IKLAN BERBAYAR

Tuesday, October 25, 2011

PELANCARAN JENTERA PRU PAS SELANGOR. RAMAI BEB !




117 comments:

Anonymous said...

ramai gile.. kalah la BN masa PRU 13 nanti.. gerun aku tengok

Anonymous said...

Pergh... kalah crowd HIMPUN 'anjuran UMNO' tempohari. Sampai tak cukup kerusi penganut PR duduk... Terharu sungguh aku tengok...

Anonymous said...

TUNGGU ZALI KOMEN.

1 KOMEN PAS BAYAR RM2.

CEPAT ZALI CEPAT.

MUAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

tabung derma jgn lupa...hampeh punya parti..WTF

Anonymous said...

Tabung hamPAS mesti tak sah kalau takde kat perjumpaan sejuta serangga hamPAS tu.... Keh keh keh

Anonymous said...

besar betul tabung..

Anonymous said...

Ayoyo minachi, kwn yang lain tarak datang ka?? Jangan kasi malu sama jentera hamPAS la....

Anonymous said...

Bukan dorang tak bersyukur dapat ayaq 20 gelen percuma, cumanya mereka hairan mana lagi janji yang lebih molok dari itu? apakah sudah masuk tembolok parti dan kroni?

NB

Anonymous said...

PUKIMAK ZALI DENGAN MUSANGKA MANA...

...SIAL2 TU MAMPUS DAH AGAKNYA

-nik ajis babi-

Anonymous said...

pas munafik

Anonymous said...

GAP, aku rase mesti gmbar ni ko ambik sejam sebelum majlis... kan.. kan. Tu pasal tak ramai org...

Cyberterompah hamPAS cakap, dimana ade majlis PAS, disitu pasti ramai giler yang datang... ni aku tengok beribu2 semut je yang dtg. Keh keh keh

Anonymous said...

ADUS MANA ZALI NI :(

1 KOMEN PAS BG RM2.

CEPAT ZALI CEPAT

MUAHAHAHAHHAHAHA

Anonymous said...

rakyat telah tahu menilai antara intan dan kaca; antara janji pakwe pada makwe; antara pemuhung tegar dan pembawa berita benar.

keh keh keh

Anonymous said...

yg bro sorg tu bc newspaper utusan kan?bkn puak2 ni boikot utusan ke?

Anonymous said...

ini party tupperware ke? sampai hati tak ajak :(

Anonymous said...

ADUS MANA ZALI NI :(

1 KOMEN PAS BG RM2.

CEPAT ZALI CEPAT

MUAHAHAHAHHAHAHA

October 25, 2011 1:40 PM
------------------------------------

zaliNGOK sudah kaya maa...

Anonymous said...

yg bro sorg tu bc newspaper utusan kan?bkn puak2 ni boikot utusan ke?

October 25, 2011 1:42 PM

----------------------------------

Itu bukan Utusan la, itu edisi special Haprakkah yang baru ade segmen sukan la.... hehe

Anonymous said...

ZALI

XNAK RM2 KE ?

1 KOMEN PAS BAGI RM2.

CEPAT ZALI CEPAT

musangka said...

Awat la bodo sgt umnu nih.....

" Tuan Hakim! Ini bukti org tak ramai yg hadir! "

" Awat hg BODO sgt nih! Mahkamah tak terima gambaq sebagai bukti..!"

mmuuaahhhahahhaha...!!!

Umnu nie....bodo sampai ke kuboq!!!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

Anonymous said...

tak cukup terhutang budi dengan rakan sebantalan, kini depa mahu terhutang budi sama itu bintang tiga.

semua itu jadi possible kerana mengejar duniawi bukan ukhrawi.

cumanya, bak kata loyar buruk: hutang budi berlebihan akhirnya dibayar dengan bodi.

makanya usah salahkan marhaen kalau tolak pihak yang sanggup gadai bodi untuk dapatkan batuan politik.

marhaen sedar lambat laun mereka (marhaen) pula yang akan di jadikan gadaian.

makanya jangan salahkan marhaen kerana tak berikan sokongan lagi. muhasabahlah diri itu.

kik kik kik

Anonymous said...

Aku kira ada 18 ribu yg hadir.

musangka said...

Yang PAS ni pun satu.....!

Nak tergelak sungguh aku adanya...,

Kain alas meja pun HIJAU ??

mmuuaahhhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Hehehe... gambar BERSHIT pun tak boleh diterima sebagai bukti, hanya ade 100 org je yang sebenarnye hadir!!!

