IKLAN BERBAYAR

Sunday, October 30, 2011

KETURUNAN DAP YANG DAPAT 'F9' BAHASA MELAYU.

40 comments:

Anonymous said...

Ni mesti nuar berahi nak beli ni! maklumlah gadis china doll ni memang kegemaran dia nih! IPOH MALI ma....! depan bolei, belakang lagi bagut oooo!

Otak Geliga said...

hahahaha.....lawak giler...x sangka ada org jual gadis buat iklan kat tepi jalan....x da classs

ni Cina Malaysia ke Cina import utk jd pengundi hantu???........hehehehe

Anonymous said...

sales girl = penjual gadis
sales man = penjual jantan

penjual jantan = anwar

kah kah kah kah

musangka said...

Tahniah Muhyidin !

Kementerian Pelajaran Umnu...!

mmuuahhhahahaha...!!!

Anonymous said...

Ahli pkr sendiri pun tak puas hati...

Anwar DICKtator..parti anak beranak mcm gampang..

http://semaremas.blogspot.com/2011/10/kak-wan-jijah-terkedu-bantahan-ahli.html?m=1

- azmin kekasih gelap Anwar

Anonymous said...

sebab musangakan masuk

jadi macam ni

penjual jantan = anwar
penjual islam = pas
penjual kalimah Allah = kalid samat
pelacur agama = pkr
takde agama = dap
penjual melayu = mat sabun

kah kah kah

Otak Geliga said...

inilah Cina keluaran tadika PASTI.....hehehe

Tahniah N.Aziz, hamPASngok.......ajar betul2 anak buah Cina tu.....hehehehe

musangka said...

Itu tanda cina kondem melayu...

Melayu umnu hanya...ketawa!

Anonymous said...

Itu tanda cina kondem melayu...

Melayu umnu hanya...ketawa!

----

yaya .. betul betul
bukan je umnu 1malaysia gelak kalau baca ni

kah kah kah

orang cna pun tak mengaku cina yang tulis

kah kah kah

Otak Geliga said...

org Cina dr CHINApun x mengaku sedara....hehehehe

Otak Geliga said...

Cina tunjukkan Cina biaDAPigs Malaysia ni kurang ajar.....maksudnya belajar x habis.....hehehehe

Anonymous said...

maksud ayat tu :

gadis berbangsa melayu
pandai cakap melayu
gaji 350 hengget je
keje 12 jam sehari
keje 6 hari seminggu
boleh bekerja over time
cuti tahunan takde

Anonymous said...

musangka said...

Itu tanda cina kondem melayu...

Melayu umnu hanya...ketawa!

****************

melayu pas lg hebat. siap blh berkawan. makan sepinggan. angkat jd khalifah.

kingnek said...

haha, musangka, amat sia-sia lah hidup kamu ni, kalau nak komentar pun, beri lah hujah yang baik, bukan merapek meraban aje setiap kali. kau tak apply ke position "penjual gadis"? parti kesayangan kau, DAP dah beri peluang, masuk lah!

Anonymous said...

Subhanallah..
bukan nak menyokong sape2..
org y salah tu,mmg dah berdosa..
yang kita ni nak maki hamun, mgata, mencarut buat ape??
kita balik y dosa..

Anonymous said...

mana dia pak samad janggut putih tu? pak smad kasi betul lah depa yang tulis bahasa melayu tunggang langgang ni.

Anonymous said...

Tahniah Muhyidin !

Kementerian Pelajaran Umnu...!

mmuuahhhahahaha...!!!

October 30, 2011 1:56 PM

---------------------------------------------

Idop lagi si HARAM JADAH SI MUSANGKA AKA ZALI AKA ANAK SEPULOH AKA ANAK HARAM NI!!!

TEBAL BETOL KULIT MACAM KULIT BABI!!!

Hahahahaha......

Anonymous said...

musangka bodoh....

ade ke itu keje muhyiddin yassin!!!

Anonymous said...

Bahasa Melayu tahap cipan, ada hati nak perintah malaysia?

Otak Geliga said...

mmg patut la Cina biaDAPigs ni x dpt2 perintah Malaysia......dah la ckp Melayu berterabur, dihinanya lg ayat Quran di pentas politik bukan tujuan nak belajar. mmg bagus la org Cina biaDAPigs tu bg ceramah kat penganut hamPASngok.....SEPADAN....hehehehe

cuba tgk Lee Kuan Yew, fluent in Malay, boleh baca & tulis in Jawi.....sbb tu Melayu dulu sng kena tipu dgn LKY.......hehehehehe....spt yg dilaporkan oleh bro Yogi, sumber dr melayu singapura & dipetik dr blo Pisau net.

yg Cina skrg berlagak pandai....tapiii jgn arap dpt perintah Malaysia.....org Melayupun dah ramai yg pandai.....aku cuma kata dah ramai.....tp masih ada lagi yg.....hehehehe

RajaHaji said...

Iklan tu tak salah bro...memang diorang tawarkan kerja untuk jual gadis.

Memang kerja diorang menjual gadis pun. Memang dah ramai gadis yang kena jual dengan keparat-keparat tu semua. Jangan gelakkan diorang...diorang sedang gelakkan kita kerana dah ramai gadis kita dah terjua.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Anonymous said...

rase2 bangla yang duduk 3 tahun pun lagi pandai cakap melayu dari cina yg dok kt malaysia dari sejak lahir lagi...

yogibear's season said...

