YE
----------------------------------
perangkap dah mengena.hehehehe

zali

-------------------------------

Memang sah pun... hehe

Anonymous said...

ZALI NI CYBERTROOPERS PAS.

SETIAP ARTIKEL WAJIB POST 20 KOMEN.

1 KOMEN RM2 X 20= RM40

MASYUKKKKKKK
MUAHAHAHAHAHA

ZALI MALAM PI CHECK MAYBANK2U YE
----------------------------------
perangkap dah mengena.hehehehe

zali

-------------------------------

RM 40 tu kene potong lagi, RM 20 masuk tabung hamPAS, RM 10 lagi masuk Kohilang, baki dapat la RM 10 je. Tu sebab zali and gang kene berusaha keras tulis komen dapatkan lebih wang. Mau jimat, makan kat restoren menu 1Malaysia, ambik menu lain, kutuk2 dalam blog kononnya Najib tipu, padahal mereka tu bodoh takde otak. Hehe.....

Anonymous said...

RM 40 tu kene potong lagi, RM 20 masuk tabung hamPAS, RM 10 lagi masuk Kohilang, baki dapat la RM 10 je. Tu sebab zali and gang kene berusaha keras tulis komen dapatkan lebih wang. Mau jimat, makan kat restoren menu 1Malaysia, ambik menu lain, kutuk2 dalam blog kononnya Najib tipu, padahal mereka tu bodoh takde otak. Hehe.....

October 25, 2011 12:54 PM
--------------------------------------
hehehe. Tak apalah . orang baru baik dari demam selepas menhadiri himpuanan sejuta umat.Redo ajelah .Kena bagi kekuata pada pencacai umno utk mengadakan lagi lain-lain himpunan. hehehe

zali

Anonymous said...

ZALI DAH MASYUK RM6 UTK ARTIKEL NI.

BAR CHECK MAYBANK2U.

MUAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

hehehe. Tak apalah . orang baru baik dari demam selepas menhadiri himpuanan sejuta umat.Redo ajelah .Kena bagi kekuata pada pencacai umno utk mengadakan lagi lain-lain himpunan. hehehe

zali

October 25, 2011 1:19 PM

----------------------------------

Hahahaha.... dah takde modal cyberterompah ni agaknye. Demam HIMPUN anjuran UMNO??? Kah kah kah kah kah...

wei zaliNGOK, pergi baca la ape yang Haron Din cakapkan. HIMPUN tu bukan UMNO sorang yang sokong, Pemuda hamPAS pun sokong la.... tapi Ketua Pemudanya hanya mampu hantar wakil 'puisi' je. Takut kene bambu dengan Pork Nick tu...

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Bersemangat cyberterompah hamPAS kat sini... banyak masyuk tu!!!!

Anonymous said...

limkitsiang bapak segala babi, limguangeng anak2 babi..yb DAPig semua babi, parti DAPig adalah parti BABI, ko zali nak jadi salah sekor ?

Anonymous said...

Anonymous said...

limkitsiang bapak segala babi, limguangeng anak2 babi..yb DAPig semua babi, parti DAPig adalah parti BABI, ko zali nak jadi salah sekor ?

October 25, 2011 1:37 PM

-----------------------------------------
yang pasti Lim Kit Siang & Lim Guan Eng mempunyai peribadi yang mulia dari pemimipin umno. hehehehe

zali

Anonymous said...

yang pasti LKS & LGE mempunyai peribadi yang mulia dari pemimipin hamPAS dan Parti AnuWar . hehehehe

zali

Anonymous said...

Anonymous said...

yang pasti LKS & LGE mempunyai peribadi yang mulia dari pemimipin hamPAS dan Parti AnuWar . hehehehe

zali

October 25, 2011 2:07 PM

hehehehe
zali

Anonymous said...

BABI TETAP HARAM DISENTUH!!!! WALAU BERPERIBADI MULIA SEKALIPUN....

idin77 said...

Tq bro sebab sudi & ikhlas post comment dkt blog posting gua.

ANACONDA said...

MEREKA SUNGGUH2 JAGA KEBAJIKAN TEROMPAH2 PUKIMAK NI...

HRP DLM KEM UMNO/BN JGN BUAT PEKAK & TULI JE...