Kalau ade bukti video pun tak boleh diterima jugak... sebab tu hanyalah saksi besi. Hehe... alasan2 musang.ungka ni

Anonymous said...

PUNGGAH!!!! (Kata Mydin)

Anonymous said...

Yang PAS ni pun satu.....!

Nak tergelak sungguh aku adanya...,

Kain alas meja pun HIJAU ??

mmuuaahhhahahahaha...!!!

October 25, 2011 1:55 PM

-------------------------------------

Betul la... siap ade belon2 warna kahak hijau lagi. Tapi tabung besar tak boleh miss punye... hehe

usin said...

Awat la bodo sgt umnu nih.....

" Tuan Hakim! Ini bukti org tak ramai yg hadir! "

" Awat hg BODO sgt nih! Mahkamah tak terima gambaq sebagai bukti..!"

mmuuaahhhahahhaha...!!!

Umnu nie....bodo sampai ke kuboq!!!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

October 25, 2011 1:50 PM
----------------------------------
hahahaha....
terbit jugak ko musang.
ayat yg hujung tu adalah salakan musang nk cover malu.

Anonymous said...

limkitsiang bapak segala babi, limguangeng anak2 babi..yb DAPig semua babi, parti DAPig adalah parti BABI, zali dah jadi salah sekor ?

Anonymous said...

MUSANGKA

FOTO BERSHIT PUN MAHKAMAH TAKLEH TERIMA...

MUHAHAHAHAHAHA

KANTOI

Anonymous said...

yang lain aku bole terima tp tang BELON!!!! tu aku gelak tahap termuntah la ...macam parti birthday la hahahahahahah

Anonymous said...

majlis minum petang?

apa hidangannya?

KFC?

McD?

Kacip fatimah?

atau

Teh fitnah???

Bayangkan kalau itu (teh fitnah) yang dihidang berulang kali, bukan saja musang akan boring malah nyamuk dan unggas juga berasa bosan, beb.

hik hik hik

Anonymous said...

SEMUA PAKAT TUNGGU KHALID GEREJA DATANG RASMI.... TUNGGU DOK TUNGU...DOK TUNGGU TAK DATANG.... RUPANYA KHALID GEREJA PEGI YAMSENG NGAN TERASSA COCK LAAAA.....

musangka said...

Hangpa ada tgk pilem Gandhi tak?

Sapa berlakun tu? Gandhi idup balik ka?

Muka Ben Kingsley chipmunk...sebigik Gandhi..!

Cukup jelas! Full colour lagi..!

Umnu buat video amatur kelabu, hitam putih!

Kunun buat sex dlm GELAP!

Apa class buat dlm gelap !!

mmuuaahhhahahahaha...!!!

Anonymous said...

MANA ZALI ?

XNAK RM2 KE..PAS NAK BG NIH !

1 KOMEN PAS BG RM2 UTK CYBERTEROMPAH.

MUAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

ada mamat tu tengah baca utusan meloye... he.. he...

Anonymous said...

Kat mane majlis ni ek??? Kalau aku tau, mau jugak aku pergi, tanda sokongan dan MAKAN (makan tu yang penting!!).... nnt aku bayor SEKUPANG kat dalam tabung derma tu cukup la.... ni menu lagi murah dari menu 1Malaysia... saya mesti pileh. Hehehe....

Anonymous said...

Anon 2:01 PM...

Kacip Fatimah????

Usyy... jangan cakap kuat2. Nnt terangsang lak pakcik Nuar dan abe Normah nonokmu di pipiku....

Anonymous said...

lebih kuren zul nordin punye ceramah je ramainya...

musangka said...

Sewa chinadoll main dlm gelap!

tak rugi ke? mmuuaahhhahahaha...!

Kemudian on lampu dlm toilet, bukak sikit pintu, bagi pencahayaan!

mmuuaahhhahahahha...!

macam yg diajaq dlm class photography je...!

mmuuaahhhahahhaha...!!!

Anonymous said...

Anonymous said...
lebih kuren zul nordin punye ceramah je ramainya...

October 25, 2011 2:08 PM

---------------------------------

Ade bukti bergambar ke???

Anonymous said...