Musangka,

Hg la nie tengah " goreng " pisang ka, atau hg nie memang PISANG yg dah KENA GORENG...??

Yogi ada satu soklan buat Musang,..cuba letak huruf saksi yg sesuai pd ayat dibawah, krn pada kitab2 jawi dulu2 tak pakai huruf saksi, yakni alif, waw dan ya

Perkataan kaf ba nga boleh dipukul sbg kambing atau kembang atau kumbang.

Maka pada ayat,

Kmbng cari kmbng, datang kmbng lari kmbng..

cuba, sesuaikan?

Anonymous said...

Bangsa mane yang memang kerja diaorg tu jual gadis?? Bangsa cina la... jadi memang iklan tu betul la... musang.ungka lagi suka kat gadis2 ni, sebab bos besar dia pun layan gadis Chinadoll banyak2. Bukan setakat kat Malaysia ni, kat Thailand siap buat gangbang lagi...

Kah kah kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Ipoh mali, kincin tatak bunyit mah..... Wakakakaaaaa

Nok said...

hai DAP kan kamcin Pas, awatnya Mahyuddin pulak yg salah...Pas kata dah tarbiah DAP.....ini lah parti haprak....cakap berdegar2..abih Mat Sabun ketua depa kalau aku ahli pas aku terjun sungai......malu besak....

kata DAP dah ramai masuk islam sekarang tengah belajar dgn Mat Sabun...cara2 memburit...sedap ni mah.....muka tak malu kempen sana,kempen sini...muka selamba aje ingat rakyat tak tahu ke ......dah le paspispus........

Anonymous said...

ayat mcm namewee nasi lemak bangang

tong sam pah said...

so funny..

i also experienced almost the same recently:

a chinese shopkeeper stick on a paper sounds like this :

JURUH JUAL GADIS DIKEHENDAKI/ MESTI ADA MYCARD

what a shame. they say they are malaysian but bahasa kebangsaan so poor.
some even say that they are malaysian first chinese second but bahasa kebangsaan??? down the drain..

no wonder the malays are so sceptical!!!

Promosi Baraka said...

penjual gadis.... mmg jual gadis btol kot...

http://promosibaraka.blogspot.com/

Tukang Komen said...

Musangka dan GAP,
PENJUAL GADIS memang dah betul aku bagi A1 sbb keje orang cina jual pompuan. Yang F9 bahasa inggeris yg sepatutnya GIRLS FOR SALE. Itu pasal gomen galakkan belajar bahasa inggeris.

aku melayu rasis said...

Inilah salahsatu tanda betapa cina "AMAT TAK HERAN" pada bahasa malaysia. Apa pulak kita bangsa melayu nak bagi muka pada cina??? bodohnya kita, negara Malaysia, dibukak orang melayu tapi bila binatang cina perlekeh..melayu masih bertempik 1 Malaysia. 1 Malaysia ke semua tuh????
Bangang!!

Anonymous said...

betul la tu jual gadis..

depa mana tahu apa tu halal haram..
yang penting duit...duit...dan duit...

hehehe

Tukang Komen said...

Yogibears,
Cuba kau eja dalam huruf jawi perkataan 'pokai'.

Anonymous said...

Musangka dan GAP,
PENJUAL GADIS memang dah betul aku bagi A1 sbb keje orang cina jual pompuan. Yang F9 bahasa inggeris yg sepatutnya GIRLS FOR SALE. Itu pasal gomen galakkan belajar bahasa inggeris.

----------------

kah kah kah

cam ni baru betul .. terbaik la tk

Anonymous said...

Mungkin ramai lagi dikalangan rakyat Malaysia yang mana tahap penguasaan Bahasa Melayu amat rendah.

Kita pun hairan, disekolah jenis apakah mereka belajar.

Tukang Komen said...

Musangkam,
Kalau komunis perintah bahasa melayu ditulis dgn huruf character cina tau tak? Mungkin kau dan Mat Sabu je yg boleh baca.

yogibear's season said...

Salam TK 451,(remix),

Eja p o k a i dlm jawi...?

Mmmm...mmm... I got it..!

TK! I'm BA,RO WAW,QAF (broke) man! Can you spare me 10 bugs pls?

Skrng hg cuba eja berok dlm jawi?

Heh..heh..heh...

Lee Kuan Yew said...

Mr. Yogi 410,

Sebenarnya ejaan jawi zaman saya kpd kambing atau kembang atau kembang ialah,

kaf,mim,ba,nga

Maka jawapan kpd soalan sdr ialah,

kumbang cari kembang, datang kambing lari kumbang

Itu orang2 melayu di Singapura, semua sudah saya " GORENG! "

LKY

Anonymous said...

ha,ha ha ha...haaa....wei brapa banyak tawa dan ha ha ha....daaa?
ha hha hah..haaaa...haha...hahhh...inilah blok tawa dan hahaaaaaaa...aaaaa...aa..aaaaaha..a,a,a,a@aaaa@.sakit perut tawa daa...ha.hha

Anonymous said...

pejual gadis..hahahahhahaahaa..comel la mesti cina DAP yg tulis ni..