MUSANGKO,TAK PAYAH CRITER BANYAK..KALAU TAK SALAH.. BUKAN PELAKON XXX TU.. SAMAN JER RATUS JUTA ATAU PALING KOMAN PUN ANGKAT SUMPAH... NGAPER TAK MAU? TAKUT? ATAU SEBAB MEMANG BETUL PUN!!!

Anonymous said...

gap malu nak tunjuk ceramah zul nordin...

Anonymous said...

Sewa chinadoll main dlm gelap!

tak rugi ke? mmuuaahhhahahaha...!

Kemudian on lampu dlm toilet, bukak sikit pintu, bagi pencahayaan!

mmuuaahhhahahahha...!

macam yg diajaq dlm class photography je...!

mmuuaahhhahahhaha...!!!

October 25, 2011 2:08 PM

-------------------------------

Tu la modus operandi pakcik sebelum nak berjimak. Tak percaya ke musang.ungka??? Hehe... mau bukti ke???

Anonymous said...

Yang pasti penyokong & pemimpin PAS steady & cool. Pencacai & blogger umno sampai demam kunng tengok stadium kosong tika himpunan sejuta umat. hehehe

zali

Anonymous said...

Sewa chinadoll main dlm gelap!

tak rugi ke? mmuuaahhhahahaha...!

Kemudian on lampu dlm toilet, bukak sikit pintu, bagi pencahayaan!

mmuuaahhhahahahha...!

macam yg diajaq dlm class photography je...!

mmuuaahhhahahhaha...!!!

October 25, 2011 2:08 PM

-------------------------------

Tu la modus operandi pakcik Nuar sebelum nak berjimak. Tak percaya ke musang.ungka??? Hehe... mau bukti ke???

Anonymous said...

Hantu ann corke x lama lagi menyusul...

Anonymous said...

Yeah, zaliNGOK dah datang kasi komen RM 2. Majlis hi-tea kene ade belon ke???Kah kah kah kah kah kah....

Anonymous said...

Mari cik adik, mari cek kak, mari abe2, mari minachi2.... kita mau buat majlis minum petang bersama PASngok. Tapi jangan lupe lepas minum kene MENDERMA tau!!!.....

Kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Anonymous said...

Yeah, zaliNGOK dah datang kasi komen RM 2. Majlis hi-tea kene ade belon ke???Kah kah kah kah kah kah....

October 25, 2011 2:17 PM

------------------------------------------
umpan dah mengena . hehehehe

zali

Anonymous said...

SEMUA PAKAT TUNGGU KHALID GEREJA DATANG RASMI.... TUNGGU DOK TUNGGU...DOK TUNGGU TAK DATANG.... RUPANYA KHALID GEREJA PEGI YAMSENG NGAN TERASSA COCK + ELIZA BOH LAAAA.....

Jack Melayu said...

betul kalau jadi tropper PAS dapat RM 2 satu komen .. peghh aku nak ..aku nak .. bukan susah ..bangkang aje kan .. apa yang dikata balas tak setuju..contohnya kalau blogger cakap salah cium burit bini orang ..sedap mah ..sedap... kita jawab tak salah kan ... dah dapat RM 2 ... kalau blogger cakap Murtad tu salah ...kita jawab tak salah .. RM 2 lagi kan .. , kalau blogger cakap salah bunuh Polis zaman British , kita jawab x salah tu .. halal ... dapat RM2 lagi kan .. bila blogger cakap Pok Nik Wali terunggul .. kita jawab tak la.. Pok Nik wali teropah ..dapat RM2 lagi kan .. bagus bagus... macam mana nak join ni .. isk rugi ni .. eerr program ni UMENO ada sekat jalan ke ? ramai yang terkandas?

Anonymous said...

bro MUSANGKA!!!!

wahhhh...rindu la kat bro!!

dah 1 hari wa tunggu bro kasi link surat Tun Mahathir pada Ehud Barak minta bantuan kewangan utk UMNO

dah jumpa surat tu bro? kasi la link tu. wa asyik kene hentam sampai mintak nyawa kat pencacai2 UMNO

sementara bro online ni...wa leh tunggu bro kasi link utk surat tu

Hidup bro MUSANGKA!

-WA SOKONG MUSANGKA-

Anonymous said...

Jack Melayu said...

betul kalau jadi tropper PAS dapat RM 2 satu komen .. peghh aku nak ..aku nak .. bukan susah ..bangkang aje kan .. apa yang dikata balas tak setuju..contohnya kalau blogger cakap salah cium burit bini orang ..sedap mah ..sedap... kita jawab tak salah kan ... dah dapat RM 2 ... kalau blogger cakap Murtad tu salah ...kita jawab tak salah .. RM 2 lagi kan .. , kalau blogger cakap salah bunuh Polis zaman British , kita jawab x salah tu .. halal ... dapat RM2 lagi kan .. bila blogger cakap Pok Nik Wali terunggul .. kita jawab tak la.. Pok Nik wali teropah ..dapat RM2 lagi kan .. bagus bagus... macam mana nak join ni .. isk rugi ni .. eerr program ni UMENO ada sekat jalan ke ? ramai yang terkandas?

October 25, 2011 2:20 PM
--------------------------------------
hehehe. Ayat org baru balik dari himpunan sejuta umat. hehehe

zali

ikrarpemuda said...

hahahahahah...

Anonymous said...

tapi semua umnu yang support tu mesti ramai datang..tengok HIMPUN tu...ratusan ribu yang datang beb..melimpah sampai keluaq stadium hooo.. prihal aziz bari ni satu...baru je ura2 nak himpunan bantah pergantungan jawatan...kera- jaan umnuuuu laknatullah cepat2 tarik balik arahan gantung jawatan.....budusssss umunuu nih...

Anonymous said...

limkitsiang bapak segala babi, limguangeng anak2 babi..yb DAPig semua babi, parti DAPig adalah parti BABI, ko zali nak jadi salah sekor ?

SAMADLELONG said...

4 pakar dah kata video anJuburit balun cina doll tu ori tapi musangka kata tak ori jadi musangka la pandai dan betul dari empat pakar tersebut. itu la orang pas pis pus anak haram jadah ni, kena kat depa semua betul, kalu kena kat orang lain semua fitnah.

PAS ANAK HARAM JADAH.

Anonymous said...

wei! naper ada ceramah motivasi direct sale tak beritau aku!!!

teruk la korang huhu

rugi aku tak dpt belon!

kahkahkaHkAHKAHKAH

Anonymous said...

Nampak sikit kehadiran manusia. Tapi kehadiran Malaikat kalian tak nampak.



zali

Anonymous said...

Anonymous said...

limkitsiang bapak segala babi, limguangeng anak2 babi..yb DAPig semua babi, parti DAPig adalah parti BABI, ko zali nak jadi salah sekor ?

October 25, 2011 2:28 PM

-----------------------------------------
Tak sia-sia menghadiri himpunan sejuta umat. heheheh

zali

Anonymous said...

Anonymous said...

Nampak sikit kehadiran manusia. Tapi kehadiran Malaikat kalian tak nampak.



zali

October 25, 2011 2:30 PM

-------------------------------------
umpan dah mengena. hehehehe

zali

Anonymous said...

Samad Lelong... cube peratikan gaya pakcik Nuar sebelum nak menyontot ni:
(panjang sket...)

Ketika Mohd Saiful mahu menceritakan secara detail bagaimanakah aksi-aksi Anwar dan proses penetrasi itu, peguam bela Anwar, Karpal Singh memohon prosiding dijalankan secara tertutup.

Mohd Yusof : Apa buat dengan dokumen bila masuk?
Saiful : Saya duduk di meja tersebut bertentangan dengan Anwar dan serahkan dokumen
Mohd Yusof : Duduk, letak dokumen, apa lepas itu?
Saiful : Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama selepas itu beliau tanya satu soalan.
Mohd Yusof : Apa soalan itu?
Saiful : “Can I fuck you today?”
Mohd Yusof : Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?
Saiful : Marah dan takut
Mohd Yusof : Ada kamu kata apa-apa?
Saiful : Tolak pelawaannya
Mohd Yusof : Apa kamu kata bila menolak?
Saiful : Saya kata saya tak mahu melakukannya
Mohd Yusof : Anwar kata apa-apa, bila kamu kata tak nak melakukannya?
Saiful : Dengan nada marah Anwar kata “What?”
Mohd Yusof : Seterusnya?
Saiful : Anwar agak marah dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.
Mohd Yusof : Adakah kamu ke bilik tidur utama seperti diarahkan?
Saiful : Ya
Mohd Yusof : Dalam bilik utama apa berlaku?
Saiful : Dalam bilik utama Anwar pergi ke hujung bilik untuk tutup langsir. Saya ketika itu masih ada di pintu, kemudian Anwar pergi ke pintu untuk tutup lampu bilik.
Mohd Yusof : Jadi gelap la bilik itu?
Saiful : Ada cahaya dari pintu tandas dan celah-celah langsir

Mohd Yusof : Lepas itu?
Saiful : Anwar arahkan saya membersihkan diri di dalam tandas
Mohd Yusof : Masa itu dah buka pakaian?
Saiful : Ya
Mohd Yusof : Lepas bilas diri?
Saiful : Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya berwarna putih dan
gantung di tempat pemegang almari.
Mohd Yusof : Kamu bertuala?
Saiful : Saya bertuala.
Mohd Yusof : Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar ?
Saiful : Saya nampak. Anwar berada di hujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.
Mohd Yusof : Apa Anwar buat pada masa itu?
Saiful : Dia (Anwar) berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia lalu dia peluk saya sambil berdiri.
Karpal : May this evidence be in camera?

Anonymous said...

pandai pon si zali ni :

kehadiran malaikat memang tak nmpk!! ;) hehe

tabung derma besarrrr tu hehe. kalau sorang singgit...lepas gak duit minyak nak balik nanti ahaks

Anonymous said...

pencacai umnu semakin kepanasan selepas kegagalan HIMPUN yang menjadi penanda aras parti politik kesayangan mereka untuk memebentuk kerajaan perpaduan...

semakin lama, semakin terserlah kebebalan cybertrooper umnu yang jelas gagal menunjukkan penanmah baikkan dari segi keahlian umnu itu sendiri..

menurut umnurefform, bligger umnu dilihat lebih bahaya bagi menjatuhkan imej umnu dari dalam..

terbaru, pendedahan kes RABA melihatkan kepincangan besar ETIKA bagi seorang yang bergelar blogger..

Anonymous said...

anon 2.28

si najib bapa babi..rosmah ibu babi..yuddin suku sakat babi..umnu kandang babi..bapa anom 2.28 atok babi dan anon 2.28 anak babi yang solehah...

Anonymous said...

Anonymous said...

Samad Lelong... cube peratikan gaya pakcik Nuar sebelum nak menyontot ni:
(panjang sket...)

Ketika Mohd Saiful mahu menceritakan secara detail bagaimanakah aksi-aksi Anwar dan proses penetrasi itu, peguam bela Anwar, Karpal Singh memohon prosiding dijalankan secara tertutup.

Mohd Yusof : Apa buat dengan dokumen bila masuk?
Saiful : Saya duduk di meja tersebut bertentangan dengan Anwar dan serahkan dokumen
Mohd Yusof : Duduk, letak dokumen, apa lepas itu?
Saiful : Lepas serah dokumen, kami bincang tentang jadual kerja, tidak lama selepas itu beliau tanya satu soalan.
Mohd Yusof : Apa soalan itu?
Saiful : “Can I fuck you today?”
Mohd Yusof : Apa reaksi kamu ketika diajukan soalan itu?
Saiful : Marah dan takut
Mohd Yusof : Ada kamu kata apa-apa?
Saiful : Tolak pelawaannya
Mohd Yusof : Apa kamu kata bila menolak?
Saiful : Saya kata saya tak mahu melakukannya
Mohd Yusof : Anwar kata apa-apa, bila kamu kata tak nak melakukannya?
Saiful : Dengan nada marah Anwar kata “What?”
Mohd Yusof : Seterusnya?
Saiful : Anwar agak marah dengan itu saya takut. Anwar arahkan ke bilik tidur utama.
Mohd Yusof : Adakah kamu ke bilik tidur utama seperti diarahkan?
Saiful : Ya
Mohd Yusof : Dalam bilik utama apa berlaku?
Saiful : Dalam bilik utama Anwar pergi ke hujung bilik untuk tutup langsir. Saya ketika itu masih ada di pintu, kemudian Anwar pergi ke pintu untuk tutup lampu bilik.
Mohd Yusof : Jadi gelap la bilik itu?
Saiful : Ada cahaya dari pintu tandas dan celah-celah langsir
Mohd Yusof : Lepas itu?
Saiful : Anwar arahkan saya membersihkan diri di dalam tandas
Mohd Yusof : Masa itu dah buka pakaian?
Saiful : Ya
Mohd Yusof : Lepas bilas diri?
Saiful : Saya ambil tuala dalam tandas, saya keluar dengan bawa baju kemeja saya berwarna putih dan
gantung di tempat pemegang almari.
Mohd Yusof : Kamu bertuala?
Saiful : Saya bertuala.
Mohd Yusof : Masa keluar dari bilik air, nampak di mana Anwar ?
Saiful : Saya nampak. Anwar berada di hujung penjuru katil, di bahagian kaki sebelah kanan.
Mohd Yusof : Apa Anwar buat pada masa itu?
Saiful : Dia (Anwar) berdiri pakai tuala putih dan mengarahkan saya untuk pergi dekat dia lalu dia peluk saya sambil berdiri.
Karpal : May this evidence be in camera?

October 25, 2011 2:34 PM

--------------------------------------
Ade org bace ke? hehehehe

zali

Anonymous said...

gap cube ulas skek kes kampung buah pala,

dengar penduduk dah dapat kunci rumah..

kempunan lah bn nak amik penang next pru kalau macam ni...

Anonymous said...

perrrgghhh!!! takot la aku! PRU13 kalau mcm ni sambutan penyokong PAS...pasti BN kalah teruk

hihi haha hoho
(senak perut aku ketawa siakkkkkk)

Anonymous said...

umpan dah mengena. hehehehe

zali

October 25, 2011 2:34 PM
-----------------------------------

siapa la umnu yang menyamar guna nama aku ni.

hehe. umnu telor tak ada, siapa berumpan - umpan bagai, hehe kelakar pun ada aku tgk.

zali

Anonymous said...

limkitsiang bapak segala babi, limguangeng anak2 babi..yb DAPig semua babi, parti DAPig adalah parti BABI, adakah anda nak jadi salah sekor ?

Anonymous said...

siapa la umnu yang menyamar guna nama aku ni.

hehe. umnu telor tak ada, siapa berumpan - umpan bagai, hehe kelakar pun ada aku tgk.

zali

October 25, 2011 2:40 PM
--------------------------------------
hehehehe

zali

Anonymous said...

BABI TETAP HARAM DISENTUH!!!! WALAU BERPERIBADI MULIA SEKALIPUN....

Anonymous said...

bapak ah!!ramai gle jentera diorang...kagum habiss!!!Syabas ah!!!

Anonymous said...

Anonymous said...

limkitsiang bapak segala babi, limguangeng anak2 babi..yb DAPig semua babi, parti DAPig adalah parti BABI, adakah anda nak jadi salah sekor ?

October 25, 2011 2:41 PM
-------------------------------------------
Yang pasti Lim Kit Siang & Lim Guan Eng amat aku hormati & sanjungi. hehehe

zali

Anonymous said...

musang...musang....aq cakap satu je..klu kau btul kau truskan,klu kau tipu kau stop........jalankanla amanah kita kat dunia ni ikhlas kerana Allah...dunia sementara,akhirat selamanya..Allah tahu yg benar dan yg batil....

Anonymous said...

zali...zali...sebelum kau menyanjung kafir2 tuh..kau belajala dulu hubungan kerajaan Islam dulu dengann kafir2..rujuk hadis2..sirah nabi..jgnlah sampai agama diketepikan ye...

Anonymous said...

BABI TETAP HARAM DISENTUH!!!! WALAU BERPERIBADI MULIA SEKALIPUN....

Anonymous said...

ramai nyaaa

Anonymous said...

umnu mana nak rujuk sirah dan sunnah nabi..dia tau rujuk kepala hotak dia je..terbaru...si najib tak akan hadir di UIA nanti takut DEMO pelajar dan pensarah UIA...MALASIAKINI....TAK ADA TELUR ORANG NI..

Anonymous said...

SEMUA PAKAT TUNGGU KHALID GEREJA DATANG RASMI.... TUNGGU DOK TUNGGU...DOK TUNGGU TAK DATANG.... RUPANYA KHALID GEREJA PEGI YAMSENG NGAN TERASSA COCK + ELIZA BOH.....APA KLASS MAKAN MEE GORENG NGAN AIR TEH + NGAN DGR MAK CIK NANYI NASYID!!!

Anonymous said...

x perlulah nak menyalahkan org lain sgt....apelah yg nak dibanggakan dengan demo yg tak seberapa tuh...klau diorang x merujuk sirah..so,kita x bleh rujuklah ye...x tawla pulak...

zat said...

The Selangor state government has been lauded in the 2010 Auditor-General’s Report for its “very good” performance in decreasing public debts.

“Performance in payment of public debt in 2010 was very good because public debt dropped by RM58.91 million whereas loan repayment arrears were reduced by RM173.47 million,” said the report.

The report showed that in 2010, the Pakatan Rakyat-controlled state’s debt to the federal government had decreased by 5.5% (RM58.91 million) – from RM1,004.64 million (2010) compared to RM1,063.55million (2009).

The loan repayment arrears were reduced by 20.9% from RM829.86 million (2009) to RM656.39 million (2010).

STEADY LAH PIMPINAN TAN SRI KHALID..TLG BYR HUTANG KHIR TOYO..

Anonymous said...

musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam

Anonymous said...

musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam

Anonymous said...

musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam

Anonymous said...

musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam

Anonymous said...

musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam
musang makan ayam

Anonymous said...

tahniah ar selangor under PR!!!!syabas kerana byk menjual harta rakyat Selangor....dapat gak decrease hutang....rasenye klu jual negeri lagi cepat hbis hutang kowt..Tahniah!!!

Anonymous said...

always proud to be pr supporters..

PR-People Choices

Anonymous said...

ramainyaaaa....unit amal mesti tengah jaga parking...mana tau kot-kot ada babi nak lalu..ha..ha..ha..bodo jadi balaci cinan..depa dok gelak sambil minum pasberg....takebeer...

Anonymous said...

SAPA KATA PR TAK JUAL NEGERI? DAH HABIS SEPARUH NEGERI DIJUAL KAT KHALID GAGAP TU!!! PERGI JERMAN BUAT APA? TAK KER MISI NAK MENJUAL NEGERI TU? APA HASILNYA? TUNGGU JAP LAGI...SEPARUH LAGI NEGERI SELANGOR TERJUAL!!!!

siti said...

majlis kutipan derma HAMPEH dah bermula.....hehehe

Anonymous said...

always proud to be pr supporters..

ass is the main reason to support PR.

zat said...

ANON 3:07PM

Malaysia’s national debt rose by 12.3 per cent to over RM407 billion last year, according to the Auditor-General’s report released today.

INI BERMAKNA SEORANG RAKYAT MSIA BERHUTANG 15K...ADUHH!!..YG NK JUAL SGOR IALAH KJAAN BN LA..SBB NK COVER HUTANG..

SGOR BYR HUTANG DIA DIA ORG PEGI TAMBAH HUTANG..WEI TUKAR MENTERI KEWANGAN LA.

Ada aku kisah said...

.


PAS DAH TERKANGKANG KEDALAM LONGKANG


.

Anonymous said...

biasa la...musangka ckp tak boleh jadi bukti sbb tu semua besi!

Anonymous said...

eh? ada tabung jugak la..

eh? tak nak dengar kata2 depa ke? awat baca paper?

Anonymous said...

Masalahnya sekarang hamPAS menyokong si aljuburi yang terang2 kaki zina dan kaki liwat (ingat.. semua jantan lembut yang dikaitkan dengan beliau wujud, bukan rekaan, malahan aljuburi kenal dan rapat beb! Ade ker penjilat2 dia dkt sini yang mempunyai kenalan jantan lembut seramai aljuburi??)

Masalah sekarang hamPAS menyokong DAPig, yang terang2 parti pendatang cauvanis yang hanya mementingkan bangsa mereka dan jauh sekali berusaha ke arah mendaulatkan agama Islam. (segala usaha ke arah itu akan dibantah, dikecam terus oleh DAPig, dan paling pukimah haram jadahnya, hamPAS terus akur dan mengikut telunjuk DAPig tanpa sebarang tentangan)

Habis sekarang... nak menyokong PAS??
Parti sesat lagi menyesatkan...

Anonymous said...

musangka pi mana? dah mati ka?hilang begitu saja macam anak sepuluh...

Anonymous said...

Hassan Ali dijangka berkongsi satu pentas dengan zul nordin di program debat rakyat di parlimen gombak malam ini.

Datang jangan tak datang.

zali

Anonymous said...

saya menyokong kedua-duanya, kerana mereka mengenepikan isu kepartian demi memperjuangkan bangsa Melayu yang beragama Islam dalam isu murtad.

zali

Anonymous said...

ekekekeke....ramai siotttt....

ni le muka2 yg bakal jadi pencacai dap pasang bendera...

hahahahaha...... dap beri 50 inggit siap ciumm tangan cina kapirr...

Anonymous said...

ceramah pas tak lengkap kalu takde TABUNG.....

zali

Anonymous said...

jangan peduli apa orang cakap ... tabung ni ibarat tabung akhirat ... sesungguhnya masuk syurgalah para penderma ikhlas utk perjuangan PAS.


zali

fulisiakantora said...

Assalamualaikum, fulamak...knapa tak cakap tabung derma pas ni sama taraf dgn malaikat...dia boleh bawak kita masuk soooorge, nak jugak aku join perhimpunan sekolah pondok ni. Ada belon2, makan2, maki2 dgn borang masuk sooorge. Rugi2....

Anonymous said...

Bro, lu tengok, peti derma mesti ada....! aku heranlah orang pas ni... kata dah terror nak tadbir selangor dan kerajaan pusat, tapi lu tengoklah, betapa haramjadahnya depa ni!

PTUIH!!!!!!!!

fulisiakantora said...

apa kau mengarut ni, mana boleh tabung tu bg kau masuk surge!!! org selain parti pas mana boleh masuk surge, jgn ingatla kau bolah masuk surge kalau kau letak rm1, kurang2 kena rm5 baru confirm, apa kutuk2 psl belon, tu belon taman surge tu...umnu apa tau, alas meja hijau tu pulak umpama ihram di surge, org2 pas akan dapat kain ihram hijau tu besok kat surge, umnu apa tau?? jgn berangan la org umnu & yg selain pas, syurge itu milik nik ajis, saper kau nak pertikai penjaga kunci surge tu. TAKE BEER!!!



zali

Anonymous said...

Hu yo ramai tu beb, Totok Pas kata kita akan kuburkan UMNO. Mai kita tengok, siapa yang kena kubur nanti pada PRU13. Sama-sama kita saksikan

Anonymous said...

selalunya puak pas/pr kata majlis BN akan ramai org sebab dapat makan free. Tapi majlis pas ni pon dapat makan free, tapi pasal tak ramai org pon? So apa macam?

Anonymous said...

Di tempat aku tinggal nie. Dah lam dah nie 2- mingu lepas.

Anonymous said...

Bagus la tu Zali 2b. Aku sokong kamu kita sama2 2b - bonggok & bodoh. cuma aku nak tengok sampai kemana psikologi warfare kamu tu boleh bertahan? Sampai masuk kubur? Teruskan Zali teruskan jgn berhenti.

Anonymous said...

AlJuburi tutuh pantat cinadoll musangka kata itu tak berdosa. Zali pulak sokong 100%. Bagusla tu. Musangka kata abang Mat tutuh pantat bini orang tu tak apa. Zali sokong 100% Kan kita sama-sama Islam? Zali kata pencacai masuk surga sebab surga tu kepala butuh bapak haramjadah wali trumpah jamban yg punya. Musangka sokong 100% Bagus la tu.

Hulubalang Melayu said...

wahai pengikut PAS semua..carilah balik Hadis dan sunnah dalam kehidupan kamu semua..kehidupan kamu tak ubah macam pengikut Ayah Pin..
ingat dan amalkan ayat ini.....
HIDUP ISLAM
HIDUP UMNO
HIDUP MELAYU..
INSAYALLAH.. jiwa kamu akan tenang..

ANACONDA said...

INI KAT AREA TMN BUKIT SUBANG, DLM KAWASAN PARLIMEN SHAH ALAM & DUN PLAK KOTA ANGGERIK...

MMG KENA HUMBAN KE LUBANG NERAKA JUAK2 SESAT NI...

AKU NGAN BINI AKU MENGUNDI KAT AREA SINI LA...

Anonymous said...

kaah..kah..kah.. PAS bg makan free pn xde yg kebulurr dtg..
ade sekor dua paria dgn pencacai2 meloya

TAKEBEER PAS!!! GO TO HELL PAS!!

PTUIHH..!!!

Anonymous said...

baca lah sepanduk tu bagi habis. kan die kate cawangan kat tulisan bawah tu. epalah. terima bulat2 ckp GAP bodoh ni

syedmzazi said...

hebat....hebat.....camtu la akhirnya org tau pas parti islam sesat.....

Anonymous said...

bia aku kira 1 2 3 4...ah mls la nk kira korunk kira la..hahahaha perhimpunan skola lagi ramai even mls aku nk pegi mase skola dlu